Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Twórca Control Ultimate Edition ujawnia więcej szczegółów dotyczących aktualizacji dla następnej generacji

      Na wypadek, gdybyście zapomnieli, Control Ultimate Edition pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S we wtorek, 2 lutego, przynosząc pewne ulepszenia nowej generacji do (tylko) wersji Ultimate gry.
      Wiedzieliśmy już, że wprowadza dwa tryby wydajności dla Xbox Series X - jeden ze śledzeniem promieni, a drugi dla 60 klatek na sekundę - a teraz Thomas Puha, dyrektor ds. Komunikacji Remedy, rozwinął dalej na Twitterze:
       
      Tłumaczenie:
      "Tryb wydajności ma na celu osiągnięcie 60 kl./s przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. Tryb graficzny jest ukierunkowany na 30 kl./s ze śledzeniem promieni przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. NIE w 1220p, ponieważ został niestety błędnie wymieniony. Ile razy to sprawdzałem... eh. Przepraszam."
       
      Jak widać, oba tryby będą ukierunkowane do renderowania grafiki 1440p w rozdzielczości 4K na wyjściu dostępnych na Xbox Series X oraz PS5, ale w dalszej części Puha zauważył, że Xbox Series S będzie działać tylko w trybie wydajności 60 klatek na sekundę.
       
      Tłumaczenie:
      "PS5 i Series X oferują tryb wydajności 60 kl./s. Tryb graficzny to 30 kl./s ze śledzeniem promieni. Seria S to tylko tryb wydajności 60 kl./s."
       
      Niestety, zapisy gier nie zostaną przeniesione z wersji ostatniej generacji do aktualizacji następnej generacji ze względu na "inny sposób " pracy silnika graficznego, więc podobno będziesz musiał zacząć od zera na konsolach Xbox Series.
       
      Nie możesz się doczekać wypróbowania Control Ultimate Edition? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      168 wyświetleń
    2. Roller Champions od Ubisoft powraca z zamkniętą wersją beta w przyszłym miesiącu

      Pamiętasz Roller Champions? Słyszeliśmy tylko trochę o drużynowej grze sportowej Ubisoftu w ciągu ostatniego roku, ale teraz zamknięta beta została potwierdzona na Xbox One już w przyszłym miesiącu.
      Dostępna wyłącznie w Europie Zamknięta Beta odbędzie się od 17 lutego do 1 marca i będzie obsługiwać grę międzyplatformową na PS4 i PC, a rejestracje są teraz dostępne na stronie Roller Champions.
       
      Po Becie, która wprowadzi wiele nowych funkcji, których nie było w poprzedniej fazie zamkniętej alfa na PC, Roller Champions ukaże się w 2021 roku jako darmowa gra na wszystkich platformach.
       
      Czy zarejestrujesz się do zamkniętej bety Roller Champions? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    3. CDPR wydaje poprawkę 1.11 dla Cyberpunk 2077 - sprawdź co uległo zmianie

      Znowu zaczynamy! CD Projekt Red właśnie wydał najnowszą aktualizację Cyberpunk 2077 w postaci poprawki 1.11 (28.01.2021), która służy do rozwiązania dwóch problemów, które pojawiły się po wydaniu łatki 1.1 w zeszłym tygodniu.
      Poniżej możecie przeczytać oficjalnie oświadczenie dewelopera o tym, czego można się spodziewać po poprawce:
       
       
      Hotfix 1.11 jest już dostępny na PC, konsolach i Stadii!
       
      Poświęcony jest dwóm problemom, które pojawiły się po aktualizacji 1.1:
      Przywrócono mechanikę losowania przedmiotów do poprzedniego stanu Nadal badamy wykorzystywanie przeładowywania zapisów gry w celu wylosowania mocniejszych przedmiotów.
      Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane.
       
       
       
      Podobnie jak w przypadku większości dotychczasowych aktualizacji, wydaje się, że jest to kolejne dość duże pobranie - widzieliśmy raporty o 13,1 GB na Xbox One - ale przynajmniej ten nieznośny błąd z telefonem od Takemury będzie teraz (miejmy nadzieję) przeszłością!
       
       
      Czy pobrałeś już poprawkę? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na temat poniższych łatek.

      0 komentarzy
      278 wyświetleń
    4. Oto Resident Evil Re: Verse w akcji z pięcioma minutami materiału filmowego

      Firma Capcom nieustannie próbuje uczynić Resident Evil grą wieloosobową. Jednak dopóki to się nie stanie, otrzymujemy kolejny tytuł - Resident Evil Re: Verse, z którym musimy się pogodzić. Darmowy tryb dla wielu graczy dołączony do Resident Evil Village prowadzi obecnie zamkniętą wersję beta, dając nam pierwsze przebłyski tego, jak naprawdę wygląda gra. W serwisie YouTube pojawiają się krótkie zwiastuny z rozgrywki, a pełny odpowiednik można zobaczyć w filmie osadzonym powyżej.
       
