Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. GTA Trilogy Definitive Edition poprawka w wersji 1.03 już dostępna - pełne informacje o aktualizacji

      Najnowszy zestaw poprawek do GTA: The Trilogy - The Definitive Edition został wydany w postaci aktualizacji 1.03 i trzeba przyznać, ze jest to całkiem spora aktualizacja, zawierająca poprawki ponad 100 błędów wraz z kilkoma nowymi funkcjami - od razu uprzedzamy, że wśród nich nie znajdziecie możliwości pływania w Vice City, nadal...
       
      Te nowe funkcje obejmują m.in. dodanie zachmurzenia w GTA: San Andreas podczas lotu na dużej wysokości, dodatkowe animacje dla CJ, gdy jest w formie puszystego lub kulturysty, dostosowanie opadów deszczu, który nie pojawia się już w środku budynków oraz dodanie kinowej kamery we wszystkich trzech grach, które można przełączać podczas jazdy na rowerze w trybie kamery.
       
      Oto pełna lista ulepszeń dla każdego z trzech tytułów w aktualizacji 1.03:
       
      Ogólne - PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC
      Poprawa stabilności Dodano kamerę kinową, którą można przełączać, przełączając tryby kamery podczas gry Naprawiono kilka błędów ortograficznych na teksturach/oznakowaniu Naprawiono kilka błędów, w których deszcz pojawiał się w pomieszczeniach podczas przerywników filmowych  
      Grand Theft Auto III – Edycja Ostateczna
      Dostosowano deszcz podczas przerywnika w intro Give Me Liberty, aby pasował do tego, co jest widoczne podczas rozgrywki Poprawiono rozdzielczość znaków na drzwiach wejściowych taksówki Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz rezydencji podczas przerywnika filmowego do misji Koszenie trawy Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w mieszkaniu Donalda Love'a podczas przerywnika filmowego do misji Liberator. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w Klubie Luigiego podczas przerywnika filmowego do misji Don't Spank Ma Bitch Up Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w garażu Joeya podczas przerywnika filmowego do misji Szofer Ciprianiego Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego misji Bomb Da Base: Akt I. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz pojawiał się pod wodą podczas spadania Naprawiono błąd, który powodował, że trawa była widoczna w garażu Joeya podczas wyjazdu z misji Drive Misty For Me Usunięto błąd, który powodował, że tekstura ściany w pobliżu szpitala w Portland pojawiała się nieprawidłowo podczas jazdy Usunięto błąd, który powodował, że różowe lub czarne tekstury pojawiały się na podłodze Turtle Head Fish Co. Usunięto problem w menu audio, który powodował, że suwak głośności okna dialogowego nie dostosowywał odtwarzanego przykładowego dźwięku. Usunięto błąd, który powodował, że interfejs użytkownika nakładał się na licznik czasu podczas wykonywania misji taksówkowych lub strażniczych. Naprawiono problem z kolizją brakujących obiektów na ścianach poniżej mostu Callahan w Chinatown Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł rozciągać dwumiejscowy pojazd za pomocą kruszarki samochodowej. Naprawiono kilka problemów z kamerą podczas grania w misje RC Usunięto błąd, który powodował, że tytuł misji zbyt długo pozostawał na ekranie na początku każdej misji. Naprawiono problem z wyświetlaniem tekstur na znaku Staunton Pay 'n' Spray Usunięto błąd, który powodował, że koła nie były podłączone do pojazdu, nad którym pracował Joey. Naprawiono błąd ortograficzny w sklepie Deli and Pizza na wyspie Staunton  
      Grand Theft Auto: Vice City – Edycja Ostateczna
      Banery reklamowe dodane do boków pojazdów Rumpo, Coach, Benson i Boxville Usunięto błąd, który powodował, że przerywnik filmowy na końcu misji Shakedown zawieszał się po powrocie do rozgrywki. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w środku podczas przerywnika filmowego do misji Publicity Tour Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego do misji Felgi aluminiowe ze stali Usunięto błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz limuzyny podczas przerywnika filmowego do misji Two Bit Hit Naprawiono błąd z rękami Tommy'ego podczas noszenia stroju Hawany w misji Shakedown Naprawiono błąd w misji Cop Land, który powodował, że misja kończyła się niepowodzeniem, gdy kawiarnia wybuchała. Naprawiono błąd, który powodował, że w rezydencji Diaz brakowało tekstur podczas outro do misji Rub Out Naprawiono awarię pod koniec misji Checkpoint Charlie Naprawiono awarię napotkaną podczas wydarzenia Bloodring Arena Usunięto błąd, który powodował, że uszkodzenie tekstur było widoczne na drogach podczas dłuższych sesji gry. Naprawiono 10-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej V-Rock Naprawiono 15-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej Wildstyle Radio Naprawiono błąd podczas scenki przerywnikowej dla podaży i popytu, w wyniku którego podczas scenki przerywnikowej występowały postacie otoczenia. Naprawiono dziurę w świecie gry w pobliżu Café Robina Naprawiono błąd ortograficzny na billboardzie Welcome to Vice City w pobliżu lotniska Naprawiono błąd z logo stojaka Shaft Hot Dog Naprawiono kilka błędów tekstur, które pojawiały się na ścianach wyspy Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniszczenie skrzyń podczas misji Gun Runner, uniemożliwiając postęp w grze. Naprawiono błąd, który powodował, że miotacz ognia uszkadzał przedmioty za Tommym. Naprawiono dziurę w świecie gry, gdy stałeś na szafie Tommy'ego w hotelu Ocean View Usunięto błąd, który powodował, że tekstury pojazdu Packer ulegały uszkodzeniu, gdy Tommy stał w pobliżu. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Hog Tied nie powiodła się. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Boomshine Saigon nie powiodła się. Usunięto błąd, który powodował, że cząsteczki szkła wyglądały na przewymiarowane podczas rozbijania okien sklepu Gash Naprawiono kilka problemów z uszkodzeniem tekstur, które pojawiały się w policyjnej furgonetce Enforcer Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się po wystrzeleniu Usunięto błąd, który powodował, że prędkość wirnika głównego śmigłowców nie odpowiadała prędkości wirnika tylnego. Naprawiono błąd na mini mapie, który powodował, że basen w kształcie logo Rockstar Games był niepoprawnie odbity na mini mapie Starfish Island. Naprawiono błąd uszkodzenia tekstur na światłach i liściach podczas deszczu na kontynencie Usunięto błąd, który powodował, że znak nie był prawidłowo animowany na Hyman Memorial Stadium Naprawiono błąd pisowni w oknie księgarni Mavis Naprawiono błąd ortograficzny, gdy gracz został rozbity podczas misji ratownika medycznego Naprawiono błąd, który powodował, że Tommy wydawał się mały, stojąc przed budynkami w Little Havana. Naprawiono błąd, który powodował, że Lance był duplikowany po ponownym uruchomieniu misji Copland Usunięto błąd, który powodował, że otwarte groby za Funeraria Romero nie były widoczne  
      Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
      Wprowadzono zachmurzenie na dużych wysokościach Dodano alternatywne animacje chodzenia i biegania, gdy CJ jest w formie Max Fat lub Max Muscle Naprawiono kilka problemów z teksturami trawy, które nie wyświetlały się prawidłowo Poprawiono biały kontur na linii włosów Cesara podczas przerywnika filmowego do misji Król na wygnaniu Naprawiono błąd z ciałem CJ w przerywniku filmowym do misji The Meat Business Naprawiono błąd z ciałem CJ podczas przerywnika otwierającego misję Linie zaopatrzenia Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Cesar Vialpando Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Wu Zi Mu Naprawiono błąd w zapisie gry pod koniec misji Blood Bowl Naprawiono awarię, która miała miejsce podczas misji Dam and Blast Naprawiono problem z uszkodzeniem tekstur, który występował po dłuższym okresie rozgrywki Naprawiono błąd, który powodował, że CJ i Big Smoke zatrzymywali się pod koniec misji Just Business. Naprawiono awarię, która wystąpiła podczas utonięcia w pobliżu końca Mostu Południowego Ocean Beach Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas jazdy na quadzie Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas pilotowania Hydry w widoku z pierwszej osoby. Naprawiono awarię występującą podczas ponownej próby przejścia przez punkt kontrolny podczas misji Ice Cold Killa Naprawiono błąd ortograficzny w meksykańskiej reklamie żywności Naprawiono błąd pisowni na froncie sklepu z gitarami Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli kupować cornrows w zakładzie fryzjerskim bez wystarczających funduszy. Naprawiono brakujący most w sekcji Shady Creeks na mapie Naprawiono błąd, który powodował, że burger na znaku Burger Shot nie obracał się Naprawiono błąd pisowni na znaku fabrycznym FleischBerg Naprawiono wiele błędów w przerywnikach filmowych, w których ramiona CJ przeciskają się przez jego ciało gdy był gruby Naprawiono problem z oświetleniem w rockshore West Safehouse Usunięto problem, który powodował, że podczas ładowania pliku autozapisu był widoczny ekran Zmarnowany lub Uszkodzony Naprawiono uszkodzenie graficzne głowy i ciała CJ podczas sekwencji motelowej misji Reuniting the Families Usunięto błąd, który powodował, że szyby na stacji benzynowej dillmore były półprzezroczyste podczas misji Dowódca cysterny Naprawiono błąd, który powodował, że tatuaże wystawały z dolnego ramienia CJ, gdy miał muskularny typ ciała. Usunięto błąd, który powodował, że krople deszczu nie pojawiały się na powierzchni wody Usunięto błąd, który powodował, że różne ikony map, takie jak blipy misji, pojawiały się i znikały z radaru podczas przesuwania i obracania kamery. Usunięto błąd, który powodował, że NPC noszący koszulki z numerami nie mieli już losowego numeru nakładającego się na numer 7. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz nie był wyświetlany podczas lotu podczas deszczowych lub burzowych warunków pogodowych Naprawiono problem z nieprawidłowym odtwarzaniem dźwięku podczas korzystania z przebieralni w dowolnej z właściwości CJ Naprawiono błąd, który powodował, że wózek widłowy CJ nie działał zgodnie z przeznaczeniem podczas misji Robbing Uncle Sam Naprawiono błąd dotyczący kształtu rekwizytów Donut i Nut w sklepie z pączkami Tuff Nuts Naprawiono błąd pisowni w witrynie sklepowej Sayonara Usunięto błąd, który powodował, że samolot Dodo miał odwrócony stożek nosowy. Usunięto błąd, który powodował, że śmigła łodzi nie obracały się prawidłowo Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się podczas strzelania Usunięto błąd, który powodował, że nieprawidłowy znak posterunku policji nie pojawiał się w Las Venturas Usunięto błąd, który powodował, że w zewnętrznym menu Burger Shot pojawiały się niewłaściwe ceny. Usunięto błąd, który powodował, że CJ wydawał się zbyt ciemny w sklepie 69 Cent Naprawiono błąd, który powodował, że fryzury były zamieniane na fryzurę Cezara za każdym razem, gdy CJ nosił kapelusz. Naprawiono błąd, który powodował, że radar znikał po złapaniu go w misję Home Invasion Usunięto błąd, który powodował, że samochody policyjne mogły przedzierać się przez ziemię. Naprawiono błąd, który powodował, że śmigło UFO nie obracało się w Lil' Probe Inn  
      Xbox One — wszystkie tytuły
      Usunięto błąd, który powodował, że gra nie reagowała przez kilka sekund po wyjściu z niektórych wnętrz. Usunięto problem, który powodował, że gracz nie mógł odblokować osiągnięć, które wcześniej odblokowali inni użytkownicy na innych kontach (połączonych z tym samym kontem Social Club).  
      PC – Wszystkie tytuły
      Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli wyróżnić lub wybrać opcji Anuluj lub Potwierdź za pomocą kontrolera w misji Zakończono niepowodzeniem! ekran Naprawiono błąd, który powodował, że gracze ze znakami specjalnymi w nazwie konta PC nie mogli zapisywać postępów w rozgrywce. Naprawiono układ w grze podczas gry z monitorem ultraszerokoekranowym Usunięto problem polegający na tym, że opcje nie były prawidłowo wyróżniane po najechaniu na nie kursorem myszy Usunięto problem, który powodował, że zbyt szybkie klikanie sekcji w menu gry uniemożliwiało wyświetlanie tych opcji menu. Usunięto problem polegający na tym, że odtwarzacz nie mógł wybrać elementu interfejsu użytkownika za pomocą kontrolera, jeśli kursor myszy już nad nim unosił się Usunięto problem polegający na tym, że w trybie pełnoekranowym zmiana ustawienia Rozdzielczość na krótko powodowała wyświetlenie starej wartości rozdzielczości Usunięto problem polegający na tym, że ustawienia graficzne nie były zapisywane po ponownym uruchomieniu gry  
       
      Zadowolony z tych poprawek i nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      997 wyświetleń
    2. Xbox dodaje nową funkcję "Zwiększanie czytelności" podczas grania w chmurze

      Wcześniej poinformowano, że Xbox miał kilka "intrygujących" wiadomości do podzielenia się na temat Cloud Gaming i wygląda na to, że pierwsza z nich została już ujawniona w postaci nowej funkcji - Zwiększanie czytelności (Clarity Boost) podczas grania w przeglądarce Microsoft Edge.
       

