Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Remaster gry Need For Speed może zostać ujawniony w przyszłym tygodniu

      Pamiętacie nowinki związane z nową zremasterowaną odsłoną Need for Speed Hot Pursuit? Wygląda na to, że EA w końcu przygotowuje się do ujawnienia gry już w poniedziałek, 5 października, zgodnie z czasem odliczanym na oficjalnej stronie internetowej.
       
      Nie ujawniono póki co żadnych istotnych informacji na temat gry, poza tajemniczymi wiadomościami dotyczącymi numeru 510, chociaż oficjalne konto Need for Speed na Twitterze również było bardzo aktywne w publikowaniu wskazówek w ciągu ostatnich 24 godzin.
       
       
       
      Oczywiście wciąż jest szansa, że ma to coś wspólnego z remasterem Hot Pursuit - choć wiemy już, że Criterion Games pracuje nad kolejną częścią z serii Need for Speed, ale zawszee może to być coś zupełnie innego.
      W każdym razie niedługo się dowiemy czy doniesienia o remasterze Hot Pursuit okażą się prawdziwe? A wy jesteście zainteresowani remasterem Need for Speed: Hot Pursuit z 2010 roku? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      3 komentarze
      480 wyświetleń
    2. Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

      Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
       
      Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
       
       
      Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
       
      Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).

      2 komentarze
      225 wyświetleń
    3. Kupujący omyłkowo zamawiają Xbox One X zamiast Series X; Sprzedaż One X wzrosła o 747% na Amazon

      Zamówienia w przedsprzedaży na najnowszą konsolę do gier Microsoftu Xbox Series X zaczęły obowiązywać od wtorku, tj. 22 września 2020 r. Jednak z powodu prawdziwego błędu wielu fanów zamówiło Xbox One X zamiast nowo ogłoszonych Xbox Series X lub Xbox Series S.
       
      Użytkownik Twittera, Andrew Alerts, zauważył, że wielu fanów mogło się pomylić z Xbox One X i najnowszymi zamówieniami w przedsprzedaży na Xbox Series X. Według Andrew, przyczyną tak ogromnego błędu było to, że wielu sprzedawców detalicznych, w tym Amazon, spóźniło się około godziny, aby opublikować stronę zamówień przedpremierowych Xbox Series X w swojej witrynie e-commerce. Tak więc fani, którzy szukali zamówień w przedsprzedaży na Xbox Series X w tych witrynach, otrzymali wyniki wyszukiwania Xbox One X. To jest powód, dla którego sprzedaż Xbox One X na Amazon osiągnęła około 747%, zgodnie z jego tweetami.
       
       
      Jednak jest całkiem oczywiste, że kupującym, którzy nie byli graczami (zwłaszcza rodzicami), było trudno rozróżnić te dwie nazwy. Użytkownik Twittera Tom Warren ujawnił również, że sama organizacja Microsoft została zdezorientowana przez te dwie nazwy na jednym ze swoich oficjalnych blogów. Jego tweet brzmi:
       
      Oficjalnie oferty sprzedaży przedpremierowej pojawiły się już na stronie Microsoftu, więc każdy kto chciał złożyć zamówienie na swój egzemplarz a jeszcze tego nie zrobił to macie ku temu teraz okazję. Oferta jest dostępna również w kilku sieciach handlowych. Ceny są niemal identyczne, a dostawa niezależnie od tego jakiego sprzedawcę wybierzemy, to zakupiony sprzęt zostanie wysłany dopiero w dniu oficjalnej premiery, czyli 10 listopada 2020.
       
       
       

      2 komentarze
      500 wyświetleń
    4. Remake Dead Space od EA może pojawić się pod koniec 2022 roku

      O Dead Space pisaliśmy już w zeszłym miesiącu, kiedy to EA odświeżyło swoją stronę profilową w serwisie YouTube. Ze względu na to, że wtedy nie było zbyt wiele do pokazania, wielu spodziewało się, że nie zobaczy gry przez co najmniej kilka lat, ale według nowego raportu może ona pojawić się już w przyszłym roku.
       
      Raport pochodzi od VentureBeat, gdzie opierając się o sprawdzone źródła, które są zbliżone do projektu, okazuje się, że premiera remake'u gry planowana jest na jesień 2022 roku.
       
