Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ratchet & Clank: Rift Apart - nowy patch dodaje tryb 40FPS dla telewizorów 120Hz

    Gangst3r
    • 201 wyświetleń

    Oto ciekawy dodatek do Ratchet & Clank: Rift Apart znaleziony w aktualizacji 1.002, jeśli posiadasz telewizor zdolny do pracy z częstotliwością 120 Hz, Playstation 5 zwiększy liczbę klatek w trybie Fidelity do 40 klatek na sekundę. Łatka jest dostępna do pobrania teraz i działa, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę dla telewizorów, które mogą je obsłużyć. Dzięki wyższej szybkości klatek na sekundę gra będzie działać jeszcze lepiej przy zachowaniu jakości wizualnej normalnego trybu. Ta szczególna liczba klatek na sekundę została wybrana, ponieważ dzieli się równo na 120 Hz wysokiej klasy telewizorów, co oznacza, że tempo klatek nadal jest równe.

     

    Będziesz jednak potrzebować odpowiedniego telewizora, aby aktywować zwiększenie liczby klatek na sekundę, więc zapoznaj się z przewodnikiem po telewizorach 4K dla PS5. Pamiętaj również, aby zagłębić się w ustawienia gry, aby dokonać prawidłowej kalibracji. Poprawka rozwiązuje również wiele problemów, błędów i usterek.

     

    Oto wszystkie aktualizacje aktualizacji Ratchet & Clank: Rift Apart 1.002.

     

    Nowe funkcje

    • Dodano nowe naklejki
    • Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX
    • Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX w trybie fotograficznym
    • Dodano możliwość włączania lub wyłączania pancerza w trybie fotograficznym.
    • Dodano kolorowe tła do trybu fotograficznego
    • Dodano tryb wyświetlania 120 Hz, który zmniejsza opóźnienia wejścia podczas korzystania ze zgodnego wyświetlacza. W tym trybie cel liczby klatek na sekundę w trybie grafiki Fidelity zwiększa się do 40 klatek na sekundę
    • Dodano opcję pomijania przerywników filmowych
    • Dodano opcję wyłączania komunikatu poziomu i spowolnienia

    Poprawki ogólne

    • Rozwiązano problem polegający na tym, że wyzwanie glitch mogło zostać rozegrane dwukrotnie, co spowodowało, że gracze nie mogli ukończyć go później.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że białe kostki mogły pojawić się w kinie otwierającym
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że czołgi mogły zniknąć.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że znaki mogły być rozmyte w trybie zdjęć, gdy aparat jest bardzo blisko.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że gra mogła się zawiesić podczas samouczka szyny grindowej.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że zabicie Grunthorsa trudi nie było wliczane do Extinction Event Trophy
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że niektórzy Grunthors nie wliczali się do Trofeum Wydarzenia Zagłady
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że interfejs koła broni mógł utknąć na ekranie
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że rozmieszczona broń powstrzymała atak na wrogów.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że RYNO nie zadają wrogom obrażeń.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że tekst sprzedawcy broni był nieczytelny w trybie retro.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że aparat mógł utknąć na Blizar
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że wiele obiektów środowiskowych nie było ładowanych na cordelion
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł utknąć po ukończeniu układanki Clank na Sargasso.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre kamienie zurpstone nie pojawiały się już na mapie, jeśli gracz opuści planetę.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że Rivet upadł na zawsze po odrodzeniu się na Blizon
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że linie Clank grały nieprawidłowo podczas pobytu w Zurkies
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że Goons mógł pozować podczas umierania
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że po odrodzeniu się na Blizar nie pojawił się odcinek kolei.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że gra wydawała się bardzo ciemna, jeśli tryb zdjęć został aktywowany bardzo szybko
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre skoki nie byłyby możliwe, gdyby włączono przełącznik ślizgowy.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł upadać bez końca podczas nikczemnej walki
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że zmiana ustawienia trybu graficznego podczas uruchamiania gry w trybie wyzwań spowoduje uruchomienie normalnej gry.
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że broń w rękawicach pojawiała się nieprawidłowo w trybie zdjęć
    • Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre filtry trybu fotograficznego mogły usuwać wygładzenie w grze głównej
    • Większa stabilność
    • Różne dodatkowe poprawki i ulepszenia

     

    Lista poprawek wygląda zachęcająco, w szczególności dla tych, którzy mieli z nimi styczność. Aktualne wersje poprawek dla tej gry możecie znaleźć na stronie dewelopera Insomniac Games


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.