Jump to content

Wygląda na to, że Xbox Game Pass wkrótce trafi na Android TV

Raport pochodzi z   9to5Google  , który zanurzył się w niedawnej aktualizacji 2107 dla aplikacji Xbox Game Pass na Androida. Po jej analizie twierdzi, że "rozpoczyna ścieżkę do oficjalnej obsługi Android TV", umożliwiając dostęp do Game Pass z ekranu głównego Android TV i Google TV. Chociaż do tej pory nic nie powiedziano o oficjalnym wsparciu dla urządzeń opartych o te systemy, to wydaje się, że Microsoft przygotowuje się pod formalne wprowadzenie Xbox Game Pass na Android TV.
 
Jak wyjaśnił 9to5Google, do tej pory możliwe było załadowanie aplikacji Xbox Game Pass na telewizorze z Androidem za pośrednictwem zewnętrznego oprogramowania, ale strona zgłasza problemy z dużymi opóźnieniami, które sprawiają, że korzystanie z jej jest bezcelowe.
 
    Xbox Game Pass na Androida wystartował w zeszłym roku     i okazał się niezwykle udany. Od tego czasu całość stale się rozwija, a zespół poprawia problemy z opóźnieniami i udoskonala inne funkcje. Microsoft planuje pójść jeszcze dalej w przyszłości z  rozwijaniem swojej usługi Cloud Gaming udostępniając ją bezpośrednio na telewizorze. Te funkcje sprzętowe pozwolą użytkownikom przesyłać strumieniowo gry bezpośrednio do telewizora, a wszystko to brzmi naprawdę fajnie.
 

 
Naszym zdaniem wspaniale jest widzieć, że Microsoft prowadzi dalszy rozwój możliwości Cloud Gaming dla graczy, a im więcej, tym weselej, ponieważ już i tak spora biblioteka gier Xbox jest otwarta dla szerszego grona osób, którzy mogą je wypróbować nie posiadając konsoli.
 
Czy skorzystasz z subskrypcji Xbox Game Pass na Android TV jeśli ta się pojawi? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
 
Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
 
Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
 
Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
 
Kluczowe cechy

• Rozległy świat pełen emocji
Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
• Stwórz własną postać
Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
• Epicki dramat zrodzony z mitu
Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
• Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
 
Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
 

Read more...

Ten piękny kontroler dla Xbox Series X|S na motywie Halo już niedługo trafi do sprzedaży, ale będzie Cię kosztował

Utalentowany twórca POPeART (wcześniej znany jako Xbox Pope) zaprezentował swój najnowszy niestandardowy projekt kontrolera Xbox w postaci "Halo Needler", a tym razem wielką atrakcją jest to, że możesz go bezproblemowo kupić (wcześniej pojawiały się ograniczone ilości lub brak wysyłki po za granice USA).
 
Kontroler jest sprzedawany przez serwis TREZN z bezpłatną wysyłką na cały świat, ale zanim się napalicie lepiej poznajcie jego oszałamiającą cenę 599,99PLN (149,99 USD). To oczywiście dlatego, że jest to niestandardowy kontroler, i tutaj należy sobie zadać pytanie, czy nasze kieszenie są wystarczająco głębokie!
 
 
Jeśli chcesz kupić jeden z nich, możesz użyć kodu WELCOME10, aby uzyskać 10 USD zniżki na pierwsze zamówienie. Kontroler ma zostać wysłany pod koniec sierpnia, a także otrzymujesz 90 dni gwarancji na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.
 
Jeśli jesteś fanem pracy POPeART, ale nie jesteś zainteresowany tym kontrolerem to na stronie TREZN znajduje się cała kolekcja niestandardowych projektów kontrolerów i skórek konsolowych dedykowanych twórcy (a większość z nich jest o wiele tańsza!).
Read more...

GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
 

 
Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
 

 
Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
 
A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.
Read more...
  • Popularne artykuły

  • 150 posts in this category

    1. Prezes Blizzarda J. Allen Brack opuszcza firmę

      Ostrzeżenie dotyczące treści: Należy pamiętać, że poniższy artykuł i źródła powiązane w kontakcie na tematy takie jak dyskryminacja, molestowanie seksualne i napaść oraz samobójstwo.
       
