Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 290 wpisy w tej kategorii

    1. Ujawniono prototypy pada od PS4. Sony miało wiele różnych pomysłów

      Autorzy Astro Bot: Rescue Mission z działającego w ramach japońskiego oddziału Sony studia Asobi Team podczas prezentacji na tegorocznym GDC zaprezentowali grafikę przedstawiającą kilka prototypów kontrolera od PS4.
       
      Ujawniony obrazek prezentuje kilka rożnych wersji pada DualShock 4. Okazuje się, że nim producent PlayStation zdecydował się na stworzenie urządzenia w obecnej formule, testował wiele innych interesujących rozwiązań.
       
      Przykładowo w jednym z modeli (znajduje się po lewej stronie poniższej ilustracji) analogi umieszczono w górnej części, zamieniając miejscami z krzyżakiem i przyciskami funkcyjnymi. Inne miały znacznie powiększony panel dotykowy, a nawet wyświetlacz w stylu Wii U.

      Niektóre są zbliżone do finalnej wersji, ale nie brakuje też odmian o dosyć nietypowych kształtach. Są więc między innymi edycje z grubszą obudową, a także urządzenia przypominające kontrolery od poprzednich platform Sony.
       
      Pad od PS4 zadebiutował w 2013 roku wraz z samą konsolą. Sprzęt wyposażono w dotykowy panel z przodu i niewielki głośnik, a od konkurenta, czyli kontrolera od Xbox One, wyróżnia się innym kształtem i rozmieszczeniem przycisków.


       
      [youtube
       



      Astro Bot: Rescue Mission to wydana w październiku ubiegłego roku na PlayStation 4 platformówka przygotowana pod VR. W trakcie prac twórcy produkcji mieli okazję sprawdzić wspomniane prototypy DualShocka 4.
       
      Źródło: Resetera
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      262 wyświetleń
    2. Twoje zapisy z PS4 mogą nie działać we wszystkich ulepszonych grach na PS5

      Cóż, pewnie żaden z przyszłych nabywców PS5 i posiadaczy PS4 nie chciałby to usłyszeć, lecz niestety tak wygląda obecnie sytuacja.
       
      Gene Park z The Washington Post powiedział, że może tak być w przypadku wielu innych tytułów obecnej generacji, które pomimo tego, że będą posiadać bezpłatną aktualizację dla nowej konsoli to ich zapisane dane postępu nie będą działać, tak jest w przypadku Yakuza: Like a Dragon, którego sam deweloper potwierdza, pomimo, że gra ma pojawić się w ulepszonej wersji dla konsoli PlayStation 5. Park, twierdzi, że słyszał to samo również od innych deweloperów, których gry pomimo, że będą optymalizowane dla konsoli PS5 to nie przeniosą zapisanych danych.
       
      Xbox Series X na tym polu wydaje się mieć przewagę, ponieważ tutaj wraz z aktualizacją zachowywane są stare pliki zapisu gry. Następnie wyjaśnia: „Nie chodzi tylko o [kompatybilność wsteczną], chodzi o ulepszenia PS5".
      Musimy wyjaśnić, że cytat jest skierowany do gier na PS4, dla których otrzymasz bezpłatną aktualizację PS5, a nie tych, które można po prostu odtworzyć dzięki kompatybilności wstecznej.
       
      Zapewne zadajecie sobie pytanie, dlaczego taka sytuacja ma miejsce, gdy kupując daną grę nie można jej po prostu zaktualizować i przenieść zapisaną zawartość do nowej konsoli?
      Odpowiedź jest prosta - funkcja "cross-save" nie została wymuszona przez Sony, więc niektórzy programiści mogą zdecydować się nie obsługiwać tej funkcji.
       
      Obejmuje to takie gry jak Watch Dogs Legion, Call of Duty: Black Ops Cold War i Cyberpunk 2077. Jeśli okaże się to prawdą, oznacza to, że musielibyśmy zacząć od nowa gry dla jednego gracza, nawet gdybyśmy byli w połowie długiej kampanii. Najlepszym przykładem na to jest Assassin's Creed Valhalla. Gra ukaże się na PS4 zaledwie dwa dni przed premierą PS5 w USA - czyli ci, którzy zdecydują się kupić wersję dla obecnej generacji, a następnie zaktualizować ją może kilka tygodni później, będą musieli zacząć grę od nowa! Jeśli ktoś pokona kampanię Cyberpunk 2077 na PS4, a potem zechce zagrać w DLC na PS5, to zgadnijcie co się tam stanie? 
       
      James Stevenson, dyrektor Insomniac Games, poinformował na swoim kanale Tweeter, że przynajmniej w przypadku Marvel's Spider-Man: Miles Morales zapis gry na PS4 zostanie przeniesiony na PS5, jeśli wykorzystasz darmową aktualizację dla nowej generacji. Warto również zauważyć, że bezpłatna aktualizacja PS5 dla Maneater również nie przeniesie twojego zapisu na PS4 - to daje dwie gry do tej pory. Będziemy nadal aktualizować ten artykuł, jeśli dowiemy się więcej.
       
