-
Popularne artykuły
-
290 wpisy w tej kategorii
-
PS5 - wsteczna kompatybilność, 8K, ray tracing, SSD. Pierwsze oficjalne informacje od Sony
PlayStation 5 otrzyma funkcję wstecznej kompatybilności, a także obsłuży rozdzielczość 8K i ray tracing - wynika z informacji uzyskanych przez redakcję Wired po rozmowie z Markiem Cernym, inżynierem pracującym nad nową konsolą Sony.
Specjalista od sprzętu w japońskim koncernie przekonuje, że PS5 nie zadebiutuje w 2019 roku, choć wiele studiów aktualnie pracuje z deweloperską wersją konsoli, aby móc oswoić się z możliwościami podzespołów.
Procesor PS5 bazuje na trzeciej generacji linii Ryzen od AMD. To ośmiordzeniowa mikroarchitektura 7 nm Zen 2. Z kolei GPU to autorski wariant rodziny Navi od Radeona.
To pierwsze tak szczegółowe informacje od Sony
Konsola obsłuży ray tracing, czyli technikę realistycznego śledzenia promieni. Co ciekawe, nie chodzi tylko o światło, a również o dźwięk. PS5 obliczy przykładowo, czy gracz powinien usłyszeć wystrzał pistoletu, lub czy wróg byłby w stanie rozpoznać kroki bohatera gry.
Cerny wierzy, że jednostka odpowiedzialna w konsoli za dźwięk 3D na nowo zdefiniuje aspekt audio w grach wideo.
- To trochę frustrujące, że dźwięk nie zmienił się podczas przejścia z PS3 na PS4. Kolejna konsola pokaże, jak całkowicie inne może być doświadczanie audio, kiedy połączy się je z odpowiednią mocą sprzętu - powiedział inżynier.
Realistyczny dźwięk nie będzie wymagał żadnego dodatkowego sprzętu - źródło hałasu dokładnie usłyszymy rzekomo nawet dzięki telewizyjnym głośnikom.
Granie nabierze podobno nowego wymiaru
Mark Cerny nie podał szczegółowych informacji o PlayStation VR, ale przyznał, że wirtualna rzeczywistość będzie ważnym elementem PS5, a poza tym dostępne już na rynku gogle będą kompatybilne z nową konsolą.
PlayStation 5 zaoferuje szybki dysk SSD, który skróci czas ładowania. By zademonstrować moc nowego sprzętu, Cerny w obecności redakcji Wired włączył grę Spider-Man na PS4 i deweloperskiej wersji PS5. Szybka podróż zajęła na obecnej konsoli sony 15 sekund, natomiast na nowej - 0,8 sekundy.
Deweloper twierdzi, że dysk PS5 ma przepustowość większą niż jakikolwiek SSD dostępny na rynku dla PC.
Potwierdzono też wsteczną kompatybilność - ponieważ PS5 oparto na architekturze PS4, na nowej konsoli uruchomimy ulubione tytuły obecnej generacji.
God of War uruchomimy też na PS5
Choć Sony prezentowało działanie PS5 na telewizorze 4K, konsola obsłuży rozdzielczość 8K.
Jeśli chodzi o tytuły startowe dla nowego sprzętu Sony, Cerny nie podzielił się szczegółami. Gdy redakcja Wired wspomniała o Death Stranding, siedzący obok rzecznik prasowy stwierdził, że gra zadebiutuje na PS5, ale inżynier pracujący nad konsolą kolejnej generacji znacząco się uśmiechnął, zawieszając głos. Może to sugerować, że produkcja Hideo Kojimy będzie tytułem przejściowym.
[youtube
Należy nadmienić, że Cerny nie powiedział wprost o „PlayStation 5”, ale używał jednoznacznego wyrażenia - „konsola Sony następnej generacji”.
Źródło: Wired
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy251 wyświetleń -
Rozszerzony zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade opisuje ulepszenia PS5
Masz ochotę na nadchodzącą datę premiery Final Fantasy VII Remake Intergrade 10 czerwca? Możesz spędzić czas z rozszerzonym zwiastunem przesłanym przez Square Enix na noc. To kompilacja fragmentu materiału, który pierwotnie widzieliśmy podczas prezentacji Sony State of Play na początku tego roku, ale warto obejrzeć go ponownie, jeśli masz ochotę posmakować ulepszeń wizualnych i nowego dodatku Episode Yuffie.
Ci z Was, którzy nie wiedzą, mogą pochwalić się darmową aktualizacją PS4 do PS5 - z wyłączeniem wersji PS Plus - i będziecie mogli kupić nowe rozszerzenie indywidualnie, jeśli chcecie. Zapisane dane również zostaną przeniesione, więc jeśli nadal nie ukończyłeś kampanii, nie znajdziesz lepszej wymówki. Co myślisz o aktualizacji?
