Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Microsoft potwierdził to teraz w nowym listopadowym filmie z aktualizacją, który można obejrzeć powyżej.
       
      Microsoft wprowadza kilka kluczowych ulepszeń do aplikacji Xbox na PC, dzięki którym wkrótce będziesz mógł instalować gry w dowolnym wybranym folderze z nieograniczonym dostępem, umożliwiając ich swobodne modyfikowanie. Microsoft potwierdził to na powyższym filmie, który można obejrzeć powyżej.
       
      W oświadczeniu dla strony internetowej Microsoft potwierdził, że pewne plany są w toku:
      Zmiany oznaczają, że instalowanie gier na PC (i Game Pass na PC) będzie znacznie łatwiejszym procesem, z mniejszą liczbą problemów związanych z takimi rzeczami, jak problemy z uprawnieniami do folderu.
       
      Cieszysz się z tej zmiany? Daj nam znać opisując swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
       
      To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
       
       
       
      Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
       
       
       
       
       
    • Przez Gangst3r
      Destruction AllStars mogło się nieco upaść, ale nie można zrzucić Lucid Games za wysiłki na rzecz ulepszenia gry. Studio wypuszcza aktualizacje w odpowiedzi na opinie graczy, a najnowsze z nich właśnie zostały wydane. Aktualizację 1.3.1 można już pobrać na PlayStation 5, waży nieco ponad 600 MB.
      Więc co robi ta nowa aktualizacja gry o tak niskiej wadze? Właściwie całkiem sporo. Dodatek w nagłówku to nowa, ograniczona czasowo playlista: Mayhem 8 na 8. Innymi słowy, drużynowy wariant „głównego” trybu wieloosobowego gry. Będzie tam tylko przez dwa tygodnie, więc najlepiej wykorzystaj to póki możesz.
       
      Wprowadzana jest duża nowa zmiana w cotygodniowych wyzwaniach. Będą one teraz nagradzać graczy punktami zniszczenia, a także monetami AllStar. Wcześniej punkty zniszczenia można było zdobyć tylko poprzez mikrotransakcje - dzięki tej zmianie w końcu będzie można je zdobyć poprzez grę. Liczba monet AllStar, które otrzymujesz za awans na wyższy poziom, została zwiększona, dodano kilka nowych skórek postaci i wprowadzono różnego rodzaju poprawki błędów.
       
      Oto pełna lista informacji o łatce, widoczna na subreddicie gry:
       
      NOWOŚĆ: Lista odtwarzania Mayhem 8 na 8 jest teraz dostępna w trybie wieloosobowym.
      - Ta polecana playlista jest dostępna przez dwa tygodnie. Cotygodniowe wyzwania będą teraz nagradzać punkty zniszczenia obok monet AllStar. Zwiększono liczbę monet AllStar, które gracze otrzymują po awansowaniu na wyższy poziom. Dodano do gry 9 nowych skórek AllStar.
      - Dodano pierwsze heroiczne i legendarne skórki poziomów - znaczne ulepszenie w porównaniu z poprzednimi poziomami. Podium na koniec gry dla trybów gry jednoosobowej zostało rozszerzone o trzech najlepszych graczy. Dodano podpowiedź do emotki na ekranie podium po zakończeniu gry. Naprawiono błąd, w wyniku którego przejście ze szkolenia do trybu wieloosobowego wpłynęło na jakość dźwięku, w tym na głos spikera. Naprawiono błąd powodujący odłączanie kamery od gracza. Naprawiono błąd powodujący rozdzielanie się drużyn podczas ustawiania się w kolejce na koniec gry.
      - Powinno to pomóc złagodzić niezrównoważone zespoły w grach wieloosobowych. Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre odznaki odblokowywały się po osiągnięciu stanu odblokowania innych odznak.
      - Nadal aktywnie badamy zgłoszenia trofeów, które nie są odblokowywane wraz z odznakami. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom ukończenie celu gwiazdowego „Dowódca dymu wraku” w serii wyzwań Lupita Leader of the Pack. Naprawiono numer poziomu gracza. Powinno to teraz zostać poprawnie odzwierciedlone we wszystkich obszarach interfejsu użytkownika. Naprawiono kilka problemów z interfejsem użytkownika. Poprawiona niezawodność kojarzenia graczy podczas wyszukiwania graczy.
      - Powinno to pomóc złagodzić sytuacje, w których gracze utknęli w nieskończonych poszukiwaniach. Ulepszone komunikaty HUD związane z pingiem gracza.
      - Gracze doświadczający dużego opóźnienia przez dłuższy czas otrzymają niewielkie powiadomienie w prawym dolnym rogu interfejsu, w pobliżu minimapy. Poprawiona stabilność matchmakingu.   Czy wrócisz do Destruction AllStars, aby sprawdzić te zmiany? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Crash Bandicoot zaprezentował swoją najnowszą grę pod koniec zeszłego roku, a teraz otrzymał piękną metamorfozę dla Xbox Series X | S. Dobre wieści? Jest dostępny do pobrania już teraz i waży 22,2 GB dzięki funkcji Smart Delivery.
      Wersja nowej generacji ma jeszcze bardziej ulepszyć Crash Bandicoot 4: It's About Time dla systemów Xbox Series. Gracze na Xbox Series X znajdą natywne wsparcie 4K przy 60 FPS, podczas gdy właściciele Xbox Series S mogą spodziewać się 1080p przy 60 FPS.
       
