Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 290 wpisy w tej kategorii

    1. PSN offline dla wielu użytkowników PS3, Sony prowadzi obecnie dochodzenie

      Jeśli próbujesz grać online na PlayStation 3, możesz mieć pecha. Wielu użytkowników zgłasza problemy z logowaniem do PSN na swoich konsolach PS3, a na ekranie pojawia się kod błędu 8002A537.
      Wygląda na to, że dotyka to całkiem sporą liczbę ludzi na całym świecie, a subreddit na PS3 jest zalany skargami na ten problem. Na szczęście Sony wydaje się być świadome całej tej sytuacji i PlayStation Japan już wydało oświadczenie w tej sprawie, zapewniając fanów, że bada przyczynę błędu.
       
      Chociaż na razie wszystko wygląda na offline, zaktualizujemy tę historię, jeśli i kiedy problem zostanie rozwiązany.
       
      Czy napotkałeś błąd 8002A537 na konsoli PS3? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      316 wyświetleń
    2. Gry komputerowe teraz wykorzystują funkcje kontrolera PS5 DualSense

      Odkryto, że niedawno wydana gra Metro Exodus Enhanced Edition na PC natywnie obsługuje wiele funkcji kontrolera PlayStation 5 DualSense po pobraniu najnowszej poprawki. Odkryty przez użytkownika ResetEra dex3108, który podzielił się, w jaki sposób deweloper 4A Games wykorzystał wyzwalacze adaptacyjne pada w filmie, który możesz obejrzeć tutaj.
      Jak można zauważyć, należy przyłożyć dodatkową siłę do przycisku R2, aby wystrzelić z karabinu szturmowego, to samo dotyczy magnum. Ten ostatni faktycznie idzie dalej, z łatwością rozprężając się, gdy pocisk nie został jeszcze załadowany do komory. Aby to uruchomić, musisz najpierw wiedzieć, jak korzystać z kontrolera PS5 DualSense na komputerze - podlinkowany dobrze opisany poradnik.
       
      Będziesz także musiał zagrać w grę za pośrednictwem połączenia przewodowego, ponieważ te unikalne funkcje nie są aktywne, gdy grasz bezprzewodowo. Od czasu odkrycia użytkownicy zgłaszali tu i ówdzie niestabilną implementację, a także inne problemy, ale to powinno być jasne, gdyż chodzi o pełną obsługę kontrolera PS5 DualSense w Metro Exodus Enhanced Edition wydaną na PC.
       
      Nie zapominajcie, że gra pojawi się również na PS5 w czerwcu, wraz ze wszystkimi DLC i rozdzielczością 4K przy 60 klatkach na sekundę. Właściciele PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do wersji obecnej generacji. Uwzględniono także śledzenie promieni, a także „drastycznie skrócone” czasy ładowania — problem, z którym zmierzyć się można podczas edycji na PS4.

      0 komentarzy
      475 wyświetleń
    3. Aktualizacja 1.3.7 pojawia się dzisiaj na PS5 - sprawdź co nowego się w niej pojawiło

      Firma Housemarque ujawniła najnowszą (już dostępną) łatkę do swojej szybkiej strzelanki zręcznościowej Returnal, która od czasu premiery była nieco niestabilna. Niektóre z bardziej rażących problemów zostały rozwiązane, ale programista pracował nad zatkaniem pozostałych dziur. Ta najnowsza aktualizacja, która będzie dostępna dzisiaj, obiecuje naprawić kilka stosunkowo powszechnych błędów.
       
      Studio opracowało informacje o łatce dla aktualizacji 1.3.7, przedstawione poniżej. Przed tą aktualizacją niektórzy gracze napotykali błąd dźwiękowy, który powodował nagłe, bardzo głośne dźwięki. Kolejnym problemem — i to ten, który szczególnie wpływał na frajdę z gry — był brak zmarłych skautów. Ci zmarli harcerze reprezentują innych graczy, a ty możesz oskubać ich zwłoki lub pomścić ich, co stawia cię w walce z trudnym wrogiem.
       
      Poprawka 1.3.7 ma na celu naprawienie problemu z dźwiękiem i sprawienie, by Zmarli Skauci wyglądali zgodnie z przeznaczeniem, a także naprawienie szeregu awarii i innych problemów.
      Oto informacje o aktualizacji do patcha 1.3.7:
      Naprawiono błąd powodujący, że zmarli zwiadowcy nie pojawiali się tak często, jak zamierzano. Po oczyszczeniu jednego ze zwłok zmarłego skauta gracze nie będą już otrzymywać pasożyta o negatywnym efekcie przy starcie. Naprawiono błąd, w wyniku którego boss Ophion mógł zniknąć, gdy gracz użyje Rekonstruktora podczas walki. Naprawiono rzadki błąd dźwiękowy powodujący głośne dźwięki podczas walki. Naprawiono niewielką liczbę błędów, przez które gracze mogli utknąć w różnych pokojach. Naprawiono kilka błędów, przez które gracz mógł napotkać czarny ekran podczas napisów lub podczas gry. Wiele poprawek rzadkich awarii podczas rozgrywki.
      Aktualizacja została udostępniona, więc jeśli musiałeś pogodzić się z którymkolwiek z powyższych problemów, pobierz ją jak najszybciej.
      Jedna rzecz, której ten patch nie rozwiązuje, to brak opcji zapisu w grze; gracze nie mogą rejestrować postępów w trakcie gry, zamiast tego muszą użyć trybu spoczynku PS5, aby zawiesić grę lub po prostu ją porzucić, jeśli muszą się wylogować. Housemarque przyznał, że chce oszczędzać w środkowej fazie gry, ale wciąż bada najlepsze podejście. Trzymamy kciuki zespół może wkrótce wymyślić rozwiązanie.

      0 komentarzy
      360 wyświetleń
    4. Aktualizacja The Last of Us 2 na PS5 jest już dostępna, dodaje opcję 60 klatek na sekundę

      I tak po prostu, Naughty Dog wypuściło nową aktualizację do The Last of Us: Part II, która ulepsza grę na PlayStation 5. Łatka 1.08 zapewnia opcję grania w 60 klatkach na sekundę, podobnie jak w przypadku innych gier tj. God of War i Ghost of Tsushima. Rozdzielczość będzie taka sama jak na PS4 Pro.
      Nie wiemy, dlaczego deweloperowi zajęło tak dużo czasu wdrożenie konkretnej obsługi PS5, ale Naughty Dog twierdzi, że to dopiero początek współpracy z najnowszym systemem Sony. „Ten patch to dopiero pierwszy krok w pracy nad PS5. Damy wam znać, gdy będziemy mieli więcej wiadomości, którymi z chęcią się z wami podzielimy!” pisze.
       
       
      Czy zagrasz w The Last of Us: Part II na PS5? Gawkuj się z podziwem na te animacje w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      241 wyświetleń
    5. Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

      [GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
      Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
      Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
       
      Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

       
      Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      294 wyświetleń
    6. Sony zapowiedziało nowe kontrolera dla PS5 - Cosmic Red, Midnight Black

      Sony ogłosiło dwa nowe, kolory kontrolera DualSense - trzeba przyznać, ze wyglądają oszałamiająco. Midnight Black i Cosmic Red, bowiem tak nazywają się wersję kolorystyczne owych kontrolerów, dołączą do istniejącego biało-czarnego pada, a globalna data premiery zaplanowana jest na przyszły miesiąc. „Midnight Black zawiera dwa subtelnie różne odcienie czerni z jasnoszarymi detalami, które odzwierciedlają sposób, w jaki postrzegamy przestrzeń na nocnym niebie, a Cosmic Red oferuje uderzający czarno-czerwony wzór inspirowany unikalnymi, żywymi odcieniami czerwieni występującymi w całym kosmosie” - wyjaśnia entuzjastycznie Isabelle Tomatis na blogu PS.
       
      Zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne w Stanach Zjednoczonych na PS Direct, z dołączoną datą premiery 11 czerwca. Data premiery w Europie to 18 czerwca. Według producenta data może się nieznacznie zmienić w zależności od regionu i sprzedawcy, ale należy spodziewać się, że w przyszłym miesiącu będzie można kupić jeden z nich, gdziekolwiek jesteś.
       
      Midnight Black

       
      Cosmic Red

       
       
       
      Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do sprawy - prawdopodobnie wie, ile zarobią - dlatego zaprosił projektantów Leo Cardoso i Satoshi Aoyagi do opracowania tych kontrolerów. „Chcieliśmy, aby nowe kolory kontrolerów, a także oryginalny kontroler bezprzewodowy DualSense i konsola PS5, uzupełniały się wzajemnie, więc zaprojektowaliśmy kolory wokół tematu„ galaktyki”, ponieważ wydawało się, że jest to naturalny postęp w stosunku do oryginalnego PS5 i projektów akcesoriów. - powiedział Cardoso.
      Aoyagi dodał: „Zarówno Midnight Black, jak i Cosmic Red mają subtelny niebieski odcień, który daje unikalne odcienie czerwieni i czerni. Niebieski odcień występuje również w oryginalnych kolorach kontrolera bezprzewodowego DualSense, więc wszystkie trzy kolory ładnie się uzupełniają. Kolory i detale przycisków kontrolera zostały dostosowane tak, aby pasowały również do nowych kolorów”.
       
      Oczywiście te pady będą miały wszystkie te same funkcje, co oryginalny DualSense, w tym dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne - to oczywiste, ale doszliśmy do wniosku, że jednak i to wyjaśnimy.
       
      Po oficjalnej zapowiedzi nowych kolorów pada DualSense czekamy na podobny krok dla samej konsoli PS5. Jak podobają się wam nowe kontrolery od Sony? Który z nich najchętniej kupilibyście? Czekamy na wasze zdanie w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      339 wyświetleń
    7. Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum

      Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
       
       
      W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
      „Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
       
      Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
       
      Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
       
      Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.

      0 komentarzy
      453 wyświetleń
    8. Sony ma ponad 25 wyłącznych tytułów PS5 w fazie rozwoju, a prawie połowa z nich to nowe tytuły!

      PlayStation Studios, grupa skupiająca uznanych deweloperów Sony, takich jak Naughty Dog i Insomniac Games, ma „ponad 25 tytułów w fazie tworzenia na PS5” - a „prawie połowa z nich to całkowicie nowe tytuły [własność intelektualna]”. Według wpisu w serwisie Wired, w którym znajdują się anegdoty kluczowych pracowników PlayStation, takich jak szefowie Jim Ryan i Hermen Hulst.
       
      „Istnieje niesamowita różnorodność pochodząca z różnych regionów” - powiedział Hulst, który jest odpowiedzialny za PlayStation Studios. „Duże, małe, różne gatunki”.
      Komentarze wydają się być bezpośrednim strzałem w doniesienia z początku roku, które sugerowały, że Sony coraz bardziej niechętnie podejmuje twórcze ryzyko przy swoich tytułach. Spieraliśmy się wtedy, że komentarze niekoniecznie były zgodne z rzeczywistością, ale Hulst wydaje się być chętny do umieszczenia tej konkretnej linii dyskusyjnej na tacy. To nie pierwszy raz, kiedy powiedział coś takiego.
       
      Mimo to sama liczba reklamowanych tutaj tytułów jest imponująca. Właściciel platformy wielokrotnie podkreślał, że chce podwoić ofertę na wyłączność - i ogłosił kilka partnerstw z nowymi zespołami, takimi jak Haven i Firewalk, w celu uzupełnienia własnych wewnętrznych wysiłków - ale 25 gier to spora liczba jeśli chodzi o gry dostępne na wyłączność tworzone przez wewnętrzne studia. Osobiście trzymamy kciuki, bo przeszłość pokazała, że Sony stać na wydanie świetnych tytułów - Uncharted, The Last of Us, Days Gone, God of War czy Ghosts of Tsushima.
       