      Ponownie musimy podkreślić, że roszczenie jest obecnie niepotwierdzone, ale po ogłoszeniu przez Yakuza: Like a Dragon, że rzeczywiście będzie tak w przypadku tej konkretnej gry, nie możemy się powstrzymać od zmartwień. Miejmy nadzieję, że Sony wymyśliło jakąś funkcję konwersji zapisu PS4 na PS5, ponieważ może to szybko stać się prawdziwym problemem.

      0 komentarzy
      233 wyświetleń
    3. Trials Fusion w wyższej rozdzielczości na PS4

      Wojna o rozdzielczość i grafikę w poprzedniej generacji konsol nie miała aż tak wielkiego znaczenia, bowiem obie mainstreamowe konsole prezentowały zbliżony poziom. Oczywiście, pojawiały się kwiatki, jak Bayonetta, która w wersji na PS3 została została wręcz okrojona graficznie i "wzbogacona" o chrupiąca animację. Niestety, mamy początek najnowszej generacji, a już wyraźnie widać przewagę jednej konsoli nad drugą. Która gra tym razem oskubała Xbox One? Trials Fusion.
       
       
       
      Trials Fusion to kontynuacja świetnej zręcznościówki, Trials HD. Która to z kolei jest duchowym spadkobiercą Elastomanii.  W grze chodzi o to, by dostać się z punktu A do punktu B przez trasę, po której poruszamy się w dwóch wymiarach. Żeby nie było za łatwo, trasa posiada wiele utrudnień, wyskoków, ramp, i bóg wie co jeszcze, więc trzeba się trochę nagimnastykować. Z reguły trasy nie są zbyt długie, lecz by je pokonać potrzebujemy wielkiej precyzji w sterowaniu.
       
       
       
      Pewnie teraz zastanawiacie się po co to wszystko piszę, przecież prawie każdy gracz słyszał o Trials HD. Ano po to, by przybliżyć wam mechanikę gry. Gry, która na PS4 ukaże się w pełnym 1080p przy 60 klatkach na sekundę, natomiast na Xbox One w zaledwie 900p. Ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć Tomb Raidera, który na Xbox One przycina i wyświetla mniejszą rozdzielczość. Bo nowa maszyna, bo devkity tyle co wydane, bo nie wiadomo jak to zaprogramować, bo przydzielono zrobienie portu stażyście na pół etatu... Ale, na boga, gra która nazywa się Trials Fusion i jest kontynuacją prostej gry zręcznościowej? Jeszcze trochę i PS4 naprawdę odskoczy w wyścigu zbrojeń na dobre. Niestety, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że otrzymaliśmy od Microsoftu konsolę, która nie jest gotowa, by zyskać miano konsoli nowej generacji.

      • MCL
      1 komentarz
      197 wyświetleń
    4. Trailer nowego dodatku do Dying Light - Ultimate Survivor Bundle

      Nowy dodatek do Dying Light  pod nazwą Ultimate Survivor Bundle wprowadza kilka ciekawych zmian.
      Autorzy udostępnili nam nowe stroje oraz bronie.
       
      W nadchodzącym rozszerzeniu dostaniemy trzy nowe stroje:


      Ninja
      Special Agent
      Urban Explorer
      Z nowego arsenału, który ma wpaść nam w łapy są:


      Buzzkiller
      The Constable
      The Lacerator
      Nightclub
      Pakiet dodatków, można zobaczyć na poniższym filmiku.
       


      0 komentarzy
      204 wyświetleń
    5. Tony Hawk 5 być może tak będzie nazywać się nowa część na konsole PS4 i Xbox One

      Nowa gra z serii Tony Hawk jest w trakcie prac na nowe konsole.
       
      Co znamy na chwilę obecną. Wiemy, że to gra planowana jest na PS4, ale nie można tutaj wykluczyć Xbox One.
      Tytuł gry ma nosić nazwę Tony Hawk 5. Skąd ta informacja? Ponieważ w serwisie Instagram udostępniono fotografię przez szefa kuchni, którym jest niejaki Joe Youkhan udostępnił zdjęcie z imprezy dla "skejtbordowców". Na zdjęciu w tle wyraźnie widać napis "Tony Hawk 5".
       
      Instagram usunął już zdjęcie, ale zostało ono szybko rozpowszechnione po sieci. Nie można tego odbierać jako oficjalną informację, ponieważ to może być sprytna przeróbka lub tytuł roboczy.
       
       
       
      Informację udostępnił serwis - Polygon

      0 komentarzy
      180 wyświetleń
    6. Thrustmaster zapowiada 2 nowe kierownice dla konsoli Sony.

      Thrustmaster znany bardziej z urządzeń preferencyjnych dla komputerów klasy PC (myszki, klawiatury, głośniki, kontrolery, itp.) postanawia wrzucić na rynek kolejne swoje gadżety, tym razem tylko dla konsol Sony, czyli Playstation 4, Playstation 3 oraz PC z system Windows 10.

