Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

      Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
       
      Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
       
      Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
       
      Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
       
      Kluczowe cechy

      • Rozległy świat pełen emocji
      Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
      • Stwórz własną postać
      Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
      • Epicki dramat zrodzony z mitu
      Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
      • Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
      Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
       
      Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
       


      0 komentarzy
      288 wyświetleń
    2. Evil Dead: The Game opóźniona do lutego 2022 roku, ale nowością będzie opcja dla jednego gracza

      Oto kilka złych wiadomości i dobrych wiadomości na temat nadchodzącej gry-  Evil Dead: The Game, adaptacja klasyka Sama Raimiego, która wygląda zaskakująco dobrze, niestety nie ukaże się w tym roku jak początkowo zaplanowano, czyli koniec 2021 roku. Niedawno ujawniony wpis powiadamia, że tytuł zostanie przesunięty na luty 2022 roku.
       
      Wygląda jednak na to, że deweloperzy w pełni wykorzystają ten dodatkowy czas. Wyjaśniając sytuację za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze, opóźnienie pozwoli "wykorzystać dodatkowy czas na doszlifowanie i upewnienie się, że gra spełni ostateczne właściwe doświadczenia z Evil Dead":
       
       
       
      Wątek nadal mówi, że dodatkowy czas pozwala zespołowi "zaimplementować opcję dla jednego gracza, która pozwoli ci cieszyć się grą, gdy nie chcesz korzystać z opcji kooperacji", co jest mile widzianym dodatiem.
       
      Cóż, nie będziemy mieli możliwość zagrania w Evil Dead: The Game w Halloween, ale wygląda na to, że będzie to opóźnienie pozwoli na solidne doświadczenie z gry, gdy ostatecznie pojawi się w lutym.
       
      Gra ukazać ma się na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC (Microsoft Windows).
       
       
      Co wy myślicie o Evil Dead? Osobiście nie jestem fanem Asha i serii, ale gra zapowiada się całkiem ciekawie. Podzielcie się waszą oceną w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      234 wyświetleń
    3. Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

      Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
       
      Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
       
       
      Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
       
      Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).

      2 komentarze
      225 wyświetleń
    4. Wreckfest - Carmageddon powraca - jako turniej w Wreckfest!

      Kultowy klasyczny kill-'em-up Carmageddon nadchodzi do Wreckfest. Dodatek przynosi do gry nowe wydarzenie w formie Turnieju Carmageddon na konsolach i PC, a w nim możesz niszczyć wszystko co napotkasz na drodze, tj. pojazdy wroga oraz zielono krwiste zombie zasiadając za kierownicą szybkich samochodach wyścigowych.
       
      Dodatek wprowadza nas do wersji ocenzurowanej gry Carmageddon, prawdopodobnie w celu spełnienia klasyfikacji wiekowej Wreckfest, a deweloper BugBear twierdzi, że "niektórzy widzowie mogą znaleźć niepokojące cenzury". Niemniej jednak będziesz się ścigać na słynnych torach z Carmageddon, czyli Bleck City i Death Canyon oraz mieć możliwość odblokowania kultowego samochódu Eagle R z Carmageddon: Max Damage.
       
      Nowy turniej będzie dostępny przez cały sierpień, więc pamiętaj, aby wskoczyć i dobrze się z nim bawić. Czy to wystarczy, aby wrócić za kierownicę najbardziej chaotycznego zawodnika? Staraj się nie stać na drodze i udzielić odpowiedzi w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      204 wyświetleń
    5. 8BitDo wprowadzi na rynek własny Xbox Media Remote we wrześniu tego roku

      Firma 8BitDo ogłasza dziś zupełnie nowy pilot do sterowania mediów na Xbox One, Xbox Series X i Series S, który dostępny będzie w przedsprzedaży od dziś na Amazon USA oraz wybrać swoją wersję, aby zarezerwować wysyłkę na 15 września.
       
      Istnieją rzeczywiście dwa warianty pilota, w tym jeden długi czarny Media Remote (19.99$) i jeden krótki biały Media Remote(24.99$). Oba są oficjalnie licencjonowane przez konsolę Xbox, zawierają dedykowany przycisk HOME, aby zdalnie wybudzić system Xbox, oraz funkcje podświetlanych przycisków wraz z przyciskami A / B / X / Y dla łatwej nawigacji.
       