      Oznacza to, że na pewno możemy spodziewać się świetlanej przyszłości na PS5.

      0 komentarzy
      370 wyświetleń
    9. Returnal działa z prędkością 60 FPS w dynamicznym 4K oraz oświetleniem Ray-Traycing na PS5

      Returnal pozwala podziwiać oszałamiające efekty w ruchu, a nowy element promocyjny PlayStation.com wprowadza pewne specyfikacje do wizualnego przepychu. Ta informacja jest już potwierdzona - gra działa z szybkością 60 klatek na sekundę w dynamicznym 4K - ale wykorzystuje również technologię śledzenia promieni na PlayStation 5, aby podnieść efekty oświetleniowe na całym otoczeniu.
      „Wykorzystując sprzęt do śledzenia promieni na PS5, jesteśmy w stanie zapewnić wysokiej jakości oświetlenie w czasie rzeczywistym” - wyjaśnia dyrektor ds. Technologii Ethan Watson. „Nasz globalny system oświetlenia w unikalny sposób dostosowuje się do losowego rozmieszczenia świata, podczas gdy pociski oświetlone neonami tworzą arkadowy, gorączkowy sen, z którego słynie nasz zespół”.
      Jeśli czytałeś już naszą zapowiedź Returnal, ale desperacko potrzebujesz więcej informacji o grze, to ta strona PlayStation.com jest warta przeczytania. Zagłębia się w wiele drobniejszych szczegółów tytułu, takich jak integracja online, pętla rozgrywki i wstrząsający świat science-fiction.
       
      Co sądzisz o nadchodzącego grze na Playstation 5? Podziel się swoją opinią w sekcji komentarzy.

      0 komentarzy
      427 wyświetleń
    10. Returnal na PS5 już dostępne i waży 56 GB

      Jeśli przedpremierowe zwiastuny i relacje zrobiły wystarczająco dużo, aby przekonać Cię do zamówienia Returnal w przedsprzedaży, możesz wyprzedzić oficjalną premierę gry, ładując już teraz ekskluzywną wersję PlayStation 5. Oczywiście, aby włączyć tę funkcję, musicie złożyć zamówienie w przedsprzedaży w PS Store, ale ci, którzy jeszcze nie mają takiej możliwości, od teraz do 30 kwietnia 2021 roku. Wtedy będziesz gotowy do gry o północy. Returnal waży dokładnie 56.101 GB, więc będziesz chciał zarezerwować trochę czasu, aby pobrać go w pełni.
       
       
      Czy masz już wstępnie załadowany Returnal? Prześlij nam pętlę w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      335 wyświetleń
    11. PS5 już wkrótce z obsługą dodatkowego wewnętrznego dysku SSD NVMe

      Firma Sony poinformowała, że jeszcze tego lata odblokuje dostęp do gniazda M.2 konsoli PlayStation 5, ponieważ umożliwia graczom aktualizację pamięci systemowej konsoli za pomocą dodatkowego dysku SSD NVMe. Ale co się stanie, jeśli spróbujesz go teraz zainstalować? Według firmy Digital Foundry, która przetestowała tę funkcję, Twoja konsola nie uruchomi się nawet z umieszczonym w niej czystym dyskiem SSD.
      To oczywiście ma sens, ponieważ system jeszcze oficjalnie nie obsługuje tej funkcji - ale jesteśmy trochę zaskoczeni tym, jak długo PlayStation powstrzymało go przed użyciem. Na razie musisz zadowolić się zewnętrznym dyskiem twardym - chociaż warto zauważyć, że teraz możesz przenieść oprogramowanie PS5 na dysk twardy USB, aby zapewnić bezpieczne przechowywanie.
       

       
      Chociaż to dobra wiadomość, że wkrótce będzie można znacznie zwiększyć przestrzeń dyskową PS5, warto zauważyć, że dyski, które mają być obsługiwane, są bardzo drogie. Obecnie właściciel platformy jeszcze nie ogłosił, które dyski SSD będą kompatybilne z konsolą, ale jesteśmy pewni, że w najbliższej przyszłości otrzymamy więcej informacji na ten temat.

      0 komentarzy
      437 wyświetleń
    12. Prace nad Days Gone 2 wstrzymane, Sony Bend pracuje nad czymś nowym

      Days Gone 2 nie otrzymał zielonego światła, zgodnie z raportem Bloomberg. Pomimo sukcesu oryginalnej gry i ostatecznie opłacalnej dla Sony, japoński gigant wskazał na letni odbiór krytyczny i długi cykl rozwoju jako dostateczny powód, aby pominąć na ten czas sequel - co ostatecznie doprowadziło do odejścia kluczowych wytycznych, a w ostateczności przesunięcie planów deweloperskich na czas nieokreślony.
       
      Studio odpowiedzialne za Days Gone pracuje obecnie nad nową grą, choć z pewnością musiało walczyć o szansę i pozwolenie na możliwości przystąpienia do sequela. Zgodnie z wpisem dziennikarza Jasona Schreiera, jedna drużyna została przydzielona do pomocy Naughty Dog w grze wieloosobowej, która jest prawdopodobnie nadchodzącym spin-offem The Last of Us Factions, który wiemy, że jest w fazie rozwoju, zaś reszta została przydzielona do Sony Bend, który pracuję nad nowym tajemniczym projetkem.
       
      Inny zespół, najwyraźniej, miał pracować nad nową grą Uncharted (niespodzianka!), która najwyraźniej jest również w fazie rozwoju w Naughty Dog. Warto zauważyć, że jest to tylko raport, niemniej jednak, największą wiarygodność tego faktu przynosi raportowanie od Schreiera i to trochę rozczarowujące, że Days Gone nie był wystarczająco udany, aby można było zarobić sequel.
      Jeśli ten raport jest na tyle dokładny, to nic dziwnego, Sony Japan Studio (Ape Escape, to Shadow of the Colossus, Gravity Rush) zostało zamknięte z dniem 01.04.2021; kiedy wielcy wydawcy, odpowiedzialni za Days Gone, nie mogą nawet dostać pozwolenia na stworzenie sequela.
       
      Jesteśmy zainteresowani, czym zamierza tym razem zaskoczyć nas graczy Studio Sony Bend, do którego również przydzielono ludzi odpowiedzialnych za Days Gone...

      0 komentarzy
      329 wyświetleń
    13. Remake intro WipEout z PS1 to totalny nokaut!

      Sony może zamykać sklep PlayStation 3 - i w konsekwencji porzucać dziesięciolecia starszych treści - ale miłość do WipEout żyje nadal, ponieważ ten remake oryginalnego filmu wprowadzającego do gry na PS1 w całości to potwierdza:
       
      https://youtu.be/dq1GbE4f5yw

      Benjamin Brosdau przesłał ten klip do YouTube w zeszłym miesiącu i zdążył nie tylko przyciągnąć fanów, ale również przyciągnął on uwagę zespołu odpowiedzialnego za tytuł, w tym współtwórcy Nick'a Burcombe'a:

      Według Brosdau, praca nad tym projektem rozpoczęła się jeszcze w 2009 roku, ale została ponownie uruchomiona na początku tego roku: „W 2021 roku wróciłem do niego po znalezieniu starych plików związanych z nim na moich dyskach twardych” - wyjaśnił. „Zbudowałem wszystko od zera, oczywiście w międzyczasie technologia posunęła się znacznie dalej”.
       
      Render jest identyczny z oryginalną sekwencją FMV zawartą w grze na PS1, ale nie wierz nam na słowo, zachęcamy do samodzielnego sprawdzenia i porównania:
       

      Oczywiście wszystko to sprawiło, że zatęskniliśmy za nową grą WipEout. Podejmowano próby wskrzeszenia futurystycznego gatunku wyścigów, dzięki tytułom takim jak Pacer, ale nie był on w stanie pokonać prawdziwego króla futurystycznych wyścigów.
       
      Obecnie wydaje się mało prawdopodobne, że Sony wróci do korzeni - chociaż remaster WipEout Omega Collection był wielkim sukcesem - ale przynajmniej zawsze będziemy mieć ten piękny film na żądanie.

      0 komentarzy
      336 wyświetleń
    14. Abandoned - ekskluzywna gra przetrwania na PS5 graniczy z fotorealizmem

      https://youtu.be/qL9pGRdCjNc
       
      Gry survivalowe, takie jak No Man’s Sky i Valheim, są obecnie popularne, więc Abandoned może stać się kluczowym tytułem w bibliotece oprogramowania PlayStation 5. W produkcji holenderskiego dewelopera Blue Box Game Studios, nadchodząca ekskluzywna gra, która ma się ukazać jeszcze w tym roku, obiecuje „kinową, pierwszoosobową strzelankę z gatunku survivalow-horror, osadzoną w bardzo szczegółowym otwartym świecie”. Pomimo wczesnego etapu projektu, efekty wizualne w tym zwiastunie są czasami oszałamiające.
      „Historia koncentruje się wokół Jasona Longfielda, który budzi się w dziwnym lesie” - czytamy w poście na blogu PlayStation. „Porzucony i nie pamiętając, jak się tam dostał, Jason szybko dowiaduje się, że został porwany i przywieziony tam w mrocznym celu. Walcząc o przetrwanie, jego głównym celem jest ucieczka”.
      Tytuł stawia na realizm, więc wszystko, co robisz, ma konsekwencje. „Jeśli Jasonowi brakuje tchu po sprincie (lub boi się), jego dokładność strzelania ucierpi” - wyjaśnił dyrektor gry Hasan Kahraman. „W przeciwieństwie do wielu typowych gier akcji, strzelanie z broni w Abandoned będzie realistycznie powolne. Aby przetrwać, musisz wykazać się taktyką”.
       


      Jako ekskluzywne dla PS5, wydanie będzie zawierało pełną obsługę kontrolera DualSense, a także funkcję dźwięku 3D. „Nasz zespół wciąż odkrywa moc PS5, ale do tej pory poczyniliśmy niesamowite postępy” - kontynuuje Kahraman. „Konsola umożliwia nam przetwarzanie wysokiej jakości przechwytywania ruchu, wszystkie działające z szybkością 60 klatek na sekundę i renderowane w natywnej rozdzielczości 4K. Dbamy o to, aby jakość środowiska była jak najbardziej zbliżona do rzeczywistej”.
       
      Chociaż zwiastun jest lekki na materiałach z rozgrywki, Blue Box Game Studios obiecuje, że wkrótce opublikuje nowy materiał. To z pewnością brzmi obiecująco i na pewno jest na pulsie tego, co jest obecnie popularne - w końcu gry survivalowe są większe, niż kiedykolwiek. Jednak sam fakt, że gra będzie dostępna tylko na wyłączność dla PS5 nie sprawia, że gra będzie hitem, ale czujemy, że to ogłoszenie jest trochę powściągliwe - być może jego następne ujawnienie naprawdę zwiększy zainteresowanie.

      0 komentarzy
      350 wyświetleń
    15. Gran Turismo Championships przygotowuje się na eSportowe wydarzenie w 2021 roku

      Mistrzostwa FIA Certified Gran Turismo Championships po cichu stały się bardzo prestiżowym wydarzeniem eSportowym. Począwszy od 2018 roku, kierowcy używali symulacji wyścigowej Polyphony Digital Gran Turismo Sport na PlayStation 4 do rywalizacji w oficjalnych turniejach, a studio potwierdziło, że wkrótce powróci na sezon 2021.
       
      Kazunori Yamauchi umieścił wpis na Blogu PlayStation, aby omówić tegoroczne zmiany organizowanego turnieju. Akcja wyścigowa będzie utrzymywana wyłącznie w trybie online z oczywistych powodów i wszystko ma się rozpocząć bardzo szybko, dając ci kilka tygodni na zarejestrowanie się w grze. Od 21 kwietnia do początku grudnia odbędą się różnego rodzaju wydarzenia, z dwoma etapami Manufacturer Series i Nations Cup, a także kategorią World Series, wszystkie prowadzące do światowych finałów. Aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkich turniejów zachęcamy do zajrzenia na oficjalny Blog Playstation.
      To imponujące, że mistrzostwa wyścigowe obejmują właśnie serię Gran Turismo, które stają się coraz popularniejszą formą eSportu. Zdecydowanie te będą kontynuowane na kolejnej wersji, czyli Gran Turismo 7 na PS5, kiedy to ostatecznie nadejdzie (trzymamy kciuki) w 2022 roku.
       
      W każdym razie, czy będziesz rywalizować / oglądać te konkurencyjne wyścigi? Zrób sobie krótką przerwę w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      337 wyświetleń
    16. Około 2200 gier cyfrowych zniknie wraz z zamknięciem PS Store dla PS3, PS Vita i PSP

      Ile gier cyfrowych zostanie utraconych, gdy Sony zamknie sklepy na PlayStation 3, PS Vita i PSP? Według VGC, patrzymy na około 2200 tytułów, których nie będzie można kupić na PlayStation w żadnej formie po zamknięciu serwerów PS3 i PSP, który ma nastąpić 2 lipca, a serwerów PS Vita 27 sierpnia.
       
      Jest tu kilka zastrzeżeń, na które warto zwrócić uwagę: jeśli kupisz jakiś tytuł przed podanymi wyżej datami, nadal będziesz mieć do niego dostęp na liście pobierania, więc nie zniknie on całkowicie na zawsze. Podobnie, wiele z 2200 gier, o których mowa powyżej, będzie nadal dostępnych do kupienia w innych witrynach sklepowych, takich jak Steam i Xbox.
       
      Jednak istnieje około 120 tytułów, które nigdy nie będą już dostępne do zakupu po dokonaniu tego posunięcia. VGC zestawił dane w następujący sposób, chociaż podkreśla, że tego rodzaju analiza jest trudna i mogą występować pewne niedokładności. Wynika to z rozbieżności, na przykład niektórych tytułów potencjalnie usuniętych z różnych witryn sklepowych w przeszłości. W związku z tym liczby te należy traktować jako raczej orientacyjne, a nie zimne, twarde fakty. Więc ile i na jaką platformę utracimy najwięcej cyfrowych gier po zamknięciu usługi Playstation Store przez Sony? Zajrzyjcie do stworzonej prze VGC listy poniżej:
      Około 730 cyfrowych gier PS3
      Około 630 cyfrowych gier PS Vita
      Niewielka liczba cyfrowych gier na PSP
      293 PlayStation Minis
      336 Klasyki PS2
      Około 260 klasyków z PS1

      Prawdopodobnie warto wspomnieć, że sprzęt PS3 zawsze będzie w stanie odtwarzać fizyczne dyski PS1, ponieważ jest to część zestawu funkcji sprzętu. Podobnie konsole PS3 pierwszej generacji mogą również odtwarzać dyski PS2. Wiele PlayStation Minis, takich jak Coconut Dodge, otrzymało ulepszone porty PS Vita - ale one również przestaną istnieć.
      Najważniejsze jest to, że niepokojąca liczba gier na PlayStation nie będzie już dostępna do kupienia i chociaż nie wszyscy będą zbyt zdenerwowani tą wiadomością, prawdopodobnie wszyscy możemy się zgodzić, że wolelibyśmy poznaj inny, mniej drastyczny wynik. Jeśli szukasz listy gier, które powinieneś kupić, póki jeszcze możesz, zapoznaj się z naszymi 10 grami na PS3 przeznaczonymi wyłącznie do użytku cyfrowego, które należy kupić, zanim firma Sony zamknie na dobre PS Store.

      0 komentarzy
      526 wyświetleń
    17. Właściciele PS3 borykają się z problemami dotyczące pobierania gier przed zamknięciem PS Store

      Sony zamyka sklep PlayStation 3 już 2 lipca, co skłoniło wielu do uruchomienia konsoli zeszłej generacji, aby dokonać kilku zakupów, zanim zniknie na zawsze. Chociaż nadal będziesz mógł pobierać wszystkie tytuły, które wybrałeś w przeszłości, zamknięcie PS Store oznacza, że istnieje wiele gier, których nie będzie można już kupić, ponieważ nigdy nie otrzymały one wydania fizycznego.
       
      Oczywiście, przy tak wielu próbach skompletowania swoich cyfrowych kolekcji oprogramowania, w tej chwili coraz większy nacisk kładzie się na sklep PS3 - i nie trzyma się go zbyt dobrze. W sieci momentalnie rozpalił się ogień, gdy użytkownicy zaczęli narzekać na dwa bardzo specyficzne błędy: 80029509 i 80029721. Te kody pojawiają się podczas próby pobrania oprogramowania, niezależnie od tego, czy jest to nowy zakup, czy coś starszego z listy pobierania użytkownika.
       
      Wygląda na to, że Sony zaniedbało swoje obowiązki, zapewniając rzetelną obsługę klienta, ponieważ duża część jej personelu jest przeszkolona w zakresie rozwiązywania problemów z PS5 i PS4 - i tudzież niekoniecznie z PS3. Po przeczytaniu dziesiątek postów w mediach społecznościowych i wątków na forum wciąż nie znaleźliśmy rozstrzygającej odpowiedzi. Kilku użytkownikom udało się włączyć i wyłączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe, ale wielu innych zgłosiło, że nawet to nie działa.
       
      Może się zdarzyć, że serwery PS3 po prostu doświadczają teraz bezprecedensowego ruchu; Firma Sony mogła przez lata zmniejszać obsługę systemu, ale teraz nastąpił nagły wzrost aktywności, z którym z trudem sobie radzi. W każdym razie producent będzie musiał znaleźć rozwiązanie, ponieważ będzie miał skandal, jeśli te problemy nie zostaną odpowiednio rozwiązane przed 2 lipca.
       
