Jump to content

Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
 
 
Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
 
Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
 
„Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
 
Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
 
Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
 
 
Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
 
Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.
Read more...

Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

[GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
 
Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

 
Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
 

Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
 
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!
Read more...
  • Popularne artykuły

  • Retro

    In this category we will present news and trivia related to retro consoles and emulation

    10 posts in this category

    1. Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

      Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
      Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
      Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
      1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
      2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
      3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
      4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
      5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
      6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
      7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
       
       
      Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
       
      Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
       
      „Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
       
      Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
       
      Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      4 views
    2. W te święta otrzymamy konsolę podobną do NES, która odtwarza fizyczne katridże

      Pamiętasz Evercade? Urządzenie kieszonkowe Blaze'a było szlachetną próbą ożywienia fizycznych nośników w formie podręcznej, a od czasu premiery zobaczyliśmy kilka wspaniałych kolekcji klasycznych gier takich jak Namco, Jaleco i Atari - z których wiele jest wypełnionych tytułami NES i SNES. Cóż, firma powraca z innym powiązanym produktem (takim, o którym niedawno wspomniano), tym razem skierowanym do użytkowników domowych.
      Evercade VS, wyposażony w port katridży montowanych od przodu, który przywodzi na myśl kultowego NES, jest zasadniczo tą samą konsolą co Evercade, który łączy się z telewizorem. Akceptuje te same wkłady, co wersja przenośna i obsługuje do czterech graczy jednocześnie - możesz nawet podłączyć oryginalny Evercade do Evercade VS i używać go jako kontrolera.
      System ma ten sam styl projektowania, co jego przenośny brat, ale posiada przy tym odświeżony interfejs użytkownika. Ma dwa gniazda na katridże, dzięki czemu można załadować dwa pakiety gier jednocześnie oraz jest zasilany przez czterordzeniowy procesor 1,5 GHz wspierany przez 512 MB pamięci DRAM i 4 GB pamięci wewnętrznej. W wersji stacjonarnej nie zabrakło wyjścia HDMI wspierającego rozdzielczość 1080p. Dodatkowym atutem jest chociaż dostępna łączność Wi-Fi do aktualizacji systemu, ale tu od razu przestrzegam - nie ma możliwości grania online w grach.
       


      Będziesz mógł używać swoich istniejących nośników gier z Evercade bezpośrednio w Evercade VS, z jednym wyjątkiem - według Blaze, kolekcje „Namco Museum” są „ekskluzywne” i są dostępne tylko w Europie. W związku z tym dwa zestawy gier wydane przez Namco nie będą działać na Evercade VS, trochę szkoda szkoda.
      Evercade VS zadebiutuje 3 listopada tego roku, a zamówienia w przedsprzedaży zaczną obowiązywać 28 maja. Evercade VS będzie dostępny w pakiecie „Starter Pack” (99,99 EUR) z jedną grą i jednym kontrolerem, a także „Pakietem Premium”, który zawiera dwie gry i dwa pady. Pojawi się również Edycja Specjalna, która zostanie wyprodukowana w specjalnej kolorystyce.
       
       
      Ceny wersji Premium i Special na chwilę obecną nie zostały podane.

      0 comments
      174 views
    3. DREAMCAST: Anulowana gra Konami Castlevania na Dreamcast została wskrzeszona

      Na szczęście przez lata anulowano wiele obiecujących gier - wydaje się, że więcej z nich powraca z martwych. Już w tym roku GoldenEye 007 XBLA i Dinosaur Planet wyciekły do sieci, a teraz, aby to dodać, pojawiło się demo Castlevania Resurrection przed E3.
      Tytuł ten został pierwotnie ogłoszony przez Konami w 1999 r. I miał być wydany na konsolę Sega Dreamcast, lecz jego premiera została opóźniona, a następnie anulowana około 2000 r. Uważa się, że czynniki, które przyczyniły się do anulowania gry na Dreamcasta, był jej zmagania z rykiem oraz premierą PlayStation 2.
       
      Zanim została anulowana, została pokazana prasie, a teraz jakoś znikąd wideo z rozgrywanej gry zostało przesłane na YouTube, zatytułowane „Castlevania Resurrection istnieje”. Wydaje się, że jest to wczesna wersja gry (sprzed 1999 r.), która pozwalała deweloperom przenosić postać do wielu różnych obszarów gry.
       