       
      Poniżej znajdziesz więcej zdjęć, a także linki do zamówienia w przedsprzedaży obu wersji na Amazon USA.
       
      https://www.amazon.com/dp/B09B2R2GRM?th=1 - Black Long Edition
      https://www.amazon.com/dp/B09B2SYWH9?th=1 - White Short Edition
       
      Podoba ci się wygląd nowego pilota Xbox Media Remote od firmy 8BitDo? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      126 wyświetleń
    6. Undead Labs może używać unreal engine 5 do tworzenia State of Decay 3

      Jeśli uważasz, że Unreal Engine 5 działający na Xbox Series X wyglądał imponująco, to wiadomość o tym, że Undead Labs (prawdopodobnie) za pomocą tych narzędzi będzie opierał swoją najnowszą część State of Decay 3 - może być bardzo ekscytująca zapowiedź. Poniżej oficjalny zwiastun:
       
       
       
       
      Wiadomość o możliwej aktualizacji przychodzi poprzez ostatnie oferty pracy w studio. Pozycja z projektantem dźwięku za pośrednictwem nowego silnika ewidentnie wskazuje przejście do Unreal Engine 5 - czyli o krok w górę od Unreal Engine 4, który był używany do produkcji State of Decay 2.
       
      Zgodnie z ofertą pracy, deweloper szuka kogoś do "wdrożenia dźwięku za pośrednictwem blueprints" - narzędzia do nauki w pakiecie z Unreal Engine. Ale co ciekawe, termin "UE5" można zobaczyć w nawiasach obok wymogu, oczywiście można się domyślić, że chodzi o Unreal Engine 5.
       
       
       
      Jeśli tak się stanie, State of Decay 3 dołączy do nadchodzących gier, takich jak Hellblade 2, używając Unreal Engine 5. Wraz z tym, The Coalition i InXile Entertainment potwierdziły również, że ich przyszłe projekty będą przechodzić do następnej iteracji kultowego silnika.
       
      Oczywiście, to przyniesie znacznie bardziej wymagające graficznie gry na konsolach, wraz z oszałamiającymi nowymi efektami. Ostatnie demo technologiczne The Coalition przy użyciu Unreal Engine 5 było imponujące, więc cieszymy się, że te wyniki przenikają do pełnoprawnych gier, które już niebawem wylądują na naszych sprzętach.
       
       
      Chcesz zobaczyć jak State of Decay 3 będziie wyglądać korzystając z silnika Unreal Engine 5? Napisz komentarz poniżej i daj nam znać.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    7. Nowy dodatek do GTA Online - Los Santos Tuners już dostępny!

      Nowy dodatek do  GTA Online  pod nazwą Los Santos Tuners  został dziś wydany zgodnie z obietnicą - całość  ważąc 3,6 GB. Nie musisz niczego kupować ani ręcznie pobierać: po prostu upewnij się, że gra jest zaktualizowana do najnowszej wersji – powinna nastąpić automatycznie, jeśli konsola jest poprawnie skonfigurowana. 
       
      GTA ONLINE: LOS SANTOS TUNERS - "To napakowana akcją aktualizacja dla wszystkich fanów GTA Online, która wprowadza klub samochodowy LS, czyli nową przestrzeń towarzyską, gdzie gracze mogą się spotykać, prezentować swoje samochody, testować nowe auta ze znajomymi na prywatnym torze, obserwować, jak inni modyfikują swoje wozy w czasie rzeczywistym, i robić inne rzeczy, o które tak prosiliście. Dodatek wprowadza też 10 nowych, wysoce modyfikowalnych aut do tuningowania, warsztat tuningowy, sześć nowych spektakularnych rabunków zwanych zleceniami, nowe wyścigi, szereg usprawnień rozgrywki i znacznie więcej."
       
      Nowy dodatek oprócz nowych pojazdów oraz rozbudowanej opcji tuningu wprowadza również szereg ulepszeń, takich jak fakt, że możesz teraz edytować stacje radiowe, aby usunąć te, które ci się nie podobają.
       
      Wypróbujesz dodatek Los Santos Tuners w grze online ze znajomymi? Napisz o tym w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      169 wyświetleń
    8. Nowe szczegóły dotyczące Forza Horizon 5 - będą kabriolety, dynamiczne burze i... flamingi!

      Forza Horizon 5 jest już na horyzoncie i kształtuje się jako dość ambitny tytuł. Jako piąty wpis w serii, rozgrywka zostanie ponownie rozkręcona, a kilka nowych potwierdzonych szczegółów od Playground Games dodatkowo nakręca atmosferę wokół tytułu.
       
      Nową cechą, która szczególnie ucieszy wielu z nas jest włączenie samochodów typu kabriolet, których na dodatek dachy mogą być kontrolowane za pomocą kliknięcia drążka. Nie mogło oczywiście zabraknąć obowiązkowych trybów takich jak drag racing i znaleziska w stodołach.
       
       
      Pewnie głównym powodem, dla którego wszyscy czytają ten artykuł to flamingi. Otóż nie bez powodu ta nazwa znalazła się w tytule wpisu, ponieważ Playground Games ujawniło, że będzie wiele więcej zwierząt w całym krajobrazie, niż w poprzednich częściach, a w tym "flamingi, dzikie psy, osły, kozy i inne". Zespół odpowiedział na często zadawane pytanie: "Czy będą owce?"
      Odpowiedź brzmi: "Owce potwierdzone!"
       