      Będziemy kontynuować badanie i zaktualizujemy je, jeśli dowiemy się czegoś więcej.

      0 komentarzy
      277 wyświetleń
    18. Wielu twórców PS Vita anuluje projekty po nagłym zamknięciu PS Store

      Sony zamyka sklep PS Vita 27 sierpnia, pomimo opracowywania nowych gier na tę platformę. Krótkie powiadomienie - i słaba komunikacja ze strony właściciela platformy - spowodowały anulowanie wielu projektów w ciągu ostatnich 48 godzin, podczas gdy inni deweloperzy niezależni starają się ukończyć swoje tytuły w toku na czas...
       
      Producent zaprzestanie certyfikacji oprogramowania na swojej przenośnej platformie od 12 lipca, pozostawiając niezależnym zespołom tygodnie na dokończenie swoich gier - i malutkie okienko na ich sprzedaż. Dla deweloperów pokroju Lillymo Games - twórców Habroxii 2 - zaistniała sytuacja spowodowała anulowanie jej kolejnego tytułu. Inne wydawnictwa, takie jak Thief’s Roulette i Lazr zostały delikatnie mówiąc w potrzasku.
       
      Choć cała ta informacja nie zachwyca, możemy poinformować, że niektóre studia nadal pracują nad swoimi tytułami i co lepsze posuwają się naprzód. Przykładem na to jest Scourgebringer, który będzie miał nieco ponad 100 dni na sprzedaż swojej gry, w ich ślady podąża inny deweloper - Spooky Squid Games, który potwierdza, że będzie starać się wypuścić Russian Subway Dogs zgodnie z planem (choć ten tytuł pojawi się również na PS4) - a Suicidal Robot Games złożyło podobne zobowiązanie dla Hand Cannon Janky. Ten ostatni dokumentuje swoje postępy na Twitterze - choć szczerze nie wiem czy ktoś będzie chciał w to grać
       
      Choć wracając do sedna sprawy i tutaj warto zatrzymać się przy temacie relacji deweloperskich, a raczej ich totalny brak, bo cały ten scenariusz leży po stronie Sony. Jakby tego było mało niedawno firma Lillymo Games zakupiła zestaw deweloperski PS Vita, który został dostarczony przez właściciela platformy (czyt. Sony) bez dalszych informacji o zamiarze zamknięcia sklepu.
       
      Dostarczanie konsumentom tak krótkiego powiadomienia jest kiepskie, ale brak komunikacji z lojalnymi partnerami na rzecz rozwoju jest niewybaczalny.

      0 komentarzy
      511 wyświetleń
    19. System przesyłania wiadomości PS Vita również przechodzi w tryb offline

      Mamy przykrą wiadomość dla posiadaczy przenośnych konsol PlayStation Vita. Oprócz przełączenia witryny sklepowej do trybu offline dostępnej na urządzeniu, firma Sony zapewniała również obsługę systemu przesyłania wiadomości pomiędzy użytkownikami konsoli. Jednak począwszy od 28 czerwca 2021 r. posiadacze PS Vita „nie będą już mogli korzystać z usługi przesyłania wiadomości”, czytamy w e-mailu od japońskiego giganta. Nie możemy sobie wyobrazić, że wiele osób aktywnie korzysta obecnie z systemu, ponieważ dokładnie tę samą funkcję można znaleźć na smartfonach za pośrednictwem aplikacji PlayStation, a także na konsolach PS5 i PS4. Jednak i ta usługa jest odbierana graczom tych urządzeń.
       
      Chociaż najprawdopodobniej po prostu odnosi się do różnych stref czasowych, e-mail zawiera postanowienie, że „wypowiedzenie rozpocznie się 28 czerwca 2021 r., [Rzeczywista] data wypowiedzenia może się różnić w zależności od regionu”. Nie mniej nie fakt ten nie podlega wątpliwości, że zakończenie systemu przesyłania wiadomości rozpocznie się we wspomnianej dacie. Może Sony utrzyma usługę nieco dłużej na wybranych terytoriach, które z niej korzystają najczęściej, takich jak Japonia czy Stany Zjednoczone? Choć to tylko spekulacja, więc nie należy tej informacji traktować dosadnie. Tak czy inaczej, musimy pożegnać się z usługą, której koniec zbliża się do nas z każdym kolejnym dniem.
       
      Tym samym możemy być pewni, że czas PS Vita w 2021 roku dobiega końca. 
       
       
      Kiedy ostatnio wysłałeś wiadomość ze swojego PS Vita? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      338 wyświetleń
    20. Sony potwierdza - PS Store dla PS3, PS Vita, PSP będzie zamknięte

      Sony oficjalnie potwierdziło zamknięcie swoich starszych witryn sklepowych na PlayStation 3, PS Vita i PSP. Sklep dla konsol PS3 i PSP zostaną zamknięte 2 lipca, a PS Vita - 27 sierpnia. Chociaż nadal będziesz mieć możliwość pobierania całego swojego wcześniejszego oprogramowania - w tym tytułów PS Plus, o ile jesteś nadal członkiem subskrypcji - to nie będziesz mógł kupować żadnych nowych gier z PS Store na tych platformach, gdy będą one dostępne.
       
      W e-mailu do klientów japoński gigant wyjaśnił, że decyzja o wycofaniu witryn sklepowych została podjęta w celu skoncentrowania wysiłków na PS5 i PS4. Korespondencja dziękuje graczom za ich wsparcie na platformach i zauważa, że to przejście pozwoli jej „jeszcze bardziej poprawić jakość obsługi klienta”.
      „Nie będzie już można kupować treści cyfrowych na PS3, PS Vita i PSP, w tym gier i treści wideo” - czytamy w wiadomości e-mail. „Nie będzie też można już dokonywać zakupów w grach za pośrednictwem gier na PS3, PS Vita i PSP”. Będziesz jednak mieć możliwość pobrania wcześniej zakupionego oprogramowania w dającej się przewidzieć przyszłości.
      W e-mailu wyjaśniono: „Nadal będziesz mógł pobierać posiadaną zawartość PS3, PS Vita i PSP, w tym gry i materiały wideo. Możesz pobrać swoją zawartość na PS3, PS Vita lub PSP, otwierając listę pobierania na odpowiednim urządzeniu”.
       
