-
Popularne artykuły
-
290 wpisy w tej kategorii
-
Aktualizacja systemu PS4 do firmware 3.0 zwiększy pojemność miejsca online
Sony wypuszcza kolejną wielką aktualizację oprogramowania dla konsoli Playstation 4, tym razem brzmi jak kolejny duży krok do przodu.
Nowa aktualizacja o nazwie kodowej Kenshin jest dostępna już dla wszystkich zapisanych do programu Beta testerów. Oficjalna data premiery dla pozostałych użytkowników ma zostać ujawniona niebawem.
Wszystkie zmiany dotyczące nowej aktualizacji planowanej przez Sony dla PS4 znajdziecie na oficjalnym Blogu Playstation, lecz my wymienimy kilka najbardziej istotnych zmian dostępnym w najnowszym firmware.
Zwiększenie pojemności miejsca online dla posiadaczy kont PS Plus z 1GB do 10GB
Nowa funkcja Youtube Live, pozwoli graczowi strumieniować swoją grę bezpośrednio na serwis Youtube
Nowa zakładka "Wydarzenia" umożliwi wyświetlanie najnowszych informacji na temat gier w które grasz, np. informacje o podwójnym XP
Zakładka "Społeczności" pozwoli na komunikację z innymi graczami, którzy mają podobne zainteresowanie na podstawie gier
Możliwości przesyłania nagranych wideo na serwis Twitter
Możliwość wysłania prośby o pozwolenie obejrzenia poczynań w grach przez znajomych
Jak widać ciekawych zmian w najnowszej aktualizacji nie brakuje, a zwiększenie pojemności dysku Online to jedno z lepszych posunięć Sony w stronę graczy.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy239 wyświetleń -
Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2
W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.
-
Przez MCL
5 komentarzy407 wyświetleń -
Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole
Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
"Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..
-
Przez MCL
1 komentarz208 wyświetleń -
Thrustmaster zapowiada 2 nowe kierownice dla konsoli Sony.
Thrustmaster znany bardziej z urządzeń preferencyjnych dla komputerów klasy PC (myszki, klawiatury, głośniki, kontrolery, itp.) postanawia wrzucić na rynek kolejne swoje gadżety, tym razem tylko dla konsol Sony, czyli Playstation 4, Playstation 3 oraz PC z system Windows 10.
Za 169,99 GBP (około 1000 zł) otrzymamy wysokiej klasy kierownicę znanego producenta, który na swoim koncie ma już kilka podobnych i udanych produktów tj. wysokiej klasy Thrustmaster T500RS. Kierownica może śmiało konkurować z produktami innych marek w klasie premium. Dzięki doświadczeniu firmy możemy liczyć na wysokiej klasy budowę i wytrzymałość kierownicy, która zapewni nam pełnię wrażeń już od pierwszego kontaktu.
Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition, bo o tym modelu mowa zapewni nam świetne wrażenia względem ceny dzięki zastosowaniu znanych technologii producenta.
W Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition znajdziemy m.in.:
Certyfikowaną kierownicę dla konsoli Playstation 4 oraz przycisk do przełączania się pomiędzy PS4/PS3
Force Feedback z kątem obrotu 1080° oraz technologią TouchSense
Możliwość podłączenia zestawu pedałów T3PA, T3PA-Pro
Kompatybilność z PC i system Windows 10
Realistyczną kierownicę z wszystkimi przyciskami, które znajdziemy n padzie od konsoli PS4 wraz z ergonomicznym ich rozłożeniem + łopatki do sekwencyjnego zmieniania biegów
Kierownicę znajdziecie na półkach sklepowych już w październiku, a wszelkich zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony produktu, gdzie możecie na bieżąco śledzić informacje na temat nowego akcesorium firmy.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy344 wyświetleń -
Kiedy pojawi się PS4 Slim?
Oczywiście nie musimy zgadywać, czy taka wersja najnowszej konsoli od Sony pojawi się na rynku, ponieważ odpowiedź jest prosta.
Wersje slim towarzyszyły już przy produkcji pierwszej konsoli Sony, którą było Playstation (PSX), jego odmłodzona wersja nosiła nazwę PS One i wbrew pozorom osiągnęła spory sukces na rynku, który prawdopodobnie zaskoczył same Sony.
Przy kolejnych następnych generacjach wersje Slim stawały się czymś normalnym i pojawiały się już po okresie 4 lat od premiery pierwszej wersji sprzętu (Playstation 2 Slim - 1 Listopad 2004).
Czy tak samo będzie przy Playstation 4? Oczywiście, że tak, lecz póki co oficjalnych informacji jeszcze nie ujawniono, a samo Sony unika tematów dotyczących mniejszej wersji PS4.
Możliwe że pierwsze informacje jakie mogą pojawić się w związku z Playstation 4 Slim usłyszymy na nadchodzącym Paris Games Week (28.10-01.11.2015). Choć prawdopodobieństwo ujawnienia tych informacji jest bardzo małe to istnieje iskierka nadziei, że wersja Slim pojawi się Bundle Pack wraz z premierą GT 7, które jest już jak wiadomo w fazie produkcji.
Przypominamy, że poprzednia edycja zestawu konsoli z Gran Turismo6 przyniosła spory sukces sprzedaży.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy229 wyświetleń -
Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie
Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
"Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.
-
Przez MCL
0 komentarzy273 wyświetleń -
Nowy zestaw PS4 - Uncharted: Kolekcja Nathan Drake dostępny już w październiku
Nowa edycja konsoli Playstation 4 wraz z grą Uncharted: Kolekcja Nathana Drake'a pojawi się już w październiku.
Kompilacja zawiera konsolę wraz z 500GB dyskiem i grą, która zawiera wszystkie kampanie dla jednego gracza z wszystkich poprzednich części. Pakiet będzie kosztować $400 (ok. 1500zł) i będzie miało swoją premierę już 9 października (w dniu oficjalnej premiery najnowszej części serii Uncharted).
Jest to świetny zestaw dla tych, którzy nie mieli możliwości zagrania w którą z części gry, i przygotować się do nadchodzącego Uncharted 4: Kres Złodzieja, który pojawi się w marcu 2016.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy286 wyświetleń -
TES V: Skyrim z 300 modami. Zobaczcie gameplay
Fan Skyrima postanowił odpalić grę z ponad 300 modyfikacjami. Efekt jest widoczny na poniższych nagraniach z rozgrywki.
Co za dużo, to niezdrowo – mówią. Fani Skyrima udowodnili jednak, że dobrych modów do ich ulubionej produkcji nigdy za dużo. A co jeśliby zebrać ich ponad 300 i uruchomić trę? Użytkownik forum Reddit o pseudonimie 955StarPooper chciał sprawdzić, jak będzie wyglądało i działało The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition z takim ulepszeniem.
Do zarządzania wszystkimi dodatkami fan gry użył narzędzia Mod Organizer 2. Sprzęt, który miał udźwignąć Skyrima z pokaźnym pakietem modów, to procesor AMD Ryzen 7 3800x, grafika GeForce RTX 2080 Super i 18 GB RAM-u.
Nie jest to byle jaki komputer, w związku z czym tytuł działa bez zarzutu, co zresztą widać na filmikach z TES V nagranych przez fana. Zresztą sam 955StarPooper twierdzi, że podczas rozgrywki ani razu nie doświadczył żadnych problemów, które mogłyby wynikać z przeciążenia produkcji modyfikacjami.
Pełna lista modów, które zostały użyte (wraz z adresami, skąd można je pobrać) została pokazana tutaj.
https://www.youtube.com/watch?v=9VHsTZEzdaQ https://www.youtube.com/watch?v=NG5pNWHc69o Artykuł TES V: Skyrim z 300 modami. Zobaczcie gameplay pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy320 wyświetleń -
God of War z pełną obsługą 4K 60FPS na PS5 za sprawą aktualizacji
Marzysz o odświeżonej wersji gry God of War z 2018, którą będziesz mógł podziwiać w rozdzielczości 4k? Jeśli tak to mamy dla ciebie wspaniałą wiadomość. Deweloper Sony, Santa Monica potwierdził, że pracuje nad poprawką dla gry, dzięki czemu wykorzysta ona potencjał najnowszej konsoli od Sony - Playstation 5. To pierwsza dobra wiadomość.
Drugą jest taka, że aktualizacja dostępna jest już... dziś!
W oficjalnym ogłoszeniu dodano: „Już dziś, 2 lutego, udostępnimy darmową aktualizację, która zastąpi obecną opcję trybu grafiki wideo nowym domyślnym ustawieniem, które zapewni najlepszą wydajność i rozdzielczość naszym graczom na PlayStation 5!"
