Jump to content
  • Popularne artykuły

  • 278 posts in this category

    1. Remake intro WipEout z PS1 to totalny nokaut!

      Sony może zamykać sklep PlayStation 3 - i w konsekwencji porzucać dziesięciolecia starszych treści - ale miłość do WipEout żyje nadal, ponieważ ten remake oryginalnego filmu wprowadzającego do gry na PS1 w całości to potwierdza:
       
      https://youtu.be/dq1GbE4f5yw

      Benjamin Brosdau przesłał ten klip do YouTube w zeszłym miesiącu i zdążył nie tylko przyciągnąć fanów, ale również przyciągnął on uwagę zespołu odpowiedzialnego za tytuł, w tym współtwórcy Nick'a Burcombe'a:

      Według Brosdau, praca nad tym projektem rozpoczęła się jeszcze w 2009 roku, ale została ponownie uruchomiona na początku tego roku: „W 2021 roku wróciłem do niego po znalezieniu starych plików związanych z nim na moich dyskach twardych” - wyjaśnił. „Zbudowałem wszystko od zera, oczywiście w międzyczasie technologia posunęła się znacznie dalej”.
       
      Render jest identyczny z oryginalną sekwencją FMV zawartą w grze na PS1, ale nie wierz nam na słowo, zachęcamy do samodzielnego sprawdzenia i porównania:
       

      Oczywiście wszystko to sprawiło, że zatęskniliśmy za nową grą WipEout. Podejmowano próby wskrzeszenia futurystycznego gatunku wyścigów, dzięki tytułom takim jak Pacer, ale nie był on w stanie pokonać prawdziwego króla futurystycznych wyścigów.
       
      Obecnie wydaje się mało prawdopodobne, że Sony wróci do korzeni - chociaż remaster WipEout Omega Collection był wielkim sukcesem - ale przynajmniej zawsze będziemy mieć ten piękny film na żądanie.

      0 comments
      169 views
    2. Abandoned - ekskluzywna gra przetrwania na PS5 graniczy z fotorealizmem

      https://youtu.be/qL9pGRdCjNc
       
      Gry survivalowe, takie jak No Man’s Sky i Valheim, są obecnie popularne, więc Abandoned może stać się kluczowym tytułem w bibliotece oprogramowania PlayStation 5. W produkcji holenderskiego dewelopera Blue Box Game Studios, nadchodząca ekskluzywna gra, która ma się ukazać jeszcze w tym roku, obiecuje „kinową, pierwszoosobową strzelankę z gatunku survivalow-horror, osadzoną w bardzo szczegółowym otwartym świecie”. Pomimo wczesnego etapu projektu, efekty wizualne w tym zwiastunie są czasami oszałamiające.
      „Historia koncentruje się wokół Jasona Longfielda, który budzi się w dziwnym lesie” - czytamy w poście na blogu PlayStation. „Porzucony i nie pamiętając, jak się tam dostał, Jason szybko dowiaduje się, że został porwany i przywieziony tam w mrocznym celu. Walcząc o przetrwanie, jego głównym celem jest ucieczka”.
      Tytuł stawia na realizm, więc wszystko, co robisz, ma konsekwencje. „Jeśli Jasonowi brakuje tchu po sprincie (lub boi się), jego dokładność strzelania ucierpi” - wyjaśnił dyrektor gry Hasan Kahraman. „W przeciwieństwie do wielu typowych gier akcji, strzelanie z broni w Abandoned będzie realistycznie powolne. Aby przetrwać, musisz wykazać się taktyką”.
       


      Jako ekskluzywne dla PS5, wydanie będzie zawierało pełną obsługę kontrolera DualSense, a także funkcję dźwięku 3D. „Nasz zespół wciąż odkrywa moc PS5, ale do tej pory poczyniliśmy niesamowite postępy” - kontynuuje Kahraman. „Konsola umożliwia nam przetwarzanie wysokiej jakości przechwytywania ruchu, wszystkie działające z szybkością 60 klatek na sekundę i renderowane w natywnej rozdzielczości 4K. Dbamy o to, aby jakość środowiska była jak najbardziej zbliżona do rzeczywistej”.
       
      Chociaż zwiastun jest lekki na materiałach z rozgrywki, Blue Box Game Studios obiecuje, że wkrótce opublikuje nowy materiał. To z pewnością brzmi obiecująco i na pewno jest na pulsie tego, co jest obecnie popularne - w końcu gry survivalowe są większe, niż kiedykolwiek. Jednak sam fakt, że gra będzie dostępna tylko na wyłączność dla PS5 nie sprawia, że gra będzie hitem, ale czujemy, że to ogłoszenie jest trochę powściągliwe - być może jego następne ujawnienie naprawdę zwiększy zainteresowanie.

      0 comments
      123 views
    3. Gran Turismo Championships przygotowuje się na eSportowe wydarzenie w 2021 roku

      Mistrzostwa FIA Certified Gran Turismo Championships po cichu stały się bardzo prestiżowym wydarzeniem eSportowym. Począwszy od 2018 roku, kierowcy używali symulacji wyścigowej Polyphony Digital Gran Turismo Sport na PlayStation 4 do rywalizacji w oficjalnych turniejach, a studio potwierdziło, że wkrótce powróci na sezon 2021.
       
      Kazunori Yamauchi umieścił wpis na Blogu PlayStation, aby omówić tegoroczne zmiany organizowanego turnieju. Akcja wyścigowa będzie utrzymywana wyłącznie w trybie online z oczywistych powodów i wszystko ma się rozpocząć bardzo szybko, dając ci kilka tygodni na zarejestrowanie się w grze. Od 21 kwietnia do początku grudnia odbędą się różnego rodzaju wydarzenia, z dwoma etapami Manufacturer Series i Nations Cup, a także kategorią World Series, wszystkie prowadzące do światowych finałów. Aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkich turniejów zachęcamy do zajrzenia na oficjalny Blog Playstation.
      To imponujące, że mistrzostwa wyścigowe obejmują właśnie serię Gran Turismo, które stają się coraz popularniejszą formą eSportu. Zdecydowanie te będą kontynuowane na kolejnej wersji, czyli Gran Turismo 7 na PS5, kiedy to ostatecznie nadejdzie (trzymamy kciuki) w 2022 roku.
       