      Dodano, że firma chce również ujawnić więcej informacji na temat gry przed końcem tego roku. Nie jest oczywiście jasne, kiedy możemy dowiedzieć się czegoś więcej, ale zgodnie ze spekulacjami, EA może pokazać coś więcej na nadchodzącym The Game Awards.
       
      Niedawny wywiad na oficjalnej stronie EA z dyrektorem kreatywnym gry (Roman Campos-Oriola) ujawnia kilka nowych interesujących informacji. Oriola przyznał, że gra ma być "sekwencja nieprzerwanych ujęć", czyli spotkamy się z czymś, z czym fani gry God of War mogli doświadczyć na PlayStation 4.
      EA Motive, deweloper odpowiedzialny za remake Dead Space, również wykorzystuje fanów do pomocy w rozwoju gry. Założono radę społeczności, która pozwala zagorzałym zwolennikom serii mieć swój wkład i pomoc w procesie twórczym gry.
       
      Wszystko w remake'u Dead Space brzmi niezwykle kusząco. Wcześniej informowano, że jest to coś podobnego do remake'u Resident Evil 2 , który uchwycił ducha oryginału, ale drastycznie zmienił niektóre elementy, aby stworzyć zupełnie nowe doświadczenie. Jeśli EA Motive może uchwycić tę samą magię, to jesteśmy na pokładzie.
       
       
      Chcielibyście zobaczyć Dead Space w przyszłym roku? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      274 wyświetleń
    5. Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

      Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
       
      Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
       
      Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
       
      Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
       
      Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      1 komentarz
      600 wyświetleń
    6. Need for Speed Hot Pursuit - może pojawić się remaster gry od EA

      Need for Speed: Hot Pursuit może zostać zremasterowany na PC i konsole.

      Tak wynika z raportu VentureBeat, który stwierdza Need for Speed: remaster Hot Pursuit, podobnie jak wcześniej Burnout Paradise, jest w trakcie prac w Electronic Arts.
      Gra Criterion została pierwotnie wydana w 2010 roku na konsole ostatniej generacji, komputery PC i urządzenia mobilne.
       
      Nie będzie to jednak ich pierwsza odświeżona seria w tym sezonie, niemniej jednak trzeba zwrócić uwagę na to, że Need For Speed: Hot Pursuit z 2010 roku i Most Wanted z 2012 roku to dwa najbardziej cenione wpisy w całej historii serii i wydaje się, że Hot Pursuit może powrócić w tym roku.

      1 komentarz
      540 wyświetleń
    7. BloodRayne Betrayal: Fresh Bites zatapia zęby na PS5 oraz PS4

      BloodRayne Betrayal, kultowa platformówka Playstation 3 z WayForward, otrzymuje remaster PS5 i PS4 w postaci Fresh Bites. Nie ma daty ponownego wydania w tej chwili, chociaż będzie on dostępny cyfrowo i fizycznie, a Limited Run Games po raz kolejny wypełnia obowiązki tego ostatniego.
       
      Należy się spodziewać zaktualizowanych wizualizacji graficznych i ponownie nagranych dialogów, z Laurą Bailey i Troy Baker, którzy powtórzą swoje role odpowiednio jako tytularny Rayne i Kagan. Trudność oryginału zostanie również zbalansowana - było to niesławnie trudne - więc chociaż nadal będziesz mógł sprawdzić swoich sił jeśli planujesz zakupić grę, choć będzie kilka łatwiejszych opcji dla pozostałych graczy.
       
      Obejrzyj zwiastun powyżej i daj nam znać czy planujesz zakup remake BloodRayne Betrayal na PS5, PS4 w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      92 wyświetleń
    8. Aliens: Fireteam Elite potwierdzone na 24 sierpnia

      Cold Iron Studios ogłosiło, że 24 sierpnia 2021 obędzie się premiera ich najnowszej gry, a mowa tutaj o strzelance co-op  Aliens: Fireteam Elite. Gra dostępna będzie w cenie 169,99 PLN. Co ciekawe, strona dodaje również, że pojawi się wersja Deluxe Edition, która poszerza grę o Endeavor Veteran Pack i Endeavor Pass zawierającą 4 dodatkowe pakiety przedmiotów kosmetycznych - cena tego zestawu ma sięgać 289,99 PLN za wersję cyfrową. 
       
