Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 290 wpisy w tej kategorii

    1. Trailer nowego dodatku do Dying Light - Ultimate Survivor Bundle

      Nowy dodatek do Dying Light  pod nazwą Ultimate Survivor Bundle wprowadza kilka ciekawych zmian.
      Autorzy udostępnili nam nowe stroje oraz bronie.
       
      W nadchodzącym rozszerzeniu dostaniemy trzy nowe stroje:


      Ninja
      Special Agent
      Urban Explorer
      Z nowego arsenału, który ma wpaść nam w łapy są:


      Buzzkiller
      The Constable
      The Lacerator
      Nightclub
      Pakiet dodatków, można zobaczyć na poniższym filmiku.
       


      0 komentarzy
      204 wyświetleń
    2. Bound by Flame już za kilka dni

      Premiera już na dniach! Dokładnie 9 maja przyjdzie nam zagrać w Bound by Flame. Docelowe platformy to Xbox 360, PS3, PS4 i PC.
       
       
       
      Czym jest Bound by flame? Przypomnijmy: Jest to RPG Akcji, w której wcielamy się w postać żołnierza opętanego przez demona. Który pozwala mu na noszenie ogniowego miecza. Ekstra. Ale wiadomo, jak to z opętaniami bywa: demony chcą pozbawiać opętanych kontroli nad ciałem i umysłem. I tu wchodzi rola gracza, bowiem mamy wybór, by zostać dobrym i heroicznym rycerzem, lub poddać się siłom ciemności.
       
       
       
      Jeśli zaś chodzi o samą walkę to mamy do wyboru tryb Wojownika i Łotra. W trybie wojownika będziemy siekać wrogów w bezpośredniej walce dwoma mieczami, natomiast w trybie łotra będziemy unikać zwarć koncentrując się na walce w dystansie. Między tymi trybami będziemy mogli swobodnie przełączać się podczas rozgrywki.
       
       
       

      dostępny jest trailer Bound by Flame.

      • MCL
      0 komentarzy
      263 wyświetleń
    3. Risen 3 z premierą w sierpniu

      Znana jest już data premiery najnowszego RPG'a od PiranhaBytes, Risen 3. Zawita on na półki sklepowe 15 sierpnia, w platformach Xbox 360, PS3 oraz PC.
       
       
       
      Seria ma zamiar wrócić do korzeni z większą dawką średniowiecznej akcji pomieszanej z nutą fantasy, oraz nie zapominać o ciekawych dodatkach pirackich.
       
       
       
      Zapraszam do obejrzenia trailera,
      .

      • MCL
      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    4. Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red

      Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
       
       


      Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
       
       
      Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.

      • MCL
      0 komentarzy
      222 wyświetleń
    5. Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie

      Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
       
       
       
      "Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
       
       
       
      Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.

      • MCL
      0 komentarzy
      273 wyświetleń
    6. Colin Graham - Playstation 4 pozwoliło nam marzyć

      Jak twierdzi dyrektor animacji nadchodzącego hitu Watch Dogs Colin Graham, Playstation 4 posiada nieograniczony dostęp do pamięci pozwalający tworzyć bogate w detale i wciagające światy.
       
      "Playstation 4 pozwala nam na wiele, to platforma do tworzenia całkiem nowego typu gier. Playstation 4 pozwoliło nam marzyć. Z punktu widzenia animatorów zawsze w pewnym momencie brakuje nam pamięci, szczególnie pod koniec cyklu życia konsoli, dlatego Playstation 4 pozwala nam na zredukowanie kompresji i uzyskanie większej wariacji w cywilach. Z mojego punktu widzenia to jak obcowanie z nieograniczonym budżetem - ponieważ nie możemy zapełnić "budżetu" pamięci w Playstation 4, to naprawdę porządny sprzęt."
       
      Danny Belanger, główny designer gameplayu również wtrącił swoje trzy grosze na temat mocy Playstation 4:
       
      "Mocarna technologia pozwala nam tworzyć lepszą symulację. Wodne efekty, ilość ludzi w mieście, detale odbić... to wszystko to krok ku przyszłości."

