Jump to content

Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
 
Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
 
    Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
 

 
Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
 
Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
 
Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
 
Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
 
Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
 
Kluczowe cechy

• Rozległy świat pełen emocji
Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
• Stwórz własną postać
Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
• Epicki dramat zrodzony z mitu
Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
• Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
 
Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
 

Read more...

Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
 
Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
 
 
Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
 
Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).
Read more...

GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
 

 
Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
 

 
Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
 
A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Remaster Nioh 2 na PS5 wygląda zgrabnie i dziko w nowej rozgrywce



    Mamy dobre wieści dla fanów gry Nioh. Koei Tecmo właśnie opublikowało nowe nagrania z gry z remasteru Nioh 2 na PlayStation 5 - gra prezentuje się świetnie.

     

    Możesz obejrzeć nowy film powyżej, który zawiera prawie 15 minut materiału RPG akcji ulepszonego PS5 w 4K, przy 60 klatkach na sekundę. Oryginalna wersja PS4 nie była oczywiście wizualna, ale dodatkowy sprzęt pozwala na działanie gry w wysokiej rozdzielczości bez utraty wydajności. Na początku filmu zauważysz również natychmiastowy restart po śmierci. Brak czasu ładowania, który powstrzymałby cię przed zabijaniem tych nieznośnych demonów.

    Nioh i Nioh 2 otrzymają remastery na PS5 i będzie można je kupić razem w The Nioh Collection. Niezależnie od tego, czy kupisz je razem, czy osobno, wszystkie pojawią się na PS5 5 lutego 2021 r.

     

    Czy nie możesz się doczekać grania w te gry na PS5? Zostaw wiadomość w sekcji komentarzy poniżej.

    Edited by Gangst3r


    User Feedback

    Recommended Comments



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    Loading...

  • Similar Content

    • By Gangst3r
      O Dead Space pisaliśmy już w zeszłym miesiącu, kiedy to EA odświeżyło swoją stronę profilową w serwisie YouTube. Ze względu na to, że wtedy nie było zbyt wiele do pokazania, wielu spodziewało się, że nie zobaczy gry przez co najmniej kilka lat, ale według nowego raportu może ona pojawić się już w przyszłym roku.
       
      Raport pochodzi od VentureBeat, gdzie opierając się o sprawdzone źródła, które są zbliżone do projektu, okazuje się, że premiera remake'u gry planowana jest na jesień 2022 roku.
       
      Dodano, że firma chce również ujawnić więcej informacji na temat gry przed końcem tego roku. Nie jest oczywiście jasne, kiedy możemy dowiedzieć się czegoś więcej, ale zgodnie ze spekulacjami, EA może pokazać coś więcej na nadchodzącym The Game Awards.
       
      Niedawny wywiad na oficjalnej stronie EA z dyrektorem kreatywnym gry (Roman Campos-Oriola) ujawnia kilka nowych interesujących informacji. Oriola przyznał, że gra ma być "sekwencja nieprzerwanych ujęć", czyli spotkamy się z czymś, z czym fani gry God of War mogli doświadczyć na PlayStation 4.
      EA Motive, deweloper odpowiedzialny za remake Dead Space, również wykorzystuje fanów do pomocy w rozwoju gry. Założono radę społeczności, która pozwala zagorzałym zwolennikom serii mieć swój wkład i pomoc w procesie twórczym gry.
       
      Wszystko w remake'u Dead Space brzmi niezwykle kusząco. Wcześniej informowano, że jest to coś podobnego do remake'u Resident Evil 2 , który uchwycił ducha oryginału, ale drastycznie zmienił niektóre elementy, aby stworzyć zupełnie nowe doświadczenie. Jeśli EA Motive może uchwycić tę samą magię, to jesteśmy na pokładzie.
       
       
      Chcielibyście zobaczyć Dead Space w przyszłym roku? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Być może widzieliście, że Sony zaprezentowało nową aktualizację wprowadzającą obsługę portu do podłączenia zewnętrznych nośników pamięci masowej SSD dla PS5, lecz sprawa nie jest taka prosta jakby to mogło wyglądać dla przeciętnego użytkownika.
       
      Na przykład na oficjalnej stronie PlayStation wspomniano, że musisz użyć SSD M.2, który nie ma więcej niż 22 mm szerokości i 11,25 mm wysokości i zaleca się użycie jednego, który wynosi 5500 MB /s lub szybciej. Dodatkowo, niektóre M.2 SSD rzeczywiście wymagają podłączania radiatora w celu zapewnienia "skutecznego rozpraszania ciepła".
       

       
      Nie wspominając już o tym, że nawet jeśli spełniasz te wymagania, możesz nie odnieść żadnego sukcesu:
      To zwróciło wiele porównań w mediach społecznościowych wczoraj do znacznie prostszego rozwiązania w konsoli Xbox w postaci karty rozszerzeń Seagate 1TB, a wsparcie Xbox'a wkrótce wydało aktualne przypomnienie o tym w tweecie:
       
       
       
      Nie ma wątpliwości, że opcja rozszerzania pamięci masowej w konsoli Xbox Series X | S jest znacznie łatwiejsza do uchwycenia dla przeciętnego gracza i ma wiele zalet w stosunku do rozwiązania w przypadku PS5. Szczerze powiedziawszy Sony poszło w dobrym kierunku dając możliwość korzystania z szerokiej gamy dysków SSD M.2, które mogą sprawić, że rozszerzalna pamięć masowa będzie bardziej przystępna cenowo na PS5 w porównaniu do przenośnych dysków zewnętrznych o pojemności 1TB od Seagate.
       
      Należy przypomnieć, że Xbox Series X | S wspiera nośniki zewnętrze ze złączem USB 3.1 oraz minimalna pojemnością 128GB, lecz do gier zoptymalizowanych dla konsoli nowej generacji wymagany jest oryginalny zewnętrzny nośnik danych...
       
      To co obecnie chcielibyśmy dalej zobaczyć z perspektywy rozbudowy pamięci w Xbox, to szersza gama producentów budujących takie nośniki dla Xbox Series X | S, miejmy nadzieję, że obecny obniży swoją cenę w nadchodzących miesiącach. Mamy taką nadzieję!
       
      Co myślisz o rozwiązaniach rozszerzania pamięci masowej na konsolach Xbox i PS5? Daj nam znać poniżej.
    • By Gangst3r
      Ta aktualizacja oprogramowania układowego PlayStation 5, która jest obecnie w fazie testów beta, posiada wiele ulepszeń, na które wielu użytkowników czekało od dawna. Jak podaje Sony najnowsza zmiana w aktualizacja to możliwość korzystania z zewnętrznej pamięci masowej SSD, do tego dochodzą ulepszenia do systemu operacyjnego oraz wyświetlanie Trofeum.
       
      Obszerne informacje o aktualizacjach oprogramowania układowego zostały opisane w całości na tej stronie. Oprócz wcześniej wymienionej istotnej dla wielu posiadaczy funkcji, aktualizacja wprowadza mniejsze ale znaczące ulepszenia systemu. Po pierwsze, podczas robienia zrzutów ekranu możesz wyłączyć powiadomienie o potwierdzeniu na ekranie, które pojawia się w prawym górnym rogu. Spowoduje to zatrzymanie pojawiania się komunikatów w późniejszych przechwytywaniach, jeśli wykonujesz je wiele razy.
       
      Podczas nagrywania wideo na ekranie zegar pozostaje u dołu ekranu. Dzięki tej aktualizacji zegar zniknie po trzech sekundach i pojawi się ponownie w razie potrzeby, co jest miłe. Jeśli chcesz zapisać najnowszą rozgrywkę, Sony dodaje więcej opcji długości filmu. Następnie podczas edytowania zrzutów ekranu przed ich udostępnieniem liczba czcionek do dodawania tekstu została rozszerzona.
       
      Na koniec aktualizacja będzie zawierać więcej opcji włączania lub wyłączania niektórych dźwięków z klipów wideo lub podczas nadawania. Będziesz mógł włączać lub wyłączać osobisty dźwięk mikrofonowy i imprezowy, w zależności od tego, co zamierzasz.
       
      Niby nie ma tu wielkiego skoku do przodu, ale pewnością znalazło się kilka mniejszych ulepszeń, które wielu graczom ułatwią korzystanie z konsoli.
       
      A ty już skorzystasz z tych nowych ulepszeń? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Oto coś, czego nigdy wcześniej nie było: na PlayStation 5, jeśli spróbujesz zalogować się do PlayStation Network, a sieć doświadcza trudności technicznych, otrzymasz mały komunikat, który mówi: "Usługi są teraz zajęte. Wkrótce wrócimy." Jak miło!
       
      Nie, ale poważnie, dobrze, że coś takiego w końcu istnieje. Do tej pory, jeśli masz problemy z zalogowaniem się, nie wiesz, czy problem był spowodowany PSN lub własnego połączenia internetowego. Jedynym sposobem, w jaki możesz być pewien, jest przeskakiwanie online i sprawdzanie mediów społecznościowych lub strona statusu usług PSN firmy Sony nie ma w tym czasie jakiś problemów. Przynajmniej z tym małym przesłaniem, wiesz, że coś się dzieje z siecią PSN, a nie z twoim połączeniem internetowym.
       
      Drobna nowość, ale jak cieszy.
    • By Gangst3r
      Sony ogłosiło dwa nowe, kolory kontrolera DualSense - trzeba przyznać, ze wyglądają oszałamiająco. Midnight Black i Cosmic Red, bowiem tak nazywają się wersję kolorystyczne owych kontrolerów, dołączą do istniejącego biało-czarnego pada, a globalna data premiery zaplanowana jest na przyszły miesiąc. „Midnight Black zawiera dwa subtelnie różne odcienie czerni z jasnoszarymi detalami, które odzwierciedlają sposób, w jaki postrzegamy przestrzeń na nocnym niebie, a Cosmic Red oferuje uderzający czarno-czerwony wzór inspirowany unikalnymi, żywymi odcieniami czerwieni występującymi w całym kosmosie” - wyjaśnia entuzjastycznie Isabelle Tomatis na blogu PS.
       
      Zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne w Stanach Zjednoczonych na PS Direct, z dołączoną datą premiery 11 czerwca. Data premiery w Europie to 18 czerwca. Według producenta data może się nieznacznie zmienić w zależności od regionu i sprzedawcy, ale należy spodziewać się, że w przyszłym miesiącu będzie można kupić jeden z nich, gdziekolwiek jesteś.
       
      Midnight Black

       
      Cosmic Red

       
       
       
      Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do sprawy - prawdopodobnie wie, ile zarobią - dlatego zaprosił projektantów Leo Cardoso i Satoshi Aoyagi do opracowania tych kontrolerów. „Chcieliśmy, aby nowe kolory kontrolerów, a także oryginalny kontroler bezprzewodowy DualSense i konsola PS5, uzupełniały się wzajemnie, więc zaprojektowaliśmy kolory wokół tematu„ galaktyki”, ponieważ wydawało się, że jest to naturalny postęp w stosunku do oryginalnego PS5 i projektów akcesoriów. - powiedział Cardoso.
      Aoyagi dodał: „Zarówno Midnight Black, jak i Cosmic Red mają subtelny niebieski odcień, który daje unikalne odcienie czerwieni i czerni. Niebieski odcień występuje również w oryginalnych kolorach kontrolera bezprzewodowego DualSense, więc wszystkie trzy kolory ładnie się uzupełniają. Kolory i detale przycisków kontrolera zostały dostosowane tak, aby pasowały również do nowych kolorów”.
       
      Oczywiście te pady będą miały wszystkie te same funkcje, co oryginalny DualSense, w tym dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne - to oczywiste, ale doszliśmy do wniosku, że jednak i to wyjaśnimy.
       
      Po oficjalnej zapowiedzi nowych kolorów pada DualSense czekamy na podobny krok dla samej konsoli PS5. Jak podobają się wam nowe kontrolery od Sony? Który z nich najchętniej kupilibyście? Czekamy na wasze zdanie w sekcji komentarzy poniżej.
  • Forum Statistics

    6,040
    Total Topics
    31,873
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 9 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    8,285
    Total Members
    23,331
    Most Online
    Mika123
    Newest Member
    Mika123
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.