Po zainstalowaniu aktualizacji granie w God of War na PS5 pozwoli jej działać z szybkością 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 4K (technicznie 2160p według studia). Najważniejsze jest to, że gra ponownie będzie mogła cieszyć graczy swoim wspaniałym krajobrazem i scenerią z pola walki.
Daj nam znać, czy będziesz ponownie grać w God of War w odświeżonej wersji przygotowanej dla PS5 w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy227 wyświetleń -
Konami ostrzega o bugu, który uszkadza stan gry z MGS V: Phantom Pain
Konami ostrzega graczy przed możliwym błędem, który pojawia się w grze. Błąd dotyczy uszkadzania zapisanego stanu gry tworząc go bezużytecznym.
Błąd dotyczy wszystkim platform, na których pojawiła się gra.
Błąd pojawia się wyłącznie w Misjach 29 i 42, ale tylko wtedy kiedy za swojego towarzysza wybieramy Quiet. Dlatego przed przemierzaniem jednej z tych misji doradzamy wybierać sobie inną postać.
Konami oczywiście przeprasza za to zajście i już na dniach planuje wydanie poprawki eliminujący ten błąd gry. Aktualnie dostępna jest tylko poprawka dla Playstation 4. Patch w wersji v1.03 waży ok. 435.8MB i rozwiązuje kilka innych problemów. Reszta platform póki co
Metal Gear Solid 5 jest flagowym tytułem Konami obok serii PES, pomimo, że jego premiera miała miejsce już na początku miesiąca (to gra oceniania jest bardzo wysoko.
Dla przypomnienia jej główny pomysłodawca i kreator Hideo Kojima po 30-letniej pracy nad serią odszedł od wydawcy i póki co nie znamy oficjalnych powodów, to
-
Przez Gangst3r
1 komentarz267 wyświetleń -
Promocja - Kup Playstation 4, a grę The Last of Us 2 dostaniesz za 1 zł
W sklepie internetowym Media Expert pojawiła się ciekawa promocja. Jeśli ktoś z was zamierza kupić konsole Playstation 4 to teraz do zestawu może dołączyć grę The Last of Us 2 za symboliczną złotówkę. Promocją objęte są zarówno wersje Slim oraz Pro. Podczas składania oferty wystarczy podać kod promocyjny - P-7515.
Poniżej przykładowe zestawy, które objęte są promocją sklepu:
PlayStation 4 Pro 1TB + FIFA 20 - 1939 zł PlayStation 4 Pro 1TB + pakiet dodatków Fortnite Neo Versa - 1699 zł PlayStation 4 Slim 1TB + 2 x DualShock 4 - 1499 zł PlayStation 4 Slim 1TB + Gran Turismo Sport + Uncharted 4 + Horizon Zero Dawn - 1549 zł
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy719 wyświetleń -
Sony oferuje nawet 50 tysięcy dolarów dla tych, którzy znajdą błędy w systemie Playstation 4
Sony uruchomiło Bug Bounty Program - czyli inicjatywę, która ma zachęcić użytkowników do wyszukiwania i raportowania błędów związanych z konsolami PS4 lub usługą PSN. Za zgłaszane usterki firma oferuje nagrodę pieniężną.
Takie działanie ma umożliwić użytkownikom znalezienie błędów w systemie lub drobnych usterek, a firmie pomóc w ich odnajdywaniu. Zainteresowani internauci, którzy znajdą "bugi" w systemie konsoli lub usługi Playstation Network mogą otrzymać nagrodę pieniężną, od 100, aż do 50 tysięcy dolarów (przy aktualnym kursie kwota przekracza 199 tysięcy złotych) . Kwota jest uzależniona od typu znalezionego błędu.
Więcej informacji można znaleźć na stronie hackerone, gdzie znajduje się cennika i lista już znalezionych luk w systemie
https://hackerone.com/playstation
Inicjatywa ze strony Sony nie jest pierwszą jaką znamy. Już wcześniej z podobną akcją ruszył, Microsoft.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy338 wyświetleń -
Legendarna strzelanka dostępna w Indie Games Xbox Live, zmierza na PS5 i PS4
Kiedyś istniała inicjatywa o nazwie Xbox Live Indie Games, która skutecznie pozwalała hobbystom na publikowanie oprogramowania na Xbox 360 bez konieczności posiadania wydawcy. W ramach inicjatywy pojawiło się kilka godnych uwagi tytułów, w tym Shoot 1Up zespołu o nazwie Mommy’s Best Games. Nawiasem mówiąc, cofamy się tutaj o dziesięć lat.
To była typowa zręcznościówka w stylu - strzelanka z niespodzianką, która zachęcała do zbierania 1Ups, które dodawały kolejne statki kosmiczne do naszej załogi.
Shoot 1Up DX opiera się na oryginalnej wersji dostępnej w usłudze Xbox Live, ze zremasterowaną grafiką i dodatkowymi poziomami. Premiera ma się ukazać 11 lutego na PlayStation 5 i PlayStation 4.
„Uwielbiam konsole Sony i to, że nasza wielostrumieniowa armada walcząca z robotami, która przedostaje się na PS5 i PS4, jest niesamowitym przeżyciem” - stwierdził główny projektant Nathan Fouts w komunikacie prasowym gry. „Shoot 1UP DX to wstrząs zabawy w stylu retro, ale także bardzo przychylny nowym graczom poruszającym się w tym gatunku”.
Będziesz celował w nowy shooter 11 lutego na konsoli PS4/PS5? Daj nam znać co o nim sądzisz w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy238 wyświetleń -
Far Cry 4 przeniesie nas w Himalaje?
Jak dowiedziały się serwis Eurogamer, najnowsza instancja Far Cry przeniesie nas do Himalajów. Ubisoft ma zamiar pokazać nieco więcej o grze podczas tegorocznych targów E3, oraz ustalić datę premiery na przyszły rok. Platformy na które ma się zamiar ukazać gra to przede wszystkim Xbox One i PS4 - Nie wiadomo natomiast nic o premierze na konsolach Xbox 360 i Playstation 3.
Ciekawą informacją na pewno jest fakt, że prawdopodobnie będziemy mogli dosiąść słonia, oraz inne gatunki fauny na obszarze gry Far Cry 4. Gameplay natomiast ma być porównywalny z gameplayem Far Cry 3.
-
Przez MCL
0 komentarzy247 wyświetleń -
Colin Graham - Playstation 4 pozwoliło nam marzyć
Jak twierdzi dyrektor animacji nadchodzącego hitu Watch Dogs Colin Graham, Playstation 4 posiada nieograniczony dostęp do pamięci pozwalający tworzyć bogate w detale i wciagające światy.
"Playstation 4 pozwala nam na wiele, to platforma do tworzenia całkiem nowego typu gier. Playstation 4 pozwoliło nam marzyć. Z punktu widzenia animatorów zawsze w pewnym momencie brakuje nam pamięci, szczególnie pod koniec cyklu życia konsoli, dlatego Playstation 4 pozwala nam na zredukowanie kompresji i uzyskanie większej wariacji w cywilach. Z mojego punktu widzenia to jak obcowanie z nieograniczonym budżetem - ponieważ nie możemy zapełnić "budżetu" pamięci w Playstation 4, to naprawdę porządny sprzęt."
Danny Belanger, główny designer gameplayu również wtrącił swoje trzy grosze na temat mocy Playstation 4:
"Mocarna technologia pozwala nam tworzyć lepszą symulację. Wodne efekty, ilość ludzi w mieście, detale odbić... to wszystko to krok ku przyszłości."
-
Przez MCL
0 komentarzy172 wyświetleń -
Oculus Rift przejęte przez Facebook!
Dawno nie było takiego zamieszania na scenie growej jakie wydarzyło się w ciągu ostatnich dwóch dni. Ale może po kolei.
Oculus Rift wystartował jako projekt Kickstarterowy i od razu zdobył gigantyczną popularność. Pokrótce są to gogle używane do odtworzenia wirtualnej rzeczywistości. I tak, o ile w przeszłości tego typu przedsięwzięcia były strasznie ograniczone mocą obliczeniową komputerów i konsol i każdy projekt imitujący rzeczywistość wirtualną po prostu upadał ze względu na ograniczenia sprzętowe, tak Oculus Rift był strzałem w dziesiątkę. Trafił i na możliwości techniczne i w odpowiedni target, ponieważ wielu ludzi zaczęło się interesować czymś więcej, niż tylko siedzeniem na kanapie i graniem w gry. Powstały liczne gry, aplikacje, ale i modyfikacje hardwarowe, które podłączane bezpośrednio lub pośrednio z Oculus Rift dawały graczom niesamowitą satysfakcję. Połączenie WiiMote, Cyberith Virtualizera i Oculus Rifta,
, dawało nadzieję na naprawdę satysfakcjonujące doznania już niebawem. Ale w to wszystko wmieszał się Facebook...