      W każdym razie, czy będziesz rywalizować / oglądać te konkurencyjne wyścigi? Zrób sobie krótką przerwę w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      175 views
    4. Około 2200 gier cyfrowych zniknie wraz z zamknięciem PS Store dla PS3, PS Vita i PSP

      Ile gier cyfrowych zostanie utraconych, gdy Sony zamknie sklepy na PlayStation 3, PS Vita i PSP? Według VGC, patrzymy na około 2200 tytułów, których nie będzie można kupić na PlayStation w żadnej formie po zamknięciu serwerów PS3 i PSP, który ma nastąpić 2 lipca, a serwerów PS Vita 27 sierpnia.
       
      Jest tu kilka zastrzeżeń, na które warto zwrócić uwagę: jeśli kupisz jakiś tytuł przed podanymi wyżej datami, nadal będziesz mieć do niego dostęp na liście pobierania, więc nie zniknie on całkowicie na zawsze. Podobnie, wiele z 2200 gier, o których mowa powyżej, będzie nadal dostępnych do kupienia w innych witrynach sklepowych, takich jak Steam i Xbox.
       
      Jednak istnieje około 120 tytułów, które nigdy nie będą już dostępne do zakupu po dokonaniu tego posunięcia. VGC zestawił dane w następujący sposób, chociaż podkreśla, że tego rodzaju analiza jest trudna i mogą występować pewne niedokładności. Wynika to z rozbieżności, na przykład niektórych tytułów potencjalnie usuniętych z różnych witryn sklepowych w przeszłości. W związku z tym liczby te należy traktować jako raczej orientacyjne, a nie zimne, twarde fakty. Więc ile i na jaką platformę utracimy najwięcej cyfrowych gier po zamknięciu usługi Playstation Store przez Sony? Zajrzyjcie do stworzonej prze VGC listy poniżej:
      Około 730 cyfrowych gier PS3
      Około 630 cyfrowych gier PS Vita
      Niewielka liczba cyfrowych gier na PSP
      293 PlayStation Minis
      336 Klasyki PS2
      Około 260 klasyków z PS1

      Prawdopodobnie warto wspomnieć, że sprzęt PS3 zawsze będzie w stanie odtwarzać fizyczne dyski PS1, ponieważ jest to część zestawu funkcji sprzętu. Podobnie konsole PS3 pierwszej generacji mogą również odtwarzać dyski PS2. Wiele PlayStation Minis, takich jak Coconut Dodge, otrzymało ulepszone porty PS Vita - ale one również przestaną istnieć.
      Najważniejsze jest to, że niepokojąca liczba gier na PlayStation nie będzie już dostępna do kupienia i chociaż nie wszyscy będą zbyt zdenerwowani tą wiadomością, prawdopodobnie wszyscy możemy się zgodzić, że wolelibyśmy poznaj inny, mniej drastyczny wynik. Jeśli szukasz listy gier, które powinieneś kupić, póki jeszcze możesz, zapoznaj się z naszymi 10 grami na PS3 przeznaczonymi wyłącznie do użytku cyfrowego, które należy kupić, zanim firma Sony zamknie na dobre PS Store.

      0 comments
      109 views
    5. Właściciele PS3 borykają się z problemami dotyczące pobierania gier przed zamknięciem PS Store

      Sony zamyka sklep PlayStation 3 już 2 lipca, co skłoniło wielu do uruchomienia konsoli zeszłej generacji, aby dokonać kilku zakupów, zanim zniknie na zawsze. Chociaż nadal będziesz mógł pobierać wszystkie tytuły, które wybrałeś w przeszłości, zamknięcie PS Store oznacza, że istnieje wiele gier, których nie będzie można już kupić, ponieważ nigdy nie otrzymały one wydania fizycznego.
       
      Oczywiście, przy tak wielu próbach skompletowania swoich cyfrowych kolekcji oprogramowania, w tej chwili coraz większy nacisk kładzie się na sklep PS3 - i nie trzyma się go zbyt dobrze. W sieci momentalnie rozpalił się ogień, gdy użytkownicy zaczęli narzekać na dwa bardzo specyficzne błędy: 80029509 i 80029721. Te kody pojawiają się podczas próby pobrania oprogramowania, niezależnie od tego, czy jest to nowy zakup, czy coś starszego z listy pobierania użytkownika.
       
      Wygląda na to, że Sony zaniedbało swoje obowiązki, zapewniając rzetelną obsługę klienta, ponieważ duża część jej personelu jest przeszkolona w zakresie rozwiązywania problemów z PS5 i PS4 - i tudzież niekoniecznie z PS3. Po przeczytaniu dziesiątek postów w mediach społecznościowych i wątków na forum wciąż nie znaleźliśmy rozstrzygającej odpowiedzi. Kilku użytkownikom udało się włączyć i wyłączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe, ale wielu innych zgłosiło, że nawet to nie działa.
       
      Może się zdarzyć, że serwery PS3 po prostu doświadczają teraz bezprecedensowego ruchu; Firma Sony mogła przez lata zmniejszać obsługę systemu, ale teraz nastąpił nagły wzrost aktywności, z którym z trudem sobie radzi. W każdym razie producent będzie musiał znaleźć rozwiązanie, ponieważ będzie miał skandal, jeśli te problemy nie zostaną odpowiednio rozwiązane przed 2 lipca.
       
      Będziemy kontynuować badanie i zaktualizujemy je, jeśli dowiemy się czegoś więcej.

      0 comments
      83 views
    6. Wielu twórców PS Vita anuluje projekty po nagłym zamknięciu PS Store

      Sony zamyka sklep PS Vita 27 sierpnia, pomimo opracowywania nowych gier na tę platformę. Krótkie powiadomienie - i słaba komunikacja ze strony właściciela platformy - spowodowały anulowanie wielu projektów w ciągu ostatnich 48 godzin, podczas gdy inni deweloperzy niezależni starają się ukończyć swoje tytuły w toku na czas...
       
      Producent zaprzestanie certyfikacji oprogramowania na swojej przenośnej platformie od 12 lipca, pozostawiając niezależnym zespołom tygodnie na dokończenie swoich gier - i malutkie okienko na ich sprzedaż. Dla deweloperów pokroju Lillymo Games - twórców Habroxii 2 - zaistniała sytuacja spowodowała anulowanie jej kolejnego tytułu. Inne wydawnictwa, takie jak Thief’s Roulette i Lazr zostały delikatnie mówiąc w potrzasku.
       
