Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Nadchodzi nowy Splinter Cell

      Nowa część znanej serii Splinter Cell powróci na obecną i nową generację konsol - zapewnia Ubisoft. Gra miała pierwotnie pojawić się jeszcze w tym roku, ale z powodu wystąpienia pandemii COVID-19 premiera najnowszej odsłony przygód z udziałem Sama Fischera pojawi się dopiero w 2021.
       
       
      Ubisfot już w przeszłości podkreślał, że nie porzucił serii Splinter Cell. Wcześniej główny bohater serii pojawiał się w grach z pod znaku Ghost Recon Widlands czy mobilnej produkcji Elite Squad.
       
      Deweloper póki co nie podaje dokładnych danych na temat fabuły nowej odsłony, ale zapewnia, że ten powrót cyklu ma być zwieńczeniem serii Splinter Cell.
      Ostatnia wydana gra z tej serii nosiła podtytuł Blacklist i swoją premierę miała w 2013 roku.

      0 komentarzy
      317 wyświetleń
    2. Kolejne 37 gier wstecznie kompatybilnych otrzyma funkcję FPS Boost dla Xbox Sieries X | S

      Oprócz 76 nowych wstecznie kompatybilnych gier dodanych do biblioteki Xbox One i Series X | S z konsol Xbox i Xbox 360, zespół zastosował również wsparcie FPS Boost dla 37 z nich - dla 26 do już dostępnych tytułów w programie wstecznej kompatybilności oraz dla 11 z nowo dodanej partii.
       
      Oto pełna lista:
      Alan Wake Assassin’s Creed Binary Domain Black College Football Xperience: Doug Williams Ed Darksiders Dead Space 2 Dead Space 3 Disney’s Chicken Little Dragon Age: Origins Dragon Age II The Elder Scrolls IV: Oblivion F.E.A.R. F.E.A.R. 3 Fable Anniversary Fable III Fallout 3 Fallout: New Vegas Far Cry 3 Final Fantasy XIII-2 Lightning Returns: Final Fantasy XIII Gears of War Gears of War 2 Gears of War 3 Gears of War: Judgment Gears of War: Ultimate Edition Kameo: Elements of Power Lego The Lord of the Rings Medal of Honor: Airborne Mirror’s Edge Nier Resident Evil: Operation Raccoon City Rock of Ages Sonic & All-Stars Racing Transformed Sonic Generations Sonic Unleashed Star Wars: The Clone Wars Vandal Hearts: Flames of Judgment  
      Kolejnym bonusem, jest pojawienie FPS Boost pojawił się również w usłudze Xbox Cloud Gaming, dzięki czemu, aż 33 gry otrzyma FPS Boost.
       
      Dla przypomnienia FPS Boost, któr opracował Microsoft pozwala na zwiększenie liczby klatek na sekundę w grach z poprzedniej generacji uruchamianych na Xbox Series X | S.
       
      Zadowolony z nowej partii tytułów z obsługą FPS Boost? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      166 wyświetleń
    3. Xbox dodaje nową funkcję "Zwiększanie czytelności" podczas grania w chmurze

      Wcześniej poinformowano, że Xbox miał kilka "intrygujących" wiadomości do podzielenia się na temat Cloud Gaming i wygląda na to, że pierwsza z nich została już ujawniona w postaci nowej funkcji - Zwiększanie czytelności (Clarity Boost) podczas grania w przeglądarce Microsoft Edge.
       

       
      Ta funkcja pozwala poprawić jakość wizualną strumienia podczas grania przy użyciu przeglądarki i będzie dostępna dla wszystkich użytkowników Microsoft Edge. Aby móc korzystać z nowej funkcji musisz upewnić się, że korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki Edge. Poniżej podajemy, krótką instrukcję jak to sprawdzić:
       
      Najnowsza wersja Microsoft Edge zawsze dostępna pod tym adresem. 
      Aby potwierdzić, że korzystasz z wersji 96.0.1033.0 lub nowszej przeglądarki Microsoft Edge, przejdź pod adres edge://settings/help Następnie przejdź do www.xbox.com/play, zaloguj się i uruchom grę wybraną grę Otwórz menu Więcej (...) Wybierz opcję Włącz Zwiększanie czytelności.  
       
      Oto, co Microsoft ma do powiedzenia na temat zwiększania czytelności i jego działania:
       
       

       
      Podoba Ci się nowa funkcja wprowadzona przez Microsoft do przeglądarki Edge? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      531 wyświetleń
    4. GTA Trilogy Definitive Edition poprawka w wersji 1.03 już dostępna - pełne informacje o aktualizacji

      Najnowszy zestaw poprawek do GTA: The Trilogy - The Definitive Edition został wydany w postaci aktualizacji 1.03 i trzeba przyznać, ze jest to całkiem spora aktualizacja, zawierająca poprawki ponad 100 błędów wraz z kilkoma nowymi funkcjami - od razu uprzedzamy, że wśród nich nie znajdziecie możliwości pływania w Vice City, nadal...
       
      Te nowe funkcje obejmują m.in. dodanie zachmurzenia w GTA: San Andreas podczas lotu na dużej wysokości, dodatkowe animacje dla CJ, gdy jest w formie puszystego lub kulturysty, dostosowanie opadów deszczu, który nie pojawia się już w środku budynków oraz dodanie kinowej kamery we wszystkich trzech grach, które można przełączać podczas jazdy na rowerze w trybie kamery.
       
      Oto pełna lista ulepszeń dla każdego z trzech tytułów w aktualizacji 1.03:
       
      Ogólne - PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC
      Poprawa stabilności Dodano kamerę kinową, którą można przełączać, przełączając tryby kamery podczas gry Naprawiono kilka błędów ortograficznych na teksturach/oznakowaniu Naprawiono kilka błędów, w których deszcz pojawiał się w pomieszczeniach podczas przerywników filmowych  
      Grand Theft Auto III – Edycja Ostateczna
      Dostosowano deszcz podczas przerywnika w intro Give Me Liberty, aby pasował do tego, co jest widoczne podczas rozgrywki Poprawiono rozdzielczość znaków na drzwiach wejściowych taksówki Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz rezydencji podczas przerywnika filmowego do misji Koszenie trawy Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w mieszkaniu Donalda Love'a podczas przerywnika filmowego do misji Liberator. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w Klubie Luigiego podczas przerywnika filmowego do misji Don't Spank Ma Bitch Up Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w garażu Joeya podczas przerywnika filmowego do misji Szofer Ciprianiego Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego misji Bomb Da Base: Akt I. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz pojawiał się pod wodą podczas spadania Naprawiono błąd, który powodował, że trawa była widoczna w garażu Joeya podczas wyjazdu z misji Drive Misty For Me Usunięto błąd, który powodował, że tekstura ściany w pobliżu szpitala w Portland pojawiała się nieprawidłowo podczas jazdy Usunięto błąd, który powodował, że różowe lub czarne tekstury pojawiały się na podłodze Turtle Head Fish Co. Usunięto problem w menu audio, który powodował, że suwak głośności okna dialogowego nie dostosowywał odtwarzanego przykładowego dźwięku. Usunięto błąd, który powodował, że interfejs użytkownika nakładał się na licznik czasu podczas wykonywania misji taksówkowych lub strażniczych. Naprawiono problem z kolizją brakujących obiektów na ścianach poniżej mostu Callahan w Chinatown Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł rozciągać dwumiejscowy pojazd za pomocą kruszarki samochodowej. Naprawiono kilka problemów z kamerą podczas grania w misje RC Usunięto błąd, który powodował, że tytuł misji zbyt długo pozostawał na ekranie na początku każdej misji. Naprawiono problem z wyświetlaniem tekstur na znaku Staunton Pay 'n' Spray Usunięto błąd, który powodował, że koła nie były podłączone do pojazdu, nad którym pracował Joey. Naprawiono błąd ortograficzny w sklepie Deli and Pizza na wyspie Staunton  
      Grand Theft Auto: Vice City – Edycja Ostateczna
      Banery reklamowe dodane do boków pojazdów Rumpo, Coach, Benson i Boxville Usunięto błąd, który powodował, że przerywnik filmowy na końcu misji Shakedown zawieszał się po powrocie do rozgrywki. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w środku podczas przerywnika filmowego do misji Publicity Tour Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego do misji Felgi aluminiowe ze stali Usunięto błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz limuzyny podczas przerywnika filmowego do misji Two Bit Hit Naprawiono błąd z rękami Tommy'ego podczas noszenia stroju Hawany w misji Shakedown Naprawiono błąd w misji Cop Land, który powodował, że misja kończyła się niepowodzeniem, gdy kawiarnia wybuchała. Naprawiono błąd, który powodował, że w rezydencji Diaz brakowało tekstur podczas outro do misji Rub Out Naprawiono awarię pod koniec misji Checkpoint Charlie Naprawiono awarię napotkaną podczas wydarzenia Bloodring Arena Usunięto błąd, który powodował, że uszkodzenie tekstur było widoczne na drogach podczas dłuższych sesji gry. Naprawiono 10-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej V-Rock Naprawiono 15-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej Wildstyle Radio Naprawiono błąd podczas scenki przerywnikowej dla podaży i popytu, w wyniku którego podczas scenki przerywnikowej występowały postacie otoczenia. Naprawiono dziurę w świecie gry w pobliżu Café Robina Naprawiono błąd ortograficzny na billboardzie Welcome to Vice City w pobliżu lotniska Naprawiono błąd z logo stojaka Shaft Hot Dog Naprawiono kilka błędów tekstur, które pojawiały się na ścianach wyspy Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniszczenie skrzyń podczas misji Gun Runner, uniemożliwiając postęp w grze. Naprawiono błąd, który powodował, że miotacz ognia uszkadzał przedmioty za Tommym. Naprawiono dziurę w świecie gry, gdy stałeś na szafie Tommy'ego w hotelu Ocean View Usunięto błąd, który powodował, że tekstury pojazdu Packer ulegały uszkodzeniu, gdy Tommy stał w pobliżu. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Hog Tied nie powiodła się. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Boomshine Saigon nie powiodła się. Usunięto błąd, który powodował, że cząsteczki szkła wyglądały na przewymiarowane podczas rozbijania okien sklepu Gash Naprawiono kilka problemów z uszkodzeniem tekstur, które pojawiały się w policyjnej furgonetce Enforcer Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się po wystrzeleniu Usunięto błąd, który powodował, że prędkość wirnika głównego śmigłowców nie odpowiadała prędkości wirnika tylnego. Naprawiono błąd na mini mapie, który powodował, że basen w kształcie logo Rockstar Games był niepoprawnie odbity na mini mapie Starfish Island. Naprawiono błąd uszkodzenia tekstur na światłach i liściach podczas deszczu na kontynencie Usunięto błąd, który powodował, że znak nie był prawidłowo animowany na Hyman Memorial Stadium Naprawiono błąd pisowni w oknie księgarni Mavis Naprawiono błąd ortograficzny, gdy gracz został rozbity podczas misji ratownika medycznego Naprawiono błąd, który powodował, że Tommy wydawał się mały, stojąc przed budynkami w Little Havana. Naprawiono błąd, który powodował, że Lance był duplikowany po ponownym uruchomieniu misji Copland Usunięto błąd, który powodował, że otwarte groby za Funeraria Romero nie były widoczne  
      Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
      Wprowadzono zachmurzenie na dużych wysokościach Dodano alternatywne animacje chodzenia i biegania, gdy CJ jest w formie Max Fat lub Max Muscle Naprawiono kilka problemów z teksturami trawy, które nie wyświetlały się prawidłowo Poprawiono biały kontur na linii włosów Cesara podczas przerywnika filmowego do misji Król na wygnaniu Naprawiono błąd z ciałem CJ w przerywniku filmowym do misji The Meat Business Naprawiono błąd z ciałem CJ podczas przerywnika otwierającego misję Linie zaopatrzenia Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Cesar Vialpando Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Wu Zi Mu Naprawiono błąd w zapisie gry pod koniec misji Blood Bowl Naprawiono awarię, która miała miejsce podczas misji Dam and Blast Naprawiono problem z uszkodzeniem tekstur, który występował po dłuższym okresie rozgrywki Naprawiono błąd, który powodował, że CJ i Big Smoke zatrzymywali się pod koniec misji Just Business. Naprawiono awarię, która wystąpiła podczas utonięcia w pobliżu końca Mostu Południowego Ocean Beach Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas jazdy na quadzie Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas pilotowania Hydry w widoku z pierwszej osoby. Naprawiono awarię występującą podczas ponownej próby przejścia przez punkt kontrolny podczas misji Ice Cold Killa Naprawiono błąd ortograficzny w meksykańskiej reklamie żywności Naprawiono błąd pisowni na froncie sklepu z gitarami Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli kupować cornrows w zakładzie fryzjerskim bez wystarczających funduszy. Naprawiono brakujący most w sekcji Shady Creeks na mapie Naprawiono błąd, który powodował, że burger na znaku Burger Shot nie obracał się Naprawiono błąd pisowni na znaku fabrycznym FleischBerg Naprawiono wiele błędów w przerywnikach filmowych, w których ramiona CJ przeciskają się przez jego ciało gdy był gruby Naprawiono problem z oświetleniem w rockshore West Safehouse Usunięto problem, który powodował, że podczas ładowania pliku autozapisu był widoczny ekran Zmarnowany lub Uszkodzony Naprawiono uszkodzenie graficzne głowy i ciała CJ podczas sekwencji motelowej misji Reuniting the Families Usunięto błąd, który powodował, że szyby na stacji benzynowej dillmore były półprzezroczyste podczas misji Dowódca cysterny Naprawiono błąd, który powodował, że tatuaże wystawały z dolnego ramienia CJ, gdy miał muskularny typ ciała. Usunięto błąd, który powodował, że krople deszczu nie pojawiały się na powierzchni wody Usunięto błąd, który powodował, że różne ikony map, takie jak blipy misji, pojawiały się i znikały z radaru podczas przesuwania i obracania kamery. Usunięto błąd, który powodował, że NPC noszący koszulki z numerami nie mieli już losowego numeru nakładającego się na numer 7. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz nie był wyświetlany podczas lotu podczas deszczowych lub burzowych warunków pogodowych Naprawiono problem z nieprawidłowym odtwarzaniem dźwięku podczas korzystania z przebieralni w dowolnej z właściwości CJ Naprawiono błąd, który powodował, że wózek widłowy CJ nie działał zgodnie z przeznaczeniem podczas misji Robbing Uncle Sam Naprawiono błąd dotyczący kształtu rekwizytów Donut i Nut w sklepie z pączkami Tuff Nuts Naprawiono błąd pisowni w witrynie sklepowej Sayonara Usunięto błąd, który powodował, że samolot Dodo miał odwrócony stożek nosowy. Usunięto błąd, który powodował, że śmigła łodzi nie obracały się prawidłowo Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się podczas strzelania Usunięto błąd, który powodował, że nieprawidłowy znak posterunku policji nie pojawiał się w Las Venturas Usunięto błąd, który powodował, że w zewnętrznym menu Burger Shot pojawiały się niewłaściwe ceny. Usunięto błąd, który powodował, że CJ wydawał się zbyt ciemny w sklepie 69 Cent Naprawiono błąd, który powodował, że fryzury były zamieniane na fryzurę Cezara za każdym razem, gdy CJ nosił kapelusz. Naprawiono błąd, który powodował, że radar znikał po złapaniu go w misję Home Invasion Usunięto błąd, który powodował, że samochody policyjne mogły przedzierać się przez ziemię. Naprawiono błąd, który powodował, że śmigło UFO nie obracało się w Lil' Probe Inn  
      Xbox One — wszystkie tytuły
      Usunięto błąd, który powodował, że gra nie reagowała przez kilka sekund po wyjściu z niektórych wnętrz. Usunięto problem, który powodował, że gracz nie mógł odblokować osiągnięć, które wcześniej odblokowali inni użytkownicy na innych kontach (połączonych z tym samym kontem Social Club).  
      PC – Wszystkie tytuły
      Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli wyróżnić lub wybrać opcji Anuluj lub Potwierdź za pomocą kontrolera w misji Zakończono niepowodzeniem! ekran Naprawiono błąd, który powodował, że gracze ze znakami specjalnymi w nazwie konta PC nie mogli zapisywać postępów w rozgrywce. Naprawiono układ w grze podczas gry z monitorem ultraszerokoekranowym Usunięto problem polegający na tym, że opcje nie były prawidłowo wyróżniane po najechaniu na nie kursorem myszy Usunięto problem, który powodował, że zbyt szybkie klikanie sekcji w menu gry uniemożliwiało wyświetlanie tych opcji menu. Usunięto problem polegający na tym, że odtwarzacz nie mógł wybrać elementu interfejsu użytkownika za pomocą kontrolera, jeśli kursor myszy już nad nim unosił się Usunięto problem polegający na tym, że w trybie pełnoekranowym zmiana ustawienia Rozdzielczość na krótko powodowała wyświetlenie starej wartości rozdzielczości Usunięto problem polegający na tym, że ustawienia graficzne nie były zapisywane po ponownym uruchomieniu gry  
       
      Zadowolony z tych poprawek i nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      1 073 wyświetleń
    5. Kupujący omyłkowo zamawiają Xbox One X zamiast Series X; Sprzedaż One X wzrosła o 747% na Amazon

      Zamówienia w przedsprzedaży na najnowszą konsolę do gier Microsoftu Xbox Series X zaczęły obowiązywać od wtorku, tj. 22 września 2020 r. Jednak z powodu prawdziwego błędu wielu fanów zamówiło Xbox One X zamiast nowo ogłoszonych Xbox Series X lub Xbox Series S.
       
      Użytkownik Twittera, Andrew Alerts, zauważył, że wielu fanów mogło się pomylić z Xbox One X i najnowszymi zamówieniami w przedsprzedaży na Xbox Series X. Według Andrew, przyczyną tak ogromnego błędu było to, że wielu sprzedawców detalicznych, w tym Amazon, spóźniło się około godziny, aby opublikować stronę zamówień przedpremierowych Xbox Series X w swojej witrynie e-commerce. Tak więc fani, którzy szukali zamówień w przedsprzedaży na Xbox Series X w tych witrynach, otrzymali wyniki wyszukiwania Xbox One X. To jest powód, dla którego sprzedaż Xbox One X na Amazon osiągnęła około 747%, zgodnie z jego tweetami.
       
       
      Jednak jest całkiem oczywiste, że kupującym, którzy nie byli graczami (zwłaszcza rodzicami), było trudno rozróżnić te dwie nazwy. Użytkownik Twittera Tom Warren ujawnił również, że sama organizacja Microsoft została zdezorientowana przez te dwie nazwy na jednym ze swoich oficjalnych blogów. Jego tweet brzmi:
       
      Oficjalnie oferty sprzedaży przedpremierowej pojawiły się już na stronie Microsoftu, więc każdy kto chciał złożyć zamówienie na swój egzemplarz a jeszcze tego nie zrobił to macie ku temu teraz okazję. Oferta jest dostępna również w kilku sieciach handlowych. Ceny są niemal identyczne, a dostawa niezależnie od tego jakiego sprzedawcę wybierzemy, to zakupiony sprzęt zostanie wysłany dopiero w dniu oficjalnej premiery, czyli 10 listopada 2020.
       
       
       

      2 komentarze
      500 wyświetleń
    6. Bus Simulator 21 dostarczy we wrześniu ponad 30 licencjonowanych autobusów do zajezdni

      Jeśli brakowało wam wykorzystania konsoli Xbox do prowadzenia wirtualnego autobusu to ta wiadomość powinnam ucieszyć was wszystkich, Z przyjemnością możemy poinformować. że Bus Simulator 21 posiada oficjalną datę premiery, a ta przypada 7 września na Xbox One.
       
      W grze podobno pojawi się ponad 30 oficjalnie licencjonowanych autobusów światowych marek, w tym dwa zupełnie nowe, po raz pierwszy w historii serii, oficjalnie licencjonowane autobusy Mercedes-Benz eCitaro.
      Ponadto Bus Simulator 21 pozwoli fanom zarządzać własną lokalną firmą transportową w trybie dla jednego gracza lub ze znajomymi w trybie kooperacji dla wielu graczy, a w trakcie gry będziesz mieć do zbadania dwa obszary - europejskie miasto „Seaside Valley” oraz nową scenerię inspirowaną Zatoką San Francisco o nazwie „Angel Shores”.
       
      Kilka słów od twórców gry... :
       
      Na koniec mała galeria z gry:

       
      Czy zakupisz bilet miesięczny dla Bus Simulator 21 na Xbox One jeszcze w tym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      333 wyświetleń
    7. Gearbox Software „wprowadzi nową franczyzę” w tym roku

      Wygląda na to, że Gearbox pracuje nad „nową franczyzą”, która ma zostać „wprowadzona” jeszcze w tym roku.
      Prezes Take Two, Karl Slatoff, mówił o tym, jak wydawca „wprowadzi w tym roku dwa wydania z nowych serii”, a jedno z nich będzie pochodziło od Gearboxa, twórcy takich gier jak Borderlands.
      Slatoff wspomina również, w jaki sposób te dwa tytuły mają zostać uruchomione w nadchodzącym roku fiskalnym, wraz z „sześcioma nowymi iteracjami poprzednio wydanych tytułów”.
       
      „W roku fiskalnym 2022 zaplanowaliśmy wydanie 21 tytułów, w tym cztery wciągające tytuły podstawowe do kupienia, w tym dwa wydania z nowych serii i dwa tytuły z istniejących już dostępnych serii; jeden nowy tytuł niezależny, OlliOlli World od Private Division, który będzie dostępny do kupienia; 10 darmowych gier mobilnych, w tym sześć tytułów z nowych serii i cztery z istniejących; oraz sześć nowych iteracji poprzednio wydanych tytułów, z których wszystkie będą dostępne w sprzedaży”.
       
      Wcześniej pojawiały się plotki, że nowy projekt Borderlands jest w trakcie prac i jest zlecany poza Gearbox. Dyrektor generalny dewelopera, Randy Pitchford, zdementował te plotki, ale dodał, że zespół pracuje nad zupełnie nowymi (jak sam to określił) „niesamowitymi rzeczami”.
      Od czasu premiery Borderlands zespół niewiele pracował poza tą grą. Inne pozycje takie jak Aliens: Colonial Marines, Duke Nukem Forever i Battleborn skoncentrowane na trybie wieloosobowym zostały już wydane, ale od czasu premiery nie spotkały się z pozytywnym przyjęciem krytyków i fanów. Battleborn ostatnio na stałe wyłączył swoje serwery, przez co gra była całkowicie niegrywalna.
       
      Podsumowując minione lata i efekty prac dewelopera niezależnie od tego, nad czym pracuje aktualnie Gearbox, mamy nadzieję, że zostanie odebrany lepiej niż inne tytuły.
       
       
      Czy jesteś podekscytowany tym, co może gotować Gearbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      156 wyświetleń
    8. TimeSplitters oficjalnie powraca, opracowany przez zreformowany, wolny radykalny projekt

      TimeSplitters oficjalnie (wreszcie) powraca! Po nabyciu własności intelektualnej przez Koch Media pomysł powrotu do życia ukochanej serii FPS stał się nagle realną możliwością. Teraz, w nowym ogłoszeniu wydawcy Deep Silver, oficjalnie rozpoczyna się nowy wpis w serii.
      W oświadczeniu udostępnionym w mediach społecznościowych Deep Silver potwierdza ekscytującą wiadomość, że przywróciła Free Radical Design w celu ożywienia TimeSplitters:
       

      To wciąż bardzo wczesne zapowiedzi — jak napisano w oświadczeniu, rozwój jeszcze się nie rozpoczął — ale fani bez wątpienia będą bardzo zadowoleni, gdy w końcu nadejdzie nowy TimeSplitters. Kluczowi pracownicy z przeszłości serii powrócili do tego projektu, ze Stevem Ellisem i Davidem Doakiem na czele produkcji. Minie trochę czasu, zanim sama gra będzie gotowa do pokazania, ale nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak to się okaże.
       
      Czy jesteś podekscytowany tą wiadomością? Co chcesz zobaczyć od nowego TimeSplitters? Wypowiedz się w sekcji komentarzy.

      0 komentarzy
      283 wyświetleń
    9. Dirt 5 - Codemasters podaje oficjalną datę premiery

      Dirt 5, czyli najnowsza część kultowej gry wyścigowej od Codemasters po raz pierwszy zaprezentowana była w maju na Xbox Inside i była jedną z trzynastu dostępnych gier na nadchodzącą nową generacje konsol.
       
      Podczas prezentacji można było zobaczyć krótki materiał wideo, na którym nie pokazano zbyt wiele szczegółów. Teraz już wiemy, ze gra ma mieć rozbudowany tryb kariery, w której podjęte decyzje będą miały wpływ na jej dalsze losy. Głównym wątkiem trybu dla jednego gracza będzie rywalizacja dwóch postaci Alex'a (naszego bohatera) z Bruno. Kampania single player będzie posiadać łącznie pięć rozdziałów.
       
       
      W najnowszej części serii na graczy czeka spora ilość tras, których lokalizacje będą brane z całego świata. Zostaniemy zaproszeni m.in. do Stanów Zjednoczonych Ameryki i Brazylii, zwiedzimy także Chiny, Norwegię czy Włochy. Wydarzenia rozgrywać się będą w odmiennych warunkach atmosferycznych oraz o różnych porach roku, taka zmiana zapewni nie tylko zmienną scenerię, ale również pozwoli na nowe doświadczenia.
       
       
      Gra pojawi się w sprzedaży 9 października 2020 i będzie dostępna na wszystkie platformy. Przy zakupie w dniu premiery posiadacze Xbox One będą mogli skorzystać z oferty Smart Delivery i za darmo przenieść grę na najnowszą konsolę. Prawdopodobnie ten sam ruch zostanie wykonany na Playstation 5 za sprawą samego dewelopera.
       
      Codemasters zapewnia, że na Xbox Series X oraz PS5 będą mogli zanurzyć się w pełym 4k przy 60 klatkach na sekundę.
       

      0 komentarzy
      554 wyświetleń
    10. Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Remastered - demo już w sierpniu

      Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Remastered - odświeżona wersja popularnej gry od Activision z czasów PSX'a która uraczyć ma nas grafiką HD, będzie posiadać 8 dodatkowych zawodników, których nie znajdziemy w pierwowzorze. Obok standardowych postaci mają zagościć również takie jak: Lizzie Armanto, Leo Baker, Leticia Bufoni, Riley Hawk, Nyjah Huston, Tyshawn Jones, Aori Nishimura i Shane O'Neill. Jak twierdzi deweloper - studio Vicarious Visions, każda z tych postaci ma posiadać własne ruchy, oraz triki. Te samo studio odpowiedzialne jest za odnowienie grafiki i uzupełnienie plansz w nowe elementy.
       
      Activision udostępniło również materiał z prezentacją nowych zawodników.
       
      Gra ma się pojawić już 14 sierpnia w formie dema. Niestety dostęp do niego będą mieli tylko te osoby, które złożyły oferty przedpremierowe.
       
      Oficjalna data premiery ustalona jest na 4 września. Tony Hawk's Pro Skater 1+2 ma pojawić się wersji normalnej oraz Deluxe (zawierającej kilka unikatowych dodatków) zarówno na PC, Playstation 4 oraz Xbox One.

      0 komentarzy
      266 wyświetleń
    11. Need for Speed Hot Pursuit - może pojawić się remaster gry od EA

      Need for Speed: Hot Pursuit może zostać zremasterowany na PC i konsole.

      Tak wynika z raportu VentureBeat, który stwierdza Need for Speed: remaster Hot Pursuit, podobnie jak wcześniej Burnout Paradise, jest w trakcie prac w Electronic Arts.
      Gra Criterion została pierwotnie wydana w 2010 roku na konsole ostatniej generacji, komputery PC i urządzenia mobilne.
       
      Nie będzie to jednak ich pierwsza odświeżona seria w tym sezonie, niemniej jednak trzeba zwrócić uwagę na to, że Need For Speed: Hot Pursuit z 2010 roku i Most Wanted z 2012 roku to dwa najbardziej cenione wpisy w całej historii serii i wydaje się, że Hot Pursuit może powrócić w tym roku.

      1 komentarz
      540 wyświetleń
    12. Rozgrywka w Far Cry 6 wygląda dziko i chaotycznie - więcej już w październiku

      Ubisoft ujawnił również, że jeszcze więcej informacji jest tuż za rogiem, więc spodziewaj się, że gra pojawi się podczas cyfrowej prezentacji wydawcy w przyszłym miesiącu. Dalsze szczegóły ujawnione po ujawnieniu transmisji na żywo Far Cry 6 otrzyma trzy elementy DLC, a Gold Edition i Ultimate Edition będą już dostępne w przedsprzedaży w sklepie Ubisoft. Właściciele konsol zarówno Xbox One oraz PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do ulepszonych wersji na konsole nowej generacji.
       
      Co sądzisz o tym najnowszym kawałku materiału? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      235 wyświetleń
    13. Nowe szczegóły dotyczące Forza Horizon 5 - będą kabriolety, dynamiczne burze i... flamingi!

      Forza Horizon 5 jest już na horyzoncie i kształtuje się jako dość ambitny tytuł. Jako piąty wpis w serii, rozgrywka zostanie ponownie rozkręcona, a kilka nowych potwierdzonych szczegółów od Playground Games dodatkowo nakręca atmosferę wokół tytułu.
       
      Nową cechą, która szczególnie ucieszy wielu z nas jest włączenie samochodów typu kabriolet, których na dodatek dachy mogą być kontrolowane za pomocą kliknięcia drążka. Nie mogło oczywiście zabraknąć obowiązkowych trybów takich jak drag racing i znaleziska w stodołach.
       
       
      Pewnie głównym powodem, dla którego wszyscy czytają ten artykuł to flamingi. Otóż nie bez powodu ta nazwa znalazła się w tytule wpisu, ponieważ Playground Games ujawniło, że będzie wiele więcej zwierząt w całym krajobrazie, niż w poprzednich częściach, a w tym "flamingi, dzikie psy, osły, kozy i inne". Zespół odpowiedział na często zadawane pytanie: "Czy będą owce?"
      Odpowiedź brzmi: "Owce potwierdzone!"
       
      Oprócz tego, gracz otrzyma dostęp do "ponad 100 nowych felg, 100 nowych części wizualnych aktualizacji, tysięcy nowych części do podniesienia wydajności, plus możliwość malowania zacisków hamulcowych". Personalizacja własnej postaci też przeszła ogromny remont, aby uwzględnić elementy, takie jak zdolność do dodawania protezy kończyn.
       
      Gdyby tego było mało, Forza Horizon 5 wprowadzi również dynamiczne burze, które będą wędrować po mapie. Będziesz nawet w stanie ścigać te burze na mapie, która sama w sobie jest największą w historii Horizon. Ogólnie rzecz biorąc, całość brzmi całkiem świetnie i nie możemy się doczekać, aby zanurzyć się w nowej odsłonie gry (również w Xbox Game Pass) już w listopadzie tego roku.
       
      Cieszysz się na fakt tych nowości, które znajdą się w Forza Horizon 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      261 wyświetleń
    14. Nowy dodatek do GTA Online - Los Santos Tuners już dostępny!

      Nowy dodatek do  GTA Online  pod nazwą Los Santos Tuners  został dziś wydany zgodnie z obietnicą - całość  ważąc 3,6 GB. Nie musisz niczego kupować ani ręcznie pobierać: po prostu upewnij się, że gra jest zaktualizowana do najnowszej wersji – powinna nastąpić automatycznie, jeśli konsola jest poprawnie skonfigurowana. 
       
      GTA ONLINE: LOS SANTOS TUNERS - "To napakowana akcją aktualizacja dla wszystkich fanów GTA Online, która wprowadza klub samochodowy LS, czyli nową przestrzeń towarzyską, gdzie gracze mogą się spotykać, prezentować swoje samochody, testować nowe auta ze znajomymi na prywatnym torze, obserwować, jak inni modyfikują swoje wozy w czasie rzeczywistym, i robić inne rzeczy, o które tak prosiliście. Dodatek wprowadza też 10 nowych, wysoce modyfikowalnych aut do tuningowania, warsztat tuningowy, sześć nowych spektakularnych rabunków zwanych zleceniami, nowe wyścigi, szereg usprawnień rozgrywki i znacznie więcej."
       
      Nowy dodatek oprócz nowych pojazdów oraz rozbudowanej opcji tuningu wprowadza również szereg ulepszeń, takich jak fakt, że możesz teraz edytować stacje radiowe, aby usunąć te, które ci się nie podobają.
       
      Wypróbujesz dodatek Los Santos Tuners w grze online ze znajomymi? Napisz o tym w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      169 wyświetleń
    15. Aktualizacja The Division 2 dla Next-Genów pojawi się w przyszłym tygodniu z obsługą 4K, 60 FPS

      W przyszłym tygodniu o już 2 lutego, gra Tom Clancy's The Division 2 otrzyma łatkę poprawiającą obraz na nowej generacji.
       
      Deweloper Johan przedstawił tę wiadomość na Twitterze. W jego wiadomości pojawiła się jasna informacja, o tym co będzie zawierać opisywana aktualizacja dla Xbox Series X oraz PS5.
      W chwili pisania tego tekstu nie było oficjalnego ogłoszenia firmy Ubisoft na temat tej łatki nowej generacji, więc zakładamy, że dowiemy się bardziej szczegółowych informacji o tym, czego możemy się spodziewać w nadchodzących dniach.
       
      Czy będziesz zagłębiać się w aktualizację nowej generacji Tom Clancy's The Division 2? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      172 wyświetleń
    16. Wreckfest - Carmageddon powraca - jako turniej w Wreckfest!

      Kultowy klasyczny kill-'em-up Carmageddon nadchodzi do Wreckfest. Dodatek przynosi do gry nowe wydarzenie w formie Turnieju Carmageddon na konsolach i PC, a w nim możesz niszczyć wszystko co napotkasz na drodze, tj. pojazdy wroga oraz zielono krwiste zombie zasiadając za kierownicą szybkich samochodach wyścigowych.
       
      Dodatek wprowadza nas do wersji ocenzurowanej gry Carmageddon, prawdopodobnie w celu spełnienia klasyfikacji wiekowej Wreckfest, a deweloper BugBear twierdzi, że "niektórzy widzowie mogą znaleźć niepokojące cenzury". Niemniej jednak będziesz się ścigać na słynnych torach z Carmageddon, czyli Bleck City i Death Canyon oraz mieć możliwość odblokowania kultowego samochódu Eagle R z Carmageddon: Max Damage.
       
      Nowy turniej będzie dostępny przez cały sierpień, więc pamiętaj, aby wskoczyć i dobrze się z nim bawić. Czy to wystarczy, aby wrócić za kierownicę najbardziej chaotycznego zawodnika? Staraj się nie stać na drodze i udzielić odpowiedzi w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      204 wyświetleń
    17. Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

      Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
       
      Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
       
       
      Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
       
      Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).

      2 komentarze
      225 wyświetleń
    18. Przyszłe gry Tomb Raider „zjednoczą” starsze i nowsze tytuły

      Minęły już cztery lata, odkąd Crystal Dynamics i Core Design zakończyły współczesną trylogię Tomb Raider wraz z Shadow of the Tomb Raider, ale jak można się spodziewać, w przyszłości planowanych jest więcej tytułów.
       
      W tym roku mija 25. rocznica powstania serii. Wspominając o tym, dyrektor Crystal Dynamics Will Kerslake podzielił się spostrzeżeniami na temat „zjednoczenia”, które zespół planuje w przyszłości.
      Wydaje nam się, że przyszłość Tomb Raider we wszystkich jej formach będzie się rozwijać poza aktualnie ustalonymi przygodami, opowiadając nową historie, która będzie się opierać na rozległości zarówno gier wydanych przez Core Design, jak i Crystal Dynamics,  gdzie nowy deweloper skipu się głównie nad ujednoliceniem tych osi czasu całej serii.
      Mimo to Kerslake powiedział, że zespół nie ma nowego ogłoszenia dotyczącego gry w najbliższej przyszłości, więc niestety może minąć trochę czasu, zanim otrzymamy więcej szczegółów na temat tego, czego możemy się spodziewać przy nadchodącej odsłonie kultowego trylogii.
       
      Podoba Ci się ta informacja? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      239 wyświetleń
    19. Oto Resident Evil Re: Verse w akcji z pięcioma minutami materiału filmowego

      Firma Capcom nieustannie próbuje uczynić Resident Evil grą wieloosobową. Jednak dopóki to się nie stanie, otrzymujemy kolejny tytuł - Resident Evil Re: Verse, z którym musimy się pogodzić. Darmowy tryb dla wielu graczy dołączony do Resident Evil Village prowadzi obecnie zamkniętą wersję beta, dając nam pierwsze przebłyski tego, jak naprawdę wygląda gra. W serwisie YouTube pojawiają się krótkie zwiastuny z rozgrywki, a pełny odpowiednik można zobaczyć w filmie osadzonym powyżej.
       
      Sześć minut materiału filmowego pokazuje, że styl komiksu, który stał się punktem rozmowy po ujawnieniu trybu, może być również wyłączony, jeśli chcesz. Gameplay następnie pokazuje Claire Redfield pokonującą różne nieumarłe potwory i słynnych złoczyńców z poprzednich gier, w tym Jacka Bakera z Resident Evil 7: Biohazard. Co najciekawsze, po śmierci zmienisz się w potwora na ograniczony czas, co pozwoli ci dalej zadawać obrażenia wrogom online i gromadzić punkty. To, w co się zmieniasz, zależy od tego, ile próbek wirusa zebrałeś przed śmiercią - im więcej zdobywasz, tym silniejszy stajesz się jako wróg.
       
      Jeśli nie udało Ci się zdobyć miejsca w zamkniętej becie Resident Evil Re: Verse, nie zapominaj, że nadal możesz posmakować Resident Evil Village dzięki dziewiczym wersjom demo, które jest dostępne tylko w PlayStation Store, z zapowiedzią kolejnej wersji demonstracyjną zaplanowaną na przyszłość, do której każdy będzie miał dostęp.
       
      Jak podoba się wam przejście serii Resident Evil do trybu gry wieloosobowej? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      169 wyświetleń
    20. Evil Dead: The Game opóźniona do lutego 2022 roku, ale nowością będzie opcja dla jednego gracza

      Oto kilka złych wiadomości i dobrych wiadomości na temat nadchodzącej gry-  Evil Dead: The Game, adaptacja klasyka Sama Raimiego, która wygląda zaskakująco dobrze, niestety nie ukaże się w tym roku jak początkowo zaplanowano, czyli koniec 2021 roku. Niedawno ujawniony wpis powiadamia, że tytuł zostanie przesunięty na luty 2022 roku.
       
      Wygląda jednak na to, że deweloperzy w pełni wykorzystają ten dodatkowy czas. Wyjaśniając sytuację za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze, opóźnienie pozwoli "wykorzystać dodatkowy czas na doszlifowanie i upewnienie się, że gra spełni ostateczne właściwe doświadczenia z Evil Dead":
       
       
       
      Wątek nadal mówi, że dodatkowy czas pozwala zespołowi "zaimplementować opcję dla jednego gracza, która pozwoli ci cieszyć się grą, gdy nie chcesz korzystać z opcji kooperacji", co jest mile widzianym dodatiem.
       
      Cóż, nie będziemy mieli możliwość zagrania w Evil Dead: The Game w Halloween, ale wygląda na to, że będzie to opóźnienie pozwoli na solidne doświadczenie z gry, gdy ostatecznie pojawi się w lutym.
       
      Gra ukazać ma się na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC (Microsoft Windows).
       
       
      Co wy myślicie o Evil Dead? Osobiście nie jestem fanem Asha i serii, ale gra zapowiada się całkiem ciekawie. Podzielcie się waszą oceną w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      234 wyświetleń
    21. CDPR wydaje poprawkę 1.11 dla Cyberpunk 2077 - sprawdź co uległo zmianie

      Znowu zaczynamy! CD Projekt Red właśnie wydał najnowszą aktualizację Cyberpunk 2077 w postaci poprawki 1.11 (28.01.2021), która służy do rozwiązania dwóch problemów, które pojawiły się po wydaniu łatki 1.1 w zeszłym tygodniu.
      Poniżej możecie przeczytać oficjalnie oświadczenie dewelopera o tym, czego można się spodziewać po poprawce:
       
       
      Hotfix 1.11 jest już dostępny na PC, konsolach i Stadii!
       
      Poświęcony jest dwóm problemom, które pojawiły się po aktualizacji 1.1:
      Przywrócono mechanikę losowania przedmiotów do poprzedniego stanu Nadal badamy wykorzystywanie przeładowywania zapisów gry w celu wylosowania mocniejszych przedmiotów.
      Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane.
       
       
       
      Podobnie jak w przypadku większości dotychczasowych aktualizacji, wydaje się, że jest to kolejne dość duże pobranie - widzieliśmy raporty o 13,1 GB na Xbox One - ale przynajmniej ten nieznośny błąd z telefonem od Takemury będzie teraz (miejmy nadzieję) przeszłością!
       
       
      Czy pobrałeś już poprawkę? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na temat poniższych łatek.

      0 komentarzy
      277 wyświetleń
    22. Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

      Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
       
      Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
       
      Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
       
      Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
       
      Kluczowe cechy

      • Rozległy świat pełen emocji
      Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
      • Stwórz własną postać
      Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
      • Epicki dramat zrodzony z mitu
      Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
      • Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
      Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
       
      Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
       


      0 komentarzy
      288 wyświetleń
    23. Roller Champions od Ubisoft powraca z zamkniętą wersją beta w przyszłym miesiącu

      Pamiętasz Roller Champions? Słyszeliśmy tylko trochę o drużynowej grze sportowej Ubisoftu w ciągu ostatniego roku, ale teraz zamknięta beta została potwierdzona na Xbox One już w przyszłym miesiącu.
      Dostępna wyłącznie w Europie Zamknięta Beta odbędzie się od 17 lutego do 1 marca i będzie obsługiwać grę międzyplatformową na PS4 i PC, a rejestracje są teraz dostępne na stronie Roller Champions.
       
      Po Becie, która wprowadzi wiele nowych funkcji, których nie było w poprzedniej fazie zamkniętej alfa na PC, Roller Champions ukaże się w 2021 roku jako darmowa gra na wszystkich platformach.
       
      Czy zarejestrujesz się do zamkniętej bety Roller Champions? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    24. Remake Dead Space od EA może pojawić się pod koniec 2022 roku

      O Dead Space pisaliśmy już w zeszłym miesiącu, kiedy to EA odświeżyło swoją stronę profilową w serwisie YouTube. Ze względu na to, że wtedy nie było zbyt wiele do pokazania, wielu spodziewało się, że nie zobaczy gry przez co najmniej kilka lat, ale według nowego raportu może ona pojawić się już w przyszłym roku.
       
      Raport pochodzi od VentureBeat, gdzie opierając się o sprawdzone źródła, które są zbliżone do projektu, okazuje się, że premiera remake'u gry planowana jest na jesień 2022 roku.
       
      Dodano, że firma chce również ujawnić więcej informacji na temat gry przed końcem tego roku. Nie jest oczywiście jasne, kiedy możemy dowiedzieć się czegoś więcej, ale zgodnie ze spekulacjami, EA może pokazać coś więcej na nadchodzącym The Game Awards.
       
      Niedawny wywiad na oficjalnej stronie EA z dyrektorem kreatywnym gry (Roman Campos-Oriola) ujawnia kilka nowych interesujących informacji. Oriola przyznał, że gra ma być "sekwencja nieprzerwanych ujęć", czyli spotkamy się z czymś, z czym fani gry God of War mogli doświadczyć na PlayStation 4.
      EA Motive, deweloper odpowiedzialny za remake Dead Space, również wykorzystuje fanów do pomocy w rozwoju gry. Założono radę społeczności, która pozwala zagorzałym zwolennikom serii mieć swój wkład i pomoc w procesie twórczym gry.
       
      Wszystko w remake'u Dead Space brzmi niezwykle kusząco. Wcześniej informowano, że jest to coś podobnego do remake'u Resident Evil 2 , który uchwycił ducha oryginału, ale drastycznie zmienił niektóre elementy, aby stworzyć zupełnie nowe doświadczenie. Jeśli EA Motive może uchwycić tę samą magię, to jesteśmy na pokładzie.
       
       
      Chcielibyście zobaczyć Dead Space w przyszłym roku? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      274 wyświetleń
    25. Twórca Control Ultimate Edition ujawnia więcej szczegółów dotyczących aktualizacji dla następnej generacji

      Na wypadek, gdybyście zapomnieli, Control Ultimate Edition pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S we wtorek, 2 lutego, przynosząc pewne ulepszenia nowej generacji do (tylko) wersji Ultimate gry.
      Wiedzieliśmy już, że wprowadza dwa tryby wydajności dla Xbox Series X - jeden ze śledzeniem promieni, a drugi dla 60 klatek na sekundę - a teraz Thomas Puha, dyrektor ds. Komunikacji Remedy, rozwinął dalej na Twitterze:
       
      Tłumaczenie:
      "Tryb wydajności ma na celu osiągnięcie 60 kl./s przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. Tryb graficzny jest ukierunkowany na 30 kl./s ze śledzeniem promieni przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. NIE w 1220p, ponieważ został niestety błędnie wymieniony. Ile razy to sprawdzałem... eh. Przepraszam."
       
      Jak widać, oba tryby będą ukierunkowane do renderowania grafiki 1440p w rozdzielczości 4K na wyjściu dostępnych na Xbox Series X oraz PS5, ale w dalszej części Puha zauważył, że Xbox Series S będzie działać tylko w trybie wydajności 60 klatek na sekundę.
       
      Tłumaczenie:
      "PS5 i Series X oferują tryb wydajności 60 kl./s. Tryb graficzny to 30 kl./s ze śledzeniem promieni. Seria S to tylko tryb wydajności 60 kl./s."
       
      Niestety, zapisy gier nie zostaną przeniesione z wersji ostatniej generacji do aktualizacji następnej generacji ze względu na "inny sposób " pracy silnika graficznego, więc podobno będziesz musiał zacząć od zera na konsolach Xbox Series.
       
      Nie możesz się doczekać wypróbowania Control Ultimate Edition? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      168 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.