Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Aktualizacja do Assassin's Creed Valhalla w wersji 1.1.0 już dostępna. Lista dołączonych poprawek jest ogramna

    Ubisoft wydał łatkę do gry Assassin's Creed Valhalla, która dostępna jest od pobrania już od 15 grudnia 2020 roku. Aktualizacja posiada oznaczenie 1.1.0 i jest dostępna zarówn na konsole Xbox Series X | S, Xbox One, PlayStation®5 oraz PlayStation®4, a także na platformach Ubisoft Connect, Epic Games Store, Stadia oraz Amazon Luna.

    Waga aktualizacji pomimo wprowadzenia tych samych zmian jest znacznie większa na konsolach Xbox oraz platformach dostępnych na PC. Poniżej możecie sprawdzić ile miejsca zajmuje aktualny patch od Ubisoft:

    Xbox Series X|S: ~6.3 GB

    Xbox One: ~5.7 GB

    PlayStation®5: ~2.46 GB

    PlayStation®4: ~2.4 GB

    PC: ~5.6 GB

     

    Poprawka wprowadza sporo zmian w tym m.in. naprawę błędów, poprawę wydajności czy dodanie obsługi osiągnięć Ubisoft Connect. Pomimo wagi trzeba przyznać, że ilość zmian jest imponująca.

     

     

    Dodano wsparcie dla rozszerzenia Osada i świeta Yule

    • Święto Yule jest ograniczonym czasowo wydarzeniem, który umożliwia wzięcie udziału w świątecznej zabawie i zdobycie nagród. Aby tchnąć życie w to wydarzenie i kolejne, na własne oczy zobaczycie biesiadników na wschód od aktualnej osady.

     

    Osiągnięcia Ubisoft Connect

    Spoiler

     

    Dodano obsługę osiągnięć Ubisoft Connect w grze.

    Odblokuj warunki dla osiągnięć związanych z misją lub niemożliwych do powtórzenia:

    • Osiągnięcia, w których zostały spełnione warunki odblokowania, pojawią się, gdy gracz zakończy nowe zadanie.

    Warunki odblokowania dla policzalnych / powtarzalnych osiągnięć:

    • Osiągnięcia pojawią się, gdy gracz wykona działanie związane z osiągnięciami po przekroczeniu warunku odblokowania.

     

     

     

    Różne

    Spoiler

     

    • Trofea z legendarnych zwierząt będą poprawnie się prezentować w Sali biesiadnej.
    • Impuls Animusa będzie teraz podświetlał martwe ciała tylko w sytuacjach koniecznych.
    • Wrogów nie można już automatycznie łupić za pomocą atutu Rzucanie bronią.
    • Poprawiono wykrywanie AI podczas używania przebrania podczas uników na ziemi lub w powietrzu.
    • Dodano nagrodę do hołdu Death Stranding.
    • Kołczany i race będą się teraz uzupełniać podczas ich ulepszania, gdy są wyczerpane.
    • Białe kropki wskazujące na racje żywnościowe / adrenalinę / łupy ze strzał poza zasięgiem interakcji nie będą już wyświetlane, gdy gracz ma już maksymalną ich ilość.
    • Gracze będą teraz mogli użyć opcji „Obudź się” w dowolnym momencie w Asgardzie.
    • Wcześniej musiałeś wykonać pierwsze zadanie.
    • Codzienne zadania są teraz resetowane, gdy gra wykryje, że nie można kontynuować ani ponownie rozpocząć zadania.
    • Zadanie można następnie ponownie aktywować u informatora.
    • Dodano zamianę tekstu na mowę do liter znalezionych w grze.
    • Dodano podglądy do opcji dla związanych z napisami i dla daltonistów.

     

     

     

     

    Balans

    Spoiler

     

    • Ulepszono zachowanie poziomu mocy postaci niezależnych
      • Moc bohaterów niezależnych słabszych od gracza będzie mogła się różnić o maksymalnie 51 poziomów
      • Bohaterzy niezależni, których poziom mocy jest o 51 niższy od gracza, będą zaznaczeni na zielono
      • Jeśli poziom mocy gracza jest wyższy od bazowego poziomu mocy bossa, to poziom mocy bossa zostanie wyrównany do poziomu gracza (zasada ta jest stosowana też w przypadku zwierząt alfa i Zelotów).
      • Ta zmiana jest wprowadzona na wszystkich poziomach trudności.
    • Dodano skrzynie do złupienia w kryjówce Wielkiego Mistrza.
      • Uwaga: ta kryjówka jest dostępna wyłącznie od określonego momentu gry. Spoilery. :)
    • Naprawiono problem, przez który Runa krytycznej iskry nie działała po umieszczeniu jej w łukach.
    • Naprawiono problem, przez który konkretnym przedmiotom wyświetlały się nieprawidłowe statystyki broni.
      • Królewska opoka
      • Łuk żmii
      • Posłaniec śmierci
      • Znak Sol
      • Flamberg
      • Hundtoth