      Sześć minut materiału filmowego pokazuje, że styl komiksu, który stał się punktem rozmowy po ujawnieniu trybu, może być również wyłączony, jeśli chcesz. Gameplay następnie pokazuje Claire Redfield pokonującą różne nieumarłe potwory i słynnych złoczyńców z poprzednich gier, w tym Jacka Bakera z Resident Evil 7: Biohazard. Co najciekawsze, po śmierci zmienisz się w potwora na ograniczony czas, co pozwoli ci dalej zadawać obrażenia wrogom online i gromadzić punkty. To, w co się zmieniasz, zależy od tego, ile próbek wirusa zebrałeś przed śmiercią - im więcej zdobywasz, tym silniejszy stajesz się jako wróg.
       
      Jeśli nie udało Ci się zdobyć miejsca w zamkniętej becie Resident Evil Re: Verse, nie zapominaj, że nadal możesz posmakować Resident Evil Village dzięki dziewiczym wersjom demo, które jest dostępne tylko w PlayStation Store, z zapowiedzią kolejnej wersji demonstracyjną zaplanowaną na przyszłość, do której każdy będzie miał dostęp.
       
      Jak podoba się wam przejście serii Resident Evil do trybu gry wieloosobowej? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      169 wyświetleń
    5. Przyszłe gry Tomb Raider „zjednoczą” starsze i nowsze tytuły

      Minęły już cztery lata, odkąd Crystal Dynamics i Core Design zakończyły współczesną trylogię Tomb Raider wraz z Shadow of the Tomb Raider, ale jak można się spodziewać, w przyszłości planowanych jest więcej tytułów.
       
      W tym roku mija 25. rocznica powstania serii. Wspominając o tym, dyrektor Crystal Dynamics Will Kerslake podzielił się spostrzeżeniami na temat „zjednoczenia”, które zespół planuje w przyszłości.
      Wydaje nam się, że przyszłość Tomb Raider we wszystkich jej formach będzie się rozwijać poza aktualnie ustalonymi przygodami, opowiadając nową historie, która będzie się opierać na rozległości zarówno gier wydanych przez Core Design, jak i Crystal Dynamics,  gdzie nowy deweloper skipu się głównie nad ujednoliceniem tych osi czasu całej serii.
      Mimo to Kerslake powiedział, że zespół nie ma nowego ogłoszenia dotyczącego gry w najbliższej przyszłości, więc niestety może minąć trochę czasu, zanim otrzymamy więcej szczegółów na temat tego, czego możemy się spodziewać przy nadchodącej odsłonie kultowego trylogii.
       
      Podoba Ci się ta informacja? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      240 wyświetleń
    6. Aktualizacja The Division 2 dla Next-Genów pojawi się w przyszłym tygodniu z obsługą 4K, 60 FPS

      W przyszłym tygodniu o już 2 lutego, gra Tom Clancy's The Division 2 otrzyma łatkę poprawiającą obraz na nowej generacji.
       
      Deweloper Johan przedstawił tę wiadomość na Twitterze. W jego wiadomości pojawiła się jasna informacja, o tym co będzie zawierać opisywana aktualizacja dla Xbox Series X oraz PS5.
      W chwili pisania tego tekstu nie było oficjalnego ogłoszenia firmy Ubisoft na temat tej łatki nowej generacji, więc zakładamy, że dowiemy się bardziej szczegółowych informacji o tym, czego możemy się spodziewać w nadchodzących dniach.
       
      Czy będziesz zagłębiać się w aktualizację nowej generacji Tom Clancy's The Division 2? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      172 wyświetleń
    7. Konami nie będzie zamykać swoich sektorów gier

      Po wczorajszych doniesieniach, że Konami potencjalnie szukało możliwości zamknięcia swoich sektorów gier po tym, jak firma ujawniła, że rozwiązuje trzy z jej oddziałów, później okazało się, że tak nie jest.
      W odpowiedzi na rosnące spekulacje, które wydawały się sugerować, że Konami stoi w obliczu ogromnej restrukturyzacji, firma podzieliła się małym oświadczeniem z Gematsu, aby uśpić pogłoski.
       
       
      To dobra wiadomość dla fanów Konami, a konsolidacja może być wynikiem bardziej skoncentrowanych wpisów w przyszłości. Minęło dużo czasu od wielkiego wydania firmy, poza corocznymi wpisami Pro Evolution Soccer, więc może teraz zobaczymy powrót niektórych klasycznych serii, takich jak Metal Gear Solid.
       
      Co chciałbyś zobaczyć od Konami w przyszłości? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    8. CDPR wypuszcza łatkę 1.1 dla Cyberpunk 2077, oto co wprowadza nowa poprawka

      Gotowy na kolejną aktualizację Cyberpunk 2077? Tym razem jest to aktualizacja w wersji 1.1, która niestety nie jest najbardziej rozbudowaną aktualizacją, ale służy raczej do „przygotowania podwalin pod nadchodzące łatki” z poprawkami stabilności.
      Niemniej jednak jest już dostępna i wymaga pobrania kolejnych 16 GB.
       
       
      Aktualizacja 1.1 dla Cyberpunka 2077 jest już dostępna na PC, konsolach i Stadii!
       
