Jump to content

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Read more...

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Pitterekk

Arcade User
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Punktów Arcade

    0 [ Przekaż ]

Pitterekk last won the day on October 6 2013

Pitterekk had the most liked content!

Community Reputation

1 Średnia

About Pitterekk

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/17/1990

Informacje o profilu

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Lubię grać w:
    Wyścigi

Konsole

  • Xbox :
    v1.1
  • Xbox One :
    Brak

Kontakt

  • Gadu-Gadu:
    4426825
  1. Znalazłem kilka spolszczeń, jeśli by ktoś szukał na zewnętrznym serwerze: http://www.mediafire.com/?6198y12gjltvi#myfiles
  2. Czy jest szansa na dorwanie jeszcze spolszczeń z tego tematu ? szkoda że linki padły
  3. W skrócie dokładnie tak jak napisał MrMajst3r - ztestowałem IGR i chodzi wyśmienicie. a wszystko w końcu przylutowałem tak jak było kiedyś - biosu zmieniał nigdy już nie będe, więc zadecydowałem że tak będzie najbezpieczniej. Dziękuje Panowie za pomoc
  4. po kilku stoczonych bojach udało mi się w końcu zmienić bios. Załadowałem M8PLUS v16 z compatible IGR - i było bez zmian, załadowałem ten sam bios ale z IGR quick i in game reset działa - no co najmniej z 6x użyłem w różnych grach w różnych momentach i miód malinka. jak na mojej 1.1 płycie Więc ostatni problem - co z tym rezystorem i masowaniem jego ? Zauważyłem że kilka razy przez ekran przebiega taka jakaś dziwna kreska - jak by coś z obrazem było odrobine coś nie tak. poprzednio tego raczej nie było. Niby jest ok wszystko ale troszkę mnie to zaniepokoiło. Powiedźcie mi Panowie, czy tego
  5. Gentoox dał rade z dysku, btw. myślałem że jak da się uruchomić go z poziomu menu - z płyty twojego instalera to oznacza iż nie trzeba go kopiować na dysk. No nic udało się. wgrałem bios m8plus v16 z twojego instalera oczywiście 256k - nic lepszego wgrać się chyba nie da ? (ma on obsługę dużych dysków ?) Xbox z nowym biosem chodzi jakby szybciej, choć może to jakieś głupie wrażenie. Tylko że teraz niestety IGR w ogóle nie jest aktywne - tzn w dashboardzie działa poprawnie jak należy. Ale jak odpalę grę i wciskam 4 przyciski naraz to nic się nie dzieje. W opcjach unleashX niestety nie ma włąc
  6. przylutowałem D0 z chipa do tego rezystora na płycie bezpośrednio - natomiast kabelek od tego miejsca do masy odlutowałem. konsola zachowuje się tak samo jak przedtem, IGR nie działa nadal(czarny ekran), i flashowanie przez evoxa z płyty od gangstera również nie działa (flash is not writable) co teraz ? przylutować ten kabelek do masy z powrotem, i D0 zostawić tak jak teraz jest przylutowane (czyli w sumie łączy się do tego miejsca co powinno i kabelek łączy to z masą jeszcze.. ) Gentoox Loader coś mi nie działa chyba, albo ja nie umiem go obsługiwać, uruchamia się i w kółko wysuwa płytę i c
  7. rezystor ten ma 680 ohm. Podłączony jest on do jakiejśtam ścieżki idącej sobie "dalej" i do punktu LFRAME,czyli punktu do którego mam przylutować właśnie D0 wg schematu alladinowego. Co ciekawe od właśnie Lframe idzie kabelek do masy. widać to doskonale na załączonym zdjęciu: mam przylutować D0 chipa do tego rezystora w miejscu połączenia kabelkiem z masą ? Równie dobrze mógłbym to do masy przylutować co było by chyba bez sensu?. Wydaje mi się że trzeba ten kabel od masy odlutować? Nie wiem, wole zapytać 3x niż przylutować i potem zobaczyć tylko dymek.
  8. myślałem że oryginał skoro ma oznaczenia na wszystkich elementach. D1 to literówka Rozumiem że d0 mam przylutować np. tutaj jak na obrazku: http://pictures.xbox-scene.com/hsdemonz/Xenium_1_6_Diagrams/1.6-top-bottom.jpg i co z tym kabelkiem i jakimś rezystorkiem małym pod spodem, na schematach aladdina nie ma tego uwzględnionego ? nie lepiej go wylutować ?? żeby czegoś teraz nie spalić lutować umiem nie ma problemu
  9. Witam serdecznie. Pacjent to xbox 1.6 z chipem alladin. Zazwyczaj nie działa on jak powinien. Konsola pokazuje czarny ekran i trzeba ją wyłaczyć na 5 sekund z sieci bo włączenie i wyłączenie przyciskiem nic nie daje. Doszedłem do wniosku że zapewne uaktywnia się orginalny bios po zrobieniu IGR - który np. jest uwalony, lub przez to że dysk jest odblokowany - i stąd black screen. Alladin jest prawdopodobnie orginalny(?). Nie ja go montowałem, i jest on w tej konsoli kilka lat (mam to od 1 właściciela). Wlutowany jest tak że działa "zawsze"... Dopóki nie użyje igr. zamieszczam fotki jak to jest
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.