Ubisoft wydał łatkę do gry Assassin's Creed Valhalla, która dostępna jest od pobrania już od 15 grudnia 2020 roku. Aktualizacja posiada oznaczenie 1.1.0 i jest dostępna zarówn na konsole Xbox Series X | S, Xbox One, PlayStation®5 oraz PlayStation®4, a także na platformach Ubisoft Connect, Epic Games Store, Stadia oraz Amazon Luna.
Waga aktualizacji pomimo wprowadzenia tych samych zmian jest znacznie większa na konsolach Xbox oraz platformach dostępnych na PC. Poniżej możecie sprawdzić ile miejsca zajmuje aktualny patch od Ubisoft:
Xbox Series X|S: ~6.3 GB
Xbox One: ~5.7 GB
PlayStation®5: ~2.46 GB
PlayStation®4: ~2.4 GB
PC: ~5.6 GB
Poprawka wprowadza sporo zmian w tym m.in. naprawę błędów, poprawę wydajności czy dodanie obsługi osiągnięć Ubisoft Connect. Pomimo wagi trzeba przyznać, że ilość zmian jest imponująca.
Dodano wsparcie dla rozszerzenia Osada i świeta Yule
- Święto Yule jest ograniczonym czasowo wydarzeniem, który umożliwia wzięcie udziału w świątecznej zabawie i zdobycie nagród. Aby tchnąć życie w to wydarzenie i kolejne, na własne oczy zobaczycie biesiadników na wschód od aktualnej osady.
Osiągnięcia Ubisoft Connect
Dodano obsługę osiągnięć Ubisoft Connect w grze.
Odblokuj warunki dla osiągnięć związanych z misją lub niemożliwych do powtórzenia:
- Osiągnięcia, w których zostały spełnione warunki odblokowania, pojawią się, gdy gracz zakończy nowe zadanie.
Warunki odblokowania dla policzalnych / powtarzalnych osiągnięć:
- Osiągnięcia pojawią się, gdy gracz wykona działanie związane z osiągnięciami po przekroczeniu warunku odblokowania.
Różne
- Trofea z legendarnych zwierząt będą poprawnie się prezentować w Sali biesiadnej.
- Impuls Animusa będzie teraz podświetlał martwe ciała tylko w sytuacjach koniecznych.
- Wrogów nie można już automatycznie łupić za pomocą atutu Rzucanie bronią.
- Poprawiono wykrywanie AI podczas używania przebrania podczas uników na ziemi lub w powietrzu.
- Dodano nagrodę do hołdu Death Stranding.
- Kołczany i race będą się teraz uzupełniać podczas ich ulepszania, gdy są wyczerpane.
- Białe kropki wskazujące na racje żywnościowe / adrenalinę / łupy ze strzał poza zasięgiem interakcji nie będą już wyświetlane, gdy gracz ma już maksymalną ich ilość.
- Gracze będą teraz mogli użyć opcji „Obudź się” w dowolnym momencie w Asgardzie.
- Wcześniej musiałeś wykonać pierwsze zadanie.
- Codzienne zadania są teraz resetowane, gdy gra wykryje, że nie można kontynuować ani ponownie rozpocząć zadania.
- Zadanie można następnie ponownie aktywować u informatora.
- Dodano zamianę tekstu na mowę do liter znalezionych w grze.
- Dodano podglądy do opcji dla związanych z napisami i dla daltonistów.
Balans
-
Ulepszono zachowanie poziomu mocy postaci niezależnych
- Moc bohaterów niezależnych słabszych od gracza będzie mogła się różnić o maksymalnie 51 poziomów
- Bohaterzy niezależni, których poziom mocy jest o 51 niższy od gracza, będą zaznaczeni na zielono
- Jeśli poziom mocy gracza jest wyższy od bazowego poziomu mocy bossa, to poziom mocy bossa zostanie wyrównany do poziomu gracza (zasada ta jest stosowana też w przypadku zwierząt alfa i Zelotów).
- Ta zmiana jest wprowadzona na wszystkich poziomach trudności.
-
Dodano skrzynie do złupienia w kryjówce Wielkiego Mistrza.