      Choć cała ta informacja nie zachwyca, możemy poinformować, że niektóre studia nadal pracują nad swoimi tytułami i co lepsze posuwają się naprzód. Przykładem na to jest Scourgebringer, który będzie miał nieco ponad 100 dni na sprzedaż swojej gry, w ich ślady podąża inny deweloper - Spooky Squid Games, który potwierdza, że będzie starać się wypuścić Russian Subway Dogs zgodnie z planem (choć ten tytuł pojawi się również na PS4) - a Suicidal Robot Games złożyło podobne zobowiązanie dla Hand Cannon Janky. Ten ostatni dokumentuje swoje postępy na Twitterze - choć szczerze nie wiem czy ktoś będzie chciał w to grać
       
      Choć wracając do sedna sprawy i tutaj warto zatrzymać się przy temacie relacji deweloperskich, a raczej ich totalny brak, bo cały ten scenariusz leży po stronie Sony. Jakby tego było mało niedawno firma Lillymo Games zakupiła zestaw deweloperski PS Vita, który został dostarczony przez właściciela platformy (czyt. Sony) bez dalszych informacji o zamiarze zamknięcia sklepu.
       
      Dostarczanie konsumentom tak krótkiego powiadomienia jest kiepskie, ale brak komunikacji z lojalnymi partnerami na rzecz rozwoju jest niewybaczalny.

      0 comments
      108 views
    7. System przesyłania wiadomości PS Vita również przechodzi w tryb offline

      Mamy przykrą wiadomość dla posiadaczy przenośnych konsol PlayStation Vita. Oprócz przełączenia witryny sklepowej do trybu offline dostępnej na urządzeniu, firma Sony zapewniała również obsługę systemu przesyłania wiadomości pomiędzy użytkownikami konsoli. Jednak począwszy od 28 czerwca 2021 r. posiadacze PS Vita „nie będą już mogli korzystać z usługi przesyłania wiadomości”, czytamy w e-mailu od japońskiego giganta. Nie możemy sobie wyobrazić, że wiele osób aktywnie korzysta obecnie z systemu, ponieważ dokładnie tę samą funkcję można znaleźć na smartfonach za pośrednictwem aplikacji PlayStation, a także na konsolach PS5 i PS4. Jednak i ta usługa jest odbierana graczom tych urządzeń.
       
      Chociaż najprawdopodobniej po prostu odnosi się do różnych stref czasowych, e-mail zawiera postanowienie, że „wypowiedzenie rozpocznie się 28 czerwca 2021 r., [Rzeczywista] data wypowiedzenia może się różnić w zależności od regionu”. Nie mniej nie fakt ten nie podlega wątpliwości, że zakończenie systemu przesyłania wiadomości rozpocznie się we wspomnianej dacie. Może Sony utrzyma usługę nieco dłużej na wybranych terytoriach, które z niej korzystają najczęściej, takich jak Japonia czy Stany Zjednoczone? Choć to tylko spekulacja, więc nie należy tej informacji traktować dosadnie. Tak czy inaczej, musimy pożegnać się z usługą, której koniec zbliża się do nas z każdym kolejnym dniem.
       
      Tym samym możemy być pewni, że czas PS Vita w 2021 roku dobiega końca. 
       
       
      Kiedy ostatnio wysłałeś wiadomość ze swojego PS Vita? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      162 views
    8. Sony potwierdza - PS Store dla PS3, PS Vita, PSP będzie zamknięte

      Sony oficjalnie potwierdziło zamknięcie swoich starszych witryn sklepowych na PlayStation 3, PS Vita i PSP. Sklep dla konsol PS3 i PSP zostaną zamknięte 2 lipca, a PS Vita - 27 sierpnia. Chociaż nadal będziesz mieć możliwość pobierania całego swojego wcześniejszego oprogramowania - w tym tytułów PS Plus, o ile jesteś nadal członkiem subskrypcji - to nie będziesz mógł kupować żadnych nowych gier z PS Store na tych platformach, gdy będą one dostępne.
       
      W e-mailu do klientów japoński gigant wyjaśnił, że decyzja o wycofaniu witryn sklepowych została podjęta w celu skoncentrowania wysiłków na PS5 i PS4. Korespondencja dziękuje graczom za ich wsparcie na platformach i zauważa, że to przejście pozwoli jej „jeszcze bardziej poprawić jakość obsługi klienta”.
      „Nie będzie już można kupować treści cyfrowych na PS3, PS Vita i PSP, w tym gier i treści wideo” - czytamy w wiadomości e-mail. „Nie będzie też można już dokonywać zakupów w grach za pośrednictwem gier na PS3, PS Vita i PSP”. Będziesz jednak mieć możliwość pobrania wcześniej zakupionego oprogramowania w dającej się przewidzieć przyszłości.
      W e-mailu wyjaśniono: „Nadal będziesz mógł pobierać posiadaną zawartość PS3, PS Vita i PSP, w tym gry i materiały wideo. Możesz pobrać swoją zawartość na PS3, PS Vita lub PSP, otwierając listę pobierania na odpowiednim urządzeniu”.
       
      Istnieje zastrzeżenie dotyczące pakietów do kupowania krzyżowego PS3 i PS Vita: „Jeśli kupiłeś pakiet do grania na różnych platformach np. dla PS3 i PS Vita i pobrałeś tylko wersję PS3 lub PS Vita, musisz pobrać drugą wersję przed zamknięciem PS Store na odpowiednim urządzeniu”. Rozumiemy, że pomimo sformułowania tutaj, musisz upewnić się, że obie wersje gry znajdują się na Twojej liście pobierania przed zamknięciem, ponieważ poza tym nie będziesz mieć możliwości zweryfikowania swoich zakupów. W związku z tym zawartość zakupów multiplatformowych dla gier na PS5 i PS4, które obejmują wersje na PS3, PS Vita i PSP, będzie nadal działać jak wcześniej.
       
      Wszystkie gry nabyte w ramach PS Plus zostaną zachowane jako część Twojej biblioteki i będą dostępne do pobrania w dowolnym momencie, o ile masz aktywne członkostwo PS Plus. Niewykorzystane środki z portfela również zostaną zachowane na Twoim koncie, ale nie będziesz mógł ich wydać po upływie wyżej wymienionych dat. W przyszłości nadal będzie można realizować kupony PS Plus i kody do gier (takie jak premie za zamówienia przedpremierowe i pakiety DLC), ale nie będzie można dodawać środków poza wyżej wymienionymi datami.
       
