-
Popularne artykuły
-
290 wpisy w tej kategorii
-
Serwery LittleBigPlanet są teraz offline przez sfrustrowanego fana gry
Funkcje online dla tytułów LittleBigPlanet nie są obecnie dostępne, a według Eurogamer dzieje się tak dlatego, że jeden fan nie jest zadowolony z tego, jak Sony potraktowało serię. Mówi się, że osoba, o której mowa, rzuciła serwery na kolana za pomocą zorganizowanych ataków DDOS, zmuszając je do przełączenia w tryb offline. Oficjalne konto Sony XDEV na Twitterze potwierdziło ten problem, stwierdzając: „Nasze serwery LBP zostały odłączone, podczas gdy badaliśmy pewne problemy techniczne. Wrócimy tak szybko, jak to możliwe!”
W rozmowie z redaktorem wiadomości Tomem Phillipsem z Eurogamer, fani LittleBigPlanet twierdzą, że osoba ta w przeszłości pobierała różne wpisy w serialu offline. Uważa się również, że są one przyczyną niedostępności serwisu społecznościowego LBP.me od listopada ubiegłego roku. Co dziwne, napastnik najwyraźniej nie celuje w LittleBigPlanet na PS Vita. A może po prostu jeszcze nie dotarli do tego wpisu.
Podczas gdy LittleBigPlanet 3 była ostatnim wpisem w serii w 2014 roku, Sackboy otrzymał nowe życie dzięki tytułowi Sackboy: A Big Adventure na PS5. Być może dana osoba naprawdę polubiła aspekt Graj, twórz, udostępniaj w poprzednich grach?
Atak miał miejsce 12 marca, natomiast do dziś dnia problem nie został rozwiązany,
Z pewnością zaktualizujemy was wszystkich, gdy tytuły LittleBigPlanet będą ponownie dostępne w grze online.
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy380 wyświetleń -
Serwery do ekskluzywnych gier na PS Vita - Freedom Wars, Soul Sacrifice wkrótce zostaną zamknięte
Dwie ekskluzywne gry na PS Vita, Freedom Wars i Soul Sacrifice, zostaną odłączone od trybu sieciowego 24 grudnia 2021 roku. Oba tytuły, wydane przez Sony w odpowiedzi na utratę wyłączności na Monster Hunter, zostały stworzone jako odpowiedź firmy dla gry kooperacyjnej i do dziś utrzymywały one stosunkowo oddane społeczności.
Chociaż nadal możesz grać w obie gry lokalnie za pomocą łączności adhoc, musisz oczywiście znać kogoś, kto jest właścicielem PS Vita i kopii gier, aby móc dalej grać w trybie kooperacji. To naturalnie sprawi, że niektóre trofea będą zwyczajnie niemożliwe do odblokowania. Warto również dodać, że zamknięcie serwerów dotyczy zarówno Soul Sacrifice, jak i jego ulepszonego następcy Soul Sacrifice Delta.
Co ciekawe, wiadomość o wycofaniu wsparcia dla serwera online została ogłoszona dopiero na japońskiej stronie PlayStation w momencie pisania tego artykułu.
Jesteśmy przekonani, że serwery otrzymają ostatni wielki skok aktywności w nadchodzących tygodniach po tej wiadomości, więc jeśli masz ochotę ponownie zagrać w którąkolwiek z tych gier, to teraz jest czas, aby to zrobić.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy506 wyświetleń -
Sekiro - gracz pokonał wszystkich bossów bez żadnych obrażeń
Sekiro: Shadows Die Twice - podobnie jak inne gry studia From Software - wyróżnia się wysokim stopniem trudności. Jeden z graczy zdołał jednak pokonać wszystkich bossów bez otrzymania ani jednego obrażenia.
Uwaga na spoilery (dotyczące przeciwników)
Internauta o pseudonimie horheristo opublikował wideo zapis starć ze wszystkimi bossami. W trakcie każdego z pojedynków ani razu nie został trafiony przez wrogów - kluczem okazało się unikanie i parowanie ciosów.
Co ciekawe, w poszczególnych walkach użytkownik koncentrował się na zlikwidowaniu oponenta w jak najkrótszym czasie. To oznacza, że starał się stosować agresywną taktykę, atakując szybko i bez zbędnej zwłoki.
[youtube
Gracz przekonuje jednocześnie, że podczas potyczek nie wykorzystywał błędów gry ani nie używał kodów. Aby dodatkowo utrudnić sobie wyzwanie, zmagania toczył w trybie Nowa Gra Plus 2, gdzie przeciwnicy są znacznie mocniejsi.
Pozycja jest jednym z najbardziej wymagających projektów japońskiego studia From Software. Z tytułem mają problemy nawet weterani trylogii Dark Souls, a wielu wpada w pułapkę zastawioną przez latającego wroga.
W walce bohater korzysta z protezy ręki
Zobacz: Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja
Gra ukazała się 22 marca na PC i konsolach. „To doskonała produkcja o niesamowitym i niepowtarzalnym klimacie. Każdy fan gatunku po prostu musi w to zagrać” - czytamy w naszej recenzji Sekiro: Shadows Die Twice.
Źródło: VG247
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy254 wyświetleń -
Scarlet Nexus PS5, PS4 Demo dostępne do pobrania teraz
Jeśli już swędzenie, aby dostać się w swoje ręce na Demo Scarlet Nexus jest już dostępne w PlayStation Store po tygodniu wyłączności na Xbox, z wersjami na PS5 i PS4 w ofercie. Najnowsze RPG od wydawcy Bandai Namco waży około 8GB, czytelnicy mogą pobrać demo PS5 tutaj, podczas gdy użytkownicy PS4 powinni korzystać z tego linku.
Przedpremierowy teaser trwa około 30 minut i daje szansę, aby uporać się zarówno z męskim, jak i żeńskim bohaterem. Rozgrywka skupia się głównie na walce, ale jest trochę historii i eksploracji posypane tu i tam. Użytkownicy, którzy już zagrali w demo na PS5, zgłaszają doskonałe wykorzystanie kontrolera DualSense, z używanymi wyzwalaczami adaptacyjnymi i oraz wibracjami haptycznymi. Zalecamy sprawdzenie tych funkcji w tytule i to nie tylko w walce, ponieważ demo na Xbox Series X bez funkcji DualSense było całkowicie zabawne.
Czy będziecie to robić dziś lub przez cały weekend? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy227 wyświetleń -
Salt and Sacrafice - 10 minut brutalnej rozgrywki
Ogłoszenie Salt and Sacrifice mogło wpaść pod radar podczas zamieszania na E3 2021 , ale teraz, nadszedł czas, aby zagłębić się w to, co sprawia, że sequel Salt and Sanctuary nadal tyka. Dla tych, którzy go przegapili, kontynuacja zostanie uruchomiona na PlayStation 5 i PS4 w Q1 2022 za $19.99. Aby lepiej poznać to, czego się spodziewać, Ska Studios wydało prawie 10 minut rozgrywki.
Materiał filmowy opisuje klasę Paladynów w drodze na polowanie na Pyromancera. W sequelu powraca lokalny i internetowy tryb współpracy, co pozwala nawet dołączyć do frakcji wieloosobowych, takich jak Dawnlight Order i Shroud Alliance. James Silva, znaleziony w Ska Studios, powiedział: "Oglądanie, jak przygodowe aspekty Salt and Sacrifice ożywają, było naprawdę fajne. Jest tak wiele ciekawych rzeczy, które możemy zrobić z celami naszych różnych frakcji w tym niebezpiecznie zniszczonym świecie." Gra nadal zachowuje swój znany z prequela charakter i poziom trudności w walce z bossami, a całość w połączeniu z grafiką 2D.
Czy w przyszłym roku zagrasz w Salt and Sacrifice? Przygotuj swoją klasę w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy216 wyświetleń -
Sackboy: Wielka przygoda wygląda uroczo w nowym zwiastunie z rozgrywką na PS5. Ujawniamy informacje na temat wydania specjalnego
Sony ujawnił nieco więcej na temat swoich pierwszych tytułów na PS5, tym razem będzie nim - Sackboy: A Big Adventure.
Większość nowych informacji jest pokrótce podsumowana w nowym filmie powyżej, który zawiera nową rozgrywkę. Wygląda całkiem obiecująco. Porzuca aspekt tworzenia i podwaja się jako duża, beztroska platformówka 3D do grania samemu lub ze znajomymi.
Na blogu PlayStation można znaleźć dalsze szczegóły dotyczące różnych edycji gry. Jeśli zamówisz grę w dowolnej formie w przedsprzedaży, otrzymasz cyfrowy komiks zatytułowany „The Gathering Storm”, w którym wyszczególniono część wiedzy prowadzącej do tej nowej przygody. Oprócz standardowego wydania pojawi się cyfrowa edycja deluxe w sklepie PS Store oraz fizyczna wersja detaliczna zwana edycją specjalną. To wyciekło jakiś czas temu, ale zawiera uroczą pluszową zabawkę Sackboya ubraną w kostium tygrysa.
Edycja cyfrowa deluxe i edycja specjalna dają również dostęp do wspaniałych dodatkowych kostiumów dla Sackboya: możesz go ubrać jak Connor z Detroit: Become Human, Deacon z Days Gone, Jin z Ghost of Tsushima i Sam Bridges z Death Stranding . Jest też cyfrowy album z grafikami i ścieżką dźwiękową dorzuconą na dobre.
Możesz już teraz zamówić cyfrowe wersje gry na PS4.
Czy dołączysz do Sackboya podczas jego wielkiej przygody i sięgniesz po PS5? Daj nam znać w komentarzu poniżej.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz377 wyświetleń -
Sackboy: A Big Adventure przekłada funkcję kooperacji online na później
Kiedy w przyszłym tygodniu pojawi się Sackboy: A Big Adventure na PlayStation 5 i PlayStation 4, będziesz mógł grać tylko ze znajomymi w lokalnym trybie współpracy. Sumo Digital podjęło decyzję o opóźnieniu funkcji online dla wielu graczy, zamiast tego pojawi się w darmowej łatce przed końcem tego roku. To samo można powiedzieć o transferach zapisu z PS4 na PS5 - ta funkcjonalność nie będzie dostępna w dniu premiery.
W krótkim poście na blogu PlayStation, dyrektor ds. Projektowania, Ned Waterhouse, powiedział: „Zespół ciężko pracował, aby zapewnić graczom jak najlepsze doświadczenie online, a my potrzebujemy tylko trochę więcej czasu, aby zrobić to dobrze, abyś mógł się dobrze bawić jak najlepiej z przyjaciółmi i rodziną ”.
Nadal możesz grać z maksymalnie trzema innymi osobami w lokalnym trybie współpracy, ale zrobienie tego online będzie musiało poczekać. Oznacza to również, że jeśli zaczniesz grać w Sackboy: A Big Adventure na PS4, a następnie przejdziesz na PS5, zanim pojawi się ta łatka, będziesz musiał zacząć grę od nowa lub po prostu poczekać.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy282 wyświetleń -
Ruszają przedpremierowe zamówienia na Gran Turismo 7 w PS Store - Poijawi się również wersja z okazji 25. rocznicy marki
Przedpremierowa wersja gry Gran Turismo 7 na PlayStation 5 i PS4 jest już dostępna w przedsprzedaży w sklepie PS Store. Podstawowa wersja PS5 kosztuje 69,99 USD (ok. 277 PLN) i jest pakowana w różne cyfrowe gadżety, jeśli zdecydujesz się zobowiązać do zakupu z wyprzedzeniem. Bonusy za zamówienie przedpremierowe to 100 000 CR (kredyt w grze), Toyota Castrol TOM'S Supra, Mazda RX-VISION GT3 Concept (Stealth) i Porsche 917K Living Legend. Te same przedmioty są następnie dołączane do zamówień przedpremierowych wersji PS4, która kosztuje 59,99 USD (ok. 237 PLN). Na zamieszczonym poniżej obrazie przedstawiono wygląd trzech dodatkowych samochodów.
Jeśli chcesz wydać trochę więcej gotówki i zdobyć Gran Turismo 7 25th Anniversary Edition 89,99 $ (ok. 356 PLN), otrzymasz zarówno wersję na PS5, jak i PS4. Jeśli kupisz podstawową grę, nie zapominaj, że będzie możliwość jej aktualizacji po dopłacie 10 USD (ok. 40 PLN) - o czym wcześniej informowało Sony na swoim blogu.
Wersja 25th Anniversary Edition zawiera również dodatkowych 1,600,00 CR na start, a także:
Toyota GR Yaris w barwach specyficznych dla danego kraju 30 Awatary producentów / partnerów Oficjalna ścieżka dźwiękowa Gran Turismo Toyota Castrol TOM'S Supra Mazda RX-VISION GT3 Concept (Stealth) Porsche 917K Żywa legenda
Dostępna będzie również fizyczna wersja 25th Anniversary Edition; zawiera wersję gry dla PS5 na płycie oraz wersję na PS4, z której można skorzystać w PS Store za pomocą kuponu. Wszystko to będzie również zapakowane w stalowe etui. Na zamówienia macie czas, aż do oficjalnej daty premiery, która ma się odbyć 4 marca 2022 r., aby otrzymać zamówienia przedpremierowe i zdobyć te dodatkowe bonusy wraz z grą.
Będziesz składać zamówienie przedpremierowe na Gran Turismo 7? Jaki zestaw wybierzesz? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy297 wyświetleń -
Rozszerzony zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade opisuje ulepszenia PS5
Masz ochotę na nadchodzącą datę premiery Final Fantasy VII Remake Intergrade 10 czerwca? Możesz spędzić czas z rozszerzonym zwiastunem przesłanym przez Square Enix na noc. To kompilacja fragmentu materiału, który pierwotnie widzieliśmy podczas prezentacji Sony State of Play na początku tego roku, ale warto obejrzeć go ponownie, jeśli masz ochotę posmakować ulepszeń wizualnych i nowego dodatku Episode Yuffie.
Ci z Was, którzy nie wiedzą, mogą pochwalić się darmową aktualizacją PS4 do PS5 - z wyłączeniem wersji PS Plus - i będziecie mogli kupić nowe rozszerzenie indywidualnie, jeśli chcecie. Zapisane dane również zostaną przeniesione, więc jeśli nadal nie ukończyłeś kampanii, nie znajdziesz lepszej wymówki. Co myślisz o aktualizacji?
Grę w przedsprzedaży oraz kilka innych ciekawych gadżetów może zamówić w oficjalnym sklepie Square Enix - https://store.na.square-enix-games.com/en_US/product/629902/final-fantasy-vii-remake-intergrade-ps5
Wykorzystaj swój "Limit" w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy248 wyświetleń -
Rockstar wprowadził kilka poprawek do GTA Online i dodatku Heists
Rockstar Games wypuścił nową aktualizację dla Grand Theft Auto V. Wiele zmian dotyczy głównie GTA Online - w tym poprawy jego nowego trybu on-line - Heists.
Patch 1.23 dla Xbox 360 / PlayStation 3 i patch 1.09 dla Xbox One / PlayStation 4 jest już dostępny. Łatka wprowadza nową opcję dla trybu Heists, która pozwala graczom dzięki naciśnięciu D-pada w lewo, szybko dołączyć do rozgrywki jako nowy członek załogi.
Rockstar również kolejne ulepszenia "auto zaproszeń w opcji matchmaking" do GTA Online w celu szybszego wypełnienia lobby, a konkretnie lobby dla trybu Heists .
Pełna lista zmian są dostępne na stronie Rockstar Games.
Ostatnia poprawka jaką wydał Rockstar, sprawiła, że gracze odczuli pogorszenie grafiki w GTA V aa Xbox One i PS4. Nie wiadomo jednak, czy nowa aktualizacja rozwiązuje również ten problem.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy179 wyświetleń -
Risen 3 z premierą w sierpniu
Znana jest już data premiery najnowszego RPG'a od PiranhaBytes, Risen 3. Zawita on na półki sklepowe 15 sierpnia, w platformach Xbox 360, PS3 oraz PC.
Seria ma zamiar wrócić do korzeni z większą dawką średniowiecznej akcji pomieszanej z nutą fantasy, oraz nie zapominać o ciekawych dodatkach pirackich.
Zapraszam do obejrzenia trailera,
.
-
Przez MCL
0 komentarzy209 wyświetleń -
Returnal na PS5 już dostępne i waży 56 GB
Jeśli przedpremierowe zwiastuny i relacje zrobiły wystarczająco dużo, aby przekonać Cię do zamówienia Returnal w przedsprzedaży, możesz wyprzedzić oficjalną premierę gry, ładując już teraz ekskluzywną wersję PlayStation 5. Oczywiście, aby włączyć tę funkcję, musicie złożyć zamówienie w przedsprzedaży w PS Store, ale ci, którzy jeszcze nie mają takiej możliwości, od teraz do 30 kwietnia 2021 roku. Wtedy będziesz gotowy do gry o północy. Returnal waży dokładnie 56.101 GB, więc będziesz chciał zarezerwować trochę czasu, aby pobrać go w pełni.
Czy masz już wstępnie załadowany Returnal? Prześlij nam pętlę w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy335 wyświetleń -
Returnal działa z prędkością 60 FPS w dynamicznym 4K oraz oświetleniem Ray-Traycing na PS5
Returnal pozwala podziwiać oszałamiające efekty w ruchu, a nowy element promocyjny PlayStation.com wprowadza pewne specyfikacje do wizualnego przepychu. Ta informacja jest już potwierdzona - gra działa z szybkością 60 klatek na sekundę w dynamicznym 4K - ale wykorzystuje również technologię śledzenia promieni na PlayStation 5, aby podnieść efekty oświetleniowe na całym otoczeniu.
„Wykorzystując sprzęt do śledzenia promieni na PS5, jesteśmy w stanie zapewnić wysokiej jakości oświetlenie w czasie rzeczywistym” - wyjaśnia dyrektor ds. Technologii Ethan Watson. „Nasz globalny system oświetlenia w unikalny sposób dostosowuje się do losowego rozmieszczenia świata, podczas gdy pociski oświetlone neonami tworzą arkadowy, gorączkowy sen, z którego słynie nasz zespół”.
Jeśli czytałeś już naszą zapowiedź Returnal, ale desperacko potrzebujesz więcej informacji o grze, to ta strona PlayStation.com jest warta przeczytania. Zagłębia się w wiele drobniejszych szczegółów tytułu, takich jak integracja online, pętla rozgrywki i wstrząsający świat science-fiction.
Co sądzisz o nadchodzącego grze na Playstation 5? Podziel się swoją opinią w sekcji komentarzy.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy427 wyświetleń -
Resident Evil 7 jeszcze w tym roku?
Resident Evil: Revelations 2 przez wielu uważana za udany survival horroru, który powraca do korzeni serii Capcomu. Japoński wydawca może planować na ten rok kolejną część serii. Zważywszy na fakt, ze od premiery poprzedniej części, czyli Resident Evil 6 minęło już 3 lata. Według badań firmy SuperData kolejnego sequela możemy spodziewać się w tym roku.
Tak naprawdę nie słychać żadnych plotek dotyczących tego działania, choć i to byłoby dziwne. Capcom jak na razie milczy w tej sprawie. Choć już teraz wielu fanów ma nadzieję zobaczyć nową część na czerwcowych targach E3 w Los Angeles - ale osobiście nie liczyłbym na to zważywszy na czas jaki został do tegorocznego Expo. Niestety musimy jeszcze poczekać.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz224 wyświetleń -
Resident Evil 0 HD Remastered na PS4, XO, PC oraz poprzednie generacje dopiero w 2016
Po sukcesie jaki odniósł Resident Evil HD Capcom postanowiło pójść o kolejny krok dalej i wypuścić na rynek kolejną odświeżoną graficzne grę z pod znaku Resident Evil.
Resident Evil 0 HD Remastered będzie kolejną "odmłodzoną" częścią serii, która według doniesień japońskich serwisów ma się pojawić dopiero na początku 2016 roku. Oczywiście ta data dotyczy Japonii, o premierze w Europie póki co nie wiadomo.
Resident Evil Zero będzie odbywało się przed wydarzeniami znanymi z Resident Evil. Gracz będzie mógł wcielić się w jedną z dwóch postaci Rebecca Chambers oraz Billy Coen. Gra umożliwi nam sterowanie obydwoma postaciami jednocześnie oraz ich zmianę w dowolnym momencie. Każda z postaci posiada swoje unikatowe umiejętności. Dostępna ma też być współpraca pomiędzy bohaterami.
Na początku tego roku Capcom wypuściło remake Resident Evil z 2002 roku, które było dostępne na GameCube, a zarówno odświeżona wersją pierwszej oficjalnie wydanej części w 1996 na Ps One.
Resident Evil HD od swojej premiery sprzedało się już w ilości ponad 1 miliona sztuk na całym świecie, co sprawia, ze Capcom zastanawia się nad kolejnymi remake'ami.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy192 wyświetleń -
Remaster Nioh 2 na PS5 wygląda zgrabnie i dziko w nowej rozgrywce
Mamy dobre wieści dla fanów gry Nioh. Koei Tecmo właśnie opublikowało nowe nagrania z gry z remasteru Nioh 2 na PlayStation 5 - gra prezentuje się świetnie.
Możesz obejrzeć nowy film powyżej, który zawiera prawie 15 minut materiału RPG akcji ulepszonego PS5 w 4K, przy 60 klatkach na sekundę. Oryginalna wersja PS4 nie była oczywiście wizualna, ale dodatkowy sprzęt pozwala na działanie gry w wysokiej rozdzielczości bez utraty wydajności. Na początku filmu zauważysz również natychmiastowy restart po śmierci. Brak czasu ładowania, który powstrzymałby cię przed zabijaniem tych nieznośnych demonów.
Nioh i Nioh 2 otrzymają remastery na PS5 i będzie można je kupić razem w The Nioh Collection. Niezależnie od tego, czy kupisz je razem, czy osobno, wszystkie pojawią się na PS5 5 lutego 2021 r.
Czy nie możesz się doczekać grania w te gry na PS5? Zostaw wiadomość w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r (edytowane)
2 komentarze263 wyświetleń -
Remaster Borderlands zadebiutuje 3 kwietnia na PC, PS4 i Xbox One
Oprócz Borderlands 3, Gearbox Software zapowiedziało też Borderlands: Game of the Year Edition, czyli remaster pierwszej części serii. Premiera 3 kwietnia na PC, PS4 i Xbox One. Posiadacze oryginału otrzymają grę za darmo, w formie aktualizacji.
Twórcy nazywają edycję „wersją definitywną”. Otrzymamy podstawową grę i wszystkie DLC. Do tego nowe bronie, „znaczące” ulepszenia graficzne (lepsze oświetlenie, tekstury, modele postaci oraz 4K i HDR) oraz zmiany w rozgrywce służące polepszeniu doświadczenia.
Mowa o zaimplementowaniu minimapy, skinów postaci, złotych skrzyń i kluczy oraz obsługi split-screena dla czterech graczy (w oryginał mogły grać maksymalnie dwie osoby).
Czytaj więcej...
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy235 wyświetleń -
Remake intro WipEout z PS1 to totalny nokaut!
Sony może zamykać sklep PlayStation 3 - i w konsekwencji porzucać dziesięciolecia starszych treści - ale miłość do WipEout żyje nadal, ponieważ ten remake oryginalnego filmu wprowadzającego do gry na PS1 w całości to potwierdza:
https://youtu.be/dq1GbE4f5yw
Benjamin Brosdau przesłał ten klip do YouTube w zeszłym miesiącu i zdążył nie tylko przyciągnąć fanów, ale również przyciągnął on uwagę zespołu odpowiedzialnego za tytuł, w tym współtwórcy Nick'a Burcombe'a:
Według Brosdau, praca nad tym projektem rozpoczęła się jeszcze w 2009 roku, ale została ponownie uruchomiona na początku tego roku: „W 2021 roku wróciłem do niego po znalezieniu starych plików związanych z nim na moich dyskach twardych” - wyjaśnił. „Zbudowałem wszystko od zera, oczywiście w międzyczasie technologia posunęła się znacznie dalej”.
Render jest identyczny z oryginalną sekwencją FMV zawartą w grze na PS1, ale nie wierz nam na słowo, zachęcamy do samodzielnego sprawdzenia i porównania:
Oczywiście wszystko to sprawiło, że zatęskniliśmy za nową grą WipEout. Podejmowano próby wskrzeszenia futurystycznego gatunku wyścigów, dzięki tytułom takim jak Pacer, ale nie był on w stanie pokonać prawdziwego króla futurystycznych wyścigów.
Obecnie wydaje się mało prawdopodobne, że Sony wróci do korzeni - chociaż remaster WipEout Omega Collection był wielkim sukcesem - ale przynajmniej zawsze będziemy mieć ten piękny film na żądanie.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy335 wyświetleń -
Remake GTA 5 trafi na listę gier PS5
Studio Rockstar Games odpowiedzialne a GTA 5 potwierdziło wydanie odświeżonej wersji na konsolę PS5 planowaną na 2021 rok. Ta wersja ma być rozszerzona i ulepszona otrzyma między innymi ray tracing oraz zadziała w 4k przy 60 FPS-ach.
Rockstar udostępniłoprawie 2 minutowy filmik prezentujący grę w akcji.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy352 wyświetleń -
Remake Final Fantasy 7 pojawi się najpierw na PS4
Sony opublikowało informacje na temat długo oczekiwanego remake’u Final Fantasy 7 na Playstation 4 podczas konferencji na Electronics Entertainment Expo. Final Fantasy 7 pojawi się najpierw na konsoli Sony, a potem na innych platformach jak podaje Square Enix.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz166 wyświetleń -
Remake Final Fantasy 10/10-2 HD uderzy na PS4 w Maju
Square Enix potwierdziło remake w HD Final Fantasy 10/10-2 na PS4. Premiera gry ma się odbyć 12 maja w USA i 15 maja w Europie.
Gematsu donosi, że specjalny kalendarz pre-orderów będzie dostępny naSquare Enix Store i uczestniczących w programie sklepów detalistycznych.
Wersja PS4 wspiera obsługę zapisu gry z PlayStation 3 i Vita, dodatkowo oferuje Remote Play z PS Vita, i pozwala na przełączanie się pomiędzy oryginalnymi i zremasterowanymi ścieżekami dźwiękowymi w dowolnym momencie
Zrzuty ekranu pokazujące jak wyglądają wersje na PS4 i PS3 są dostępne na japońskiej stronie internetowej tego kultowego RPG - oficjalna strona gry.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy175 wyświetleń -
Ratchet & Clank: Rift Apart będzie miał bardzo łatwo osiągalne platynowe trofeum
Ratchet & Clank: Rift Apart wychodzi za niecały miesiąc i naprawdę nie możemy się już go doczekać. Ekskluzywny tytuł na PlayStation 5 wygląda niesamowicie, z typowym urokiem i wibracją tej serii na pełnym ekranie, wzmocnionym przez dodatkowe wsparcie nowej konsoli.
W każdym razie, kolejna duża ekskluzywna gra Sony będzie miała coś wspólnego ze swoimi koleżankami ze stajni. Według dyrektora gry Mike'a Daly'ego, Rift Apart będzie miał dość prostą listę trofeów i łatwo dostępną platynę.
„Mogę powiedzieć, że nasz projekt trofeów w tej grze jest znowu dość pobłażliwy”, mówi dla IGN India, dodając, że możliwe jest zdobycie wszystkich trofeów gry „za jednym podejściem”.
Daly zastrzega, że jeśli gracze zechcą to zrobić, nadal będą musieli „być bardzo dokładni w podejściu do gry”, co oznacza, że będziesz musiał poświęcić trochę czasu na pełne zbadanie tytułu na PS5, jeśli chcesz zdobyć pełen gabinet Trofeum. „Jeśli jesteś typem gracza, który po prostu lubi tę grę i ją kocha, umożliwimy zdobycie Platyny bez marnowania Twojego czasu” - dodaje Daly.
Mike dodaje jednak, że będą kolejne wyzwania dla graczy, którzy chcą podnieść poziom trudności. Daly opisuje coś, co brzmi jak tryb Nowa Gra Plus: „Mamy tryb wyzwania, w którym możesz zacząć od początku historii od nowa, ale z kompletnym ulepszonym bohaterem i arsenałem oraz garścią gadżetów”. Wskazuje również, że gra będzie miała „szeroki wachlarz ustawień trudności”, więc nawet jeśli Platynowe Trofeum jest dość łatwe do zdobycia, to Rift Apart będzie miał inne sposoby, aby rzucić ci wyzwanie.
Pomysł na prostą listę trofeów jest czymś, nad czym Sony działa od kilku lat, a jeśli zapytasz dlaczego, tytuły posiadacza platformy mają zwykle najlepsze zestawy bibelotów. Cieszymy się, że będzie to kontynuowane w R&C - tak więc Platyna będzie prezentować się bardzo ładnie na naszej cyfrowej półce.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy453 wyświetleń -
Ratchet & Clank: Rift Apart - nowy patch dodaje tryb 40FPS dla telewizorów 120Hz
Oto ciekawy dodatek do Ratchet & Clank: Rift Apart znaleziony w aktualizacji 1.002, jeśli posiadasz telewizor zdolny do pracy z częstotliwością 120 Hz, Playstation 5 zwiększy liczbę klatek w trybie Fidelity do 40 klatek na sekundę. Łatka jest dostępna do pobrania teraz i działa, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę dla telewizorów, które mogą je obsłużyć. Dzięki wyższej szybkości klatek na sekundę gra będzie działać jeszcze lepiej przy zachowaniu jakości wizualnej normalnego trybu. Ta szczególna liczba klatek na sekundę została wybrana, ponieważ dzieli się równo na 120 Hz wysokiej klasy telewizorów, co oznacza, że tempo klatek nadal jest równe.
Będziesz jednak potrzebować odpowiedniego telewizora, aby aktywować zwiększenie liczby klatek na sekundę, więc zapoznaj się z przewodnikiem po telewizorach 4K dla PS5. Pamiętaj również, aby zagłębić się w ustawienia gry, aby dokonać prawidłowej kalibracji. Poprawka rozwiązuje również wiele problemów, błędów i usterek.
Oto wszystkie aktualizacje aktualizacji Ratchet & Clank: Rift Apart 1.002.
Nowe funkcje
Dodano nowe naklejki Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX w trybie fotograficznym Dodano możliwość włączania lub wyłączania pancerza w trybie fotograficznym. Dodano kolorowe tła do trybu fotograficznego Dodano tryb wyświetlania 120 Hz, który zmniejsza opóźnienia wejścia podczas korzystania ze zgodnego wyświetlacza. W tym trybie cel liczby klatek na sekundę w trybie grafiki Fidelity zwiększa się do 40 klatek na sekundę Dodano opcję pomijania przerywników filmowych Dodano opcję wyłączania komunikatu poziomu i spowolnienia Poprawki ogólne
Rozwiązano problem polegający na tym, że wyzwanie glitch mogło zostać rozegrane dwukrotnie, co spowodowało, że gracze nie mogli ukończyć go później. Rozwiązano problem polegający na tym, że białe kostki mogły pojawić się w kinie otwierającym Rozwiązano problem polegający na tym, że czołgi mogły zniknąć. Rozwiązano problem polegający na tym, że znaki mogły być rozmyte w trybie zdjęć, gdy aparat jest bardzo blisko. Rozwiązano problem polegający na tym, że gra mogła się zawiesić podczas samouczka szyny grindowej. Rozwiązano problem polegający na tym, że zabicie Grunthorsa trudi nie było wliczane do Extinction Event Trophy Rozwiązano problem polegający na tym, że niektórzy Grunthors nie wliczali się do Trofeum Wydarzenia Zagłady Rozwiązano problem polegający na tym, że interfejs koła broni mógł utknąć na ekranie Rozwiązano problem polegający na tym, że rozmieszczona broń powstrzymała atak na wrogów. Rozwiązano problem polegający na tym, że RYNO nie zadają wrogom obrażeń. Rozwiązano problem polegający na tym, że tekst sprzedawcy broni był nieczytelny w trybie retro. Rozwiązano problem polegający na tym, że aparat mógł utknąć na Blizar Rozwiązano problem polegający na tym, że wiele obiektów środowiskowych nie było ładowanych na cordelion Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł utknąć po ukończeniu układanki Clank na Sargasso. Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre kamienie zurpstone nie pojawiały się już na mapie, jeśli gracz opuści planetę. Rozwiązano problem polegający na tym, że Rivet upadł na zawsze po odrodzeniu się na Blizon Rozwiązano problem polegający na tym, że linie Clank grały nieprawidłowo podczas pobytu w Zurkies Rozwiązano problem polegający na tym, że Goons mógł pozować podczas umierania Rozwiązano problem polegający na tym, że po odrodzeniu się na Blizar nie pojawił się odcinek kolei. Rozwiązano problem polegający na tym, że gra wydawała się bardzo ciemna, jeśli tryb zdjęć został aktywowany bardzo szybko Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre skoki nie byłyby możliwe, gdyby włączono przełącznik ślizgowy. Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł upadać bez końca podczas nikczemnej walki Rozwiązano problem polegający na tym, że zmiana ustawienia trybu graficznego podczas uruchamiania gry w trybie wyzwań spowoduje uruchomienie normalnej gry. Rozwiązano problem polegający na tym, że broń w rękawicach pojawiała się nieprawidłowo w trybie zdjęć Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre filtry trybu fotograficznego mogły usuwać wygładzenie w grze głównej Większa stabilność Różne dodatkowe poprawki i ulepszenia
Lista poprawek wygląda zachęcająco, w szczególności dla tych, którzy mieli z nimi styczność. Aktualne wersje poprawek dla tej gry możecie znaleźć na stronie dewelopera Insomniac Games
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy199 wyświetleń -
Ratchet & Clank: Rift Apart - data premiery już w czerwcu tego roku!
To już oficjalne: Ratchet & Clank: Rift Apart zadebiutuje wyłącznie na PlayStation 5 już 11 czerwca 2021 roku. Potwierdzono to w zwiastunie przedpremierowym zamieszczonym powyżej, drugi tytuł PS5 od Insomniac Games pojawi się w połowie 2021 roku. Gra będzie dostępna w przedsprzedaży w PlayStation Store od dziś, a jeśli zdecydujesz się zapłacić gotówkę przed premierą, zdobędziesz kilka dodatków.
Pierwszy z nich to zbroja Carbonox z Ratchet & Clank: Going Commando i blaster retro z rebootu Ratchet & Clank z 2016 roku. Pierwsza z nich została zaktualizowana „o materiały o wysokiej rozdzielczości, reakcje na oświetlenie i odbicia ze śledzeniem promieni”. W międzyczasie cyfrowa edycja deluxe zawiera również pięć dodatkowych zestawów zbroi, pakiet naklejek trybu fotograficznego, 20 Rarytanium (materiał ulepszający w grze), cyfrową ścieżkę dźwiękową i cyfrowy album z grafikami. Na blogu PlayStation Sony informuje, że wkrótce pojawi się więcej wiadomości, w tym imię tajemniczej kobiety.
„Ratchet & Clank: Rift Apart to zupełnie nowa, pełnometrażowa przygoda. Kiedy zły dr Nefarious używa urządzenia, które może uzyskać dostęp do alternatywnych wymiarów, aby znaleźć galaktykę, w której zawsze wygrywa, Ratchet i Clank są rozdzieleni. Gdy próbują ponownie się zjednoczy, spotykają nowego wojownika ruchu oporu Lombax, odkryją nowe i znane lokalizacje (ale z nowymi zwrotami wymiarów!) i będą władać całym nowym arsenałem broni nie z tego świata.
Czy uważasz, że to dobra randka dla Ratchet & Clank: Rift Apart? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy314 wyświetleń -
PSN posiada teraz stronę stanu serwera w czasie rzeczywistym
PlayStation Network zarówno jak Xbox Live udostępnił swoim użytkownikom nową szczegółową stronę, na której można śledzić stan większości usług w czasie rzeczywistym.
Każdy wcześniej polegał na starej stronie, która nigdy nie została zaktualizowana o statusy sieci. dlatego większość użytkowników sprawdzała stan PlayStation Network na Twitterze, gdzie podawano najnowsze aktualizacje z przerw serwerów.
Nowa strona wygląda o wiele lepiej i posiada osobny wiersz dla każdej z dostępnych usług, takich jak "Gaming and Social" , "PlayStation Store", itp.
Mam nadzieję, że będzie odzwierciedlać rzeczywisty stan serwera w danym czasie.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz253 wyświetleń
-
-
Statystyki forum
13 599
Tematów48 366
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 71 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników