-
Popularne artykuły
-
Podobna zawartość
-
Przez Gangst3r
Ta aktualizacja oprogramowania układowego PlayStation 5, która jest obecnie w fazie testów beta, posiada wiele ulepszeń, na które wielu użytkowników czekało od dawna. Jak podaje Sony najnowsza zmiana w aktualizacja to możliwość korzystania z zewnętrznej pamięci masowej SSD, do tego dochodzą ulepszenia do systemu operacyjnego oraz wyświetlanie Trofeum.
Obszerne informacje o aktualizacjach oprogramowania układowego zostały opisane w całości na tej stronie. Oprócz wcześniej wymienionej istotnej dla wielu posiadaczy funkcji, aktualizacja wprowadza mniejsze ale znaczące ulepszenia systemu. Po pierwsze, podczas robienia zrzutów ekranu możesz wyłączyć powiadomienie o potwierdzeniu na ekranie, które pojawia się w prawym górnym rogu. Spowoduje to zatrzymanie pojawiania się komunikatów w późniejszych przechwytywaniach, jeśli wykonujesz je wiele razy.
Podczas nagrywania wideo na ekranie zegar pozostaje u dołu ekranu. Dzięki tej aktualizacji zegar zniknie po trzech sekundach i pojawi się ponownie w razie potrzeby, co jest miłe. Jeśli chcesz zapisać najnowszą rozgrywkę, Sony dodaje więcej opcji długości filmu. Następnie podczas edytowania zrzutów ekranu przed ich udostępnieniem liczba czcionek do dodawania tekstu została rozszerzona.
Na koniec aktualizacja będzie zawierać więcej opcji włączania lub wyłączania niektórych dźwięków z klipów wideo lub podczas nadawania. Będziesz mógł włączać lub wyłączać osobisty dźwięk mikrofonowy i imprezowy, w zależności od tego, co zamierzasz.
Niby nie ma tu wielkiego skoku do przodu, ale pewnością znalazło się kilka mniejszych ulepszeń, które wielu graczom ułatwią korzystanie z konsoli.
A ty już skorzystasz z tych nowych ulepszeń? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Mamy dobre wieści dla fanów gry Nioh. Koei Tecmo właśnie opublikowało nowe nagrania z gry z remasteru Nioh 2 na PlayStation 5 - gra prezentuje się świetnie.
Możesz obejrzeć nowy film powyżej, który zawiera prawie 15 minut materiału RPG akcji ulepszonego PS5 w 4K, przy 60 klatkach na sekundę. Oryginalna wersja PS4 nie była oczywiście wizualna, ale dodatkowy sprzęt pozwala na działanie gry w wysokiej rozdzielczości bez utraty wydajności. Na początku filmu zauważysz również natychmiastowy restart po śmierci. Brak czasu ładowania, który powstrzymałby cię przed zabijaniem tych nieznośnych demonów.
Nioh i Nioh 2 otrzymają remastery na PS5 i będzie można je kupić razem w The Nioh Collection. Niezależnie od tego, czy kupisz je razem, czy osobno, wszystkie pojawią się na PS5 5 lutego 2021 r.
Czy nie możesz się doczekać grania w te gry na PS5? Zostaw wiadomość w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
Właśnie ukazała się nowa aktualizacja No Man's Sky, która sprawia, że najlepsza wersja gry jest trochę lepsza.
Łatka 3.15 dodatkowo optymalizuje wersję epickiej symulacji kosmicznej Hello Games na PlayStation 5. Zgodnie z najnowszymi notatkami o łatce, "awaria związana z renderowaniem" w systemie została naprawiona, a czasy ładowania, już znacznie lepsze niż na PS4, zostały jeszcze bardziej poprawione.
Być może najbardziej interesująca aktualizacja w tej nowej łatce dotyczy wersji PSVR. Po zainstalowaniu tej łatki granie w edycję rzeczywistości wirtualnej na PS5 będzie znacznie lepsze, z „znacznie poprawioną” rozdzielczością i wydajnością.
Łatka jest już dostępna do pobrania, a pełne informacje o niej możecie zobaczyć poniżej:
Poprawiona stabilność na PC. Rozdzielczość i wydajność PSVR zostały znacznie poprawione podczas uruchamiania na PS5. Naprawiono awarię związaną z renderowaniem na PS5. Xbox Series S w trybie wysokiej jakości ma teraz ulepszone ustawienia ultra wprowadzone w aktualizacji nowej generacji. Poprawiono czasy ładowania na PS5. Rozmiar instalacji PS5 został zoptymalizowany.
Czy nadal odkrywasz planety w No Man's Sky na PS5? Stwórz paliwo do sterów strumieniowych w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
Wydana na weekend, aktualizacja 1.10 Cyberpunk 2077 robi wiele, aby rozwiązać problem powtarzających się awarii gry na PS5 (przez kompatybilność wsteczną) i PS4. Cóż, przynajmniej według oficjalnych informacji o łatce. W notatkach podano, że wprowadzono „różne ulepszenia stabilności”, a w szczególności w systemie Sony ostatniej generacji aktualizacja zawiera „różne poprawki awarii”.
Z wyjątkiem tego, że Cyberpunk 2077 nadal zawiesza się z alarmującą częstotliwością na konsolach PlayStation. Z opinii graczy wynika, że awarie nie pojawiają się tak szybko po zainstalowaniu wersji 1.10 - ale na pewno nadal istnieją. Różne raporty z sieci mówią to samo, ale dla niektórych wydaje się, że awarie w jakiś sposób pogorszyły się od czasu pobrania najnowszej łatki. Krótko mówiąc, w grze nadal panuje absolutny bałagan.
Choć poprawki są stosunkowo często wydawane to pojawianie się tych samych problemów pomimo informacji o ich usunięciu jest całkowicie nie do przyjęcia. Od czasu do czasu można poradzić sobie z dziwną awarią, ale Cyberpunk 2077 rozbił się na nich więcej razy, niż możemy zliczyć.
W tym tempie minie trochę czasu, zanim tytuł zostanie ponownie dopuszczony do PlayStation Store.
-
Przez Gangst3r
Deweloper Guerrilla Games zamknął oficjalną stronę Killzone, co oznacza, że nie jest już dostępna w oryginalnej formie. W jej miejsce zostało utworzone przekierowanie do PlayStation.com wraz z krótką wiadomością od holenderskiego zespołu. Brzmi ono:
Notatka wyjaśnia dalej, że chociaż tryby gry wieloosobowej, statystyki graczy i dane rankingowe Killzone: Shadow Fall i Killzone: Mercenary będą dalej aktywne, to nie można już tworzyć ani zarządzać klanami w tej pierwszej. Tytuł na PS4 stracił tę możliwość, gdy strona została zamknięta.
Na koniec Guerrilla Games kończy pracę, dziękując fanom, którzy odwiedzili stronę.
Czy myślisz, że Killzone kiedykolwiek powróci, czy to kolejny gwóźdź do trumny (całkiem niezłej) serii? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
-
-
Statystyki forum
13 480
Tematów48 139
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 104 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników