Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • PS5 bez natywnego obrazu 4k w 60 FPS? Dementujemy plotki!

    Gangst3r
    • 666 wyświetleń

    W sieci już od kilku dni krąży plotka o tym, że w jakiś sposób PS5 nie może uruchamiać gier w natywnym obrazie 4K przy 60 FPS? Brzmi nieprawdopodobnie… prawda? To dlatego, że tak jest. Z oficjalnym wpisem na łamach XboxArcade wstrzymywaliśmy się jeszcze trochę, ponieważ zamierzamy dostarczać wam rzetelnych informacji, pomijając burzę niepotwierdzonych plotek.

     

    W niedawnym oświadczeniu dewelopera Teamkill Media otrzymaliśmy potwierdzenie, że nie powinno być problemu, aby platforma PlayStation nowej generacji do gier z łatwością osiągnęła testy porównawcze 4K 60 FPS.

    Gdzie zaczęła się ta panika na temat PS5? Plotki zaczęły się obracać, gdy kilku „wtajemniczonych” zaczęło dzielić się pogłoskami, że PS5 z trudem osiąga rozdzielczość 4K i deweloperzy muszą "kombinować" i iść na kompromisy w poszczególnych momentach gry. W serii tweetów znany producent gier, Dusk Golem - znany również pod pseudonimem AestheticGamer, powiedział, że od deweloperów korzystających z zestawów deweloperskich na PS5 słyszał, że konsola „boryka się w szczególności z grami 4K, więc zobaczysz wiele fałszywych obrazów 4K”.

     

     

    W porównaniu do Xbox Series X, który ma być tańszy spekuluje się również jako potężniejszą konsolę nowej generacji.

     

    Warto wspomnieć, że fałszywe 4K oznaczałoby wykorzystanie pewnych sztuczek programowych, aby zasadniczo przeskalować obraz z rozdzielczości 1080p (lub wyższej) do formatu 4K, bez obciążenia wymaganego do uruchomienia natywnej rozdzielczości 4K.

    I choć brzmi to absurdalnie, trudno jest teraz odrzucić większość plotek na temat PS5 - faktem jest, że nie wiemy zbyt wiele o konsoli i nie widzieliśmy wystarczająco dużo gier w akcji. Czy więc musimy się martwić, że gry na PS5 działają poniżej natywnego standardu branżowego 4K? Nie, oczywiście nie.

     


    Wyjaśnienie pochodziło od programisty Teamkill Media na Twitterze. Po odświeżeniu, w którym użytkownik Twittera twierdził, że ich kosmiczny horror FPS Quantum Error ma trudności z osiągnięciem wstępnej optymalizacji 4K przy 30 FPS postanowili to sprawdzić. I tak według Teamkill Media, Quantum Error już działa w niezoptymalizowanej rozdzielczości 4K 65-70FPS. Więc nie martwią się o osiągnięcie 60 klatek na sekundę przed ostateczną premierą gry:

     

    Dlatego odłóżmy tę paskudną plotkę - skoro mniejsze studio, takie jak Teamkill Media LLC, jest w stanie osiągnąć takie wyniki, czy są jakieś wątpliwości odnośnie tego, czy giganci branżowi, tacy jak Sony, EA, Ubisoft czy Insomniac Games, będą mieli te problemy? Bez wątpienia nie, więc sprawa mocy PS5 powinno być oczywista.

     

    Data premiery nie została jeszcze oficjalnie podana przez Sony, ale wstępnie podaje się, ze konsola ma pojawić się w święto dziękczynienia w USA, które przypada na 26 listopada 2020.

    Edytowane przez Gangst3r


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.