       
      Ten tytuł najwyraźniej miał skupiać się na Sonii Belmont i postaci o imieniu Victor Belmont, a sama rozgrywka miała toczyć się w okolicach 1666 roku, tuż przed oryginalną wycieczką Simona Belmonta.
      Nie wiadomo jeszcze, czy osoba, która przesłała ten materiał, udostępni tę przedpremierową wersję online, ale jeśli coś usłyszymy, damy Ci znać.
       
      Co myślisz o powyższym materiale z Castlevania Resurrection? Czy byłbyś zainteresowany graniem w ten kiedyś? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 comments
      24 views
    4. Utalentowany haker zwiększa liczbę klatek na sekundę podczas wyścigu SNES z 4 kl./s do 30

      Race Drivin 'jest uważany za klasykę zręcznościową w niektórych kręgach, co sprawiło, że port SNES z 1992 roku był bardzo rozczarowujący. Oferując skromne 4 klatki na sekundę, ta edycja była szeroko rozpowszechniona, ale teraz jeden z programistów -Vitora Vileli, dokonał inżynierii wstecznej, aby przywrócić grę do pracy ze znacznie zwiększoną liczbą 30 klatek na sekundę.
      Vitora Vileli, który wcześniej podjął się przepisywania SNES dla Super R-Type i Contra III, usuwając problemy ze spowolnieniem, które miały wpływ na te porty. Korzystając z tego podejścia, Vitor był w stanie poprawić ogromną liczbę klatek na sekundę podczas Race Drivin.
      Odbywa się to dzięki chipowi wzmacniającemu Super Accelerator 1 (SA1) Nintendo, który oferował szybsze taktowanie i więcej pamięci RAM. W związku z tym wykracza to poza standardowe retroaktywne aktualizacje, takie jak, powiedzmy, śledzenie promieni SNES.
       
      SA1 był używany tylko w kilku wybranych grach SNES w latach 1995-1997, takich jak Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars i Kirby Super Star. Biorąc pod uwagę, że pojawił się później w cyklu życia SNES, z pewnością interesujące jest zobaczenie, jakie korzyści może przynieść wcześniejszym grom.
      Najbardziej ekscytującą wiadomością jest to, że Vitor pracuje teraz nad zwiększeniem liczby klatek na sekundę dla gry Star Fox:
       

      0 comments
      112 views
    5. Jet Set Radio Future obchodzi dziś swoją 19 rocznicę

      Klasyczna oryginalna gra na konsolę Xbox, Jet Set Radio Future została wydana po raz pierwszy 19 lat temu, 22 lutego 2002 r., zaledwie dwa lata wcześniej miała swój debiut na konsoli Sega Dreamcast, na której to po raz pierwszy miałem styczność z tą ciekawą i wciągającą grą. Ehh... upłynęło już tyle czasu, a ja nadal posiadam pierwszą edycję obok poczciwego DeCeka.
       
      Czy Ty też czujesz się już taki stary?
      W grze, która była kontynuacją oryginalnego tytułu Dreamcast, gracze mieli za zadanie jeździć po okolicy i rozpylać graffiti, a wszystko to przy jednoczesnym unikaniu policjantów, którzy zostawili swój ślad. W tamtym czasie spotkała się ona z bardzo pozytywnymi recenzjami, dla przykładu serwis Metacritic w swoim rankingu przyznał grze 88 punktów. IGN natomiast stwierdził, że jest to „jedna z najfajniejszych gier na świecie”. Od tamtej pory stworzyła kult, który wielu z nich gromadziło przez lata.
       
      „Jet Set Radio Future przenosi cię do hip-skate'owego wspaniały świata. Wybierz postać, załóż rakietowe łyżwy i zanurz się w tętniących życiem miastach pełnych możliwości. Po drodze będziesz rywalizować z innymi wrogimi gangami, będziesz ścigany przez gliniarzy i być może odkryjesz coś nowego po drodze. Dołącz do znajomego i współpracuj z nim, aby dotrzeć do nowych miejsc, nauczyć się nowych trików i wykonywać zdumiewające akrobacje. Gdziekolwiek zaprowadzi Cię przygoda, liczy się ekstremalna jazda na rolkach, ekstremalna akcja i, oczywiście, ekstremalny styl”.
       