      Aktualizacja dla nowej generacji nie jest tylko wizualną metamorfozą. Czasy ładowania zostały poprawione, gra wygląda wyraźniej i utrzymuje solidne 60 klatek na sekundę. Ogólnie rzecz biorąc, wydaje się to przyzwoitą aktualizacją i będziemy mieli własne przemyślenia do podzielenia się w nadchodzących dniach. Może sprawi, że droga do 100% będzie trochę bardziej znośna.
       
      Czy zagłębisz się w Crash Bandicoot 4: Już czas na Xbox Series X | S? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Pojawił się kolejny patch do The Medium, który ma na celu wprowadzenie do gry jeszcze bardziej płynnego działania. Fani z przyjemnością dowiedzą się, że najnowsza aktualizacja ma na celu naprawienie i rozwiązanie kilku innych problemów.
      Aktualizacja 1.2 jest już dostępna dla Xbox Series X | S i PC i zawiera szereg poprawek i ulepszeń. Istnieje nawet opcja obsługi ekranu UltraWide i SuperUltraWide dla graczy PC.
       
      „Drodzy gracze! Aktualizacja 1.2 na PC i Xbox z serii X | S. jest już dostępna. W tej aktualizacji skupiliśmy się na naprawieniu problemów, które nam wskazaliście i poprawieniu wydajności gry.
      Jest też niespodzianka. Oto poprawki, które się z tym wiążą:
      - Drobne poprawki błędów w rozgrywce
      - Drobne ulepszenia wydajności
      - Ulepszenia dostępności
      - Naprawiono problemy ze zmianami rozdzielczości pełnoekranowej w scenariuszach z wieloma monitorami
      - Naprawiono problemy ze zmianami urządzeń audio
      I wreszcie: dodano obsługę UltraWide (21: 9) i SuperUltraWide (32: 9). To jest to, czego najbardziej brakowało Ci w grze. Ze względu na projekt Medium (aparaty stacjonarne) wdrożenie było skomplikowane - ale jesteśmy bardzo podekscytowani, że mogliśmy to dla Ciebie zrobić ”.
       
      Ta poprawka jest zgodna z poprawką popremierową, która pojawiła się w zeszłym miesiącu, co drastycznie poprawiło szereg problemów z uruchamianiem. Główną z nich były dziwne problemy graficzne, które przypominały artefakty i powodowały zawał serca, gdy to się stało, ponieważ zwykle pokazuje upadający system. Ale na szczęście były one ściśle związane z grą i szybko zostały rozwiązane.
       
      Jeszcze nie wypróbowałeś The Medium? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 139
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 72 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.