Zuckerberg wywietrzył niezłą okazję i kupił Oculus Rift, tak samo jak wcześniej wykupił Whatsapp. Oculus Rift kosztował go bagatela 2 miliardy dolarów, z czego "ledwo" 400 milionów to gotówka, a reszta to akcje Facebooka. Oczywiście zapowiada pełną swobodę i wsparcie w rozwoju bla bla, ale wspomina o możliwych funkcjach społecznościowych urządzenia. Serio? Zakładam hełm wirtualnej rzeczywistości nie po to by chwalić się tym na facebooku, tylko po to by odpocząć od rzeczywistości, to jest chyba główny cel takich zabawek, prawda? Nawet poza tym, że podczas gry wyskoczy ci jakieś durne facebookowe powiadomienie pozostaje kwestia prywatności danych, w których to Zuckerberg jest bezczelny. Dlatego na forach i serwisach growych zawrzało, ludzie cofają swoje pre-ordery i plują jadem na Facebooka... W to wszystko ukradkiem wmieszało się Sony
Prawdopodobnie gdyby nie logo Playstation dla nieobeznanego z technologią zwykłego zjadacza chleba gogle od Sony nie różniłyby się niczym od Oculus Rift. Sony Morpheus, bo o nim mowa, został jednogłośnie okrzyknięty "nadzieją", która pozwoli kontynuować tam, gdzie Oculus Rift skończył. Czym dokładniej ma być Sony Morpheus? Połączniem gogli VR z PS Move. To może być świetne posunięcie, ale... jeśli wierzyć plotkom, no i historii, ma ono swoje wady.
Po pierwsze, Morpheus ma nie współpracować z PC. Przez co Oculus Rift mimo loga Facebooka ma tutaj przewagę, ponieważ... do Oculus Rift można tak naprawdę podłączyć wszystkie gry PC. Mount and Blade, Live for Speed, Skyrim, pierwsze tytuły stricte PCtowe które mi przyszły w tej chwili do głowy, a które wraz z jakimikolwiek goglami wirtualnej rzeczywistości mogłyby być świetne. Bo kto by nie chciał poprowadzić armii wojaków do boju widząc całą bitwę oczami dowódcy? Oczywiście, to może się zmienić, bo marketing Sony nie jest głupi, wie kiedy można wykorzystać sytuację, i tak jak wypunktowali błędy Microsoftu, tak samo mogą postąpić z Facebookiem.
Druga kwestia to współpraca z urządzeniami firm trzecich. O ile Oculus Rift współpracował z prawie wszystkimi urządzeniami, tak Morpheus tutaj może być ograniczony przez same Sony do współpracy tylko z urządzeniami sygnowanymi logiem Playstation. A więc żegnaj, Skyrimie i Cyberith Virtualizerze... szkoda, bo fajnie byłoby widzieć kumpla, która ucieka przed smokiem.
Oczywiście mogę się mylić, w Sony nie pracują idioci i możemy dostać coś więcej niż tylko gogle które wyświetlają nam obraz w 3D a pełnowartościowy i współpracujący z wieloma urządzeniami produkt. No i oczywiście chroniący naszą prywatność, nie wyobrażam sobie, żeby Oculus Rift podczas oglądania porno w 3D nagle wyskoczył mi z popupem informującym mnie o możliwości zalajkowania tego pornosa na fb i udostępnienia znajomym...
-
Przez MCL
0 komentarzy201 wyświetleń -
Na PS5 mogą pojawić się odświeżone wersje gier Twisted Metal oraz WipeOut
Młyn plotek wciąż się kręci i chociaż zawsze jesteśmy podejrzliwi wobec źródeł mediów społecznościowych, przypuszczamy, że brzmią one wystarczająco rozsądnie. Pierwszym z nich jest Tom Henderson z DualShockers, który pokazał, że jego informacje często się potwierdzają - przykład mamy w przeciekach Battlefield przez niego udostępnionych. Opublikował tajemniczy obraz z jedną z postaci z gry Twisted Metal (Sweet Tooth) wraz z podpisem 2023, prawdopodobnie sugerując jakiś rodzaj odrodzenia Twisted Metal w tym roku.
Normalnie wzruszylibyśmy ramionami, ale Sony pracuje nad dużym programem telewizyjnym opartym na serii walk samochodowych, a także chce tworzyć więcej gier dla wielu graczy. Zawsze czuliśmy, że japoński gigant przegapił sztuczkę z tą kultową serią (przy, której notabene sporo czasu spędziło się przy konsoli PS2): wyobraź sobie, jak dobry byłby na przykład Twisted Metal o tematyce Battle Royale.
Pojawiły się również spekulacje dotyczące nowej gry WipEout. Dzieje się tak dzięki uprzejmości gospodarza Xbox Era Nicka Bakara, który twierdzi, że futurystyczna seria wyścigowa powróci, z pełnym wsparciem dla zestawu Playstation VR nowej generacji. Podejrzewa, że deweloper odpowiedzialny za Destruction AllStars (Lucid Games) jest u steru, a po tym, jak doskonała aktualizacja wirtualnej rzeczywistości dla WipEout Omega Collection przekroczyła oczekiwania, z pewnością ma to sens.
Zawsze jesteśmy sceptyczni wobec tego rodzaju historii, ponieważ bardzo łatwo jest wymyślić rozsądne prognozy takie jak te i ukryć je jako plotki. Niemniej jednak typerzy w tym przypadku mają wystarczająco dużo potwierdzonych wcześniej informacji, aby zasugerować, że nie są wtajemniczeni w sprawy wewnętrzne firmy, dlatego wydaje nam się, że faktycznie możemy zobaczyć, jak Sony przywraca te legendarne serie.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy279 wyświetleń -
Kolejny deserter z Naughty Dog
Źle się dzieje w Naughty Dog. Niecały miesiąc temu odszedł Kreatywny Dyrektor Amy Henning, a dziś w jego ślady podążył Dyrektor Gier Justin Richmond. Sony Computer Entertainment of America ogłosiło, że daty premiery najnowszego Uncharted dla PS4 pozostaną niezmienione.
Co prawda Richmond odszedł na dobrych warunkach z dobrą myślą o przyszłości firmy w tle, tak zdaje się, że jest coś czego nikt do końca nie mówi. To drugie takie odejście człowieka, który piastował wysokie stanowisko w Naughty Dog w przeciągu miesiąca. Rotacja w kadrach? Powiew świeżej krwi? Tego nie wiemy i raczej nie dowiemy się nigdy. Tak sam Richmond komentuje sytuację:
"Dokonałem decyzji by opuścić Naughty Dog. Kocham tą firmę i ludzi oraz wiem, że będą oni dalej tworzyć wspaniałe gry. Z lepszych wieści, dołączyłem do studia Riot Games. Z ich innowacyjnym projektem po prostu nie mogę się doczekać, kiedy zacznę pracę. "
Oby tylko najnowsze Uncharted nie ucierpiało na tych przenosinach.
-
Przez MCL
1 komentarz201 wyświetleń -
Oto, jak Sony umieściło 40 000 małych symboli PlayStation na padzie DualSense od PS5
Od momentu zauważenia pisanki na czele, aż do premiery PlayStation 5, było jasne, że małe symbole przycisków umieszczone na spodzie kontrolera konsoli były prawdziwym dziełem miłości. Czy wiedziałeś z czego składa się tylna obudowa antypoślizgowa kontrolera DualSense od konsoli PlayStation 5?
Może tutaj wystąpić u wielu niemałe zdziwienie, ponieważ do wzoru antypoślizgowego wykorzystano symbole przycisków kontrolera. W sumie 40000 ikon tworzy przyczepną teksturę dla użytkowników PS5, co z kolei sprawia, że jest to znacznie lepsza podkładka do trzymania niż poprzednie iteracje. Za powstaniem tej funkcji kryje się również długa historia, o której opowiadano w serwisie The Verge - na stronie znajdziecie również kilka ciekawych zdjęć.
Sam projekt przeszedł wiele iteracji, gdy Yujin Morisawa, starszy dyrektor artystyczny działu projektowania produktów w centrum projektowym Sony, szkicował próby ręcznie, zanim zostały one zdigitalizowane i umieszczone na prototypowych kontrolerach. Jak to ujął The Verge, Sony szukało projektu, który byłby „ładny, wystarczająco teksturowany, aby był wygodny i antypoślizgowy, ale nie był tak szorstki jak papier ścierny, żeby nie zranił rąk podczas długiej sesji gry”. Kiedy producent sprzętu zdecydował się na projekt, który wszyscy znamy dzisiaj, następna część była tak naprawdę łatwa i wystarczająco zabawna.
Warto również wspomnieć, że przyczepna tekstura znajduje się również na większości akcesoriów PS5, w tym na pilocie multimedialnym, aparacie, bezprzewodowym zestawie słuchawkowym Pulse 3D i stacji ładującej DualSense. Projekt pojawia się nawet w znakomitym pokoju zabaw Astro. Dowiedzenie się, jak powstała tylna strona kontrolera PS5, to interesująca historia, ale naprawdę zalecamy przejrzenie i sprawdzenie niektórych innych miniaturowych projektów, które Sony rozważało dla swojego najnowszego pada.
Źródło: TheVerge.com
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy206 wyświetleń -
Figurki z Horizon Zero Dawn za ponad 4 tys. złotych!
Firma Prime 1 Studio zaprezentowała dwie figurki związane z Horizon Zero Dawn i zapowiedzianym niedawno sequelem. To statuetki głównej bohaterki Aloy i maszyny zwanej Stalker. Obie są w skali 1:4.
Pierwsza z nich, czyli figurka przedstawiająca główną bohaterkę Aloy ukazana jest w pozie bojowej, gdy celuje ze swojego łuku do znajdującego się w oddali przeciwnika. W specjalnej wersji zestawu dołączany jest alternatywny model trzymanej przez nią broni.
Stalker posiada ruchomą szczękę oraz podświetlane oczy w dwóch kolorach - niebieskim lub żółtym - które można wymieniać.
Statuetki wykonano w skali 1:4 - wymiary Aloy to:
69,6 cm wysokości, 39,3 cm szerokości i 38,2 cm głębokości, natomiast waga to 12,8 kilogramów.
Wymiary maszyny (Stalkera) to:
67,8 cm wysokości, 62,8 cm szerokości i 68,8 cm głębokości, natomiast waga to 18 kilogramów.
Cena replik figurek z gry prezentują się następująco - Aloy 1099 dolarów, czyli około 4361 zł, Maszyna 1199 dolarów, czyli około 4758 zł.
Oba gadżety tworzą zestaw, pozwalający odtworzyć scenę z gry. Zamówienia przedpremierowe można już składać za pośrednictwem strony firmy Prime 1 Studio, ale realizacja odbędzie się dopiero pomiędzy wrześniem 2021 roku, a grudniem 2021 roku.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy685 wyświetleń -
Dead or Alive Xtreme 3 pojawi się w 2016 i będzie wspierać Playstation VR
Team Ninja ujawnił kilka informacji dotyczących kolejnej odsłony siatkówki plażowej z udziałem seksownych postaci z serii Dead or Alive. Gra ma pojawić się na Xbox One oraz Playstation 4, ta druga ma otrzymać wsparcie dla nowego urządzenia Playstation VR (wcześniej znane jako Project Morpheus). Póki co nie wiadomo na jakiej zasadzie będzie wyglądało to wsparcie. Najnowsza część od zespołu Team Ninja będzie nosić tytuł Dead or Alive Xtreme 3 Fortune.
Deweloper zapowiedział także wersję na przenośną konsolę Playstation Vita - pt. Dead or Alive Xtreme 3 Venus. Gra zawierać będzie kultowe postacie tj. Marie Rose, Honoka, Kasumi, Ayane, Kokoro, Nyotengu, Hitomi, Momiji i Helena.
Dead or Alive Xtreme 3 póki co będzie tworzony wyłącznie dla Japonii oraz reszty kontynentu azjatyckiego. O planach wydania na rynek USA i Europy na razie nic nie wiadomo.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy188 wyświetleń -
Firmware 3.0 już dostępny dla Playstation 4
Sony wypuściło najnowszą wersję oprogramowania dla konsoli Playstation 4, które jest dostępne już od 30 września we wszystkich regionach.
Nowy firmware waży ok 250 MB i powinien zaktualizować się automatycznie.
Jeśli chciałbyś wiedzieć jakie zmiany przynosi nowa wersja systemu to zapraszamy do obejrzenia filmiku poniżej:
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy203 wyświetleń -
Trials Fusion w wyższej rozdzielczości na PS4
Wojna o rozdzielczość i grafikę w poprzedniej generacji konsol nie miała aż tak wielkiego znaczenia, bowiem obie mainstreamowe konsole prezentowały zbliżony poziom. Oczywiście, pojawiały się kwiatki, jak Bayonetta, która w wersji na PS3 została została wręcz okrojona graficznie i "wzbogacona" o chrupiąca animację. Niestety, mamy początek najnowszej generacji, a już wyraźnie widać przewagę jednej konsoli nad drugą. Która gra tym razem oskubała Xbox One? Trials Fusion.
Trials Fusion to kontynuacja świetnej zręcznościówki, Trials HD. Która to z kolei jest duchowym spadkobiercą Elastomanii. W grze chodzi o to, by dostać się z punktu A do punktu B przez trasę, po której poruszamy się w dwóch wymiarach. Żeby nie było za łatwo, trasa posiada wiele utrudnień, wyskoków, ramp, i bóg wie co jeszcze, więc trzeba się trochę nagimnastykować. Z reguły trasy nie są zbyt długie, lecz by je pokonać potrzebujemy wielkiej precyzji w sterowaniu.
Pewnie teraz zastanawiacie się po co to wszystko piszę, przecież prawie każdy gracz słyszał o Trials HD. Ano po to, by przybliżyć wam mechanikę gry. Gry, która na PS4 ukaże się w pełnym 1080p przy 60 klatkach na sekundę, natomiast na Xbox One w zaledwie 900p. Ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć Tomb Raidera, który na Xbox One przycina i wyświetla mniejszą rozdzielczość. Bo nowa maszyna, bo devkity tyle co wydane, bo nie wiadomo jak to zaprogramować, bo przydzielono zrobienie portu stażyście na pół etatu... Ale, na boga, gra która nazywa się Trials Fusion i jest kontynuacją prostej gry zręcznościowej? Jeszcze trochę i PS4 naprawdę odskoczy w wyścigu zbrojeń na dobre. Niestety, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że otrzymaliśmy od Microsoftu konsolę, która nie jest gotowa, by zyskać miano konsoli nowej generacji.
-
Przez MCL
1 komentarz197 wyświetleń -
Playstation Plus – Październik 2015
W tym miesiącu na Plusie same platformówki, ale należy zwrócić uwagę choćby na Super Meat Boy, do niegdyś exclusive dla Xbox'a. Wersja na PS4 ma zawierać kilka nowych dodatków oraz map.
PS4:
Unmechanical Extended
Broken Age
Super Meat Boy
PS3:
Unmechanical Extended
Kickbeat
Kung Fu Rabbit
Chariot
PlayStation Vita:
Broken Age
Super Meat Boy
Kickbeat
Kung Fu Rabbit
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy246 wyświetleń -
Przeceny w Playstation Network
Playstation Network przygotował jego użytkownikom nie lada niespodziankę. Przez cały weekend ponad 20 tytułów zostało obniżone do ceny... 99 centów. Nie mogło zabraknąć klasyków jak Spyro czy Crash na PS1. Oto pełna lista przecenionych tytułów:
Back to the Future: The Game (PS3)
Blast Factor (PS3)
Braid (PS3)
Crash Bandicoot (PSOne Classic)
Crash Bandicoot 2 (PSOne Classic)
Crash Bandicoot 3: Warped (PSOne Classic)
Crash Team Racing (PSOne Classic)
Crash Commando (PS3)
Echochrome 2 (PS3)
Everyday Shooter (PS3/PSP)
Gex: Enter the Gecko (PSOne Classic)
Gotham City Impostors (PS3)
Jurassic Park: The Game (PS3)
Plants vs. Zombies (PS3)
Red Faction (PS2 Classic)
Red Faction 2 (PS2 Classic)
Red Faction: Battlegrounds (PS3)
Retro/Grade (PS3)
Retro City Rampage (PS3/PS Vita)
Sam & Max: The Devil's Playhouse (PS3)
Spyro the Dragon (PSOne Classic)
Spyro 2: Ripto's Rage (PSOne Classic)
Spyro: Year of the Dragon (PSOne Classic)
Stuntman: Ignition (PS2 Classic)
Super Stardust HD (PS3)
Tales of Monkey Island (PS3)
Tokyo Jungle (PS3)Urban Trial Freestyle (PS3/PS Vita)
When Vikings Attack! (PS3/PS Vita)
World Gone Sour (PS3)
-
Przez MCL
0 komentarzy229 wyświetleń
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Dalej
- Strona 2 z 12
-
-
Statystyki forum
13 599
Tematów48 366
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 81 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników