Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

    Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.

     

    W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.

     

    Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.

     

    Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.

     

    Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Cyberpunk 2077 ma otrzymać największą jak dotąd aktualizację z patchem 1.3, który CD Projekt Red reklamuje jako początek przyszłych zmian jakości życia.
       
      Ponieważ jest to tak ogromna łatka, towarzyszyła jej długa, ale to długa lista notatek. Nie ma jeszcze daty premiery poza, lecz po ostatnich zapowiedziach wiemy, że nie trzeba na nie długo czekać, lepiej zamiast zastanawiać się nad terminem udostępnienia poprawki spójrz na listę poniżej, co będzie zawierać ta największa aktualizacja. Należy dodać, że wraz z łatką otrzymamy pierwszą partię darmowego DLC do Cyberpunk 2077, która jest integralną częścią aktualizacji.
       
      Oto pełna lista zmian i poprawek do Cyberpunk 2077 zawarta w aktualizacji 1.3:
       
      ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
      Lista wszystkich bezpłatnych DLC znajduje się w menu głównym, w dziale „Zawartość dodatkowa”. W aktualizacji 1.3 zostały dodane następujące bezpłatne DLC: Alternatywny wygląd Johnny’ego Silverhanda – można włączyć w Ustawieniach, w zakładce „Zawartość dodatkowa”. Wielowarstwowa kurtka pilota z syntetycznej skóry, luminescencyjna kurtka punkowa – obie można znaleźć w skrytce w mieszkaniu V po otrzymaniu wiadomości od Viktora, po ukończeniu Pierwszej zasady Afterlife. Domyślnie są one rzadkiej/ikonicznej jakości, ale odblokowane zostają także schematy wytwarzania wyższej jakości. Archer Quartz „Bandyta” – dostępny jako nagroda lub do kupienia (w zależności od wyborów gracza) po ukończeniu zadania Na rozdrożach, a następnie otrzymaniu wiadomości od Dakoty lub Rogue. Jeśli wiadomość nie przyszła, udaj się do Badlandów i oddal się od warsztatu Dakoty. Dakota potrzebuje kilku dni, aby się z tobą skontaktować.  
      USPRAWNIENIA
      Zmniejszono poziom zbliżenia minimapy podczas jazdy, dzięki czemu nawigowanie jest łatwiejsze. Dom lalek – ekran ze zdjęciami Skye i Angel będzie się wyświetlał zdecydowanie dłużej, dzięki czemu łatwiej będzie wybrać pomiędzy tymi dwiema postaciami. Dodano przycisk, który pozwala na ponowne rozdanie punktów atutów na drzewie umiejętności postaci. Na wszystkich platformach zwiększono liczbę slotów na autozapisy (z 10 do 20) i szybkie zapisy (z 3 do 10). Do wpisów w dzienniku dodano linki do bazy danych. Dodano opcję dostępności pozwalającą włączyć kropkę na środku ekranu, która zmniejsza/zapobiega chorobie lokomocyjnej. Można ją włączyć w Ustawieniach → Interfejs → Kropka na środku ekranu. Fixerzy rzadziej piszą teraz do V z ofertami sprzedaży samochodu. Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC. Dodano filtr w plecaku do przedmiotów związanych z zadaniami. Tagi różnych przedmiotów fabularnych są teraz usuwane po zakończeniu danych zadań, dzięki czemu można je sprzedać lub wyrzucić. V można teraz obracać w widoku ekwipunku, używając myszy. Gracz będzie mógł teraz właściwie wytworzyć hacki, nawet gdy raz je już wytworzył, a następnie się ich pozbył. Dodano opcję porównywania wszczepów. Poprawiono powiadomienie podczas kupowania wszczepów, których wymogi do używania nie są spełnione. Można teraz hurtowo ulepszać komponenty do wytwarzania przedmiotów. Dodano nowe miejsca w których może spać Nibbles w mieszkaniu V. Ikona na skrzyni z odpadkami zmienia się teraz na czerwoną, a nie szarą, kiedy gracz podniesie ciało. Ikona miny lądowej będzie teraz wyszarzona po rozbrojeniu jej. Można teraz używać windy podczas przenoszenia ciała. Gdy patrzysz w otchłań – Barry ma teraz poprawiony, bardziej wyjątkowy wygląd. Podczas wytwarzania tego samego przedmiotu, ale lepszej jakości, przedmiot bazowy będzie teraz podświetlony na zielono tak jak pozostałe komponenty, o ile znajduje się w ekwipunku.  
      ZMIANY W BALANSIE
      Czas po jakim wrogowie wykryją gracza zależy teraz od poziomu trudności. Na Łatwym lub Normalnym poziomie trudności przeciwnicy będą wolniej wykrywać gracza, a na Bardzo Trudnym szybciej. Na Bardzo Trudnym poziomie trudności (i na żadnym innym) będą teraz bardziej agresywnie szukać gracza kiedy są "zaalarmowani". NCPD nie reaguje już wrogo z powodu martwych ciał w aktywnościach otwartego świata. NCPD reaguje teraz także na uderzenia NPC-ów bronią niezabójczą. Dostosowano proces zadawania obrażeń podczas strzelania do tłumu NPC-ów w trakcie walki, w zależności od dystansu i używanego uzbrojenia. Legenda tego miasta – poprawiono zachowanie Adama Smashera w trakcie walki. Przerwane milczenie – poprawiono zachowanie Ody podczas walki. Transmisja – poprawiono zachowanie Placide’a podczas walki. Transmisja – zwiększono odporność Placide’a na hakowanie. Podejrzenie cyberpsychozy: Litera prawa – poprawiono zachowanie cyberpsychopaty podczas walki. Spacer z gwiazdą – poprawiono umiejscowienie i celowanie Red Menace. Zwiększono atrybuty La Chingona Dorada (ikonicznych pistoletów Jackiego). Ostatnia taka robota – zwiększono ilość amunicji dostępnej na początku zadania. Wprowadzono drobne zmiany i poprawiono wyważenie hacku Atak wirusowy. Ulepszono system wytwarzania tak, aby przedmioty o losowej jakości skalowały swoją jakość do umiejętności wytwarzania gracza. Nie jest już możliwe wylosowanie jakości przekraczającej odpowiednią umiejętność wytwarzania. Poziom wymagań przedmiotów zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem. Należy zwrócić uwagę, że w związku z tą poprawką zmieni się poziom ulepszonych przedmiotów. Używane przedmioty, które przekraczają wymagany poziom, mogą być noszone bez żadnych problemów, ale po zdjęciu ich nie będzie możliwości ponownego ich założenia. Dodano więcej schematów do wytwarzania modyfikacji wszczepów. Dodano schematy do wytwarzania noży (dostępne od początku gry). Zaktualizowano liczbę komponentów wymaganych do wytworzenia niektórych przedmiotów np. Bounce Back, MaxDoc, hacków, modyfikacji ubioru czy niektórych broni. Wyważono wymagania wytwarzania dla modyfikacji ubioru. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania ubrań. Wyważono liczbę komponentów potrzebnych do wytwarzania elementów Sandevistana. Wszczep Kamuflaż Optyczny będzie teraz można kupić u ripperdoców. Dostosowano cenę modyfikacji wszczepów Wzmacniacz sensoryczny. Specyfikacja wytwarzania rzadkiego Unity będzie teraz dostępna wyłącznie podczas Podejrzenia przestępczości zorganizowanej: Tygersom się nie odmawia. Zmieniono cenę i jakość gitary Kerry’ego, którą można zdobyć podczas Kontraktu: Psychofan.  
      ROZGRYWKA
      Usunięto błąd, w wyniku którego schematy wytwarzania w sklepach z odzieżą były dostępne wyłącznie podczas pierwszej wizyty u sprzedawcy. Usunięto błąd występujący po wizycie w obozie nomadów, w wyniku którego nie można było używać broni i przedmiotów z szybkiego menu. Usunięto błąd, w wyniku którego hakowanie neutralnego celu nie liczyło się do osiągnięcia Christmas Tree Attack. Okno samouczka dotyczące sprawdzania umiejętności nie pojawia się już, gdy na urządzeniach wyświetlony jest komunikat „Brak autoryzacji”. V nie patrzy już w dół po szybkiej podróży.
      Atut „Do parteru” działa teraz poprawnie na powalonych i oszołomionych NPC-ach. Atut „W zasięgu” daje teraz graczowi odporność na oślepienie od własnych granatów hukowych. Atut „Szalona nauka” poprawnie zwiększa teraz cenę wszystkich przedmiotów. Atut „Cyfrowe wszechświaty” daje teraz przepis na bardzo rzadkie Odciągnięcie Uwagi. Gitar z Nowy świt gaśnienie będzie już można rozmontowywać i nie będą automatycznie rozmontowywane podczas używania atutu „Złomowanie”. Gracze będą teraz mieli właściwą szansę na złupienie dodatku do broni używając atutu „Łupieżczyni”. Drobne poprawki zachowania V podczas szybkiego przewijania dialogów. Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć pomiędzy przykucnięciem i pozycją stojącą po pominięciu dialogu. V nie chowa już wcześniej wyciągniętej broni po pominięciu dialogu. V nie trafia już do nieskończonej pętli po pominięciu dialogu holocallu podczas wpadania do wody. Poprawki związane z wytwarzaniem, kilka zmian cen przedmiotów. Nie można już nadużywać epickiego obrazu „Bez tytułu 18 – Brancesi, 2021” poprzez ciągłą sprzedaż i ponowny zakup. Dodano ustawienie jakości do schematów wytwarzania elementów Sandevistana. Zmieniono balans i dodano nieco łupów oraz poprawiono różne przedmioty, których nie dało się podnieść. Naprawiono kilka przedmiotów, których nie można było złupić. Poprawiono ikonę, która wyświetlała się podczas łupienia butów. Poprawiono błąd, w wyniku którego kultowe pistolety Jackiego leżały na ulicy w Northside jako łup. Usunięto nadużycie, w wyniku którego gracz mógł złupić asortyment dilera czarnych braindansów po zabiciu go w Bezładzie. Usunięto zduplikowane łupy z aktywności otwartego świata w Pacifice. Poprawiono wygląd elementu złomu. Dodano łup do pustego pojemnika za sex shopem w Corpo Plaza. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre rzadkie przedmioty pojawiały się, choć nie powinny. Adam Smasher pozostawia teraz inne łupy poza kluczem autoryzacji. Naprawiono nieotwieralne pojemniki z łupem w wieży kontrolnej w Nie mów Saulowi. Usunięto legendarne ostrza modliszkowe z biura Royce’a w Bilecie wstępu. Dodano nowe przedmioty i usunięto duplikaty z asortymentu niektórych sprzedawców. Usunięto zduplikowane schematy wytwarzania ze sklepów z uzbrojeniem w Vista Del Rey, The Glen, Rancho Coronado, Pacyfice i na Badlandach. Dodano jedzenie do asortymentu sprzedawcy żywności na osiedlu przyczep. Poprawiono zachowanie i wygląd licznych urządzeń. Poprawiono wygląd niektórych automatów sprzedażowych, który nie odpowiadał ich prawdziwemu asortymentowi. Optymalizacja związana z różnymi urządzeniami. Poprawiono tekst wyświetlany podczas skanowania maszyn w Zgłoszeniu przestępstwa: Resztki z pańskiego stołu. Usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było użycie klawiatury numerycznej przy garażu w zadaniu J + J = WNM. Poprawiono animację wroga zdezorientowanego zraszaczem. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlany podczas skanowania automatu z bronią. Usunięto błąd, w wyniku którego w salonie Wakako brakowało automatów pachinko. Poprawiono zbyt duże pola kolizji min zbliżeniowych w kilku zadaniach. Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie reagowali na odwracające uwagę telewizory i kamery w Skoku na głęboką wodę. Dostosowano wygląd anten punktów dostępu. Dodano brakującą interakcję z punktem dostępu w Kontrakcie: Króliki doświadczalne. Poprawiono oświetlenie niektórych punktów dostępu. Poprawiono zbyt duże pola kolizji dla bojlerów. Usunięto zbędną ikonę połączenia osobistego z nieinteraktywnym urządzeniem w Kontrakcie: Odprawa. Usunięto zbędny komponent skanujący z półek ukrywających punkty dostępu. NPC-e zabici podnośnikiem samochodowym nie przenikają już przez podnośnik ani nie pojawiają się nagle na nim. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się na ekranie w konfesjonale. Dekoracje hologramów nie wykrywają już kolizji. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst wyświetlający się podczas skanowania w poszukiwaniu wózka widłowego. Usunięto błąd w zadaniu Kto sieje wiatr, w wyniku którego skanowanie wózka widłowego w obozie Raffen Shiv podświetlało wroga, który znajdował się poza zasięgiem wózka widłowego. Usunięto błąd, w wyniku którego przesłanie demona LODołamacza do niektórych wózków widłowych, znajdujących się w okolicy trwającego napadu w Kabuki, wyłączało je. Wieżyczki na sufitach nie zaczynają już ostrzału, dopóki nie obrócą się w kierunku celu. Przejęcie kontroli nad kamerą w czasie pływania nie psuje już interfejsu użytkownika, widoku kamery ani animacji. Usunięto efekt lasera z kamer po użyciu na nich interakcji „Wypalenie obwodów”. Dodano efekty specjalne do interakcji „Wypalenie obwodów” po użyciu jej na kamerze. Usunięto błąd, w wyniku którego przejęcie kontroli nad wyłączoną kamerą mogło włączyć ją z powrotem. Naprawiono drut kolczasty, który nie zadawał żadnych obrażeń. Dodano brakującą animację podczas podłączania się do urządzenia w Kontrakcie: Stary znajomy. Kamery ochrony nie zauważają już V, gdy schyla się lub chowa za osłoną. Poprawiono nieprzetłumaczony tekst na ekranie interkomu w Silver Pixel Cloud w zadaniu W starym kinie. Usunięto szereg błędów związanych z windami. Nie można już utknąć w windzie w megabudynku H10. W zadaniu Stróże bezprawianie można już wyjść z windy podczas używania jej, by dostać się do apartamentu na szczycie. Czas „skanowania” autoryzacji dostępu w windach został skrócony. Wyregulowano strzałki na panelu interfejsu użytkownika windy, aby zapalały się zgodnie z kierunkiem jej ruchu. Wprowadzono szereg poprawek i ulepszeń w zachowaniu i reakcjach NPC-ów oraz życia miasta. Wieżyczki powinny mieć teraz wspólny cel z NPC-ami. Dostosowano zachowanie NPC-ów po ukradnięciu im samochodu. NPC-e nie będą już reagowali na każdy strzał przykucnięciem. Usunięto błąd, w wyniku którego niektórzy NPC-e nie uciekali z obszaru walki. Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V. Pojazdy nie blokują się już po zapisaniu i wczytaniu gry, gdy znajdowały się w powietrzu. Poprawiono różne problemy związane z hackami i skanowaniem. Wprowadzono pomniejsze regulacje i ulepszenia. Poprawiono kamerę FPP, aby nie opadała po rozpoczęciu skanowania. Poprawiono wydajność podczas otwierania menu skanowania. Kamery ochrony z usmażonymi obwodami nie mogą już być hakowane. Usunięto błąd, w wyniku którego dostępne hacki można było podwajać. Dodano animację śmierci dla NPC-ów zabitych hackiem Krótkie spięcie. Boss Tyger Claw w zadaniu Tysiące twarzy, setki miraży może teraz zostać zhakowany w trakcie walki. Można teraz użyć hacku Odwrócenie uwagi na konferencyjnym stole holograficznym w zadaniu Komu bije dzwon. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie wrogiego NPC-a z samochodu mogło wyrzucić samochód w powietrze. Drabiny nie są już wyświetlane jako włączone podczas skanowania. Usunięto błąd, w wyniku którego nakładka skanowania pozostawała na ekranie, gdy skanowanie było przeprowadzone podczas opuszczania samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego skanowanie zwykłych policjantów NCPD wyświetlało wyniki dla MaxTac. Ludzkie imiona nie są już wyświetlane nad robotami i mechami podczas skanowania. Ulepszono sterowanie kamerą przemysłową podczas zdalnego sterowania dronami. Poprawiono zachowanie NPC-ów w walce i usunięto szereg błędów z nim związanych. Legenda tego miasta – kroki Adama Smashera są teraz słyszalne podczas pościgu za V. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego tekstury ostrzy modliszkowych Ody znikały po pokonaniu go. Rozpoznanie wzorca – usunięto błąd, w wyniku którego mogły się pojawiać efekty graficzne Sandevistana, choć Sasquatch go nie używała. Legenda tego miasta – nie można już zaatakować Adama Smashera podczas jego animacji w fazie przejścia. Przerwane milczenie – usunięto błąd, w wyniku którego Oda mógł stać się niewidzialny z dużego dystansu. Sprawa dla Dexa – sługus Royce’a nie przyjmuje już pozycji T po zastosowaniu Krótkiego spięcia na Roysie. Do krwi: Pacifica – zniszczenie nosa Ozoba poprawnie zadaje mu teraz dodatkowe obrażenia. Do krwi: Kabuki – Bliźniaki nie blokują się już w pętli animacji strażniczej po tym, gdy V wygra walkę i idzie za nimi. Rozpoznanie wzorca – Animalsi nie będą już ignorować kolizji drzwi, jeśli V się przez nie zakradnie. Nie można już zablokować cyberpsychopatów w stanie ogłuszenia poprzez ciągłe rzucanie w nich granatami – dodano opóźnienie do odrzucenia. Umarł boss, niech żyje boss – nie jest już możlwe stosowanie powalenia wobec członków gangu 6th Street w obszarze zadania. Drony po eksplozji wyglądają teraz na zniszczone. NPC-e nie chowają się już ciągle za osłoną po oskrzydleniu. Doszlifowano podgląd trajektorii rzutu granatem dla ekstremalnych kątów. Wyłączono interakcje z lustrem podczas walki. Wyregulowano i ulepszono niektóre mechaniki gracza. Usunięto błąd, w wyniku którego podwójne skoki były blokowane podczas holocalli. Usunięto błąd, który powoduje wyrzucenie V w powietrze podczas próby przeskoku lub wspięcia się na różne tereny w Night City. Ciała wrzucone w Thorton Galena „Ghoul” nie wystają już poza tył samochodu. Usunięto błąd, w wyniku którego uzbrojenie stawało się niewidzialne po szybkim wyborze go ŚPM. Nie można już otworzyć bagażnika samochodu w czasie, gdy ten odjeżdża z ciałem Jotaro w Kontrakcie: Zlecenie na potwora. Dodano animację zabierania i wrzucania ciał do bagażników pojazdów. Poprawiono animację zabierania i wrzucania ciał do furgonetek. Można teraz wrzucić NPC-a do bagażnika Villefort Cortesa. Usunięto błąd w Szybka i wściekła: City Center, w wyniku którego samochód Claire mógł zacząć się obracać zamiast odjechać, jeśli gracz postanowił nie jechać z nią do garażu. Gracze nie mogą już używać przestraszonych NPC-ów jako ludzkich tarcz kiedy szuka ich Policja. Usunięto błąd, w wyniku którego V nie może szybko się wspinać ani zjeżdżać po drabinkach. Poprawiono pomniejsze problemy ze wszczepami. Wszczep Tytanowe kości nie pojawia się już jako zduplikowany u ripperdoca w Wellsprings. Usunięto błąd, w wyniku którego nie pojawiała się nazwa wszczepu w trakcie odnawiania. Dostosowano funkcjonalność niektórych modyfikacji. Modyfikacja ubioru Deadeye działa teraz poprawnie. Modyfikacje ubioru Panacea i Superinsulator chronią teraz gracza przed granatami EMP.  
       
      STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
      Ta sekcja obejmuje zmiany dotyczące wszystkich platform, jednakże wiele z nich będzie bardziej odczuwalnych na konsolach poprzedniej generacji oraz maszynach o mniejszej wydajności.
      Wprowadzono szereg poprawek wydajności, w tym... Ulepszenia dynamicznego skalowania rozdzielczości. Ujednolicono płynność, przez co występuje mniej „czkawek” i „skoków wydajności”, szczególnie w trakcie walki. Różne ulepszenia przesyłania danych, w tym... Usunięto problem związany z przesyłaniem danych, który wpływał na wydajność w dzielnicy City Center. Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią w różnych systemach (co zmniejsza liczbę zawieszeń gry). Liczne poprawki, w tym... Usunięto błędy, które występowały podczas wczytywania pliku zapisu po sekwencji walki samochodowej z agentami Arasaki. Usunięto błąd, który występował podczas czekania na Thompsona przed opuszczeniem Atlantis w zadaniu Never Fade Away. Usunięto błąd, który występował po kilkukrotnym wyłączeniu i ponownym włączeniu opcji „Tłumy na minimapie” w Ustawieniach.  
      INTERFEJS
      Obraz Delamaina nie blokuje się już podczas holocalli, kiedy V zbyt szybko opuści samochód po zakończeniu zadania Delamain: Badlandy. Wskazówka dotycząca przedmiotu nie znika już, jeśli jej zawartość jest zbyt długa. Usunięto szereg literówek w napisach, opisach drzazg, zadań i uzbrojenia. Po porażce w zadaniu Delamain: North Oak wynikającej z opuszczenia taksówki Delamaina pojawia się wiadomość tekstowa. Przywrócono nazwę punktu szybkiej podróży przy mieszkaniu V – „megabudynek H10”. Usunięto z ekwipunku część przedmiotów oznaczonych jako „Brak” i nieposiadających właściwych ikon. Menu w ekwipunku, pojawiające się po najechaniu kursorem na przedmiot z licznymi modyfikacjami, wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego męskie warianty samouczka VR pojawiały się w wersji portugalskiej (BR) w języku polskim. Opis modyfikacji Bateria czarnorynkowa wyświetla teraz prawidłowe atrybuty. Usunięto błąd, w wyniku którego na przycisku hacku Atak wirusowy brakowało ikony, gdy wyświetlało się go poza ekwipunkiem. Ikona efektów atutu „Zimna krew” wygląda teraz jak płatek śniegu. Dwuwarstwowy tank top PUNK jest teraz widoczny w ekwipunku po założeniu. Na ekranie ładowania dodano wskazówkę informującą o ustawieniach przewijania nagrania do przodu. Poprawiono nazwę pojazdu Galena „Gecko” przy opcji „Kup pojazd”. Obraz w drugiej wiadomości od Nancy Hartley w zadaniu Niespodzianka/Czerwony wieszcz wyświetla się teraz poprawnie. Dostosowano tekst nagrody za postęp w tworzeniu przedmiotów, związany ze zmniejszeniem kosztu ulepszania. Obraz z Mackinawem MTL1 w menu „Przywołaj pojazd” pasuje teraz do modelu samochodu. Usunięto tymczasowe teksty z opisu atutu „Dobry, Zły i Brzydki”. Wskaźniki grupowania ikon nie oddzielają się już od ich odpowiednich miejsc na mapie podczas przybliżania/oddalania. Kiedy wskaźnik wytrzymałości się wyczerpie, przy pasku zdrowia pojawi się teraz odpowiednia ikona, a nie ikona przeciążenia. Opis Villeforta Alvarado V4F 570 Delegate zawiera teraz poprawną informację, że ma on napęd na tylną oś. Wskazówka z opisem akceleratora synaptycznego podaje teraz właściwą wartość okresu możliwego działania podczas gry po polsku. Opis pięści w menu broni wyświetla teraz właściwy typ przedmiotu. Poprawiono tekst w drzazdze na temat dzielnicy Chiba-11. Otwarcie trybu fotograficznego i menu sprzedawcy tuż po sobie nie powoduje już zawieszenia się gry. Złota ikona ikonicznych łupów jest teraz wyświetlana na minimapie. Usunięto błąd, w wyniku którego znaczniki trafień i potwierdzenia likwidacji nie były widoczne podczas niszczenia wrogich wieżyczek. Poprawiono znaczniki wrogów nieświadomych obecności gracza – są one teraz żółte, a nie czerwone. Usunięto błąd, w wyniku którego odnawianie pamięci RAM poniżej 0,50 nie wyświetlało się poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk rozmontowywania nie był wyświetlany poprawnie. Usunięto błąd, w wyniku którego przyciski na ostrzeżeniu o zmianie modyfikacji nie działały tak, jak to zamierzono. Poprawiono niedziałające klawisze z podpowiedzi podczas Naruszenia protokołu. Usunięto zbędne wskazówki sterowania na panelu cyberdecku.  
      GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA
      Wzmocniony minikombinezon rockergirl z kompozytową wkładką jest teraz właściwie ułożony na nogach V. Usunięto błąd, w wyniku którego monostruna mogła nieznacznie przesuwać ramiona męskiego V i przenikać przez ubranie. Usunięto błąd w zadaniu Skok na głęboką wodę, w wyniku którego walizka z Flatheadem mogła unosić się w powietrzu poza pokojem hotelowym w Konpeki Plaza, blokując drzwi. Usunięto błąd, w wyniku którego zmiana głośności muzyki w ustawieniach dźwięku wpływała nie tylko na muzykę tła, ale też na radio w samochodzie. Usunięto błąd, w wyniku którego głos Takemury był podwojony podczas rozmowy z V w vanie w zadaniu Stary znajomy. Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre kombinezony netrunnera przenikały przez nogi żeńskiej V i spodnie męskiego V. Poprawiono animację biegu po skoku w górę lub dół zbocza. Poprawiono drobinki kurzu, które czasem niepoprawnie się wyświetlały. Skóry postaci nie stają się już zbyt jasne w ciemnych obszarach. W zadaniu Cherchez la femme cień Smashera nie pojawia się już na drzwiach windy po przewinięciu braindansu do początku. Usunięto błąd, w wyniku którego żołnierze Arasaki pojawiali się w zasięgu wzroku gracza podczas wchodzenia na górę, aby ocalić Takemurę w Mieszkaniu nr 303.  
      LOKACJE I POZIOMY
      Usunięto szereg dziur w mapach w Watson, City Center, Westbrook, Heywood i Santo Domingo. Poprawiono błędne wytyczanie drogi dla pojazdów na obwodnicy City Center. Poprawiono szereg miejsc, w których gracz mógł utknąć na stałe. Usunięto szereg błędów związanych ze znikającym otoczeniem. Usunięto szereg błędów związanych z obiektami pojawiającymi się nagle przed oczami gracza. GPS w Biotechnica Flats nie prowadzi już gracza do nieosiągalnych miejsc.  
      ZADANIA
      Drzazgi rozmieszczono we właściwych kategoriach. Usunięto błąd, w wyniku którego rozmowy z NPC-ami podczas zadań nagle się kończyły, przez co NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i potencjalnie psuli inne holocalle od NPC-ów. Usunięto błąd, w wyniku którego przerwany holocall wznawiał się podczas innej rozmowy, co mogło spowodować, że NPC-e pojawiali się w innych rozmowach i psuli kolejny holocall od tego NPC-a.  
       
      Trzeba przyznać, że lista poprawek jest spora, ale czy to na pewno rozwiąże wszystkie problemy z grą? Nie sądzę, ponieważ z pewnością znajdą się kolejne błędy mniej lub bardziej irytujące.
       
      A czy u Was aktualizacja 1.3 do gry Cyberpunk 2077 rozwiązała którykolwiek z problemów napotkanych w grze? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      CD Projekt Red wydał w zeszłym tygodniu ogromną łatkę 1.2 Cyberpunk 2077, która zawierała absolutnie ogromną listę poprawek i ulepszeń na wszystkich platformach, ale niestety wydajność Xbox One wydaje się być słaba.
      Digital Foundry przyjrzał się grze na PlayStation 4 i Xbox One przez weekend i stwierdził, że wersja na PS4 Pro została „wyraźnie” ulepszona, ale wersja na Xbox One X nadal miała „poważne problemy”.
      „Ogólnie rzecz biorąc, poprawa w One X jest mniej imponująca i nadal można zaobserwować spadek wydajności poniżej 20 klatek na sekundę po prostu dzięki przemierzaniu gęstego środowiska z dużą prędkością - w obszarze, w którym PS4 Pro widzi radykalną poprawę.
      Wydaje się, że test warunków skrajnych w alejach działa tak samo źle, jak w wersji 1.1. Ogólnie rzecz biorąc, nastąpiła poprawa, ale nie jest tak wydajna jak PS4 Pro - dziwny stan rzeczy”.
      Jeśli chodzi o podstawową konsolę Xbox One S, firma Digital Foundry stwierdziła, że „niezmiernie trudno ją polecić”, podkreślając, że „nadal rozczarowuje i być może nieuchronnie pozostaje najgorszą wersją Cyberpunka”.
       
      Oczywiście, aktualizacja 1.2 Cyberpunk 2077 nie była w pełni skoncentrowana na optymalizacji, więc wciąż jest wiele ulepszeń, które są warte odnotowania, ale mam nadzieję, że CDPR może przynajmniej znaleźć sposób na doprowadzenie wersji Xbox One X na równi z PS4 Pro.
       
      „To, co widzimy w patchu 1.2, to postęp, ale dziwne jest, że w moich testach tylko PS4 Pro dostrzegło wszystkie ulepszenia. Trzymamy kciuki, że dotyczy to wszystkich systemów, kiedy pojawi się kolejna duża aktualizacja”.
       
       
      Jak sobie radzisz z najnowszą łatką Cyberpunk 2077 na Xbox? Daj nam znać poniżej.
    • Przez Gangst3r
      CD Projekt RED zapowiadał dużą łatkę Cyberpunk 2077 w wersji 1.2 jako dużą i jak zauważyliśmy w naszych doświadczeniach na PlayStation 5, bez wątpienia poprawiła ona wrażenia z gry. A co z konsolami Xbox One X oraz PS4 Pro? Cóż, pełna analiza została przesłana przez Digital Foundry i najważniejsze jest to, że jest dużo, dużo lepsza - ale są pewne zastrzeżenia.
      Publikacja donosi, że chociaż liczba klatek na sekundę z pewnością nie jest idealna na mocniejszych wersjach konsol ostatniej generacji, to teraz trzyma się znacznie bliżej docelowego poziomu 30 klatek na sekundę - nawet w trudnych obszarach, takich jak rynki. Haczyk polega na tym, że polski deweloper od razu odrzucił strumieniowanie zasobów, aby to osiągnąć, co oznacza, że wiele obiektów i materiałów po prostu się nie pojawia, gdy działasz zbyt szybko w dużym otoczeniu.
       
      Kompromis, który zastosowano oznacza, że szczegóły scenerii, takie jak krzesła lub tablice reklamowe, są ukryte, chyba że zatrzymasz się i zaczekasz, aż się załadują. W zależności od tego, jak szybko się poruszasz, gra może w ogóle ich nie przesyłać. Oczywiście wydanie i tak cierpi z powodu pojawiania się licznych błędów i to na wszystkich konsolach, więc być może to nie koniec świata - a znacznie poprawiło wydajność na poprzedniej.
       
      Niestety, na standardowych konsolach, czyli Xbox One S oraz PS4, gdzie liczba klatek na sekundę spada wszędzie i w efekcie wygląda mniej więcej tak samo jak podczas premiery. Digital Foundry donosi, że wprowadzono drobne ulepszenia w kluczowych obszarach, takich jak sekwencja pościgu na początku gry, która zyskuje kilka dodatkowych klatek - ale ogólnie nie jest wystarczająco dobra wiadomość. Oprócz kilku drobnych zmian posiadacze słabszych wersji konsol póki co muszą pogodzić się z klatkującym Night City i ohydnymi teksturami.
       
      Zważywszy na powyższe fakty jakie wyciągnęliśmy z tego wnioski? W najbliższym czasie nadal nie możemy sobie wyobrazić powrotu gry do PS Store, która ciągle boryka się z problemami wydajności nawet na PS4 Pro...
    • Przez Gangst3r
      W bezprecedensowym posunięciu Sony, które wycofało grę Cyberpunk 2077 z PlayStation Store w grudniu ubiegłego roku. W ciągu zaledwie kilku tygodni od daty premiery, dziś mija już całe cztery miesiące, kiedy nie będziemy mogli kupić cyfrowej wersji gry na PS4 (i PS5 dzięki kompatybilności wstecznej). Jednak deweloper CD Projekt Red uważa, że zbliża się do świata, w którym Cyberpunk 2077 może wrócić do sklepu Sony.
      A to głównie z powodu licznych aktualizacji, które gra otrzymała od czasu premiery. Najnowsza z nich, łatka 1.2, zapowiada gigantyczną listę ulepszeń stabilności i poprawek błędów. Z naszych własnych testów wynika, że stan Cyberpunk 2077 na konsolach PlayStation jest wciąż daleki od ideału - ale z pewnością jest lepszy, niż był.
       
      Czy wystarczy jednak, aby Cyberpunk 2077 ponownie pojawił się w PlayStation Store? Cóż, to zależy od Sony. Podczas ostatniej rozmowy z inwestorami CD Projekt Red, wiceprezes ds. Rozwoju biznesu Michał Nowakowski powiedział: „Opublikowaliśmy kilka poprawek. Wczoraj opublikowaliśmy naprawdę dużą i kilka. Każda z nich przybliża nas do powrotu do sklepu PSN”.
       
      „Jednak ostateczna decyzja - musicie to zrozumieć, należy do Sony. Wierzymy, że jesteśmy bliżej niż dalej, ale oczywiście ostateczna decyzja należy do nich, więc poczekajmy i zobaczmy”.
      Zakładamy, że nadejdzie czas, kiedy Sony przywita Cyberpunk 2077 z powrotem w PlayStation Store - ale kto wie, kiedy to się stanie. Możliwe, że patch 1.2 zrobił wystarczająco dużo, ale jak mówi Nowakowski, będziemy musieli poczekać i zobaczyć.
       
      Warto również zauważyć, że natywna wersja gry Cyberpunk 2077 na PS5 nadal widnieje na kartach wydawniczych planowanych na 2021 rok. Jeśli wersja na PS4 do tego czasu nie pojawi się w sklepie, zanim nastąpi oficjalna publikacja odsłony na PS5, będzie to raczej niezręczna premiera.
       
       
      Jak myślisz, kiedy Cyberpunk 2077 pojawi się ponownie w PlayStation Store? Umieść swoje propozycje w sekcji komentarzy poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Polski deweloper CD Projekt RED zrezygnował ze swoich planów stworzenia gry wieloosobowej dla Cyberpunk 2077. To, co miało być dedykowaną ofertą online, oddzielną od gry podstawowej, teraz będzie stanowić część nowej strategii, którą zespół wdraża, w miejscu, w którym wszystkie jego franczyzy w jednym dniu otrzymają dodatkowy tryb dla wielu graczy. Jest to inicjatywa mocno idąca naprzód, co oznacza, że może istnieć możliwość, gdzie Wiedźmin 4 będzie pierwszym tytułem w przygotowaniu, do którego CD Projekt RED może przyjąć takie podejście.
       
      Wiadomość została potwierdzona w ramach telekonferencji, podczas której prezes i dyrektor generalny Adam Kiciński powiedział: „Wcześniej zasugerowaliśmy, że nasz następny triple-A będzie wieloosobową grą Cyberpunk, ale teraz zdecydowaliśmy się to ponownie przemyśleć. Biorąc pod uwagę nasze nowe, więcej systematyczne i zwinne podejście, zamiast skupiać się głównie na jednym dużym doświadczeniu online lub grze, skupiamy się pewnego dnia na wprowadzeniu trybu online do wszystkich naszych franczyz”.
       
      Kiciński wyjaśnił wtedy, że CD Projekt RED zmienia swoje podejście, aby przyszłe tytuły mogły obsługiwać elementy online. „Pracujemy więc nad określonymi funkcjami, które usprawnią nasze [gry] dla jednego gracza, ale nie pracujemy nad wypuszczeniem następnej gry [jako] wielkiej gry online. Dlatego będziemy ulepszać nasze gry dla jednego gracza za pomocą funkcji online”. Twierdzi, że komponenty sieciowe pracują w studiu już od ponad dwóch lat, a te mechanizmy będą „bardzo ekscytujące dla graczy”, gdy zostaną ujawnione.
       
      „Podkreślmy to tutaj, CD Projekt Red tworzy gry RPG AAA oparte na fabule dla jednego gracza - to się nie zmienia. To, co się zmienia, to nasze długoterminowe podejście do online. Chodzi nam o zapewnienie miejsca, w jakim będziemy odpowiednio przygotowani do wdrażania elementów online, w naszych grach, w których mają one sens. Nie chcemy przesadzić ani stracić naszego DNA dla pojedynczego gracza. Chcemy podjąć przemyślane kroki, aby zbudować solidne możliwości online”.
       
      Anulowanie tego projektu dla wielu graczy może w krótkim czasie przynieść miłą wiadomość dla fanów dewelopera, ale z pewnością wygląda na to, że przyszłe projekty będą miały jakiś komponent dla wielu graczy. Na razie CD Projekt RED wciąż jest zajęty naprawianiem Cyberpunk 2077. Patch 1.2 dał radę z mniejszą liczbą awarii i lepszą wydajnością na PlayStation 5, ale jeszcze znajdzie się kilka błędów, które trzeba będzie naprawić, m.n. wizerunek marki w firmie Sony, której nadal próżno nam szukać w PS Store - już od ponad trzech miesięcy.
       
       
      Jak reagujesz na te wiadomości? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
  • Statystyki forum

    13 480
    Tematów
    48 138
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 9 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 549
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    Badiz971
    Najnowszy użytkownik
    Badiz971
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.