Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Kiedy pojawi się PS4 Slim?

    21192-928ea6e6_945_556


    Oczywiście nie musimy zgadywać, czy taka wersja najnowszej konsoli od Sony pojawi się na rynku, ponieważ odpowiedź jest prosta.

     

    Wersje slim towarzyszyły już przy produkcji pierwszej konsoli Sony, którą było Playstation (PSX), jego odmłodzona wersja nosiła nazwę PS One i wbrew pozorom osiągnęła spory sukces na rynku, który prawdopodobnie zaskoczył same Sony.

    Przy kolejnych następnych generacjach wersje Slim stawały się czymś normalnym i pojawiały się już po okresie 4 lat od premiery pierwszej wersji sprzętu (Playstation 2 Slim - 1 Listopad 2004).

    Czy tak samo będzie przy Playstation 4? Oczywiście, że tak, lecz póki co oficjalnych informacji jeszcze nie ujawniono, a samo Sony unika tematów dotyczących mniejszej wersji PS4.

    Możliwe że pierwsze informacje jakie mogą pojawić się w związku z Playstation 4 Slim usłyszymy na nadchodzącym Paris Games Week (28.10-01.11.2015). Choć prawdopodobieństwo ujawnienia tych informacji jest bardzo małe to istnieje iskierka nadziei, że wersja Slim pojawi się Bundle Pack wraz z premierą GT 7, które jest już jak wiadomo w fazie produkcji.

     

    Przypominamy, że poprzednia edycja zestawu konsoli z Gran Turismo6 przyniosła spory sukces sprzedaży.

     

    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    Loading...

  • Similar Content

    • By Gangst3r
      Sony rzekomo rozważa inwestycję w japońską fabrykę półprzewodników, w ramach której będzie współpracować z tajwańskim TSMC w celu zbudowania fabryki w Kumamoto. Warsztat – który ma produkować części do samochodów, czujniki obrazu z kamer i inne – będzie rzekomo kosztował miliardy, a japoński rząd na pokładzie zapłaci prawie połowę tej kwoty. Oprócz inwestowania w zakład, Sony będzie również najwyraźniej dążyć do przejęcia udziałów w organizacji utworzonej w celu zarządzania nim.
       
      Świat został dotknięty niedoborem półprzewodników po globalnej pandemii, która zmniejszyła podaż produktów elektronicznych, z tego powodu nastąpił kryzys na rynku elektroniki, w której znajdują się konsole, karty graficzne oraz wiele innych podzespołów. Ponadto TSMC jest zaniepokojone koncentracją swoich operacji na Tajwanie w związku z utrzymującymi się napięciami politycznymi z Chinami. Chociaż żadna z firm nie komentuje obecnie raportów, uważa się, że rzekoma fabryka półprzewodników może zostać otwarta już w 2024 r., Jeśli oczywiście otrzyma zielone światło.
    • By Gangst3r
      Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
       
      To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
       
       
       
      Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
       
       
       
       
       
    • By Gangst3r
      W tym tygodniu minie drugi miesiąc, w którym Cyberpunk 2077 nie był dostępny w PlayStation Store, po bezprecedensowej decyzji Sony o usunięciu tego wydania z jego cyfrowej witryny sklepowej. Gra została pierwotnie wycofana 18 grudnia, około tydzień po tym, jak często opóźniany tytuł RPG został wydany na PlayStation 4.
       
      Pod koniec zeszłego miesiąca deweloper CD Projekt RED wydał dużą aktualizację, ale testy wykazały, że gra nadal jest podatna na ciężkie awarie. Problem jaki pojawiał się wcześniej nadal występuje w grze pomimo zainstalowania łatki, mowa o błędach, przez które nie można zakończyć kampanii, poprzez uszkodzenie pliku zapisu stanu gry. Gracze napotkali różne inne problemy po zainstalowaniu łatki, chociaż jeden z kluczową postacią o imieniu Takemura został już naprawiony.
       
      Oficjalnie polskie studio twierdzi, że wciąż „współpracuje z Sony”, aby przywrócić grę do PS Store, ale wydaje się, że ma przed sobą długą drogę. Wydanie nadal działa słabo na standardowym sprzęcie PS4, a liczba błędów i awarii jest bezprecedensowa jak na tę skalę. Biorąc pod uwagę, że japoński gigant musiał całkowicie dostosować swoją politykę zwrotów, aby to uwzględnić, po prostu nie widzimy, aby w tym momencie akceptował coś mniej, niż prawie bezbłędną wersję.
       