     

     

     

     

    USPRAWNIENIA GRY

    Spoiler

     

    • Wydajność i stabilność
    • Poprawiono stabilność i wydajność gry.
    • (PC) rozwiązano kwestię zacinania ekranu przy wykonywaniu konkretnych akcji po raz pierwszy.
    • (PC) rozwiązano problem, przez który ekran powitalny zacinał się.

     

     

     

    Grafika, dźwięk i animacje

    Spoiler

     

    • Rozwiązano różne problemy z grafiką.
    • Rozwiązano problemy różnych postaci lub bohaterów niezależnych.
    • Rozwiązano różne problemy z przycinaniem ekranu.
    • Rozwiązano problem, przez który ryby leżały na boku podczas animacji łowienia.
    • Rozwiązano problem, przez który niektórzy bohaterowie niezależni cięli powietrze zamiast pszenicy. Praktyka nie zawsze czyni mistrza.
    • Rozwiązano problem, przez który zabijani przez ciebie nieprzytomni bohaterowie niezależni wstawali podczas animacji zabójstwa.
    • Wytatuowano głowę Mimira. ¯_(ツ)_/¯
    • Rozwiązano problem z poszarpaną pianą morską.

     

     

     

     

    Misje, wydarzenia na świecie, aktywności poboczne

    Spoiler

     

    • Rozwiązano problem w misji Deszcz mieczy w Anecastre, przez który Aelfgar nie szedł w kierunku miejsca ataku.
    • Naprawiono problem, przez który gracze nie mogli ukończyć misji Honor i pycha.
      • Uwaga: ta poprawka ponownie przywróci do życia Ljufvinę, zresetuje jej pozycję w klanie i zrestartuje misję.
    • Rozwiązano problem, przez który Tarben wszędzie śledził Eivora w przypadku nieukończenia misji Kłopoty piekarza. Twoja warta dobiegła końca, Tarbenie.
    • Rozwiązano problem, przez który Szybka podróż nie była dostępna w pewnych sytuacjach, gdy wracasz do Anglii po ukończeniu rozdziału w Hordafylke.
    • Rozwiązano problem, przez który sojusznicy nie pomagali Eivorowi otwierać drzwi w klasztorze na Wyspie Ely. Od pracy w zespole zarobisz na dwa merole!
    • Rozwiązano problem, przez który wiązki światła z anomalii w osadzie nie pozwalały graczom ukończyć tej anomalii.
    • Rozwiązano problem, przez który w misji Obiecująca wyprawa jej cel nie aktualizował się w niektórych sytuacjach.
    • Rozwiązano problem, przez który Fenrir mógł utknąć w podziemiach.
    • Rozwiązano problem, przez który Eivor czasem lewitował podczas zakończeń najazdów. Nie ma takiego Wingardium Leviosa.
    • Rozwiązano problem w misji Środki obrony, przez który Jotuni mogli przechodzić przez tarcze po ukończeniu celu Naprowadź najeźdźców na tarczę. Nie przejdziesz!
    • Rozwiązano problem w misji Podżeganie do buntu, przez który przerywnik filmowy nie uruchamiał się po przypadkowym otwarciu drzwi przez bohatera niezależnego.
    • Rozwiązano problem w misji Fałszywy ealdorman, który uniemożliwiał graczom ukończenie jej w niektórych okolicznościach. Lojalności braknie Hunwaldowi...
    • Rozwiązano problem w misji Upadek królestwa, przez który Guthrum nie opuszcza terenu blokady Hamptun po uwolnieniu więźniów lub w losowy sposób staje się nieaktywny.
    • Rozwiązano problem w misji Deszcz mieczy w Anecastre, przez który gracze nie mogli ukończyć tej misji.
    • Rozwiązano problem z wydarzeniem Boski cud narodzin, przez który gracze nie mogli ukończyć wydarzenia.
    • Rozwiązano problem w misji Odzyskana chwała, przez który gracze mogli utknąć na platformie z rogiem.
    • Rozwiązano problem w misji Spojrzenie w przyszłość, przez który cel misji czasem nie aktualizował się po zamknięciu bram.
    • Rozwiązano problem w misji Odwieczna rywalizacja, przez który gracze nie mogli ukończyć misji w niektórych okolicznościach.
    • Rozwiązano problem w wydarzeniu Świnia o złotym nosie, przez co gracze nie mogli ukończyć wydarzenia globalnego z powodu braku pojawienia się Lady Trotters.
    • Rozwiązano problem w misji Środki obrony, przez który gracze umierali po powrocie do Asgardu.
    • Rozwiązano problem w misji Okrutny los, przez który gracze nie mogli przejść do drugiej fazy walki z bossem. Ale nazwa misji się zgadza.
    • Rozwiązano problem w misji Kamienny obłęd, przez który gracze nie mogli kontynuować tej misji.
    • Rozwiązano problem w misji Odrywanie Pijawki, przez który gracze nie mogli ukończyć tej misji.
    • Rozwiązano problem, przez który Petra biegła w przeciwnym kierunku do łosia. Widziałaś to, Petra?
    • Rozwiązano problem, przez który gracze czasem nie mogli wrócić do pomieszczenia z Nornami.
    • Rozwiązano problem z wydarzeniem Zimowe olbrzymy, przez który Eivor mógł utknąć na obszarze misji.
    • Rozwiązano problem w misji Rozprawa ze Sternikiem, przez który gracze nie mogli ukończyć tej misji.
    • Rozwiązano problem w misji Trudy Wojny, przez który gracze w niektórych okolicznościach nie mogli ponownie wejść do kościoła.
    • Rozwiązano problem w wydarzeniu Wojna kolekcjonerów, przez który wydarzenie nie mogło być ukończone w niektórych okolicznościach.
    • Rozwiązano problem w misji Wielki finał, przez który cel misji przestawał się aktualizować.
    • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wejść do Rękawicy Skrymira w Zaginionym kotle.
    • Rozwiązano problem w misji Strzała na celowniku, przez który cel misji czasem się nie aktualizował.
    • Rozwiązano problem, przez który niektórzy gracze nie mogli czynić postępów w grze po dojściu do Anglii po Aktualizacji 1.0.4.
    • Rozwiązano problem z potyczką ze SteinnBjornem.

     

     

     

     

    Świat gry

    Spoiler

     

    • Rozwiązano rozmaite problemy z rozmieszczeniem obiektów lub tekstur.
    • Rozwiązano różne przypadki graczy, którzy utknęli w niektórych obiektach.

     

     

     

     

    Rozgrywka, walka, SI

    Spoiler

     

    • Rozwiązano różne problemy behawioralno-animacyjne w skutek rozstania z mamą.
    • Rozwiązano problem, przez który gracze mogli strzelać do celów przez ściany (bez użycia umiejętności Przeszywający strzał).
    • Rozwiązano problem z brakiem skuteczności dzid w niszczeniu okien.
    • Rozwiązano problem, przez który dziecko z chatki rybackiej włóczyło się po Kruczej Przystani, zamiast przebywać w domu. No to masz szlaban.
    • Konie będą teraz uciekać, jeśli zostaną zranione pochodnią.
    • Rozwiązano problem, przez który Jotunowie wtapiali się w ściany podczas transformacji. Popracuj nad umiejętnościami
    • Rozwiązano problem, przez który mnisi czasem sali nieruchomo i nie wykonywali swoich zadań.
    • Rozwiązano problem, przez który uderzenie konia łodzią saksońską sprawiało, że koń znikał przy wchodzeniu na niego.
    • Sprint będzie teraz przerywany przez każdą inną akcję poza robieniem uników.
    • Rozwiązano problem, przez który Eivor czasem był niewidzialny dla wykrywania SI podczas szybkiej podróży w trakcie gry w kości.
    • Rozwiązano problem, przez który bohaterowie niezależni zaczynali robić piruety na łodzi saksońskiej.

     

     

     

     

    Zdolności, atuty, umiejętności

    Spoiler

     

    • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wykonywać silnych ataków za pomocą Frostruin lub Sinner Skull.
    • Rozwiązano problem, przez który atut Frostruin nie aktywował się nawet przy spełnionych wymaganiach.
    • Rozwiązano przypadki graczy, którzy mogli otwierać zabarykadowane drzwi za pomocą zdolności Skok Walkirii.
    • Rozwiązano problem, przez który Pułapka z zapalającym pyłem na poziomie 2 nie mogła by być zdetonowana po raz drugi, gdy pierwsza pułapka została aktywowana przez bohatera niezależnego.
    • Rozwiązano problem, przez który Najlepszy przyjaciel człowieka w niektórych przypadkach nie zadawał żadnych obrażeń Zelotom. Dobry chłoptaś.
    • Znacznie zwiększono limit Punktów Umiejętności.

     

     

     

     

    Interfejs użytkownika / HUD

    Spoiler

     

    • Rozwiązano różne problemy z interfejsem użytkownika/HUD.
    • Rozwiązano różne problemy z lokalizacją językową.
    • Przedmioty, które składają się na zestaw w Sklepie Animusa, będą teraz pokazywać się osobno na stronie ze szczegółami.
    • Rozwiązano problem, przez który gracze mogli czasem gubić broń podczas wykonywania zamachu podwójnym orężem.
    • Poprawiono ikonę informatora Redy tak, aby była mniejsza.
    • Zmieniono ikonę Diabelskiej adrenaliny, aby bardziej się wyróżniała spośród ulepszeń Adrenaliny.
    • Pochodnie/słoje z olejem można teraz upuścić/położyć na ziemi za pomocą przycisku Y/trójkąt.
    • Rozwiązano problem, który pozwalał graczom kilka razy zdobyć nagrodę od żebraka.
    • Rozwiązano problem, przez który statystyki nie aktualizowały się po opuszczeniu trybu offline.
    • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli ponownie wejść w interakcję z Redą.
    • Dodano wyłącznik ""OFF"" dla quick time eventów w menu gry (wyłączenie tej opcji umożliwi grze pominięcie akcji wciskania przycisków podczas niektórych potyczek z bossami).
    • Rozwiązano problem ze zwierzętami alfa, przez który gracze nie otrzymywali punktu umiejętności w sytuacji, gdy zwierzę zabił ktoś inny niż gracz.
    • Rozwiązano problem, przez który zebrane opale nie znikały z mapy w niektórych sytuacjach.
    • Rozwiązano problem, przez który podróżnicy odblokowywali lokacje na nieprawidłowym terytorium.
    • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli stworzyć lub wczytywać ręcznego zapisu.
    • Rozwiązano problem, przez który nie można było poruszać się po laptopie Layli w trybie skupionej nawigacji.
    • Właściwie nazwano zapisy w chmurze.
    • Zapisy gry w chmurze będą miały nazwę według wzoru Autosave/Manual/Episode Save CLOUD
    • Rozwiązano problem, przez który zapisy wyświetlały się jako uszkodzone podczas zapisywania w trakcie utraconej łączności z internetem.
    • Rozwiązano problem, przez który ustawienia znajdowania drogi resetowały się do ustawień własnych po ponownym uruchomieniu gry.
    • Rozwiązano problem, przez który zapisy w chmurze znikały w niektórych sytuacjach.

     

     

     

     

    Tryb fotograficzny

    Spoiler

     

    • Rozwiązano problem, przez który filtry resetują się do trybu bez filtra podczas dostosowywania innych wartości w trybie fotograficznym.
    • Rozwiązano problem, przez który kamera trybu fotograficznego potrafiła utknąć w różnych obiektach.
    • Ramki trybu fotograficznego będą teraz działać poprawnie.

     

     

     

     

    Systemowe

    Spoiler

     

    • (PC) Rozwiązano problem z narzędziem do testowania wydajności, przez który narzędzie chwilowo nie zbierało danych po wznowieniu sesji.
    • (PC) Rozwiązano problem, przez który wskaźniki VRAM nie odpowiadały faktycznej konsumpcji VRAM-u.
    • Zmniejszono intensywność i czas trwania dudnienia parowania orężem. Pady robią "brrrr".
    • (PS5) Rozwiązano problem na PlayStation®5, przez który zakupiona Przepustka Sezonowa nie wyświetlała się jako POSIADANA.

     

     

     

     

    A wy już posiadacie nową poprawkę do gry Assassin's Creed Valhalla. Podoba się wam lista zmian? Napiszcie co najbardziej spodobało się wam w aktualizacji 1.1.0 w komentarzach poniżej.


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    Loading...

  • Similar Content

    • By Gangst3r
      Pamiętacie jak w zeszłym miesiącu pisaliśmy o Fora Horizon 5, w ramach możliwości wczesnej instalacji gry w przedsprzedaży z usługi Game Pass lub każdego, kto kupił grę na wyłączność. Była tam mowa o ponad 100 GB, a nawet 116 GB na platformie poprzedniej generacji Xbox One. Na końcu pisaliśmy, że ta zawartość dotyczy tylko podstawowej gry, w której skład nie wchodzą dodatki i pakiety sezonowe.
       
      Nie minęło wiele od premiery, a już mamy informacje na temat pierwszej aktualizacji. Z tego powodu niektórzy ludzie przenieśli się do serwisów społecznościowych, takich jak np. Twitter, aby ujawnić informację odnośnie dostępności pierwszej oficjalnej aktualizacji dla gry Foraz Horizon 5. No i czas na najlepszą informację - pierwszy dodatek zajmie wam nieco ponad 20 GB na dysku Xbox Series X | S.
       
       
      Wielu graczy sugeruje, że ten rozmiar jest już po swego rodzaju kompresji. Natomiast pozostali obawiają się, że może to nie być nawet "łatka startowa". Przypominamy, że podstawowa instalacja gry to 103 GB dla Xbox Series X|S, 116 GB na Xbox One i 103 GB na PC. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszym poprzednim poście.
       
      Czy pobrałeś już tę grę? Co sądzisz o aktualizacji do gry, które jeszcze się nie ukazały? Zostaw swoje własne myśli poniżej.
    • By Gangst3r
      Od czasu premiery widzieliśmy i słyszeliśmy sporadyczne doniesienia o grach powodujących awarię lub całkowite wyłączenie na konsoli Xbox Series X. Microsoft szybko wdraża poprawkę w szczególności dla kilku wybranych gier.
       
      W minionym miesiącu wprowadzono aktualizację do Alpha Skip-Ahead Insiders skierowaną do "tytułów takich jak NBA 2K22 i FIFA 22", której celem jest "wyeliminowanie samoczynnego wyłączania się gier na konsoli oraz poprawę stabilności konsol Xbox Series X".
       
      Biorąc pod uwagę, że ta aktualizacja jest obecnie dostępna tylko dla niejawnych testerów Xbox, pozostali będą musieli poczekać jeszcze chwilę, aż aktualizacja zostanie publicznie udostępniona szerszemu gronowi użytkowników, tak więc do tego czasu nadal możesz napotkać kilka problemów z tymi grami.
       
      Nie mniej dobrze jest widzieć, że Microsoft ciężko pracuje, aby zaradzić tym sporadycznym wpadkom na Xbox Series X i mamy nadzieję, że wkrótce tego typu błędy staną się przeszłością, ponieważ programiści zapoznają się z unikalnymi dziwactwami konsol nowej generacji.
       
      Czy napotkałeś problemy z samoistnym zamykaniem się gier na konsoli Xbox Series X? Daj nam znać poniżej.
    • By Gangst3r
      Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
       
      Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
       
      Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
       
      Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
       
      Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
    • By Gangst3r
      Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
       
      Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
       
      "Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
      Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
       
      Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
       
      A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
    • By Gangst3r
      Niestety, mamy dziś złą wiadomość. Ubisoft poinformował o kolejnych dwóch opóźnieniach gier   Riders Republic   i  Rainbow Six Extraction , które zostały przesunięte odpowiednio do 28 października 2021 oraz stycznia 2022 roku.
       
      Oto komunikat wydany przez zespół Riders Republic na stronie Ubisoft:
      A oto komunikat wydany przez zespół Rainbow Six Extraction na stronie wcześniej dzisiaj:
       
      "Naszą ambicją z Rainbow Six Extraction jest dostarczenie pełnoprawnego doświadczenia AAA, które zmienia sposób, w jaki grasz i myślisz o grach kooperacyjnych. Dzięki unikalnym funkcjom, takim jak Missing In Action czy The Sprawl, każda misja ma być napiętym i trudnym doświadczeniem, w którym poprowadzisz elitarnych operatorów Rainbow Six w walce ze śmiertelnym i ewoluującym zagrożeniem obcych.
      Wykorzystujemy okazję do dodatkowego czasu, aby użyć tej wizji w sposób, na jaki zasługuje w styczniu 2022 roku. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu Rainbow Six Extraction zapewni wciągające, kooperacyjne i ekscytujące doświadczenie, które zamierzamy stworzyć."
      To kolejne rozczarowanie, oczywiście, ale miejmy nadzieję, że opóźnienia sprawią, że w obu przypadkach produkt będzie jeszcze lepszy, premiera Riders Republic została przesunięta o dodatkowy miesiąc, więc nie jest tak źle.
       
      Zasmucony opóźnieniami Riders Republic i Rainbow Six Extraction? Daj nam znać w komentarzach.
  • Forum Statistics

    15,854
    Total Topics
    53,091
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 254 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    8,770
    Total Members
    23,331
    Most Online
    Sławomir Madaliński
    Newest Member
    Sławomir Madaliński
    Joined
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.