      Skupiliśmy się w niej na różnych poprawkach stabilności gry, które znajdziecie na liście zmian poniżej. Będziemy kontynuować prace nad stabilnością w aktualizacji 1.2 oraz kolejnych łatkach. Jednocześnie będziemy dalej naprawiać błędy na które natrafiacie oraz słuchać Waszych opinii jak poprawić ogólne wrażenia z gry.
       
      Stabilność
      Liczne poprawki stabilności, w tym: Ulepszenie wykorzystania pamięci w różnych systemach wewnątrz gry: postaci, interakcji, nawigacji, filmów odtwarzanych w grze (telewizja, wiadomości, itp.), roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego, obrażeń środowiskowych, związnych z kartą graficzną i innych. Poprawki dotyczące zawieszania się gry (związane m.in. z ładowaniem zapisów gry, uruchamiania/zamykania gry oraz punktu bez odwrotu).  
      Zadania/Otwarty świat
      Naprawiono błąd, który powodował, że telefony od Delamaina urywały się niespodziewanie i wyglądało, jakby nie można było ich odebrać, w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali telefonu od Delamaina, kiedy zbliżali się do właściwych pojazdów w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w punkcie „Odbierz telefon od Mr. Handsa” w zadaniu Witaj w Pacifice. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy mogła teleportować się pod ziemię w zadaniu W topieli. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z mistrzem zen w zadaniu Dotyk żywiołów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Takemura nie dzwonił w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jackie znikał w zadaniu Bilet wstępu. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał opuszczenie samochodu w zadaniu Szybka i wściekła: Wielki Wyścig. Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli przestać otrzymywać telefony i wiadomości, jeśli zbytnio się oddalili od obszaru zadania Kto nie jest z nami. Naprawiono błąd, gdzie otworzenie paczki nie aktualizowało zadania Przesyłka polecona. Naprawiono wstecznie pliki zapisów dotknięte rzadkim błędem, gdzie rozmowa z Judy w zadaniu Dom lalek była niemożliwa ze względu na niewidzialną ścianę. Badamy przyczynę takiego stanu rzeczy. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w kontrakcie Czwarta bezwładza. Zadanie to zostanie zaliczone automatyczne u wszystkich graczy, którzy wcześniej nie mogli odebrać nagrody i zostanie im ona przyznana. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Delamain milknął podczas zadania Readmisja, jeśli gracz z początku odmówił mu pomocy.  
      Interfejs
      Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie podpowiedzi dotyczącej wyjścia z braindansu. Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.  
      Efekty wizualne
      Naprawiono błąd, który umożliwiał wyświetlanie trajektorii granatu w trybie foto. Naprawiono barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe. Samochody pojawiają się teraz prawidłowo w zadaniu Zgłoszenie przestępstwa: Witamy w Night City.  
      Osiągnięcia
      Naprawiono błąd, przez który ukończenie jednego z rozbojów w toku w Santo Domingo nie liczyło się czasem do osiągnięcia Miasto, masa, maszyna, uniemożliwiając zdobycie go.  
      Inne
      Naprawiono błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry (związane z modyfikatorem oznaczającym, że przedmiot został wytworzony) i przycięto zbyt duże rozmiary już istniejących plików zapisu (uwaga: na PC nie naprawi to plików zapisu uszkodzonych przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06). Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra mogła przestać rejestrować dane wejściowe sterowania po otworzeniu koła broni i wykonaniu akcji. Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować plik zapisu z końca gry.  
      PlayStation
      Optymalizacja tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5. Liczne poprawki błędów na PlayStation 4.  
      Xbox
      Poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S.  
      PC
      Możliwe jest teraz zdobywanie osiągnięć w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline należy włączyć przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa retroaktywnie. Zaadresowano problem z zawieszaniem się gry przy uruchamianiu, który miał związek z ładowaniem pamięci podręcznej w kartach graficznych NVIDIA.  
      Stadia
      Odgłosy koncertu będą już słyszalne w zadaniu Never Fade Away. Naprawiono błędne tekstury kilku rodzajów broni do walki wręcz. Poprawiono domyślne ustawienia martwej strefy, by sterowanie było bardziej responsywne. Uwaga: ta zmiana nie wpłynie na ustawienia, jeśli nie są ustawione na domyślne.  
      Jakieś przemyślenia na temat tej łatki do Cyberpunk 2077? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      193 wyświetleń
    9. Blizzard łączy się z Vicarious Visions - Firma stojąca za remake'ami Tony Hawk i Crash Bandicoot

      Vicarious Visions już nie istnieje. Na dzień dzisiejszy ta 31-letnia firma została w pełni podporządkowana Blizzardowi i odtąd będzie „w pełni oddana istniejącym grom i inicjatywom Blizzarda”.
      W wywiadzie przedstawiciel Vicarious Visions powiedział:
      Szefowa studia, Jen Oneal, została awansowana na wiceprezesa wykonawczego ds. Rozwoju Blizzarda, a Simon Ebejer - który wcześniej był dyrektorem operacyjnym Vicarious Visions - zastąpił ją na tym stanowisku.
       