Grę w przedsprzedaży oraz kilka innych ciekawych gadżetów może zamówić w oficjalnym sklepie Square Enix - https://store.na.square-enix-games.com/en_US/product/629902/final-fantasy-vii-remake-intergrade-ps5
Wykorzystaj swój "Limit" w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy250 wyświetleń -
Yoshida chce zobaczyć coś strasznego w stylu P.T. na Project Morpheus
Nadal twierdzę, że przerażający P.T. od Konami było jedną z najlepszych gier na PlayStation 4 w 2014 roku, więc popieram decyzję prezydenta Sony Worldwide Studio Shuhei Yoshidy, w związku z wydaniem podobnej gry na Project Morpheus. Yoshida w wypowiedzi, którą zamieścił w najnowszym wydaniu Official PlayStation Magazine, wyjaśnił, że porty nie będą wydawane na urządzenie do wirtualnej rzeczywistości jaką chcą nam udostępnić - ale nowy Silent Hills stworzony specjalnie dla tego projektu może zrobić wyjątek.
"No cóż, zawsze mówimy deweloperom," Nie próbujcie wydawać portu gry - trzeba podejść do niego od podstaw dla naszego VR, '", powiedział Yoshida dla magazynu. "Osobiście chciałbym zobaczyć jakąś grę w stylu P.T. w akcji na Morpheusie ... Coś naprawdę przerażającego." Jeśli miałeś do czynienia z przerażającą grą od Hideo Kojimy na ekranie 2D, więc zadaj sobie pytanie, czy byłbyś w stanie odpalić tą pozycję na Project Morpheus.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz250 wyświetleń -
Szalone rozwiązanie chłodzące w PS5 powinno zapewnić bardzo cichą konsolę
PlayStation 5 ma ogromne rozmiary, ale teraz, gdy zobaczyliśmy, co sprawia, że maszyna działa tak cicho, łatwiej jest nam zrozumieć, dlaczego tak się dzieje. Jak pokazał Masayasu Ito z Sony na jednym z filmie, to ogromna część projektu PS5 polega na tym, aby był chłodny i działał tak cicho, jak to tylko możliwe.
Na blogu PlayStation Ito mówi, że nie może się doczekać, aby właściciele PS5 odkryli, jak cichy jest PS5.
W samym materiale wideo system chłodzenia jest pokazany dosyć szczegółowo. Po pierwsze, ogromny wentylator chłodzący, który zasysa powietrze z obu stron przez otwory wentylacyjne z przodu konsoli, które jeśli porównasz z dotychczas znanym wentylatorem wewnątrz PS4 Pro to w porównaniu do PS5 są one znacznie większe. Podobnie, radiator PS5 jest potworem w porównaniu do wszystkiego, co wyprodukowało wcześniej Sony. Ito mówi, że chociaż wykorzystuje rurkę cieplną, taką jak przy PS3 i PS4, jej rozmiar i kształt oznacza, że wydajność jest porównywalna z komorą parową.
Całość tą spowija nowe rozwiązanie stosowane wcześniej przy super komputerach, którym jest system chłodzenia ciekłym metalem, a ten stosowany jest dla SoC PS5 (system na chipie). Najwyraźniej konsola musiała obiegać się o takie chłodzenie, ponieważ działa z tak dużą częstotliwością zegara, że Sony musiało zastosować płynny metal zamiast pasty termicznej, aby zapewnić płynne i bezawaryjne działanie na dłuższą metę.
Nie jesteśmy ekspertami w tego typu sprawach, ale wszystko wskazuje na to, że powinno być o wiele ciszej, niż przy PS4,gdzie nowa konsola zostanie bardzo ciepło przyjęta ze względu na swoją cichą pracę. W porównaniu do aktualnie dostępnego Playstation 4, które pry wymagającej grze brzmi jak odrzutowiec!
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy250 wyświetleń -
Wygląda na to, że Sony planuje wydać PS4 z HDD 1TB
Tak to prawda, dzięki serwisowi DualSchockers dotarliśmy do dokumentów certyfikujących, gdzie dowiedzieliśmy się, że Sony planuje wypuszczenie na rynek do sprzedaży dwie nowe modele konsoli Playstation 4.
Będą to dwa modele pierwszy z nich CUH-1215A będzie posiadał 500GB dysk natomiast kolejny CUH-1215B otrzyma 1TB HDD, który powinien w zupełności wystarczyć na pokaźną ilość gier oraz pakietów DLC do nich.
Pierwsze informacje na temat nowych wersji konsol PS4 najprawdopodobniej miały być zaprezentowane na E3
-
Przez Gangst3r
3 komentarze249 wyświetleń -
Far Cry 4 przeniesie nas w Himalaje?