       
      21 lipca Bloomberg Law poinformował, że Activision Blizzard - wielomiliardowa firma odpowiadająca za takie tytuły jak Diablo, Overwatch i World of Warcraft - była przedmiotem pozwu złożonego przez Kalifornijski Departament Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa, dotyczącego "kultury i równouprawnienia" firmy i powszechnych doniesień o molestowaniu seksualnym i dyskryminacji - o czym pisaliśmy już wcześniej.
       
      Niecałe dwa tygodnie później prezes Blizzarda J. Allen Brack, który został konkretnie wymieniony w pozwie, ogłosił, że ustępuje ze skutkiem natychmiastowym.
      Jen Oneal i Mike Ybarra zastąpią go na stanowisku współ-liderów Blizzarda.
       
      Oneal był wcześniej szefem Vicarious Visions, który został włączony do Blizzarda na początku tego roku; Oneal został awansowany na stanowisko wiceprezesa wykonawczego Blizzarda ds. rozwoju w ramach przeprowadzki. Ybarra był wcześniej wiceprezesem korporacyjnym Xbox Live i Game Pass, a w 2019 roku przeniósł się do Blizzarda, aby zostać wiceprezesem wykonawczym i dyrektorem generalnym ds. platformy i technologii.
       
      Blizzard wydał oświadczenie na swojej stronie internetowej, które mówiło bezpośrednio o ich wartościach w przyszłości:
      "Obaj liderzy są głęboko zaangażowani w wszystkich naszych pracowników; do dalszych prac nad zapewnieniem, że Blizzard będzie najbezpieczniejszym i najbardziej przyjaznym miejscem pracy dla kobiet i osób dowolnej płci, pochodzenia etnicznego, orientacji seksualnej lub pochodzenia. Będziemy ubiegali się o podtrzymywanie i wzmacnianie naszych wartości, aby odbudować swoje zaufanie.
      Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz głębokiemu zaangażowaniu w uczciwość i inkluzywność, Jen i Mike poprowadzą Blizzarda z troską, współczuciem i zaangażowaniem w doskonałość.
       
      Brack wydał również własne oświadczenie:
      "Jestem przekonany, że Jen Oneal i Mike Ybarra zapewnią Blizzardowi przywództwo potrzebne do pełnego zderzenia swojego potencjału i przyspieszą tempo zmian. Spodziewam się, że będą to robić z pasją i entuzjazmem oraz że będzie można im zaufać, ponieważ sądzę, że będą przewodzić z najwyższym poziomem uczciwości i zaangażowania w elementy naszej kultury, które sprawiają, że Blizzard jest tak wyjątkowy."
       
      Na oddzielnej stronie inwestorskiej Activision Blizzard stwierdzili, że Brack opuszcza firmę "w celu poszukiwania nowych możliwości", koncentrując się na mianowaniu dwóch nowych dyrektorów, a nie na odejściu Bracka.
       
      Odejście J. Allena Bracka z Blizzarda nastąpiło tydzień po tym, jak ponad 2000 pracowników Activision Blizzard podpisało petycję krytykującą odpowiedź firmy na niedawny pozew stanowy, jak donosi CNN. Dyrektor generalny Activision, Bobby Kotick, wydał w zamian oświadczenie, w którym nazwał początkową odpowiedź firmy "głuchą na ton", ale pracownicy odpowiedzieli ponownie, zauważając, że oświadczenie Koticka nie "odniosło się do krytycznych elementów leżących u podstaw obaw pracowników" i zorganizowało masowe odejścia już 28 lipca.
       
      Ze względu na delikatny charakter tego tematu, podjęliśmy decyzję o zamknięciu komentarzy do tego artykułu.