      Pomimo swojego znaczenia kulturowego, nigdy nie był wstecznie kompatybilny na Xbox i od tamtej pory jest tytułem, nad którym społeczność aktywnie prowadzi kampanię. Może dzięki zespołowi, który rozpocznie wsteczną kompatybilność z nowymi opcjami FPS Boost, można ożywić więcej oryginalnych gier Xbox? Miejmy nadzieję.
       
      Czy masz jakieś miłe wspomnienia z Jet Set Radio Future lub oryginalną wersją z konsoli Sega Dreamcast? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      97 views
    6. Kup MemCard Pro, a już nigdy nie będziesz potrzebować kolejnej karty pamięci do PS1

      Pamiętasz zakup pierwszej karty pamięci PS1, która zawierała oszałamiające 128 kilobajtów miejsca. Konsola przedstawiałaby pamięć jako „bloki”, a gry takie jak Gran Turismo mogłyby w końcu wypełnić całą kartę. To były inne czasy i prawie na pewno potrzebowałeś wielu kart pamięci, jeśli planowałeś grać w więcej gier.
      Na szczęście jest teraz 2021 i jeśli nadal grasz na PS1, to pojawiło się nowe rozwiązanie od firmy 8BitMods - MemCard Pro. Jest to karta pamięci „nowej generacji” do pierwszej w historii konsoli Sony, która umożliwia podłączenie karty MicroSD dowolnego rozmiaru i korzystanie z praktycznie nieograniczonej przestrzeni dyskowej. „Każdy gigabajt pamięci na karcie MicroSD to aż 8 192 karty pamięci” - czytamy w opisie.
      Jednak to akcesorium to nie tylko zwykłe przechowywanie. Jest wyposażony w układ Wi-Fi i wyświetlacz LED, dzięki czemu możesz zarządzać danymi z przeglądarki internetowej na komputerze lub telefonie. Ponadto planowane są przyszłe aktualizacje oprogramowania układowego, które umożliwią tworzenie kopii zapasowych postępów zarówno lokalnie, jak i za pośrednictwem interfejsu w chmurze. Koniec z uszkodzonymi danymi!
       
      Jest kilka drobnych zastrzeżeń: nie działa z modelami PS2 Slim ani z adapterem karty pamięci PS3. Jego cena nie należy do najniższych i wynosi około 259 PLN, co, co prawda, nie rozbije banku - ale prawdopodobnie jest to górna granica tego, na co chciałbyś wydać pieniądze w dzisiejszych czasach dla poczciwego PS1, nie wspominając o dodatkowym koszcie zakupu karty pamięci MIcroD, której nie ma w oferowanym przez producenta zestawie. Niemniej jednak zamówienia w przedsprzedaży są teraz otwarte - możesz złożyć własne tutaj.
       
      Zainteresowany kartą pamięci nowej generacji dla Playstation w 2021 roku? Dajcie na znać co o tym sądzicie w komentarzach poniżej.

      1 comment
      87 views
    7. Anulowany remake gry GoldenEye 007 na Xbox - Gameplay z gry pojawił się w serwisie YouTube

      Dni świetności GoldenEye 007 wydają się już być przeszłością na wszystkich możliwych frontach - mowa o zremasterowanej wersji kultowej strzelanki z Nintendo 64 Rare, jej premiera miała odbyć się na konsoli Xbox 360 w 2007 roku dzięki usłudze Xbox Live Arcade, która ostatecznie utknęła w pętli licencjonowania.
       
      Chociaż prawdopodobnie nigdy nie zdobędziemy gry w oficjalnym wydaniu, na dzień dzisiejszy możemy przynajmniej uzyskać lepsze pojęcie o tym, czym mógłby być prezentowany remake. Pewien YouTuber o nicku Graslu00 przesłał „longplay” omawianej zremasterowanej wersji gry GoldenEye 007 podzielonego na segmenty - zobaczcie sami.
       
       
      Gra w sieci pojawiła się już w 2016 roku wtedy zaprezentowano krótki 30 minutowy materiał wideo.
       
      Youtuber zwraca uwagę na to, że nie może powiedzieć skąd wziął grę, ale dodał natomiast kilka interesujących komentarzy, m.in. „cierpliwość jest kluczem” i „powiedziano im, że zostanie wydana w 2021 r.” - chociaż wydaje się, że najprawdopodobniej odnoszą się do plików gry, a nie faktyczne oficjalnego planowania wydania (co wydaje się obecnie mało prawdopodobne).
       
      Po ostatnim wycieku materiału filmowego w 2016 r. Szef Xbox Phil Spencer skomentował pytanie dotyczące gry, stwierdzając: „GoldenEye zawsze było kwestią praw, a nie„ uruchomieniem kodu”.
       
      Dla zainteresowanych informujemy, że Rare w związku z prośbą od wielu fanów i za sprawą pomocy innej firmy deweloperskiej sprawiło, że „GoldenEye 007” został oficjalnie wydany na Wii w 2011 roku, w efekcie na grę nałożono sporo zmian (licencja) przez co zmodyfikowano nie tylko scenariusz i system gry, ale również role Jamesa Bonda, które zostały zmienione z Pierce'a Brosnana na Daniela Craiga. W efekcie otrzymano zupełnie inną grą, niż tą znaną z NINTENDO 64 wydaną w 1997 roku.
       
       
      Co sądzisz o tym materiale? Czy chciałbyś, żeby ta gra jednak pojawiła się na liście wydawniczej w 2021 roku? Daj nam znać poniżej.

      0 comments
      73 views
    8. Emulator oryginalnego Xbox'a wskoczył na kolejny poziom dzięki najnowszej aktualizacji

      Emulacja pierwszego Xbox'a przez lata była tradycyjnie bardzo trudna do osiągnięcia, ale to do niedawna zmieniło się za sprawą wydania nowej wersji znanego już emulatora XEMU v0.5 dostępnego na PC, które zostało opisane przez jego twórców jako „kamień milowy”, dodając kilka nowych funkcji.
      „Oprócz wielu ulepszeń graficznych, poprawek umożliwiających szerszą kompatybilność z systemem BIOS i ogólnych ulepszeń użyteczności: dodano wstępną obsługę dźwięku” - czytamy w opisie powyższego wideo.
      Xemu wciąż jest daleki od doskonałości - do tej pory zgłoszono, że tylko około 150 gier można odtworzyć - ale wspaniale jest widzieć postępy w projekcie emulacji konsoli, która przez wiele lat czekała na pierwszą użyteczna wersję. Pomimo, że autorzy z łatwością mogliby stworzyć porty na systemy z Androidem czy iOS, to emulacja wymagałby bardzo wydajnego sprzętu, które na te chwilę smartfony nie są w stanie zapewnić.
       
       
      Co myślisz o emulacji oryginalnej konsoli Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      193 views
    9. Domowa maszyna arcade do gier od SNK Neo Geo MVSX zawiera 50 gier i kosztuje 500 dolców

      Masz dość mikrokonsol opartych na klasycznych systemach do gier? Cóż, możesz przejść na SNK Neo Geo MVSX Home Arcade, czyli mszynę Arcade, który ma zostać udostępniona na rynku w listopadzie za 449,99 USD (lub 500 USD ze specjalną bazą, do której dojdziemy wkrótce).
       
      Automat opracowana przez grupę Gstone w ścisłej współpracy z SNK, mierzy 38 cm (szer) x 43 cm (grub) x 63,5 cm (wys) i jest określana jako „najlepsza maszyna Arcade dla fanów klasycznych tytułów SNK” przy czym będzie zawierać 50 wbudowanych gier, m.in. The King of Fighters, Metal Slug, Fatal Fury, Samurai Shodown, Art of Fighting i tytuły sportowe, takie jak Baseball Stars Professional i Top Player's Golf.
       
      Dołączone zostaną zarówno wersje MVS, jak i AES każdej gry, a także filtr linii skanowania CRT, dzięki czemu można uzyskać autentyczny wygląd.
      Urządzenie może się pochwalić 17-calowym ekranem LCD 4: 3 o rozdzielczości 1280x1024 pikseli oraz obsługą dwóch graczy za pomocą analogowych joysticków i przycisków. Zostanie również dołączona specjalna 32-calowa podstawa, która zamieni maszynę w prawdziwy Automat Arcade o wysokości 152 centymetrów. Jeśli chcesz, możesz kupić urządzenie bez podstawy za 450 USD.
       

      To nie pierwszy raz, kiedy klasyczny system Neo Geo SNK otrzymał nowe życie. Neo Geo X była podręczną konsolą, która łączyła się z telewizorem i ostatecznie została złomowana z powodu sporu między jego producentem a samym SNK.
      SNK wypuściło później Neo Geo Mini, a w zeszłym roku wyprodukowało Neo Geo Arcade Stick Pro, na której dostępne są wszystkie klasyczne tytuły Neo Geo.
      Przedsprzedaż nadchodzącego automatu rozpocznie się we wrześniu 2020 r.

      0 comments
      250 views
    10. M.O.D.E - emulator dysku optycznego dla konsol Sega Dreamcast i Saturn

      M.O.D.E (Multi Optical Disc Emulator) jest kolejnym przykładem, że konsole Sega Dreamcast oraz Saturn są wiecznie żywe.
       
      Projekt M.O.D.E jest uniwersalnym czytnikiem emulującym optyczny napęd konsoli, który pozawala uruchamiać gry bezpośrednio z nośników danych takich jak pendrive, karta pamięci czy dyski HDD/SSD. Jego instalacja jest banalnie prosta i pasuje idealnie do wymienionych wyżej konsol. Montaż polega na usunięciu oryginalnego czytnika i zamontowanie w jego miejsce emulatora.
       

       
      Emulator posiada preinstalowane menu, dzięki któremu możemy z łatwością przeglądać swoją bibliotekę gier z poziomu konsoli. Jest łatwe w obsłudze i posiada podstawowe narzedzia do zarządzania danymi na nośniku.
       
      Jakie możliwości posiada M.O.D.E - lista poniżej:
      • Automatyczne łatanie regionu (ładuje gry z różnych regionów bez łatania gier)
      • Auto wykrywa konsolę, do której jest podłączony. Brak zworek do skonfigurowania.
      • Dysk twardy SATA 2.5 zgodny z exfat (działa zarówno z dyskami twardymi, jak i dyskami SSD)
      • MicroSD
      • Pendrive USB i zasilane dyski twarde USB
      • W 100% kompatybilny ze wszystkimi grami Saturn i Dreamcast!
      • Kompatybilny z obrazami Redump i Tosec (zarówno Dreamcast / Saturn)
      • Kompatybilny z obrazami CDI, GDI, CCD, MDF, bin / iso + cue
      • Plug and play, nie wymaga lutowania!
      • 2 interfejsy użytkownika: Prosty widok listy i Zaawansowany z widokiem okładek z gier
      • Obsługuje wiele gier na jednym nośniku
      • Szybki odczyt danych zapewnia krótsze czasy ładowania
      • Obsługuje karty MPEG, ActionReplay / PseudoSaturnKai, kompatybilny z kartą RAM Saturn
      • Kompatybilny z DC Digital (HDMI), DreamPSU i PicoPSU (PCB zasilacza)
       

       
       
      Przy tym projekcie należy zaznaczyć, że nie jest to jedyny dostępny taki emulator napędu optycznego na rynku. Obok niego dostępne są również GDEMU, G1-ATA, GD-IDE, PCB SD MOD czy Dream IDE Reborn. O ile ten pierwszy może być godnym konkurentem ze względu na cenę (chińskie odpowiedniki jesteśmy już w stanie kupić za 150 PLN) natomiast pozostałe wymagają od nas umiejętności posługiwania się lutownicą.
       
      Oficjalnie M.O.D.E jest dostępne w przedpremierowej sprzedaży na stronie producenta i planowana data premiery ma nastąpić w lipcu/sierpniu tego roku.
      Koszt urządzenia wynosi 182€ (przy aktualnym kursie nieco ponad 812 PLN).

      0 comments
      396 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.