-
Uwaga: ta kryjówka jest dostępna wyłącznie od określonego momentu gry. Spoilery.
-
Uwaga: ta kryjówka jest dostępna wyłącznie od określonego momentu gry. Spoilery.
- Naprawiono problem, przez który Runa krytycznej iskry nie działała po umieszczeniu jej w łukach.
-
Naprawiono problem, przez który konkretnym przedmiotom wyświetlały się nieprawidłowe statystyki broni.
- Królewska opoka
- Łuk żmii
- Posłaniec śmierci
- Znak Sol
- Flamberg
- Hundtoth
USPRAWNIENIA GRY
- Wydajność i stabilność
- Poprawiono stabilność i wydajność gry.
- (PC) rozwiązano kwestię zacinania ekranu przy wykonywaniu konkretnych akcji po raz pierwszy.
- (PC) rozwiązano problem, przez który ekran powitalny zacinał się.
Grafika, dźwięk i animacje
- Rozwiązano różne problemy z grafiką.
- Rozwiązano problemy różnych postaci lub bohaterów niezależnych.
- Rozwiązano różne problemy z przycinaniem ekranu.
- Rozwiązano problem, przez który ryby leżały na boku podczas animacji łowienia.
- Rozwiązano problem, przez który niektórzy bohaterowie niezależni cięli powietrze zamiast pszenicy. Praktyka nie zawsze czyni mistrza.
- Rozwiązano problem, przez który zabijani przez ciebie nieprzytomni bohaterowie niezależni wstawali podczas animacji zabójstwa.
- Wytatuowano głowę Mimira. ¯_(ツ)_/¯
- Rozwiązano problem z poszarpaną pianą morską.
Misje, wydarzenia na świecie, aktywności poboczne
- Rozwiązano problem w misji Deszcz mieczy w Anecastre, przez który Aelfgar nie szedł w kierunku miejsca ataku.
-
Naprawiono problem, przez który gracze nie mogli ukończyć misji Honor i pycha.
- Uwaga: ta poprawka ponownie przywróci do życia Ljufvinę, zresetuje jej pozycję w klanie i zrestartuje misję.
- Rozwiązano problem, przez który Tarben wszędzie śledził Eivora w przypadku nieukończenia misji Kłopoty piekarza. Twoja warta dobiegła końca, Tarbenie.
- Rozwiązano problem, przez który Szybka podróż nie była dostępna w pewnych sytuacjach, gdy wracasz do Anglii po ukończeniu rozdziału w Hordafylke.
- Rozwiązano problem, przez który sojusznicy nie pomagali Eivorowi otwierać drzwi w klasztorze na Wyspie Ely. Od pracy w zespole zarobisz na dwa merole!
- Rozwiązano problem, przez który wiązki światła z anomalii w osadzie nie pozwalały graczom ukończyć tej anomalii.
- Rozwiązano problem, przez który w misji Obiecująca wyprawa jej cel nie aktualizował się w niektórych sytuacjach.
- Rozwiązano problem, przez który Fenrir mógł utknąć w podziemiach.
- Rozwiązano problem, przez który Eivor czasem lewitował podczas zakończeń najazdów. Nie ma takiego Wingardium Leviosa.
- Rozwiązano problem w misji Środki obrony, przez który Jotuni mogli przechodzić przez tarcze po ukończeniu celu Naprowadź najeźdźców na tarczę. Nie przejdziesz!
- Rozwiązano problem w misji Podżeganie do buntu, przez który przerywnik filmowy nie uruchamiał się po przypadkowym otwarciu drzwi przez bohatera niezależnego.
- Rozwiązano problem w misji Fałszywy ealdorman, który uniemożliwiał graczom ukończenie jej w niektórych okolicznościach. Lojalności braknie Hunwaldowi...
- Rozwiązano problem w misji Upadek królestwa, przez który Guthrum nie opuszcza terenu blokady Hamptun po uwolnieniu więźniów lub w losowy sposób staje się nieaktywny.
- Rozwiązano problem w misji Deszcz mieczy w Anecastre, przez który gracze nie mogli ukończyć tej misji.
- Rozwiązano problem z wydarzeniem Boski cud narodzin, przez który gracze nie mogli ukończyć wydarzenia.
- Rozwiązano problem w misji Odzyskana chwała, przez który gracze mogli utknąć na platformie z rogiem.
- Rozwiązano problem w misji Spojrzenie w przyszłość, przez który cel misji czasem nie aktualizował się po zamknięciu bram.
- Rozwiązano problem w misji Odwieczna rywalizacja, przez który gracze nie mogli ukończyć misji w niektórych okolicznościach.
- Rozwiązano problem w wydarzeniu Świnia o złotym nosie, przez co gracze nie mogli ukończyć wydarzenia globalnego z powodu braku pojawienia się Lady Trotters.
- Rozwiązano problem w misji Środki obrony, przez który gracze umierali po powrocie do Asgardu.
- Rozwiązano problem w misji Okrutny los, przez który gracze nie mogli przejść do drugiej fazy walki z bossem. Ale nazwa misji się zgadza.
- Rozwiązano problem w misji Kamienny obłęd, przez który gracze nie mogli kontynuować tej misji.
- Rozwiązano problem w misji Odrywanie Pijawki, przez który gracze nie mogli ukończyć tej misji.
- Rozwiązano problem, przez który Petra biegła w przeciwnym kierunku do łosia. Widziałaś to, Petra?
- Rozwiązano problem, przez który gracze czasem nie mogli wrócić do pomieszczenia z Nornami.
- Rozwiązano problem z wydarzeniem Zimowe olbrzymy, przez który Eivor mógł utknąć na obszarze misji.
- Rozwiązano problem w misji Rozprawa ze Sternikiem, przez który gracze nie mogli ukończyć tej misji.
- Rozwiązano problem w misji Trudy Wojny, przez który gracze w niektórych okolicznościach nie mogli ponownie wejść do kościoła.
- Rozwiązano problem w wydarzeniu Wojna kolekcjonerów, przez który wydarzenie nie mogło być ukończone w niektórych okolicznościach.
- Rozwiązano problem w misji Wielki finał, przez który cel misji przestawał się aktualizować.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wejść do Rękawicy Skrymira w Zaginionym kotle.
- Rozwiązano problem w misji Strzała na celowniku, przez który cel misji czasem się nie aktualizował.
- Rozwiązano problem, przez który niektórzy gracze nie mogli czynić postępów w grze po dojściu do Anglii po Aktualizacji 1.0.4.
- Rozwiązano problem z potyczką ze SteinnBjornem.
Świat gry
- Rozwiązano rozmaite problemy z rozmieszczeniem obiektów lub tekstur.
- Rozwiązano różne przypadki graczy, którzy utknęli w niektórych obiektach.
Rozgrywka, walka, SI
- Rozwiązano różne problemy behawioralno-animacyjne w skutek rozstania z mamą.
- Rozwiązano problem, przez który gracze mogli strzelać do celów przez ściany (bez użycia umiejętności Przeszywający strzał).
- Rozwiązano problem z brakiem skuteczności dzid w niszczeniu okien.
- Rozwiązano problem, przez który dziecko z chatki rybackiej włóczyło się po Kruczej Przystani, zamiast przebywać w domu. No to masz szlaban.
- Konie będą teraz uciekać, jeśli zostaną zranione pochodnią.
- Rozwiązano problem, przez który Jotunowie wtapiali się w ściany podczas transformacji. Popracuj nad umiejętnościami
- Rozwiązano problem, przez który mnisi czasem sali nieruchomo i nie wykonywali swoich zadań.
- Rozwiązano problem, przez który uderzenie konia łodzią saksońską sprawiało, że koń znikał przy wchodzeniu na niego.
- Sprint będzie teraz przerywany przez każdą inną akcję poza robieniem uników.
- Rozwiązano problem, przez który Eivor czasem był niewidzialny dla wykrywania SI podczas szybkiej podróży w trakcie gry w kości.
- Rozwiązano problem, przez który bohaterowie niezależni zaczynali robić piruety na łodzi saksońskiej.
Zdolności, atuty, umiejętności
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wykonywać silnych ataków za pomocą Frostruin lub Sinner Skull.
- Rozwiązano problem, przez który atut Frostruin nie aktywował się nawet przy spełnionych wymaganiach.
- Rozwiązano przypadki graczy, którzy mogli otwierać zabarykadowane drzwi za pomocą zdolności Skok Walkirii.
- Rozwiązano problem, przez który Pułapka z zapalającym pyłem na poziomie 2 nie mogła by być zdetonowana po raz drugi, gdy pierwsza pułapka została aktywowana przez bohatera niezależnego.
- Rozwiązano problem, przez który Najlepszy przyjaciel człowieka w niektórych przypadkach nie zadawał żadnych obrażeń Zelotom. Dobry chłoptaś.
- Znacznie zwiększono limit Punktów Umiejętności.
Interfejs użytkownika / HUD
- Rozwiązano różne problemy z interfejsem użytkownika/HUD.
- Rozwiązano różne problemy z lokalizacją językową.
- Przedmioty, które składają się na zestaw w Sklepie Animusa, będą teraz pokazywać się osobno na stronie ze szczegółami.
- Rozwiązano problem, przez który gracze mogli czasem gubić broń podczas wykonywania zamachu podwójnym orężem.
- Poprawiono ikonę informatora Redy tak, aby była mniejsza.
- Zmieniono ikonę Diabelskiej adrenaliny, aby bardziej się wyróżniała spośród ulepszeń Adrenaliny.
- Pochodnie/słoje z olejem można teraz upuścić/położyć na ziemi za pomocą przycisku Y/trójkąt.
- Rozwiązano problem, który pozwalał graczom kilka razy zdobyć nagrodę od żebraka.
- Rozwiązano problem, przez który statystyki nie aktualizowały się po opuszczeniu trybu offline.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli ponownie wejść w interakcję z Redą.
- Dodano wyłącznik ""OFF"" dla quick time eventów w menu gry (wyłączenie tej opcji umożliwi grze pominięcie akcji wciskania przycisków podczas niektórych potyczek z bossami).
- Rozwiązano problem ze zwierzętami alfa, przez który gracze nie otrzymywali punktu umiejętności w sytuacji, gdy zwierzę zabił ktoś inny niż gracz.
- Rozwiązano problem, przez który zebrane opale nie znikały z mapy w niektórych sytuacjach.
- Rozwiązano problem, przez który podróżnicy odblokowywali lokacje na nieprawidłowym terytorium.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli stworzyć lub wczytywać ręcznego zapisu.
- Rozwiązano problem, przez który nie można było poruszać się po laptopie Layli w trybie skupionej nawigacji.
- Właściwie nazwano zapisy w chmurze.
- Zapisy gry w chmurze będą miały nazwę według wzoru Autosave/Manual/Episode Save CLOUD
- Rozwiązano problem, przez który zapisy wyświetlały się jako uszkodzone podczas zapisywania w trakcie utraconej łączności z internetem.
- Rozwiązano problem, przez który ustawienia znajdowania drogi resetowały się do ustawień własnych po ponownym uruchomieniu gry.
- Rozwiązano problem, przez który zapisy w chmurze znikały w niektórych sytuacjach.
Tryb fotograficzny
- Rozwiązano problem, przez który filtry resetują się do trybu bez filtra podczas dostosowywania innych wartości w trybie fotograficznym.
- Rozwiązano problem, przez który kamera trybu fotograficznego potrafiła utknąć w różnych obiektach.
- Ramki trybu fotograficznego będą teraz działać poprawnie.
Systemowe
- (PC) Rozwiązano problem z narzędziem do testowania wydajności, przez który narzędzie chwilowo nie zbierało danych po wznowieniu sesji.
- (PC) Rozwiązano problem, przez który wskaźniki VRAM nie odpowiadały faktycznej konsumpcji VRAM-u.
- Zmniejszono intensywność i czas trwania dudnienia parowania orężem. Pady robią "brrrr".
- (PS5) Rozwiązano problem na PlayStation®5, przez który zakupiona Przepustka Sezonowa nie wyświetlała się jako POSIADANA.
A wy już posiadacie nową poprawkę do gry Assassin's Creed Valhalla. Podoba się wam lista zmian? Napiszcie co najbardziej spodobało się wam w aktualizacji 1.1.0 w komentarzach poniżej.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.