Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • 73 wpisy w tej kategorii

    1. Aktualizacja Nintendo Switch System 13.2.0 jest już dostępna

      Po kilku dość ekscytujących aktualizacjach oprogramowania układowego, takich jak obsługa Bluetooth Audio czy aktualizację stacji dokującej. Wersja 13.2.0 koncentruje się na poprawie stabilności i poprawie ogólnego doświadczenia użytkownika.
       
      Oto pełne informacje o aktualizacji, dzięki uprzejmości oficjalnej strony pomocy technicznej Nintendo:
       
      Wersja 13.2.0 (dystrybucja 30 listopada 2021 r.)
      Ogólne ulepszenia stabilności systemu w celu zwiększenia komfortu użytkowania.  
      Jeden z użytkowników Nintendo Switcha o nicku OatlmealDome ujawnił kilka dodatkowych informacji na temat możliwych zmian w tej wersji oprogramowania, co prawda nie są one jakieś znaczące dla typowego użytkowania, a całość zamieszczamy wyłącznie jako ciekawostka:
       
      Czy pobrałeś już najnowszą aktualizację oprogramowania dla Switcha? Zauważyłeś coś więcej w tym wydaniu aktualizacji? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      545 wyświetleń
    2. Kontrolery Switch N64 i Sega Mega Drive są już dostępne w przedsprzedaży

      Nintendo wreszcie ogłosiło i dodało do oferty swoje nowe kontrolery N64 i Sega Mega Drive zaprojektowane dla Switcha, które można teraz zamówić w przedsprzedaży (aktualnie najbliżej na niemieckiej stronie).
       
      Oba są dostępne za 49,99 EUR za sztukę na oficjalnej stronie Nintendo. Wysyłka rozpocznie się 25 października i możesz zamówić cztery kontrolery na jednym koncie Nintendo. Pamiętaj – musisz być zalogowany, aby odebrać te zamówienia przedpremierowe:
      Kontroler Nintendo 64 Kontroler Sega Genesis  
      Oczywiście kontrolery będą idealne do grania w gry N64 i Genesis dostępne w usłudze, choć zdecydowanie nie są tanie to zapewnią najlepsze wrażenia podczas grania w oryginalne tytuły z tych konsol.
       
      Czy dostaniesz jeden z nich? Może jedno i drugie? Daj nam znać w zwykłym miejscu.

      0 komentarzy
      163 wyświetleń
    3. Nintendo Switch Online - Gry z N64 będą uruchamiane w 60Hz

      W zeszłym miesiącu Nintendo ujawniło informację o dodaniu gier z Nintendo 64w usłudze Nintendo Switch Online (coś w stylu Game Passa) co spotkało się głównie z pozytywnym odbiorem przez fanów, chociaż jeden fakt uniemożliwiał im w pełni się cieszyć tą zapowiedzią. Na materiale prasowym pokazanym podczas Nintendo Direct zasugerowano, że europejscy gracze mogą być zmuszeni do uruchamiania gier w wolniejszym trybie odświeżania 50 Hz na rzecz moliwych do uzyskania 60Hz.
       
      Na szczęście w nieco zaskakującym posunięciu firma odniosła się nie dawno do tej sprawy w oficjalnym oświadczeniu, potwierdzając, że wszystkie europejskie gry z N64 będą dostępne w 60 Hz.
       
       
          Tak więc wszystkie gry będą działać z częstotliwością 60 Hz, a niektóre będą również dostępne w oryginalnych trybach odświeżania dla regionu europejskiego PAL 50 Hz. To z pewnością doskonała informacja dla wszystkich fanów.
       
      Dla zainteresowanych przypominamy, że jest możliwość nabyć oryginalnego ultra dziwnego pada z konsoli N64 dla konsoli Nintendo Switch, którego w niektórych grach wygodniej trzymało siego bokiem  Pad jest bezprzewodowy i dostępny w oficjalnym sklepie Nintendo.
       
       
      Czy jesteś zadowolony z wiadomości o dodanie ponadczasowych klasyków do serwisu Switch Online? Jak zawsze, podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      163 wyświetleń
    4. Koei Tecmo oficjalnie ogłasza Atelier Sophie 2, które pojawi się na Switchu w lutym

      Koei Tecmo i Gust oficjalnie zapowiedzieli RPG Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream na Nintendo Switch i wiele innych platform. Zachodnia premiera ukaże się w przyszłym roku 25 lutego 2022 roku.
      Jest to ten sam tytuł, który został wcześniej "ujawniony" przez Australijską Radę Klasyfikacyjną w zeszłym miesiącu i jest kontynuacją Atelier Sophie: The Alchemist of the Mysterious Book.
       
       
      Jak pokazano w zwiastunie, pojawi się również limitowana edycja, która oprócz samej gry będzie zawierać kod do pobrania unikatowego kostiumu, ścieżkę dźwiękową, artbook, naszyjnik z breloczkiem oraz plakat. Zamówienia przedpremierowe są dostępne na stronie internetowej NIS America.
       
      Czy dodasz tą grę do swojej listy życzeń Nintendo Switch na 2022 rok? Jakie są Twoje pierwsze wrażenia odnośnie tytułu? Daj nam znać poniżej w sekcji komentarzy.

      0 komentarzy
      207 wyświetleń
    5. Patent ujawnia, że Nintendo pracuje nad technologią upscalingu

      Patenty są zawsze dość intrygującą rzeczą do śledzenia w branży technologicznej - czasami reprezentują pomysły i produkty, które nigdy nie ujrzą światła dziennego, ale zdarzają się sytuacje, w których dają wskazówki do przyszłych wydań. Świeżo wydanym amerykańskim zgłoszeniem patentowym może być to drugie, ponieważ dotyczy technologii, która może pozwolić Nintendo na zwiększenie efektów wizualnych w swoim sprzęcie.
       
      Otwarta 25 marca 2020 r. i opublikowana publicznie 30 września, aplikacja nosi tytuł "systems and methods for machine learned image conversion" (systemy i metody konwersji obrazów wyuczonych maszynowo") i chociaż początkowy język może być headscratcherem, jest to zasadniczo pomysł podobny do DLSS firmy NVIDIA. To skrót od Deep Learning Super Sampling w przypadku NVIDIA, który działa na niektórych swoich procesorach graficznych, aby zwiększyć rozdzielczość i jakość obrazu w czasie rzeczywistym, a jednocześnie jest niezwykle wydajny i zapewnia, że karta graficzna jest mniej obciążona. To imponująca technologia, która była w centrum wielu rozmów o tym, jak Nintendo może wyprodukować nowe przenośne urządzenie w stylu Switch, które wyświetla obraz o wyższej rozdzielczości, a jednocześnie pracuje z niską mocą wyjściową.
       
      To, co sprawia, że ta aplikacja jest intrygująca, to fakt, że Nintendo wyraźnie bada to wewnętrznie - powiązaną stroną w aplikacji jest Alexandre Delattre, który jest współzałożycielem Nintendo European Research and Development. W "prowadzeniu" patentu uznano również, że jest to obszar badany w całej branży:
       
      Ostatecznie nie powinno dziwić, że Nintendo bada skalowanie poprzez uczenie maszynowe, ponieważ prawdopodobnie będzie to istotny czynnik, jeśli firma zdecyduje się zachować format w stylu Switcha, oferując jednocześnie większą wierność graficzną w przyszłości. Interesujące jest również to, czy Nintendo będzie nadal wykorzystywać technologię NVIDIA w przyszłych urządzeniach; jeśli opracuje własne rozwiązanie, może nie potrzebować narzędzi DSSL od firmy NVIDIA. Oczywiście, w zależności od tego, co i komu powierzą, istnieją doniesienia, że jednostki rozwojowe "rozdzielczości 4K" są już bliskie ujawnieniu publicznemu.
       
      Daj nam znać, co myślisz w komentarzach!

      0 komentarzy
      199 wyświetleń
    6. Nowa aktualizacja Switcha umożliwia użytkownikom udostępnianie dłuższych wiadomości na Twitterze

      Nintendo wydało aktualizację 13.0.0 dla Switcha i jest to jedna z największych aktualizacji oprogramowania układowego, jakie pojawiły się od jakiegoś czasu.
       
      Obejmuje obsługę dźwięku Bluetooth, aktualizację stacji dokującej Switch OLED, a nawet nową aktualizację dla kontrolerów Joy-Con. Wielu użytkowników nadal przesiewa tę aktualizację, aby zobaczyć, co jeszcze ukrywa, i wydaje się, że kolejnym odkryciem jest możliwość publikowania przez użytkowników dłuższych tweetów w systemie hybrydowym.
       
      Jak zauważył jeden z użytkowników Tweetera liczba znaków została zwiększona ze 140 do 280. Oto wpis:
        Nawet jeśli nie korzystasz z Twittera, zawsze miło jest widzieć takie ulepszenia i powinny pomóc każdemu, kto chce podać nieco więcej informacji lub kontekstu podczas publikowania zrzutu ekranu z gry.
       
      Czy pobrałeś już najnowszą aktualizację oprogramowania dla Switcha? Czy zauważyłeś tę niewielką zmianę? Czy w ogóle publikujesz zrzuty ekranu z gier wideo w mediach społecznościowych? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      192 wyświetleń
    7. Nvidia Shield zamyka dostęp do gier z Nintendo Wii w Chinach

      Plotki z 2017 roku stały się prawdziwe, ponieważ potwierdzono, że Nintendo wyda wybrane porty Wii działające w rozdzielczości 1080p HD, 60 FPS na Nvidia Shield w Chinach.
       
      Zaczęło się od wydania Super Mario Galaxy, a następnie inne tytuły, takie jak Donkey Kong Country Returns, The Legend of Zelda: Twilight Princess, New Super Mario Bros. Wii, Punch-out! i Mario Kart Wii.
       
      Starszy analityk Niko Partners Daniel Ahmad (źródło, które pierwotnie udostępniło te informacje) - ujawnił, że możliwość pobierania tych gier jest obecnie w trakcie zamykania. Chociaż gry są "nadal dostępne" w przypadku zakupu, to nie jest jasne, jak długo uwierzytelnianie serwera będzie nadal działać.
       
       
       
      To wszystko było częścią umowy partnerskiej z firmą Nvidia, która dostarczała dla Nintendo Switch układy scalone oparte na technologii "System-on-a-chip" Tegra (zintegrowane CPU z GPU), ta współpraca była kontynuowane nadal w 2019 roku, ale japoński gigant gier wideo teraz oficjalnie ogłosił partnerstwo z nowym producentem tego typu układów - a jest nią chiński gigant Tencent.
       
      W grudniu ubiegłego roku hybrydowy system Nintendo sprzedał ponad 1,3 miliona sztuk w Chinach - prawie dwukrotnie więcej, niż łączna sprzedaż PlayStation 4 i Xbox One w tym samym okresie. Daniel Ahmad odniósł się również do sukcesu Switcha w kontynuacji do oryginalnego wpisu w serwisie Tweeter:
       
       
       
      Zmiana dostawcy układów scalonych ma ograniczyć koszty produkcji hybrydowej konsoli, która oczywiście powinna się przełożyć na poprawienie wyników sprzedaży Nie wiadomo jednak kiedy Nintendo ma zamiar wprowadzić konsole z nowym tańszym układem od Tencent na inne rynki, niż chiński.

      0 komentarzy
      190 wyświetleń
    8. Ten ultra-rzadki egzemplarz oryginalnej gry Zelda na NES'a został sprzedany za 870.000 dolarów

      Nie tak dawno, super-rzadka wersja Super Mario Bros. zostało sprzedane na aukcji za 660.000 dolarów, a teraz przyszła kolei na The Legend of Zelda na konsolę NES.
       
      Tak, w szalonym świecie, w którym teraz żyjemy, ludzie kupują trudne do znalezienia katridże z grami retro za szalone sumy. Gra o której mowa to kopia z 1987 roku -  jest zapieczętowana i oznakowana klasą dziewiątą "Rev-A", co oznacza, że to wczesna wersji produkcyjna stosowana tylko na kilka miesięcy przed premierą - cena szybko przekroczyła 110.000 dolarów, a do końca zostało jeszcze pięć dni.
       
      Heritage Auction mówi, że może to być jedyna kopia tej konkretnej wersji, który kiedykolwiek będzie miał okazję zaoferować. Uważa się, że istnieje tylko jedna zapieczętowana taka kopia, która istnieje i nie ma mowy, że kolejna tak wysoko oceniona trafi do sprzedaży.
       
      Podczas gdy wielu z nas może nie być w stanie rozwidlić jak można dać tak wiele na kopię oryginalnej Legend of Zelda, to uspokajamy - za znacznie mniejsze kwoty zawsze możesz kupić używaną kopię lub po prostu uruchomić bibliotekę NES Nintendo na Switchu i tam zagrać w oryginalną przygodę Linka.
       
      Oficjalne po zakończeniu aukcji kwota jaką osiągnęła sprzedaż oryginalnej wersji gry Zelda na NES'a wyniosła 870.000 dolarów! Kwota przebiła rekord sprzedaży poprzednio wystawionej gry Super Mario Bros., która wynosiła 660.000 dolarów.
       
      Co myślisz o wydawaniu dużych kwot pieniędzy na gry wideo? Zostaw komentarz w dół poniżej.

      0 komentarzy
      234 wyświetleń
    9. Nintendo obawia się, że popularna strona z grami (ROM) może powrócić

      Nintendo wyraziło obawy dotyczące strony internetowej RomUniverse, która umożliwia powrót do sieci w przyszłości.
       
      Przedstawiciele prawni firmy niedawno rozmawiali z założycielem tej strony internetowej, Matthew Stormanem, który najwyraźniej nie wykluczył powrotu - nawet kazano mu zapłacić Nintendo 2,1 milionów dolarów odszkodowania na początku tego roku. W rzeczywistości operator strony internetowej złożył wniosek o usunięcie odszkodowania - argumentując, że Nintendo nie ucierpiało i kwestionując, czy prawa autorskie do gier zostały zarejestrowane w tym czasie.
       
      Jedynym zapewnieniem Stormana dla prawnika Nintendo jest to, że ponowne uruchomienie witryny nie będzie zawierało tytułów firmy.
       
      Kalifornijski sąd federalny wcześniej zdecydował się nie dać Stormanowi stałego nakazu sądowego, ponieważ Nintendo nie wykazało, że cierpi na "nieodwracalną szkodę", a strona została już zamknięta. Gigant gier wideo zwraca się teraz do sądu o ponowne rozpatrzenie tej decyzji:
      Przedstawicielstwo prawne Nintendo dodatkowo zwraca uwagę na to, w jaki sposób pozwany zlekceważył już wcześniejsze zobowiązania prawne:
       
       
      Na razie RomUniverse pozostaje w trybie offline. Jeśli usłyszymy inne aktualizacje, poinformujemy Was o tym.

      0 komentarzy
      186 wyświetleń
    10. NeoGeo Pocket Color Selection Vol.1 otrzymuje małą aktualizację

      SNK Neo Geo Pocket Color Selection Vol.1 właśnie został zaktualizowany na Nintendo Switch. To uderza grę do wersji 1.0.2.
       
      SNK Global był na tyle miły, aby opublikować pełne notatki patch na w mediach społecznościowych. Aktualizacja zawiera również poprawkę do SNK vs. Capcom: The Match of the Millennium. Oto szczegółowe informacje:
       
      Jeśli wolisz cyfrową kopię tej kompilacji, która zawiera 10 klasycznych gier, 28 sierpnia ukaże się fizyczna wersja.
       
       
      Czy pobrałeś jeszcze tę najnowszą aktualizację? Znalazłeś coś jeszcze? Zostaw komentarz w dół poniżej.

      0 komentarzy
      168 wyświetleń
    11. Joy-Con może służyć jako zdalna migawka dla urządzeń mobilnych

      Czy kiedykolwiek chciałeś zrobić zdjęcie telefonu bez dotykania ekranu, ale nie chciałeś korzystać z funkcji czasowej? Okazuje się, że Nintendo Switch Joy-Con podwaja się jako zdalna migawka.
      Tak, jak pokazał Byotan na subreddicie Nintendo, możesz używać Joy-Con do robienia zdjęć telefonem. Wygląda na to, że nikt do tej pory tego nie podkreślał, mimo że użytkownicy Switcha już od jakiegoś czasu parują Joy-Con ze swoimi telefonami.
       
       
      Oznacza to, że możesz iść na spacer, sparować Joy-Con za pomocą funkcji Bluetooth, położyć go gdzieś, a następnie zrobić zdjęcie z daleka. Wiedziałeś, że możesz to zrobić? Czy widzisz siebie robiącego zdjęcie w ten sposób? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      250 wyświetleń
    12. Studio odpowiedzialne z Metroi Prime zatrudnia artystę oświetleniowego z DreamWorks

      W ciągu ostatniego roku Retro Studios masowo zatrudniało osoby utalentowane w związku z długo oczekiwanym wydaniem Metroid Prime 4. Chociaż wydaje się, że ten ważny proces zwolnił w ostatnich miesiącach, najwyraźniej studio nie zostało jeszcze ostatecznie rozbudowane.
       
      Witryna fanów Metroid, Shinesparkers, donosi, że „artysta oświetlenia i kompozycji” o imieniu Chad Orr zapisał się do Retro jako starszy artysta oświetlenia. Te informacje pochodzą z LinkedIn. Jego poprzednie projekty są równie imponujące, jak inni rekruci w studiu, a nawet ma kilka wspólnych powiązań.
      Jeśli chodzi o film, pracował nad projektami dla Disneya, takimi jak animacje Moana i Zootopia oraz w DreamWorks Animation nad Jak wytresować smoka 3 i Krudowie 2: Nowa Era.
       
      Podobnie jak inni członkowie zespołu, pomógł Sony Santa Monica przy God of War, a także zdobył kilka nagród za tytuł Jak wytresować smoka 3. Pomagał również Sony Pictures Imageworks. Możesz sprawdzić jego sceny na Vimeo.
      To samo źródło zauważa, że oferty pracy dla artystów zajmujących się oświetleniem i środowiskiem zniknęły ze strony internetowej Retro - co może sugerować, że firma wypełniła wszystkie te miejsca. Wygląda na to, że na stronie pozostało tylko kilka miejsc pracy, więc być może ten projekt w końcu zyskuje na popularności.
       
      Najnowszy rekrut Retro dołączy do całego grona utalentowanych osób w studiu - w tym osób, które wcześniej pracowały przy hitowych tytułach, takich jak Halo, Call of Duty, Borderlands, Battlefield i Grand Theft Auto.
       
      Rozwój Metroid Prime 4 został pierwotnie wznowiony w Retro Studios w styczniu 2019 roku. Jak myślisz, kiedy faktycznie zobaczymy tę grę? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      218 wyświetleń
    13. Nintendo myśli nad przywróceniem serii F-Zero, lecz jak do tej pory nie ma na nią pomysłu

      Jeśli zapytasz któregokolwiek fana Nintendo, jaką serię chcieliby dziś wskrzesić na Nintendo Switch, to istnieje spora szansa, że w odpowiedzi pojawiło by się hasła "F-Zero".
      Futurystyczna seria wyścigowa zadebiutowała na SNES na początku lat 90. i chociaż od tamtej pory doczekała się kilku kontynuacji,  to od czasu premiery F-Zero Climax na Game Boy Advance w 2004 r. nie został nawet zlokalizowany poza Japonią.
       
      Jeśli szukasz natomiast ostatniej wersji wydanej na konsolę domową, to musisz cofnąć się o 18 lat wstecz do czasów GameCube'a na którego dostępny był F-Zero GX. Czy odświeżenie marki F-Zero ma szanse w najbliższych latach?
      W rozmowie z IGN, były pracownik Nintendo Takaya Imamura - który pracował nad tytułami takimi jak F-Zero i The Legend of Zelda: Majora's Mask podczas swojej 32-letniej kadencji w firmie - powiedział, że chociaż seria nie jest „martwa” jako taka, trudno jest ją wskrzesić:
       
      Komentarze Imamury przypominają te wypowiedziane przez Shigeru Miyamoto w 2012 roku, który powiedział, że był „zdziwiony”, gdy ludzie chcieli nowego tytułu z tej serii, ponieważ uważał, że Nintendo osiągnęło wszystko, co można było zrobić z tą serią:
      Mimo to Imamura jest nieugięty, to nie oznacza, że F-Zero odszedł na zawsze. Chociaż nie jest już z Nintendo, zapewnia IGN, że franczyza wciąż ma przyszłość - co może sugeruje, że w firmie trwają obecnie projekty, które może potencjalnie doprowadzić do nowej wersji F-Zero.

      0 komentarzy
      206 wyświetleń
    14. Profesjonalny kontroler marki PowerA dla Nintendo Switch już dostępny w przedsprzedaży

      Jeśli chcesz przenieść swoje sesje gier Nintendo na wyższy poziom, możesz sprawdzić nowy kontroler bezprzewodowy Fusion Pro firmy PowerA dla Nintendo Switch. Dzięki niej „materiały najwyższej jakości i funkcje gier na profesjonalnym poziomie” są na wyciągnięcie ręki.
       
      Ten „wysokiej jakości” projekt obsługujący technologię Bluetooth obejmuje wymienne panele czołowe (czarno-białe), wbudowane pierścienie przeciwcierne, przyciski z możliwością mapowania i dostosowywalne łopatki, wymienne drążki i futerał ochronny zapewniający bezpieczeństwo kontrolera i komponentów. Jest nawet gniazdo audio 3,5 mm, obsługa przewodowa i bezprzewodowa (działa do 20 godzin na jednym ładowaniu) i sterowanie ruchem.
       
       
      Zamówienia w przedsprzedaży są teraz dostępne na stronie internetowej PowerA za 99,99 USD (ok. 375 PLN), a każdy kontroler jest objęty dwuletnią gwarancją.
       
       
       
      Czy byłbyś zainteresowany wysokiej jakości kontrolerem Switch, takim jak ten? Zostaw komentarz poniżej.







      • Gangst3r
      0 komentarzy
      197 wyświetleń
    15. Najnowsza aktualizacja oprogramowania Switch'a najwyraźniej dodała obsługę dźwięku przez Bluetooth

      Ostatnia aktualizacja oprogramowania układowego Nintendo Switch 12.0.0 może nie wydawać się zbyt duża w oparciu o oficjalne informacje o łatkach, ale według dataminerów posiada o wiele bardziej ekscytujące informacje od jego zaplecza.
      Dzięki dochodzeniom w związku z aktualizacją - sugeruje się, że „nowa” stacja dokująca dla Switch'a może być w drodze, podobno odkryto informacje, że ta najnowsza aktualizacja dodała do systemu nowy sterownik Bluetooth do obsługi dźwięku.
       
      Te informacje po raz kolejny zostały udostępnione przez dobrze znany dataminer Nintendo OatmealDome:
       
      Jak dodatkowo zauważył, dźwięk Bluetooth był „bardzo pożądaną funkcją” na Nintendo Switch przez jego użytkowników, a ponieważ słuchawki Bluetooth stają się coraz bardziej powszechne, jesteśmy pewni, że wielu graczy doceniłoby możliwość podłączenia niektórych bezprzewodowych zestawów słuchawkowych do ich systemu.
       
       
      Aby zwalczyć brak wsparcia dla bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, przez lata widzieliśmy kilka firm zewnętrznych wypuszczających klucze sprzętowe, które podłączają się bezpośrednio do Switcha.
       

       
      Więc co o tym myślisz? Czy to brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, czy myślisz, że Nintendo może wreszcie sprawić, że urządzenia audio Bluetooth będą kompatybilne z Switch? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      489 wyświetleń
    16. Aktualizacja systemu Nintendo Switch 12.0.0 jest już dostępna

      W zeszłym miesiącu pojawiły się doniesienia o niewielkiej aktualizacji systemu, które zmierzały na konsolę Switch, lecz zamiast tego Nintendo postanowiło przeskoczył ów "mini-aktualizację" prosto do wersji 12.0.0.
       
       
      Wydawałoby się, że skoro pomijając niewielkie zmiany aktualizacji z obecnego systemu 11.0.1 Nintendo przechodzi o numerek wyżej może oznaczać, że otrzymamy sporo nowości. Jeśli liczyłeś na takie rzeczy, jak foldery, motywy i różne inne ekscytujące funkcje, to niestety przykro nam to mówić, ale nic takiego nie znajdziecie w wydaniu 12.0.0. Zamiast tego ta najnowsza aktualizacja rozwiązuje problem związany z funkcją zapisywania danych kopii zapasowych oraz kilka innych problemów.
       
      Oto pełne zestawienie oficjalnych informacji o łatkach, dzięki uprzejmości witryny Nintendo:Ver. 12.0.0 (wydany 5 kwietnia 2021 r.)
      Znany dataminer OatmealDome udostępnił również dodatkowe informacje o wersji 12.0.0:
       
       
      Ta aktualizacja jest kontynuacją wersji 11.0.1, która została wydana w grudniu ubiegłego roku i rozwiązała szereg problemów, które wystąpiły w wersji 11.0.0. Dowiedz się więcej na ten temat w naszym poprzednim poście.
       
      Czy pobrałeś już tę aktualizację? Zauważyłeś coś jeszcze? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      253 wyświetleń
    17. Fan zbudował największe na świecie działające Nintendo Switch

      Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak by to było grać na gigantycznym Nintendo Switchu? Cóż, to samo przyszło na myśl pewnemu Youtuberowi - Michael „The Casual Engineer” Pick, który postanowił zbudować w pełni funkcjonalną większą wersję (niekoniecznie) przenośnej konsoli.
       
      Efekty jego pracy możecie podziwiać nabmateriale wideo zamieszczonym na wstępie tego artykułu - trzeba przyznać, że efekt końcowy robi ogromne wrażenie. Wszystkie przyciski działają, a nawet jest zasilany przez zwykłych rozmiarów Joy-Cony - które w razie potrzeby można łatwo wymienić. Całość jest połączona z 65" ekranem TV z rozdzielczością 4K.
       
      W powyższym filmie Michael omawia szczegóły tego, jak dokładnie się do tego zabrał. Na przykład wydrukowano na nim przyciski 3D. Podsumowując, ten gigantyczny Switch ma wymiary 30" na 70" cali, waży 29,48 kg i jest o 650% większynod standardowej jednostki.
       
      Trzeba przyznać, że efekt końcowy tego inżyniera jest piorunujący, choć samo granie już nie koniecznie ponieważ przez swoje gabaryty nie ma fizycznej możliwości komfortowego grania to sam pomysł i wykonanie zasługują na wielkie brawa.
       
      A wy co sądzicie o największej na świecie konsoli Nintendo Switch? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
       

      0 komentarzy
      546 wyświetleń
    18. Wii U otrzymuje pierwszą aktualizację oprogramowania systemowego od 2018 roku

      Kto by przypuszczał, że 2021 przyniesienie jakieś nowości dla starszych konsol Nintendo, kiedy ta skupiona jest aktualnie na swoim przenośnym urządzeniu. Produkcja 3DS została już przerwana i firma skupia się teraz całkowicie na Switchu, który ma prawie cztery lata. Pomimo wszystkiego, co dzieje się z tą platformą hybrydową od Nintendo, wydaje się, że gigant gier wideo wciąż ma wystarczająco dużo czasu w swoim napiętym harmonogramie, aby zaktualizować starsze systemy.
       
      W tym konkretnym przypadku mówimy o Wii U. Tablet i konsola zostały właśnie zaktualizowane po raz pierwszy od września 2018 r. Informacje o łatce nie są wcale takie ekscytujące (i wydają się być takie same jak ostatnia partia), ale nadal - to aktualizacja dla Wii U w 2021 roku!
       
      Oto pełna lista, dzięki uprzejmości oficjalnej strony wsparcia Nintendo:
      Ver. 5,5,5 U (1 marca 2021) - Ulepszenia stabilności i użyteczności systemu - Wprowadzono dalsze ulepszenia ogólnej stabilności systemu i inne drobne poprawki, aby poprawić wrażenia użytkownika. Znany dataminer Nintendo, OatmealDome, podzielił się kilkoma dodatkowymi informacjami na temat najnowszej aktualizacji:
       
      Trudno w to uwierzyć, ale tak - to prawda! Układowe oprogramowanie Wii U zostało zaktualizowane w 2021 roku. Konsola, której premiera odbyła się w Kwietniu 2011 roku i zakończyła produkcję w 2017 nadal otrzymuje aktualizacje oprogramowania! 
       
      Będziesz oczyszczać z kurzu swój stary system, aby pobrać to oprogramowanie?

      0 komentarzy
      232 wyświetleń
    19. Super Mario 64 przeszedł metamorfozę z wykorzystaniem ray tracingu dzięki modyfikacjom

      Klasyk, ponadczasowy hit, święty graal - tak można potocznie nazwać grę Super Mario 64, która jako pierwsza z serii o zabawnym hydrauliku przeniosła nas w pełnym świat 3D. Pomimo faktu, że gra miała swoja premierę 23 czerwca 1996, czyli (prawie) 25 lat temu, to nadal cieszy się w sieci dużą popularnością.
       
      Dowodem na to, jest na ten przykład udostępniony niedawno w sieci kod źródłowy Super Mario 64, który został poddany inżynierii wstecznej i w efekcie wydany na PC. Oferując większe możliwości modowania, niż emulacja klasycznej platformy, Nintendo oczywiście próbowało całość zablokować i usunąć z sieci.
       
      Mimo całego zamieszania, w której główną rolę odgrywają prawa autorskie wsparcie dla projektu nadal jest kontynuowane i jeśli masz odpowiednią konfigurację, możesz zagrać w ten port nawet w 60 fps przy rozdzielczości 4K!
      W społeczności trwają prace nad kolejnymi modyfikacjami, w kolejce jest choćby dodanie śledzenie promieni. Aktualnie dostępne są lustrzane odbicia, które też wyglądają realistycznie.
       
      Aby je zaprezentować użytkownik Dario korzystający z Wet-Dry World, ujawnił mod będący w toku od listopada zeszłego roku, dodając realistyczne odbicia i oświetlenia do gry Super Mario 64 dla PC.
      Gra uruchamiana na GeForce RTX 3090 wygląda absolutnie oszałamiająco i jesteśmy ciekawi efektu końcowego.
       
      Tak więc jak widać, pewne gry się nie starzeją i ten przykład jest tego świetnym dowodem!
       
       
      Zainteresowany Super Mario 64 na PC? akie funkcje chciałbyś zobaczyć w najbliższych modyfikacjach? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      538 wyświetleń
    20. 8BitDo ujawnia swój nowy konfigurowalny Arcade Stick dla Nintendo Switch, zamówienia w przedsprzedaży już dostępne

      Nadal szukasz odpowiedniego Arcade Sticka do konsoli Nintendo Switch? Być może zainteresuje Cię najnowszy produkt od firmy 8BitDo. Został zaprojektowany specjalnie dla Switcha i komputera, a według twórcy może mieć więcej funkcji, niż jakikolwiek inny arcade stick, jaki kiedykolwiek powstał.
       
      Produkt od 8BitDo zawiera oprogramowanie Ultimate, bezprzewodową łączność Bluetooth 2.4g i łączność przewodową, „ultra konfigurowalny Arcade Stick”, dynamiczne mapowanie przycisków, a nawet przyciski do ekranu głównego oraz tworzenia zrzutów ekranu konsoli Nintendo Switch.
       
      Kontroler możesz już teraz zamówić w przedsprzedaży w sklepie Amazon za 89,99 USD (ok 332 PLN), który zostanie wysłany w czasie oficjalnej premiery, czyli 30 października 2020 r.
       
      Poniżej lista wszystkich szczegółów technicznych:
      • Kompatybilny z Switch i PC
      • Obsługuje oprogramowanie Ultimate - dostosuj mapowanie przycisków
      • Ultra-moddable Arcade Stick - uniwersalna płyta montażowa obsługuje drążki takich marek jak Sanwa, Seimitsu, Happ i IL Arcade Stick
      • Bezprzewodowy Bluetooth, 2,4g z dołączonym bezprzewodowym odbiornikiem 2,4g i przewodową obsługą za pomocą dołączonego kabla USB-C
      • Przełącznik Quick Toggle dla: pada kierunkowego / lewego drążka analogowego / prawego drążka analogowego
      • 2 dedykowane przyciski makro (P1 / P2)
      • Akumulator 1000 mAh
      • Dedykowane przyciski Home i Screenshot (Zrzut ekranu) dla Switcha
      • Przełącznik trybu dla natychmiastowego przełączania
      • Funkcja Turbo
      • Dynamiczny układ przycisków - mapowanie przycisków zmienia się funkcjonalnie i wizualnie wraz z trybem
       
       
       
      Po raz kolejny firma 8BitDo dała przykład na to, że kontroler nie musi się wyłącznie opierać do jednego systemu oraz części. Opcja zmiany drążka jest bardzo przydatna, dzięki czmu z łatwością będzie można dobrać dla na wygodny markowy zamiennik.
       
       
       
      Poniżej mała galeria przedstawiająca wygląd kontrolera.
       






      • Gangst3r
      0 komentarzy
      737 wyświetleń
    21. Animal Crossing: New Horizons sprzedało więcej kopii, niż cała seria Metroid

      Wczoraj Nintendo ujawniło, że supergwiazda Animal Crossing: New Horizons z 2020 roku sprzedała się już na całym świecie w oszałamiającej liczbie 22 milionów kopii. To w sumie sprawia, że jest to druga najlepiej sprzedająca się gra na Switchu, mimo że jest dostępna tylko przez kilka miesięcy, już wyprzedając takie jak Zelda: Breath of the Wild i Super Smash Bros. Ultimate.
      W innym porównaniu, o którym nie pomyślelibyśmy, że ta imponująca łączna sprzedaż oznacza również, że gra sprzedała się teraz w większej liczbie kopii, niż każda pojedyncza gra z serii Metroid łącznie. Na ten dziwaczny fakt zwrócił nam uwagę Christopher Dring z Reedpop, który wczoraj udostępnił następującą wiadomość w mediach społecznościowych.
       
       
       
      Trudno w to uwierzyć, ale szacunkowa całkowita sprzedaż wszystkich gier Metroid wynosi obecnie 18,23 miliona egzemplarzy na całym świecie. Oczywiście obejmuje to wszystkie gry Prime, stare klasyki i wszystko, aż do Metroid: Samus Returns na 3DS, przy czym przyjmuje się, że liczby są prawidłowe od marca 2020 r.
       

      W grę wchodzi wiele czynników - jak powiedzą wiele niezadowolonych odpowiedzi na tweet Christophera - ale jeśli cokolwiek, powinno to tylko pomóc nam docenić nowe gry Metroid bardziej niż dotychczas. Jako społeczność często oskarżamy Nintendo o pozostawienie swoich mniej znanych marek na śmierć, ale Metroid przez lata widział strasznie dużo miłości, biorąc pod uwagę jego stosunkowo niską sprzedaż. Metroid Prime 4 i jego przegląd rozwojowy są na to kolejnym twardym dowodem.
       
       
      Poniżej lista kilku gier, które znajdują się na szczycie pod względem liczby sprzedanych kopii:
      Wii Sports - 82.90 million
      New Super Mario Bros. - 30.80 million
      Mario Kart 8 Deluxe - 26.74 million
      Wii Fit - 22.67 million

      0 komentarzy
      352 wyświetleń
    22. Paper Mario: The Origami King już dostępny na Nintendo Switch

      Paper Mario powraca, tym razem na konsoli Nintendo Switch - poznajcie Paper Mario: The Origami King.
       
      Podobnie jak w poprzednich grach Paper Mario, w The Origami King gracz kontroluje papierową wersję Mario w trójwymiarowym świecie, który łączy inne papierowe i trójwymiarowe konstrukcje, w tym rzeźby origami. Gracz eksploruje świat gry, aby zbierać monety i przedmioty, napotykać postacie NPC, rozwiązywać różne łamigłówki oparte na koncepcji świata papieru, a po spotkaniu z wrogami przystępować do walki, aby ich pokonać.
       
       
       
      Mario może w trakcie swojej podróży zyskać różnych towarzyszy, którzy pomogą rozwiązać zagadki i na jakiś czas dołączyć do bitwy. Na przykład, Olivia pomaga Mario wręczając mu „1000-krotne dłuższe ramiona”, które mogą dalej sięgnąć, aby oderwać części papierowego otoczenia, by odkryć jego kolejne sekrety.
       

       
      Gra to oczywiście nie tylko walka. Dużo czasu spędzamy na eksploracji. Zwiedzamy różnorodne lokacje, w których często czekaj
      ą proste zagadki środowiskowe - niezmiennie satysfakcjonujące. Nie obyło się też bez tradycyjnej dla tego cyklu dawki humoru.
      Gra wykorzystuje system walki oparty na pierścieniach: gdy gracz jako Mario jest pośrodku wielu pierścieni, będzie musiał ustawić wrogów, którzy siedzą na odcinkach tych pierścieni w ciągu krótkiego czasu, a następnie wybrać atak, aby zaatakować tych wrogów które mieszczą się w tym samym łuku pierścienia.

      0 komentarzy
      500 wyświetleń
    23. Nintendo Direct Mini: Partner Showcase - prezentacja nadchodzących gier na konsole Nintendo Switch

      Pierwsze Nintendo Direct Mini: Partner Showcase, ogłoszone zaledwie kilka godzin przed rozpoczęciem, jest już dostępne.
      Film, zawierający „kilka aktualizacji niewielkiej grupy wcześniej zapowiedzianych gier na Nintendo Switch”, ze szczególnym uwzględnieniem partnerów deweloperskich i wydawniczych Nintendo. Poniżej wymienimy tylko niektóre z największych ogłoszeń z prezentacji wideo, więc najpierw obejrzyj wideo.
       
       
      Nintendo Direct Mini: Partner Showcase - najważniejsze informacje z lipca 2020 r.
      Cadence Of Hyrule otrzymuje 3 pakiety DLC, przepustkę sezonową.
      WWE 2k Battlegrounds to nadchodząca grą wrestlingową opracowana przez Sabre Interactive pełną absurdu i pozbawioną jakiegokolwiek realizmu.
      Rogue Company, nadchodząca strzelanka online od Hi-Rez Studios, pojawi się w bezpośredniej mini prezentacji Nintendo.
      Atelier Ryza 2: Lost Legends & The Secret Fairy powiewa na zmianę tej zimy
       
       
      Należy spodziewać się więcej odcinków Nintendo Direct Mini: Partner Showcase w 2020 roku, które samo Nintendo zapowiedziało.

      0 komentarzy
      432 wyświetleń
    24. Gracz ukończył The Legend of Zelda: Breath of the Wild bez chodzenia

      Streamer Pointcrow ukończył The Legend of Zelda: Breath of the Wild bez zrobienia nawet jednego kroku bohaterem. Do poruszania się wykorzystał inne sposoby - przede wszystkim skok w przód.
      Gracz użył też kilka razy bomby, by siła rażenia przesuwała Linka w określonym kierunku. Co ważne, streamer nie ruszył prosto w stronę finalnego bossa, ale po drodze zdobył wiele cennych przedmiotów.
      Bohater wyposażył na przykład maskę Majora's Mask, dzięki której o wiele łatwiej unika się wrogów. Pointcrow zdobył też cały zestaw pancerza Phantom Armor, wzmacniający atak postaci, co przydało się podczas walki z Ganonem.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      311 wyświetleń
    25. Premiery gier PC, PS4, Xbox One i Switch na obecny tydzień

      Druga połowa kwietnia to przede wszystkim hordy zombie w grze World War Z, oczekiwany Dreams na PlayStation 4 czy Anno 1800 od Ubisoftu. Lecz to nie wszystko i zapewne wielu z Was postawi na mniej promowane tytuły, lecz równie dobrze rokujące. Czeka na nas polska brutalna gra akcji oraz polska gra strategiczna w realiach fantasy, wcielimy się w księdza walczącego z demonami czy w amerykańskiego fizyka, który stara się uratować świat. Na pewno w tym tygodniu nie będziemy narzekać na nudę.
       

       
      W tym zestawieniu znajdziecie najciekawsze naszym zdaniem premiery gier, które zadebiutują w dniach 15-21 kwietnia. Jest to oczywiście wybór subiektywny i jeśli macie inne propozycje, dzielcie się nimi w komentarzach. Nasz przegląd rozpoczynamy od…

      World War Z
      Walka z hordami zombiaków rozpocznie się 16 kwietnia 2019 roku na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
       
      World War Z to przeznaczona dla maksymalnie czwórki graczy strzelanka kooperacyjna z perspektywy trzeciej osoby, w której znajdziecie ogromne chmary zombi i dużo szybkiej, paskudnie spektakularnej akcji.
       
      Stoczymy przeraźliwe walki z liczącymi setki tłumami nieumarłych, weźmiemy udział w kooperacyjnej kampanii fabularnej, powalczymy z innymi żywymi w trybach gracz vs gracz vs zombi. Do wyboru 6 klas postaci oraz opcja ulepszania broni.


      Platformy: PC, PS4, Xbox One
      Data premiery: 16 kwietnia
      Producent: Saber Interactive
      Wydawca: Focus Home Interactive
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=kT7k1SAxPPs]

      Na drugiej stronie ekskluzywna gra na PS4.
      Artykuł Premiery gier PC, PS4, Xbox One i Switch na obecny tydzień pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 komentarzy
      327 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.