       

      Za 169,99 GBP (około 1000 zł) otrzymamy wysokiej klasy kierownicę znanego producenta, który na swoim koncie ma już kilka podobnych i udanych produktów tj. wysokiej klasy Thrustmaster T500RS. Kierownica może śmiało konkurować z produktami innych marek w klasie premium. Dzięki doświadczeniu firmy możemy liczyć na wysokiej klasy budowę i wytrzymałość kierownicy, która zapewni nam pełnię wrażeń już od pierwszego kontaktu.


      Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition, bo o tym modelu mowa zapewni nam świetne wrażenia względem ceny dzięki zastosowaniu znanych technologii producenta.



       

      W Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition znajdziemy m.in.:

      Certyfikowaną kierownicę dla konsoli Playstation 4 oraz przycisk do przełączania się pomiędzy PS4/PS3
      Force Feedback z kątem obrotu 1080° oraz technologią TouchSense
      Możliwość podłączenia zestawu pedałów T3PA, T3PA-Pro
      Kompatybilność z PC i system Windows 10
      Realistyczną kierownicę z wszystkimi przyciskami, które znajdziemy n padzie od konsoli PS4 wraz z ergonomicznym ich rozłożeniem + łopatki do sekwencyjnego zmieniania biegów

       

      Kierownicę znajdziecie na półkach sklepowych już w październiku, a wszelkich zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony produktu, gdzie możecie na bieżąco śledzić informacje na temat nowego akcesorium firmy.

      0 komentarzy
      344 wyświetleń
    7. The Division 2 dostaje dzisiaj najtrudniejszą misję. Nowa aktualizacja

      Przypominamy, że już dzisiaj zaatakujemy wrogą twierdzę Tidal Basin. Wszystko dzięki najnowszej aktualizacji The Division 2.
       

       
      Ubisoft przypomina poniższym zwiastunem, że walka o Waszyngton jeszcze się nie skończyła. Tidal Basin, twierdza Czarnych Kłów, zostanie otwarta dla agentów 30 poziomu od 5 kwietnia. Przygotuj się na najcięższą dotąd misję – czytamy w opisie filmiku.
       
      Już w zeszłym tygodniu informowaliśmy, że 5 kwietnia pojawi się kolejny patch do The Division 2, który zapewni nam coś więcej niż poprawki błędów. Główną atrakcją nadchodzącej aktualizacji będzie nowa misja posuwająca naprzód główny wątek fabularny. Będziemy mogli podczas niej zaatakować wrogą twierdzę Tidal Basin. Jeśli podołamy zadaniu, nasza postać awansuje na piąty poziom trudności świata, zatem spotkamy bardziej niebezpiecznych wrogów, ale też zbierzemy cenniejsze łupy. Deweloperzy szykują również nowe zestawy ekwipunku.
       
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=MDIvd-vtlZY]
       
      Artykuł The Division 2 dostaje dzisiaj najtrudniejszą misję. Nowa aktualizacja pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      265 wyświetleń
    8. TES V: Skyrim z 300 modami. Zobaczcie gameplay

      Fan Skyrima postanowił odpalić grę z ponad 300 modyfikacjami. Efekt jest widoczny na poniższych nagraniach z rozgrywki.
       
      Co za dużo, to niezdrowo – mówią. Fani Skyrima udowodnili jednak, że dobrych modów do ich ulubionej produkcji nigdy za dużo. A co jeśliby zebrać ich ponad 300 i uruchomić trę? Użytkownik forum Reddit o pseudonimie  955StarPooper chciał sprawdzić, jak będzie wyglądało i działało The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition z takim ulepszeniem.
      Do zarządzania wszystkimi dodatkami fan gry użył narzędzia Mod Organizer 2. Sprzęt, który miał udźwignąć Skyrima z pokaźnym pakietem modów, to procesor AMD Ryzen 7 3800x, grafika GeForce RTX 2080 Super i 18 GB RAM-u.
      Nie jest to byle jaki komputer, w związku z czym tytuł działa bez zarzutu, co zresztą widać na filmikach z TES V nagranych przez fana. Zresztą sam 955StarPooper twierdzi, że podczas rozgrywki ani razu nie doświadczył żadnych problemów, które mogłyby wynikać z przeciążenia produkcji modyfikacjami.
      Pełna lista modów, które zostały użyte (wraz z adresami, skąd można je pobrać) została pokazana tutaj.
      https://www.youtube.com/watch?v=9VHsTZEzdaQ https://www.youtube.com/watch?v=NG5pNWHc69o Artykuł TES V: Skyrim z 300 modami. Zobaczcie gameplay pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      320 wyświetleń
    9. Tekken 7 - nowa odsłona Yoshimitsu. Zobacz trailer

      Bandai Namco wypuściło kolejny trailer przedstawiający nową odsłonę postaci Yoshimitsu. Tym razem jest straszniejszy, niż kiedykolwiek.
       
      Z każdą premierą nowej części Tekkena pojawia się nowa odsłona Yoshimitsu, zazwyczaj są to zmiany mniej lub bardziej kosmetyczne, lecz teraz Bandai Namco przeszło samego siebie. Yoshimitsu zaprezentowany na najnowszym trailerze od dewelopera posiada wygląd, który przypomina połączenie obcego z ośmiornicą.
       