      Aliens: Fireteam Elite będzie strzelanką z trzecioosobową perspektywą, pełna klas z różnymi rolami i różnymi typami Ksenomorfów. Zasadniczo ma być przeciwieństwem do  Alien: Isolation. Funkcja współpracy jest dostępna dla maksymalnie trzech graczy online, z ponad 30 broniami i ponad 70 modami i dodatkami do broni. "Odegraj kluczową rolę w epickich wydarzeniach, które mają miejsce 23 lata po oryginalnej trylogii Obcy jako Colonial Marine stacjonujący na pokładzie USS Endeavor, walcząc z przerażającymi zagrożeniami ksenomorfów" - czytamy w materiałach promocyjnych.
       
      Gra pojawi się na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X | S oraz PC.
       
      Jesteś zainteresowany w grze Aliens: Fireteam Elite? Zbierz grupę w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      117 wyświetleń
    9. Sieć sklepów IKEA stworzyła własne kartonowe konsole Xbox Series X oraz PS5 do pomiaru przy wyborze mebli

      Już we wrześniu Microsoft zdecydował się udostępnić publicznie papierowe symbole zastępcze Xbox Series X i Xbox Series S, a teraz podobno IKEA robi to samo z makietami sklepowymi.
      Jak widać na poniższym obrazku, sprzedawca stworzył pełnowymiarowe wersje Xbox Series X i PlayStation 5, umożliwiając potencjalnym klientom upewnienie się, że ich konsola pasuje do zamierzonej jednostki pamięci.
       
       
      Oczywiście do całości podeszli dość humorystycznie, na kartonowej obudowie PlayStation 5 towarzyszy pytanie (widoczne na zdjęciu): „Który moduł przechowywania multimediów IKEA będzie w stanie zmieścić się przy mojej nowej, przypominającej mema wielkiej konsoli do gier?”, Przy czym oba mają również określone fizyczne wymiary.
      Ostatecznie uważamy, że to całkiem dobry pomysł! Ale nie tak dobre, jak te zestawy Xbox Papercraft Edition - widoe poniżej:
       
       

      • Gangst3r
      1 komentarz
      285 wyświetleń
    10. IO Interactive ujawnia wszystkie nowe lokalizacje gry Hitman 3

      Nie możesz się doczekać premiery Hitmana 3 w przyszłym tygodniu? IO Interactive ujawniło teraz pełną listę lokacji, które pojawią się w ostatniej części trylogii, gdy pojawi się ona w środę 20 stycznia.
      Nie martw się, nie zamieściliśmy spoilerów, ponieważ dla każdego obszaru znajduje się krótki opis. Podobnie jak w wersjach Hitman 1 i 2, gra będzie zawierała sześć wspaniałych placów zabaw, na których można zanurzyć się w symulatorze wykonywania kontraktów płatnego zabójcy.
      Pierwsze dwa poziomy obejmują Dubaj, o którym mówi się, że ma „zapierającą dech w piersiach scenerię”, oraz Dartmoor z historycznych obszarów Anglii, w którym występuje „tajemniczy zwrot akcji”. Dalej jest Berlin, znany ze swojego „tętniącego życiem stylu i chaotycznego życia nocnego” oraz Chongqing z Chin, o którym IO Interactive mówi, że „jest węzłem komunikacyjnym z mnóstwem tajemnic na uboczu”.

       
       
      Wreszcie, Mendoza w Argentynie to przedostatnia misja obejmująca „nowoczesne winnice” z „mnóstwem okazji do odkrywania”. Ostatnia misja odbędzie się w Karpatach Południowych w Rumunii, gdzie będzie panowała cisza.

       
       
      Na pewno jest tu wiele nowych lokalizacji, które będziemy mogli eksplorować w miarę postępów w grze. Natomiast różnorodność wygląda imponująco i bez wątpienia będzie świetnym domem dla ekstrawaganckich zabójstw.
       