      Co sądzisz o tej wiadomości? Czy jesteś zdenerwowany decyzją Sony o zamknięciu jej starszych witryn sklepowych? Czy to wstrząsnęło twoją wiarą w cyfrową ofertę PlayStation? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      165 views
    9. Zestaw słuchawkowy PSVR nowej generacji właśnie otrzymał swoją pierwszą potwierdzoną grę

      Jeszcze nie odbyła się oficjalna premiera nowego zestawu Sony do wirtualnej rzeczywistości PSVR (Playstation Virtual Reality), a już wiadomo jaka gra pojawi się, że na zestaw nowej generacji. Całość stoi za sprawą Pavlova Shacka z Vankrupt Games, który potwierdził, że jego następny tytuł zostanie wydany dla zastawu PlayStation VR nowej generacji zamiast urządzenia, które jest już obecne na rynku. Według Shacka szczegółowo opisujący w kilku tweetach oryginalny zestaw VR „nie oddaje w pełni wierności gry”, która dodatkowo będzie obsługiwać cross-play z Oculus Quest. Wygląda na to, że Counter-Strike zmierza bardziej ku VR.
       
       
      Szczegóły dotyczące zestawu okularów nowej generacji firmy Sony są nieco skromne, ale wiemy, że będzie on dostarczany z nowymi kontrolerami, które zawierają haptyczne sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne. Śledzenie będzie odbywać się za pośrednictwem samego zestawu VR zamiast aparatu, a wykrywanie dotyku palca poprawi wrażenia z wirtualnej rzeczywistości zaprojektowane dla nadchodzącego urządzenia. „Dzięki temu możesz wykonywać bardziej naturalne gesty rękami podczas rozgrywki”.
       
      Skoro Pavlov Shack twierdzi, że jego gra skupi się na wsparciu wyłącznie PSVR2 to możemy być niemal pewni, że Vankrupt Games dostało już w swoje ręce devkit powiązany z nowym zestawem okularów do wirtualnej rzeczywistości.

      0 comments
      82 views
    10. Rozszerzony zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade opisuje ulepszenia PS5

      Masz ochotę na nadchodzącą datę premiery Final Fantasy VII Remake Intergrade 10 czerwca? Możesz spędzić czas z rozszerzonym zwiastunem przesłanym przez Square Enix na noc. To kompilacja fragmentu materiału, który pierwotnie widzieliśmy podczas prezentacji Sony State of Play na początku tego roku, ale warto obejrzeć go ponownie, jeśli masz ochotę posmakować ulepszeń wizualnych i nowego dodatku Episode Yuffie.
       
      Ci z Was, którzy nie wiedzą, mogą pochwalić się darmową aktualizacją PS4 do PS5 - z wyłączeniem wersji PS Plus - i będziecie mogli kupić nowe rozszerzenie indywidualnie, jeśli chcecie. Zapisane dane również zostaną przeniesione, więc jeśli nadal nie ukończyłeś kampanii, nie znajdziesz lepszej wymówki. Co myślisz o aktualizacji?
       
      Grę w przedsprzedaży oraz kilka innych ciekawych gadżetów może zamówić w oficjalnym sklepie Square Enix - https://store.na.square-enix-games.com/en_US/product/629902/final-fantasy-vii-remake-intergrade-ps5
       
      Wykorzystaj swój "Limit" w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      81 views
    11. Serwery LittleBigPlanet są teraz offline przez sfrustrowanego fana gry

      Funkcje online dla tytułów LittleBigPlanet nie są obecnie dostępne, a według Eurogamer dzieje się tak dlatego, że jeden fan nie jest zadowolony z tego, jak Sony potraktowało serię. Mówi się, że osoba, o której mowa, rzuciła serwery na kolana za pomocą zorganizowanych ataków DDOS, zmuszając je do przełączenia w tryb offline. Oficjalne konto Sony XDEV na Twitterze potwierdziło ten problem, stwierdzając: „Nasze serwery LBP zostały odłączone, podczas gdy badaliśmy pewne problemy techniczne. Wrócimy tak szybko, jak to możliwe!”
       
       
      W rozmowie z redaktorem wiadomości Tomem Phillipsem z Eurogamer, fani LittleBigPlanet twierdzą, że osoba ta w przeszłości pobierała różne wpisy w serialu offline. Uważa się również, że są one przyczyną niedostępności serwisu społecznościowego LBP.me od listopada ubiegłego roku. Co dziwne, napastnik najwyraźniej nie celuje w LittleBigPlanet na PS Vita. A może po prostu jeszcze nie dotarli do tego wpisu.
      Podczas gdy LittleBigPlanet 3 była ostatnim wpisem w serii w 2014 roku, Sackboy otrzymał nowe życie dzięki tytułowi Sackboy: A Big Adventure na PS5. Być może dana osoba naprawdę polubiła aspekt Graj, twórz, udostępniaj w poprzednich grach?
       
      Atak miał miejsce 12 marca, natomiast do dziś dnia problem nie został rozwiązany,
       
      Z pewnością zaktualizujemy was wszystkich, gdy tytuły LittleBigPlanet będą ponownie dostępne w grze online.

      0 comments
      71 views
    12. Aktualizacja 1.3.1 do Destruction AllStars już dostępne - zobacz jakie zmiany wprowadza

      Destruction AllStars mogło się nieco upaść, ale nie można zrzucić Lucid Games za wysiłki na rzecz ulepszenia gry. Studio wypuszcza aktualizacje w odpowiedzi na opinie graczy, a najnowsze z nich właśnie zostały wydane. Aktualizację 1.3.1 można już pobrać na PlayStation 5, waży nieco ponad 600 MB.
      Więc co robi ta nowa aktualizacja gry o tak niskiej wadze? Właściwie całkiem sporo. Dodatek w nagłówku to nowa, ograniczona czasowo playlista: Mayhem 8 na 8. Innymi słowy, drużynowy wariant „głównego” trybu wieloosobowego gry. Będzie tam tylko przez dwa tygodnie, więc najlepiej wykorzystaj to póki możesz.
       
      Wprowadzana jest duża nowa zmiana w cotygodniowych wyzwaniach. Będą one teraz nagradzać graczy punktami zniszczenia, a także monetami AllStar. Wcześniej punkty zniszczenia można było zdobyć tylko poprzez mikrotransakcje - dzięki tej zmianie w końcu będzie można je zdobyć poprzez grę. Liczba monet AllStar, które otrzymujesz za awans na wyższy poziom, została zwiększona, dodano kilka nowych skórek postaci i wprowadzono różnego rodzaju poprawki błędów.
       
      Oto pełna lista informacji o łatce, widoczna na subreddicie gry:
       
      NOWOŚĆ: Lista odtwarzania Mayhem 8 na 8 jest teraz dostępna w trybie wieloosobowym.
      - Ta polecana playlista jest dostępna przez dwa tygodnie. Cotygodniowe wyzwania będą teraz nagradzać punkty zniszczenia obok monet AllStar. Zwiększono liczbę monet AllStar, które gracze otrzymują po awansowaniu na wyższy poziom. Dodano do gry 9 nowych skórek AllStar.
      - Dodano pierwsze heroiczne i legendarne skórki poziomów - znaczne ulepszenie w porównaniu z poprzednimi poziomami. Podium na koniec gry dla trybów gry jednoosobowej zostało rozszerzone o trzech najlepszych graczy. Dodano podpowiedź do emotki na ekranie podium po zakończeniu gry. Naprawiono błąd, w wyniku którego przejście ze szkolenia do trybu wieloosobowego wpłynęło na jakość dźwięku, w tym na głos spikera. Naprawiono błąd powodujący odłączanie kamery od gracza. Naprawiono błąd powodujący rozdzielanie się drużyn podczas ustawiania się w kolejce na koniec gry.
      - Powinno to pomóc złagodzić niezrównoważone zespoły w grach wieloosobowych. Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre odznaki odblokowywały się po osiągnięciu stanu odblokowania innych odznak.
      - Nadal aktywnie badamy zgłoszenia trofeów, które nie są odblokowywane wraz z odznakami. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom ukończenie celu gwiazdowego „Dowódca dymu wraku” w serii wyzwań Lupita Leader of the Pack. Naprawiono numer poziomu gracza. Powinno to teraz zostać poprawnie odzwierciedlone we wszystkich obszarach interfejsu użytkownika. Naprawiono kilka problemów z interfejsem użytkownika. Poprawiona niezawodność kojarzenia graczy podczas wyszukiwania graczy.
      - Powinno to pomóc złagodzić sytuacje, w których gracze utknęli w nieskończonych poszukiwaniach. Ulepszone komunikaty HUD związane z pingiem gracza.
      - Gracze doświadczający dużego opóźnienia przez dłuższy czas otrzymają niewielkie powiadomienie w prawym dolnym rogu interfejsu, w pobliżu minimapy. Poprawiona stabilność matchmakingu.   Czy wrócisz do Destruction AllStars, aby sprawdzić te zmiany? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      80 views
    13. Ktoś odtworzył interfejs PS5 w JavaScript, a następnie przekształcił go w samouczek

      Jeśli kiedykolwiek próbowałeś nauczyć się kodować, prawdopodobnie wiesz, że praktyczne przykłady zapewniają najlepszą naukę. Chociaż próba skupienia się wyłącznie na teorii jest dobrą alternatywą to majsterkowanie przy prawdziwym kodzie jest tym, gdzie zdobędziesz większość swojej wiedzy. Ten samouczek JavaScript, który obecnie krąży po witrynach takich jak Reddit, jest świetnym przykładem, ponieważ jest oparty na interfejsie użytkownika PlayStation 5.
       

       
      Poniższa strona zawiera praktyczne demo, w które możesz grać, a także pełny opis tego, jak zostało zrobione. Chociaż jest to oczywiście dość prosta gra, zawiera wszystkie animacje, które można znaleźć na konsoli nowej generacji firmy Sony, i jest to po prostu fajna rzecz, nad którą warto się skupić, jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę o kodowaniu.

      0 comments
      72 views
    14. Wykup Bethesdy nie zakłócił rozwoju Deathloopa na PS5

      Sony podpisało umowy na wyłączność na konsole z Deathloop i Ghostwire Tokyo przed przejęciem Bethesdy przez Microsoft, co stawia oba tytuły w dziwnej sytuacji. Jednak Xbox zapowiedział, że dotrzyma tych umów, więc tytuły będą nadal wydawane na PlayStation 5 i PC zgodnie z planem, a według dewelopera Arkane Studios, twórcy tego pierwszego, za kulisami działa w taki sam sposób jak zwykle.
       
       
      „Przejęcie nie wpłynęło na codzienny rozwój Deathloopa, który tworzymy wyłącznie na PS5 na konsole, a także na PC” - ujawnia oświadczenie opublikowane w najnowszym wydaniu magazynu Game Informer. A więc żadnych zmian, jak można się spodziewać. Oczywiście przyszłość tytułów Bethesdy jest znacznie bardziej parna; Szef Xbox Phil Spencer przyznał, że „niektóre” przyszłe tytuły pominą możliwość wydawania na PS5 i PS4.

      0 comments
      65 views
    15. Technologia Denuvo Anti-Cheat dostępna dla programistów PS5

      Firma Sony wzmocniła swój zestaw narzędzi oprogramowania pośredniego dostępnych dla programistów PlayStation 5, dodając technologię Denuvo chroniącą przed oszustwami. Jak wyjaśnia informacja prasowa, oprogramowanie ma na celu przywrócenie z powrotem do gier „uczciwości i zasad fair play”. Przytacza ankietę, w której stwierdzono, że 77 procent graczy „wyraża niechęć do gry z powodu pojawiania się oszustwa, co stwarza ogromne ryzyko [dla] sprzedaży danego tytułu”.
       
      W oświadczeniu czytamy dalej: „Denuvo's Anti-Cheat wykorzystuje zaawansowaną technologię, aby zabezpieczyć zarówno rozgrywkę online, jak i bezpiecznie nagradzać postępy offline. Technologia ta pomaga twórcom gier chronić wrażliwą logikę gry lub dane, uniemożliwiając oszustom zmienianie wrażliwych zmiennych i zapewniając jej wiarygodność. Wiele gier zawierało Anti-Cheat firmy Denuvo podczas premiery PS5, aby zapewnić graczom najlepsze wrażenia ”.
       
      Wygląda więc na to, że jest to już używane w wielu tytułach, chociaż nie ma na to potwierdzenia. „Oszukiwanie psuje gry wideo uczciwym graczom” - powiedział szef Reinhard Blaukovitsch. „Może to prowadzić do niższego zaangażowania, ruchu w grach i zmniejszenia przychodów wydawców gier. Jesteśmy naprawdę dumni, że możemy pomóc najbardziej utalentowanym programistom na świecie w zapewnieniu graczom bogatych wrażeń na PS5”.
       
      Podsumowując, brzmi to dla nas jak dobra wiadomość. Chociaż pojawiły się obawy dotyczące technologii DRM firmy Denuvo na komputerach PC, chodzi o zapewnienie równych szans dla graczy wieloosobowych i jeśli działa zgodnie z przeznaczeniem, brzmi to jak korzyść wygrana zarówno dla graczy, jak i dla wydawców.
       
      Nie zapominajmy, że wszystkie zabezpieczenia można obejść i prędzej czy później, ktoś to zrobi, a nas, czyli graczy może to kosztować czas, który będziemy marnować na szereg aktualizacji gry, w której zawarta jest dana technologia.
       
       
      A wy co sądzicie o technologii firmy Denuvo? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      230 views
    16. Sprawdź jak wygląd Horizon Forbidden planowana na ten rok

      Sony może już się pochwalić, jeśli chodzi o premiery gier na wyłącczność dla swojej konsoli. Horizon Forbidden West będzie jedną z nich, która ma się ukazać w tym roku razem z innymi ekskluzywnymi tytułami tj. Returnal i Ratchet & Clank: Rift Apart.
       
       
      Cytat jest częścią nowego wywiadu przeprowadzonego z szefem Jimem Ryanem, w którym jest pytany między innymi o plany wydania na 2021 rok.
      „Tak, mamy się całkiem nieźle, jeśli chodzi o Returnal, Ratchet & Clank: Rift Apart i Horizon Forbidden West. I wiesz, są dwa podejścia odnośnie planów premiery: możesz albo dotrzymać obietnicę związaną z datą i zakończyć grę niezależnie od jakości jej ukończenia lub udostępnić ją dopiero wtedy, gdy będziemy pewni, że wszystko zostało dopracowane tak jakbyśmy tego chcieli. Zawsze stosowaliśmy to drugie podejście. Było kilka dość głośnych przypadków wydawców, którzy próbowali właśnie tej pierwszej metody”.
       
      Dość wyraźnie odnosząc się do porażki Cyberpunk 2077 . Na końcu wywiadu Jim Ryan potwierdza zobowiązanie Sony do wydawania tytułów tylko wtedy, gdy są gotowe do wypuszczenia na rynek masowy.
       
      Miejmy nadzieję, że Horizon Forbidden West wydostanie się przynajmniej w 2021 roku i nie spotka tego samego losu co Gran Turismo 7 - który właśnie został przesunięty do 2022 roku. Czy naprawdę zagramy w następną przygodę Aloy w tym roku? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 comments
      141 views
    17. Gran Turismo 7 opóźnione do 2022 roku na PS5 z powodu koronawirusa

      Gran Turismo 7 zostało opóźnione do 2022 r., Ponieważ stoi przed wyzwaniami rozwojowymi związanymi z pandemią koronawirusa. Potwierdzone przez oświadczenie Polyphony Digital z wywiadu GQ Magazine z Jimem Ryanem, symulator jazdy nie będzie dostępny w tym roku. Pełne oświadczenie brzmi: „Wyzwania produkcyjne w firmie związane z Covid miały wpływ na GT7 i dlatego jego data wydania zmieni się z 2021 na 2022. W związku z trwającą pandemią sytuacja jest dynamiczna i zmieniająca się, a niektóre krytyczne aspekty produkcji gier zostały spowolnione w ciągu ostatnich kilku lat miesięcy. Więcej informacji o dacie premiery GT7 podamy, gdy będzie to możliwe”.
       
      Zespół odpowiedzialny za serię Gran Turismo zawsze lubił nie spieszyć się przy opracowywaniu nowych pozycji, więc nie jest to żadna wielka niespodzianka. Mimo to Sony rozmawiało o wielkiej grze przez pierwszy rok PlayStation 5, a to opóźnienie nieco to psuje. Z innych wiadomości, Horizon Forbidden West nadal powinno dotrzeć przynajmniej w tym roku.

      0 comments
      166 views
    18. PS5 wyprzedza Xbox Series X | S, może osiągnąć 8 milionów sprzedanych jednostek do końca marca

      Według firmy Ampere, zajmującej się analizą danych (według branży gier), całkowita sprzedaż PlayStation 5 może prawie się podwoić do końca marca 2021 r. Obecnie konsola obecnej generacji ma około 4 milionów sprzedanych egzemplarzy (wyniki na podstawie sprzedaży klientom, a nie sprzedawcom), ale dzięki niedoborom podaży i różnym efektom domina pandemii koronawirusa PS5 nie było w stanie pobić rekordów ustanowionych przez swojego poprzednika, PS4 (choć jest na równi).
       
      Jednak system Sony nadal przewyższa Xbox Series X i Xbox Series S, które podobno pozostają w tyle za liczbami opublikowanymi przez Xbox One (2,9 miliona) w tym samym okresie premiery. Microsoft oczywiście również musi radzić sobie z poważnymi ograniczeniami podaży, ale dane sugerują, że PS5 może odciągać na pewną odległość, gdyby nie bezprecedensowe okoliczności, które go otaczają.
       
      To był niezaprzeczalnie dziwny początek nowej generacji konsoli, ale ponieważ PS5 jest wyraźnie wyszukiwany, nie sądzimy, aby Sony zbytnio martwiło się swoją obecną pozycją. Gdy wszystko wróci do względnej normalności - miejmy nadzieję, że raczej wcześniej niż później - ciekawie będzie zobaczyć, jak kształtować się będzie dalsza sprzedaż konsol.

      0 comments
      231 views
    19. Ratchet & Clank: Rift Apart - data premiery już w czerwcu tego roku!