       
      Ta funkcja pozwala poprawić jakość wizualną strumienia podczas grania przy użyciu przeglądarki i będzie dostępna dla wszystkich użytkowników Microsoft Edge. Aby móc korzystać z nowej funkcji musisz upewnić się, że korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki Edge. Poniżej podajemy, krótką instrukcję jak to sprawdzić:
       
      Najnowsza wersja Microsoft Edge zawsze dostępna pod tym adresem. 
      Aby potwierdzić, że korzystasz z wersji 96.0.1033.0 lub nowszej przeglądarki Microsoft Edge, przejdź pod adres edge://settings/help Następnie przejdź do www.xbox.com/play, zaloguj się i uruchom grę wybraną grę Otwórz menu Więcej (...) Wybierz opcję Włącz Zwiększanie czytelności.  
       
      Oto, co Microsoft ma do powiedzenia na temat zwiększania czytelności i jego działania:
       
       

       
      Podoba Ci się nowa funkcja wprowadzona przez Microsoft do przeglądarki Edge? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      497 wyświetleń
    3. Kolejne 37 gier wstecznie kompatybilnych otrzyma funkcję FPS Boost dla Xbox Sieries X | S

      Oprócz 76 nowych wstecznie kompatybilnych gier dodanych do biblioteki Xbox One i Series X | S z konsol Xbox i Xbox 360, zespół zastosował również wsparcie FPS Boost dla 37 z nich - dla 26 do już dostępnych tytułów w programie wstecznej kompatybilności oraz dla 11 z nowo dodanej partii.
       
      Oto pełna lista:
      Alan Wake Assassin’s Creed Binary Domain Black College Football Xperience: Doug Williams Ed Darksiders Dead Space 2 Dead Space 3 Disney’s Chicken Little Dragon Age: Origins Dragon Age II The Elder Scrolls IV: Oblivion F.E.A.R. F.E.A.R. 3 Fable Anniversary Fable III Fallout 3 Fallout: New Vegas Far Cry 3 Final Fantasy XIII-2 Lightning Returns: Final Fantasy XIII Gears of War Gears of War 2 Gears of War 3 Gears of War: Judgment Gears of War: Ultimate Edition Kameo: Elements of Power Lego The Lord of the Rings Medal of Honor: Airborne Mirror’s Edge Nier Resident Evil: Operation Raccoon City Rock of Ages Sonic & All-Stars Racing Transformed Sonic Generations Sonic Unleashed Star Wars: The Clone Wars Vandal Hearts: Flames of Judgment  
      Kolejnym bonusem, jest pojawienie FPS Boost pojawił się również w usłudze Xbox Cloud Gaming, dzięki czemu, aż 33 gry otrzyma FPS Boost.
       
      Dla przypomnienia FPS Boost, któr opracował Microsoft pozwala na zwiększenie liczby klatek na sekundę w grach z poprzedniej generacji uruchamianych na Xbox Series X | S.
       
      Zadowolony z nowej partii tytułów z obsługą FPS Boost? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      165 wyświetleń
    4. Xbox otrzyma 76 gier nowych w usłudze wstecznej kompatybilności, w tym TimeSplitters, Max Payne i Star Wars

      Microsoft ogłosił kolejną dobrą wiadomość dla swoich użytkowników. Informacja powinna zadowolić niemal każdego gracza, ponieważ kolejne 76 gier do usługi wstecznej kokmpatybilności na Xbox One, Xbox Series X i Xbox Series S, w tym z niektórych ukochanych franczyz, takich jak TimeSplitters, Max Payne i Star Wars.
       
      Ponadto 37 wstecznych gier compat (11 z nowej partii) otrzymało również FPS Boosts na Xbox Series X | S.
       
      Oto pełna lista 76 nowych wstecznie kompatybilnych tytułów (dzięki The Verge):
      50 Cent: Blood on the Sand Aces of the Galaxy Advent Rising Adventure Time: The Secret of the Nameless Kingdom Are You Smarter Than a 5th Grader? Make the Grade Avatar: The Last Airbender - The Burning Earth Bankshot Billiards 2 Beautiful Katamari Binary Domain Black College Football Xperience: Doug Williams Ed Cloning Clyde Conan Darwinia+ Dead or Alive Ultimate Dead or Alive 3 Dead or Alive 4 Death by Cube Disney Universe Disney’s Chicken Little Elements of Destruction F.E.A.R. F.E.A.R. 2: Project Origin F.E.A.R. 3 F.E.A.R. Files The First Templar Gladius Gunvalkyrie Islands of Wakfu Lego The Lord of the Rings Manhunt Max Payne Max Payne 2: The Fall of Max Payne Max Payne 3 Mini Ninjas Mortal Kombat Mortal Kombat vs. DC Universe MX vs. ATV Alive MX vs. ATV Untamed NIER Novadrome Oddworld: Munch’s Oddysee Onechanbara: Bikini Samurai Squad Otogi: Myth of Demons Otogi 2: Immortal Warriors The Outfit Outpost Kaloki X Quake Arena Arcade R.A.W. - Realms of Ancient War Red Dead Revolver Resident Evil: Operation Raccoon City Ridge Racer 6 Rio Risen Risen 2: Dark Waters Rock of Ages Sacred 2: Fallen Angel Scramble Screwjumper! Secret Weapons Over Normandy Skate 2 SpongeBob SquarePants Underpants Slam! SpongeBob’s Truth or Square Star Wars Starfighter: Special Edition Star Wars: Episode III Revenge of the Sith Star Wars: The Clone Wars Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast Switchball Thrillville Thrillville: Off the Rails Time Pilot TimeSplitters 2 TimeSplitters: Future Perfect Toy Story Mania! Vandal Hearts: Flames of Judgment Viva Piñata: Party Animals Warlords  
      Zespół Xbox twierdzi, że będziesz mógł zacząć grać w te gry już dziś, jeśli posiadasz je na płycie lub w wersji cyfrowej, oczywiście zdecydowana większość może być zakupiona cyfrowo przez nowych graczy w Sklepie Microsoft Store.
       