      Trudno sobie wyobrazić, że jedna z najpopularniejszych gier od dziesięcioleci skończyła w ten sposób i nie jesteśmy pewni, czy uwierzylibyśmy, gdybyśmy sami nie przekonali się na własnej skórze - my gracze.
       
       Czy spodziewasz się, że Cyberpunk 2077 powróci do PS Store w najbliższej przyszłości? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Deweloper Guerrilla Games zamknął oficjalną stronę Killzone, co oznacza, że nie jest już dostępna w oryginalnej formie. W jej miejsce zostało utworzone przekierowanie do PlayStation.com wraz z krótką wiadomością od holenderskiego zespołu. Brzmi ono:
       
      Notatka wyjaśnia dalej, że chociaż tryby gry wieloosobowej, statystyki graczy i dane rankingowe Killzone: Shadow Fall i Killzone: Mercenary będą dalej aktywne, to nie można już tworzyć ani zarządzać klanami w tej pierwszej. Tytuł na PS4 stracił tę możliwość, gdy strona została zamknięta.
       
      Na koniec Guerrilla Games kończy pracę, dziękując fanom, którzy odwiedzili stronę.
       
      Czy myślisz, że Killzone kiedykolwiek powróci, czy to kolejny gwóźdź do trumny (całkiem niezłej) serii? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Podobnie jak w przypadku Xbox One S/X również najnowsza generacja, czyli Xbox Series S/X, otrzymało drobnie poprawiony bezprzewodowy kontroler, czego nie można powiedzieć o kontrolerze DualSense dla PlayStation 5, który zawiera nie tylko zupełnie nowy projekt, ale także szereg nowych funkcji. Odważny krok ze strony Sony, który od premiery pierwszej konsoli nie decydował się na nic więcej, prócz kilka zmian w znanej już stylistyce pada, tym razem postawił wszystko na jedną kartę - efekty doceniają nie tylko sami gracze, ale również.. konkurencja.
       
       
      Według jednego z użytkowników serwisu Reddit, Microsoft wysyła ankiety, aby wybrać użytkowników Xbox z pytaniem, czy chcieliby zobaczyćw przyszłości niektóre z dostępnych funkcji pada DualSense na kontrolerach dla konsoli Xbox, co widać na poniższym obrazku.
       
       
       
      Nie wspomniano o żadnych konkretnych funkcjach, ale jest prawdopodobne, jest to że Microsoft odnosi się do takich funkcji jak haptyczne wibracje, czujnik ruchu, touchpad i zintegrowany mikrofon, z których wszystkie okazały się popularne wśród użytkowników PlayStation.
      Okaże się, czy cokolwiek z tego wyjdzie, choć przypominamy, że sam szef Xbox Phil Spencer już wcześniej pochwalił Sony za efekty pracy nad kontrolerem DualSense dla PlayStation 5:
       
      „Podziwiam to, co zrobili z kontrolerem, a nie właściwie - cóż, nie powinienem tego mówić nie ze względu na specyfikę samego kontrolera, ale uwagę na coś więcej, niż tylko samą specyfikę kontrolera. Myślę, że dla nas wszystkich działających w tej branży, istotne powinno być to żebyśmy uczyli się od siebie nawzajem innowacji, które wszyscy popychamy, niezależnie od tego, czy jest to dystrybucja modelu biznesowego, takiego jak Game Pass, technologia nowego kontrolera, jak przy konsoli Wii w tamtych czasach, co wyraźnie miało na nas wpływ, kiedy wyszliśmy i zrobiliśmy Kinect a firma Sony przeprowadziła ten ruch wydając własne urządzenie pod nazwą Move”.
       
      Czy chciałbyś zobaczyć funkcje kontrolera PS5 przeniesione do Xbox? Dajcie nam znać w komentarzach.
  • Forum Statistics

    8,434
    Total Topics
    37,273
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 5 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    8,348
    Total Members
    23,331
    Most Online
    Yogi84pl
    Newest Member
    Yogi84pl
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.