      Istnieje zastrzeżenie dotyczące pakietów do kupowania krzyżowego PS3 i PS Vita: „Jeśli kupiłeś pakiet do grania na różnych platformach np. dla PS3 i PS Vita i pobrałeś tylko wersję PS3 lub PS Vita, musisz pobrać drugą wersję przed zamknięciem PS Store na odpowiednim urządzeniu”. Rozumiemy, że pomimo sformułowania tutaj, musisz upewnić się, że obie wersje gry znajdują się na Twojej liście pobierania przed zamknięciem, ponieważ poza tym nie będziesz mieć możliwości zweryfikowania swoich zakupów. W związku z tym zawartość zakupów multiplatformowych dla gier na PS5 i PS4, które obejmują wersje na PS3, PS Vita i PSP, będzie nadal działać jak wcześniej.
       
      Wszystkie gry nabyte w ramach PS Plus zostaną zachowane jako część Twojej biblioteki i będą dostępne do pobrania w dowolnym momencie, o ile masz aktywne członkostwo PS Plus. Niewykorzystane środki z portfela również zostaną zachowane na Twoim koncie, ale nie będziesz mógł ich wydać po upływie wyżej wymienionych dat. W przyszłości nadal będzie można realizować kupony PS Plus i kody do gier (takie jak premie za zamówienia przedpremierowe i pakiety DLC), ale nie będzie można dodawać środków poza wyżej wymienionymi datami.
       
      Co sądzisz o tej wiadomości? Czy jesteś zdenerwowany decyzją Sony o zamknięciu jej starszych witryn sklepowych? Czy to wstrząsnęło twoją wiarą w cyfrową ofertę PlayStation? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      339 wyświetleń
    21. Zestaw słuchawkowy PSVR nowej generacji właśnie otrzymał swoją pierwszą potwierdzoną grę

      Jeszcze nie odbyła się oficjalna premiera nowego zestawu Sony do wirtualnej rzeczywistości PSVR (Playstation Virtual Reality), a już wiadomo jaka gra pojawi się, że na zestaw nowej generacji. Całość stoi za sprawą Pavlova Shacka z Vankrupt Games, który potwierdził, że jego następny tytuł zostanie wydany dla zastawu PlayStation VR nowej generacji zamiast urządzenia, które jest już obecne na rynku. Według Shacka szczegółowo opisujący w kilku tweetach oryginalny zestaw VR „nie oddaje w pełni wierności gry”, która dodatkowo będzie obsługiwać cross-play z Oculus Quest. Wygląda na to, że Counter-Strike zmierza bardziej ku VR.
       
       
      Szczegóły dotyczące zestawu okularów nowej generacji firmy Sony są nieco skromne, ale wiemy, że będzie on dostarczany z nowymi kontrolerami, które zawierają haptyczne sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne. Śledzenie będzie odbywać się za pośrednictwem samego zestawu VR zamiast aparatu, a wykrywanie dotyku palca poprawi wrażenia z wirtualnej rzeczywistości zaprojektowane dla nadchodzącego urządzenia. „Dzięki temu możesz wykonywać bardziej naturalne gesty rękami podczas rozgrywki”.
       
      Skoro Pavlov Shack twierdzi, że jego gra skupi się na wsparciu wyłącznie PSVR2 to możemy być niemal pewni, że Vankrupt Games dostało już w swoje ręce devkit powiązany z nowym zestawem okularów do wirtualnej rzeczywistości.

      0 komentarzy
      248 wyświetleń
    22. Rozszerzony zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade opisuje ulepszenia PS5

      Masz ochotę na nadchodzącą datę premiery Final Fantasy VII Remake Intergrade 10 czerwca? Możesz spędzić czas z rozszerzonym zwiastunem przesłanym przez Square Enix na noc. To kompilacja fragmentu materiału, który pierwotnie widzieliśmy podczas prezentacji Sony State of Play na początku tego roku, ale warto obejrzeć go ponownie, jeśli masz ochotę posmakować ulepszeń wizualnych i nowego dodatku Episode Yuffie.
       
      Ci z Was, którzy nie wiedzą, mogą pochwalić się darmową aktualizacją PS4 do PS5 - z wyłączeniem wersji PS Plus - i będziecie mogli kupić nowe rozszerzenie indywidualnie, jeśli chcecie. Zapisane dane również zostaną przeniesione, więc jeśli nadal nie ukończyłeś kampanii, nie znajdziesz lepszej wymówki. Co myślisz o aktualizacji?
       
      Grę w przedsprzedaży oraz kilka innych ciekawych gadżetów może zamówić w oficjalnym sklepie Square Enix - https://store.na.square-enix-games.com/en_US/product/629902/final-fantasy-vii-remake-intergrade-ps5
       
      Wykorzystaj swój "Limit" w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    23. Serwery LittleBigPlanet są teraz offline przez sfrustrowanego fana gry

      Funkcje online dla tytułów LittleBigPlanet nie są obecnie dostępne, a według Eurogamer dzieje się tak dlatego, że jeden fan nie jest zadowolony z tego, jak Sony potraktowało serię. Mówi się, że osoba, o której mowa, rzuciła serwery na kolana za pomocą zorganizowanych ataków DDOS, zmuszając je do przełączenia w tryb offline. Oficjalne konto Sony XDEV na Twitterze potwierdziło ten problem, stwierdzając: „Nasze serwery LBP zostały odłączone, podczas gdy badaliśmy pewne problemy techniczne. Wrócimy tak szybko, jak to możliwe!”
       
       
      W rozmowie z redaktorem wiadomości Tomem Phillipsem z Eurogamer, fani LittleBigPlanet twierdzą, że osoba ta w przeszłości pobierała różne wpisy w serialu offline. Uważa się również, że są one przyczyną niedostępności serwisu społecznościowego LBP.me od listopada ubiegłego roku. Co dziwne, napastnik najwyraźniej nie celuje w LittleBigPlanet na PS Vita. A może po prostu jeszcze nie dotarli do tego wpisu.
      Podczas gdy LittleBigPlanet 3 była ostatnim wpisem w serii w 2014 roku, Sackboy otrzymał nowe życie dzięki tytułowi Sackboy: A Big Adventure na PS5. Być może dana osoba naprawdę polubiła aspekt Graj, twórz, udostępniaj w poprzednich grach?
       
      Atak miał miejsce 12 marca, natomiast do dziś dnia problem nie został rozwiązany,
       
      Z pewnością zaktualizujemy was wszystkich, gdy tytuły LittleBigPlanet będą ponownie dostępne w grze online.

      0 komentarzy
      380 wyświetleń
    24. Aktualizacja 1.3.1 do Destruction AllStars już dostępne - zobacz jakie zmiany wprowadza

      Destruction AllStars mogło się nieco upaść, ale nie można zrzucić Lucid Games za wysiłki na rzecz ulepszenia gry. Studio wypuszcza aktualizacje w odpowiedzi na opinie graczy, a najnowsze z nich właśnie zostały wydane. Aktualizację 1.3.1 można już pobrać na PlayStation 5, waży nieco ponad 600 MB.
      Więc co robi ta nowa aktualizacja gry o tak niskiej wadze? Właściwie całkiem sporo. Dodatek w nagłówku to nowa, ograniczona czasowo playlista: Mayhem 8 na 8. Innymi słowy, drużynowy wariant „głównego” trybu wieloosobowego gry. Będzie tam tylko przez dwa tygodnie, więc najlepiej wykorzystaj to póki możesz.
       
      Wprowadzana jest duża nowa zmiana w cotygodniowych wyzwaniach. Będą one teraz nagradzać graczy punktami zniszczenia, a także monetami AllStar. Wcześniej punkty zniszczenia można było zdobyć tylko poprzez mikrotransakcje - dzięki tej zmianie w końcu będzie można je zdobyć poprzez grę. Liczba monet AllStar, które otrzymujesz za awans na wyższy poziom, została zwiększona, dodano kilka nowych skórek postaci i wprowadzono różnego rodzaju poprawki błędów.
       
      Oto pełna lista informacji o łatce, widoczna na subreddicie gry:
       
      NOWOŚĆ: Lista odtwarzania Mayhem 8 na 8 jest teraz dostępna w trybie wieloosobowym.
      - Ta polecana playlista jest dostępna przez dwa tygodnie. Cotygodniowe wyzwania będą teraz nagradzać punkty zniszczenia obok monet AllStar. Zwiększono liczbę monet AllStar, które gracze otrzymują po awansowaniu na wyższy poziom. Dodano do gry 9 nowych skórek AllStar.
      - Dodano pierwsze heroiczne i legendarne skórki poziomów - znaczne ulepszenie w porównaniu z poprzednimi poziomami. Podium na koniec gry dla trybów gry jednoosobowej zostało rozszerzone o trzech najlepszych graczy. Dodano podpowiedź do emotki na ekranie podium po zakończeniu gry. Naprawiono błąd, w wyniku którego przejście ze szkolenia do trybu wieloosobowego wpłynęło na jakość dźwięku, w tym na głos spikera. Naprawiono błąd powodujący odłączanie kamery od gracza. Naprawiono błąd powodujący rozdzielanie się drużyn podczas ustawiania się w kolejce na koniec gry.
      - Powinno to pomóc złagodzić niezrównoważone zespoły w grach wieloosobowych. Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre odznaki odblokowywały się po osiągnięciu stanu odblokowania innych odznak.
      - Nadal aktywnie badamy zgłoszenia trofeów, które nie są odblokowywane wraz z odznakami. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom ukończenie celu gwiazdowego „Dowódca dymu wraku” w serii wyzwań Lupita Leader of the Pack. Naprawiono numer poziomu gracza. Powinno to teraz zostać poprawnie odzwierciedlone we wszystkich obszarach interfejsu użytkownika. Naprawiono kilka problemów z interfejsem użytkownika. Poprawiona niezawodność kojarzenia graczy podczas wyszukiwania graczy.
      - Powinno to pomóc złagodzić sytuacje, w których gracze utknęli w nieskończonych poszukiwaniach. Ulepszone komunikaty HUD związane z pingiem gracza.
      - Gracze doświadczający dużego opóźnienia przez dłuższy czas otrzymają niewielkie powiadomienie w prawym dolnym rogu interfejsu, w pobliżu minimapy. Poprawiona stabilność matchmakingu.   Czy wrócisz do Destruction AllStars, aby sprawdzić te zmiany? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      256 wyświetleń
    25. Ktoś odtworzył interfejs PS5 w JavaScript, a następnie przekształcił go w samouczek

      Jeśli kiedykolwiek próbowałeś nauczyć się kodować, prawdopodobnie wiesz, że praktyczne przykłady zapewniają najlepszą naukę. Chociaż próba skupienia się wyłącznie na teorii jest dobrą alternatywą to majsterkowanie przy prawdziwym kodzie jest tym, gdzie zdobędziesz większość swojej wiedzy. Ten samouczek JavaScript, który obecnie krąży po witrynach takich jak Reddit, jest świetnym przykładem, ponieważ jest oparty na interfejsie użytkownika PlayStation 5.
       

       
      Poniższa strona zawiera praktyczne demo, w które możesz grać, a także pełny opis tego, jak zostało zrobione. Chociaż jest to oczywiście dość prosta gra, zawiera wszystkie animacje, które można znaleźć na konsoli nowej generacji firmy Sony, i jest to po prostu fajna rzecz, nad którą warto się skupić, jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę o kodowaniu.

      0 komentarzy
      228 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.