      Według lidera programu kompatybilności Xbox, Peggy Lo, będzie to oznaczać ostatnią partię wstecznie kompatybilnych tytułów, które zostaną wydane, a Lo wyjaśnia, że zespół "osiągnął granicę naszej zdolności do wprowadzania nowych gier do katalogu z przeszłości z powodu ograniczeń licencyjnych, prawnych i technicznych".
       
      Zadowolony z nowo dodanych gier do wstecznej kompatybilności? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      135 wyświetleń
    5. Nie, Tommy Vercetti nadal nie może pływać w GTA Vice City...

      Zapomnij o tych klikbajtach na Youtube, które wydawały się sugerować coś przeciwnego względem tytułu tego wpisu: Tommy Vercetti nadal nie może pływać w GTA Vice City w nowo wydanej zremasterowanej trylogii GTA. Materiał filmowy z remastera Rockstar został udostępniony online i oczywiście jedną z pierwszych rzeczy, które fani próbowali była próba skakania do oceanu, która jak pamiętamy za czasów oryginału z PS2 kończyła się wznowieniem gry od najbliższego szpitala. Jak widać na wyznaczonym momencie na materiale wideo osadzonym powyżej, w remasterze nie kończy się to jednak inaczej.
       
      Niezdolność Vercettiego do pływania jest bolesnym punktem od ponad dekady. Vice City jest oczywiście inspirowane Miami, a jego bogate błękitne wody wydają się dojrzałe do okiełznania. Prawda jest taka, że deweloper nie miał czasu na dodanie nowego systemu do oryginału, a tekst pojawiający się po wskoczeniu do wody zachęca do trzymania się z dala od niej, pewnie ze względu na obecność rekinów.
       
      Niektóre mody dodane do gry w latach od debiutu w 2002 roku zawierały systemy umożlwiające pływanie i może dlatego istniała nadzieja, że Rockstar zweryfikuje coś podobnego w remasterze. Jednak wyciek materiału filmowego potwierdza, że klasyk z otwartym światem jest niemal identyczny jak oryginał, co oznacza, że utoniesz, jeśli wpadniesz w głębokie oceany Vice City...

      0 komentarzy
      139 wyświetleń
    6. Nowa aplikacja Xbox na PC umożliwi instalowanie gier w dowolnym folderze

      Microsoft potwierdził to teraz w nowym listopadowym filmie z aktualizacją, który można obejrzeć powyżej.
       
      Microsoft wprowadza kilka kluczowych ulepszeń do aplikacji Xbox na PC, dzięki którym wkrótce będziesz mógł instalować gry w dowolnym wybranym folderze z nieograniczonym dostępem, umożliwiając ich swobodne modyfikowanie. Microsoft potwierdził to na powyższym filmie, który można obejrzeć powyżej.
       
      W oświadczeniu dla strony internetowej Microsoft potwierdził, że pewne plany są w toku:
      Zmiany oznaczają, że instalowanie gier na PC (i Game Pass na PC) będzie znacznie łatwiejszym procesem, z mniejszą liczbą problemów związanych z takimi rzeczami, jak problemy z uprawnieniami do folderu.
       
      Cieszysz się z tej zmiany? Daj nam znać opisując swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    7. Nowe zrzuty ekranu pokazują jak będzie wyglądać nadchodząca trylogia GTA

      Do premiery GTA Trilogy na konsole i PC pozostał niecały tydzień, a wytwórnia Rockstar nadal podchodzi do tematu zbyt nieśmiało. Pomimo tego, że preloady są już dostępne w sklepach Xbox i PS Store, a wydawca zdecydował się na pojedynczy 60-sekundowy zwiastun tych tytułów – i nadal nie wiemy, ile ścieżek dźwiękowych pozostanie nienaruszonych, ani jak będą działać nowe schematy sterowania.
       
      Przynajmniej kilka nowych zrzutów ekranu, zostało udostępnionych przez GTA Net, które pojawiły się w Internecie. Obejmują one wszystkie trzy tytuły - GTA 3, GTA Vice City i GTA San Andreas - całość na zdjęciach wygląda dosyć dobrze, nieprawda?
       

       
        Odliczasz dni do powrotu tych klasyków? Na którą część GTA najbardziej czekasz? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      124 wyświetleń
    8. Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

      Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
       
      W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
       
      Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
       
      Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
       
      Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      589 wyświetleń
    9. Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

      Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
       
      Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
       
      Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
       
      Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
       
      Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      1 komentarz
      566 wyświetleń
    10. Plotka: Nowy Killer Instinct jest w trakcie aktywnego rozwoju na Xbox

      W ciągu ostatniego roku sporo mówiło się o potencjale nowej wersji gry Killer Instinct, a teraz sugerując się plotką od niejakiego Shpeshal Nick w podcaście TheXboxEra, ta informacja może w końcu stać się rzeczywistością.
       
      Nick poruszył ten temat w ramach sekcji "Rumour Mill" podcastu, gdzie ujawnił następujące informacje:
       
      Nie podano żadnych dalszych szczegółów, poza spekulacjami, że były deweloper Killer Instinct Iron Galaxy (odpowiedzialny za KI: Sezon Drugi oraz Trzeci) nie będzie zaangażowany w projekt, podobnie jak studio NetherRealm.
       
      Już wcześniej szef Xbox Phil Spencer wspomniał, że zespół "będzie nadal chciał pracować nad projektem Killer Instinct" tylko chodziło o "znalezienie odpowiedniego zespołu i właściwej okazji".
       
      Trzymamy kciuki jeśli oczywiście całość okaże się prawdą.
       
      A jak Wy sądzicie czy ta informacja jest bliższa prawdy czy  jednak plotce? Chcielibyście zobaczyć nowego Killer Instinct na Xbox? Dajccie nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      141 wyświetleń
    11. Nowa rozgrywka z Halo Infinite podkreśla jakich trybów rywalizacji w trybie wieloosobowym możemy się spodziewać

      Podczas gdy sporo z nas zdołało zanurzyć się w niektórych potyczkach w udostępnionej becie gry Halo Infinite, wciąż nie widzieliśmy prawdziwych elementów rywalizacji. Niektórzy z nas będą zadowoleni z kilku meczów towarzyskich, ale zagorzała społeczność chętnie zobaczy rankingowe i konkurencyjne ustawienia w akcji. Na szczęście 343 Industries przygotowało krótki film opisujący wszystko, co fani będą mogli się spodziewać po rozgrywce online.
       
      Wraz z byłym profesjonalnym graczem Halo Salem "El Town" Mohananem, główny projektant trybu wieloosobowego Andrew Witts przedstawił niemal wszystko, co muszą wiedzieć fani rankingowych potyczek sieciowych.
       
      Jednym z głównych punktów było potwierdzenie, że mecze rywalizacji rozpoczną się od klasycznego 3-seryjnego karabinu bojowego jako broni początkowej gracza. Wraz z tym zostanie usunięte śledzenie ruchu, znaczniki trafienia granatem i dodatkowa broń startowa, ale zostanie dodany bratobójczy ogień (friendly fire).
       
      Na początek pokazano tryby rywalizacji, które będą obejmować takie modele jak Slayer, Capture the Flag, Twierdze i Oddball, więc profesjonalni gracze będą mieli w czym zatopić zęby.
       
      Pojawiła się również dodatkowa informacja na blogu Halo Waypoint, w której szczegółowo opisano wszystkie tryby rozgrywki - to dla bardziej zainteresowanych. Na koniec przypominamy, że do premiery gry nie został już wiele czasu, bo ta ma odbyć się już 8 grudnia - gra będzie  również dostępna w dniu premiery w usłudze Game Pass.
       
      Czy będziesz rywalizować w Halo Infinite w dniu jej premiery? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      137 wyświetleń
    12. Wyciekł kolejny krótki klip z rozgrywki Elden Ring

      Elden Ring dodaje możliwość skakania, kompas ekranowy oraz muzykę otoczenia. To prawie wszystko co znajdziemy na ostatnim klipie z rozgrywki, biorąc pod uwagę jego krótką długość (zaledwie 27 sekund), to warto podzielić się tym materiałem, biorąc pod uwagę obecną tajemnicę otaczającą tytuł. Jest to rzekoma rozgrywka zaczerpnięta z kompilacji przygotowanej dla Xbox One, którą zdecydowanie warto wziąć pod uwagę podczas oglądania - wersje na konsole nowej generacji powinny się prezentować zdecydowanie lepiej.
       
        Według kilku ludzi z prasy branżowej, którzy widzieli rozgrywkę osobiście w poprzedniej zapowiedzi, przyznają, że ten materiał nie był częścią medialnego pokazu. Gra ukazać ma się w końcu w lutym 2022 r. Do tego czasu możemy przeanalizować to nieco słabej jakości ujęcie gry.
       
       
      Jak wrażenia z udostępnionego materiału? Nie możesz się już doczekać premiery gry Elden Ring? Jak zwykle daj znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    13. Sequel Yakuza: Like a Dragon zapowiedziany - gra jest w fazie rozwoju

      Niedawno deweloper odpowiedzialny za Judgment RGG Studio potwierdzili odejście Toshihiro Nagoshi i Daisuke Sato - dwóch weteranów SEGA, którzy pomogli ukształtować serię Yakuza, jaką znamy do tej pory. W rezultacie firma została zrestrukturyzowana, a nowy zespół już ujawnił, nad czym dalej pracuje.
       
      Wszyscy wiedzieliśmy, że nadchodzi, ale teraz zostało to oficjalnie potwierdzone: Yakuza: Like a Dragon dostaje sequel, który jest obecnie w fazie rozwoju. Dyrektor RGG Studio i producent wykonawczy Masayoshi Yokohama pisze: "Poprzednicy Ryu Ga Gotoku przekazali swoje przekonania i wskazówki każdemu członkowi personelu. Możesz być tego świadkiem w niedawno wydanym Lost Judgment i zobaczysz to w nadchodzącej kontynuacji Yakuza: Like a Dragon, która będzie kontynuacją historii Ichibana Kasugi."
       
      "Gra jest obecnie rozwijana przez producenta Sakamoto i reżyserów Horii, Ito i Mitake. Ja sam wraz z Takeuchi i Furutą pracujemy nad historią." - dodaje Masayoshi.
       
      RGG Studio podaje kilka informacji na temat nadchodzącej gry. Nowa odsłona o podtytule Like a Dragon wprowadzi nas w turowy systemem walki i rozszerzonymi elementami RPG – reprezentując przyszłość Yakuzy. Można więc bezpiecznie założyć, że ten sequel będzie wyglądał bardzo podobnie do początkowego występu Ichibana. Szczerze mówiąc, nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co RGG Studio ma w zanadrzu.
       
      Zdecydowanie uważamy, że jest miejsce na poprawę. Odsłona Like a Dragon jest świetną grą, ale z nowym system walki zyskałaby dodatkowej głębi (później jest kilka poważnie żmudnych bitew), a fabuła mogłaby być bardziej zwięzła. Mam nadzieję, że sequel spełni obie strony.
       
      Co chcielibyście zobaczyć w następnej grze Yakuza? Daj znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      109 wyświetleń
    14. Toy Soldiers HD wyznacza nową październikową datę premiery

      Od jakiegoś czasu uważnie obserwujemy Toy Soldiers HD, który jest remasterem HD popularnej gry wydanej w 2010 roku, ale niestety jej data premiery została przesunięta nieco dalej, tym razem musimy poczekać do 21 października.
       
      Powodem jest zapewnienie jednoczesnego wydania gry na wszystkich platformach (w tym PlayStation 4 i Nintendo Switch), a także rozwiązanie niektórych drobnych problemów, takich jak nieprawidłowe wyświetlanie tabel wyników.
       
      Jeśli nie kojarzysz tytułu, to przypominamy, Toy Soldiers była jedną z popularnych gier wchodzących w skład Xbox Live Arcade na Xbox 360, wydaną w 2010 roku i zyskującą prawie 4 miliony graczy. Wersja HD zawiera ulepszoną rozgrywkę, nigdy wcześniej nie odtwarzane treści, ulepszoną grafikę HD, ulepszoną kamerę i dźwięk oraz wszystkie wcześniej wydane DLC.
       
      W oczekiwaniu na premierę możesz sprawdzić dziewięć minut materiału z rozgrywki w powyższym filmie.
       
      Czy w październiku powrócicie na pole bitwy z Toy Soldiers HD? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      205 wyświetleń
    15. Zainspirowany Medievil Pumpkin Jack zmierza na konsole w samą porę przed Halloween

      Pumpkin Jack pojawił się na Xbox One oraz PS4 w zeszłym roku i był zaskakująco zabawną platformówką ze wspaniałym upiornym nastrojem. Teraz gra zmierzam ponownie na konsole w postaci bezpłatnej aktualizacji dla nowej generacji, która ma być dostępna od 27 października.
       
      Zainspirowana grami takimi jak MediEvil i Jak & Daxter, wersja nowej generacji wprowadzi dwie nowe opcje graficzne dla graczy. Tryb wydajności będzie ukierunkowany na obraz 4K przy 60 klatkach na sekundę, podczas gdy imponujący tryb jakości zobaczy 4K / 30FPS w pakiecie z ray tracingiem.
       
      Grając w tę grę w zeszłym roku, zdecydowanie ją polecamy. Naprawdę wydaje się, że ożywa zmodernizowany oryginalny tytuł Xbox, z wymagającą platformówką, zabawnymi mini-grami i szybką walką.
       
      Jeśli szukasz przyjemnej małej przygody w tym sezonie Halloween, aby odwrócić uwagę od innych przerażających gier na rynku, możesz wybrać wersję na Xbox One/PS4 teraz przed premierą nowej generacji. Będzie to bezpłatna aktualizacja, gdy zostanie uruchomiona na Xbox Series X|S / PS5 i jest obecnie w Microsoft Store (137,49 PLN) oraz PS Store za 62,50 PLN lub dla posiadaczy Plusa.
       

       
      Dla przypomnienia gra miała swoją premierę 23 października 2020 i została wydana na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch, Microsoft Windows, Android.
       
      Czy będziesz sprawdzać Pumpkin Jack w Halloween na konsoli nowej generacji? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      231 wyświetleń
    16. Project Magnum wygląda bardzo efektownie w zwiastunie - nadchodzi nowa gra dla PS4 oraz PS5

      Nowy zwiastun właśnie wylądował na stronie YouTube PlayStation i dotyczy gry znanej obecnie jako Project Magnum. Opracowany przez studio Nat Games z Seulu, nie ma jeszcze zbyt wielu szczegółów na temat gry, z wyjątkiem wspomnianego wideo. Zalecamy zaznaczyć powiadomienie na kanale ponieważ sądząc po zwiastunie szykuje się bardzie ciekawa strzelanka z opcji kooperacji.
       
       
       
      Nadchodząca gra to kolejny tytuł akcji z elementami RPG i choćby wydawało się, że w tej kategorii jest spory przesyt, to się ostatnio nie pojawiło się nic ciekawego, a powyższy zwiastun zachwyca efektowną walką i imponującymi wrogami. Wydaje się, że można go grywać w trybie współpracy z maksymalnie czterema osobami, a dzięki tym fajnym haczykom do grapplingu wygląda jak kinetyczna i wciągająca galeria strzelanin.
       
      Nie ma jeszcze daty premiery dołączonej do gry, ale mam nadzieję, że ta nie jest odległa i zobaczymy Project Magnum na początku przyszłego roku. Wygląda to obiecująco, ale tak naprawdę nie wystarczy, aby dokonać osądu. Mimo to cieszymy się, że możemy dowiedzieć się więcej.
       
      Co sądzisz o Projekcie Magnum? Przejdź do sekcji komentarzy poniżej, aby podzielić się z nami swoimi wrażeniami.

      0 komentarzy
      245 wyświetleń
    17. Crysis Remastered Trilogy pojawi się na konsolach oraz PC już w październiku

      Przygotuj się, ponieważ Crytek ogłosił, że niecierpliwie oczekiwana gra Crysis Remastered Trilogy pojawi się na Xbox One, Xbox Series X|S, PS4/PS5 oraz PC już 15 października.
       
       
      W pakiecie znajdują się Crysis, Crysis 2 i Crysis 3, wszystkie trzy tytuły będą miały w pełni zremasterowane kampanie (bez trybu wieloosobowego), a jednocześnie zostaną zoptymalizowane i ulepszone dla konsol nowej generacji. Dzięki dynamicznej rozdzielczości posiadacze Xbox Series X|S oraz PS5 mogą spodziewać się grania w każdy tytuł z prędkością 60 klatek na sekundę, a także doświadczania różnych ulepszeń oświetlenia, postaci i środowiska za pomocą tekstur o wysokiej rozdzielczości.
       
      Oryginalny Crysis został zremasterowany w zeszłym  roku, ale był nękany mnóstwem problemów po premierze.  Crytek szybko zabrał się za stosowne poprawki i już  kilka miesięcy później gra była w lepszym stanie, jednak fani zostali ze złym smakiem w ustach. Później otrzymał podbicie w zaktualizowanej oprawie wizualnej dla konsol nowej generacji, a teraz nadeszło kolejne podejście z wypuszczeniem trylogii, miejmy nadzieję, dającej serii nowe życie.
       
      Crysis Remastered Edition ma być dostępny zarówno cyfrowo, jak i w fizycznej kopii, a ta ostatnia będzie również dostępna w pakiecie z dodatkową kartą graficzną (gra dla PC). Jeśli nigdy nie zanurzyłeś się w trylogii, to teraz jest najlepszy czas, aby nadrobić straty.
       
      Czy będziecie sprawdzać Crysis Remastered Trilogy na swoim sprzęcie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      114 wyświetleń
    18. Battlefield 2042 zalicza opóźnienia, premiera w listopadzie

      Po różnych plotkach, które pojawiły się wcześniej w internecie, EA potwierdziło dziś wieczorem, że Battlefield 2042 rzeczywiście ma niewielkie opóźnienie, przesuwając się z 22 października na 19 listopada.
       
      W wiadomości na Twitterze zespół wyjaśnił, że "globalna pandemia stworzyła nieprzewidziane wyzwania" i dlatego uważają, że "ważne jest, aby poświęcić dodatkowy czas na realizację wizji Battlefield 2042".
       
       
      Jak wspomniano również w powyższej wiadomości, aktualizacje planowanej otwartej bety gry rzekomo pojawią się jeszcze w tym miesiącu, ale w momencie pisania tego tekstu nie udostępniono żadnych dalszych szczegółów.
       
      Opóźnienie Battlefield 2042 przesunie go w pracowity okres przedświąteczny, a gra pojawi się bardzo blisko Forza Horizon 5 (9 listopada) i Halo Infinite (8 grudnia). Opóźnienie jest rozczarowaniem, ale wiążemy z tym duże nadzieje i jesteśmy przekonani, że warto będzie czekać.
       
      Co sądzisz o opóźnieniu Battlefield 2042? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      113 wyświetleń
    19. Ujawniono zwiastun gry WWE 2K22 bazujący na nowym silniku oraz datę premiery...

      Zostaliśmy uraczeni kolejnym spojrzeniem na WWE 2K22 w ramach SummerSlam w tym tygodniu, wraz z wiadomością, że gra zostanie oficjalnie wydana później, niż zwykle miało to miejsce dla marki WWE. Ten obecnie ustalono na marzec 2022 roku, czyli nie długo przed największym corocznym show WWE - WrestleMania.
       
       
      Zazwyczaj gry WWE zostały wydane pod koniec roku, jednak tym razem Take-Two wydaje się celować w sezon WrestleManii nie tylko z uwagi na dodatkowy czas umożliwiający dopracowanie gry, lecz także zwiększone zainteresowanie, jakie marka otrzyma na swoje największe wydarzenie roku.
       
      Niewiele możemy wynieść z powyższego materiału, ale ostatnie doniesienia informatorów sugerują, że "przeprojektowany silnik" gry działa naprawdę dobrze, więc miejmy nadzieję, że spełnia hype po rozczarowującym WWE 2K20.
       
      Zespół deweloperów na ten moment nie chce ujawniać żadnych informacji, a więcej szczegółów zostanie udostępnionych dopiero w styczniu 2021 roku.
       
      Masz duże nadzieje na WWE 2K22? Przemyślenia na temat zwiastuna i daty premiery? Powiedz nam w komentarzach.

      0 komentarzy
      117 wyświetleń
    20. GPD ma plany dotyczące własnego urządzenia przenośnego w stylu Switcha napędzanego przez Androida

      Od czasu sukcesu hybrydowego urządzenia Nintendo, rynek tabletów do gier został zalany produktami w stylu Switcha. Ostatnio widzieliśmy zapowiedź Valve Steam Deck - produktu, który co prawda wygląda całkiem obiecująco.
       
      Wygląda na to, że chińska firma technologiczna GPD wkrótce wejdzie (z powrotem) do akcji - firma niedawno ujawniła swoje plany dotyczące nowej przenośnej konsoli do gier, która będzie działać na Androidzie. Jak wyjaśnia XDA Developers, nazywa się GPD-XP i  ma być wyposażony w 6 GB pamięci RAM, 128 GB pamięci UFS 2.1 (w tym obsługę kart MicroSD), obsługę 4G (z wyłączonymi funkcjami połączeń i SMS-ów) oraz wbudowany mikrofon.
       
      Tutaj robi się nieco ciekawiej. Wyróżniającą się cechą jest prawa strona systemu. Podczas gdy lewa strona ma stały drążek analogowy i panel sterowania - w tym niektóre fizyczne przyciski (znane z Androida), po prawej natomiast znajduje się "konfigurowalny i modułowy" magnetyczny dodatek.
      Ta sekcja urządzenia umożliwia dołączanie różnych typów elementów sterujących, jak widać na poniższym zdjęciu. W zależności od rodzaju gry, w którą grasz, możesz ją zasadniczo zmienić, aby dopasować ją do swoich potrzeb.
       
       
      System zawiera również szeroki 6,81-calowy wyświetlacz, który normalnie można znaleźć na smartfonie. W lewym dolnym rogu znajduje się nawet wbudowana kamera, a fizyczne przyciski można również przypisać do różnych obszarów ekranu - jeśli grasz w grę z wprowadzaniem dotykowym.
       
      GPD-XP będzie działał na baterii 7000mAh i powinien zapewnić około 12 godzin zabawy. Jeśli chodzi o system operacyjny, jest to najwyraźniej niestandardowa wersja Androida, chociaż wydanie międzynarodowe najwyraźniej zdecyduje się na Androida 11 i obejmie usługi Google, ale z pewnością nie obejdzie się bez stosownej nakładki.
       
      Nie ma jeszcze słowa na temat ceny systemu ani wstępnej daty premiery, ale oczekuje się, że będzie on wyższy niż XD Plus GPD, który był dostępny za 250 USD (około 999PLN).
       
       
      Czy zainteresowałoby Cię urządzenie w stylu Switch działające na Androidzie? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      117 wyświetleń
    21. Nadchodzi odświeżona wersja gier z serii GTA - poznajcie GTA Trilogy Remaster Definitive Edition

      Pojawiły się spekulacje na temat plotek GTA Trilogy, czyli o ponownym wydaniu klasycznych gier z pod marki GTA (informacje pochodzą z serwisu Kotaku). Kolekcja ma zawierać klasyczną trylogię tytułów GTA znane m.in. z PS2, w tym Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas - od czasu, gdy Take-Two zasugerował pojawienie się remasterów w pierwszym kwartale 2022 roku.
       
      Wtedy mega-wydawca i właściciel Rockstar Games zauważył, że studio pracuje nad trzema niezapowiedzianymi "iteracjami wcześniej wydanych tytułów" - choć było to nieśmiałe w mówieniu dokładnie, czym one są. Firma mogła pokazać swoją rękę wcześniej (przed wszystkimi wyciekami i informacjami, które zobaczysz szczegółowo wymienione poniżej), celując w projekt fanowski, który był wyłącznie inżynierią wsteczną dla Grand Theft Auto 3 i Vice City z usunięciem Digital Millennium Copyright Act (DMCA) na początku tego roku. Ten ruch sprawiło, że młyn plotek zaczął się dużo wcześniej, wywołując spekulacje, że remake'i trzech klasycznych gier mogą potencjalnie być w przygotowaniu.
       
      Grand Theft Auto: San Andreas źródło: Rockstar Games Gra pojawić się ma na Google Stadia, PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X / S, Nintendo Switch i urządzeniach mobilnych - wykorzystując dobrze znany wszystkim niezależny od platformy silnik Unreal Engine. Niestety nie znamy jeszcze daty premiery, ale plotki mówią, że ta ma pojawić się pod koniec tego roku.
       
      A wy co sądzicie o nadchodzącym remake'u klasycznych wersji GTA? W którą z nich najbardziej chcielibyście ponownie zagrać na konsoli nowej generacji? Dajcie znać w komentarzu poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    22. Oto dwa wspaniałe filmy z rozgrywki Forza Horizon 5 w 4K

      Forza Horizon 5 pojawi się na Xbox w listopadzie i po udostępnionych materiałach wideo musimy przyznać, ze gra wygląda wspaniale. Zostaliśmy uraczeni szeregiem zwiastunów, wywiadów i nie tylko, ale te surowe filmy są prawdopodobnie najlepszym spojrzeniem na grę, jaką mieliśmy do tej pory.
       
      W pierwszym filmie mamy nieco ponad 11 minut materiału, na który możemy się objadać (dzięki YouTuberowi, Don Joewon Song). Rozgrywka trzyma się głównie pustynnego biomu, ale dostajemy głębsze spojrzenie na mapę gry. Podczas gdy wyścigi są zdecydowanie atrakcją, wyróżniającym się momentem jest dla nas spojrzenie na dogłębne opcje dostosowywania gry w odniesieniu do pojazdów.
       
      Fragment rozgrywki dotyczy modernizacji Toyoty Supry 2020. Felgi samochodu, tylne skrzydło i inne są postrzegane jako poprawione i nie możemy się doczekać, aby zacząć tworzyć nasze wymarzone przejażdżki.
       
      Jeśli jednak chcesz po prostu wziąć udział w scenerii i otwartej drodze Forza Horizon 5, IGN przesłał 14 minut stosunkowo komentowanej rozgrywki. To kolejny dobry przedsmak tego, jak będzie wyglądało odkrywanie świata, a także szansa na usłyszenie pięknego ryku silników, gdy samochody przedzierają się przez suche, pustynne drogi.
       
       
       
      Forza Horizon zapowiada się na największą jak dotąd pozycję w serii. Gra przedstawia ogromne różnice środowiskowe na mapie, które mają również ogromny nacisk na pogodę, co może potencjalnie prowadzić do ekscytujących chwil podczas naszych zmagań.
       
      Widzimy się na torze już 9 listopada!
       
       
      Podekscytowany grą Forza Horizon 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      140 wyświetleń
    23. Grand Theft Auto V z obsługą 4K przy 60FPS na Xbox Series X oraz Playstation 5

      Mamy tylko kilka miesięcy od Grand Theft Auto V, które pojawi się na Xbox Series X i Series S w formie edycji "Expanded and Enhanced", ale wciąż nie usłyszeliśmy nic istotnego o grze. Jednak teraz wydaje się, że znamy jego najbardziej podstawowe specyfikacje (przynajmniej dla Xbox Series X) dzięki niedawnemu wpisowi na blogu PlayStation.
       
      Wiadomość pochodzi z niemieckiego bloga PlayStation , który wymienił zestawienie gier, które mają jeszcze pojawić się przed końcem roku. Grand Theft Auto V zostało wspomniane jako nadchodzące na PlayStation 5, a przetłumaczona strona potwierdziła włączenie "ostrej rozdzielczości 4K" wraz z obsługą "płynnych 60 klatek na sekundę".
       
      Chociaż do tej pory wspomniano o tym tylko na blogu PlayStation, bylibyśmy bardzo zaskoczeni, gdyby Xbox nie otrzymał takiego samego traktowania.
       
       
      Wraz z pełną premierą, która nadejdzie 11 listopada, spodziewamy się usłyszeć więcej w nadchodzących tygodniach. Take-Two Interactive niedawno potwierdziło, że wersja przygotowywana dla nowej generacji będzie "bardziej atrakcyjna" dla właścicieli Xbox Series X i Series S, więc brzmi to całkiem obiecująco.
       
      Jedyne prawdziwe konkretne szczegóły, jakie mieliśmy od czasu pierwszego ogłoszenia, to kilka drobnych dodatków tj. wybranych pojazdach otrzymujących ulepszenia unikalne dla premiery gry tworzonej na nową generację konsol. Wyobrażamy sobie, że w odświeżonej wersji pojawi się o wiele więcej, więc miej oczy szeroko otwarte w najbliższej przyszłości, aby uzyskać więcej szczegółów na temat zmian.
       
      Podekscytowany Grand Theft Auto V na Xbox Series X|S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      134 wyświetleń
    24. Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

      Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
       
      Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
       
          Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
       

       
      Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
       
      Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      422 wyświetleń
    25. Remake Dead Space od EA może pojawić się pod koniec 2022 roku

      O Dead Space pisaliśmy już w zeszłym miesiącu, kiedy to EA odświeżyło swoją stronę profilową w serwisie YouTube. Ze względu na to, że wtedy nie było zbyt wiele do pokazania, wielu spodziewało się, że nie zobaczy gry przez co najmniej kilka lat, ale według nowego raportu może ona pojawić się już w przyszłym roku.
       
      Raport pochodzi od VentureBeat, gdzie opierając się o sprawdzone źródła, które są zbliżone do projektu, okazuje się, że premiera remake'u gry planowana jest na jesień 2022 roku.
       
      Dodano, że firma chce również ujawnić więcej informacji na temat gry przed końcem tego roku. Nie jest oczywiście jasne, kiedy możemy dowiedzieć się czegoś więcej, ale zgodnie ze spekulacjami, EA może pokazać coś więcej na nadchodzącym The Game Awards.
       
      Niedawny wywiad na oficjalnej stronie EA z dyrektorem kreatywnym gry (Roman Campos-Oriola) ujawnia kilka nowych interesujących informacji. Oriola przyznał, że gra ma być "sekwencja nieprzerwanych ujęć", czyli spotkamy się z czymś, z czym fani gry God of War mogli doświadczyć na PlayStation 4.
      EA Motive, deweloper odpowiedzialny za remake Dead Space, również wykorzystuje fanów do pomocy w rozwoju gry. Założono radę społeczności, która pozwala zagorzałym zwolennikom serii mieć swój wkład i pomoc w procesie twórczym gry.
       
      Wszystko w remake'u Dead Space brzmi niezwykle kusząco. Wcześniej informowano, że jest to coś podobnego do remake'u Resident Evil 2 , który uchwycił ducha oryginału, ale drastycznie zmienił niektóre elementy, aby stworzyć zupełnie nowe doświadczenie. Jeśli EA Motive może uchwycić tę samą magię, to jesteśmy na pokładzie.
       
       
      Chcielibyście zobaczyć Dead Space w przyszłym roku? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      273 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.