      To już oficjalne: Ratchet & Clank: Rift Apart zadebiutuje wyłącznie na PlayStation 5 już 11 czerwca 2021 roku. Potwierdzono to w zwiastunie przedpremierowym zamieszczonym powyżej, drugi tytuł PS5 od Insomniac Games pojawi się w połowie 2021 roku. Gra będzie dostępna w przedsprzedaży w PlayStation Store od dziś, a jeśli zdecydujesz się zapłacić gotówkę przed premierą, zdobędziesz kilka dodatków.
      Pierwszy z nich to zbroja Carbonox z Ratchet & Clank: Going Commando i blaster retro z rebootu Ratchet & Clank z 2016 roku. Pierwsza z nich została zaktualizowana „o materiały o wysokiej rozdzielczości, reakcje na oświetlenie i odbicia ze śledzeniem promieni”. W międzyczasie cyfrowa edycja deluxe zawiera również pięć dodatkowych zestawów zbroi, pakiet naklejek trybu fotograficznego, 20 Rarytanium (materiał ulepszający w grze), cyfrową ścieżkę dźwiękową i cyfrowy album z grafikami. Na blogu PlayStation Sony informuje, że wkrótce pojawi się więcej wiadomości, w tym imię tajemniczej kobiety.
       

       
      „Ratchet & Clank: Rift Apart to zupełnie nowa, pełnometrażowa przygoda. Kiedy zły dr Nefarious używa urządzenia, które może uzyskać dostęp do alternatywnych wymiarów, aby znaleźć galaktykę, w której zawsze wygrywa, Ratchet i Clank są rozdzieleni. Gdy próbują ponownie się zjednoczy, spotykają nowego wojownika ruchu oporu Lombax, odkryją nowe i znane lokalizacje (ale z nowymi zwrotami wymiarów!) i będą władać całym nowym arsenałem broni nie z tego świata.
       

      Czy uważasz, że to dobra randka dla Ratchet & Clank: Rift Apart? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      107 views
    20. Oto, jak Sony umieściło 40 000 małych symboli PlayStation na padzie DualSense od PS5

      Od momentu zauważenia pisanki na czele, aż do premiery PlayStation 5, było jasne, że małe symbole przycisków umieszczone na spodzie kontrolera konsoli były prawdziwym dziełem miłości. Czy wiedziałeś z czego składa się tylna obudowa antypoślizgowa kontrolera DualSense od konsoli PlayStation 5?
      Może tutaj wystąpić u wielu niemałe zdziwienie, ponieważ do wzoru antypoślizgowego wykorzystano symbole przycisków kontrolera. W sumie 40000 ikon tworzy przyczepną teksturę dla użytkowników PS5, co z kolei sprawia, że jest to znacznie lepsza podkładka do trzymania niż poprzednie iteracje. Za powstaniem tej funkcji kryje się również długa historia, o której opowiadano w serwisie The Verge - na stronie znajdziecie również kilka ciekawych zdjęć.
       
      Sam projekt przeszedł wiele iteracji, gdy Yujin Morisawa, starszy dyrektor artystyczny działu projektowania produktów w centrum projektowym Sony, szkicował próby ręcznie, zanim zostały one zdigitalizowane i umieszczone na prototypowych kontrolerach. Jak to ujął The Verge, Sony szukało projektu, który byłby „ładny, wystarczająco teksturowany, aby był wygodny i antypoślizgowy, ale nie był tak szorstki jak papier ścierny, żeby nie zranił rąk podczas długiej sesji gry”. Kiedy producent sprzętu zdecydował się na projekt, który wszyscy znamy dzisiaj, następna część była tak naprawdę łatwa i wystarczająco zabawna.
       
      Warto również wspomnieć, że przyczepna tekstura znajduje się również na większości akcesoriów PS5, w tym na pilocie multimedialnym, aparacie, bezprzewodowym zestawie słuchawkowym Pulse 3D i stacji ładującej DualSense. Projekt pojawia się nawet w znakomitym pokoju zabaw Astro. Dowiedzenie się, jak powstała tylna strona kontrolera PS5, to interesująca historia, ale naprawdę zalecamy przejrzenie i sprawdzenie niektórych innych miniaturowych projektów, które Sony rozważało dla swojego najnowszego pada.
       
       
      Źródło: TheVerge.com

      0 comments
      74 views
    21. Legendarna strzelanka dostępna w Indie Games Xbox Live, zmierza na PS5 i PS4

      Kiedyś istniała inicjatywa o nazwie Xbox Live Indie Games, która skutecznie pozwalała hobbystom na publikowanie oprogramowania na Xbox 360 bez konieczności posiadania wydawcy. W ramach inicjatywy pojawiło się kilka godnych uwagi tytułów, w tym Shoot 1Up zespołu o nazwie Mommy’s Best Games. Nawiasem mówiąc, cofamy się tutaj o dziesięć lat.
      To była typowa zręcznościówka w stylu - strzelanka z niespodzianką, która zachęcała do zbierania 1Ups, które dodawały kolejne statki kosmiczne do naszej załogi.
       
       
      Shoot 1Up DX opiera się na oryginalnej wersji dostępnej w usłudze Xbox Live, ze zremasterowaną grafiką i dodatkowymi poziomami. Premiera ma się ukazać 11 lutego na PlayStation 5 i PlayStation 4.
      „Uwielbiam konsole Sony i to, że nasza wielostrumieniowa armada walcząca z robotami, która przedostaje się na PS5 i PS4, jest niesamowitym przeżyciem” - stwierdził główny projektant Nathan Fouts w komunikacie prasowym gry. „Shoot 1UP DX to wstrząs zabawy w stylu retro, ale także bardzo przychylny nowym graczom poruszającym się w tym gatunku”.
       
      Będziesz celował w nowy shooter 11 lutego na konsoli PS4/PS5? Daj nam znać co o nim sądzisz w komentarzach poniżej.

      0 comments
      82 views
    22. God of War z pełną obsługą 4K 60FPS na PS5 za sprawą aktualizacji

      Marzysz o odświeżonej wersji gry God of War z 2018, którą będziesz mógł podziwiać w rozdzielczości 4k? Jeśli tak to mamy dla ciebie wspaniałą wiadomość. Deweloper Sony, Santa Monica potwierdził, że pracuje nad poprawką dla gry, dzięki czemu wykorzysta ona potencjał najnowszej konsoli od Sony - Playstation 5. To pierwsza dobra wiadomość.
      Drugą jest taka, że aktualizacja dostępna jest już... dziś!
       
