Wiedzieliśmy, że PlayStation 5 poprawi wybrane tytuły na PlayStation 4, gdy będą odtwarzane z kompatybilnością wsteczną, ale w ramach opublikowanego w tej sprawie często zadawanych pytań firma Sony powtórzyła, że funkcja Game Boost konsoli nowej generacji „może sprawić, że gry na PS4 będą działać z wyższa lub płynniejsza liczbą klatek na sekundę ”.
Tytuły ze zmiennymi rozdzielczościami i odblokowaną liczbą klatek na sekundę prawdopodobnie przyniosą największe korzyści, ponieważ będą w stanie wykorzystać sprzęt nowej generacji do maksymalnego osiągnięcia swoich celów wydajnościowych. Na przykład gra taka jak God of War w trybie wydajności ma bardzo zmienną liczbę klatek na sekundę - ale powinna trzymać się płynnych 60 klatkach na sekundę podczas gry na PS5.
Miejmy nadzieję, że właściciel platformy opublikuje listę tytułów, które najlepiej skorzystają z ulepszeń sprzętowych w niezbyt odległej przyszłości. W międzyczasie zapoznaj się z naszym przewodnikiem po kompatybilności wstecznej PS5, a także przeczytaj o grach PS4, w które nie można grać na PS5, korzystając z odpowiednich linków.
Edytowane przez Gangst3r
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.