      Oprócz tego, gracz otrzyma dostęp do "ponad 100 nowych felg, 100 nowych części wizualnych aktualizacji, tysięcy nowych części do podniesienia wydajności, plus możliwość malowania zacisków hamulcowych". Personalizacja własnej postaci też przeszła ogromny remont, aby uwzględnić elementy, takie jak zdolność do dodawania protezy kończyn.
       
      Gdyby tego było mało, Forza Horizon 5 wprowadzi również dynamiczne burze, które będą wędrować po mapie. Będziesz nawet w stanie ścigać te burze na mapie, która sama w sobie jest największą w historii Horizon. Ogólnie rzecz biorąc, całość brzmi całkiem świetnie i nie możemy się doczekać, aby zanurzyć się w nowej odsłonie gry (również w Xbox Game Pass) już w listopadzie tego roku.
       
      Cieszysz się na fakt tych nowości, które znajdą się w Forza Horizon 5? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      261 wyświetleń
    9. Ubisoft opóźnia Riders Republic do października, natomiast Rainbow Six do stycznia 2022 roku

      Niestety, mamy dziś złą wiadomość. Ubisoft poinformował o kolejnych dwóch opóźnieniach gier   Riders Republic   i  Rainbow Six Extraction , które zostały przesunięte odpowiednio do 28 października 2021 oraz stycznia 2022 roku.
       
      Oto komunikat wydany przez zespół Riders Republic na stronie Ubisoft:
      A oto komunikat wydany przez zespół Rainbow Six Extraction na stronie wcześniej dzisiaj:
       
      "Naszą ambicją z Rainbow Six Extraction jest dostarczenie pełnoprawnego doświadczenia AAA, które zmienia sposób, w jaki grasz i myślisz o grach kooperacyjnych. Dzięki unikalnym funkcjom, takim jak Missing In Action czy The Sprawl, każda misja ma być napiętym i trudnym doświadczeniem, w którym poprowadzisz elitarnych operatorów Rainbow Six w walce ze śmiertelnym i ewoluującym zagrożeniem obcych.
      Wykorzystujemy okazję do dodatkowego czasu, aby użyć tej wizji w sposób, na jaki zasługuje w styczniu 2022 roku. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu Rainbow Six Extraction zapewni wciągające, kooperacyjne i ekscytujące doświadczenie, które zamierzamy stworzyć."
      To kolejne rozczarowanie, oczywiście, ale miejmy nadzieję, że opóźnienia sprawią, że w obu przypadkach produkt będzie jeszcze lepszy, premiera Riders Republic została przesunięta o dodatkowy miesiąc, więc nie jest tak źle.
       
      Zasmucony opóźnieniami Riders Republic i Rainbow Six Extraction? Daj nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      117 wyświetleń
    10. FIFA 22 wprowadza "nową technologię rozgrywki" gra pojawi się w październiku

      Mamy datę premiery gry FIFA 22! Gra zostanie oficjalnie pojawi się na jak zwykle na wszystkich konsolach zarówno poprzedniej jak i nowej generacji już 1 października. FIFA 22 otrzyma zupełnie nową formą technologii rozgrywki, lecz debiutującej wyłącznie na konsole nowej generacji.
       
      Nazywa się "HyperMotion" i jest opisany jako "podnoszący każdą chwilę na boisku", wykorzystując zaawansowane przechwytywanie meczów 11 na 1111 i uczenie maszynowe, aby poprawić taktyczne SI, skomponowaną kontrolę piłki i wiele innych, a to wszystko za sprawą projektu Xsensa, co pozwala na "bezprecedensowe obliczanie ilości wysokiej jakości oraz zbieranie prawdziwych danych o ruchu ludzkim".
       
      Komunikat prasowy ujawnił również, że bramkarze będą posiadać kompletnie przebudowany system, Tryb Kariery będzie wyposażony w zupełnie nowe tworzenie doświadczenia naszego klubu, a FIFA Ultimate Team Heroes będzie "reprezentować historie kultowych graczy i ulubionych fanów."
       
      FIFA 22 pojawi się na konsolach poprzedniej generacji tj. Xbox One oraz PS4, ale bez technologii HyperMotion.
       
      Czy zamówisz grę FIFA 22 w przedsprzedaży na konsolę poprzedniej czy nowej generacji? Daj nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      122 wyświetleń
    11. Bloober Team pracuje nad dwoma projektami, podobno "jeszcze większymi", niż The Medium

      Być może zauważyliście w ciągu ostatniego tygodnia, że nazwy kodowe kilku tytułów Bloober Team pojawiły się za pośrednictwem strony internetowej z funduszami UE - H20, Black i Dum Spiro. Deweloper ma teraz przyjść do ujawnienia H20 którym w rzeczywistości jest Layers of Fear 2, Dum Spiro oraz oryginalny pomysł, pod nazwą kodową Black zostały odłożone. Mimo to, te dwa duże projekty nadal wiszą na kartach studia i mówi się, że są we wczesnej fazie prac.
       
      W oświadczeniu dla IGN, dyrektor marketingu Bloober Team Tomasz Gawlikowski (brzmi znajomo, heh...?) wyjaśnił nieco więcej na temat każdego z tytułów i potwierdzając, że "Black" jest obecnie w fazie rozwoju jako inny projekt.
       
      Pierwotna koncepcja Blacka była uważana za "pierwszoosobowy projekt osadzony w średniowiecznej Europie nękanej atakami obcych", ale oczywiście teraz została ona "zapuszkowana". Bloober Team twierdzi, że ma dwa aktywne projekty w pracach, a obecnie tylko z jednym w produkcji, podczas gdy drugi mówi się, że w fazie przedprodukcyjnej. Oba tytuły mają być zdecydowanie większe od znanego tytułu dewelopera - The Medium.
       
      Oczywiście jedną z największych plotek wokół Bloober Team w tej chwili jest to, że pracuje nad wejściem Silent Hill, po tym jak studio potwierdziło współpracę z Konami. Chociaż Gawlikowski wydaje się zamykać ideę poprzednich kryptonimów łączących się z tym, nie zaprzeczył wprost, że tytuł Silent Hill jest w pracach.
       
      Jak podaje IGN, Gawlikowski "nie wdał się w żadne szczegóły dotyczące tego, czy studio pracuje nad grą Silent Hill, ani co wiąże się z jego współpracą z Konami", więc będziemy musieli poczekać trochę dłużej, zanim ujawnią się kolejne szczegóły.
       
      Jak myślisz, nad czym pracuje Bloober Team? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      113 wyświetleń
    12. EA aktualizuje konto Dead Space w serwisie Youtube - fani czekają na dalsze informacje

      W ostatnim czasie wokół Dead Space pojawiło się mnóstwo szumu, głównie wokół plotek o powrocie serii - potencjalnie już w tym miesiącu podczas wydarzenia EA Play Live. Chociaż nic nie zostało oficjalnie potwierdzone, to ostatnia aktualizacja strony gry na YouTube po raz kolejny wywołała szum wokół sprawy.
       
      Zmiana została zauważona przez jednego użytkownika Twittera, który zauważył, że oficjalny kanał youtube gry niedawno zmienił swoje zdjęcie profilowe - pierwsza zmiana od ponad ośmiu lat. Oczywiście, to tylko spekulacje, ale w komentarzach wielu fanów wierzy, że zremasterowane wersje kolekcji mogą być już w drodze.
       
       
      Podczas gdy rozmowa wokół całej tej sytuacji wnioskuje, że jednak będzie to zremasterowana kolekcja, to plotki rzeczywiście sugerują coś innego. Z pewnego raportu wynika, że IP gry będzie "reimagining" (z ang. w dosłlownym tłumaczeniu tego wyrażenia to - "ponowne wyobrażenie'), co sugeruje, że może to być coś zupełnie innego. W ciągu zaledwie trzech tygodni do wydarzenia EA, jesteśmy zainteresowani, aby dowiedzieć się więcej na temat tych doniesień
       
      Czy uważasz, że odrodzenie Dead Space jest na horyzoncie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      115 wyświetleń
    13. GTA 6 zostanie uruchomione w 2025 r., zawierać ma mapę "Ewoluującą" w stylu Fortnite....

      Fani serii Grand Theft Auto są niesamowicie podekscytowani GTA VI - pomimo braku oficjalnych ogłoszeń ani informacji dotyczących gry. Z ciągłym sukcesem GTA Online, może jeszcze upłynąć trochę czasu, zanim zobaczymy następcę poczciwego GTA5. Chociaż jeden insider w branży rzucił kilka szczegółów na temat tego, kiedy gra może mieć swoją premierę i czego możemy się spodziewać po nowej odsłonie Grand Theft Auto.
       
      Tom Henderson - który jest powszechnie znany z wycieku informacji o Call of Duty i Battlefield - opublikował film, w którym szczegółowo opisuje, co usłyszał o nadchodzącej grze w fazie deweloperskiej. Według Hendersona, gra może potencjalnie dostosować ulubioną lokalizację fanów Vice City i przekształcić ją w nowoczesne otoczenie dnia. Dodał również, że nie powinniśmy spodziewać się gry najwcześniej jak w 2025 roku.
       
      Być może bardziej interesujące jest porównanie Hendersona z grą i niezwykle popularnym Fortnite. Nie, nie spodziewamy się, że zagłębicie się w świat Vice City w trybie battle royale, ale gra może przyjmować inne elementy, z których słynie - przede wszystkim jej stale zmieniającą się mapę. Henderson twierdzi, że świat Vice City zmienia się w czasie, podobnie jak GTA Online.
       
      Jak to się okazuje, wykorzystując pory roku przez i dodając więcej lokalizacji w czasie. Jest to coś, co GTA Online już nieco przyjęło, włączając nowe elementy od czasu premiery, takie jak kasyno. W zeszłym roku dostał nawet misję napadu na wyspę, która została osadzona w zupełnie nowej strefie. Chociaż Henderson wspomina o Fortnite, roszczenia brzmią bardziej zgodne z ciągle zmieniającym się charakterem GTA Online od czasu jego premiery.
       
      Oczywiście na całość musimy spojrzeć z przymrużeniem oka jak i zarówno na rzekomą datę premiery, która ma mieć swój debiut dopiero w 2025 roku, ponieważ są to prawdopodobnie bardzo wczesne domysły. Nawet jeśli to prawda, to na tym etapie rozwoju koncepcje mogą zostać radykalnie zmienione, a nawet całkowicie usunięte.
       
      Co sądzisz o tych potencjalnych zmianach w GTA VI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      119 wyświetleń
    14. Aliens: Fireteam Elite potwierdzone na 24 sierpnia

      Cold Iron Studios ogłosiło, że 24 sierpnia 2021 obędzie się premiera ich najnowszej gry, a mowa tutaj o strzelance co-op  Aliens: Fireteam Elite. Gra dostępna będzie w cenie 169,99 PLN. Co ciekawe, strona dodaje również, że pojawi się wersja Deluxe Edition, która poszerza grę o Endeavor Veteran Pack i Endeavor Pass zawierającą 4 dodatkowe pakiety przedmiotów kosmetycznych - cena tego zestawu ma sięgać 289,99 PLN za wersję cyfrową. 
       
      Aliens: Fireteam Elite będzie strzelanką z trzecioosobową perspektywą, pełna klas z różnymi rolami i różnymi typami Ksenomorfów. Zasadniczo ma być przeciwieństwem do  Alien: Isolation. Funkcja współpracy jest dostępna dla maksymalnie trzech graczy online, z ponad 30 broniami i ponad 70 modami i dodatkami do broni. "Odegraj kluczową rolę w epickich wydarzeniach, które mają miejsce 23 lata po oryginalnej trylogii Obcy jako Colonial Marine stacjonujący na pokładzie USS Endeavor, walcząc z przerażającymi zagrożeniami ksenomorfów" - czytamy w materiałach promocyjnych.
       
      Gra pojawi się na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X | S oraz PC.
       
      Jesteś zainteresowany w grze Aliens: Fireteam Elite? Zbierz grupę w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      117 wyświetleń
    15. Super Monkey Ball: Banana Mania zmierza na konsole oraz PC już 3 października

      Po miesiącach przecieków, Super Monkey Ball: Banana Mania w końcu został potwierdzony, ujawniając, że jest to kompilacja zremasterowanych gier takich jak Super Monkey Ball, Super Monkey Ball 2 i Super Monkey Ball Deluxe. Innymi słowy, to jest dokładnie to, na co fani serii czekali od dłuższego czasu. Tytuł(y) pojawi(ą) się już 3 października.
       

       
      Gra będzie kosztować $39.99, a jeśli wybierzesz fizyczną Anniversary Edition, otrzymasz Artbook, odwracalną okładkę, kolekcjonerski rękaw (jeśli dobrze zrozumiałem 😜 ) i 10 przedmiotów kosmetycznych dostępnych w grze. Alternatywnie, droższe za jedyne 49,99 dolarów można nabyć wersję Digital Deluxe, która będzie wyposażona w klasyczne skórki postaci, legendarne skórki konsoli, konfigurowalne elementy w grze, oraz w ścieżkę dźwiękowa throwback.
       
      Super Monkey Ball: Banana Mania trafi na PlayStation 4, Nintendo Switch, Microsoft Windows, Xbox Series X/S, PlayStation 5, Xbox One.
       
      Możesz sprawdzić zwiastun ogłoszenia dla wersji Nintendo Switch osadzone powyżej.

      0 komentarzy
      87 wyświetleń
    16. BloodRayne Betrayal: Fresh Bites zatapia zęby na PS5 oraz PS4

      BloodRayne Betrayal, kultowa platformówka Playstation 3 z WayForward, otrzymuje remaster PS5 i PS4 w postaci Fresh Bites. Nie ma daty ponownego wydania w tej chwili, chociaż będzie on dostępny cyfrowo i fizycznie, a Limited Run Games po raz kolejny wypełnia obowiązki tego ostatniego.
       
      Należy się spodziewać zaktualizowanych wizualizacji graficznych i ponownie nagranych dialogów, z Laurą Bailey i Troy Baker, którzy powtórzą swoje role odpowiednio jako tytularny Rayne i Kagan. Trudność oryginału zostanie również zbalansowana - było to niesławnie trudne - więc chociaż nadal będziesz mógł sprawdzić swoich sił jeśli planujesz zakupić grę, choć będzie kilka łatwiejszych opcji dla pozostałych graczy.
       
      Obejrzyj zwiastun powyżej i daj nam znać czy planujesz zakup remake BloodRayne Betrayal na PS5, PS4 w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      92 wyświetleń
    17. Oto twoje pierwsze spojrzenie na rozgrywkę Far Cry 6, która ukaże się w październiku

      W przypadku gry, która pierwotnie miała ukazać się w lutym tego roku, nie słyszeliśmy zbyt wiele o Far Cry 6 od czasu jej opóźnienia. Ale wreszcie, oto jesteśmy i mamy rozgrywkę dzięki uprzejmości Ubisoft z datą premiery wytyczoną na 7 października.
       
      Rozgrywka, którą można zobaczyć powyżej, daje pełne, dogłębne spojrzenie na bohatera Dani Rojas. Mamy również obszerne spojrzenie na antagonistę, Anton Castillo, grany pięknie przez Breaking Bad star Giancarlo Esposito. Wybuchowa gra Far Cry jest w pełnym rozkwicie, z broni, takich jak wybuchowe rakiety strzelające z plecaka, do wysoko oktanowych pościgów samochodowych.
       
      Świat wygląda również o wiele bardziej zróżnicowane, niż to miało miejsce w poprzednich odsłonach serii. Mamy całe miasto do zwiedzania, w towarzystwie bujnych, wspaniałych dżungli i dzikich terenów. Całość wygląda świetnie, okraszone w liczne detale scenerie, które możemy zwiedzać w połączeniu z potężnym arsenałem, który będzie nam towarzyszyć zapowiada się jako przepis na sukces.
       
      Bez wątpienia usłyszymy więcej w nadchodzących miesiącach przed premierą 7 października na Xbox One, Xbox Series X i Xbox Series S, PS4, PS5 oraz PC.
       
      Czy jesteś podekscytowany grą Far Cry 6? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      106 wyświetleń
    18. Shiva jest trzecią i ostatnią postacią z dodatku Mr. X Nightmare dla Streets of Rage 4

      Streets of Rage 4 zajęło dużo czasu, aby mieć swoją premierę, ale stylowy sequel DotEmu jest prawdziwym must-have dla fanów. Nie tylko posiada ścisłe kontrole i doskonałą muzykę, której można się spodziewać, ale ma (prawie) wszystkie grywalne postacie. Większość w składzie jest podłączona do Mr. X Nightmare, nadchodzącego pakietu DLC. Wprowadzając do gry jeszcze trzech zawodników, a teraz znamy ostatnią postać, która pojawi się w grze.
       
      Shiva, powracający boss z serii, pojawi się na SoR4 jako grywalna postać. DLC pozwoli Ci grać dowolnie tą postacią, która dołącza do Estela i Maxa jako część pakietu DLC, uzupełniając cały zestaw.
       
      Nie ma jeszcze twardej daty na Mr. X Nightmare, ale miejmy nadzieję, że ta będzie miała miejsce już niebawem.
       
      Czy jesteś podekscytowany możliwością gry jako Shiva w Streets of Rage 4? Podziel się swoją opinią w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      93 wyświetleń
    19. Rozgrywka w Far Cry 6 wygląda dziko i chaotycznie - więcej już w październiku

      Ubisoft ujawnił również, że jeszcze więcej informacji jest tuż za rogiem, więc spodziewaj się, że gra pojawi się podczas cyfrowej prezentacji wydawcy w przyszłym miesiącu. Dalsze szczegóły ujawnione po ujawnieniu transmisji na żywo Far Cry 6 otrzyma trzy elementy DLC, a Gold Edition i Ultimate Edition będą już dostępne w przedsprzedaży w sklepie Ubisoft. Właściciele konsol zarówno Xbox One oraz PS4 otrzymają bezpłatne uaktualnienie do ulepszonych wersji na konsole nowej generacji.
       
      Co sądzisz o tym najnowszym kawałku materiału? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      235 wyświetleń
    20. Microsoft ma pięć nowych gier AAA do zapowiedzi na E3 dla Xbox Series

      Jeśli myślałeś, że Microsoft już pracuje nad mnóstwem obiecujących gier ze swoich własnych studiów, to zapnij pasy, ponieważ słowo na ulicy to kolejne pięć, które zostaną zaprezentowane na E3.
      Jak wspomniał dobrze znany informator Klobrille na forach Xbox Era, zasugerował, że możemy zobaczyć pięć zupełnie nowych gier z całego Xbox Game Studios. Mówi się, że wszystkie mają budżet AAA, dołączając do wcześniej ogłoszonych gier z zeszłego roku, takich jak Fable i Avowed.
       
      Klobrille wierzy również, że w tym roku zobaczymy o wiele więcej rozgrywki w porównaniu z rokiem ubiegłym. Negatywne opinie z prezentacji Xbox zeszłego lata dotyczyły nadmiernego nasycenia zwiastunów CGI (materiały wideo przedstawiające fabułę lub sceny nie występujące w grze), a nie samej rozgrywki. Mając to na uwadze, wydaje się, że w tym roku spodziewamy się więcej rozgrywki na tegorocznym wydarzeniu.
       
      „W zeszłym roku na Xbox Games Showcase Xbox ujawnił 4 nowe gry AAA pochodzące z ich własnych studiów: Forza Motorsport, State of Decay 3, Avowed i oczywiście Fable.
      W tym roku, w tym XGSP i Bethesda, myślę, że wiem już o 5 zupełnie nowych tytułach AAA, które zostaną ogłoszone tego lata. Niektórzy bardziej oczekiwali niż inni.
      Plany jednak wciąż się zmieniają. Podsumowując, myślę, że słuszne jest oczekiwanie, że zwiastuny rozgrywki i/lub dema powinny mieć większą obecność, przynajmniej w przypadku już ogłoszonych gier, które pojawią się w tym i przyszłym roku”.
       
      W przeszłości Klobrille wcześniej chwalił się z plotkami, które okazały się prawdziwe. W ostatnich wspomnieniach był jednym z wielu informatorów wskazujących na ogromną liczbę tytułów FPS Boost, które zostały ujawnione wkrótce potem. Jednak, jak już wspomnieli, plany „nadal się zmieniają”, a do E3 jeszcze kilka tygodni. Wszystko może się zmienić, ale nie możemy nie być podekscytowani perspektywą jeszcze większej liczby odsłon na konsoli Xbox.
       
       
      Jak myślisz, które studia mogą zaprezentować nowy tytuł na E3? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      223 wyświetleń
    21. TimeSplitters oficjalnie powraca, opracowany przez zreformowany, wolny radykalny projekt

      TimeSplitters oficjalnie (wreszcie) powraca! Po nabyciu własności intelektualnej przez Koch Media pomysł powrotu do życia ukochanej serii FPS stał się nagle realną możliwością. Teraz, w nowym ogłoszeniu wydawcy Deep Silver, oficjalnie rozpoczyna się nowy wpis w serii.
      W oświadczeniu udostępnionym w mediach społecznościowych Deep Silver potwierdza ekscytującą wiadomość, że przywróciła Free Radical Design w celu ożywienia TimeSplitters:
       

      To wciąż bardzo wczesne zapowiedzi — jak napisano w oświadczeniu, rozwój jeszcze się nie rozpoczął — ale fani bez wątpienia będą bardzo zadowoleni, gdy w końcu nadejdzie nowy TimeSplitters. Kluczowi pracownicy z przeszłości serii powrócili do tego projektu, ze Stevem Ellisem i Davidem Doakiem na czele produkcji. Minie trochę czasu, zanim sama gra będzie gotowa do pokazania, ale nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak to się okaże.
       
      Czy jesteś podekscytowany tą wiadomością? Co chcesz zobaczyć od nowego TimeSplitters? Wypowiedz się w sekcji komentarzy.

      0 komentarzy
      283 wyświetleń
    22. Gearbox Software „wprowadzi nową franczyzę” w tym roku

      Wygląda na to, że Gearbox pracuje nad „nową franczyzą”, która ma zostać „wprowadzona” jeszcze w tym roku.
      Prezes Take Two, Karl Slatoff, mówił o tym, jak wydawca „wprowadzi w tym roku dwa wydania z nowych serii”, a jedno z nich będzie pochodziło od Gearboxa, twórcy takich gier jak Borderlands.
      Slatoff wspomina również, w jaki sposób te dwa tytuły mają zostać uruchomione w nadchodzącym roku fiskalnym, wraz z „sześcioma nowymi iteracjami poprzednio wydanych tytułów”.
       
      „W roku fiskalnym 2022 zaplanowaliśmy wydanie 21 tytułów, w tym cztery wciągające tytuły podstawowe do kupienia, w tym dwa wydania z nowych serii i dwa tytuły z istniejących już dostępnych serii; jeden nowy tytuł niezależny, OlliOlli World od Private Division, który będzie dostępny do kupienia; 10 darmowych gier mobilnych, w tym sześć tytułów z nowych serii i cztery z istniejących; oraz sześć nowych iteracji poprzednio wydanych tytułów, z których wszystkie będą dostępne w sprzedaży”.
       
      Wcześniej pojawiały się plotki, że nowy projekt Borderlands jest w trakcie prac i jest zlecany poza Gearbox. Dyrektor generalny dewelopera, Randy Pitchford, zdementował te plotki, ale dodał, że zespół pracuje nad zupełnie nowymi (jak sam to określił) „niesamowitymi rzeczami”.
      Od czasu premiery Borderlands zespół niewiele pracował poza tą grą. Inne pozycje takie jak Aliens: Colonial Marines, Duke Nukem Forever i Battleborn skoncentrowane na trybie wieloosobowym zostały już wydane, ale od czasu premiery nie spotkały się z pozytywnym przyjęciem krytyków i fanów. Battleborn ostatnio na stałe wyłączył swoje serwery, przez co gra była całkowicie niegrywalna.
       
      Podsumowując minione lata i efekty prac dewelopera niezależnie od tego, nad czym pracuje aktualnie Gearbox, mamy nadzieję, że zostanie odebrany lepiej niż inne tytuły.
       
       
      Czy jesteś podekscytowany tym, co może gotować Gearbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      156 wyświetleń
    23. Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

      Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
      W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
       

      Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
      Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
      Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
       
      Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!

      0 komentarzy
      191 wyświetleń
    24. Sega chce wypuścić zupełnie nową „Super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat

      Sega ujawniła, że planuje wydać nową „super grę” w ciągu najbliższych pięciu lat.
      Plany zostały opublikowane w ramach ostatnich informacji o wynikach finansowych firmy, które również dokładnie opisują, co Sega zaplanowała na swoją krótkoterminową przyszłość.
      Wymienione jako „strategia priorytetowa na najbliższe pięć lat”, nieujawniona „super” wersja będzie zupełnie nową własnością intelektualną, a zatem będzie miała niską rentowność, przynajmniej w krótkim okresie. Jednak Sega dodaje, że potencjał wzrostu jest duży, ponieważ gra będzie sprzedawana na całym świecie.
       
      Również w ciągu następnych pięciu lat Sega będzie starała się wykorzystać swój istniejący katalog własności intelektualnej w postaci sequeli, remakeów (wsparcie HD) i wersji kompletnie zremasterowanych. To podejście zostało wspomniane w 2017 roku i dało nam już Streets of Rage 4 i Panzer Dragoon: Remake, a House of the Dead również zostanie zremasterowany. Co zabawne, Sega wymienia Streets of Rage - a także Shinobi, Crazy Taxi, Jet Set Radio, Space Channel 5, Rez, Virtua Fighter i Altered Beast - jako potencjalnych kandydatów do tego podejścia.
       

       
       
      W krótszej perspektywie Sega planuje w ciągu najbliższych trzech lat „wzmocnić istniejące pozycję w celu zbudowania solidnej struktury”, a głównymi celami tej strategii będą takie marki jak Sonic, Phantasy Star Online 2, Persona 5, Yakuza i Total War.
       
      W innym miejscu raportu Sega ujawniła, że w ciągu ostatniego roku sprzedano 4,4 miliona gier Sonic, mimo że w tym czasie nie opublikowano żadnego nowego tytułu Sonic. W ubiegłym roku sprzedano 4 miliony gier Total War, a także 3,8 miliona tytułów Football Managera i 3 miliony gier Persona. Nie była to jednak dobra wiadomość; Pandemia Covid-19 miała wpływ na biznes Segi, czego skutkiem w ubiegłym roku było poniesienie strat operacyjnych w wysokości 10,6 miliarda jenów (96,7 miliona dolarów).
       
      Co sądzicie o planach Segi na najbliższe lata? Jak podoba się wam informacja na temat zremasterowanych wersji Crazy Taxi, Jet Set Radio czy NiGHTS? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      254 wyświetleń
    25. Bethesda Game Studios szuka nowych osób do pracy przy „niezapowiedzianym tytule”

      Bethesda Game Studios jest obecnie zajęta pracą nad nadchodzącym Starfield i The Elder Scrolls VI - nie wspominając o stałym wsparciu dla Fallouta 76 - ale wygląda na to, że zespół pracuje również nad czymś zupełnie nowym.
      Potwierdzać oferta pracy od dewelopera poszukuje wykwalifikowanego inżyniera ds. Serwerów, który „pomógłby w tworzeniu i ulepszaniu systemów dla niezapowiedzianego tytułu”, a także wspomina, że BGS ma „spuściznę w tworzeniu gier AAA”.
       
      Zanim zaczną się spekulacje, należy zauważyć, że praca podobno znajduje się w Austin w Teksasie - siedzibie zespołu, który pracował nad Falloutem 76 (a nie Starfieldem czy The Elder Scrolls VI), a także pomagał w wieloosobowym wsparciu DOOM-a w 2016 roku, tak więc ta konkretna praca może być bardzo dobrze związana z grą wieloosobową.
      Podobne oferty pracy podobno pojawiły się w listopadzie 2020 roku zarówno w Austin, jak i Montrealu, chociaż nie wiadomo, czy są one związane z tym samym projektem. Ostatecznie może minąć sporo czasu, zanim się dowiemy.
       
      Jak myślisz, jaki może być ten niezapowiedziany tytuł Bethesdy? Opisz nam swoje przemyślenia w komentarzach.

      0 komentarzy
      248 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.