      W oficjalnym ogłoszeniu dodano: „Już dziś, 2 lutego, udostępnimy darmową aktualizację, która zastąpi obecną opcję trybu grafiki wideo nowym domyślnym ustawieniem, które zapewni najlepszą wydajność i rozdzielczość naszym graczom na PlayStation 5!"
       
      Po zainstalowaniu aktualizacji granie w God of War na PS5 pozwoli jej działać z szybkością 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 4K (technicznie 2160p według studia). Najważniejsze jest to, że gra ponownie będzie mogła cieszyć graczy swoim wspaniałym krajobrazem i scenerią z pola walki.
       
       
      Daj nam znać, czy będziesz ponownie grać w God of War w odświeżonej wersji przygotowanej dla PS5 w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      85 views
    23. PS5 Destruction AllStars obiecuje wciągające sprzężenie zwrotne DualSense, atmosferyczny dźwięk 3D

      Flagowe cechy konsoli nowej generacji od Sony, PlayStation 5, są niesamowite, gdy wykorzystuje się ich pełny potencjał - ale obecnie nie widzimy ich zbyt wiele (w grach). Firmy zewnętrzne ledwie zarysowują możliwości urządzeń takich jak DualSense, więc z niecierpliwością czekaliśmy na kolejną rundę.
       
      Wszystko zaczyna się w przyszłym tygodniu za sprawą Destruction AllStars, nad którym pracuje Lucid Games we współpracy z Sony XDev Europe. Jak można się spodziewać, ta wersja zyska opcję błyskawicznego czasu ładowania dzięki ultraszybkiemu dyskowi SSD znajdującemu się w PS5. Ciekawsze jest jednak to, w jaki sposób tytuł będzie wykorzystywać adaptacyjne wyzwalacze kontrolera i dotykowe sprzężenie zwrotne.
       
      „Przeżyj niesamowite wrażenia z jazdy!” - czytamy na oficjalnej stronie gry. „Uzyskasz niesamowite wrażenia z jazdy każdym pojazdem, dzięki adaptacyjnym spustom kontrolera bezprzewodowego DualSense™. Poczuj uderzenia i zderzenia, kiedy dwa serwomechanizmy kontrolera bezprzewodowego DualSense™ symulują Twoje akcje w grze poprzez immersyjne zwrotne informacje sensoryczne.”.
      Dostępna będzie również obsługa dźwięku 3D: „Tak właśnie ma brzmieć chrzęst uderzenia we wroga! Usłysz oszałamiającą atmosferę stadionu w 360 stopniach, dzięki technologii dźwięku 3D Tempest". 
       
      Oczywiście całość będziemy mogli sprawić dopiero po premierze gry, która ma nastąpić 02.02.2021, czyli już na dniach. Miejmy nadzieję, że te i inne zapowiedzi dewelopera nie okażą się płytkimi obietnicami jak to miało miejsce przy pierwszych grach, które obiecywały wykorzystywać wszystkie funkcje kontrolera DualSense - chociaż jesteśmy dobrej myśli.
       
       
      Jak zapowiada się Waszym zdaniem gra Destruction AllStars na PS5? Napiszcie co o niej myślicie w komentarzach poniżej.

      0 comments
      191 views
    24. No Man's Sky Patch 3.15 ulepsza wersje PS5 i PSVR

      Właśnie ukazała się nowa aktualizacja No Man's Sky, która sprawia, że najlepsza wersja gry jest trochę lepsza.
      Łatka 3.15 dodatkowo optymalizuje wersję epickiej symulacji kosmicznej Hello Games na PlayStation 5. Zgodnie z najnowszymi notatkami o łatce, "awaria związana z renderowaniem" w systemie została naprawiona, a czasy ładowania, już znacznie lepsze niż na PS4, zostały jeszcze bardziej poprawione.
      Być może najbardziej interesująca aktualizacja w tej nowej łatce dotyczy wersji PSVR. Po zainstalowaniu tej łatki granie w edycję rzeczywistości wirtualnej na PS5 będzie znacznie lepsze, z „znacznie poprawioną” rozdzielczością i wydajnością.
      Łatka jest już dostępna do pobrania, a pełne informacje o niej możecie zobaczyć poniżej: 
      Poprawiona stabilność na PC. Rozdzielczość i wydajność PSVR zostały znacznie poprawione podczas uruchamiania na PS5. Naprawiono awarię związaną z renderowaniem na PS5. Xbox Series S w trybie wysokiej jakości ma teraz ulepszone ustawienia ultra wprowadzone w aktualizacji nowej generacji. Poprawiono czasy ładowania na PS5. Rozmiar instalacji PS5 został zoptymalizowany.  
      Czy nadal odkrywasz planety w No Man's Sky na PS5? Stwórz paliwo do sterów strumieniowych w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      77 views
    25. Cyberpunk 2077 nadal ma poważne problemy z awariami na PS5 i PS4 po aktualizacji 1.10

      Wydana na weekend, aktualizacja 1.10 Cyberpunk 2077 robi wiele, aby rozwiązać problem powtarzających się awarii gry na PS5 (przez kompatybilność wsteczną) i PS4. Cóż, przynajmniej według oficjalnych informacji o łatce. W notatkach podano, że wprowadzono „różne ulepszenia stabilności”, a w szczególności w systemie Sony ostatniej generacji aktualizacja zawiera „różne poprawki awarii”.
       
      Z wyjątkiem tego, że Cyberpunk 2077 nadal zawiesza się z alarmującą częstotliwością na konsolach PlayStation. Z opinii graczy wynika, że awarie nie pojawiają się tak szybko po zainstalowaniu wersji 1.10 - ale na pewno nadal istnieją. Różne raporty z sieci mówią to samo, ale dla niektórych wydaje się, że awarie w jakiś sposób pogorszyły się od czasu pobrania najnowszej łatki. Krótko mówiąc, w grze nadal panuje absolutny bałagan.
       
      Choć poprawki są stosunkowo często wydawane to pojawianie się tych samych problemów pomimo informacji o ich usunięciu jest całkowicie nie do przyjęcia. Od czasu do czasu można poradzić sobie z dziwną awarią, ale Cyberpunk 2077 rozbił się na nich więcej razy, niż możemy zliczyć. 
       
       
      W tym tempie minie trochę czasu, zanim tytuł zostanie ponownie dopuszczony do PlayStation Store.

      0 comments
      55 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.