Oto ciekawy dodatek do Ratchet & Clank: Rift Apart znaleziony w aktualizacji 1.002, jeśli posiadasz telewizor zdolny do pracy z częstotliwością 120 Hz, Playstation 5 zwiększy liczbę klatek w trybie Fidelity do 40 klatek na sekundę. Łatka jest dostępna do pobrania teraz i działa, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę dla telewizorów, które mogą je obsłużyć. Dzięki wyższej szybkości klatek na sekundę gra będzie działać jeszcze lepiej przy zachowaniu jakości wizualnej normalnego trybu. Ta szczególna liczba klatek na sekundę została wybrana, ponieważ dzieli się równo na 120 Hz wysokiej klasy telewizorów, co oznacza, że tempo klatek nadal jest równe.
Będziesz jednak potrzebować odpowiedniego telewizora, aby aktywować zwiększenie liczby klatek na sekundę, więc zapoznaj się z przewodnikiem po telewizorach 4K dla PS5. Pamiętaj również, aby zagłębić się w ustawienia gry, aby dokonać prawidłowej kalibracji. Poprawka rozwiązuje również wiele problemów, błędów i usterek.
Oto wszystkie aktualizacje aktualizacji Ratchet & Clank: Rift Apart 1.002.
Nowe funkcje
- Dodano nowe naklejki
- Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX
- Dodano możliwość wyłączenia Phantom Dash VFX w trybie fotograficznym
- Dodano możliwość włączania lub wyłączania pancerza w trybie fotograficznym.
- Dodano kolorowe tła do trybu fotograficznego
- Dodano tryb wyświetlania 120 Hz, który zmniejsza opóźnienia wejścia podczas korzystania ze zgodnego wyświetlacza. W tym trybie cel liczby klatek na sekundę w trybie grafiki Fidelity zwiększa się do 40 klatek na sekundę
- Dodano opcję pomijania przerywników filmowych
- Dodano opcję wyłączania komunikatu poziomu i spowolnienia
Poprawki ogólne
- Rozwiązano problem polegający na tym, że wyzwanie glitch mogło zostać rozegrane dwukrotnie, co spowodowało, że gracze nie mogli ukończyć go później.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że białe kostki mogły pojawić się w kinie otwierającym
- Rozwiązano problem polegający na tym, że czołgi mogły zniknąć.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że znaki mogły być rozmyte w trybie zdjęć, gdy aparat jest bardzo blisko.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że gra mogła się zawiesić podczas samouczka szyny grindowej.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że zabicie Grunthorsa trudi nie było wliczane do Extinction Event Trophy
- Rozwiązano problem polegający na tym, że niektórzy Grunthors nie wliczali się do Trofeum Wydarzenia Zagłady
- Rozwiązano problem polegający na tym, że interfejs koła broni mógł utknąć na ekranie
- Rozwiązano problem polegający na tym, że rozmieszczona broń powstrzymała atak na wrogów.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że RYNO nie zadają wrogom obrażeń.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że tekst sprzedawcy broni był nieczytelny w trybie retro.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że aparat mógł utknąć na Blizar
- Rozwiązano problem polegający na tym, że wiele obiektów środowiskowych nie było ładowanych na cordelion
- Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł utknąć po ukończeniu układanki Clank na Sargasso.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre kamienie zurpstone nie pojawiały się już na mapie, jeśli gracz opuści planetę.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że Rivet upadł na zawsze po odrodzeniu się na Blizon
- Rozwiązano problem polegający na tym, że linie Clank grały nieprawidłowo podczas pobytu w Zurkies
- Rozwiązano problem polegający na tym, że Goons mógł pozować podczas umierania
- Rozwiązano problem polegający na tym, że po odrodzeniu się na Blizar nie pojawił się odcinek kolei.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że gra wydawała się bardzo ciemna, jeśli tryb zdjęć został aktywowany bardzo szybko
- Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre skoki nie byłyby możliwe, gdyby włączono przełącznik ślizgowy.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że gracz mógł upadać bez końca podczas nikczemnej walki
- Rozwiązano problem polegający na tym, że zmiana ustawienia trybu graficznego podczas uruchamiania gry w trybie wyzwań spowoduje uruchomienie normalnej gry.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że broń w rękawicach pojawiała się nieprawidłowo w trybie zdjęć
- Rozwiązano problem polegający na tym, że niektóre filtry trybu fotograficznego mogły usuwać wygładzenie w grze głównej
- Większa stabilność
- Różne dodatkowe poprawki i ulepszenia
Lista poprawek wygląda zachęcająco, w szczególności dla tych, którzy mieli z nimi styczność. Aktualne wersje poprawek dla tej gry możecie znaleźć na stronie dewelopera Insomniac Games
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.