Na wypadek, gdybyście zapomnieli, Control Ultimate Edition pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S we wtorek, 2 lutego, przynosząc pewne ulepszenia nowej generacji do (tylko) wersji Ultimate gry.
Wiedzieliśmy już, że wprowadza dwa tryby wydajności dla Xbox Series X - jeden ze śledzeniem promieni, a drugi dla 60 klatek na sekundę - a teraz Thomas Puha, dyrektor ds. Komunikacji Remedy, rozwinął dalej na Twitterze:
Tłumaczenie:
"Tryb wydajności ma na celu osiągnięcie 60 kl./s przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. Tryb graficzny jest ukierunkowany na 30 kl./s ze śledzeniem promieni przy rozdzielczości renderowania 1440p i wyjściu 4K. NIE w 1220p, ponieważ został niestety błędnie wymieniony. Ile razy to sprawdzałem... eh. Przepraszam."
Jak widać, oba tryby będą ukierunkowane do renderowania grafiki 1440p w rozdzielczości 4K na wyjściu dostępnych na Xbox Series X oraz PS5, ale w dalszej części Puha zauważył, że Xbox Series S będzie działać tylko w trybie wydajności 60 klatek na sekundę.
Tłumaczenie:
"PS5 i Series X oferują tryb wydajności 60 kl./s. Tryb graficzny to 30 kl./s ze śledzeniem promieni. Seria S to tylko tryb wydajności 60 kl./s."
Niestety, zapisy gier nie zostaną przeniesione z wersji ostatniej generacji do aktualizacji następnej generacji ze względu na "inny sposób " pracy silnika graficznego, więc podobno będziesz musiał zacząć od zera na konsolach Xbox Series.
Cytat„Zapisywanie gier niestety nie będzie możliwe do przeniesienia z poprzedniej generacji na następną. Wersja naszego nowego silnika przygotowanego dla następnej generacji gry Control różni się znacznie od wersji używanej w poprzedniej generacji. Krótko mówiąc, wiele zmian w takich rzeczach miało wpływ również na to jak obsługiwanie się z danymi itp. ”
Nie możesz się doczekać wypróbowania Control Ultimate Edition? Dajcie nam znać w komentarzach.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.