      A wy co sądzicie o nowych lokalizacjach w grze Hitman 3? Nie możecie się już doczekać premiery? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      197 wyświetleń
    11. Wideo: Zwiastun premierowy Hitman 3 - przedstawia Agenta 47 podróżującego po świecie

      Hitman 3 zadebiutuje 20 stycznia, a ten zgrabny nowy zwiastun premierowy daje nam wgląd w wiele miejsc, które będzie odwiedzać Agent 47, a także liczne zabójstwa na kluczowych celach.
      Od przesiąkniętych neonami ulic Chin po nastrojową scenerię Dartmoor - to imponujący zestaw miejsc. Same zabójstwa wyglądają równie instynktownie i metodycznie jak zawsze. Agenta 47 można nawet zobaczyć skaczącego ze spadochronem w jednej scenie i spacerującego po odludnej pustyni, sugerując więcej scenariuszy fabularnych w grze.
      IO Interactive udostępniło również niedawno darmowe informacje o wszystkich sześciu miejscach, które gracze odwiedzą podczas swojej przygody w Hitman 3. Również w zeszłym tygodniu pojawiły się zapowiedzi, co zasygnalizowało, że gra będzie fantastycznym zwieńczeniem trylogii. Na co mamy nadzieję! Poniżej opisywany zwiastun z gry:
       
       
       
      Dla fanów serii przygotowano możliwość składania zamówień przedpremierowych:
       
       
       
      Nie możesz się doczekać gry Hitman 3? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      1 komentarz
      213 wyświetleń
    12. Blizzard łączy się z Vicarious Visions - Firma stojąca za remake'ami Tony Hawk i Crash Bandicoot

      Vicarious Visions już nie istnieje. Na dzień dzisiejszy ta 31-letnia firma została w pełni podporządkowana Blizzardowi i odtąd będzie „w pełni oddana istniejącym grom i inicjatywom Blizzarda”.
      W wywiadzie przedstawiciel Vicarious Visions powiedział:
      Szefowa studia, Jen Oneal, została awansowana na wiceprezesa wykonawczego ds. Rozwoju Blizzarda, a Simon Ebejer - który wcześniej był dyrektorem operacyjnym Vicarious Visions - zastąpił ją na tym stanowisku.
       
      Vicarious Visions zostało wcześniej przejęte przez Activision w 2005 roku, kilka lat przed połączeniem Activision z Blizzardem w 2008 roku. Pracowali nad wieloma portami gier, w tym gry z serii Guitar Hero, Skylanders, Tony Hawk's Underground 1 2 oraz gry Shrek.
      Ich ostatnim projektem był Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2, wydany na PC, PS5, PS4, Xbox Series S | X oraz Xbox One w 2020 roku. Wcześniej pracowali jako zespół wsparcia dla Bungie nad Destiny 2 i stworzyli niezwykle udany Crash Bandicoot: N Sane Trilogy.
       
       
      Cieszysz się, że Vicarious Visions zostali przejęci Activision Blizzard? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      156 wyświetleń
    13. Aktualizacja The Division 2 dla Next-Genów pojawi się w przyszłym tygodniu z obsługą 4K, 60 FPS

      W przyszłym tygodniu o już 2 lutego, gra Tom Clancy's The Division 2 otrzyma łatkę poprawiającą obraz na nowej generacji.
       
      Deweloper Johan przedstawił tę wiadomość na Twitterze. W jego wiadomości pojawiła się jasna informacja, o tym co będzie zawierać opisywana aktualizacja dla Xbox Series X oraz PS5.
      W chwili pisania tego tekstu nie było oficjalnego ogłoszenia firmy Ubisoft na temat tej łatki nowej generacji, więc zakładamy, że dowiemy się bardziej szczegółowych informacji o tym, czego możemy się spodziewać w nadchodzących dniach.
       
      Czy będziesz zagłębiać się w aktualizację nowej generacji Tom Clancy's The Division 2? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      172 wyświetleń
    14. Wreckfest - Carmageddon powraca - jako turniej w Wreckfest!

      Kultowy klasyczny kill-'em-up Carmageddon nadchodzi do Wreckfest. Dodatek przynosi do gry nowe wydarzenie w formie Turnieju Carmageddon na konsolach i PC, a w nim możesz niszczyć wszystko co napotkasz na drodze, tj. pojazdy wroga oraz zielono krwiste zombie zasiadając za kierownicą szybkich samochodach wyścigowych.
       
      Dodatek wprowadza nas do wersji ocenzurowanej gry Carmageddon, prawdopodobnie w celu spełnienia klasyfikacji wiekowej Wreckfest, a deweloper BugBear twierdzi, że "niektórzy widzowie mogą znaleźć niepokojące cenzury". Niemniej jednak będziesz się ścigać na słynnych torach z Carmageddon, czyli Bleck City i Death Canyon oraz mieć możliwość odblokowania kultowego samochódu Eagle R z Carmageddon: Max Damage.
       
      Nowy turniej będzie dostępny przez cały sierpień, więc pamiętaj, aby wskoczyć i dobrze się z nim bawić. Czy to wystarczy, aby wrócić za kierownicę najbardziej chaotycznego zawodnika? Staraj się nie stać na drodze i udzielić odpowiedzi w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      204 wyświetleń
    15. Przyszłe gry Tomb Raider „zjednoczą” starsze i nowsze tytuły

      Minęły już cztery lata, odkąd Crystal Dynamics i Core Design zakończyły współczesną trylogię Tomb Raider wraz z Shadow of the Tomb Raider, ale jak można się spodziewać, w przyszłości planowanych jest więcej tytułów.
       
      W tym roku mija 25. rocznica powstania serii. Wspominając o tym, dyrektor Crystal Dynamics Will Kerslake podzielił się spostrzeżeniami na temat „zjednoczenia”, które zespół planuje w przyszłości.
      Wydaje nam się, że przyszłość Tomb Raider we wszystkich jej formach będzie się rozwijać poza aktualnie ustalonymi przygodami, opowiadając nową historie, która będzie się opierać na rozległości zarówno gier wydanych przez Core Design, jak i Crystal Dynamics,  gdzie nowy deweloper skipu się głównie nad ujednoliceniem tych osi czasu całej serii.
      Mimo to Kerslake powiedział, że zespół nie ma nowego ogłoszenia dotyczącego gry w najbliższej przyszłości, więc niestety może minąć trochę czasu, zanim otrzymamy więcej szczegółów na temat tego, czego możemy się spodziewać przy nadchodącej odsłonie kultowego trylogii.
       
      Podoba Ci się ta informacja? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      239 wyświetleń
    16. Oto Resident Evil Re: Verse w akcji z pięcioma minutami materiału filmowego

      Firma Capcom nieustannie próbuje uczynić Resident Evil grą wieloosobową. Jednak dopóki to się nie stanie, otrzymujemy kolejny tytuł - Resident Evil Re: Verse, z którym musimy się pogodzić. Darmowy tryb dla wielu graczy dołączony do Resident Evil Village prowadzi obecnie zamkniętą wersję beta, dając nam pierwsze przebłyski tego, jak naprawdę wygląda gra. W serwisie YouTube pojawiają się krótkie zwiastuny z rozgrywki, a pełny odpowiednik można zobaczyć w filmie osadzonym powyżej.
       
      Sześć minut materiału filmowego pokazuje, że styl komiksu, który stał się punktem rozmowy po ujawnieniu trybu, może być również wyłączony, jeśli chcesz. Gameplay następnie pokazuje Claire Redfield pokonującą różne nieumarłe potwory i słynnych złoczyńców z poprzednich gier, w tym Jacka Bakera z Resident Evil 7: Biohazard. Co najciekawsze, po śmierci zmienisz się w potwora na ograniczony czas, co pozwoli ci dalej zadawać obrażenia wrogom online i gromadzić punkty. To, w co się zmieniasz, zależy od tego, ile próbek wirusa zebrałeś przed śmiercią - im więcej zdobywasz, tym silniejszy stajesz się jako wróg.
       
      Jeśli nie udało Ci się zdobyć miejsca w zamkniętej becie Resident Evil Re: Verse, nie zapominaj, że nadal możesz posmakować Resident Evil Village dzięki dziewiczym wersjom demo, które jest dostępne tylko w PlayStation Store, z zapowiedzią kolejnej wersji demonstracyjną zaplanowaną na przyszłość, do której każdy będzie miał dostęp.
       
      Jak podoba się wam przejście serii Resident Evil do trybu gry wieloosobowej? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      169 wyświetleń
    17. Evil Dead: The Game opóźniona do lutego 2022 roku, ale nowością będzie opcja dla jednego gracza

      Oto kilka złych wiadomości i dobrych wiadomości na temat nadchodzącej gry-  Evil Dead: The Game, adaptacja klasyka Sama Raimiego, która wygląda zaskakująco dobrze, niestety nie ukaże się w tym roku jak początkowo zaplanowano, czyli koniec 2021 roku. Niedawno ujawniony wpis powiadamia, że tytuł zostanie przesunięty na luty 2022 roku.
       
      Wygląda jednak na to, że deweloperzy w pełni wykorzystają ten dodatkowy czas. Wyjaśniając sytuację za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze, opóźnienie pozwoli "wykorzystać dodatkowy czas na doszlifowanie i upewnienie się, że gra spełni ostateczne właściwe doświadczenia z Evil Dead":
       
       
       
      Wątek nadal mówi, że dodatkowy czas pozwala zespołowi "zaimplementować opcję dla jednego gracza, która pozwoli ci cieszyć się grą, gdy nie chcesz korzystać z opcji kooperacji", co jest mile widzianym dodatiem.
       
      Cóż, nie będziemy mieli możliwość zagrania w Evil Dead: The Game w Halloween, ale wygląda na to, że będzie to opóźnienie pozwoli na solidne doświadczenie z gry, gdy ostatecznie pojawi się w lutym.
       
      Gra ukazać ma się na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC (Microsoft Windows).
       
       
      Co wy myślicie o Evil Dead? Osobiście nie jestem fanem Asha i serii, ale gra zapowiada się całkiem ciekawie. Podzielcie się waszą oceną w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      234 wyświetleń
    18. CDPR wydaje poprawkę 1.11 dla Cyberpunk 2077 - sprawdź co uległo zmianie

      Znowu zaczynamy! CD Projekt Red właśnie wydał najnowszą aktualizację Cyberpunk 2077 w postaci poprawki 1.11 (28.01.2021), która służy do rozwiązania dwóch problemów, które pojawiły się po wydaniu łatki 1.1 w zeszłym tygodniu.
      Poniżej możecie przeczytać oficjalnie oświadczenie dewelopera o tym, czego można się spodziewać po poprawce:
       
       
      Hotfix 1.11 jest już dostępny na PC, konsolach i Stadii!
       
      Poświęcony jest dwóm problemom, które pojawiły się po aktualizacji 1.1:
      Przywrócono mechanikę losowania przedmiotów do poprzedniego stanu Nadal badamy wykorzystywanie przeładowywania zapisów gry w celu wylosowania mocniejszych przedmiotów.
      Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane.
       
       
       
      Podobnie jak w przypadku większości dotychczasowych aktualizacji, wydaje się, że jest to kolejne dość duże pobranie - widzieliśmy raporty o 13,1 GB na Xbox One - ale przynajmniej ten nieznośny błąd z telefonem od Takemury będzie teraz (miejmy nadzieję) przeszłością!
       
       
      Czy pobrałeś już poprawkę? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na temat poniższych łatek.

      0 komentarzy
      277 wyświetleń
    19. Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

      Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
       
      Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
       
      Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
       
      Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
       
      Kluczowe cechy

      • Rozległy świat pełen emocji
      Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
      • Stwórz własną postać
      Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
      • Epicki dramat zrodzony z mitu
      Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
      • Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
      Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
       
      Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
       


      0 komentarzy
      288 wyświetleń
    20. Roller Champions od Ubisoft powraca z zamkniętą wersją beta w przyszłym miesiącu

      Pamiętasz Roller Champions? Słyszeliśmy tylko trochę o drużynowej grze sportowej Ubisoftu w ciągu ostatniego roku, ale teraz zamknięta beta została potwierdzona na Xbox One już w przyszłym miesiącu.
      Dostępna wyłącznie w Europie Zamknięta Beta odbędzie się od 17 lutego do 1 marca i będzie obsługiwać grę międzyplatformową na PS4 i PC, a rejestracje są teraz dostępne na stronie Roller Champions.
       
      Po Becie, która wprowadzi wiele nowych funkcji, których nie było w poprzedniej fazie zamkniętej alfa na PC, Roller Champions ukaże się w 2021 roku jako darmowa gra na wszystkich platformach.
       
      Czy zarejestrujesz się do zamkniętej bety Roller Champions? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    21. Twórca Control Ultimate Edition ujawnia więcej szczegółów dotyczących aktualizacji dla następnej generacji

      Na wypadek, gdybyście zapomnieli, Control Ultimate Edition pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S we wtorek, 2 lutego, przynosząc pewne ulepszenia nowej generacji do (tylko) wersji Ultimate gry.
      Wiedzieliśmy już, że wprowadza dwa tryby wydajności dla Xbox Series X - jeden ze śledzeniem promieni, a drugi dla 60 klatek na sekundę - a teraz Thomas Puha, dyrektor ds. Komunikacji Remedy, rozwinął dalej na Twitterze:
       
      Tłumaczenie:
      "Tryb wydajności ma na celu osiągnięcie 60 kl./s przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. Tryb graficzny jest ukierunkowany na 30 kl./s ze śledzeniem promieni przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. NIE w 1220p, ponieważ został niestety błędnie wymieniony. Ile razy to sprawdzałem... eh. Przepraszam."
       
      Jak widać, oba tryby będą ukierunkowane do renderowania grafiki 1440p w rozdzielczości 4K na wyjściu dostępnych na Xbox Series X oraz PS5, ale w dalszej części Puha zauważył, że Xbox Series S będzie działać tylko w trybie wydajności 60 klatek na sekundę.
       
      Tłumaczenie:
      "PS5 i Series X oferują tryb wydajności 60 kl./s. Tryb graficzny to 30 kl./s ze śledzeniem promieni. Seria S to tylko tryb wydajności 60 kl./s."
       
      Niestety, zapisy gier nie zostaną przeniesione z wersji ostatniej generacji do aktualizacji następnej generacji ze względu na "inny sposób " pracy silnika graficznego, więc podobno będziesz musiał zacząć od zera na konsolach Xbox Series.
       
      Nie możesz się doczekać wypróbowania Control Ultimate Edition? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      168 wyświetleń
    22. Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

      Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
       
      Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
       
          Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
       

       
      Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
       
      Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      425 wyświetleń
    23. Grand Theft Auto V z obsługą 4K przy 60FPS na Xbox Series X oraz Playstation 5

      Mamy tylko kilka miesięcy od Grand Theft Auto V, które pojawi się na Xbox Series X i Series S w formie edycji "Expanded and Enhanced", ale wciąż nie usłyszeliśmy nic istotnego o grze. Jednak teraz wydaje się, że znamy jego najbardziej podstawowe specyfikacje (przynajmniej dla Xbox Series X) dzięki niedawnemu wpisowi na blogu PlayStation.
       
      Wiadomość pochodzi z niemieckiego bloga PlayStation , który wymienił zestawienie gier, które mają jeszcze pojawić się przed końcem roku. Grand Theft Auto V zostało wspomniane jako nadchodzące na PlayStation 5, a przetłumaczona strona potwierdziła włączenie "ostrej rozdzielczości 4K" wraz z obsługą "płynnych 60 klatek na sekundę".
       
      Chociaż do tej pory wspomniano o tym tylko na blogu PlayStation, bylibyśmy bardzo zaskoczeni, gdyby Xbox nie otrzymał takiego samego traktowania.
       
       
      Wraz z pełną premierą, która nadejdzie 11 listopada, spodziewamy się usłyszeć więcej w nadchodzących tygodniach. Take-Two Interactive niedawno potwierdziło, że wersja przygotowywana dla nowej generacji będzie "bardziej atrakcyjna" dla właścicieli Xbox Series X i Series S, więc brzmi to całkiem obiecująco.
       
      Jedyne prawdziwe konkretne szczegóły, jakie mieliśmy od czasu pierwszego ogłoszenia, to kilka drobnych dodatków tj. wybranych pojazdach otrzymujących ulepszenia unikalne dla premiery gry tworzonej na nową generację konsol. Wyobrażamy sobie, że w odświeżonej wersji pojawi się o wiele więcej, więc miej oczy szeroko otwarte w najbliższej przyszłości, aby uzyskać więcej szczegółów na temat zmian.
       
      Podekscytowany Grand Theft Auto V na Xbox Series X|S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      138 wyświetleń
    24. Rare szuka pracownika do swojej następnej "wielkiej" gry

      Jak zwykle początek kolejnego roku dla wielu firm związanymi z branżą gier wideo jest poszukiwanie nowych talentów do pomocy w nadchodzących projektach.
      Wspominając o tym, deweloper Rare - najbardziej znany ostatnio z pirackiej gry wieloosobowej Sea of Thieves - poszukuje osoby na stanowisko starszego projektanta, którego zadaniem byłaby pomoc przy tworzeniu kolejnego wielkiego projektu, Everwild.
       

      Zgodnie z opisem stanowiska, Everwild to „przełomowa” gra, której świat jeszcze nie powstał.
      Starszy projektant będzie musiał być „pełen pomysłów”, posiadać odpowiednie umiejętności takie jak rysowanie „nowych map” zamiast podążać za starymi, umieć stawić czoła wyzwaniom, których wcześniej nie było i prowadzić projekt z otwartym umysłem.
       
      W zeszłym roku Aaron Greenberg z Microsoftu powiedział, że Everwild nie przypomina żadnej innej gry, jaka kiedykolwiek została stworzona, a producent wykonawczy gry, Louise O'Conner, powiedziała wcześniej, że da graczom „magiczny i nieokiełznany świat do odkrycia” - pozwalając im poczuć jak magia przepływa przez naturę i łączy się z każdą żywą istotą.
       
      Ostatnia aktualizacja przed najnowszą ofertą pracy miała miejsce w październiku 2020 roku, kiedy Rare ujawnił, że dyrektor kreatywny gry opuścił studio.
       
       
      Nie możesz się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o Everwild? Masz jakiś pomysł, czego się spodziewać? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      172 wyświetleń
    25. Były szef Sony uważa, że powinniśmy wrócić do gier 15 godzinnych

      Na konferencji Gamelab Live były szef Sony Worldwide Studios - Shawn Layden zwrócił uwagę, że w aktualnej generacji budżet gry klasy AAA to od 80 do 150 milionów dolarów - nie licząc przy tym kosztów związanych z marketingiem danej gry.
       
      Problem pojawia się zwłaszcza w ofercie produktu klientowi, któremu zasadniczo ciężko jest podnieść cenę detaliczną, która od dawna stoi na poziomie 60 dolarów. Gry wymagających takich nakładów to zazwyczaj popularne już tytuły, które dają gwarancję zwrotu poniesionych kosztów.
       
      Niestety jak twierdzi Layden popularna teoria głosi, że przy nowej generacji, koszty produkcji mogą zwiększyć się aż dwukrotnie. Taka postać rzeczy może wykluczyć z rynku mniejsze firmy deweloperskie, które nie mogą pozwolić sobie na stanowcze podniesienie już ustabilizowanej detalicznej ceny rynkowej.
       
      Remedium na ten problem może być skrócenie gier:
       
       
      Oczywiście jeśli samo skrócenie gier pomogłoby ograniczyć koszty produkcji oraz stworzyć jedną zwartą historię, a dodatkowo pozwolić graczowi na granie w większą ilość gier jest jedną stroną medalu. W aktualnych czasach przy 4K, HDR oraz innych technologiach, które będą pojawiać się przy nowej generacji zmniejszenie budżetu na produkcję gry AAA może być mało możliwe - tak twierdzi były szef Worldwide Studios.
       
       
      A wy co powiedzielibyście na gry n 12-15 godzinowe gry? Jeśli tu nie chodzi o rozbudowane RPG lub GTA, w którym misji nigdy za mało, to w zupełności nie przeszkadzałby mi ten fakt.

      0 komentarzy
      372 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.