Jak dowiedziały się serwis Eurogamer, najnowsza instancja Far Cry przeniesie nas do Himalajów. Ubisoft ma zamiar pokazać nieco więcej o grze podczas tegorocznych targów E3, oraz ustalić datę premiery na przyszły rok. Platformy na które ma się zamiar ukazać gra to przede wszystkim Xbox One i PS4 - Nie wiadomo natomiast nic o premierze na konsolach Xbox 360 i Playstation 3.
Ciekawą informacją na pewno jest fakt, że prawdopodobnie będziemy mogli dosiąść słonia, oraz inne gatunki fauny na obszarze gry Far Cry 4. Gameplay natomiast ma być porównywalny z gameplayem Far Cry 3.
-
Przez MCL
0 komentarzy248 wyświetleń -
Zestaw słuchawkowy PSVR nowej generacji właśnie otrzymał swoją pierwszą potwierdzoną grę
Jeszcze nie odbyła się oficjalna premiera nowego zestawu Sony do wirtualnej rzeczywistości PSVR (Playstation Virtual Reality), a już wiadomo jaka gra pojawi się, że na zestaw nowej generacji. Całość stoi za sprawą Pavlova Shacka z Vankrupt Games, który potwierdził, że jego następny tytuł zostanie wydany dla zastawu PlayStation VR nowej generacji zamiast urządzenia, które jest już obecne na rynku. Według Shacka szczegółowo opisujący w kilku tweetach oryginalny zestaw VR „nie oddaje w pełni wierności gry”, która dodatkowo będzie obsługiwać cross-play z Oculus Quest. Wygląda na to, że Counter-Strike zmierza bardziej ku VR.
Szczegóły dotyczące zestawu okularów nowej generacji firmy Sony są nieco skromne, ale wiemy, że będzie on dostarczany z nowymi kontrolerami, które zawierają haptyczne sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne. Śledzenie będzie odbywać się za pośrednictwem samego zestawu VR zamiast aparatu, a wykrywanie dotyku palca poprawi wrażenia z wirtualnej rzeczywistości zaprojektowane dla nadchodzącego urządzenia. „Dzięki temu możesz wykonywać bardziej naturalne gesty rękami podczas rozgrywki”.
Skoro Pavlov Shack twierdzi, że jego gra skupi się na wsparciu wyłącznie PSVR2 to możemy być niemal pewni, że Vankrupt Games dostało już w swoje ręce devkit powiązany z nowym zestawem okularów do wirtualnej rzeczywistości.
-
Przez Gangst3r (edytowane)
0 komentarzy248 wyświetleń -
Marvel's Spider-Man Remastered wygląda znakomicie na PS5 w 60 klatkach na sekundę
Insomniac Games obiecało, że pozwoli nam dobrze przyjrzeć się Marvel's Spider-Man: Remastered działającemu na PlayStation 5 przed oficjalną premierą, i... dotrzymali obietnicy. Oprócz serii imponujących zrzutów ekranu bezpośrednio z nowej generacji, pojawił się również nowy zwiastun, który pokazuje, co twórca osiągnął na najnowszym systemie od Sony. Krótko mówiąc: gra wygląda naprawdę imponująco. Działa z prędkością 60 klatek na sekundę i wykorzystuje wszystkie możliwości konsoli PS5.
W poście na blogu PlayStation czytamy: „Zespół wykonał żmudną pracę nad aktualizacją środowiska miejskiego, aby wykorzystać moc nowej konsoli. Oprócz ulepszonych modeli i materiałów, jedną z największych rzeczy, które wnieśliśmy do gry, są odbicia promieniowe i cienie otoczenia. Mamy teraz prawdziwe odbicia w oknach budynków i wygląda to oszałamiająco w połączeniu z pogodą ”.
Dostępne będą niemal natychmiastowe czasy wczytywania, przestrzenny dźwięk 3D oraz obsługa dotykowego sprzężenia zwrotnego kontrolera PS5 DualSense i wyzwalaczy adaptacyjnych. Peter Parker ma nawet nowy model twarzy dla nowego pokolenia! Insomniac Games ujawniło również jeden z nowych kostiumów dołączonych do remasteru - The Amazing Suit. Co zabawne, będzie też opcja powrotu do przerywników filmowych z szybkiej podróży w podziemnym metrze. Dysk SSD PS5 jest tak szybki, że nawet go już nie potrzebuje.
Nie zapominaj, że Marvel's Spider-Man: Remastered jest dostępny tylko w Ultimate Edition Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Czy to spojrzenie przekonało Cię, że ten remaster jest wart wysiłku?
