Jump to content

Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
 
 
Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
 
Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
 
„Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
 
Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
 
Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
 
 
Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
 
Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.
Read more...

Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

[GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
 
Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

 
Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
 

Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
 
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Nintendo


    63 posts in this category

    1. Joy-Con może służyć jako zdalna migawka dla urządzeń mobilnych

      Czy kiedykolwiek chciałeś zrobić zdjęcie telefonu bez dotykania ekranu, ale nie chciałeś korzystać z funkcji czasowej? Okazuje się, że Nintendo Switch Joy-Con podwaja się jako zdalna migawka.
      Tak, jak pokazał Byotan na subreddicie Nintendo, możesz używać Joy-Con do robienia zdjęć telefonem. Wygląda na to, że nikt do tej pory tego nie podkreślał, mimo że użytkownicy Switcha już od jakiegoś czasu parują Joy-Con ze swoimi telefonami.
       
       
      Oznacza to, że możesz iść na spacer, sparować Joy-Con za pomocą funkcji Bluetooth, położyć go gdzieś, a następnie zrobić zdjęcie z daleka. Wiedziałeś, że możesz to zrobić? Czy widzisz siebie robiącego zdjęcie w ten sposób? Zostaw komentarz poniżej.

      0 comments
      68 views
    2. Studio odpowiedzialne z Metroi Prime zatrudnia artystę oświetleniowego z DreamWorks

      W ciągu ostatniego roku Retro Studios masowo zatrudniało osoby utalentowane w związku z długo oczekiwanym wydaniem Metroid Prime 4. Chociaż wydaje się, że ten ważny proces zwolnił w ostatnich miesiącach, najwyraźniej studio nie zostało jeszcze ostatecznie rozbudowane.
       
      Witryna fanów Metroid, Shinesparkers, donosi, że „artysta oświetlenia i kompozycji” o imieniu Chad Orr zapisał się do Retro jako starszy artysta oświetlenia. Te informacje pochodzą z LinkedIn. Jego poprzednie projekty są równie imponujące, jak inni rekruci w studiu, a nawet ma kilka wspólnych powiązań.
      Jeśli chodzi o film, pracował nad projektami dla Disneya, takimi jak animacje Moana i Zootopia oraz w DreamWorks Animation nad Jak wytresować smoka 3 i Krudowie 2: Nowa Era.
       
      Podobnie jak inni członkowie zespołu, pomógł Sony Santa Monica przy God of War, a także zdobył kilka nagród za tytuł Jak wytresować smoka 3. Pomagał również Sony Pictures Imageworks. Możesz sprawdzić jego sceny na Vimeo.
      To samo źródło zauważa, że oferty pracy dla artystów zajmujących się oświetleniem i środowiskiem zniknęły ze strony internetowej Retro - co może sugerować, że firma wypełniła wszystkie te miejsca. Wygląda na to, że na stronie pozostało tylko kilka miejsc pracy, więc być może ten projekt w końcu zyskuje na popularności.
       
      Najnowszy rekrut Retro dołączy do całego grona utalentowanych osób w studiu - w tym osób, które wcześniej pracowały przy hitowych tytułach, takich jak Halo, Call of Duty, Borderlands, Battlefield i Grand Theft Auto.
       
      Rozwój Metroid Prime 4 został pierwotnie wznowiony w Retro Studios w styczniu 2019 roku. Jak myślisz, kiedy faktycznie zobaczymy tę grę? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 comments
      15 views
    3. Nintendo myśli nad przywróceniem serii F-Zero, lecz jak do tej pory nie ma na nią pomysłu

      Jeśli zapytasz któregokolwiek fana Nintendo, jaką serię chcieliby dziś wskrzesić na Nintendo Switch, to istnieje spora szansa, że w odpowiedzi pojawiło by się hasła "F-Zero".
      Futurystyczna seria wyścigowa zadebiutowała na SNES na początku lat 90. i chociaż od tamtej pory doczekała się kilku kontynuacji,  to od czasu premiery F-Zero Climax na Game Boy Advance w 2004 r. nie został nawet zlokalizowany poza Japonią.
       
      Jeśli szukasz natomiast ostatniej wersji wydanej na konsolę domową, to musisz cofnąć się o 18 lat wstecz do czasów GameCube'a na którego dostępny był F-Zero GX. Czy odświeżenie marki F-Zero ma szanse w najbliższych latach?
      W rozmowie z IGN, były pracownik Nintendo Takaya Imamura - który pracował nad tytułami takimi jak F-Zero i The Legend of Zelda: Majora's Mask podczas swojej 32-letniej kadencji w firmie - powiedział, że chociaż seria nie jest „martwa” jako taka, trudno jest ją wskrzesić:
       
      Komentarze Imamury przypominają te wypowiedziane przez Shigeru Miyamoto w 2012 roku, który powiedział, że był „zdziwiony”, gdy ludzie chcieli nowego tytułu z tej serii, ponieważ uważał, że Nintendo osiągnęło wszystko, co można było zrobić z tą serią:
      Mimo to Imamura jest nieugięty, to nie oznacza, że F-Zero odszedł na zawsze. Chociaż nie jest już z Nintendo, zapewnia IGN, że franczyza wciąż ma przyszłość - co może sugeruje, że w firmie trwają obecnie projekty, które może potencjalnie doprowadzić do nowej wersji F-Zero.

      0 comments
      15 views
    4. Profesjonalny kontroler marki PowerA dla Nintendo Switch już dostępny w przedsprzedaży

      Jeśli chcesz przenieść swoje sesje gier Nintendo na wyższy poziom, możesz sprawdzić nowy kontroler bezprzewodowy Fusion Pro firmy PowerA dla Nintendo Switch. Dzięki niej „materiały najwyższej jakości i funkcje gier na profesjonalnym poziomie” są na wyciągnięcie ręki.
       
      Ten „wysokiej jakości” projekt obsługujący technologię Bluetooth obejmuje wymienne panele czołowe (czarno-białe), wbudowane pierścienie przeciwcierne, przyciski z możliwością mapowania i dostosowywalne łopatki, wymienne drążki i futerał ochronny zapewniający bezpieczeństwo kontrolera i komponentów. Jest nawet gniazdo audio 3,5 mm, obsługa przewodowa i bezprzewodowa (działa do 20 godzin na jednym ładowaniu) i sterowanie ruchem.
       
       
      Zamówienia w przedsprzedaży są teraz dostępne na stronie internetowej PowerA za 99,99 USD (ok. 375 PLN), a każdy kontroler jest objęty dwuletnią gwarancją.
       
       
       
      Czy byłbyś zainteresowany wysokiej jakości kontrolerem Switch, takim jak ten? Zostaw komentarz poniżej.







      0 comments
      15 views
    5. Najnowsza aktualizacja oprogramowania Switch'a najwyraźniej dodała obsługę dźwięku przez Bluetooth

      Ostatnia aktualizacja oprogramowania układowego Nintendo Switch 12.0.0 może nie wydawać się zbyt duża w oparciu o oficjalne informacje o łatkach, ale według dataminerów posiada o wiele bardziej ekscytujące informacje od jego zaplecza.
      Dzięki dochodzeniom w związku z aktualizacją - sugeruje się, że „nowa” stacja dokująca dla Switch'a może być w drodze, podobno odkryto informacje, że ta najnowsza aktualizacja dodała do systemu nowy sterownik Bluetooth do obsługi dźwięku.
       
      Te informacje po raz kolejny zostały udostępnione przez dobrze znany dataminer Nintendo OatmealDome:
       
      Jak dodatkowo zauważył, dźwięk Bluetooth był „bardzo pożądaną funkcją” na Nintendo Switch przez jego użytkowników, a ponieważ słuchawki Bluetooth stają się coraz bardziej powszechne, jesteśmy pewni, że wielu graczy doceniłoby możliwość podłączenia niektórych bezprzewodowych zestawów słuchawkowych do ich systemu.
       
       
      Aby zwalczyć brak wsparcia dla bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, przez lata widzieliśmy kilka firm zewnętrznych wypuszczających klucze sprzętowe, które podłączają się bezpośrednio do Switcha.
       

       
      Więc co o tym myślisz? Czy to brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, czy myślisz, że Nintendo może wreszcie sprawić, że urządzenia audio Bluetooth będą kompatybilne z Switch? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 comments
      179 views
    6. Aktualizacja systemu Nintendo Switch 12.0.0 jest już dostępna

      W zeszłym miesiącu pojawiły się doniesienia o niewielkiej aktualizacji systemu, które zmierzały na konsolę Switch, lecz zamiast tego Nintendo postanowiło przeskoczył ów "mini-aktualizację" prosto do wersji 12.0.0.
       
       
      Wydawałoby się, że skoro pomijając niewielkie zmiany aktualizacji z obecnego systemu 11.0.1 Nintendo przechodzi o numerek wyżej może oznaczać, że otrzymamy sporo nowości. Jeśli liczyłeś na takie rzeczy, jak foldery, motywy i różne inne ekscytujące funkcje, to niestety przykro nam to mówić, ale nic takiego nie znajdziecie w wydaniu 12.0.0. Zamiast tego ta najnowsza aktualizacja rozwiązuje problem związany z funkcją zapisywania danych kopii zapasowych oraz kilka innych problemów.
       
      Oto pełne zestawienie oficjalnych informacji o łatkach, dzięki uprzejmości witryny Nintendo:Ver. 12.0.0 (wydany 5 kwietnia 2021 r.)
      Znany dataminer OatmealDome udostępnił również dodatkowe informacje o wersji 12.0.0:
       
       
      Ta aktualizacja jest kontynuacją wersji 11.0.1, która została wydana w grudniu ubiegłego roku i rozwiązała szereg problemów, które wystąpiły w wersji 11.0.0. Dowiedz się więcej na ten temat w naszym poprzednim poście.
       
      Czy pobrałeś już tę aktualizację? Zauważyłeś coś jeszcze? Zostaw komentarz poniżej.

      0 comments
      25 views
    7. Fan zbudował największe na świecie działające Nintendo Switch

      Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak by to było grać na gigantycznym Nintendo Switchu? Cóż, to samo przyszło na myśl pewnemu Youtuberowi - Michael „The Casual Engineer” Pick, który postanowił zbudować w pełni funkcjonalną większą wersję (niekoniecznie) przenośnej konsoli.
       