      • MCL
      0 komentarzy
      172 wyświetleń
    7. Niefortunny update Playstation 4

      O ile konsole Sony robi świetne, tak ich uaktualnienia firmware'u pozostawiają wiele do życzenia... Najnowszy Update Playstation 4 - oznaczony numerkiem 1.7 - powoduje wyświetlenia kodu błędu CE-36329-3.
       
       
       
      Co ten błąd oznacza w praktyce? Problemy ze stabilnym działaniem systemu, od  niewytłumaczalnych czarnych ekranów pojawiających się w najmniej spodziewanym momencie do całkowitego zwisu systemu. Użytkownicy raportują, że winna jest nowa opcja wyłączenia HDCP.
       
       
       
      Jak na razie nie wiadome jest stanowisko Sony w tej sprawie, ale jeśli masz PS4 - radzimy wstrzymać się z updatem systemu.

      • MCL
      4 komentarze
      261 wyświetleń
    8. Demon's Souls 2 exclusive dla PS4?

      Gracze zyskali nieco nadziei na to, że Demon's Souls 2, o tytule roboczym "Project Beast" zostanie wydany jako exclusive dla PS4. Co prawda nie znamy wielu detali, ale wczesne screeny z gry wyglądają na prawdziwe, i pozwalają twierdzić, że ten cały projekt jest opracowywany wspólnie z Japońskim oddziałem Sony i From Software.
       
       
       
      To nie pierwszy raz, kiedy w sieci pojawiają się plotki na temat współpracy Sony z From Software, lecz na pewno tym razem są one potwierdzone. Jeśli Demon's Souls 2 zostanie wydany jako exclusive na PS4 będzie to poważny cios w posiadaczy Xbox One, lecz ci ostatni wstrzymują swoje opinie do czasu aż powstaną pierwsze recenzje tego tytułu.
       
       
       
      Zdjęcia można obejrzeć pod tym linkiem.
       
       

      • MCL
      0 komentarzy
      215 wyświetleń
    9. Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk

      Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.

      Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
      Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.

      • MCL
      0 komentarzy
      237 wyświetleń
    10. Kolejny deserter z Naughty Dog

      Źle się dzieje w Naughty Dog. Niecały miesiąc temu odszedł Kreatywny Dyrektor Amy Henning, a dziś w jego ślady podążył Dyrektor Gier Justin Richmond. Sony Computer Entertainment of America ogłosiło, że daty premiery najnowszego Uncharted dla PS4 pozostaną niezmienione.
       
       
       
      Co prawda Richmond odszedł na dobrych warunkach z dobrą myślą o przyszłości firmy w tle, tak zdaje się, że jest coś czego nikt do końca nie mówi. To drugie takie odejście człowieka, który piastował wysokie stanowisko w Naughty Dog w przeciągu miesiąca. Rotacja w kadrach? Powiew świeżej krwi? Tego nie wiemy i raczej nie dowiemy się nigdy. Tak sam Richmond komentuje sytuację:
       
       
       
      "Dokonałem decyzji by opuścić Naughty Dog. Kocham tą firmę i ludzi oraz wiem, że będą oni dalej tworzyć wspaniałe gry. Z lepszych wieści, dołączyłem do studia Riot Games. Z ich innowacyjnym projektem po prostu nie mogę się doczekać, kiedy zacznę pracę. "
       
       
       
      Oby tylko najnowsze Uncharted nie ucierpiało na tych przenosinach.

      • MCL
      1 komentarz
      201 wyświetleń
    11. Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

      W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
       
      Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
       
      Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.

      • MCL
      5 komentarzy
      407 wyświetleń
    12. Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole

      Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
       
       
       
      "Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
       
       
       
      Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
       
       
       
      Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..

      • MCL
      1 komentarz
      208 wyświetleń
    13. Far Cry 4 przeniesie nas w Himalaje?

      Jak dowiedziały się serwis Eurogamer, najnowsza instancja Far Cry przeniesie nas do Himalajów. Ubisoft ma zamiar pokazać nieco więcej o grze podczas tegorocznych targów E3, oraz ustalić datę premiery na przyszły rok. Platformy na które ma się zamiar ukazać gra to przede wszystkim Xbox One i PS4 - Nie wiadomo natomiast nic o premierze na konsolach Xbox 360 i Playstation 3.
       
       
       
      Ciekawą informacją na pewno jest fakt, że prawdopodobnie będziemy mogli dosiąść słonia, oraz inne gatunki fauny na obszarze gry Far Cry 4. Gameplay natomiast ma być porównywalny z gameplayem Far Cry 3.

      • MCL
      0 komentarzy
      247 wyświetleń
    14. Oculus Rift przejęte przez Facebook!

      Dawno nie było takiego zamieszania na scenie growej jakie wydarzyło się w ciągu ostatnich dwóch dni. Ale może po kolei.
       
       
       
      Oculus Rift wystartował jako projekt Kickstarterowy i od razu zdobył gigantyczną popularność. Pokrótce są to gogle używane do odtworzenia wirtualnej rzeczywistości. I tak, o ile w przeszłości tego typu przedsięwzięcia były strasznie ograniczone mocą obliczeniową komputerów i konsol i każdy projekt imitujący rzeczywistość wirtualną po prostu upadał ze względu na ograniczenia sprzętowe, tak Oculus Rift był strzałem w dziesiątkę. Trafił i na możliwości techniczne i w odpowiedni target, ponieważ wielu ludzi zaczęło się interesować czymś więcej, niż tylko siedzeniem na kanapie i graniem w gry. Powstały liczne gry, aplikacje, ale i modyfikacje hardwarowe, które podłączane bezpośrednio lub pośrednio z Oculus Rift dawały graczom niesamowitą satysfakcję. Połączenie WiiMote, Cyberith Virtualizera i Oculus Rifta, 
      , dawało nadzieję na naprawdę satysfakcjonujące doznania już niebawem. Ale w to wszystko wmieszał się Facebook... 
       
       
      Zuckerberg wywietrzył niezłą okazję i kupił Oculus Rift, tak samo jak wcześniej wykupił Whatsapp. Oculus Rift kosztował go bagatela 2 miliardy dolarów, z czego "ledwo" 400 milionów to gotówka, a reszta to akcje Facebooka. Oczywiście zapowiada pełną swobodę i wsparcie w rozwoju bla bla, ale wspomina o możliwych funkcjach społecznościowych urządzenia. Serio? Zakładam hełm wirtualnej rzeczywistości nie po to by chwalić się tym na facebooku, tylko po to by odpocząć od rzeczywistości, to jest chyba główny cel takich zabawek, prawda? Nawet poza tym, że podczas gry wyskoczy ci jakieś durne facebookowe powiadomienie pozostaje kwestia prywatności danych, w których to Zuckerberg jest bezczelny. Dlatego na forach i serwisach growych zawrzało, ludzie cofają swoje pre-ordery i plują jadem na Facebooka... W to wszystko ukradkiem wmieszało się Sony
       
       
       
       
       

       
      Prawdopodobnie gdyby nie logo Playstation dla nieobeznanego z technologią zwykłego zjadacza chleba gogle od Sony nie różniłyby się niczym od Oculus Rift. Sony Morpheus, bo o nim mowa, został jednogłośnie okrzyknięty "nadzieją", która pozwoli kontynuować tam, gdzie Oculus Rift skończył. Czym dokładniej ma być Sony Morpheus? Połączniem gogli VR z PS Move. To może być świetne posunięcie, ale... jeśli wierzyć plotkom, no i historii,  ma ono swoje wady.
       
       
       
      Po pierwsze, Morpheus ma nie współpracować z PC. Przez co Oculus Rift mimo loga Facebooka ma tutaj przewagę, ponieważ... do Oculus Rift można tak naprawdę podłączyć wszystkie gry PC. Mount and Blade, Live for Speed, Skyrim, pierwsze tytuły stricte PCtowe które mi przyszły w tej chwili do głowy, a które wraz z jakimikolwiek goglami wirtualnej rzeczywistości mogłyby być świetne. Bo kto by nie chciał poprowadzić armii wojaków do boju widząc całą bitwę oczami dowódcy? Oczywiście, to może się zmienić, bo marketing Sony nie jest głupi, wie kiedy można wykorzystać sytuację, i tak jak wypunktowali błędy Microsoftu, tak samo mogą postąpić z Facebookiem.
       
      Druga kwestia to współpraca z urządzeniami firm trzecich. O ile Oculus Rift współpracował z prawie wszystkimi urządzeniami, tak Morpheus tutaj może być ograniczony przez same Sony do współpracy tylko z urządzeniami sygnowanymi logiem Playstation. A więc żegnaj, Skyrimie i Cyberith Virtualizerze... szkoda, bo fajnie byłoby widzieć kumpla, która ucieka przed smokiem.
       
       
       
      Oczywiście mogę się mylić, w Sony nie pracują idioci i możemy dostać coś więcej niż tylko gogle które wyświetlają nam obraz w 3D a pełnowartościowy i współpracujący z wieloma urządzeniami produkt. No i oczywiście chroniący naszą prywatność, nie wyobrażam sobie, żeby Oculus Rift podczas oglądania porno w 3D nagle wyskoczył mi z popupem informującym mnie o możliwości zalajkowania tego pornosa na fb i udostępnienia znajomym...

      • MCL
      0 komentarzy
      201 wyświetleń
    15. Trials Fusion w wyższej rozdzielczości na PS4

      Wojna o rozdzielczość i grafikę w poprzedniej generacji konsol nie miała aż tak wielkiego znaczenia, bowiem obie mainstreamowe konsole prezentowały zbliżony poziom. Oczywiście, pojawiały się kwiatki, jak Bayonetta, która w wersji na PS3 została została wręcz okrojona graficznie i "wzbogacona" o chrupiąca animację. Niestety, mamy początek najnowszej generacji, a już wyraźnie widać przewagę jednej konsoli nad drugą. Która gra tym razem oskubała Xbox One? Trials Fusion.
       
       
       
      Trials Fusion to kontynuacja świetnej zręcznościówki, Trials HD. Która to z kolei jest duchowym spadkobiercą Elastomanii.  W grze chodzi o to, by dostać się z punktu A do punktu B przez trasę, po której poruszamy się w dwóch wymiarach. Żeby nie było za łatwo, trasa posiada wiele utrudnień, wyskoków, ramp, i bóg wie co jeszcze, więc trzeba się trochę nagimnastykować. Z reguły trasy nie są zbyt długie, lecz by je pokonać potrzebujemy wielkiej precyzji w sterowaniu.
       
       
       
      Pewnie teraz zastanawiacie się po co to wszystko piszę, przecież prawie każdy gracz słyszał o Trials HD. Ano po to, by przybliżyć wam mechanikę gry. Gry, która na PS4 ukaże się w pełnym 1080p przy 60 klatkach na sekundę, natomiast na Xbox One w zaledwie 900p. Ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć Tomb Raidera, który na Xbox One przycina i wyświetla mniejszą rozdzielczość. Bo nowa maszyna, bo devkity tyle co wydane, bo nie wiadomo jak to zaprogramować, bo przydzielono zrobienie portu stażyście na pół etatu... Ale, na boga, gra która nazywa się Trials Fusion i jest kontynuacją prostej gry zręcznościowej? Jeszcze trochę i PS4 naprawdę odskoczy w wyścigu zbrojeń na dobre. Niestety, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że otrzymaliśmy od Microsoftu konsolę, która nie jest gotowa, by zyskać miano konsoli nowej generacji.

      • MCL
      1 komentarz
      197 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.