      Trailer możecie obejrzeć poniżej:
       

       
      Tekken 7 już od roku debiutuje na maszynach arcade'owych w salonach gier, lecz teraz deweloper zapowiada wersję konsolową, która planowana jest na październik tego roku. Tekken 7 ma pojawić się na PS4, PS3, XO oraz X360.
       
       
       
      A wy co myślicie o nowym wyglądzie Yoshimtsu? Czekamy na odpowiedzi w komentarzach.

      4 komentarze
      392 wyświetleń
    10. Technologia Denuvo Anti-Cheat dostępna dla programistów PS5

      Firma Sony wzmocniła swój zestaw narzędzi oprogramowania pośredniego dostępnych dla programistów PlayStation 5, dodając technologię Denuvo chroniącą przed oszustwami. Jak wyjaśnia informacja prasowa, oprogramowanie ma na celu przywrócenie z powrotem do gier „uczciwości i zasad fair play”. Przytacza ankietę, w której stwierdzono, że 77 procent graczy „wyraża niechęć do gry z powodu pojawiania się oszustwa, co stwarza ogromne ryzyko [dla] sprzedaży danego tytułu”.
       
      W oświadczeniu czytamy dalej: „Denuvo's Anti-Cheat wykorzystuje zaawansowaną technologię, aby zabezpieczyć zarówno rozgrywkę online, jak i bezpiecznie nagradzać postępy offline. Technologia ta pomaga twórcom gier chronić wrażliwą logikę gry lub dane, uniemożliwiając oszustom zmienianie wrażliwych zmiennych i zapewniając jej wiarygodność. Wiele gier zawierało Anti-Cheat firmy Denuvo podczas premiery PS5, aby zapewnić graczom najlepsze wrażenia ”.
       
      Wygląda więc na to, że jest to już używane w wielu tytułach, chociaż nie ma na to potwierdzenia. „Oszukiwanie psuje gry wideo uczciwym graczom” - powiedział szef Reinhard Blaukovitsch. „Może to prowadzić do niższego zaangażowania, ruchu w grach i zmniejszenia przychodów wydawców gier. Jesteśmy naprawdę dumni, że możemy pomóc najbardziej utalentowanym programistom na świecie w zapewnieniu graczom bogatych wrażeń na PS5”.
       
      Podsumowując, brzmi to dla nas jak dobra wiadomość. Chociaż pojawiły się obawy dotyczące technologii DRM firmy Denuvo na komputerach PC, chodzi o zapewnienie równych szans dla graczy wieloosobowych i jeśli działa zgodnie z przeznaczeniem, brzmi to jak korzyść wygrana zarówno dla graczy, jak i dla wydawców.
       
      Nie zapominajmy, że wszystkie zabezpieczenia można obejść i prędzej czy później, ktoś to zrobi, a nas, czyli graczy może to kosztować czas, który będziemy marnować na szereg aktualizacji gry, w której zawarta jest dana technologia.
       
       
      A wy co sądzicie o technologii firmy Denuvo? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      338 wyświetleń
    11. Tak wygląda PS5 bez obudowy - Wideo

      Sony ujawniło, jak wygląda PlayStation 5 bez obudowy. W ramach wideo, które szczegółowo przedstawia elektroniczny środek konsoli nowej generacji, możemy zobaczyć wszystkie jej komponenty starannie ułożone na nieskazitelnie białym stole. Podzespoły obejmują m.in. wentylator 120 mm, płytę główną, napęd Blu-ray Ultra HD i potężny radiator, który zajmuje sporą część konsoli.
      Pomimo swoich rozmiarów sprzęt wydaje się być wyjątkowo dobrze zaprojektowanym produktem, który kładzie ogromny nacisk na chłodzenie i cichą pracę. Na przykład napęd Blu-ray ma dwie warstwy izolatorów, które redukują hałas i wibracje napędu, podczas obracania się płyt. Procesor główny wykorzystuje na przykład ciekły metal, aby zapewnić jego lepsze i wydajniejsze chłodzenie względem zwykłej pasty termoprzewodzącej - rozwiązanie już wcześniej stosowane przez firmę AMD.
      Fascynujące jest to, że istnieje również mechanizm wychwytujący kurz, który sprawia, że konsola jest niezwykle łatwa w utrzymaniu czystości i powinna zachować jej działanie przez wiele lat. Oczywiście w efekcie całość przypomina jedno duże pudełko, ale wydaje się to być bardzo przemyślane pudełko.
       
      Zresztą oceńcie sami i dajcie znać w komentarzach co sądzicie o konstrukcji Playstation 5.
       
       

      0 komentarzy
      596 wyświetleń
    12. Tak mógłby wyglądać zremasterowany Bloodborne na PS5

      Plotki o remasterze Bloodborne krążą od dawna, ale jak taki remaster tak naprawdę miałby wyglądać? Pomysł na to daje nam niejaki SnazzyAI na swoim kanale w serwisie Youtube, który używając sztucznej inteligencji renderuje, wybrane elementy rozgrywek w Bloodborne do rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę. Boże, czy to aż tak obłędnie wygląda.
      Według niektórych źródeł wersja Bloodborne na PS5 rzeczywiście istnieje (czyt. jest w planach wydawniczych) - ale wciąż nie ma konkretnych dowodów na poparcie tych twierdzeń, więc tak samo można powiedzieć, że remake pojawi się pod koniec życia konsoli.
       