      Efekty jego pracy możecie podziwiać nabmateriale wideo zamieszczonym na wstępie tego artykułu - trzeba przyznać, że efekt końcowy robi ogromne wrażenie. Wszystkie przyciski działają, a nawet jest zasilany przez zwykłych rozmiarów Joy-Cony - które w razie potrzeby można łatwo wymienić. Całość jest połączona z 65" ekranem TV z rozdzielczością 4K.
       
      W powyższym filmie Michael omawia szczegóły tego, jak dokładnie się do tego zabrał. Na przykład wydrukowano na nim przyciski 3D. Podsumowując, ten gigantyczny Switch ma wymiary 30" na 70" cali, waży 29,48 kg i jest o 650% większynod standardowej jednostki.
       
      Trzeba przyznać, że efekt końcowy tego inżyniera jest piorunujący, choć samo granie już nie koniecznie ponieważ przez swoje gabaryty nie ma fizycznej możliwości komfortowego grania to sam pomysł i wykonanie zasługują na wielkie brawa.
       
      A wy co sądzicie o największej na świecie konsoli Nintendo Switch? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
       

      0 comments
      93 views
    8. Wii U otrzymuje pierwszą aktualizację oprogramowania systemowego od 2018 roku

      Kto by przypuszczał, że 2021 przyniesienie jakieś nowości dla starszych konsol Nintendo, kiedy ta skupiona jest aktualnie na swoim przenośnym urządzeniu. Produkcja 3DS została już przerwana i firma skupia się teraz całkowicie na Switchu, który ma prawie cztery lata. Pomimo wszystkiego, co dzieje się z tą platformą hybrydową od Nintendo, wydaje się, że gigant gier wideo wciąż ma wystarczająco dużo czasu w swoim napiętym harmonogramie, aby zaktualizować starsze systemy.
       
      W tym konkretnym przypadku mówimy o Wii U. Tablet i konsola zostały właśnie zaktualizowane po raz pierwszy od września 2018 r. Informacje o łatce nie są wcale takie ekscytujące (i wydają się być takie same jak ostatnia partia), ale nadal - to aktualizacja dla Wii U w 2021 roku!
       
      Oto pełna lista, dzięki uprzejmości oficjalnej strony wsparcia Nintendo:
      Ver. 5,5,5 U (1 marca 2021) - Ulepszenia stabilności i użyteczności systemu - Wprowadzono dalsze ulepszenia ogólnej stabilności systemu i inne drobne poprawki, aby poprawić wrażenia użytkownika. Znany dataminer Nintendo, OatmealDome, podzielił się kilkoma dodatkowymi informacjami na temat najnowszej aktualizacji:
       
      Trudno w to uwierzyć, ale tak - to prawda! Układowe oprogramowanie Wii U zostało zaktualizowane w 2021 roku. Konsola, której premiera odbyła się w Kwietniu 2011 roku i zakończyła produkcję w 2017 nadal otrzymuje aktualizacje oprogramowania! 
       
      Będziesz oczyszczać z kurzu swój stary system, aby pobrać to oprogramowanie?

      0 comments
      25 views
    9. Super Mario 64 przeszedł metamorfozę z wykorzystaniem ray tracingu dzięki modyfikacjom

      Klasyk, ponadczasowy hit, święty graal - tak można potocznie nazwać grę Super Mario 64, która jako pierwsza z serii o zabawnym hydrauliku przeniosła nas w pełnym świat 3D. Pomimo faktu, że gra miała swoja premierę 23 czerwca 1996, czyli (prawie) 25 lat temu, to nadal cieszy się w sieci dużą popularnością.
       
      Dowodem na to, jest na ten przykład udostępniony niedawno w sieci kod źródłowy Super Mario 64, który został poddany inżynierii wstecznej i w efekcie wydany na PC. Oferując większe możliwości modowania, niż emulacja klasycznej platformy, Nintendo oczywiście próbowało całość zablokować i usunąć z sieci.
       
      Mimo całego zamieszania, w której główną rolę odgrywają prawa autorskie wsparcie dla projektu nadal jest kontynuowane i jeśli masz odpowiednią konfigurację, możesz zagrać w ten port nawet w 60 fps przy rozdzielczości 4K!
      W społeczności trwają prace nad kolejnymi modyfikacjami, w kolejce jest choćby dodanie śledzenie promieni. Aktualnie dostępne są lustrzane odbicia, które też wyglądają realistycznie.
       
      Aby je zaprezentować użytkownik Dario korzystający z Wet-Dry World, ujawnił mod będący w toku od listopada zeszłego roku, dodając realistyczne odbicia i oświetlenia do gry Super Mario 64 dla PC.
      Gra uruchamiana na GeForce RTX 3090 wygląda absolutnie oszałamiająco i jesteśmy ciekawi efektu końcowego.
       
      Tak więc jak widać, pewne gry się nie starzeją i ten przykład jest tego świetnym dowodem!
       
       
      Zainteresowany Super Mario 64 na PC? akie funkcje chciałbyś zobaczyć w najbliższych modyfikacjach? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 comments
      65 views
    10. 8BitDo ujawnia swój nowy konfigurowalny Arcade Stick dla Nintendo Switch, zamówienia w przedsprzedaży już dostępne

      Nadal szukasz odpowiedniego Arcade Sticka do konsoli Nintendo Switch? Być może zainteresuje Cię najnowszy produkt od firmy 8BitDo. Został zaprojektowany specjalnie dla Switcha i komputera, a według twórcy może mieć więcej funkcji, niż jakikolwiek inny arcade stick, jaki kiedykolwiek powstał.
       
      Produkt od 8BitDo zawiera oprogramowanie Ultimate, bezprzewodową łączność Bluetooth 2.4g i łączność przewodową, „ultra konfigurowalny Arcade Stick”, dynamiczne mapowanie przycisków, a nawet przyciski do ekranu głównego oraz tworzenia zrzutów ekranu konsoli Nintendo Switch.
       
      Kontroler możesz już teraz zamówić w przedsprzedaży w sklepie Amazon za 89,99 USD (ok 332 PLN), który zostanie wysłany w czasie oficjalnej premiery, czyli 30 października 2020 r.
       
      Poniżej lista wszystkich szczegółów technicznych:
      • Kompatybilny z Switch i PC
      • Obsługuje oprogramowanie Ultimate - dostosuj mapowanie przycisków
      • Ultra-moddable Arcade Stick - uniwersalna płyta montażowa obsługuje drążki takich marek jak Sanwa, Seimitsu, Happ i IL Arcade Stick
      • Bezprzewodowy Bluetooth, 2,4g z dołączonym bezprzewodowym odbiornikiem 2,4g i przewodową obsługą za pomocą dołączonego kabla USB-C
      • Przełącznik Quick Toggle dla: pada kierunkowego / lewego drążka analogowego / prawego drążka analogowego
      • 2 dedykowane przyciski makro (P1 / P2)
      • Akumulator 1000 mAh
      • Dedykowane przyciski Home i Screenshot (Zrzut ekranu) dla Switcha
      • Przełącznik trybu dla natychmiastowego przełączania
      • Funkcja Turbo
      • Dynamiczny układ przycisków - mapowanie przycisków zmienia się funkcjonalnie i wizualnie wraz z trybem
       
       
       
      Po raz kolejny firma 8BitDo dała przykład na to, że kontroler nie musi się wyłącznie opierać do jednego systemu oraz części. Opcja zmiany drążka jest bardzo przydatna, dzięki czmu z łatwością będzie można dobrać dla na wygodny markowy zamiennik.
       
       
       
      Poniżej mała galeria przedstawiająca wygląd kontrolera.
       






      0 comments
      314 views
    11. Animal Crossing: New Horizons sprzedało więcej kopii, niż cała seria Metroid

      Wczoraj Nintendo ujawniło, że supergwiazda Animal Crossing: New Horizons z 2020 roku sprzedała się już na całym świecie w oszałamiającej liczbie 22 milionów kopii. To w sumie sprawia, że jest to druga najlepiej sprzedająca się gra na Switchu, mimo że jest dostępna tylko przez kilka miesięcy, już wyprzedając takie jak Zelda: Breath of the Wild i Super Smash Bros. Ultimate.
      W innym porównaniu, o którym nie pomyślelibyśmy, że ta imponująca łączna sprzedaż oznacza również, że gra sprzedała się teraz w większej liczbie kopii, niż każda pojedyncza gra z serii Metroid łącznie. Na ten dziwaczny fakt zwrócił nam uwagę Christopher Dring z Reedpop, który wczoraj udostępnił następującą wiadomość w mediach społecznościowych.
       
       
       
      Trudno w to uwierzyć, ale szacunkowa całkowita sprzedaż wszystkich gier Metroid wynosi obecnie 18,23 miliona egzemplarzy na całym świecie. Oczywiście obejmuje to wszystkie gry Prime, stare klasyki i wszystko, aż do Metroid: Samus Returns na 3DS, przy czym przyjmuje się, że liczby są prawidłowe od marca 2020 r.
       

      W grę wchodzi wiele czynników - jak powiedzą wiele niezadowolonych odpowiedzi na tweet Christophera - ale jeśli cokolwiek, powinno to tylko pomóc nam docenić nowe gry Metroid bardziej niż dotychczas. Jako społeczność często oskarżamy Nintendo o pozostawienie swoich mniej znanych marek na śmierć, ale Metroid przez lata widział strasznie dużo miłości, biorąc pod uwagę jego stosunkowo niską sprzedaż. Metroid Prime 4 i jego przegląd rozwojowy są na to kolejnym twardym dowodem.
       
       
      Poniżej lista kilku gier, które znajdują się na szczycie pod względem liczby sprzedanych kopii:
      Wii Sports - 82.90 million
      New Super Mario Bros. - 30.80 million
      Mario Kart 8 Deluxe - 26.74 million
      Wii Fit - 22.67 million

      0 comments
      155 views
    12. Paper Mario: The Origami King już dostępny na Nintendo Switch

      Paper Mario powraca, tym razem na konsoli Nintendo Switch - poznajcie Paper Mario: The Origami King.
       
      Podobnie jak w poprzednich grach Paper Mario, w The Origami King gracz kontroluje papierową wersję Mario w trójwymiarowym świecie, który łączy inne papierowe i trójwymiarowe konstrukcje, w tym rzeźby origami. Gracz eksploruje świat gry, aby zbierać monety i przedmioty, napotykać postacie NPC, rozwiązywać różne łamigłówki oparte na koncepcji świata papieru, a po spotkaniu z wrogami przystępować do walki, aby ich pokonać.
       
       
       
      Mario może w trakcie swojej podróży zyskać różnych towarzyszy, którzy pomogą rozwiązać zagadki i na jakiś czas dołączyć do bitwy. Na przykład, Olivia pomaga Mario wręczając mu „1000-krotne dłuższe ramiona”, które mogą dalej sięgnąć, aby oderwać części papierowego otoczenia, by odkryć jego kolejne sekrety.
       

       
      Gra to oczywiście nie tylko walka. Dużo czasu spędzamy na eksploracji. Zwiedzamy różnorodne lokacje, w których często czekaj
      ą proste zagadki środowiskowe - niezmiennie satysfakcjonujące. Nie obyło się też bez tradycyjnej dla tego cyklu dawki humoru.
      Gra wykorzystuje system walki oparty na pierścieniach: gdy gracz jako Mario jest pośrodku wielu pierścieni, będzie musiał ustawić wrogów, którzy siedzą na odcinkach tych pierścieni w ciągu krótkiego czasu, a następnie wybrać atak, aby zaatakować tych wrogów które mieszczą się w tym samym łuku pierścienia.

      0 comments
      188 views
    13. Nintendo Direct Mini: Partner Showcase - prezentacja nadchodzących gier na konsole Nintendo Switch

      Pierwsze Nintendo Direct Mini: Partner Showcase, ogłoszone zaledwie kilka godzin przed rozpoczęciem, jest już dostępne.
      Film, zawierający „kilka aktualizacji niewielkiej grupy wcześniej zapowiedzianych gier na Nintendo Switch”, ze szczególnym uwzględnieniem partnerów deweloperskich i wydawniczych Nintendo. Poniżej wymienimy tylko niektóre z największych ogłoszeń z prezentacji wideo, więc najpierw obejrzyj wideo.
       
       
      Nintendo Direct Mini: Partner Showcase - najważniejsze informacje z lipca 2020 r.
      Cadence Of Hyrule otrzymuje 3 pakiety DLC, przepustkę sezonową.
      WWE 2k Battlegrounds to nadchodząca grą wrestlingową opracowana przez Sabre Interactive pełną absurdu i pozbawioną jakiegokolwiek realizmu.
      Rogue Company, nadchodząca strzelanka online od Hi-Rez Studios, pojawi się w bezpośredniej mini prezentacji Nintendo.
      Atelier Ryza 2: Lost Legends & The Secret Fairy powiewa na zmianę tej zimy
       
       
      Należy spodziewać się więcej odcinków Nintendo Direct Mini: Partner Showcase w 2020 roku, które samo Nintendo zapowiedziało.

      0 comments
      180 views
    14. Gracz ukończył The Legend of Zelda: Breath of the Wild bez chodzenia

      Streamer Pointcrow ukończył The Legend of Zelda: Breath of the Wild bez zrobienia nawet jednego kroku bohaterem. Do poruszania się wykorzystał inne sposoby - przede wszystkim skok w przód.
      Gracz użył też kilka razy bomby, by siła rażenia przesuwała Linka w określonym kierunku. Co ważne, streamer nie ruszył prosto w stronę finalnego bossa, ale po drodze zdobył wiele cennych przedmiotów.
      Bohater wyposażył na przykład maskę Majora's Mask, dzięki której o wiele łatwiej unika się wrogów. Pointcrow zdobył też cały zestaw pancerza Phantom Armor, wzmacniający atak postaci, co przydało się podczas walki z Ganonem.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      124 views
    15. Premiery gier PC, PS4, Xbox One i Switch na obecny tydzień

      Druga połowa kwietnia to przede wszystkim hordy zombie w grze World War Z, oczekiwany Dreams na PlayStation 4 czy Anno 1800 od Ubisoftu. Lecz to nie wszystko i zapewne wielu z Was postawi na mniej promowane tytuły, lecz równie dobrze rokujące. Czeka na nas polska brutalna gra akcji oraz polska gra strategiczna w realiach fantasy, wcielimy się w księdza walczącego z demonami czy w amerykańskiego fizyka, który stara się uratować świat. Na pewno w tym tygodniu nie będziemy narzekać na nudę.
       

       
      W tym zestawieniu znajdziecie najciekawsze naszym zdaniem premiery gier, które zadebiutują w dniach 15-21 kwietnia. Jest to oczywiście wybór subiektywny i jeśli macie inne propozycje, dzielcie się nimi w komentarzach. Nasz przegląd rozpoczynamy od…

      World War Z
      Walka z hordami zombiaków rozpocznie się 16 kwietnia 2019 roku na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
       
      World War Z to przeznaczona dla maksymalnie czwórki graczy strzelanka kooperacyjna z perspektywy trzeciej osoby, w której znajdziecie ogromne chmary zombi i dużo szybkiej, paskudnie spektakularnej akcji.
       
      Stoczymy przeraźliwe walki z liczącymi setki tłumami nieumarłych, weźmiemy udział w kooperacyjnej kampanii fabularnej, powalczymy z innymi żywymi w trybach gracz vs gracz vs zombi. Do wyboru 6 klas postaci oraz opcja ulepszania broni.


      Platformy: PC, PS4, Xbox One
      Data premiery: 16 kwietnia
      Producent: Saber Interactive
      Wydawca: Focus Home Interactive
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=kT7k1SAxPPs]

      Na drugiej stronie ekskluzywna gra na PS4.
      Artykuł Premiery gier PC, PS4, Xbox One i Switch na obecny tydzień pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      121 views
    16. Shenmue III. Pierwsze materiały wreszcie ukazują sceny z rozgrywki

      Zespół Ys Net, któremu przewodzi Yu Suzuki jest już podobno na finiszu prac nad Shenmue III.

      Shenmue III na zwiastunie rozgrywki

      Na potwierdzenie tych słów otrzymaliśmy kolejne materiały z Shenmue III. Tym razem oprócz cutscenek pojawiły się wreszcie screeny z rozgrywki - m.in. minigierka z wózkami widłowymi (nawiązanie do pierwszego Shenmue).

      Wygląda to nieźle. Chociaż trudno przeoczyć fakt, że zaserwowano nam znów tylko zrzuty ekranowe, a nie filmik z gameplayem. Mimo wszystko warto odpalić poniższy panel dyskusyjny, w którym udział wziął Yu Suzuki.

      Shenmue III trafi na rynek 27 sierpnia 2019 r.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=dz8t2r225vo]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      119 views
    17. Mortal Kombat 11 – oto nowa postać Kollector i jej brutalne fatality

      Okazuje się, że wcześniejsze przecieki ujawniające Kollector’a są prawdziwe. Deweloperzy przedstawili nowego wojownika oficjalnie.
       

       
      Dopiero co pisaliśmy, że Kollector pojawił się na nieoficjalnej liście trofeów, które posiadacze PlayStation 4 zbiorą w Mortal Kombat 11, a NetherRealm Studios już potwierdza nową postać.
       
      Ciekawe zatem, czy skoro Kollector został potwierdzony, czy to samo wkrótce stanie się odnośnie Kitany oraz Frost – te dwie wojowniczki również widniały na liście trofeów.
       
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=oFhU6xPQITs]
       
      Data premiery Mortal Kombat 11 została wyznaczona na 23 kwietnia 2019 roku. Pobawimy się na PS4, Xbox One, PC i Nintendo Switch.
       
      Artykuł Mortal Kombat 11 – oto nowa postać Kollector i jej brutalne fatality pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      115 views
    18. Assassin's Creed Ragnarok to kolejna odsłona serii?

      Ubisoft pracuje nad odsłoną serii Assassin's Creed, która przeniesie graczy do ery wikingów - sugeruje grafika znaleziona w The Division 2 oraz nieoficjalne informacje. Projekt może otrzymać podtytuł Ragnarok.
       
      Jeden z miłośników wspomnianej strzelanki odnalazł w grze plakat reklamujący fikcyjną sztukę operową o nazwie „Valhalla” (w mitologii nordyckiej miejsce przebywania poległych wojów).
       
      Postać na obrazku ubrano w czerwono-białe szaty, kojarzone z bractwem Asasynów. Ponadto, mężczyzna z całą pewnością trzyma w dłoni Rajskie Jabłko - w serii o zakapturzonych zabójcach zaawansowany technologicznie sprzęt, stworzony przez Pierwszą cywilizację.
      Nie należy traktować plakatu jako zapowiedzi...

       
      ...ale Rajskie Jabłko to sugestywny symbol
      Ubisoft już wcześniej ujawnił grę za pomocą tzw. easter egga. W trakcie jednej z misji w Watch Dogs 2 mieliśmy okazję zobaczyć krótki zwiastun Pioneer - projektu, który nadal powstaje, choć ze zmienioną koncepcją.
       
      Co ciekawe, w Assassin's Creed 2 pojawiła się informacja, że złote jabłka, które często pojawiają się w mitologii nordyckiej, to wspomniane Rajskie Jabłka - wikingowie nie są więc nowością w serii.
       
      Wato też wspomnieć, że w lutym zeszłego roku do sieci trafiły grafiki również sugerujące powstanie Assassin's Creed Ragnarok. Pracująca w mediolańskim oddziale Ubisoftu artystka Michele Nucera opublikowała kilka obrazków z łodziami wikingów i zakapturzoną postacią.

       
      Na obu obrazkach widzimy drakkary

       
      Czy to grafiki koncepcyjne gry?
      Jeden z plików nazwano „michele-nucera-assassincreedragnarok-bay-09.jpg”.
       
      Przypomnijmy, że w 2019 roku nie zadebiutuje kolejna odsłona serii. Ubisoft skupia się na wdrażaniu nowej zawartości do Assassin's Creed Odyssey.


       
      [youtube
       



      Źródło: GamesRadar, Grynieznane
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      121 views
    19. Rune Factory 5 w 2020 roku na Nintendo Switch. Gameplay z Rune Factory 4 Special

      Rune Factory 4 pierwotnie zadebiutowało na Nintendo 3DS-a. Premiera w Japonii odbyła się w 2012 roku, a następnie produkcja wylądowała w Stanach Zjednoczonych oraz Europie. W swoim czasie jRPG był doceniony przez fanów gatunku.

      PDP zapewni kontroler do Nintendo Switcha ze wsparciem do rozmów w grach

      Dzisiaj Marvelous Entertainment prowadziło relację live-stream, która była w pełni poświęcona marce Rune Factory. Gracze otrzymali możliwość spojrzenia na odpicowana wersję Rune Factory 4 – wydawca zapowiedział premierę na Starym Kontynencie do końca 2019 roku. Możemy spodziewać się, że szczegółowa data debiutu zostanie ujawniona przez Nintendo na jednym z Nintendo Directów. Japończycy zagrają w jRPG-a już 25 lipca.

      Nie otrzymaliśmy niestety oczekiwanych konkretów o Rune Factory 5. Studio pokazało krótki teaser nowej odsłony i zapowiedziało, że przygoda zadebiutuje wyłącznie na Nintendo Switchu w 2020 roku.

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=UMce5zh-_Rw]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=fSWSORe99d4]

      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=htDvzPo1rsA]

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      108 views
    20. Bulletstorm: Duke of Switch Edition pojawi się jeszcze tego lata

      Bulletstorm był spełnieniem marzeń twórców z polskiego studia People CanFly. Ich szalone pomysły zmaterializowały się w 2011 roku za sprawą brutalnej i szokującej strzelanki, docenionej przez graczy za niecodzienny humor i niepowtarzalną mechanikę. 2017 rok przyniósł odświeżoną edycję Full Clip na PC, PS4 i Xboksa One. Do listy platform docelowych wkrótce będziemy mogli dopisać także konsolę Nintendo Switch – Bulletstorm: Duke of Switch Editionpojawi się jeszcze tego lata!
       
      Rewolucyjny projekt autorów Painkillera czy Gears of War: Judgment zmierza właśnie na równie rewolucyjną konsolę, która pozwala graczom bawić się w ich ulubione produkcje gdziekolwiek chcą. Towarzysz Graysonowi Huntowi w jego pogoni za zemstą na swoim telewizorze i kinie domowym lub niech to on dołączy do ciebie podczas twojej podróży autobusem lub pociągiem.
       
      Książę na dworze
       
      – Już od pierwszego pokazu najnowszej konsoli Nintendo wiedziałem, że chcę mieć na niej działającego Bulletstorma – powiedział szef People CanFly, Sebastian Wojciechowski. – Cały nasz zespół strasznie się nakręcił na ten sprzęt – dodał. W grze znajdziemy pełną zawartość trybu dla pojedynczego gracza oraz wszystkie DLC. Tak, Duke również wpadnie, by kopać tyłki i żuć gumę balonową.
       
      Bulletstorm: Duke of Switch Edition powstało we współpracy z ukraińskim studiem Dragon’s Lake. Ci niezwykle utalentowani deweloperzy pracowali wcześniej przy tak uznanych tytułach AAA jak Alan Wake, The Division i Mass Effect.
       
      Więcej informacji dotyczących Bulletstorm: Duke of Switch Edition zostanie ujawnionych w najbliższych miesiącach.
       
      Źródło: informacja prasowa, opracowanie własne
       
      Artykuł Bulletstorm: Duke of Switch Edition pojawi się jeszcze tego lata pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      108 views
    21. Gra o Tron od twórców Dark Souls? To by była produkcja!

      George R.R. Martin wchodzi w kooperację z From Software. Planują całkiem nową grę.
       
      Liam Robertson ze Spawn Wave podaje, że George R.R. Martin, czyli twórca znakomitego serialu Gra o Tron, pracuje wraz From Software nad całkiem nowym IP. Gra miałaby polegać na atakowaniu królestw i walce z ich przywódcami. Brzmi znajomo? Jak najbardziej. Nie wiadomo jednak, czy może tutaj chodzić o przeniesienie Gry o Tron, kolejne zresztą, na konsole i PC.
       
      Prezentacja gry ma mieć miejsce w trakcie E3 2019. Może to zatem być spore wydarzenie dla fanów zarówno Gry o Tron, jak i From Software i gier typu Dark Souls. Połączenie umiejętności przedstawiania świetnej fabuły ze sztuką tworzenia rozgrywki na najwyższym poziomie, może zaowocować naprawdę dobrą produkcją. Tym bardziej, że From Software po niedawnej premierze Sekiro: Shadows Die Twice jest w formie.
       
      Czekamy zatem na więcej informacji w tej sprawie. Oby tegoroczne E3 okazało miłą niespodzianką.
       
      Artykuł Gra o Tron od twórców Dark Souls? To by była produkcja! pochodzi z serwisu Planetagracza.pl.
       
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      1 comment
      128 views
    22. Graveyard Keeper trafi na Switcha już wkrótce

      tinyBuild, które jest wydawcą gry, w ramach zapowiedzi na PAX 2019 ujawniło, że Graveyard Keeper wyląduje na Switchu. I to szybciej niż wszyscy mogą się spodziewać. Strzelam więc, że to kwestia nie miesięcy, a tygodni.

      Graveyard Keeper - symulator grabarza pełną gębą

      Graveyard Keeper na PC-tach i Xboksie One wylądował w sierpniu zeszłego roku i został ciepło przyjęty przez graczy. W produkcji ekipy Lazy Bear Games wcielamy się w nieumarłego grabarza, który zarządza cmentarzem, dbając o porządek na nim, grzebiąc kolejne trumny i eksplorując okoliczne jaskinie w poszukiwaniu skarbów.
      [youtube https://www.youtube.com/watch?v=IoYt5cLH-OA]
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      117 views
    23. Nintendo pozwane za brak możliwości zwrotu cyfrowych pre-orderów w eShopie

      Niemiecki Urząd Ochrony Konsumentów pozwał Nintendo na prośbę Norweskiej Rady Konsumentów z powodu braku możliwości zwrotu złożonych zamówień przedpremierowych gier.
       
      Samo NRK nie mogła wystąpić do sądu, ponieważ Norwegia nie należy do związku Unii Europejskiej, przez co ich zapisy prawne nie podlegają organizacji.
       
      Nintendo twierdzi, że zgodnie zapisem art. 19 jednej z dyrektyw Parlamentu europejskiego pieniądze nie podlegają zwrotowi, gdy konsument przystąpił do pobierania plików gry, tym samym odstępując od przysługującej mu umowy reklamacji zakupu - źródło, GamingBolt).

      Warto zaznaczyć, że podobną politykę prowadzi również Sony, które tak samo jak Nintendo nie oferuje możliwości zwrotu pre-orderów, jeśli użytkownik rozpoczął pobieranie treści cyfrowej na dysk konsoli.
       
      Pod tym względem najlepiej wypada Microsoft i Valve, które umożliwiają anulowanie opłaconych zamówień oraz zwrócenie cyfrowych gier (z wyjątkiem zakupionych pakietów DLC) maksymalnie po 14-dniach od daty zakupu, jeśli produkcja nie była uruchomiona na konsoli dłużej, niż dwie godziny.

      0 comments
      127 views
    24. Champions' Ballad - nowe DLC dla gry Legend of Zelda: Breath of the Wild

      Posiadacze gry mogą już zacierać ręce, ponieważ długo oczekiwany dodatek DLC do Breath of the Wild jest już dostępny. Pakiet wprowadzi szereg zmian do gry. Najważniejszym z nich jest nowa linia fabularna, podziemie do zwiedzenia oraz wyzwania. DLC Champions' Ballad jest już dostępne na Wii U i Nintendo Switch.

      Rozszerzenie ujawnił producent Eiji Aonuma, własnoręcznie wyciągając Master Sword na scenie podczas imprezy The Game Awards, ubrany w tunikę Linka.

      Następnie pokazano krótki trailer, prezentujący co możemy znaleźć w nowym pakiecie DLC. Prócz nowych strojów pokazano również miejsce na nowy ekwipunek, szereg nowych kapliczek do eksploracji oraz imponujący motocykl Master Cycle Zero, który powinien znacznie usprawnić graczom poruszanie się po Hyrule. Maszynę otrzymamy jednak dopiero po ukończeniu wszystkich wyzwań z rozszerzenia.


      [youtube


      Kolejnym ważnym elementem dodatku będzie możliwość ponownego spotkania się z czwórką tytułowych czempionów.

      0 comments
      110 views
    25. Animal Crossing: New Leaf - starsza pani ustanowiła rekord 3,5 tysiąca godzin w grze!

      Seria Animal Crossing znana jest niemal każdemu posiadaczowi konsol Nintendo. Po świetnym debiucie na konsoli Nintendo 64, gra pojawiała się na każdej kolejnej platformie Nintendo. Doczekała się również edycji urządzeniach mobilnych takich jak iOS oraz Android.

      Animal Crossing: New Leaf to jedna z odsłon cyklu, w którym gracze rozwijają wirtualną farmę. Podczas rozgrywki gracze eksplorują otoczenie, wykonują prace na roli oraz nawiązują relacje z napotykanymi postaciami. Całość skierowana wydawałoby się, że jest głównie dla młodszych graczy, ale jak widać zainteresowanie nią było również widoczne wśród starszych osób.

      Mówimy tutaj o 87-latce, która na rozgrywce w wydanej na 3DS grze Animal Crossing: New Leaf spędziła ponad 3,58 tysiąca godzin, co odpowiada 150 dniom.

      Wynik starszej pani udostępnił jej wnuk we wpisie na swoimTwitterze. Z udostępnionych statystyk wynika, że seniorka uruchamiała tytuł łącznie 2,5 tysiąca razy, codziennie grając od 2014 roku przez około półtorej godziny dziennie. W trakcie zabawy lubi m.in. wykopywać skamieliny.

      Mimo tak regularnego używania konsoli, 3DS seniorki zepsuł się dopiero niedawno. W związku z tym na święta najbliżsi postanowili sprezentować starszej pani nowy egzemplarz urządzenia (dzięki, Nintendo Life).

      Wnuk 87-latki oznajmił, że w przyszłości zamierza kupić babci konsolę Switch, by mogła grać w następną część serii, która zadebiutuje na rynku w tym roku. Na ten cel zbiera już pieniądze, sprzedając swoje starsze gry.

      Z naszej strony możemy tylko życzyć babci kolejnych miło spędzonych godzin z nową wersją gry i oczywiście pobicia kolejnego rekordu.

      0 comments
      110 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.