Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 290 wpisy w tej kategorii

    1. Nowy Deus Ex zbliża się na Playstation 4

      Poprzez wyciek Square Enix - mieliśmy dostęp do informacji o nadchodzącym Deus Ex w wersji  na PS4. Wszystkie informacje z tym związane usunięto do 24-godzin od ich pojawienia się w sieci.
       
      Nowa część ma nosić tytuł Deus Ex: Mankind Divided i wygląda na to, że będzie to sequel gry z PlayStation 3 - Deus Ex: Human Revolution.
       
      Nowa część widoczna na zamieszczonym screenie widocznie będzie miała poprawiony silnik graficzny, dzięki czemu ujrzymy więcej szczegółów i detali.
       
      Choć dla nas graczy jak zwykle liczy się płynność działania, więc bez pełnego 1080p przy 60FPS radzimy nie wychodzić na rynek
       
       
       
      A ty co sądzisz o nadchodzącym Deus Ex? Wyraź swoją opinię w komentarzach.

      1 komentarz
      163 wyświetleń
    2. Sony poszerza bibliotekę gier w Playstation Now. Uncharted 3 już dostępny!

      Sony rozszerza bibliotekę gier w PlayStation Now. Firma w poniedziałek dodała pięć nowych tytułów do spisu, w tym Uncharted 3: Drake's Deception  i Super Stardust HD.
      Pełna lista nowych tytułów PlayStation Now podana została poniżej:

      Dead or Alive 5 Ultimate
      Ninja Gaiden Sigma
      Uncharted 3: Drake's Deception
      Super Stardust HD
      Hustle Kings

       

      Wraz z wprowadzeniem tych pięciu nowych gier, dostępnych jest obecnie około 115 tytułów w pakiecie subskrypcji PlayStation Now. W ofercie dostępnej za nie całe 20 USD/miesiąc można grać w gry dostępne na PlayStation 3 i PlayStation 4. Możesz też wybrać opcję 3 miesięczną w ramach promocji za niecałe $45.

      Ciekawą informacją może wydać się najnowsze ogłoszenie dyrektora marketingu Peter Jamshidi na blogu PlayStation, który ogłosił, że oferta subskrypcji PlayStation Now nie tylko doda nowe tytuły, ale będzie dostępna na większej liczbie platform. Playstation Now można teraz uruchomić na odtwarzaczach Blu-Ray marki Sony (modele z 2015 roku) oraz telewizorach tej marki wydanych w 2014 roku w USA i Kanadzie.
      Więcej kompatybilnych urządzeń zostanie ogłoszone w najbliższych miesiącach.

      Pełną listę obsługiwanych urządzeń możecie sprawdzić tutaj.

      Jedynym poważnym problemem subskrypcji PlayStation Now jest to, że obecnie nie obsługuje konsoli PlayStation Vita. Jamshidi powiedział dziś jednak, że ta subskrypcja trafi również na tą platformę "wkrótce".

      Jamshidi przypomina, że Sony oferuje bezpłatny siedmio-dniowy okres próbny dla każdego nowego użytkownika, który jeszcze nie wybrał swojego planu subskrypcji.
      PlayStation Now oferuje również indywidualne wypożyczalnie gier na różny okres i cenę.

      2 komentarze
      310 wyświetleń
    3. Poprawka do gry Bloodborne poprawiająca prędkość wczytywania już w trakcie przygotowań

      Bloodborne jest świetną grą, lecz ma jedną wadę, która już na starcie zaczęła dokuczać graczom. Problem  jaki dotyczy gry jest długi czas wczytywania.
       
      W rzeczywistości, zgodnie z informacjami od Digital Foundry, może to potrwać do 45 sekund, aby w końcu móc się odrodzić w Central Yharnam, co nie wypada idealne w gry, w której często giniemy. Na szczęście, deweloper już podjął odpowiednie kroki w tej sprawie.
       
       
       
      "Projektanci badają obecnie kolejną łatkę dla Bloodborne, szukając sposoby na poprawę czasu trwania wczytywania, obok innych optymalizacji wydajności i różnych poprawek". Jeśli nie chcesz czekać na tej aktualizację, możesz skorzystać z dysku SDD w Playstation 4, który umożliwi Ci skrócenie czasu do około 25 procent.

      1 komentarz
      263 wyświetleń
    4. Serwis OnLive zostanie zamknięty 30 kwietnia - Sony przejmuje patenty

      Serwis OnLive do strumieniowania gier dostępny na rynku od 6 lat został wykupiony przez Sony. Ma to za pewne związek z nową usługą, Playstation Now, do której Sony chce uzyskać patenty.
       
       
       
      W skrócie OnLive próbował przyciągnąć użytkowników usługą strumieniowania gier. Od strony sprzętowej, OnLive próbował uruchomić mini-konsolę w 2010 roku, której cena wynosiła ok 100$. Niestety, ich sprzęt nie cieszył się zbyt dużą popularnością wśród konsumentów, m.in. ze względu na problemy z jakością wideo.
       

       
      O szczegółach zamknięcia OnLive wypowiedział się jeden z przedstawicieli firmy: "Po pięciu latach nieprzerwanej służby, usługa OnLive będzie zbliżała się do końca. Sony przejmuje istotne części serwisu OnLive, a ich plany nie obejmują kontynuacji usługi w jej obecnej formie. Serwis OnLive będzie kontynuować swoje usługi do dnia 30 kwietnia 2015. Nie będą już brane kolejne opłaty abonamentowe, a korzystać z wszystkich możliwości można w dalszym ciągu do tego dnia."
       
      Zapisane dane na temat wszystkich obecnych abonentów tj., numery kredytowych zostaną usunięte pod koniec miesiąca, jak również dane związane z osiągnięciami i zapisanymi grami. Nie ma możliwości refundacji środków poniesionych za zamówienia gier czy subskrypcji. Jedynie osoby, które nabyły sprzęt w dniu 1 lutego 2015 roku lub później, mogą otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt. Więcej informacji na ten temat uzyskacie kontaktując się poprzez e-mail dostępny na stronie Pytania związane z zamknięciem.
       
       
       
      Dzięki usłudze Playstation Now otrzymujemy dostęp do biblioteki gier z Playstation 3, której liczba przekracza 100 pozycji. Usługa cieszy się sporą popularnością w Ameryce Północnej. Nic w tym dziwnego, że Sony stara się udoskonalać usługę.

      2 komentarze
      264 wyświetleń
    5. Mortal Kombat X na PS4 będzie wspierać Arcade Stick z PS3

      Mortal Kombat X na PS4 będzie posiadał pełne wsparcie dla ostatniej generacji Arcade Sticków wydanych na PS3. Posiadacze tych kontrolerów na pewno zacierają już ręce, ponieważ deweloper Netherrealm oficjalnie potwierdza tą informację.
       
      Netherrealm potwierdził, że co najmniej dwa kontrolery dostępne na PlayStation 3 będą są zgodne z wersją Mortal Kombat X na PS4. Dotychczas potwierdzone są wersje Mortal Kombat Tournament Edition dostępny od roku 2011 oraz Injustice: Gods Among Us z od 2013 roku. Nie ma jeszcze pełnej listy dotyczącą obsługiwanych Arcade Sticków oraz czy ta sama sytuacja będzie dotyczyła konsoli Xbox One i Xbox 360.
       
      Deweloper Lab Zero Games ogłosił w zeszłym roku, że zamierza wspierać Arcade Stick z PS3 na PS4 w grze Skullgirls za pośrednictwem niestandardowego sterownika USB. Lab Zero dodał również, że mógłby udostępnić swój sterownik innym programistom bez żadnych kosztów z tym związanych. Netherrealm nie chce ujawnić, czy ich wsparcie zostało oparte na sterowniku Lab Zero. Nam to nie przeszkadza, a teraz liczymy na wsparcie kierownic z PS3 np. Logitech G27.
       
      Mortal Kombat X ukaże się na PlayStation 4, Windows PC i Xbox One.

      1 komentarz
      205 wyświetleń
    6. God of War 3 Remastered zmierza na PlayStation 4 w lipcu

      God of War 3 Remastered zmierza na PlayStation 4, informuje Sony.
       
      Zainteresowanych odsyłam do oglądania wideo na kanale PlayStation w serwisie www.twitch.tv
       
      Według Sony, gra ukaże się 14 lipca, i będzie posiadać pełne wsparcie grafiki HD w 1080p oraz "inne dodatki".
       
      Wersja Remastered jest wydawana w ramach obchodzenia 10. rocznicy serii.
       

      đci

       

       
       

      1 komentarz
      231 wyświetleń
    7. PSN posiada teraz stronę stanu serwera w czasie rzeczywistym

      PlayStation Network zarówno jak Xbox Live  udostępnił swoim użytkownikom nową szczegółową stronę, na której można śledzić stan większości usług w czasie rzeczywistym.
       
      Każdy wcześniej polegał na starej stronie, która nigdy nie została zaktualizowana o statusy sieci. dlatego większość użytkowników sprawdzała stan PlayStation Network na Twitterze, gdzie podawano najnowsze aktualizacje z przerw serwerów.
       

       
      Nowa strona wygląda o wiele lepiej i posiada osobny wiersz dla każdej z dostępnych usług, takich jak "Gaming and Social" , "PlayStation Store", itp.
       
      Mam nadzieję, że będzie odzwierciedlać rzeczywisty stan serwera w danym czasie.

      1 komentarz
      252 wyświetleń
    8. Najlepiej sprzedające się gry na PS4, PS3, PS Vita na PSN w Lutym

      Sony opublikowało miesięczną listę najlepiej sprzedających się gier w Ameryce Północnej na PlayStation Store, Dying Light wskoczyło na szczyt w lutym na PS4.
       
      Techland dał nam otwarty świat gry z zombie w roli głównej, wydany pod koniec stycznia, dzięki której udało im się wyprzedzić na liście popularności takie duże produkcje jak Evolve (wydany 10 lutego) oraz The Order: 1886 (wydany 20 lutego). Daying Light przysłoniło nawet Dragon Ball Xenoverse, pomimo faktu, że został wydany dopiero 24 lutego. Pierwszy epizod Life is Strange  - dostępne tylko w wersji do pobrania, w przeciwieństwie do innych gier - wszedł na numer piąty w tym miesiącu.
       
      Minecraft, jak zwykle, na szczycie listy przebojów na konsoli PS3, no i na końcu pozostała Vita ze swoim Sword Art Online: Hollow Fragment.
       
      Pełną listę możesz sprawdzić poniżej. Daj nam znać w komentarzach jaką grę wy pobraliście w lutym w lutym.
       
      PS4:
       
       


      Dying Light
      Dragon Ball: Xenoverse
      Evolve
      The Order: 1886
      Life is Strange: Episode One
      Minecraft: PlayStation 4 Edition
      Grand Theft Auto V
      Middle-earth: Shadow of Mordor
      LittleBigPlanet 3
      Resident Evil
      Rayman Legends
      Call of Duty: Advanced Warfare
      Dragon Age: Inquisition
      Tomb Raider: Definitive Edition
      Far Cry 4
      FIFA 15
      Outlast
      Knack
      Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition
      NBA 2K15
      PS3:


      Minecraft: PlayStation 3 Edition
      Resident Evil
      Grand Theft Auto V
      Call of Duty: Advanced Warfare
      Life is Strange: Episode One
      Dragon Ball: Xenoverse
      Chivalry: Medieval Warfare
      Street Fighter III: Third Strike Online Edition
      Super Street Fighter II Turbo HD Remix
      NBA 2K15
      LittleBigPlanet 3
      South Park: The Stick of Truth
      Resident Evil 4
      Need for Speed: Most Wanted
      FIFA 15
      Grand Theft Auto IV
      Destiny
      Street Fighter X Tekken
      Guilty Gear Xrd -SIGN-
      Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition
      PS Vita:


      Sword Art Online: Hollow Fragment
      Minecraft: PS Vita Edition
      Dragon Ball Z: Battle of Z
      Hyperdimension Neptunia ReBirth1
      Monster Monpiece
      Tales of Hearts R
      Jak and Daxter Collection
      Call of Duty: Black Ops Declassified
      Rayman Legends
      Child of Light
       

      1 komentarz
      164 wyświetleń
    9. Aktualizacja PS4 w wersji 2.50 doda nową funkcję wstrzymaj/wznów

      Nadchodząca aktualizacja PlayStation 4 o nazwie kodowej "Yukimura", doda wiele nowych funkcji, w tym możliwość wstrzymania/wznowienia gry.
       
      Jak pisano na blogu PlayStation, oznacza to, że będziemy w stanie przełączyć PS4 w tryb "Spoczynku" (w celu oszczędzania zużycia energii i możliwości naładowania kontrolerów) w trakcie gry, by następnie móc wrócić z powrotem do rozrywki, poprzez proste naciśnięcie przycisku PS na DualShocku 4.
       
      Funkcja ta zależy od oprogramowania, ale oczekujemy, że będzie dostępna dla większości dostępnych gier.
       
      Inne zmiany w aktualizacji 2.50 to możliwość dostosowania klatek w Remote Play and Share Play z opcją wyboru 60fps.
       
      Aktualizacja "Yukimura" doda również opcję rozbudowy do subkonta naszego konta głównego za pośrednictwem konsoli. Bez potrzeby przechodzenia do trybu online.
       
      Będziemy także w stanie połączyć znajomych z Facebooka do PS4, co powinno wzmocnić naszą sieć znajomych w rozrywce on-line.
       
      Inne dodatki to automatycznie zapisywane zrzutów ekranu w momencie zdobycia osiągnięcia oraz wiele innych opcji ułatwień dostępu. Należą do nich m.in: " powiększenie tekstu, wyższy kontrast UI, zoom dla wyświetlanych zdjęć, odwrócić kolory na ekranie.
       
      Użytkownicy będą również mogli przypisywać do siebie DualShocka 4, uniemożliwiając innym osobom z ograniczonym dostępem możliwość grania.
       
      Data premiery "Yukimury" nie została potwierdzona, lecz aktualizacja powinna pojawić się już nie długo.

      2 komentarze
      177 wyświetleń
    10. PS4 20th Annversary Edition No. 00001 sprzedane za £85 000!

      Sony obchodząc swoją 20 rocznicę marki Playstation postanowiło wydać specjalne edycje konsol PS4 w kolorystyce przypominające pierwsze PSX. Oczywiście oferta ta jest limtowana, w związku z tym konsole posiadają swoje numery partii.
       
      W grudniu 2014 sprzedano 12.300 sztuk tych limitowanych konsol. Natomiast w weekend Sony zorganizowało aukcję charetatywną wystawiając na aukcję pierwszą konsolę z tej edycji.
       
      Pierwsza rocznicowa konsola PS4 20th Anniversay Edition została sprzedana na licytacji za ¥15.135 million - czyli około 480 000 PLN!
       
      Cena zaskoczyła wszystkich nawet samego szefa sedziby firmy w Japonii, który po zakończeniu aukcji dodał - "We appreciate all who participated in the auction and are surprised at the highest bid price, which was higher than our expectations".
       
      PS: Cena rynkowa konsol z okazji 20-leca istnienia marki Playstation wynosi £399.99.
       
       
       
       

      2 komentarze
      211 wyświetleń
    11. PSN jest atakowane każdego dnia - twierdzi Sony

      PSN
       
      PlayStation Network działa bardzo stabilnie przez ostatnie kilka miesięcy. Chociaż nie było regularnych przerw od czasu świąt, to nie jesteśmy jeszcze w stanie zgłosić jakiś istotnych przestojów w 2015 roku, co oczywiście powinno być czymś normalnym.
       
      Pomyślałbyś, że to możliwe tylko dzięki ciężkiej pracy inżynierów firmy, jak twierdzi prezydent Shuhei Yoshida z SCE Worldwide Studios, który ujawnił, iż ​​serwery Sony są atakowane każdego dnia.
       
      "Jesteśmy zawsze narażeni na niekorzystne działa ze strony ataków," zapewnił w wywiadzie dla magazynu Game Informer. "Właściwie, atak zdarza się codziennie i to dosłownie codziennie. W niektórych dniach ich ilość jest większa a w pozostałych o wiele mniejsza. Każdego dnia nasi pracownicy wymyślają nowe sposoby na zapobieganie tym atakom, nowe sposoby na - .... To jak gra w kotka i myszkę. Mamy firmę partnerską, z którą mamy okazję pracować, aby zawsze aktualizować nowe sposoby na zapobieganie ataku napastnika. Tak, to ciągła walka. " - podkreśla Yoshida.
       
      Sony przeprosiło już za dużą przerwę w działaniu PSN w okresie Bożego Narodzenia, dodając pięć dni usługi PlayStation Plus do kont abonenckich - i oferując voucher z  10 procentową zniżką na zakupy w PlayStation Store. Microsoft, na swojej stronie, zasugerował, że wszyscy trzej najwięksi producenci konsol pracują wspólnie, aby zapobiec takim atakom w przyszłości - przecież na takim przestoju cierpi tak samo przemysł danej firmy jak i indywidualny posiadacz danej platformy.

      1 komentarz
      240 wyświetleń
    12. Kolejny deserter z Naughty Dog

      Źle się dzieje w Naughty Dog. Niecały miesiąc temu odszedł Kreatywny Dyrektor Amy Henning, a dziś w jego ślady podążył Dyrektor Gier Justin Richmond. Sony Computer Entertainment of America ogłosiło, że daty premiery najnowszego Uncharted dla PS4 pozostaną niezmienione.
       
       
       
      Co prawda Richmond odszedł na dobrych warunkach z dobrą myślą o przyszłości firmy w tle, tak zdaje się, że jest coś czego nikt do końca nie mówi. To drugie takie odejście człowieka, który piastował wysokie stanowisko w Naughty Dog w przeciągu miesiąca. Rotacja w kadrach? Powiew świeżej krwi? Tego nie wiemy i raczej nie dowiemy się nigdy. Tak sam Richmond komentuje sytuację:
       
       
       
      "Dokonałem decyzji by opuścić Naughty Dog. Kocham tą firmę i ludzi oraz wiem, że będą oni dalej tworzyć wspaniałe gry. Z lepszych wieści, dołączyłem do studia Riot Games. Z ich innowacyjnym projektem po prostu nie mogę się doczekać, kiedy zacznę pracę. "
       
       
       
      Oby tylko najnowsze Uncharted nie ucierpiało na tych przenosinach.

      • MCL
      1 komentarz
      199 wyświetleń
    13. Niefortunny update Playstation 4

      O ile konsole Sony robi świetne, tak ich uaktualnienia firmware'u pozostawiają wiele do życzenia... Najnowszy Update Playstation 4 - oznaczony numerkiem 1.7 - powoduje wyświetlenia kodu błędu CE-36329-3.
       
       
       
      Co ten błąd oznacza w praktyce? Problemy ze stabilnym działaniem systemu, od  niewytłumaczalnych czarnych ekranów pojawiających się w najmniej spodziewanym momencie do całkowitego zwisu systemu. Użytkownicy raportują, że winna jest nowa opcja wyłączenia HDCP.
       
       
       
      Jak na razie nie wiadome jest stanowisko Sony w tej sprawie, ale jeśli masz PS4 - radzimy wstrzymać się z updatem systemu.

      • MCL
      4 komentarze
      259 wyświetleń
    14. Trials Fusion w wyższej rozdzielczości na PS4

      Wojna o rozdzielczość i grafikę w poprzedniej generacji konsol nie miała aż tak wielkiego znaczenia, bowiem obie mainstreamowe konsole prezentowały zbliżony poziom. Oczywiście, pojawiały się kwiatki, jak Bayonetta, która w wersji na PS3 została została wręcz okrojona graficznie i "wzbogacona" o chrupiąca animację. Niestety, mamy początek najnowszej generacji, a już wyraźnie widać przewagę jednej konsoli nad drugą. Która gra tym razem oskubała Xbox One? Trials Fusion.
       
       
       
      Trials Fusion to kontynuacja świetnej zręcznościówki, Trials HD. Która to z kolei jest duchowym spadkobiercą Elastomanii.  W grze chodzi o to, by dostać się z punktu A do punktu B przez trasę, po której poruszamy się w dwóch wymiarach. Żeby nie było za łatwo, trasa posiada wiele utrudnień, wyskoków, ramp, i bóg wie co jeszcze, więc trzeba się trochę nagimnastykować. Z reguły trasy nie są zbyt długie, lecz by je pokonać potrzebujemy wielkiej precyzji w sterowaniu.
       
       
       
      Pewnie teraz zastanawiacie się po co to wszystko piszę, przecież prawie każdy gracz słyszał o Trials HD. Ano po to, by przybliżyć wam mechanikę gry. Gry, która na PS4 ukaże się w pełnym 1080p przy 60 klatkach na sekundę, natomiast na Xbox One w zaledwie 900p. Ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć Tomb Raidera, który na Xbox One przycina i wyświetla mniejszą rozdzielczość. Bo nowa maszyna, bo devkity tyle co wydane, bo nie wiadomo jak to zaprogramować, bo przydzielono zrobienie portu stażyście na pół etatu... Ale, na boga, gra która nazywa się Trials Fusion i jest kontynuacją prostej gry zręcznościowej? Jeszcze trochę i PS4 naprawdę odskoczy w wyścigu zbrojeń na dobre. Niestety, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że otrzymaliśmy od Microsoftu konsolę, która nie jest gotowa, by zyskać miano konsoli nowej generacji.

      • MCL
      1 komentarz
      196 wyświetleń
    15. Biblijna gra "Call of Abraham" celuje w wydanie na najnowsze konsole

      Tak.. Gra Biblijna. To nie żart. Co prawda projekt na Indiegogo zwany: "Bible Chronicles: Call of Abraham" zebrał tylko 875 Dolarów od dziewięciu osób wspierających projekt, to twórcy są zadowoleni. Developer Phoenix Interactive Studios, Martin Bertram, powiedział:
       
       
       
      "Ciągle posuwamy się do przodu w developingu z najlepszą szybkością. Na razie pracujemy nad miastami w grze: Memfis, Egipt i Haran, oraz nad trailerem gry. Naturalnie poszukujemy też inwestorów, rozmowy z niektórymi z nich są już obiecujące. "
       
       
       
      Gra ma się ukazać na PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 i PS4. W grze będziemy grać z widokiem trzecioosobowym i będziemy grać członkiem karawanu Abrahama. Naszym głównym celem będzie... przemierzanie biblijnych krain, jak Egipt czy Mezopotamia.
       
       
       
      Koncept Biblijnych gier nie jest nowy. Ani nigdy nie osiągnął większego sukcesu. Wszystkie dotychczasowe gry albo były chłamem, albo były kalką innych udanych gier. Jak będzie z Bible Chronicles? Nikt nie będzie pamiętał o niej pół roku po premierze..

      • MCL
      1 komentarz
      208 wyświetleń
    16. Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

      W związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.
       
      Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.
       
      Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.

      • MCL
      5 komentarzy
      405 wyświetleń
    17. Idealna Valhalla - czego oczekujemy po nowej odsłonie Assassin's Creed

      Seria Assassin's Creed na dobre zapisała się już na kartach historii gier wideo. Premiera każdej kolejnej części cyklu to wielkie wydarzenie, które wywołuje wiele emocji. W miarę jednak, jak Ubisoft podejmuje się nowych eksperymentów w ramach tej silnej marki, na deweloperów spada też coraz więcej krytyki.
      Nie da się ukryć, że seria zatraciła nieco swojego oryginalnego klimatu, a dwie ostatnie, RPG-owe odsłony zmagały się z wieloma poważnymi problemami. Nadchodzi jednak kolejna generacja sprzętowa, a z nią szansa na nowe rozdanie. Zebraliśmy więc najważniejsze elementy, które chcemy zobaczyć w Assassin's Creed Valhalla.
      Jednym z największych grzechów Origins i Odyssey był wymuszony grind, czyli konieczność wykonywania zadań pobocznych, pod groźbą braku możliwości kontynuowania historii. Twórcy doprowadzili niestety do tego, że nie było opcji poznania wyłącznie wątku głównego. Choć momentami mogło się wydawać, że historia biegnie odpowiednim tempem i bez przestojów, to gdy tylko Bayek, Kassandra lub Alexios przestali zajmować się pobocznymi aktywnościami, przed głównymi zadaniami wyrastała blokada, którą można było przebić tylko odpowiednim poziomem.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      317 wyświetleń
    18. Playstation 4 sprzedało się w ilości 6 milionów sztuk

      Sony raportuje, że dnia 2 marca wyszła z magazynów 6 milionowa sztuka najnowszej konsoli Sony. Od czasów premiery, czyli 15 listopada ubiegłego roku, minęły niespełna cztery miesiące. Co ciekawe, w Japonii od dnia premiery, to jest 22 lutego do dziś konsola sprzedała się w ilości 370'000 sztuk.

      Jestem zachwycony bardzo dobrym startem PS4 w Japonii. Media społecznościowe, które zamieściliśmy w naszym Playstation cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród graczy, którzy używają ich by nagrywać i dzielić się z innymi graczami z całego świata.
      Należy tylko pogratulować Sony sukcesu, bo wydaje się, że Playstation 4 ma zapewnione miejsce najlepszej konsoli obecnej generacji.

      • MCL
      0 komentarzy
      237 wyświetleń
    19. Uncharted: The Nathan Drake Collection wygląda oszałamiająco na PS4!

      Seria Uncharted już od pierwszej części zachwycała graczy niesamowitą grafika i efektami, które nie raz podczas zabawy cieszyły oko. Sony najlepsze zachowało na koniec wraz z premierą portu gry na ich najnowszą konsole.
       
      Za port odpowiedzialny jest deweloper Bluepoint, który jest odpowiedzialny za przenosiny serii God of War, ICO czy Shadow of the Colossus na Playstation 3. Już wtedy ludzie z Bluepoint pokazali na co ich stać, lecz tym razem podczas przenosin przygód Nathana Drake'a przeszli sami siebie.
       
      Gra wygląda niesamowicie, dzięki ogromu zmian jakie wprowadzono w odświeżony port. Zmiany te nie dotknęły tylko odświeżenia rozdzielczości do 1080p i pełnych 60 klatek na sekundę, lecz przemodelowano tony tekstur od tych dużych do tych najmniejszych szczegółów. Trudno w to uwierzyć, ale prawie 6-letnia gra dorównuje najnowszym tytułom dostępnych na current-geny.
       
      Na koniec zachęcam do obejrzenia filmiku, na którym omawiana jest tylko sama gra, ale także prezentowane momenty gameplayu w akcji.
       
       
       


      0 komentarzy
      229 wyświetleń
    20. Wojny o rozdzielczość w Wiedźminie 3 nie zacznie CD Projekt Red

      Developer Wiedźmina 3: Wild Hunt Michał Krzemiński ostudza zapały ludzi bardzo zaangażowanych w debaty na tematy rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Twierdzi, że bezcelowym jest mówienie o wyżej wymienionych przed ukończeniem gry. Stwierdzenie to pochodzi od wywiadu z gamesTM, gdzie developer został spytany o różnicę w rozdzielczości między dwiema platformami
       
       


      Jeśli pytacie, czy mam rzucić kamieniem w tocząca się obecnie wojnę między rozdzielczością Xbox One i PS4, nie zrobię tego. Gra nie jest skończona i rozmowa na temat rozdzielczości teraz jest, moim zdaniem, bezcelowa
       
       
      Faktem jest, że ostatnimi czasy powróciły z wielkim natężeniem debaty na temat rozdzielczości obu systemów i frameratu. Developer CD Projekt Red postąpił słusznie, nie dodając oliwy do ognia, lecz niezaprzeczalne jest to, że obecnie Xbox One "nie wyrabia" graficznie nad mocniejszym i wydajniejszym PS4.

      • MCL
      0 komentarzy
      221 wyświetleń
    21. Aktualizacja systemu PS4 do firmware 3.0 zwiększy pojemność miejsca online

      Sony wypuszcza kolejną wielką aktualizację oprogramowania dla konsoli Playstation 4, tym razem brzmi jak kolejny duży krok do przodu.
       
       


      Nowa aktualizacja o nazwie kodowej Kenshin jest dostępna już dla wszystkich zapisanych do programu Beta testerów. Oficjalna data premiery dla pozostałych użytkowników ma zostać ujawniona niebawem.
       
       
       
      Wszystkie zmiany dotyczące nowej aktualizacji planowanej przez Sony dla PS4 znajdziecie na oficjalnym Blogu Playstation, lecz my wymienimy kilka najbardziej istotnych zmian dostępnym w najnowszym firmware.


      Zwiększenie pojemności miejsca online dla posiadaczy kont PS Plus z 1GB do 10GB
      Nowa funkcja Youtube Live, pozwoli graczowi strumieniować swoją grę bezpośrednio na serwis Youtube
      Nowa zakładka "Wydarzenia" umożliwi wyświetlanie najnowszych informacji na temat gier w które grasz, np. informacje o podwójnym XP
      Zakładka "Społeczności" pozwoli na komunikację z innymi graczami, którzy mają podobne zainteresowanie na podstawie gier
      Możliwości przesyłania nagranych wideo na serwis Twitter
      Możliwość wysłania prośby o pozwolenie obejrzenia poczynań w grach przez znajomych
      Jak widać ciekawych zmian w najnowszej aktualizacji nie brakuje, a zwiększenie pojemności dysku Online to jedno z lepszych posunięć Sony w stronę graczy.

      0 komentarzy
      238 wyświetleń
    22. Thrustmaster zapowiada 2 nowe kierownice dla konsoli Sony.

      Thrustmaster znany bardziej z urządzeń preferencyjnych dla komputerów klasy PC (myszki, klawiatury, głośniki, kontrolery, itp.) postanawia wrzucić na rynek kolejne swoje gadżety, tym razem tylko dla konsol Sony, czyli Playstation 4, Playstation 3 oraz PC z system Windows 10.

       

      Za 169,99 GBP (około 1000 zł) otrzymamy wysokiej klasy kierownicę znanego producenta, który na swoim koncie ma już kilka podobnych i udanych produktów tj. wysokiej klasy Thrustmaster T500RS. Kierownica może śmiało konkurować z produktami innych marek w klasie premium. Dzięki doświadczeniu firmy możemy liczyć na wysokiej klasy budowę i wytrzymałość kierownicy, która zapewni nam pełnię wrażeń już od pierwszego kontaktu.


      Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition, bo o tym modelu mowa zapewni nam świetne wrażenia względem ceny dzięki zastosowaniu znanych technologii producenta.



       

      W Thrustmaster T150 oraz T150 Ferrari Edition znajdziemy m.in.:

      Certyfikowaną kierownicę dla konsoli Playstation 4 oraz przycisk do przełączania się pomiędzy PS4/PS3
      Force Feedback z kątem obrotu 1080° oraz technologią TouchSense
      Możliwość podłączenia zestawu pedałów T3PA, T3PA-Pro
      Kompatybilność z PC i system Windows 10
      Realistyczną kierownicę z wszystkimi przyciskami, które znajdziemy n padzie od konsoli PS4 wraz z ergonomicznym ich rozłożeniem + łopatki do sekwencyjnego zmieniania biegów

       

      Kierownicę znajdziecie na półkach sklepowych już w październiku, a wszelkich zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony produktu, gdzie możecie na bieżąco śledzić informacje na temat nowego akcesorium firmy.

      0 komentarzy
      344 wyświetleń
    23. PS5 Destruction AllStars obiecuje wciągające sprzężenie zwrotne DualSense, atmosferyczny dźwięk 3D

      Flagowe cechy konsoli nowej generacji od Sony, PlayStation 5, są niesamowite, gdy wykorzystuje się ich pełny potencjał - ale obecnie nie widzimy ich zbyt wiele (w grach). Firmy zewnętrzne ledwie zarysowują możliwości urządzeń takich jak DualSense, więc z niecierpliwością czekaliśmy na kolejną rundę.
       
      Wszystko zaczyna się w przyszłym tygodniu za sprawą Destruction AllStars, nad którym pracuje Lucid Games we współpracy z Sony XDev Europe. Jak można się spodziewać, ta wersja zyska opcję błyskawicznego czasu ładowania dzięki ultraszybkiemu dyskowi SSD znajdującemu się w PS5. Ciekawsze jest jednak to, w jaki sposób tytuł będzie wykorzystywać adaptacyjne wyzwalacze kontrolera i dotykowe sprzężenie zwrotne.
       
      „Przeżyj niesamowite wrażenia z jazdy!” - czytamy na oficjalnej stronie gry. „Uzyskasz niesamowite wrażenia z jazdy każdym pojazdem, dzięki adaptacyjnym spustom kontrolera bezprzewodowego DualSense™. Poczuj uderzenia i zderzenia, kiedy dwa serwomechanizmy kontrolera bezprzewodowego DualSense™ symulują Twoje akcje w grze poprzez immersyjne zwrotne informacje sensoryczne.”.
      Dostępna będzie również obsługa dźwięku 3D: „Tak właśnie ma brzmieć chrzęst uderzenia we wroga! Usłysz oszałamiającą atmosferę stadionu w 360 stopniach, dzięki technologii dźwięku 3D Tempest". 
       
      Oczywiście całość będziemy mogli sprawić dopiero po premierze gry, która ma nastąpić 02.02.2021, czyli już na dniach. Miejmy nadzieję, że te i inne zapowiedzi dewelopera nie okażą się płytkimi obietnicami jak to miało miejsce przy pierwszych grach, które obiecywały wykorzystywać wszystkie funkcje kontrolera DualSense - chociaż jesteśmy dobrej myśli.
       
       
      Jak zapowiada się Waszym zdaniem gra Destruction AllStars na PS5? Napiszcie co o niej myślicie w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      466 wyświetleń
    24. Kiedy pojawi się PS4 Slim?

      Oczywiście nie musimy zgadywać, czy taka wersja najnowszej konsoli od Sony pojawi się na rynku, ponieważ odpowiedź jest prosta.

       

      Wersje slim towarzyszyły już przy produkcji pierwszej konsoli Sony, którą było Playstation (PSX), jego odmłodzona wersja nosiła nazwę PS One i wbrew pozorom osiągnęła spory sukces na rynku, który prawdopodobnie zaskoczył same Sony.

      Przy kolejnych następnych generacjach wersje Slim stawały się czymś normalnym i pojawiały się już po okresie 4 lat od premiery pierwszej wersji sprzętu (Playstation 2 Slim - 1 Listopad 2004).

      Czy tak samo będzie przy Playstation 4? Oczywiście, że tak, lecz póki co oficjalnych informacji jeszcze nie ujawniono, a samo Sony unika tematów dotyczących mniejszej wersji PS4.

      Możliwe że pierwsze informacje jakie mogą pojawić się w związku z Playstation 4 Slim usłyszymy na nadchodzącym Paris Games Week (28.10-01.11.2015). Choć prawdopodobieństwo ujawnienia tych informacji jest bardzo małe to istnieje iskierka nadziei, że wersja Slim pojawi się Bundle Pack wraz z premierą GT 7, które jest już jak wiadomo w fazie produkcji.

       

      Przypominamy, że poprzednia edycja zestawu konsoli z Gran Turismo6 przyniosła spory sukces sprzedaży.

       

      0 komentarzy
      229 wyświetleń
    25. Sony zwiększa cenę Playstation 4 w Kanadzie

      Sony ogłosiło, że zwiększa cenę swojej konsoli z 400 Dolarów Kanadyjskich do 450, by "odpowiedzieć zmiany w rynku". Nowa cena zaczyna obowiązywać od dzisiaj.
       
       
       
      "Komputerowy system rozrywki Playstation 4 dostarcza fenomenalnego doświadczenia świata gier, który ukształtuje go na lata do przodu, oraz który został główną next-genową konsolą w Kanadzie. By odpowiedzieć na zmiany w rynku, zwiększyliśmy cenę z 399.99 Dolarów Kanadyjskich do 449.99 Dolarów (Sugerowana cena detaliczna)"
       
       
       
      Czego Sony nie powiedziało to to, że Dolar Kanadyjski traci do Amerykańskiego, oraz to, że 450 Dolarów Kanadyjskich jest równowartością 405 Dolarów Amerykańskich, więc cena tak naprawdę nie zmieniła się za wiele.

      • MCL
      0 komentarzy
      272 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.