      Wiemy jednak, że Bloodborne będzie częścią kolekcji biblioteki gier w PlayStation Plus na PS5 - umożliwiającej subskrybentom pobieranie i granie w wersję PS4 na konsoli nowej generacji bez dodatkowych kosztów. Oczywiście, jeśli posiadasz już Bloodborne i tak będziesz mógł grać na PS5 dzięki wstecznej kompatybilności.
       
      A wy jak myślicie, czy remake Bloodborne ma szanse na pojawienie się w niedalekim na PS5. Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      240 wyświetleń
    13. Tajemnicza gra Pragmata od Capcom została przesunięta na... 2023 rok.

      Jedną z najbardziej tajemniczych zapowiedzi z zeszłorocznej imprezy Future of Gaming była Pragmata, tytuł Capcomu. Pierwotnie premiera planowana oraz potwierdzona została na 2022 rok, ale teraz będziemy musieli poczekać kolejny rok. W ramach zwiastuna, który pojawił się na targach CES 2021 potwierdzono, że tytuł będzie teraz skierowany na wydanie w 2023 roku.
       
      To odległy czas, co oznacza, że ten projekt jest nadal prawdopodobnie na dość wczesnym etapie rozwoju. W związku z tym prawdopodobnie nie będziemy wypatrywać jakichkolwiek dalszych informacji lub wydarzeń cyfrowych w najbliższej przyszłości związanych z tytułem.
       
      Capcom prawdopodobnie szykuje duży projekt, skoro premiera tytułu została przesunięta o okrągły rok. Miejmy tylko nadzieję, że nie będziemy mieli kolejnej hucznej zapowiedzi, która po premierze okaże się crapem.
       
      Na koniec podrzucamy krótki trailer z gry Pragmata, przedstawiający pewien zarys tytułu...
       
       
       
      Gra pojawić się ma na konsolach PS5, Xbox Series X oraz PC.

      1 komentarz
      209 wyświetleń
    14. Szalone rozwiązanie chłodzące w PS5 powinno zapewnić bardzo cichą konsolę

      PlayStation 5 ma ogromne rozmiary, ale teraz, gdy zobaczyliśmy, co sprawia, że maszyna działa tak cicho, łatwiej jest nam zrozumieć, dlaczego tak się dzieje. Jak pokazał Masayasu Ito z Sony na jednym z filmie, to ogromna część projektu PS5 polega na tym, aby był chłodny i działał tak cicho, jak to tylko możliwe.
      Na blogu PlayStation Ito mówi, że nie może się doczekać, aby właściciele PS5 odkryli, jak cichy jest PS5.
       
      W samym materiale wideo system chłodzenia jest pokazany dosyć szczegółowo. Po pierwsze, ogromny wentylator chłodzący, który zasysa powietrze z obu stron przez otwory wentylacyjne z przodu konsoli, które jeśli porównasz z dotychczas znanym wentylatorem wewnątrz PS4 Pro to w porównaniu do PS5 są one znacznie większe. Podobnie, radiator PS5 jest potworem w porównaniu do wszystkiego, co wyprodukowało wcześniej Sony. Ito mówi, że chociaż wykorzystuje rurkę cieplną, taką jak przy PS3 i PS4, jej rozmiar i kształt oznacza, że wydajność jest porównywalna z komorą parową.
       

       
      Całość tą spowija nowe rozwiązanie stosowane wcześniej przy super komputerach, którym jest system chłodzenia ciekłym metalem, a ten stosowany jest dla SoC PS5 (system na chipie). Najwyraźniej konsola musiała obiegać się o takie chłodzenie, ponieważ działa z tak dużą częstotliwością zegara, że Sony musiało zastosować płynny metal zamiast pasty termicznej, aby zapewnić płynne i bezawaryjne działanie na dłuższą metę.
       

       
      Nie jesteśmy ekspertami w tego typu sprawach, ale wszystko wskazuje na to, że powinno być o wiele ciszej, niż przy PS4,gdzie nowa konsola zostanie bardzo ciepło przyjęta ze względu na swoją cichą pracę. W porównaniu do aktualnie dostępnego Playstation 4, które pry wymagającej grze brzmi jak odrzutowiec!
       


      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    15. System przesyłania wiadomości PS Vita również przechodzi w tryb offline

      Mamy przykrą wiadomość dla posiadaczy przenośnych konsol PlayStation Vita. Oprócz przełączenia witryny sklepowej do trybu offline dostępnej na urządzeniu, firma Sony zapewniała również obsługę systemu przesyłania wiadomości pomiędzy użytkownikami konsoli. Jednak począwszy od 28 czerwca 2021 r. posiadacze PS Vita „nie będą już mogli korzystać z usługi przesyłania wiadomości”, czytamy w e-mailu od japońskiego giganta. Nie możemy sobie wyobrazić, że wiele osób aktywnie korzysta obecnie z systemu, ponieważ dokładnie tę samą funkcję można znaleźć na smartfonach za pośrednictwem aplikacji PlayStation, a także na konsolach PS5 i PS4. Jednak i ta usługa jest odbierana graczom tych urządzeń.
       
      Chociaż najprawdopodobniej po prostu odnosi się do różnych stref czasowych, e-mail zawiera postanowienie, że „wypowiedzenie rozpocznie się 28 czerwca 2021 r., [Rzeczywista] data wypowiedzenia może się różnić w zależności od regionu”. Nie mniej nie fakt ten nie podlega wątpliwości, że zakończenie systemu przesyłania wiadomości rozpocznie się we wspomnianej dacie. Może Sony utrzyma usługę nieco dłużej na wybranych terytoriach, które z niej korzystają najczęściej, takich jak Japonia czy Stany Zjednoczone? Choć to tylko spekulacja, więc nie należy tej informacji traktować dosadnie. Tak czy inaczej, musimy pożegnać się z usługą, której koniec zbliża się do nas z każdym kolejnym dniem.
       
      Tym samym możemy być pewni, że czas PS Vita w 2021 roku dobiega końca. 
       
       
      Kiedy ostatnio wysłałeś wiadomość ze swojego PS Vita? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      335 wyświetleń
    16. Super Meat Boy zmierza na PS4 oraz PS Vita za sprawą PS+

      Gracze Playstation już niebawem będą mogli zasmakować przyjemności z grania w Super Meat Boy. Deweloper ogłosił tą informację na swoim blogu, jednak nie podał dokładnej daty premiery, choć naszym zdaniem pojawi się gdzieś w 3-kwartale 2015.

      Kolejna świetna informacja jest dla posiadaczy kont PS+, którzy otrzymają grę w momencie premiery całkowicie za darmo.

       

      Deweloper w sieci zamieścił trailer zapowiadający grę na konsolę PS4 i PS Vita.


      0 komentarzy
      159 wyświetleń
    17. Streamer pokonuje Demon's Souls na PS5 bez obrażeń

      Streamer ukończył Demon's Souls na PS5 bez otrzymania ani jednego obrażenia, wykonywania rozmów i bezpośredniej walki, a liczne dostępne opcje naprawdę nadały osobisty charakter jego postaci. Zdecydowanie warto to sprawdzić!
      Ukończenie normalnej serii Demon's Souls jest wystarczająco trudne, ale co powiesz na pokonanie całej gry bez otrzymania ani jednego ciosu? To właśnie udało się streamerowi Twitcha, The_Happy_Hob, przez weekend przed tysiącami widzów.
       
      Hob, jak jest bardziej znany, wcześniej spędzał strumień po strumieniu, próbując nie trafić Dusz Demona. Niezliczone godziny ćwiczeń i opanowanie bardzo konkretnych strategii sprawiają, że bieg jest możliwy, a nawet wtedy jest tak trudny, jak można sobie wyobrazić.
       
      Warto zauważyć, że Hob ukończył bez otrzymania obrażeń grę Demon's Souls wiele, wiele razy w przeszłości, ale pomimo tego, nowy Demon's Souls na PS5 jest niesamowicie wiernym remakiem, to zdecydowanie nie jest identyczny - szczególnie jeśli chodzi o niektóre walki z bossami.
      Możesz zobaczyć moment, w którym Hob ukończył bieg, za pomocą wideo osadzonego poniżej. Oczywiście uważaj na możliwe spoilery.
       
      https://www.twitch.tv/videos/818839972
       
      Po pokonaniu Demon's Souls PS5 Hob chce ukończyć pięć kolejnych biegów bez obrażeń przed końcem tego roku, zakładając, że będzie w stanie pokonać 12 różnych biegów w 2020 roku. Jeden z nich nazywa God Run 2 ', który składa się z Demon's Souls, Dark Souls, Dark Souls II, Dark Souls III, Bloodborne i Sekiro: Shadows Die Twice za jednym razem. Daj się trafić w którejkolwiek z tych gier, a zaczynasz z powrotem od samego początku. Życzymy mu powodzenia!
       
       

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      408 wyświetleń
    18. Star Wars: Battlefront - pierwszy trailer na PS4

      Jeśli ktoś z was kiedykolwiek grał w poprzednią część Battlefront na Xbox oraz PS2 to pewnie oczekiwanie na kontynuacje wydawało się być wiecznością dopóki pojawily się pierwsze informacje na temat nowej odsłony.
       
      Fani serii jak i nowi gracze będą zachwyceni tym co zobaczą na wideo trailerze zaprezentowanym przez Electronic Arts na PS4.
       


      0 komentarzy
      152 wyświetleń
    19. Sprawdź jak wygląd Horizon Forbidden planowana na ten rok

      Sony może już się pochwalić, jeśli chodzi o premiery gier na wyłącczność dla swojej konsoli. Horizon Forbidden West będzie jedną z nich, która ma się ukazać w tym roku razem z innymi ekskluzywnymi tytułami tj. Returnal i Ratchet & Clank: Rift Apart.
       
       
      Cytat jest częścią nowego wywiadu przeprowadzonego z szefem Jimem Ryanem, w którym jest pytany między innymi o plany wydania na 2021 rok.
      „Tak, mamy się całkiem nieźle, jeśli chodzi o Returnal, Ratchet & Clank: Rift Apart i Horizon Forbidden West. I wiesz, są dwa podejścia odnośnie planów premiery: możesz albo dotrzymać obietnicę związaną z datą i zakończyć grę niezależnie od jakości jej ukończenia lub udostępnić ją dopiero wtedy, gdy będziemy pewni, że wszystko zostało dopracowane tak jakbyśmy tego chcieli. Zawsze stosowaliśmy to drugie podejście. Było kilka dość głośnych przypadków wydawców, którzy próbowali właśnie tej pierwszej metody”.
       
      Dość wyraźnie odnosząc się do porażki Cyberpunk 2077 . Na końcu wywiadu Jim Ryan potwierdza zobowiązanie Sony do wydawania tytułów tylko wtedy, gdy są gotowe do wypuszczenia na rynek masowy.
       
      Miejmy nadzieję, że Horizon Forbidden West wydostanie się przynajmniej w 2021 roku i nie spotka tego samego losu co Gran Turismo 7 - który właśnie został przesunięty do 2022 roku. Czy naprawdę zagramy w następną przygodę Aloy w tym roku? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      298 wyświetleń
    20. Spotify trafiło na konsole Playstation

      Spotify został ogłoszony jako wyłączny partner dla PlayStation Music.
      Usługa strumieniowego przesyłania muzyki jest już dostępny na PlayStation 4 i PlayStation 3, a także urządzeń mobilnych z serii Xperia.
       
      Użytkownicy PSN będą mogli włączać swoje ulubione utwory w trakcie grania, a takżę korzystać z funkcji Spotify Connect (aplikacja mobilna Spotify), aby sterować odtwarzaniem muzyki przy użyciu urządzenia z systemem iOS lub Android. Istniejące konta PSN mogą być połączone z serwisem Spotify oraz mogą być wykorzystane do aktualizacji usługi do wersji Premium (koszt wynosi 9,99$ miesięcznie).
       
      Mnie osobiście cieszy ta informacja, ponieważ osobiście korzystam z tego serwisu. Jakoś bardziej przypadł mi do gustu jak LastFM.

      0 komentarzy
      206 wyświetleń
    21. Spider-Man: Miles Morales Patch 1.10 sprawia, że śledzenie promieni jest jeszcze lepsze

      Insomniac Games wykonał dobrą robotę wspierając swoje gry PlayStation 5 po premierze, z Marvel's Spider-Man: Miles Morales otrzymało nowy tryb wydajności, a Ratchet & Clank: Rift Apart zostało zaktualizowane, aby skorzystać z telewizorów 120Hz. Zespół z Burbank powrócił do drugiej opowieści w swojej internetowej sagi, wypuszczając nową aktualizację oznaczoną 1.10, aby poprawić Ray Tracing po wybraniu trybu graficznego Performance RT. Aktualizację można pobrać już teraz.
       
      Sama notatka o aktualizacji brzmi: "Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT". Aktualizacja 1.10 dla Marvel's Spider-Man: Miles Morales również naprawia "rozmycie ruchu u niektórych pieszych" i zawiera szereg ogólnych ulepszeń i poprawek stabilności. Informacje o aktualizacji są publikowane w całości poniżej.
       
      Poprawki ogólne & Polski
      Globalne poprawki stabilności i poprawa wydajności Ulepszenia jakości odbicia ze śledzeniem promieni w trybie graficznym Performance RT Rozwiązywanie problemu z rozmyciem ruchu u niektórych pieszych  
      Czy wypróbujesz ulepszone Ray Tracing w Marvel's Spider-Man: Miles Morales? Podziel się informacją z nami w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      220 wyświetleń
    22. Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie

      Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
       
       
       
      "Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
       
       
       
      Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.

      • MCL
      0 komentarzy
      273 wyświetleń
    23. Sony zmieniło logo PS Network

      Sony najwyraźniej z wypuszczeniem głośnej aktualizacji na PS4 i kilku mniejszych dla pozostałych systemów postanowiło nie pozostawać w miejscu, lecz pójść o krok do przodu i zmienić dotychczasowe fioletowe logo marki PS Network na nowe powiązane z kolorystyką nowego systemu jakim jest Playstation 4. Nowe ikony będą już widoczne na PS4, PS 3 i PS Vita.
       
      Ta inicjatywa rzeczywiście wydaje się być częścią znacznie szerszego rebrandingu, a to za sprawą, iż Sony przynosi w nową erę pozostałe usługi online znajdujące się pod marką PlayStation. W ich skład wchodzą: PlayStation Music, PlayStation Now, PlayStation Video i PlayStation Vue, wszystkie mają posiadać podobny styl.
       
      Nowe loga usług online Sony:
       
      [gallery link=file" columns="2" size="full" ids="5127,5128,5129,5130]

      Opis: Playstation Music, Playstation Now (górny rząd), Playstation Video, Playstation Vue (dolny rząd)
       
       
      A Ty drogi czytelniku co myślisz o tych zmianach? Podoba Ci się nowe logo, cz jednak wolisz stare? Wypowiedz się na ten temat w komentarzach poniżej.
       
       

      0 komentarzy
      220 wyświetleń
    24. Sony zapowiedziało nowe kontrolera dla PS5 - Cosmic Red, Midnight Black

      Sony ogłosiło dwa nowe, kolory kontrolera DualSense - trzeba przyznać, ze wyglądają oszałamiająco. Midnight Black i Cosmic Red, bowiem tak nazywają się wersję kolorystyczne owych kontrolerów, dołączą do istniejącego biało-czarnego pada, a globalna data premiery zaplanowana jest na przyszły miesiąc. „Midnight Black zawiera dwa subtelnie różne odcienie czerni z jasnoszarymi detalami, które odzwierciedlają sposób, w jaki postrzegamy przestrzeń na nocnym niebie, a Cosmic Red oferuje uderzający czarno-czerwony wzór inspirowany unikalnymi, żywymi odcieniami czerwieni występującymi w całym kosmosie” - wyjaśnia entuzjastycznie Isabelle Tomatis na blogu PS.
       
      Zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne w Stanach Zjednoczonych na PS Direct, z dołączoną datą premiery 11 czerwca. Data premiery w Europie to 18 czerwca. Według producenta data może się nieznacznie zmienić w zależności od regionu i sprzedawcy, ale należy spodziewać się, że w przyszłym miesiącu będzie można kupić jeden z nich, gdziekolwiek jesteś.
       
      Midnight Black

       
      Cosmic Red

       
       
       
      Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do sprawy - prawdopodobnie wie, ile zarobią - dlatego zaprosił projektantów Leo Cardoso i Satoshi Aoyagi do opracowania tych kontrolerów. „Chcieliśmy, aby nowe kolory kontrolerów, a także oryginalny kontroler bezprzewodowy DualSense i konsola PS5, uzupełniały się wzajemnie, więc zaprojektowaliśmy kolory wokół tematu„ galaktyki”, ponieważ wydawało się, że jest to naturalny postęp w stosunku do oryginalnego PS5 i projektów akcesoriów. - powiedział Cardoso.
      Aoyagi dodał: „Zarówno Midnight Black, jak i Cosmic Red mają subtelny niebieski odcień, który daje unikalne odcienie czerwieni i czerni. Niebieski odcień występuje również w oryginalnych kolorach kontrolera bezprzewodowego DualSense, więc wszystkie trzy kolory ładnie się uzupełniają. Kolory i detale przycisków kontrolera zostały dostosowane tak, aby pasowały również do nowych kolorów”.
       
      Oczywiście te pady będą miały wszystkie te same funkcje, co oryginalny DualSense, w tym dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne - to oczywiste, ale doszliśmy do wniosku, że jednak i to wyjaśnimy.
       
      Po oficjalnej zapowiedzi nowych kolorów pada DualSense czekamy na podobny krok dla samej konsoli PS5. Jak podobają się wam nowe kontrolery od Sony? Który z nich najchętniej kupilibyście? Czekamy na wasze zdanie w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      339 wyświetleń
    25. Sony zamierza pokazać pełne gry na E3 dla projektu Morpheus

      Istnieją już grywalne pozycje dla projektu Morpheus, po prostu nie widzieliśmy ich jeszcze.
       
      Jednym z pierwszych zestawów VR dostępnych na rynku od Sony związanych z projektem Morpheus rozpocznie się w pierwszej połowie 2016 roku.
       
      To wydaje się nastąpić dosyć szybko, zważywszy na to, że do tej pory widzieliśmy tylko dema i zapewne nikt nie będzie skłonny wyłożyć kilkuset zielonych tylko po to, żeby móc gać w dema na PS4. Jak zapewnia  szef SCE Worldwide Studios Shuhei - Yoshida, który w swoim wywiadzie do Gamespot, potwierdził informację o tym, że firma pracuje nad pełnym tytułami..
       
      "W wielu naszych oddziałach pracuje się aktualnie nad grami dla projektu Morpheus," powiedział.
       
      "Nie rozmawialiśmy jeszcze o tych grach, ponieważ czekamy na odpowiedni moment. Pierwsze informacje podamy zapewne na targach E3, gdzie zaprezentujemy rzeczywiste gry. "
       
      Sony pracuje również nad nowym demo, aby pokazać konsumentom, jak i deweloperom, jakie możliwości posiada ich nowy projekt. Yoshida jest bardzo podekscytowany, chce także zobaczyć, jakie będą kroki konkurencji w wyniku inwestycji Sony na ich platformie.
       
      "Spodziewam się, że nawet nie przypuszczamy co niesamowitego są w stanie już dziś wymyślić deweloperzy," powiedział.
       
      My możemy być tylko tak samo podekscytowani jak Yoshida wierząc, że wirtualna rzeczywistość zmieni podejście do rozrywki wraz z nadejściem ery "wirtualnych okularów".
       
       

      0 komentarzy
      147 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.