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy248 wyświetleń -
Sony sprzedało 8.4 miliony sztuk PS4 w poprzednim kwartale
Nowy rok - rokiem podsumowania poprzedniego. Sony podaje informacje o sprzedaży Playstation 4, której liczba wynosi 8.4 miliony sztuk. Okres rozliczeniowy podsumowuje ostatni kwartał poprzedniego roku, który zakończył się z dniem 31 grudnia 2015.
Firma może mieć powody do dumy, ponieważ w samym kwartale sprzedano więcej konsol PS4, niż przez poprzednie 9 miesięcy, których łączna liczba wynosiła 14.8 miliona sprzedanych sztuk.
Podczas 3 kwartału firma zarobiła łącznie 4.89 biliony dollarów. Sony ma nadzieję sprzedać kolejne 17,5 miliona konsol w aktualnym roku.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz247 wyświetleń -
Sony wycofuje kody na gry w sieci PSN
Taki zmiany będę miały miejsce już nie bawem, bo od 1 kwietnia br. Sony wycofuje możliwość wykorzystywania kodów na cyfrowe dystrybucje gier, które mogliśmy kupić w dowolnym sklepie partnerskim, po za oficjalnym sklepem PSN.
O nadchodzących zmianach firma poinformowała na swoim Twitterze.
Po upływie tego terminu sklepy będą mogły sprzedawać jedynie karty PSN, którymi doładujemy wirtualny portfel i w ten sposób zakupimy grę. Dzięki takiemu podejściu Sony zyskuje większą kontrolę nad cenami sprzedaży, niwelując opcję przedaży gry taniej, niż jest w PS Store.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy247 wyświetleń -
Fallout 4 oficjalnie zapowiedziane
Najnowsza część Fallout od Bethesda została oficjalnie potwierdzona w tym tygodniu. Zapewne więcej informacji od dewelopera można uzyskać na nadchodzącym E3.
Informacja o nadchodzącym Fallout 4, bo tak będzie nazywać się najnowsza część serii, pojawiła się zupełnie niespodziewanie, a to za sprawą wypuszczenia do sieci trailera na temat gry (możecie go obejrzeć poniżej).
https://youtu.be/Lnn2rJpjar4
Fallout 4 ma pojawić się w tym roku na PC, PS4 oraz Xbox One. Dokładna data premiery póki co nie jest znana, lecz będziemy was o tym na bieżąco informować.
Na koniec mała galeria prezentująca grę.
[gallery type=slideshow" ids="5675,5676,5677,5678,5679,5680,5681,5682,5683,5684,5685,5686,5687,5688,5689,5690,5691,5692,5693,5694,5695]
-
Przez Gangst3r
2 komentarze247 wyświetleń -
Playstation Plus – Październik 2015
W tym miesiącu na Plusie same platformówki, ale należy zwrócić uwagę choćby na Super Meat Boy, do niegdyś exclusive dla Xbox'a. Wersja na PS4 ma zawierać kilka nowych dodatków oraz map.
PS4:
Unmechanical Extended
Broken Age
Super Meat Boy
PS3:
Unmechanical Extended
Kickbeat
Kung Fu Rabbit
Chariot
PlayStation Vita:
Broken Age
Super Meat Boy
Kickbeat
Kung Fu Rabbit
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy246 wyświetleń -
Wideo z anulowanego Elder Scrolls Travels: Oblivion na PSP
W internecie pojawiły się trzy filmy z anulowanej gry The Elder Scrolls Travels: Oblivion, która powstawała z myślą o przenośnej konsoli PSP.
Tytuł, nad którym pracowali deweloperzy ze studia Climax, miał być powiązany z The Elder Scrolls 4: Oblivion i ukazać się wiosną 2007 roku. Ostatecznie projekt skasowano.
Pierwsze z udostępnionych nagrań pochodzi z wersji datowanej na czerwiec 2006 roku, drugie pokazuje zaś jak produkcja wyglądała kilka miesięcy później - w styczniu 2007 r.
Trzeci materiał opatrzony jest komentarzem, który opisuje pokrótce historię tytułu oraz to, co widzimy w filmie.
Pod względem mechanizmów rozgrywki, gra przypominała główne części serii The Elder Scrolls. Główny bohater korzystał z broni białej i magii, a wydarzenia ukazano w widoku z pierwszej osoby.
Z informacji, które w 2009 roku uzyskał serwis Unseen64, wynika, że ze względu na ograniczenia sprzętowe PSP, zabawa miała być w dużo większym stopniu liniowa niż w przypadku odsłon cyklu z PC i konsol.
W produkcji znalazłaby się służąca graczom za bazę wypadową lokacja, z której można byłoby udać się do innych obszarów.
We wspomnianym miejscu moglibyśmy dokonać też zakupów u handlarzy, spotkać postacie niezależne czy podjąć się realizacji konkretnych zadań.
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy246 wyświetleń -
Layers of Fear 2 - pierwszy gameplay z polskiego horroru. Premiera w 2019 roku
Deweloperzy z krakowskiego studia Bloober Team opublikowali pierwszy fragment rozgrywki z Layers of Fear 2, czyli kontynuacji przygodowego horroru psychologicznego. Premiera w drugim kwartale 2019 roku, na PC, PS4 i Xbox One.
Ponownie tematem przewodnim gry jest sztuka. Wcześniej chodziło o obrazy, a teraz o film.
[youtube
Gracze wcielą się w aktora, który w trakcie rejsu przygotowuje się do kolejnego występu. Bohater jednocześnie stara się zmierzyć ze swoją traumą z przeszłości.
Gameplay potwierdza, że rdzeniem rozgrywki ponownie będzie eksploracja niewielkich pomieszczeń, interakcja z przedmiotami i surrealistyczne sceny. Kolejny raz otrzymamy produkcję, która straszy w dość wyrafinowany sposób, oddziałując na psychikę.
Twórcy inspirują się między innymi filmami Alfreda Hitchcocka
„Debiut Bloober Team w gatunku horrorów nie mógł być bardziej udany. Choć nie obyło się bez wad, mroczna przygoda wciąga i trzyma w napięciu” - czytamy w naszej recenzji Layers of Fear.
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy245 wyświetleń -
PSN jest atakowane każdego dnia - twierdzi Sony
PSN
PlayStation Network działa bardzo stabilnie przez ostatnie kilka miesięcy. Chociaż nie było regularnych przerw od czasu świąt, to nie jesteśmy jeszcze w stanie zgłosić jakiś istotnych przestojów w 2015 roku, co oczywiście powinno być czymś normalnym.
Pomyślałbyś, że to możliwe tylko dzięki ciężkiej pracy inżynierów firmy, jak twierdzi prezydent Shuhei Yoshida z SCE Worldwide Studios, który ujawnił, iż serwery Sony są atakowane każdego dnia.
"Jesteśmy zawsze narażeni na niekorzystne działa ze strony ataków," zapewnił w wywiadzie dla magazynu Game Informer. "Właściwie, atak zdarza się codziennie i to dosłownie codziennie. W niektórych dniach ich ilość jest większa a w pozostałych o wiele mniejsza. Każdego dnia nasi pracownicy wymyślają nowe sposoby na zapobieganie tym atakom, nowe sposoby na - .... To jak gra w kotka i myszkę. Mamy firmę partnerską, z którą mamy okazję pracować, aby zawsze aktualizować nowe sposoby na zapobieganie ataku napastnika. Tak, to ciągła walka. " - podkreśla Yoshida.
Sony przeprosiło już za dużą przerwę w działaniu PSN w okresie Bożego Narodzenia, dodając pięć dni usługi PlayStation Plus do kont abonenckich - i oferując voucher z 10 procentową zniżką na zakupy w PlayStation Store. Microsoft, na swojej stronie, zasugerował, że wszyscy trzej najwięksi producenci konsol pracują wspólnie, aby zapobiec takim atakom w przyszłości - przecież na takim przestoju cierpi tak samo przemysł danej firmy jak i indywidualny posiadacz danej platformy.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz242 wyświetleń -
Kierownica wyścigowa Gran Turismo 7 firmy Fanatec dostępna w przedsprzedaży już od 699,- Euro
Producent urządzeń peryferyjnych takich jak profesjonalne kierownice do gier i symulatorów Fanatec oficjalnie ujawnił swoją kierownicę wyścigową Gran Turismo DD Pro, która zostanie wydana na czas nadchodzącego Gran Turismo 7. Gran Turismo DD Pro, jest bestią wśród akcesoriów tego typu, jest dostarczany jako kompletny zestaw z kierownicą i pedałami -z cenami zaczynającymi się od 699,95 EUR i rosnącymi aż do 969,85 EUR w zależności od konfiguracji.
Ten absolutny potwór jest wyposażony w technologię Direct Drive firmy Fanatec, która obiecuje większą precyzję dzięki siłowemu sprzężeniu zwrotnemu przekazywanemu bezpośrednio z wału silnika, co oznacza, że nie ma kół zębatych ani pasów, które rozcieńczałyby wrażenia. W kategoriach laika jest to złoty standard dla współczesnych kierownic wyścigowych, a jako podstawa oferuje 5 Nm momentu obrotowego, chociaż droższe zestawy ulepszają go do 8 Nm dzięki zasilaczowi Boost Kit 180.
Pod względem wyglądu na górze koła znajduje się pasek LED, który oznacza prędkość, a także biały wyświetlacz OLED dla dodatkowych informacji. Wszystkie znane przyciski PlayStation są obecne, z konfiguracją sterowania dostosowaną do gier Gran Turismo. Pomimo tego, że kierownica opiera się wizualnie o gry Gran Turismo 7 i Gran Turismo Sport, to będzie działać zarówno na PC, jak i PS5 i PS4. Według Fanatec udostępniającym wpis na Twitterze, nowa kierownica połączy się również z konsolami Xbox, zakładając, że użyjesz alternatywnej kierownicy.
Standardowa konfiguracja obejmuje dwa pedały, chociaż możesz uaktualnić do zestawu Load Cell, jeśli chcesz również trzeci pedał (sprzęgło). Zamówienia przedpremierowe rozpoczną się 26 listopada, czyli w Czarny Piątek, a nawet możesz dodatkowo zapłacić za ekspresowy fracht lotniczy, aby zapewnić dostawę przed świętami Bożego Narodzenia. Oczywiście jest to bardzo specjalistyczne akcesorium, w dużej mierze przeznaczone dla graczy spodziewających się grać w Gran Turismo 7.
Trzeba przyznać, że najnowsza kierownica firny wygląda niesamowicie, prawda? Szkoda, że Microsoft jeszcze nie ujawnił żadnych nowych informacji a temat Forza Motorsport 8, ponieważ już fani Xbox'a mogliby zacierać ręce na rzecz podobnej kierownicy do tej serii...
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy241 wyświetleń -
Gran Turismo 7 na PS5 inspirowane przeszłością, teraźniejszością i przyszłością franczyzy
Gran Turismo 7 wygląda na pełne świętowanie dwudziestoletniej historii franczyzy, a nadchodząca część PlayStation 5 obiecuje „wyzwól w sobie pasję motoryzacyjną dzięki funkcjom inspirowanym przeszłością, teraźniejszością i przyszłością Gran Turismo”. Podsumowanie nowej witryny PlayStation pokazuje, że znajdziesz coś dla siebie „Nieważne czy jesteś wyczynowym kierowcą, kolekcjonerem, maniakiem tuningu, projektantem barw, fotografem czy fanem automatów do gier.”.
W podsumowaniu czytamy dalej: „Ciesz się najlepszymi elementami z poprzednich odsłon serii – od klasycznych samochodów i torów po przywrócenie legendarnego trybu symulacyjnego GT. A jeśli uwielbiasz się ścigać – trenuj i rywalizuj w FIA Championships i w trybie sportowym*.
Ale Gran Turismo 7 to nie tylko wyścigi. Twórz i udoskonalaj w odświeżonym trybie tuningu i personalizacji lub szlifuj swoje umiejętności i strategie wyścigowe w szkole jazdy.”.
Wydanie będzie działać w rozdzielczości 4K z szybkością 60 klatek na sekundę z HDR, a będziesz mógł wybierać spośród „ogromnej różnorodności samochodów bez czasów ładowania”. Będzie również wykorzystywać funkcje kontrolera DualSense dla dodatkowego zanurzenia, podczas gdy Tempest Engine pozwoli Ci „usłyszeć wyraźne pozycjonowanie dźwięku 3D i przestrzenną ekspresję głębi i wysokości w powtórkach”. Brzmi jak zwycięzca, prawda? Miejmy nadzieję, że ten nie jest daleko w drodze.
Jeśli wierzyć słowom twórców i wcześniejszym zapowiedzią, to Gran Turismo 7 zapowiada się na prawdziwy majstersztyk i pokaz możliwości dewelopera Polyphony Digital Inc. na nowym sprzęcie od Sony.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy241 wyświetleń -
Aktualizacja The Last of Us 2 na PS5 jest już dostępna, dodaje opcję 60 klatek na sekundę
I tak po prostu, Naughty Dog wypuściło nową aktualizację do The Last of Us: Part II, która ulepsza grę na PlayStation 5. Łatka 1.08 zapewnia opcję grania w 60 klatkach na sekundę, podobnie jak w przypadku innych gier tj. God of War i Ghost of Tsushima. Rozdzielczość będzie taka sama jak na PS4 Pro.
Nie wiemy, dlaczego deweloperowi zajęło tak dużo czasu wdrożenie konkretnej obsługi PS5, ale Naughty Dog twierdzi, że to dopiero początek współpracy z najnowszym systemem Sony. „Ten patch to dopiero pierwszy krok w pracy nad PS5. Damy wam znać, gdy będziemy mieli więcej wiadomości, którymi z chęcią się z wami podzielimy!” pisze.
Czy zagrasz w The Last of Us: Part II na PS5? Gawkuj się z podziwem na te animacje w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy241 wyświetleń -
Użytkownicy PS3, czas na zakup Playstation 4
Jeszcze wielu posiadaczy PS3 nie myśli o zmianie konsoli na nową generację. Zapewne większość jeszcze woli poczekać na pokaźną bibliotekę gier na PS4, niż wydawać pieniądze na sprzęt z ilością świetnych gier, które można dostać tylko na najnowszej konsoli Sony - lista exclusive'ów na PS4.
Jednak większość deweloperów myśli w zupełności inaczej, pomijając poprzednią generację i wydając swoje gry na najnowsze konsole. Przykładem jest Ubisoft, który ogłosił najnowszą cześć serii Assassin Creed: Sindicate wyłącznie na Ps4, XO oraz PC.
Ta decyzja nie została podjęta ot tak, żeby zachęcać do kupna nowej konsoli, lecz powodem takiego podejścia są dochody przynoszące dane platformy.
Opierając się o przykład Ubisoftu, który zwykle wydawał swoje gry na wszystkie dostępne konsole na rynku (począwszy od konsol stacjonarnych po konsole przenośne), nagle zmienił podejście i ograniczył się tylko do najnowszych generacji.
Firma w swoim ostatnim raporcie finansowym, w którym zawarte są dochody za tytuły AAA przedstawiła, że w ubiegłym roku fiskalnym wydając dwie wersje swojego kluczowego tytułu Assassins Creed na obie konsole Sony (AC: Unity na PS4 oraz AC: Rogue na PS3), większą sprzedaż osiągnęło na Playstation 4. Więc wydanie najnowszej części Sindicate na PS4 ma sens.
W wyżej wymienionym raporcie firma ujawnił, że dochody z ich gier najwięcej przyniosła konsola Sony - PS4, aż 32% dochodów, Xbox One - 20%, na PS3 liczba ta wynosiła 13%, a Wii U zaledwie 1%.
-
Przez Gangst3r
1 komentarz241 wyświetleń -
PS5 poinformuje cię kiedy usługi PSN będą niedostępne lub pojawią się problemy
Oto coś, czego nigdy wcześniej nie było: na PlayStation 5, jeśli spróbujesz zalogować się do PlayStation Network, a sieć doświadcza trudności technicznych, otrzymasz mały komunikat, który mówi: "Usługi są teraz zajęte. Wkrótce wrócimy." Jak miło!
Nie, ale poważnie, dobrze, że coś takiego w końcu istnieje. Do tej pory, jeśli masz problemy z zalogowaniem się, nie wiesz, czy problem był spowodowany PSN lub własnego połączenia internetowego. Jedynym sposobem, w jaki możesz być pewien, jest przeskakiwanie online i sprawdzanie mediów społecznościowych lub strona statusu usług PSN firmy Sony nie ma w tym czasie jakiś problemów. Przynajmniej z tym małym przesłaniem, wiesz, że coś się dzieje z siecią PSN, a nie z twoim połączeniem internetowym.
Drobna nowość, ale jak cieszy.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy241 wyświetleń -
Legendarna strzelanka dostępna w Indie Games Xbox Live, zmierza na PS5 i PS4
Kiedyś istniała inicjatywa o nazwie Xbox Live Indie Games, która skutecznie pozwalała hobbystom na publikowanie oprogramowania na Xbox 360 bez konieczności posiadania wydawcy. W ramach inicjatywy pojawiło się kilka godnych uwagi tytułów, w tym Shoot 1Up zespołu o nazwie Mommy’s Best Games. Nawiasem mówiąc, cofamy się tutaj o dziesięć lat.
To była typowa zręcznościówka w stylu - strzelanka z niespodzianką, która zachęcała do zbierania 1Ups, które dodawały kolejne statki kosmiczne do naszej załogi.
Shoot 1Up DX opiera się na oryginalnej wersji dostępnej w usłudze Xbox Live, ze zremasterowaną grafiką i dodatkowymi poziomami. Premiera ma się ukazać 11 lutego na PlayStation 5 i PlayStation 4.
„Uwielbiam konsole Sony i to, że nasza wielostrumieniowa armada walcząca z robotami, która przedostaje się na PS5 i PS4, jest niesamowitym przeżyciem” - stwierdził główny projektant Nathan Fouts w komunikacie prasowym gry. „Shoot 1UP DX to wstrząs zabawy w stylu retro, ale także bardzo przychylny nowym graczom poruszającym się w tym gatunku”.
Będziesz celował w nowy shooter 11 lutego na konsoli PS4/PS5? Daj nam znać co o nim sądzisz w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy240 wyświetleń -
Darmowy Mortal Kombat do pobrania. Klasyk w nowej odsłonie
Powracamy do tematu darmowego Mortal Kombat stworzonego w środowisku M.U.G.E.N. Jest ku temu dobry powód, a nawet kilka – więcej fatality, nowe plansze i więcej!
Na początek wyjaśniamy niezorientowanym, że środowisko M.U.G.E.N to program na licencji freeware do tworzenia własnych bijatyk 2D. Powstało dzięki niemu sporo wartościowych gier, a jedną z nich jest Mortal Kombat Project Season 2 Final. Niedawno pojawił się nowy patch do wspomnianej bijatyki (dzięki DSO Gaming).
Opisywany w tej wiadomości Mortal Kombat jest całkowicie za darmo i stanowi jedną z najlepszych wersji, jakie stworzono w środowisku M.U.G.E.N. Finalna edycja pojawiła się niemal rok temu i zawiera dodatkowe usprawnienia rozgrywki, takie jak bardziej zrównoważone reakcje bossów oraz szybkość i lepsze kolizje. Usprawniono również przejście między piętrami na mapach ( kamera porusza się płynniej), dodano nowe areny, postawy i zwycięskie pozy dla ninja i cyborgów, ulepszoną grafikę krwi dla wszystkich postaci, nowe paski energii, które są teraz w HiRes, czy zdolność wykonywania fatality na Shao Kahnie i animowanego Dana Fordena. Teraz patch 3 wprowadza jeszcze więcej fatality, jeszcze więcej plansz, na których toczymy pojedynki, a ponadto usprawnia sztuczną inteligencję, skoki oraz ułatwia wykonywanie combo i brutality.
Zainteresowani mogą pobrać Mortal Kombat Project Season 2 Final zawierające trzeci patch tutaj. Jeśli natomiast posiadacie zainstalowaną poprzednią wersję gry, samą aktualizację nr 3 znajdziecie tutaj.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=T4_KfwaHgJE]
Artykuł Darmowy Mortal Kombat do pobrania. Klasyk w nowej odsłonie pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
Odwiedź oryginalną stroną artykułu
-
Przez XboxArcade
0 komentarzy240 wyświetleń -
Tak mógłby wyglądać zremasterowany Bloodborne na PS5
Plotki o remasterze Bloodborne krążą od dawna, ale jak taki remaster tak naprawdę miałby wyglądać? Pomysł na to daje nam niejaki SnazzyAI na swoim kanale w serwisie Youtube, który używając sztucznej inteligencji renderuje, wybrane elementy rozgrywek w Bloodborne do rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę. Boże, czy to aż tak obłędnie wygląda.
Według niektórych źródeł wersja Bloodborne na PS5 rzeczywiście istnieje (czyt. jest w planach wydawniczych) - ale wciąż nie ma konkretnych dowodów na poparcie tych twierdzeń, więc tak samo można powiedzieć, że remake pojawi się pod koniec życia konsoli.
Wiemy jednak, że Bloodborne będzie częścią kolekcji biblioteki gier w PlayStation Plus na PS5 - umożliwiającej subskrybentom pobieranie i granie w wersję PS4 na konsoli nowej generacji bez dodatkowych kosztów. Oczywiście, jeśli posiadasz już Bloodborne i tak będziesz mógł grać na PS5 dzięki wstecznej kompatybilności.
A wy jak myślicie, czy remake Bloodborne ma szanse na pojawienie się w niedalekim na PS5. Dajcie nam znać w komentarzach.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy240 wyświetleń -
Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk
Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.
Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.
-
Przez MCL
0 komentarzy239 wyświetleń -
Aktualizacja systemu PS4 do firmware 3.0 zwiększy pojemność miejsca online
Sony wypuszcza kolejną wielką aktualizację oprogramowania dla konsoli Playstation 4, tym razem brzmi jak kolejny duży krok do przodu.
Nowa aktualizacja o nazwie kodowej Kenshin jest dostępna już dla wszystkich zapisanych do programu Beta testerów. Oficjalna data premiery dla pozostałych użytkowników ma zostać ujawniona niebawem.
Wszystkie zmiany dotyczące nowej aktualizacji planowanej przez Sony dla PS4 znajdziecie na oficjalnym Blogu Playstation, lecz my wymienimy kilka najbardziej istotnych zmian dostępnym w najnowszym firmware.
Zwiększenie pojemności miejsca online dla posiadaczy kont PS Plus z 1GB do 10GB
Nowa funkcja Youtube Live, pozwoli graczowi strumieniować swoją grę bezpośrednio na serwis Youtube
Nowa zakładka "Wydarzenia" umożliwi wyświetlanie najnowszych informacji na temat gier w które grasz, np. informacje o podwójnym XP
Zakładka "Społeczności" pozwoli na komunikację z innymi graczami, którzy mają podobne zainteresowanie na podstawie gier
Możliwości przesyłania nagranych wideo na serwis Twitter
Możliwość wysłania prośby o pozwolenie obejrzenia poczynań w grach przez znajomych
Jak widać ciekawych zmian w najnowszej aktualizacji nie brakuje, a zwiększenie pojemności dysku Online to jedno z lepszych posunięć Sony w stronę graczy.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy239 wyświetleń
-
-
Statystyki forum
13 641
Tematów48 444
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 24 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników