Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Nadchodzi nowy Splinter Cell

      Nowa część znanej serii Splinter Cell powróci na obecną i nową generację konsol - zapewnia Ubisoft. Gra miała pierwotnie pojawić się jeszcze w tym roku, ale z powodu wystąpienia pandemii COVID-19 premiera najnowszej odsłony przygód z udziałem Sama Fischera pojawi się dopiero w 2021.
       
       
      Ubisfot już w przeszłości podkreślał, że nie porzucił serii Splinter Cell. Wcześniej główny bohater serii pojawiał się w grach z pod znaku Ghost Recon Widlands czy mobilnej produkcji Elite Squad.
       
      Deweloper póki co nie podaje dokładnych danych na temat fabuły nowej odsłony, ale zapewnia, że ten powrót cyklu ma być zwieńczeniem serii Splinter Cell.
      Ostatnia wydana gra z tej serii nosiła podtytuł Blacklist i swoją premierę miała w 2013 roku.

      0 komentarzy
      317 wyświetleń
    2. Kupujący omyłkowo zamawiają Xbox One X zamiast Series X; Sprzedaż One X wzrosła o 747% na Amazon

      Zamówienia w przedsprzedaży na najnowszą konsolę do gier Microsoftu Xbox Series X zaczęły obowiązywać od wtorku, tj. 22 września 2020 r. Jednak z powodu prawdziwego błędu wielu fanów zamówiło Xbox One X zamiast nowo ogłoszonych Xbox Series X lub Xbox Series S.
       
      Użytkownik Twittera, Andrew Alerts, zauważył, że wielu fanów mogło się pomylić z Xbox One X i najnowszymi zamówieniami w przedsprzedaży na Xbox Series X. Według Andrew, przyczyną tak ogromnego błędu było to, że wielu sprzedawców detalicznych, w tym Amazon, spóźniło się około godziny, aby opublikować stronę zamówień przedpremierowych Xbox Series X w swojej witrynie e-commerce. Tak więc fani, którzy szukali zamówień w przedsprzedaży na Xbox Series X w tych witrynach, otrzymali wyniki wyszukiwania Xbox One X. To jest powód, dla którego sprzedaż Xbox One X na Amazon osiągnęła około 747%, zgodnie z jego tweetami.
       
       
      Jednak jest całkiem oczywiste, że kupującym, którzy nie byli graczami (zwłaszcza rodzicami), było trudno rozróżnić te dwie nazwy. Użytkownik Twittera Tom Warren ujawnił również, że sama organizacja Microsoft została zdezorientowana przez te dwie nazwy na jednym ze swoich oficjalnych blogów. Jego tweet brzmi:
       
      Oficjalnie oferty sprzedaży przedpremierowej pojawiły się już na stronie Microsoftu, więc każdy kto chciał złożyć zamówienie na swój egzemplarz a jeszcze tego nie zrobił to macie ku temu teraz okazję. Oferta jest dostępna również w kilku sieciach handlowych. Ceny są niemal identyczne, a dostawa niezależnie od tego jakiego sprzedawcę wybierzemy, to zakupiony sprzęt zostanie wysłany dopiero w dniu oficjalnej premiery, czyli 10 listopada 2020.
       
       
       

      2 komentarze
      501 wyświetleń
    3. Dirt 5 - Codemasters podaje oficjalną datę premiery

      Dirt 5, czyli najnowsza część kultowej gry wyścigowej od Codemasters po raz pierwszy zaprezentowana była w maju na Xbox Inside i była jedną z trzynastu dostępnych gier na nadchodzącą nową generacje konsol.
       
      Podczas prezentacji można było zobaczyć krótki materiał wideo, na którym nie pokazano zbyt wiele szczegółów. Teraz już wiemy, ze gra ma mieć rozbudowany tryb kariery, w której podjęte decyzje będą miały wpływ na jej dalsze losy. Głównym wątkiem trybu dla jednego gracza będzie rywalizacja dwóch postaci Alex'a (naszego bohatera) z Bruno. Kampania single player będzie posiadać łącznie pięć rozdziałów.
       
       
      W najnowszej części serii na graczy czeka spora ilość tras, których lokalizacje będą brane z całego świata. Zostaniemy zaproszeni m.in. do Stanów Zjednoczonych Ameryki i Brazylii, zwiedzimy także Chiny, Norwegię czy Włochy. Wydarzenia rozgrywać się będą w odmiennych warunkach atmosferycznych oraz o różnych porach roku, taka zmiana zapewni nie tylko zmienną scenerię, ale również pozwoli na nowe doświadczenia.
       
       
      Gra pojawi się w sprzedaży 9 października 2020 i będzie dostępna na wszystkie platformy. Przy zakupie w dniu premiery posiadacze Xbox One będą mogli skorzystać z oferty Smart Delivery i za darmo przenieść grę na najnowszą konsolę. Prawdopodobnie ten sam ruch zostanie wykonany na Playstation 5 za sprawą samego dewelopera.
       
      Codemasters zapewnia, że na Xbox Series X oraz PS5 będą mogli zanurzyć się w pełym 4k przy 60 klatkach na sekundę.
       

      0 komentarzy
      556 wyświetleń
    4. Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Remastered - demo już w sierpniu

      Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Remastered - odświeżona wersja popularnej gry od Activision z czasów PSX'a która uraczyć ma nas grafiką HD, będzie posiadać 8 dodatkowych zawodników, których nie znajdziemy w pierwowzorze. Obok standardowych postaci mają zagościć również takie jak: Lizzie Armanto, Leo Baker, Leticia Bufoni, Riley Hawk, Nyjah Huston, Tyshawn Jones, Aori Nishimura i Shane O'Neill. Jak twierdzi deweloper - studio Vicarious Visions, każda z tych postaci ma posiadać własne ruchy, oraz triki. Te samo studio odpowiedzialne jest za odnowienie grafiki i uzupełnienie plansz w nowe elementy.
       
      Activision udostępniło również materiał z prezentacją nowych zawodników.
       
      Gra ma się pojawić już 14 sierpnia w formie dema. Niestety dostęp do niego będą mieli tylko te osoby, które złożyły oferty przedpremierowe.
       
      Oficjalna data premiery ustalona jest na 4 września. Tony Hawk's Pro Skater 1+2 ma pojawić się wersji normalnej oraz Deluxe (zawierającej kilka unikatowych dodatków) zarówno na PC, Playstation 4 oraz Xbox One.

      0 komentarzy
      266 wyświetleń
    5. Need for Speed Hot Pursuit - może pojawić się remaster gry od EA

      Need for Speed: Hot Pursuit może zostać zremasterowany na PC i konsole.

      Tak wynika z raportu VentureBeat, który stwierdza Need for Speed: remaster Hot Pursuit, podobnie jak wcześniej Burnout Paradise, jest w trakcie prac w Electronic Arts.
      Gra Criterion została pierwotnie wydana w 2010 roku na konsole ostatniej generacji, komputery PC i urządzenia mobilne.
       
      Nie będzie to jednak ich pierwsza odświeżona seria w tym sezonie, niemniej jednak trzeba zwrócić uwagę na to, że Need For Speed: Hot Pursuit z 2010 roku i Most Wanted z 2012 roku to dwa najbardziej cenione wpisy w całej historii serii i wydaje się, że Hot Pursuit może powrócić w tym roku.

      1 komentarz
      540 wyświetleń
    6. Aktualizacja The Division 2 dla Next-Genów pojawi się w przyszłym tygodniu z obsługą 4K, 60 FPS

      W przyszłym tygodniu o już 2 lutego, gra Tom Clancy's The Division 2 otrzyma łatkę poprawiającą obraz na nowej generacji.
       
      Deweloper Johan przedstawił tę wiadomość na Twitterze. W jego wiadomości pojawiła się jasna informacja, o tym co będzie zawierać opisywana aktualizacja dla Xbox Series X oraz PS5.
      W chwili pisania tego tekstu nie było oficjalnego ogłoszenia firmy Ubisoft na temat tej łatki nowej generacji, więc zakładamy, że dowiemy się bardziej szczegółowych informacji o tym, czego możemy się spodziewać w nadchodzących dniach.
       
      Czy będziesz zagłębiać się w aktualizację nowej generacji Tom Clancy's The Division 2? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      172 wyświetleń
    7. Wreckfest - Carmageddon powraca - jako turniej w Wreckfest!

      Kultowy klasyczny kill-'em-up Carmageddon nadchodzi do Wreckfest. Dodatek przynosi do gry nowe wydarzenie w formie Turnieju Carmageddon na konsolach i PC, a w nim możesz niszczyć wszystko co napotkasz na drodze, tj. pojazdy wroga oraz zielono krwiste zombie zasiadając za kierownicą szybkich samochodach wyścigowych.
       
      Dodatek wprowadza nas do wersji ocenzurowanej gry Carmageddon, prawdopodobnie w celu spełnienia klasyfikacji wiekowej Wreckfest, a deweloper BugBear twierdzi, że "niektórzy widzowie mogą znaleźć niepokojące cenzury". Niemniej jednak będziesz się ścigać na słynnych torach z Carmageddon, czyli Bleck City i Death Canyon oraz mieć możliwość odblokowania kultowego samochódu Eagle R z Carmageddon: Max Damage.
       
      Nowy turniej będzie dostępny przez cały sierpień, więc pamiętaj, aby wskoczyć i dobrze się z nim bawić. Czy to wystarczy, aby wrócić za kierownicę najbardziej chaotycznego zawodnika? Staraj się nie stać na drodze i udzielić odpowiedzi w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      206 wyświetleń
    8. Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

      Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
       
      Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
       
       
      Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
       
      Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).

      2 komentarze
      229 wyświetleń
    9. Przyszłe gry Tomb Raider „zjednoczą” starsze i nowsze tytuły

      Minęły już cztery lata, odkąd Crystal Dynamics i Core Design zakończyły współczesną trylogię Tomb Raider wraz z Shadow of the Tomb Raider, ale jak można się spodziewać, w przyszłości planowanych jest więcej tytułów.
       
      W tym roku mija 25. rocznica powstania serii. Wspominając o tym, dyrektor Crystal Dynamics Will Kerslake podzielił się spostrzeżeniami na temat „zjednoczenia”, które zespół planuje w przyszłości.
      Wydaje nam się, że przyszłość Tomb Raider we wszystkich jej formach będzie się rozwijać poza aktualnie ustalonymi przygodami, opowiadając nową historie, która będzie się opierać na rozległości zarówno gier wydanych przez Core Design, jak i Crystal Dynamics,  gdzie nowy deweloper skipu się głównie nad ujednoliceniem tych osi czasu całej serii.
      Mimo to Kerslake powiedział, że zespół nie ma nowego ogłoszenia dotyczącego gry w najbliższej przyszłości, więc niestety może minąć trochę czasu, zanim otrzymamy więcej szczegółów na temat tego, czego możemy się spodziewać przy nadchodącej odsłonie kultowego trylogii.
       
      Podoba Ci się ta informacja? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      240 wyświetleń
    10. Oto Resident Evil Re: Verse w akcji z pięcioma minutami materiału filmowego

      Firma Capcom nieustannie próbuje uczynić Resident Evil grą wieloosobową. Jednak dopóki to się nie stanie, otrzymujemy kolejny tytuł - Resident Evil Re: Verse, z którym musimy się pogodzić. Darmowy tryb dla wielu graczy dołączony do Resident Evil Village prowadzi obecnie zamkniętą wersję beta, dając nam pierwsze przebłyski tego, jak naprawdę wygląda gra. W serwisie YouTube pojawiają się krótkie zwiastuny z rozgrywki, a pełny odpowiednik można zobaczyć w filmie osadzonym powyżej.
       
      Sześć minut materiału filmowego pokazuje, że styl komiksu, który stał się punktem rozmowy po ujawnieniu trybu, może być również wyłączony, jeśli chcesz. Gameplay następnie pokazuje Claire Redfield pokonującą różne nieumarłe potwory i słynnych złoczyńców z poprzednich gier, w tym Jacka Bakera z Resident Evil 7: Biohazard. Co najciekawsze, po śmierci zmienisz się w potwora na ograniczony czas, co pozwoli ci dalej zadawać obrażenia wrogom online i gromadzić punkty. To, w co się zmieniasz, zależy od tego, ile próbek wirusa zebrałeś przed śmiercią - im więcej zdobywasz, tym silniejszy stajesz się jako wróg.
       
      Jeśli nie udało Ci się zdobyć miejsca w zamkniętej becie Resident Evil Re: Verse, nie zapominaj, że nadal możesz posmakować Resident Evil Village dzięki dziewiczym wersjom demo, które jest dostępne tylko w PlayStation Store, z zapowiedzią kolejnej wersji demonstracyjną zaplanowaną na przyszłość, do której każdy będzie miał dostęp.
       
      Jak podoba się wam przejście serii Resident Evil do trybu gry wieloosobowej? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      169 wyświetleń
    11. Evil Dead: The Game opóźniona do lutego 2022 roku, ale nowością będzie opcja dla jednego gracza

      Oto kilka złych wiadomości i dobrych wiadomości na temat nadchodzącej gry-  Evil Dead: The Game, adaptacja klasyka Sama Raimiego, która wygląda zaskakująco dobrze, niestety nie ukaże się w tym roku jak początkowo zaplanowano, czyli koniec 2021 roku. Niedawno ujawniony wpis powiadamia, że tytuł zostanie przesunięty na luty 2022 roku.
       
      Wygląda jednak na to, że deweloperzy w pełni wykorzystają ten dodatkowy czas. Wyjaśniając sytuację za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze, opóźnienie pozwoli "wykorzystać dodatkowy czas na doszlifowanie i upewnienie się, że gra spełni ostateczne właściwe doświadczenia z Evil Dead":
       
       
       
      Wątek nadal mówi, że dodatkowy czas pozwala zespołowi "zaimplementować opcję dla jednego gracza, która pozwoli ci cieszyć się grą, gdy nie chcesz korzystać z opcji kooperacji", co jest mile widzianym dodatiem.
       
      Cóż, nie będziemy mieli możliwość zagrania w Evil Dead: The Game w Halloween, ale wygląda na to, że będzie to opóźnienie pozwoli na solidne doświadczenie z gry, gdy ostatecznie pojawi się w lutym.
       
      Gra ukazać ma się na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC (Microsoft Windows).
       
       
      Co wy myślicie o Evil Dead? Osobiście nie jestem fanem Asha i serii, ale gra zapowiada się całkiem ciekawie. Podzielcie się waszą oceną w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      234 wyświetleń
    12. CDPR wydaje poprawkę 1.11 dla Cyberpunk 2077 - sprawdź co uległo zmianie

      Znowu zaczynamy! CD Projekt Red właśnie wydał najnowszą aktualizację Cyberpunk 2077 w postaci poprawki 1.11 (28.01.2021), która służy do rozwiązania dwóch problemów, które pojawiły się po wydaniu łatki 1.1 w zeszłym tygodniu.
      Poniżej możecie przeczytać oficjalnie oświadczenie dewelopera o tym, czego można się spodziewać po poprawce:
       
       
      Hotfix 1.11 jest już dostępny na PC, konsolach i Stadii!
       
      Poświęcony jest dwóm problemom, które pojawiły się po aktualizacji 1.1:
      Przywrócono mechanikę losowania przedmiotów do poprzedniego stanu Nadal badamy wykorzystywanie przeładowywania zapisów gry w celu wylosowania mocniejszych przedmiotów.
      Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane.
       
       
       
      Podobnie jak w przypadku większości dotychczasowych aktualizacji, wydaje się, że jest to kolejne dość duże pobranie - widzieliśmy raporty o 13,1 GB na Xbox One - ale przynajmniej ten nieznośny błąd z telefonem od Takemury będzie teraz (miejmy nadzieję) przeszłością!
       
       
      Czy pobrałeś już poprawkę? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na temat poniższych łatek.

      0 komentarzy
      278 wyświetleń
    13. Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

      Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
       
      Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
       
      Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
       
      Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
       
      Kluczowe cechy

      • Rozległy świat pełen emocji
      Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
      • Stwórz własną postać
      Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
      • Epicki dramat zrodzony z mitu
      Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
      • Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
      Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
       
      Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
       


      0 komentarzy
      289 wyświetleń
    14. Roller Champions od Ubisoft powraca z zamkniętą wersją beta w przyszłym miesiącu

      Pamiętasz Roller Champions? Słyszeliśmy tylko trochę o drużynowej grze sportowej Ubisoftu w ciągu ostatniego roku, ale teraz zamknięta beta została potwierdzona na Xbox One już w przyszłym miesiącu.
      Dostępna wyłącznie w Europie Zamknięta Beta odbędzie się od 17 lutego do 1 marca i będzie obsługiwać grę międzyplatformową na PS4 i PC, a rejestracje są teraz dostępne na stronie Roller Champions.
       
      Po Becie, która wprowadzi wiele nowych funkcji, których nie było w poprzedniej fazie zamkniętej alfa na PC, Roller Champions ukaże się w 2021 roku jako darmowa gra na wszystkich platformach.
       
      Czy zarejestrujesz się do zamkniętej bety Roller Champions? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    15. Remake Dead Space od EA może pojawić się pod koniec 2022 roku

      O Dead Space pisaliśmy już w zeszłym miesiącu, kiedy to EA odświeżyło swoją stronę profilową w serwisie YouTube. Ze względu na to, że wtedy nie było zbyt wiele do pokazania, wielu spodziewało się, że nie zobaczy gry przez co najmniej kilka lat, ale według nowego raportu może ona pojawić się już w przyszłym roku.
       
      Raport pochodzi od VentureBeat, gdzie opierając się o sprawdzone źródła, które są zbliżone do projektu, okazuje się, że premiera remake'u gry planowana jest na jesień 2022 roku.
       
      Dodano, że firma chce również ujawnić więcej informacji na temat gry przed końcem tego roku. Nie jest oczywiście jasne, kiedy możemy dowiedzieć się czegoś więcej, ale zgodnie ze spekulacjami, EA może pokazać coś więcej na nadchodzącym The Game Awards.
       
      Niedawny wywiad na oficjalnej stronie EA z dyrektorem kreatywnym gry (Roman Campos-Oriola) ujawnia kilka nowych interesujących informacji. Oriola przyznał, że gra ma być "sekwencja nieprzerwanych ujęć", czyli spotkamy się z czymś, z czym fani gry God of War mogli doświadczyć na PlayStation 4.
      EA Motive, deweloper odpowiedzialny za remake Dead Space, również wykorzystuje fanów do pomocy w rozwoju gry. Założono radę społeczności, która pozwala zagorzałym zwolennikom serii mieć swój wkład i pomoc w procesie twórczym gry.
       
      Wszystko w remake'u Dead Space brzmi niezwykle kusząco. Wcześniej informowano, że jest to coś podobnego do remake'u Resident Evil 2 , który uchwycił ducha oryginału, ale drastycznie zmienił niektóre elementy, aby stworzyć zupełnie nowe doświadczenie. Jeśli EA Motive może uchwycić tę samą magię, to jesteśmy na pokładzie.
       
       
      Chcielibyście zobaczyć Dead Space w przyszłym roku? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      277 wyświetleń
    16. Twórca Control Ultimate Edition ujawnia więcej szczegółów dotyczących aktualizacji dla następnej generacji

      Na wypadek, gdybyście zapomnieli, Control Ultimate Edition pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S we wtorek, 2 lutego, przynosząc pewne ulepszenia nowej generacji do (tylko) wersji Ultimate gry.
      Wiedzieliśmy już, że wprowadza dwa tryby wydajności dla Xbox Series X - jeden ze śledzeniem promieni, a drugi dla 60 klatek na sekundę - a teraz Thomas Puha, dyrektor ds. Komunikacji Remedy, rozwinął dalej na Twitterze:
       
      Tłumaczenie:
      "Tryb wydajności ma na celu osiągnięcie 60 kl./s przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. Tryb graficzny jest ukierunkowany na 30 kl./s ze śledzeniem promieni przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. NIE w 1220p, ponieważ został niestety błędnie wymieniony. Ile razy to sprawdzałem... eh. Przepraszam."
       
      Jak widać, oba tryby będą ukierunkowane do renderowania grafiki 1440p w rozdzielczości 4K na wyjściu dostępnych na Xbox Series X oraz PS5, ale w dalszej części Puha zauważył, że Xbox Series S będzie działać tylko w trybie wydajności 60 klatek na sekundę.
       
      Tłumaczenie:
      "PS5 i Series X oferują tryb wydajności 60 kl./s. Tryb graficzny to 30 kl./s ze śledzeniem promieni. Seria S to tylko tryb wydajności 60 kl./s."
       
      Niestety, zapisy gier nie zostaną przeniesione z wersji ostatniej generacji do aktualizacji następnej generacji ze względu na "inny sposób " pracy silnika graficznego, więc podobno będziesz musiał zacząć od zera na konsolach Xbox Series.
       
      Nie możesz się doczekać wypróbowania Control Ultimate Edition? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      168 wyświetleń
    17. Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

      Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
       
      Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
       
          Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
       

       
      Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
       
      Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      426 wyświetleń
    18. Grand Theft Auto V z obsługą 4K przy 60FPS na Xbox Series X oraz Playstation 5

      Mamy tylko kilka miesięcy od Grand Theft Auto V, które pojawi się na Xbox Series X i Series S w formie edycji "Expanded and Enhanced", ale wciąż nie usłyszeliśmy nic istotnego o grze. Jednak teraz wydaje się, że znamy jego najbardziej podstawowe specyfikacje (przynajmniej dla Xbox Series X) dzięki niedawnemu wpisowi na blogu PlayStation.
       
      Wiadomość pochodzi z niemieckiego bloga PlayStation , który wymienił zestawienie gier, które mają jeszcze pojawić się przed końcem roku. Grand Theft Auto V zostało wspomniane jako nadchodzące na PlayStation 5, a przetłumaczona strona potwierdziła włączenie "ostrej rozdzielczości 4K" wraz z obsługą "płynnych 60 klatek na sekundę".
       
      Chociaż do tej pory wspomniano o tym tylko na blogu PlayStation, bylibyśmy bardzo zaskoczeni, gdyby Xbox nie otrzymał takiego samego traktowania.
       
       
      Wraz z pełną premierą, która nadejdzie 11 listopada, spodziewamy się usłyszeć więcej w nadchodzących tygodniach. Take-Two Interactive niedawno potwierdziło, że wersja przygotowywana dla nowej generacji będzie "bardziej atrakcyjna" dla właścicieli Xbox Series X i Series S, więc brzmi to całkiem obiecująco.
       
      Jedyne prawdziwe konkretne szczegóły, jakie mieliśmy od czasu pierwszego ogłoszenia, to kilka drobnych dodatków tj. wybranych pojazdach otrzymujących ulepszenia unikalne dla premiery gry tworzonej na nową generację konsol. Wyobrażamy sobie, że w odświeżonej wersji pojawi się o wiele więcej, więc miej oczy szeroko otwarte w najbliższej przyszłości, aby uzyskać więcej szczegółów na temat zmian.
       
      Podekscytowany Grand Theft Auto V na Xbox Series X|S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      139 wyświetleń
    19. Rare szuka pracownika do swojej następnej "wielkiej" gry

      Jak zwykle początek kolejnego roku dla wielu firm związanymi z branżą gier wideo jest poszukiwanie nowych talentów do pomocy w nadchodzących projektach.
      Wspominając o tym, deweloper Rare - najbardziej znany ostatnio z pirackiej gry wieloosobowej Sea of Thieves - poszukuje osoby na stanowisko starszego projektanta, którego zadaniem byłaby pomoc przy tworzeniu kolejnego wielkiego projektu, Everwild.
       

      Zgodnie z opisem stanowiska, Everwild to „przełomowa” gra, której świat jeszcze nie powstał.
      Starszy projektant będzie musiał być „pełen pomysłów”, posiadać odpowiednie umiejętności takie jak rysowanie „nowych map” zamiast podążać za starymi, umieć stawić czoła wyzwaniom, których wcześniej nie było i prowadzić projekt z otwartym umysłem.
       
      W zeszłym roku Aaron Greenberg z Microsoftu powiedział, że Everwild nie przypomina żadnej innej gry, jaka kiedykolwiek została stworzona, a producent wykonawczy gry, Louise O'Conner, powiedziała wcześniej, że da graczom „magiczny i nieokiełznany świat do odkrycia” - pozwalając im poczuć jak magia przepływa przez naturę i łączy się z każdą żywą istotą.
       
      Ostatnia aktualizacja przed najnowszą ofertą pracy miała miejsce w październiku 2020 roku, kiedy Rare ujawnił, że dyrektor kreatywny gry opuścił studio.
       
       
      Nie możesz się doczekać, aby dowiedzieć się więcej o Everwild? Masz jakiś pomysł, czego się spodziewać? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      173 wyświetleń
    20. Były szef Sony uważa, że powinniśmy wrócić do gier 15 godzinnych

      Na konferencji Gamelab Live były szef Sony Worldwide Studios - Shawn Layden zwrócił uwagę, że w aktualnej generacji budżet gry klasy AAA to od 80 do 150 milionów dolarów - nie licząc przy tym kosztów związanych z marketingiem danej gry.
       
      Problem pojawia się zwłaszcza w ofercie produktu klientowi, któremu zasadniczo ciężko jest podnieść cenę detaliczną, która od dawna stoi na poziomie 60 dolarów. Gry wymagających takich nakładów to zazwyczaj popularne już tytuły, które dają gwarancję zwrotu poniesionych kosztów.
       
      Niestety jak twierdzi Layden popularna teoria głosi, że przy nowej generacji, koszty produkcji mogą zwiększyć się aż dwukrotnie. Taka postać rzeczy może wykluczyć z rynku mniejsze firmy deweloperskie, które nie mogą pozwolić sobie na stanowcze podniesienie już ustabilizowanej detalicznej ceny rynkowej.
       
      Remedium na ten problem może być skrócenie gier:
       
       
      Oczywiście jeśli samo skrócenie gier pomogłoby ograniczyć koszty produkcji oraz stworzyć jedną zwartą historię, a dodatkowo pozwolić graczowi na granie w większą ilość gier jest jedną stroną medalu. W aktualnych czasach przy 4K, HDR oraz innych technologiach, które będą pojawiać się przy nowej generacji zmniejszenie budżetu na produkcję gry AAA może być mało możliwe - tak twierdzi były szef Worldwide Studios.
       
       
      A wy co powiedzielibyście na gry n 12-15 godzinowe gry? Jeśli tu nie chodzi o rozbudowane RPG lub GTA, w którym misji nigdy za mało, to w zupełności nie przeszkadzałby mi ten fakt.

      0 komentarzy
      372 wyświetleń
    21. Oto dwa wspaniałe filmy z rozgrywki Forza Horizon 5 w 4K

      Forza Horizon 5 pojawi się na Xbox w listopadzie i po udostępnionych materiałach wideo musimy przyznać, ze gra wygląda wspaniale. Zostaliśmy uraczeni szeregiem zwiastunów, wywiadów i nie tylko, ale te surowe filmy są prawdopodobnie najlepszym spojrzeniem na grę, jaką mieliśmy do tej pory.
       
      W pierwszym filmie mamy nieco ponad 11 minut materiału, na który możemy się objadać (dzięki YouTuberowi, Don Joewon Song). Rozgrywka trzyma się głównie pustynnego biomu, ale dostajemy głębsze spojrzenie na mapę gry. Podczas gdy wyścigi są zdecydowanie atrakcją, wyróżniającym się momentem jest dla nas spojrzenie na dogłębne opcje dostosowywania gry w odniesieniu do pojazdów.
       
      Fragment rozgrywki dotyczy modernizacji Toyoty Supry 2020. Felgi samochodu, tylne skrzydło i inne są postrzegane jako poprawione i nie możemy się doczekać, aby zacząć tworzyć nasze wymarzone przejażdżki.
       
      Jeśli jednak chcesz po prostu wziąć udział w scenerii i otwartej drodze Forza Horizon 5, IGN przesłał 14 minut stosunkowo komentowanej rozgrywki. To kolejny dobry przedsmak tego, jak będzie wyglądało odkrywanie świata, a także szansa na usłyszenie pięknego ryku silników, gdy samochody przedzierają się przez suche, pustynne drogi.
       
       
       
      Forza Horizon zapowiada się na największą jak dotąd pozycję w serii. Gra przedstawia ogromne różnice środowiskowe na mapie, które mają również ogromny nacisk na pogodę, co może potencjalnie prowadzić do ekscytujących chwil podczas naszych zmagań.
       
      Widzimy się na torze już 9 listopada!
       
       
      Podekscytowany grą Forza Horizon 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      143 wyświetleń
    22. GTA 5 na Xbox Series XXXX oraz Playstation 10 - zobacz odpowiedź fanów na decyzję Rockstar Games

      Pamiętacie jak pisaliśmy o tym, że na nowej generacji zamiast GTA6 zobaczymy remake GTA5? Właśnie ta decyzja spotkała się z oburzeniem jednego z fanów, który postanowił stworzyć parodię GTA5 na Xbox Series XXXX oraz Playstation 10.
       
      Autorem parodii jest internauta o pseudonimie RobbinRams. Opublikowany przez niego zwiastun wskazuje, że gra będzie „rozszerzoną” edycją, która „sprzedała się w 500 miliardach kopii”, i miałaby ukazać się jesienią 2050 roku w 40K oraz 3D HDR.
       
       
       
      Fan nie ograniczył się do tylko do napisów widocznych na wstępie, ale postarzał też głównych bohaterów. Michael porusza się z pomocą laski, ale franklin przemieszcza się po ulicach korzystając z wózka elektrycznego.
       
       
      Z pewnością wielu graczy łącznie z autorem tego materiału jest oburzona brakiem jakiejkolwiek informacji na temat GTA6 od Rockstar Games, a samo serwowanie odświeżonego już prawie 7-letniego kotleta na nowej generacji nie jest tym czego spodziewali się fani. Oczywiście powodów związanych z wydaniem GTA6 może być wiele, a o jednym z nich już pisaliśmy wcześniej.
       

      0 komentarzy
      462 wyświetleń
    23. Nadchodzi odświeżona wersja gier z serii GTA - poznajcie GTA Trilogy Remaster Definitive Edition

      Pojawiły się spekulacje na temat plotek GTA Trilogy, czyli o ponownym wydaniu klasycznych gier z pod marki GTA (informacje pochodzą z serwisu Kotaku). Kolekcja ma zawierać klasyczną trylogię tytułów GTA znane m.in. z PS2, w tym Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas - od czasu, gdy Take-Two zasugerował pojawienie się remasterów w pierwszym kwartale 2022 roku.
       
      Wtedy mega-wydawca i właściciel Rockstar Games zauważył, że studio pracuje nad trzema niezapowiedzianymi "iteracjami wcześniej wydanych tytułów" - choć było to nieśmiałe w mówieniu dokładnie, czym one są. Firma mogła pokazać swoją rękę wcześniej (przed wszystkimi wyciekami i informacjami, które zobaczysz szczegółowo wymienione poniżej), celując w projekt fanowski, który był wyłącznie inżynierią wsteczną dla Grand Theft Auto 3 i Vice City z usunięciem Digital Millennium Copyright Act (DMCA) na początku tego roku. Ten ruch sprawiło, że młyn plotek zaczął się dużo wcześniej, wywołując spekulacje, że remake'i trzech klasycznych gier mogą potencjalnie być w przygotowaniu.
       
      Grand Theft Auto: San Andreas źródło: Rockstar Games Gra pojawić się ma na Google Stadia, PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X / S, Nintendo Switch i urządzeniach mobilnych - wykorzystując dobrze znany wszystkim niezależny od platformy silnik Unreal Engine. Niestety nie znamy jeszcze daty premiery, ale plotki mówią, że ta ma pojawić się pod koniec tego roku.
       
      A wy co sądzicie o nadchodzącym remake'u klasycznych wersji GTA? W którą z nich najbardziej chcielibyście ponownie zagrać na konsoli nowej generacji? Dajcie znać w komentarzu poniżej.

      0 komentarzy
      123 wyświetleń
    24. GPD ma plany dotyczące własnego urządzenia przenośnego w stylu Switcha napędzanego przez Androida

      Od czasu sukcesu hybrydowego urządzenia Nintendo, rynek tabletów do gier został zalany produktami w stylu Switcha. Ostatnio widzieliśmy zapowiedź Valve Steam Deck - produktu, który co prawda wygląda całkiem obiecująco.
       
      Wygląda na to, że chińska firma technologiczna GPD wkrótce wejdzie (z powrotem) do akcji - firma niedawno ujawniła swoje plany dotyczące nowej przenośnej konsoli do gier, która będzie działać na Androidzie. Jak wyjaśnia XDA Developers, nazywa się GPD-XP i  ma być wyposażony w 6 GB pamięci RAM, 128 GB pamięci UFS 2.1 (w tym obsługę kart MicroSD), obsługę 4G (z wyłączonymi funkcjami połączeń i SMS-ów) oraz wbudowany mikrofon.
       
      Tutaj robi się nieco ciekawiej. Wyróżniającą się cechą jest prawa strona systemu. Podczas gdy lewa strona ma stały drążek analogowy i panel sterowania - w tym niektóre fizyczne przyciski (znane z Androida), po prawej natomiast znajduje się "konfigurowalny i modułowy" magnetyczny dodatek.
      Ta sekcja urządzenia umożliwia dołączanie różnych typów elementów sterujących, jak widać na poniższym zdjęciu. W zależności od rodzaju gry, w którą grasz, możesz ją zasadniczo zmienić, aby dopasować ją do swoich potrzeb.
       
       
      System zawiera również szeroki 6,81-calowy wyświetlacz, który normalnie można znaleźć na smartfonie. W lewym dolnym rogu znajduje się nawet wbudowana kamera, a fizyczne przyciski można również przypisać do różnych obszarów ekranu - jeśli grasz w grę z wprowadzaniem dotykowym.
       
      GPD-XP będzie działał na baterii 7000mAh i powinien zapewnić około 12 godzin zabawy. Jeśli chodzi o system operacyjny, jest to najwyraźniej niestandardowa wersja Androida, chociaż wydanie międzynarodowe najwyraźniej zdecyduje się na Androida 11 i obejmie usługi Google, ale z pewnością nie obejdzie się bez stosownej nakładki.
       
      Nie ma jeszcze słowa na temat ceny systemu ani wstępnej daty premiery, ale oczekuje się, że będzie on wyższy niż XD Plus GPD, który był dostępny za 250 USD (około 999PLN).
       
       
      Czy zainteresowałoby Cię urządzenie w stylu Switch działające na Androidzie? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    25. Crysis Remastered z przesuniętą datą premiery za sprawą Microsoftu...

      Mała wpadka ze strony Microsoftu, który ujawnił na swoich kartach w sklepie nowa pozycję, którą jest Crysis Remastered. Produkcja planowana była na 23 lipca co wnioskował zamieszczony trailer z gry. Niestety tak się nie stanie, a to za sprawą nie błędu ze strony Microsoftu, lecz podzielonych opinii internautów, ale o tym napiszę w dalszej części news'a.
       
       
      W sklepie Microsoft pojawił się zwiastun zapowiadający grę Crysis Remastered, który rzekomo w odświeżonej wersji na Xbox One X miał działać w 4K, co aktualnie nie jest żadna nowością. Deweloper przygotował również kilka fotek i zwiastun z gry (patrz poniżej), który szybko usunięto z oficjalnych sklepów. Na taką zmianę decyzji miały wpływ opinie użytkowników, w których pomiędzy pozytywnymi znalazło się też sporo negatywnych wypowiedzi. 
       
       
      Deweloper zamieścił na swoim Tweeterze informację z oficjalnym stanowiskiem w tej sprawie - w której zaznacza, że potrzebuje więcej czasu na dopracowanie gry, ponieważ chcą dostarczyć miłośnikom serii grę wysokiej jakości. Zapewniają też, że widzieli reakcje internautów przedwcześnie ujawnione materiały - zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
       
       
       
      Oczywiście w oświadczeniu nie ma wzmianki o krytyce związanej z grafiką, przez którą wielu internautów stwierdziło, że skok jakościowy jest zbyt niski, aby odświeżona gra zasługiwała na pełne miano remastera, ale ten powód nie jest wykluczony.
       
       
      Oryginalny Crysis zadebiutował w 2007 roku na PC, prezentując niespotykaną w tamtych czasach oprawę, wymagając jednak mocnego sprzętu. Wersja Remastered wzbogaci grę między innymi o odświeżone tekstury i technikę ray tracingu przygotowaną przez Crytek. Produkcja zadebiutuje na PC, PS4, Xbox One i Switch.
       
      Tak więc na odpowiedź w pytaniu "Czy pójdzie na tym Crysis..." musimy jeszcze poczekać.

      0 komentarzy
      819 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.