Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Wstępne informacje o nadchodzącym Mirror's Edge 2

    meW związku z najnowszymi wyciekami, oto co udało się ustalić w sprawie najnowszego dziecka DICE, czyli kontynuacji jednej z najśmielszych gier odchodzącej już generacji konsol, mianowicie Mirror's Edge 2. Pierwsze i najważniejsze, to data premiery, która raczej nie napawa optymizmem, ponieważ EA planuje wypuścić Mirror's Edge 2 dopiero w 2016 roku. Platformy na które ma zostać wydana gra to PS4, Xbox One, PC i co zaskakujące Mac. Nikt nie wspomina o wydaniu gry na platformy obecnej generacji, niestety.

     

    Co ciekawe, akcja gry będzie się dziać w otwartej przestrzeni, a więc mamy do czynienia z sandboxem! To jest to co najbardziej brakowało mi osobiście w pierwszej części gry, gdzie o ile sama gra była świetnie zrobiona, to poruszaliśmy się po niej praktycznie szynowo, po sznurku. Otwarty teren da nam ogromne możliwości. Do tego dojdzie jeszcze tryb "always-online", gdzie będziemy mogli pośmigać po wieżowcach z kumplami. Losowe wyścigi w stylu "kto pierwszy na szczycie"? Jestem jak najbardziej za.

     

    Zmianie ulegnie również system walki, bo ten był najbardziej kulawym aspektem oryginału. Pewnie, można było stłuc przeciwnika, odebrać mu broń i go ostrzelać, ale znacznie prościej było mu po prostu uciec z pola widoku. Teraz ma się to zmienić i walka, jeśli wystąpi, na pewno nie wpłynie na płynność rozgrywki. Naturalnie Faith nie dostanie broni, polegając tylko i wyłącznie na swoim sprycie, co już przecież się sprawdziło. Z niecierpliwością czekam na premierę najnowszego dzieła DICE.


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Może gdyby była w planie wydawniczym na 2015 rok pewnie Xbox 360 załapałby się dziką kartą, ale trzeba powoli porzucać nadzieję na to, że nowsze tytuły będą trafiać na poczciwego Xboxa 360... Pewnie tylko PES i FIFA będą się ciągły taśmowo do 2020 :E

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Widzę, że fanów Mirrors Edge nie brakuje, a ja nawet nie miałem styczności z tą grą :P

    MCL myślę, że o support Xbox 360 nie musimy się jeszcze martwić, ponieważ patrząc na aktualne wyniki sprzedaży Xbox One, które nie są zachwycające, MS nadal będzie rzeźbiło na niej kase :P Tak jak to Sony robiło z PS2 :D

     

    Myślę, że do 2015 pokażą się jeszcze gry, no ale na klasyki z serii Forza Motorsport czy Halo nie ma co już liczyć, bo te podpinane są pod zakładkę - Only on Xbox One.

     

    Odnośnie gry to premiera została mocno popchnięta do przodu na okres w którym aktualne generacje będą na skraju wyczerpania :(

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach


    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Firma Microsoft ogłosiła, że rozpoczęła wprowadzanie zwiększania liczby klatek na sekundę do wybranych gier kompatybilnych wstecznie dla Xbox Series X | S, zaczynając od pięciu dostępnych dzisiaj gier!
      Wiadomości zostały przedstawione w poście Xbox Wire, ujawniając, że Microsoft ściśle współpracował z programistami, aby wprowadzić te ulepszenia. Ta funkcja będzie oferować „wyższą, stabilniejszą liczbę klatek na sekundę, dzięki której gry będą wizualnie płynniejsze”. Nowy program - "FPS Boost" (angielska nazwa brzmi dobrze więc taką będziemy się posługiwać  ) udostępniany zostanie za pośrednictwem bezpłatnych aktualizacji, a do rozpoczęcia programu wybrano obecnie pięć gier:
      Far Cry 4 Sniper Elite 4 Watch Dogs 2 EA Sports UFC 4 New Super Lucky's Tale  
       
       
      Celem tej początkowej partii jest pokazanie różnych ulepszeń liczby klatek na sekundę, takich jak Nowa Super Lucky's Tale z obsługą 120 FPS i EA Sports UFC 4 działająca teraz z 60 FPS. Jednak to dopiero początek, a kolejne tytuły pojawią się jeszcze tej wiosny i nie tylko. Podobnie jak w przypadku automatycznego HDR, interfejs użytkownika poinformuje Cię, gdy gra zwiększa liczbę klatek na sekundę, a nowe opcje zgodności pojawią się również tej wiosny, umożliwiając graczom włączanie i wyłączanie tej funkcji.
       
      „To dopiero początek. Wkrótce ogłosimy i udostępnimy więcej tytułów z funkcją FPS Boost, a także wprowadzimy nowe ikony menu i ustawienia systemu w nadchodzącej aktualizacji systemu. Od wiosny tego roku będzie można przejść do sekcji „Zarządzanie grą” na dowolnym tytule, przy którym pojawi się nowy przycisk „Opcje zgodności”, co pozwoli Ci włączyć lub wyłączyć przyspieszenie liczby klatek na sekundę (a także włączyć tryb Auto HDR). Pojawi się również nowy wskaźnik informujący o uruchomieniu gry dzięki funkcji FPS Boost za każdym razem, gdy naciśniesz przycisk Xbox na kontrolerze. To Ty decydujesz, jak chcesz grać w swoje ulubione gry, czy to w oryginalnej formie, czy z FPS Boost”.
       
      W przyszłości coraz więcej gier będzie podlegać tym ulepszeniom, a dyrektor Xbox Jason Ronald potwierdził, że zespół spodziewa się wydawać nowe gry „co kilka tygodni w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
       
      Cieszysz się, że gry Xbox Series X | S otrzymują przyspieszenie FPS? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Oto niespodzianka, której się nie spodziewaliśmy! Firma Microsoft zaprezentowała dziś całkowicie nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox, który będzie kompatybilny z komputerami Xbox Series X | S, Xbox One i Windows 10, a jego premiera nastąpi 16 marca. Cena jaką nam przyjdzie zapłacić za oficjalny produkt Microsoftu ustalona została na 449 PLN.
      Według firmy Microsoft bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia „najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza”.
      „Zespół spędził niezliczone godziny na studiowaniu tego, co zapewnia wspaniałe wrażenia dźwiękowe, a ponieważ zespół zna technologię stojącą za protokołem Xbox Wireless, był w stanie wprowadzić precyzyjnie dostrojone i konfigurowalne wrażenia słuchowe, jakich nie było do tej pory w zestawie słuchawkowym Xbox. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox umożliwia głośne i wyraźne odtwarzanie dzięki niskim opóźnieniom, bezstratnemu dźwiękowi, który zapewnia wyjątkową jakość dźwięku."
       
      Funkcje obejmują obsługę wiodących w branży technologii dźwięku przestrzennego, takich jak Windows Sonic, Dolby Atmos i DTS Headphone: X, izolację głosu i funkcję automatycznego wyciszania, gdy nie rozmawiasz, bardzo miękkie duże nauszniki wykonane ze skóry poliuretanowej z regulowanym pałąkiem, jednoczesne parowanie z telefonem / Xboxem i wiele więcej.
       
      „Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku i czatu, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza. Z niecierpliwością czekamy również na podniesienie wartości kategorii słuchawek dzięki innowacjom, które wcześniej nie były dostępne w w tym przedziale cenowym ”.
       
      Ponadto 30 minut ładowania zapewnia podobno około 4 godziny pracy na baterii, a tylko 3 godziny ładowania pozwalają osiągnąć nawet 15 godzin pracy na baterii, gdy zestaw słuchawkowy nie jest używany. Brzmi imponująco!
      O wiele więcej szczegółów można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox, a zestaw słuchawkowy można zamówić w przedsprzedaży w różnych sklepach - w tym w sklepie Microsoft.
       
       
    • Przez Gangst3r
      Jedną z najbardziej znaczących zmian w kontrolerze Xbox tej generacji jest dodanie przycisku „udostępnij” w samym środku. Dzięki temu możesz natychmiast przesyłać zdjęcia i klipy wideo na swój profil Xbox i strony mediów społecznościowych.
      Jednak dla niektórych użytkowników wydaje się to być źródłem frustracji. Dobra wiadomość jest taka, że zespół Xbox pracuje nad ulepszeniem tej funkcji. W odpowiedzi na wiadomość od fanów na Twitterze Jason Ronald z Microsoftu - dyrektor ds. Zarządzania projektami na Xbox Series X - powiedział, że zespół usłyszał opinie i pracuje nad wieloma ulepszeniami, aby poprawić to doświadczenie.
      Chociaż w tej chwili nie ma nic do udostępnienia, jest to „priorytet dla zespołu”. Poniżej pełna wymiana:
       
       
      Jakie są Twoje doświadczenia związane z funkcją przechwytywania i udostępniania na konsoli Xbox Series X | S? Opowiedz nam poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Microsoft podzielił się kolejnymi szczegółami dotyczącymi nowej usługi, która ma być wprowadzona wraz z premierą najnowszej ich konsoli, czyli Xbox Series X. Smart Delivery, bo to o nim mowa, ma udostępnić graczom "przenosiny" zakupionych tytułów na najnowszą konsolę Microsoftu bez dodatkowych opłat.
       
       
       
      Microsoft wychodzi na przeciw graczom, którzy zakupili już gry na Xbox One (wersje cyfrowe, pudełkowe czy te zakupione za pomocą usługi Xbox Game Pass) wprowadzając wsteczną kompatybilność na najnowszej konsoli bez potrzeby ponownego zakupu wybranej pozycji. Przenosiny zakupionych gier odbywają się całkowicie za darmo, a sama gra nie będzie zwykłym portem lecz dostosowanym do nowej generacji tytułem.
       
      Całość będzie tylko spoczywać na deweloperach, którzy muszą wyrazić chęć zaoferowania takiej edycji. 
       
      Microsoft przedstawił trzy możliwe opcje Smart Delivery:
      Jeśli będziesz posiadał w swojej kolekcji grę, którą twórcy zdecydują się wykorzystać w Smart Delivery, to w dniu opublikowania nowej wersji, wszystkie pliki odbierzesz za darmo. Przykładem jest Cyberpunk 2077 od CD Projekt. Jeśli posiadasz Gears 5 na Xbox'a One (wersja cyfrowa, pudełkowa lub z usługi Xbox Game Pass), to możesz grać w edycję na aktualnej generacji, a w dniu premiery Xbox Series X, pobierzesz nowe ulepszone wydanie. Tytuł będzie zoptymalizowany i gotowy do gry bez dodatkowych opłat. Jeśli w dniu premiery Halo Infinite kupisz Xbox'a Series X, od razu otrzymasz wersję wykorzystującą możliwości nowej generacji, ale jeśli zdecydujesz się grać na Xbox One, to w późniejszym czasie (przy okazji kupienia next-gena) odbierzesz ulepszone wydanie.  
      Poniżej wstępna lista gier, które na dzień dzisiejszy wspierają funkcję Smart Delivery:
      Cyberpunk 2077 Gears 5 Halo Infinite Destiny 2 Yakuza: Like a Dragon Assassin’s Creed Valhalla (na początku szczegóły zdradził jeden ze sklepów) DiRT 5 Scarlet Nexus Chorus Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 Second Extinction Metal: Hellslinger The Ascent Call of the Sea  
      Pamiętajmy, że to dopiero początek listy i w późniejszym czasie z pewnością ta lista tytułów się zwiększy.
       
       
    • Przez Gangst3r
      Na rynku już zadebiutowała limitowana edycja konsoli Xbox One X Cyberpunk 2077. Nie byłoby w tym nic ciekawego gdyby nie fakt, że jeden z posiadaczy tej edycji podzielił się informacją z ukrytą wiadomością, którą znalazł na obudowie konsoli zaprojektowaną przez CD Projekt RED.
       
      Jak pisze Eversmans037 na forum Reddit, tylna część urządzenia zawiera umieszczone wyrazy zapisane w pionie: „Uniform”, „Victor”, „Mike” i „Echo”. Pierwsze litery każdego z słów układają się w wyrażenie „UV Me”, które po polsku oznacza „naświetl mnie ultrafioletem”.
       

       
      Użytkownik postąpił zgodnie z pleceniem i naświetlał konsolę światłem ultrafioletowym dzięki czemu znalazł komunikat o treści: „Wiele języków, jedna wiadomość”. Obok znajdowały się podziękowania w kilkunastu językach - we wszystkich, w jakich ukaże się gra Cyberpunk 2077.
       

       
      Cyberpunk 2077 zadebiutuje 17 września na PC, PS4 i Xbox One.
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 139
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 75 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.