      0 comments
      19 views
    2. GTA 5 sprzedało się w 150 milionach egzemplarzy

      Grand Theft Auto V obejmie trzecią generację konsol, w momencie gdy Rockstar ponownie wyda tytuł debiutujący w czasach Xbox 360 oraz PS3 na PS5 oraz Xbox Series X | S jeszcze w tym roku. Jest to gra, która osiągnęła niezrównany sukces na rynku gier przekraczając 150 milionów sprzedanych kopii do tej pory, pobijając tym samym rekord sprzedaży. Odzwierciedla to zarówno cyfrowe pliki do pobrania, jak i kopie Blu-ray sprzedawane detalicznie - niekoniecznie konsumentom - ale patrząc na wykresy sprzedaży, wyraźnie nie ma stosów zakurzonych pudełek z kopią tej gry spoczywających na półkach sklepowych. Inne najlepiej sprzedające się gry oscylowały w liczbie 70-80 milionów kopii, więc wynik GTA 5 przebija je o połowę i sięga rekordowej sprzedaży w historii gier wideo - Minecraft 200+ milionów.
       

       
      Niewiarygodnie, cała seria GTA sprzedała się w sumie w 350 milionach egzemplarzy, więc "piątka" stanowi prawie połowę sprzedaży całej serii. Jego długowieczność można częściowo przypisać sukcesowi GTA Online, które otrzymało ponad 40 aktualizacji od 2013 roku i jest już ogromną bestią , która swoimi dodatkami i możliwościami potrafi wciągnąć na setki dodatkowych godzin.
       

       
      Tymczasem Red Dead Redemption 2 sprzedało się do tej pory w 38 milionach egzemplarzy, co byłoby również zdumiewającym osiągnięciem firmy. Rockstar twierdzi, że wycieczka Arthura Morgana jest drugą najlepiej sprzedającą się grą w USA w ciągu ostatnich trzech lat, co jest bardzo specyficzną statystyką, ale wyraźnie wskazuje na udany produkt.
       
      A Ty jaką posiadasz wersję gry (cyfrową czy pudełkową) i na jaką platformę? Podziel się swoją wypowiedzią w komentarzu poniżej.

      0 comments
      108 views
    3. Takiego dysku SSD używa Mark Cerny - architekt systemu PS5

      Sony odblokowuje gniazdo w PS5 do obsługi pamięci masowych SSD wraz nową aktualizacją oprogramowania układowego, co oznacza, że będziesz mógł rozszerzyć swoją pamięć wewnętrzną za pomocą szybkiego dysku półprzewodnikowego M.2 NVMe. Obecnie na rynku możemy spotkać różne pojemności od 128GB do 8 TB, w zależności od pojemności ich ceny mogą sięgać od 350-7000 PLN. Architekt systemu Mark Cerny wydaje się dość zachwycony z nowej funkcji, przez co zainwestował w WD Black SN850.
       
       
      Nieco po za tematem wpisu na Twitterze post od architekta systemu przykuwa treść wiadomości: "Kilka niesamowitych opcji dla 7000MB/s, skończyło się wydaniem moich $$$ na ten jeden. Będzie słodko!".
       
      WD Black SN850 ma przyjść w nieco rozsądnej cenie, z opcją 500GB sprzedaży detalicznej za około 500PLN . Warto zauważyć, że Cerny posiada model ze radiatorem co nieco podnosi cenę dysku (~400 PLN dopłaty za taką wersję).
       
      Planujesz rozszerzyć pamięć masową na PS5, czy jesteś zadowolony z tego, co już jest wbudowane w konsolę PS5? zachęcamy do sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      40 views
    4. Halo Inifinite - nieumyślnie wyciekły pliki kampanii

      Z każdym "dużym" wydaniem gry w dzisiejszych czasach zawsze wydaje się istnieć możliwość wycieku.
       
      W przypadku Halo Infinitewydaje się, że 343 Industries mogło sam popełnić ten błąd. Według weterana Halo Josepha Statena, deweloper "nieumyślnie" włączył niewielką liczbę plików kampanii do kompilacji w wersji technical preview.
       
      Teraz ostrzega wszystkich, aby uważali w internecie, aby uniknąć krążących spoilerów:
       
       
      Jak wspomniano, tego typu przecieki mogą całkowicie zrujnować doświadczenie kampanii. Wydaje się, że użycie słowa 'całkowicie' w tym przypadku to nie przesada.
       
      Jak zauważył The Verge - w sieci pojawiło się zdjęcie z ponad 800 liniami tekstu z kampanii w grze. Najwyraźniej dzielą się takimi szczegółami jak podstawowymi opisami fabuły, zwrotami akcji z gry - a nawet zakończeniem.
       
      Innymi słowy, uważaj na to, co czytasz stąd na zewnątrz. Halo Infinite pojawi się jeszcze w tym roku. Jak znaleźć podgląd techniczny dla wielu graczy? Zostaw komentarz w dół poniżej.

      0 comments
      14 views
    5. PS5 osiągnęło wynik 10 milionów sprzedanych egzemplarzy - jest najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii

      Wszyscy wiemy, jak trudno jest teraz kupić PlayStation 5. Ilość konsol PS5 była bardzo mono ograniczona od czasu jej premiery w listopadzie ubiegłego roku, a kiedy rzeczywiście trafiła na półki sklepowe, wyprzedaje się niemal natychmiast. Jednak tak duże zapotrzebowanie doprowadziło do tego, że sprzęt Sony pobił rekordów sprzedanych jednostek do tego czasu - w momencie pisania tego tekstu mówimy już o 10 milionów sprzedanych konsol PS5.
       
      Oznacza to, że PS5 jest nie tylko najlepiej sprzedającą się konsolą na rynku, ale również najszybciej sprzedającą się konsolą PlayStation w historii marki, osiągając pułap 10 milionów około miesiąca wcześniej, niż PS4. Ponownie, to bardzo imponujące fakty, zwłaszcza dla systemu, który jest ledwo dostępny na dłużej, niż kilka minut po dodaniu do oferty klepu.
       
      Należy zauważyć, że Sony jest w pełni świadomy niedoborów zapasów, a szef PlayStation Jim Ryan powiedział wcześniej, że firma robi wszystko, co w jej mocy, aby poprawić liczbę produktów. I chociaż te nowe statystyki są oczywiście świetne dla Sony, organizacja w pełni oczekuje, że sprzedaż PS5 wzrośnie, gdy niedobory zapasów zostaną ostatecznie rozwiązane.
       
       
      Czy kiedykolwiek myślałeś, że PS5 będzie tak popularny, biorąc pod uwagę sytuację na rynku? Napisz co o tym sądzisz w komentarzach poniżej.

      0 comments
      76 views
    6. Activision Blizzard pozwany za nierówną kulturę pracy oraz dyskryminację płci żeńskiej

      Ostrzeżenie o zawartości: Należy pamiętać, że poniższy artykuł zawiera źródła związane z wykroczeniami prawnymi, w tym dyskryminacji, molestowaniu seksualnego, napaści oraz samobójstwa.
       
      Bloomberg Law poinformował dziś, że pozew został złożony przeciwko Activision Blizzard, Inc. przez California Department of Fair Employment and Housing, sugerując, że firma sprzyja nieprzyjazną kulturą pracy, w którym pracownice są przedmiotem ciągłego poniżania, brakiem przyjaznej atmosfery, nierównym traktowaniem oraz niższym wynagrodzeniem wobec mężczyzn na tych samych lub niższych stanowiskach pracy.
       
      Jak podkreślono w raporcie, zarzuca się, że "pracownicy płci męskiej grają w gry wideo w ciągu dnia pracy, delegowując obowiązki pracownicom, angażując się w przekomarzanie seksualne i otwarcie żartując między innymi o gwałtach".
       
      Według 29-stronicowego zgłoszenia "kierownictwo i twórcy zaangażowani w rażące molestowanie seksualne bez reperkusji", w którym pracownicy płci męskiej piją duże ilości alkoholu, gdzie podczas czołgania się przez różne kabiny w biurze, często angażują się w niewłaściwe zachowanie wobec kobiet-pracowników.
       
      Zarzuty dotyczące dyskryminacji ze względu na płeć i rasę, obraźliwe komentarze, poniżające zachowanie i samobójstwo są zawarte w pozwie. Chociaż sugeruje się, że skargi zostały złożone wewnętrznie, w tym do prezesa Blizzarda J. Allena Bracka, "oskarżeni nie podjęli skutecznych środków zaradczych w odpowiedzi". W firmie wydarzyła się tragedia jednej z pracownic, która postanowiła odebrać sobie życie poprzez udostępnienie jej nagich zdjęć w sieci przez kolegów z pracy. Po tym incydencie prokuratura wytoczyła stosowny wniosek z pozwem.
       
