Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Gangst3r

Administrator
  • Liczba zawartości

    30 700
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    72
  • Punktów Arcade

    285,040 [ Donate ]

Ostatnia wygrana Gangst3r w dniu 22 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają Gangst3r punkty reputacji!

Reputacja

601 Świetna

O Gangst3r

  • Tytuł
    Naczelny Admin
  • Urodziny 08.04.1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Lubię grać w:
    Przygodowe

Konsole

  • Xbox :
    v1.1
  • Xbox One :
    Xbox One S 1Tb
  • Xbox Live :
    Gangst3r PL
  • PSN :
    Gangst3rPOL

Kontakt

  • Strona www:
    https://xboxarcade.pl

Ostatnie wizyty

20 298 wyświetleń profilu
  1. Zgadzam się z tym, tym bardziej, gdy mało kto spodziewał się, że po prawie 20 latach jeszcze ktoś będzie tworzył tak rozbudowane akcesoria do tej konsoli. Spotkać się zawsze można, ale jak swojego x-klocka trzymam na mieszkaniu w DE To było dobre 10 lat temu jak nie lepiej a pada zrobiłem i do dziś działa Może jednak się uda, chętnie bym zobaczył takiego Xbox'a w akcji... Albo po jakiejś imprezie wspólnie ukończymy ten projekt
  2. Tam jak wspominałem wstawiam poniżej fotki gotowego zestawu Xbox 1.4 Skeleton Black Edition Dla przypomnienia: - Xbox v1.4 z procesorem 1.4Ghz na podstawce N64 Freak w obudowie Skeleton Black (przeźroczysta czerń) sprowadzona z Japonii za 60€ - 128MB RAM dla lepszej stabilności i emulacji - Dysk 2TB z adapterm Startech (oryginał) działa z UDMA5 - XboxHD+ (HDMI MOD) od MakeHz - Project Stellar (Modchip) od MakeHz - Xerc2 XE (oryginał) do uruchamiania konsoli z pilota - Noctua Fan 60mm z adapterem - Usunięty kondensator zegara - poprawione ści
  3. To już ostatni, nie zamierzam więcej eksperymentować, po za tym dla kilku klasyków, które odpalam aktualna konfiguracja w zupełności wystarczy. Do modowania mam inne egzemplarze Nie myślę o tym, chociaż cały czas chciałem mieć unikatowego Xbox'a, który wyróżniałby się na tle innych. Myślę, że jutro zrobię dokładne fotki płyty głównej, całego zestawu i menu Takie małe archiwum mojego ostatniego Xbox'a.
  4. Mam ten wynalazek i fajnie to działa, ale jedna wolę to. Działa z padami Bluetooth (już testowałem Elite Series V2), ale dopiero po zakupie 8BitDO (brązowy adapter) umożliwia grę na niemal każdym kointrolerze.
  5. Do konsoli wleciał ostateczny mod - Project Stellar... Teraz zmodyfikowane CPU nie wymaga patchowania gier, ponieważ oprogramowanie modchipa Stellar wspiera konsole z CPU 1.0Ghz - 1.4Ghz a co najważniejsze. Project Stellar rozwiązuje tym samym problemy z grami działającymi zbyt szybko, co dla mnie miało wielkie znaczenie, tym bardziej, że lista niekompatybilnych gier była spora, a znajdowały się tam takie klasyki jak seria GTA czy RallySport Challenge. Projekt na dzień dzisiejszy jest podłączony do sieci Xbox Live, ma zmodyfikowany system XBMC4 Gamers i podpięty HDD na UDMA5.
  6. Kupiłem zwykły Access Point wpinany w RJ45 i zasilany USB
  7. Gangst3r

    Czy można?

    Gry nie są kompatybilne wstecz, czyli kopii tej samej gry pudełkowej z Series X | S nie uruchomisz na Xbox One. Działa to tylko w przeciwnym kierunku.
  8. Gangst3r

    DRUGA STRONA PŁYTY XBOX ONE

    Można śmiało przesłać foto. Kupującemu bardziej chodzi o stan nośnika po stronie odczytu (zarysowania, plamy, uszkodzenia fizyczne itp.)
  9. Ja swoją konsolą nie muszę się chwalić, natomiast ostatnio wylądował nowy dashboard - XBMC4Gamers. Kondensatory wymienione, płyta wyczyszczona, pasty zmienione, ale musze jeszcze jakieś lepsze pasywne chłodzenie założyć na CPU oraz naprawić ścieżki zasilania, bo włącza się po podłączeniu kabla...
  10. Czyli było to co kiedyś u mnie, tak jak pisałem wyżej. Czasem nie ma co za głęboko szukać problemu i zaczynać od tych najbardziej prostych przyczyn.
  11. To może u kolegi jest słabsze napięcie w gniazdkach i nie uciągnie konsoli Sprawa wygląda dziwnie i ciężko będzie znaleźć przyczynę na odległość
  12. Miałem kiedyś podobny problem i to w kilku przypadkach. Oczywiście wszystkie były racjonalne i proste do usunięcia, np. źle podpięta taśma IDE lub brak zworki na adapterze dysku SATA. Natomiast taki przypadek spotkał mnie na oryginalnym zasilaczu Xbox'a. Wtyczka tak zaśniedziała, że pojawiał się problem zasilaniem. Twój przypadek wygląda bardzo dziwnie, więc moim zdaniem musisz sprawdzić działanie u kolegi na tych samych kablach AV i zasilających co u siebie..
  13. Gangst3r

    xbox classic hdd dead

    Jeśli masz konsolę z modchipem, a tak napisałeś powyżej to wystarczy prosta podmiana dysku i użyć płyty z instalatorem np. z naszego forum.
  14. W EVTool z tego pamiętam mogłeś zapisać sobie rozmiar biosu na wyjściu, w sumie kiedyś flashowałem bank 512kB na TSOP biosem 256kB i nic się nie stało. Nie mniej jednak przestrzegam instalacji tego biosu bezpośrednio do pamięci Flash.
  15. Rozmiar biosu to 256kB a flashujesz tak jak wszystkie inne dostępne biosy na konsoli. Pamiętaj, że flashowanie pamięci Flash wiąże się z ryzykiem, dlatego preferuję, montaż modchipa i na niego wgrać bios ISO odpalasz z dysku, nieważny jest rodzaj nośnika. Zarówno SSD i HDD są rozpoznawane przez konsolę. Link do biosu Cerbios v2.0.2 - https://mega.nz/file/8FVGzazJ#-JssV04G-7qzQeicz5k9DqAcS0QfVuCV2-BA8OhRVcI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.