      Vicarious Visions zostało wcześniej przejęte przez Activision w 2005 roku, kilka lat przed połączeniem Activision z Blizzardem w 2008 roku. Pracowali nad wieloma portami gier, w tym gry z serii Guitar Hero, Skylanders, Tony Hawk's Underground 1 2 oraz gry Shrek.
      Ich ostatnim projektem był Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2, wydany na PC, PS5, PS4, Xbox Series S | X oraz Xbox One w 2020 roku. Wcześniej pracowali jako zespół wsparcia dla Bungie nad Destiny 2 i stworzyli niezwykle udany Crash Bandicoot: N Sane Trilogy.
       
       
      Cieszysz się, że Vicarious Visions zostali przejęci Activision Blizzard? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      156 wyświetleń
    10. Hitman 3 tuż po premierze ma problemy z serwerem, ponieważ gracze nie mogą przenieść postępu z gry Hitman 2

      IO Interactive potwierdziło, że aktywnie poszukuje możliwości przywrócenia systemu progresywnego crossovera w grze Hitman 3 do trybu online, ponieważ pierwszy dzień premiery spowodował ogromne obciążenie.
      Gracze mogą przenosić swoje postępy z Hitman 2, wraz ze wszystkimi odblokowanymi przedmiotami znalezionymi w poprzednich tytułach. Jednak wydaje się, że system, który na to pozwala, nie działa. Po załadowaniu gry Hitman 3 gracze są pytani, czy chcą przenieść postęp, który przenosi ich do przeglądarki internetowej Xbox'a, aby to zrobić, ale niestety witryna jest obecnie przeciążona.
       
      Ponieważ postępy w Hitman 3 są wymazywane po wykonaniu crossovera zapisu stanu gry z poprzednie części, wielu graczy w obawie o utratę danych po prostu czeka na poprawkę. IO Interactive twierdzi, że „ciężko pracuje nad przywróceniem konta IOI online, aby umożliwić przenoszenie postępów”.
       
       
       
      Nie ma szacunkowego czasu, kiedy to może nastąpić i całość wróci do normy, ale miejmy nadzieję, że nastąpi to raczej wcześniej niż później, więc wszyscy będziemy mogli rozpocząć szaleństwo zabijania na najnowszych mapach. 
       
      Nie możesz się doczekać zanurzenia się w świecie gry Hitman 3? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.
       
       

      0 komentarzy
      362 wyświetleń
    11. Battlefiled 6 z opcją online dla 128 graczy z dowolnej platformy

      Nadchodzący Battlefield 6 będzie łączyć graczy z różnych platform, ponieważ tryb wieloosobowy przeznaczony w najnowszej odsłonie jest dla 128 graczy - tak twierdzi informator.
       
      Jak donosi VGC, informacje dotyczące nowego tytułu pochodzą od rzekomego przecieku Toma Hendersona, który wcześniej zasugerował szczegóły dotyczące nadchodzącej gry. Jego film na YouTube mówi, że gra powróci do nowoczesnego środowiska inspirowanego Battlefield 3, twierdzi również, że będzie skierowana głównie na mecze wieloosobowe dla 128 graczy jednocześnie.
       
       
      Dodatkowo Henderson dodaje, że gra będzie dostępna również na Xbox One, choć z pewnymi ograniczeniami, a nad jej wersją pracuje oddzielna część zespołu, więc fani nie powinni się martwić o spowolnienie prac przy grze na konsole następnej generacji.
      EA potwierdziło istnienie nowego Battlefield, lecz aktualnie nie jest znana dokładna data premiery choć ta planowana jest wstępnie na ten rok.
       
      Czy wieści o Battlefield wzbudzają Twoje podekscytowanie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    12. Wideo: Zwiastun premierowy Hitman 3 - przedstawia Agenta 47 podróżującego po świecie

      Hitman 3 zadebiutuje 20 stycznia, a ten zgrabny nowy zwiastun premierowy daje nam wgląd w wiele miejsc, które będzie odwiedzać Agent 47, a także liczne zabójstwa na kluczowych celach.
      Od przesiąkniętych neonami ulic Chin po nastrojową scenerię Dartmoor - to imponujący zestaw miejsc. Same zabójstwa wyglądają równie instynktownie i metodycznie jak zawsze. Agenta 47 można nawet zobaczyć skaczącego ze spadochronem w jednej scenie i spacerującego po odludnej pustyni, sugerując więcej scenariuszy fabularnych w grze.
      IO Interactive udostępniło również niedawno darmowe informacje o wszystkich sześciu miejscach, które gracze odwiedzą podczas swojej przygody w Hitman 3. Również w zeszłym tygodniu pojawiły się zapowiedzi, co zasygnalizowało, że gra będzie fantastycznym zwieńczeniem trylogii. Na co mamy nadzieję! Poniżej opisywany zwiastun z gry:
       
       
       
      Dla fanów serii przygotowano możliwość składania zamówień przedpremierowych:
       
       
       
      Nie możesz się doczekać gry Hitman 3? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      1 komentarz
      213 wyświetleń
    13. Resident Evil otrzyma tajemniczą wersję beta. Sprawdź jak możesz dołączyć do rejestracji

      Na oficjalnej witrynie Resident Evil pojawiła się podstrona z tajemniczą wersją beta, która odbędzie się pod koniec stycznia, a zapisy są już dostępne w wersji na Xbox One (grywalnej na Xbox Series X).
      Cokolwiek to jest, mówi się, że "świętuje 25. rocznicę Resident Evil", a więcej szczegółów zostanie ujawnionych podczas Resident Evil Showcase, który odbędzie się w nadchodzący czwartek, 21 stycznia.
       
       
       
      Co ciekawe (i być może dla niektórych rozczarowujące), wiemy, że jest to beta dostępna dla wielu graczy, o czym świadczą specyfikacje na dole strony, które stwierdzają, że ograniczony czasowo test jest przeznaczony dla 4-6 graczy.
      Więcej informacji na temat uzyskania dostępu do projektu, możesz znaleźć na stronie rejestracji do wersji beta Resident Evil.
       
      Jak myślisz, co to może być? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      157 wyświetleń
    14. Aktualizacja do Assassin's Creed Valhalla w wersji 1.1.0 już dostępna. Lista dołączonych poprawek jest ogramna

      Ubisoft wydał łatkę do gry Assassin's Creed Valhalla, która dostępna jest od pobrania już od 15 grudnia 2020 roku. Aktualizacja posiada oznaczenie 1.1.0 i jest dostępna zarówn na konsole Xbox Series X | S, Xbox One, PlayStation®5 oraz PlayStation®4, a także na platformach Ubisoft Connect, Epic Games Store, Stadia oraz Amazon Luna.
      Waga aktualizacji pomimo wprowadzenia tych samych zmian jest znacznie większa na konsolach Xbox oraz platformach dostępnych na PC. Poniżej możecie sprawdzić ile miejsca zajmuje aktualny patch od Ubisoft:
      Xbox Series X|S: ~6.3 GB
      Xbox One: ~5.7 GB
      PlayStation®5: ~2.46 GB
      PlayStation®4: ~2.4 GB
      PC: ~5.6 GB
       
      Poprawka wprowadza sporo zmian w tym m.in. naprawę błędów, poprawę wydajności czy dodanie obsługi osiągnięć Ubisoft Connect. Pomimo wagi trzeba przyznać, że ilość zmian jest imponująca.
       
       
      Dodano wsparcie dla rozszerzenia Osada i świeta Yule
      Święto Yule jest ograniczonym czasowo wydarzeniem, który umożliwia wzięcie udziału w świątecznej zabawie i zdobycie nagród. Aby tchnąć życie w to wydarzenie i kolejne, na własne oczy zobaczycie biesiadników na wschód od aktualnej osady.  
      Osiągnięcia Ubisoft Connect
       
       
      Różne
       
       
       
      Balans
       
       
       
      USPRAWNIENIA GRY
       
       
      Grafika, dźwięk i animacje
       
       
       
      Misje, wydarzenia na świecie, aktywności poboczne
       
       
       
      Świat gry
       
       
       
      Rozgrywka, walka, SI
       
       
       
      Zdolności, atuty, umiejętności
       
       
       
      Interfejs użytkownika / HUD
       
       
       
      Tryb fotograficzny
       
       
       
      Systemowe
       
       
       
      A wy już posiadacie nową poprawkę do gry Assassin's Creed Valhalla. Podoba się wam lista zmian? Napiszcie co najbardziej spodobało się wam w aktualizacji 1.1.0 w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      300 wyświetleń
    15. Star Wars Jedi: Fallen Order otrzymuje aktualizację ulepszeń nowej generacji

      W następstwie nowej formacji Lucasfilm Games, gra Star Wars Jedi: Fallen Order otrzymał nową łatkę, która zwiększa jego wydajność na konsolach nowej generacji.
      Aktualizacja jest już dostępna i podobno ulepsza grę dzięki wstecznej kompatybilności na Xbox Series X | S. Odnosi się to zarówno do trybu wydajnościowego (Xbox Series X), jak i efektywnego (Xbox Series S), zwiększając podobieństwo graficzne w obu opcjach.
       
      Ogólne podsumowanie funkcji:
      - Poprawiona liczba klatek na sekundę na Xbox Series X | S i PlayStation 5
      - Ulepszone zakresy rozdzielczości dynamicznych, aby uzyskać wyższą rozdzielczość na Xbox Series X | S i PlayStation 5
      - Poprawiona rozdzielczość przetwarzania końcowego dla Xbox Series X i PS5. (Nie Xbox Series S)
      Specyfika konsoli:
      Xbox Series S:
      - Liczba klatek na sekundę została zwiększona do 60 FPS (z 45 FPS)
      Tryb wydajności Xbox Series X:
      - Zwiększono liczbę klatek na sekundę do 60 FPS
      - Dodano rozdzielczość dynamiczną w zakresie od 1080p do 1440p
      Tryb normalny Xbox Series X (tryb bez wydajności):
      - Postprocessing został zwiększony do 4K
      - Rozdzielczość dynamiczna w zakresie od 1512p do 2160p
       
      Star Wars Jedi: Fallen Order weszło do Game Pass w listopadzie wraz z wprowadzeniem EA Play dla członków Ultimate. Wspaniale jest widzieć, że gra jest obsługiwana w systemach nowej generacji, ponieważ zaciekła walka na miecze świetlne zawsze sprawia pewną frajdę, tym bardziej jeśli cały spektakl będziemy mogli podziwiać w rozdzielczości 4k.
       
       
      Czy będziesz zaopatrywać się w aktualizację dla nowej generacji? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      223 wyświetleń
    16. IO Interactive ujawnia wszystkie nowe lokalizacje gry Hitman 3

      Nie możesz się doczekać premiery Hitmana 3 w przyszłym tygodniu? IO Interactive ujawniło teraz pełną listę lokacji, które pojawią się w ostatniej części trylogii, gdy pojawi się ona w środę 20 stycznia.
      Nie martw się, nie zamieściliśmy spoilerów, ponieważ dla każdego obszaru znajduje się krótki opis. Podobnie jak w wersjach Hitman 1 i 2, gra będzie zawierała sześć wspaniałych placów zabaw, na których można zanurzyć się w symulatorze wykonywania kontraktów płatnego zabójcy.
      Pierwsze dwa poziomy obejmują Dubaj, o którym mówi się, że ma „zapierającą dech w piersiach scenerię”, oraz Dartmoor z historycznych obszarów Anglii, w którym występuje „tajemniczy zwrot akcji”. Dalej jest Berlin, znany ze swojego „tętniącego życiem stylu i chaotycznego życia nocnego” oraz Chongqing z Chin, o którym IO Interactive mówi, że „jest węzłem komunikacyjnym z mnóstwem tajemnic na uboczu”.

       
       
      Wreszcie, Mendoza w Argentynie to przedostatnia misja obejmująca „nowoczesne winnice” z „mnóstwem okazji do odkrywania”. Ostatnia misja odbędzie się w Karpatach Południowych w Rumunii, gdzie będzie panowała cisza.

       
       
      Na pewno jest tu wiele nowych lokalizacji, które będziemy mogli eksplorować w miarę postępów w grze. Natomiast różnorodność wygląda imponująco i bez wątpienia będzie świetnym domem dla ekstrawaganckich zabójstw.
       
      A wy co sądzicie o nowych lokalizacjach w grze Hitman 3? Nie możecie się już doczekać premiery? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      197 wyświetleń
    17. GTA V next-geny może korzystać z silnika od Red Dead Redemption 2

      W zasadzie nic nie słyszeliśmy o nadchodzących odświeżonych graficznie wersjach GTA V na Xbox Series S/X czy PS5, odkąd pojawiły się pierwsze takie informacje w czerwcu zeszłego roku, choć teraz wydaje się, że nowa aktualizacja GTA Online mogła rzucić trochę światła na to, czego możemy się spodziewać.
       
      Według znanego informatora Rockstar Tez2 na forach GTA, nowe pliki, które są zawarte w najnowszej aktualizacji GTA Online wskazują, że GTA V na platformy nowej generacji "prawdopodobnie" będzie używać silnika RAGE znanego z RDR2 od firmy Rockstar.
      Tez2 kontynuuje spekulację, że „nie oczekuje wiele” od aktualizacji poza ulepszeniami graficznymi i wydajnościowymi - innymi słowy, nie jest to „całkowity przegląd” - ale mimo to będzie zawierał kluczowe ulepszenia.
      Jak podkreślono w serwisie GTABase, inne części kodu sugerują, że nowa wersja GTA Online będzie zawierała opcję transferu postaci, a także potencjalnie ulepszony interfejs użytkownika z nową stroną docelową.
      Oczywiście nic z tego nie zostało potwierdzone, ale Rockstar obiecał, że „szereg ulepszeń technicznych, ulepszeń wizualnych i ulepszeń wydajności” zostanie uwzględnionych, gdy GTA V pojawi się na nowej generacji w drugiej połowie 2021 roku.
       
       
      Podekscytowany tym? Czy będziecie sprawdzać nową wersję GTA V? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      273 wyświetleń
    18. GTA Online wybiera się na plażę Vespucci z BF Weevilem

      Po wydaniu pod koniec zeszłego roku nowego Cayo Perico Heist w GTA Online, Rockstar Games powoli wprowadza nowe pojazdy dla fanów trybu wieloosobowego. W tym tygodniu pojawi się BF Weevil, czyli typowy plażowy Volkswagen Beetle. Napis wyjaśnia, że jest to „symbol wolnej miłości i innych szlachetnych ideałów”. Idealne więc na plażę Vespucci.
       
      Aktualizacja z tego tygodnia zawiera również potrójne nagrody za Wojny motorowe i wyścigi powietrzne, a także podwójne nagrody za misje sprzedaży przemytnika. Możesz również otrzymać darmową czapkę z podwójnym logo Güffy za samo zalogowanie się, podczas gdy Paragon R jest dostępny na Lucky Wheel w Diamond & Casino Resort. Gdzie indziej są zniżki na hangary, samoloty i helikoptery.

      0 komentarzy
      166 wyświetleń
    19. Sieć sklepów IKEA stworzyła własne kartonowe konsole Xbox Series X oraz PS5 do pomiaru przy wyborze mebli

      Już we wrześniu Microsoft zdecydował się udostępnić publicznie papierowe symbole zastępcze Xbox Series X i Xbox Series S, a teraz podobno IKEA robi to samo z makietami sklepowymi.
      Jak widać na poniższym obrazku, sprzedawca stworzył pełnowymiarowe wersje Xbox Series X i PlayStation 5, umożliwiając potencjalnym klientom upewnienie się, że ich konsola pasuje do zamierzonej jednostki pamięci.
       
       
      Oczywiście do całości podeszli dość humorystycznie, na kartonowej obudowie PlayStation 5 towarzyszy pytanie (widoczne na zdjęciu): „Który moduł przechowywania multimediów IKEA będzie w stanie zmieścić się przy mojej nowej, przypominającej mema wielkiej konsoli do gier?”, Przy czym oba mają również określone fizyczne wymiary.
      Ostatecznie uważamy, że to całkiem dobry pomysł! Ale nie tak dobre, jak te zestawy Xbox Papercraft Edition - widoe poniżej:
       
       

      • Gangst3r
      1 komentarz
      285 wyświetleń
    20. Darmowy DLC do Cyberpunk 2077 od CD Projekt ma pojawić się na początku 2021 roku

      CD Projekt Red (po raz kolejny) może opóźnić wydanie DLC Cyberpunk 2077 po wszystkich usterkach, błędach i awariach, z którymi gracze spotkali się chwilę od premiery podstawowej wersji gry- co zresztą nie powinno dziwić, bo przesuwanie terminów to specjalność CDPR.
      Firma niedawno dodała nową stronę internetową z informacją o nadchodzącym dodatku DLC, przypominając użytkownikom, aby „czekali”, kiedy jej całkowicie darmowy "dodatek" pojawi się w okolicach pierwszego kwartału tego roku. Mogłoby wydawać się, że całość idzie w dobrym kierunku, pomimo wszystkiego, co ostatnio się wydarzyło zarówno wokół gry jak i dewelopera.
       
       
      Odkąd gra pojawiła się 10 grudnia 2020 roku, CD Projekt Red wydał kilka poprawek. W tym samym czasie z grę usunięto ze sklepu PlayStation Store (Microsoft w tym przypadku dodał stosowne ostrzeżenie), a polska firma może stanąć w obliczu wielu pozwów zbiorowych, przed którymi, jak twierdzi, będzie się energicznie bronić.
       
      Gra zaliczyła największą wpadkę na konsolach poprzedniej generacji, czyli Xbox One S/X oraz PS4, gdzie jakość oraz grafika pozostawiała wiele do życzenia. Inaczej sprawa miała się wersji  na PC, lecz spora masa błędów, idiotyczne zachowanie NPC, niski poziom AI przeciwników, problemy z fizyką oraz problemami z ukończeniem misji sprawiły, że wielu graczy postanowiło zwrócić swoją kopię gry.
       
      Co myślisz o DLC dla CP2077, które pojawi się tak szybko po okresie premiery i biorąc pod uwagę stan gry na niektórych platformach? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      227 wyświetleń
    21. BUG FIX: Problemy techniczne z portalem XboxArcade - wracamy do gry!

      Na wstępie chcieliśmy życzyć wszystkim odwiedzającym naszą stronę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Chwilowy przestój, który mogliście zauważyć już od zeszłego roku był spowodowany usterką, która przyczyniła się do problemów związanych z dostarczeniem wam kolejnych informacji w postaci newsów na portalu. Początkowo cały proceder był niezauważalny, dopiero w momencie kiedy nasze wiadomości nie pojawiały się na stronie podjęliśmy odpowiednie działania w tym kierunku, zachowując stabilność oraz całą treść do tej pory przez nas utworzoną.
       
       
      Dojście do usterki nie było łatwe, ale po długiej walce udało się dotrzeć do przyczyny problemu i w efekcie go wyeliminować.
       
       
      Newsy będą pojawiać się regularnie tak jak to miało miejsce wcześniej, postaramy się nadrobić zaległe informacje na temat konsol nowej generacji oraz topowych tytułów, o których aktualnie jest głośno (Cyberpunk 2077 czy zapowiedziach GTA 6).
       
       
      Wracamy do gry! A wy oczekujcie nowych informacji na portalu XboxArcade - Pozdrawiamy Ekipa serwisu XboxArcade.pl

      0 komentarzy
      154 wyświetleń
    22. Need For Speed Hot Pursuit Remastered Drift trafi na konsole w listopadzie

      Po różnych plotkach, spekulacjach i niejasnych zapowiedziach EA w końcu potwierdziło - Need for Speed Hot Pursuit Remastered pojawi się na Xbox One, PS4, PC w przyszłym miesiącu już 6 listopada, natomiast wersja na konsolę Switch m a pojawić się dopiero 16 listopada.
      Gra jest remasterem znanej gry wyścigowej Xbox 360 oraz PS3 z 2010 roku, jej odświeżona wersja będzie posiadać ulepszoną grafikę w rozdzielczości 4K przy 60FPS. W grze ma pojawić się sporo nowych funkcji, w tym wszystkie pakiety DLC, a także więcej wyzwań, kolorów samochodów oraz zaktualizowany tryb zdjęć i zupełnie nowa galeria.
      Gra będzie również wspierała crossplay, umożliwiając grę ze znajomymi na  dowolnym sprzęcie tak więc przykładowo posiadacze wersji PC będą mogli mierzyć się w wyścigach z graczami konsoli PS4 lub Nintendo Switch.
      Need for Speed Hot Pursuit Remaster z wieloplatformowym trybem dla wielu graczy i Autologiem, ulepszoną grafiką oraz wszystkimi głównymi DLC dostarczonymi w momencie premiery i nie tylko, jest to najlepsza wersja docenionego przez wielu krytyków gra z pod szyldu Need for Speed stworzona przez Criterion Games.
       
       
      Czy w przyszłym miesiącu kupicie remaster Need for Speed Hot Pursuit, bo ja z pewnością TAK! Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      288 wyświetleń
    23. Remaster gry Need For Speed może zostać ujawniony w przyszłym tygodniu

      Pamiętacie nowinki związane z nową zremasterowaną odsłoną Need for Speed Hot Pursuit? Wygląda na to, że EA w końcu przygotowuje się do ujawnienia gry już w poniedziałek, 5 października, zgodnie z czasem odliczanym na oficjalnej stronie internetowej.
       
      Nie ujawniono póki co żadnych istotnych informacji na temat gry, poza tajemniczymi wiadomościami dotyczącymi numeru 510, chociaż oficjalne konto Need for Speed na Twitterze również było bardzo aktywne w publikowaniu wskazówek w ciągu ostatnich 24 godzin.
       
       
       
      Oczywiście wciąż jest szansa, że ma to coś wspólnego z remasterem Hot Pursuit - choć wiemy już, że Criterion Games pracuje nad kolejną częścią z serii Need for Speed, ale zawszee może to być coś zupełnie innego.
      W każdym razie niedługo się dowiemy czy doniesienia o remasterze Hot Pursuit okażą się prawdziwe? A wy jesteście zainteresowani remasterem Need for Speed: Hot Pursuit z 2010 roku? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      3 komentarze
      480 wyświetleń
    24. Gry Bethesdy będą „lepsze” pod kontrolą Microsoftu, mówi Todd Howard

      To był ogromny tydzień dla Xbox - Microsoft ogłosił przejęcie ZeniMax Media (spółki macierzystej Bethesdy) za kwotę 7,5 miliarda dolarów.
       
      Chociaż mamy już trochę wglądu, w wywiadzie z majorem Nelsonem, u boku Phila Spencera i Pete'a Hinesa, Todd Howard - reżyser i producent wykonawczy w Bethesda - powtórzył, że gry jego firmy byłyby dla tego lepsze.
       
       
      W poście na blogu, obok pierwotnego ogłoszenia, Pete Hines wspomniał również o tym, jak przejęcie pozwoli Bethesdzie na tworzenie „jeszcze lepszych” gier.
      Zrób z tego to, co chcesz, ale po „historycznie złej premierze” Fallouta 76 w 2018 roku, z pewną ulgą jest usłyszeć, jak Todd mówi, że będzie im lepiej.

      0 komentarzy
      463 wyświetleń
    25. Kupujący omyłkowo zamawiają Xbox One X zamiast Series X; Sprzedaż One X wzrosła o 747% na Amazon

      Zamówienia w przedsprzedaży na najnowszą konsolę do gier Microsoftu Xbox Series X zaczęły obowiązywać od wtorku, tj. 22 września 2020 r. Jednak z powodu prawdziwego błędu wielu fanów zamówiło Xbox One X zamiast nowo ogłoszonych Xbox Series X lub Xbox Series S.
       
      Użytkownik Twittera, Andrew Alerts, zauważył, że wielu fanów mogło się pomylić z Xbox One X i najnowszymi zamówieniami w przedsprzedaży na Xbox Series X. Według Andrew, przyczyną tak ogromnego błędu było to, że wielu sprzedawców detalicznych, w tym Amazon, spóźniło się około godziny, aby opublikować stronę zamówień przedpremierowych Xbox Series X w swojej witrynie e-commerce. Tak więc fani, którzy szukali zamówień w przedsprzedaży na Xbox Series X w tych witrynach, otrzymali wyniki wyszukiwania Xbox One X. To jest powód, dla którego sprzedaż Xbox One X na Amazon osiągnęła około 747%, zgodnie z jego tweetami.
       
       
      Jednak jest całkiem oczywiste, że kupującym, którzy nie byli graczami (zwłaszcza rodzicami), było trudno rozróżnić te dwie nazwy. Użytkownik Twittera Tom Warren ujawnił również, że sama organizacja Microsoft została zdezorientowana przez te dwie nazwy na jednym ze swoich oficjalnych blogów. Jego tweet brzmi:
       
      Oficjalnie oferty sprzedaży przedpremierowej pojawiły się już na stronie Microsoftu, więc każdy kto chciał złożyć zamówienie na swój egzemplarz a jeszcze tego nie zrobił to macie ku temu teraz okazję. Oferta jest dostępna również w kilku sieciach handlowych. Ceny są niemal identyczne, a dostawa niezależnie od tego jakiego sprzedawcę wybierzemy, to zakupiony sprzęt zostanie wysłany dopiero w dniu oficjalnej premiery, czyli 10 listopada 2020.
       
       
       

      2 komentarze
      501 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.