       
      Activision Blizzard wydało swoje oświadczenie w tej sprawie, gdzie w odpowiedzi na zarzuty, stwierdza, iż "nie ma miejsca w naszej firmie lub branży, ani żadnej branży, na jakiekolwiek nadużycia seksualne lub molestowanie", a "w przypadkach związanych z niewłaściwym zachowaniem podjęto działania w celu rozwiązania problemu". Firma nazwała również pozew jako "zniekształcony, a w wielu przypadkach fałszywy, opisy przeszłości Blizzarda".
       
      Gigant gier wideo nie jest jedyną firmą z domniemanymi problemami molestowania w miejscu pracy. Zarzuty niewłaściwego postępowania skupione wokół  przywództwa  i kultury pracy  miały miejsce również w Ubisoft, co spowodowało, że CEO Yves Guillemot postanowił  wydać oświadczenie wideo przeprosin w zeszłym roku,  a ostatnie skargi złożone we Francji po raz kolejny oskarżają współzałożyciela firmy   "instytucjonalne molestowanie".  
       
       
      Sprawa nabrała takich olbrzymich rozmiarów, że gracze w World of Warcraft pewnego dnia postanowili zrobić wirtualny strajk, porzucając walkę i skupiając się w jednym miejscu na mapie. Nie długo po tym gracze masowo opuszczali serwery gry, co spowodowało milionowe straty dla firmy...
       
       
      O sprawie i jej przebiegu będziemy starać się informować was na bieżąco.

      0 comments
      28 views
    7. Microsoft Flight Simulator w przyszłości może dodać helikoptery

      W aktualizacji zespołu programistów na początku tego tygodnia jedna z opinii ujawnia najlepsze życzenia społeczności, a najwyżej wybrany jest dodanie helikopterów.
       
      Ciekawym faktem, jest to, że funkcja jest najwyraźniej już "planowana" na 2022. Podczas gdy helikoptery zostały już dodane do MFS jako darmowe mody, prawdopodobnie byłoby to coś bardziej oficjalnego.
       
      Microsoft Flight Simulator jest już dostępny na PC i zostanie uruchomiony na Xbox Game Pass oraz Series X | S już 27 lipca.
       
      Czy chciałbyś zobaczyć helikoptery dodane do tej gry? Zostaw komentarz poniżej.

      0 comments
      11 views
    8. Nowa przeglądarka internetowa Xbox jest wprowadzana do większej liczby niejawnych testerów

      Wokół nowej wersji Chromium przeglądarki Microsoft Edge przygotowywanej dla Xbox'a, która ma się pojawić wkrótce zrobiło się głośniej i wygląda na to, że ta przygotowuje się do publicznej wersji, w tym momencie wersja testowa udostępniana jest większej liczbie użytkowników programu Xbox Insiders.
       
      Powodem emocji związanych z tą przeglądarką jest to, że otwiera całą masę dodatkowych możliwości, takich jak pełna obsługa klawiatury i myszy, wraz z możliwością strumieniowego przesyłania gier Xbox (pokroju Stadia) za pośrednictwem chmury.
      Inżynier prowadzący - Eden Marie Abramowicz powiedziała w maju tego roku, że minie jeszcze kilka miesięcy, zanim przeglądarka zostanie udostępniona wszystkim, więc miejmy nadzieję, że jego pełne wydanie jest teraz tuż za rogiem.
       
       
      Czy miałeś jeszcze okazję wypróbować nową przeglądarkę internetową Xbox? Daj nam znać w komentarzach.

      0 comments
      5 views
    9. Xbox może wdrażać skalowanie SI, aby gry wyglądały jeszcze lepiej

      Niektóre z gier, w które graliśmy na naszych konsolach Xbox Series X, wyglądają już fenomenalnie, ale najnowsza oferta ofert pracy sugeruje, że Microsoft może wprowadzić skalowanie SI, aby jeszcze bardziej je poprawić (przynajmniej niektóre).
      Na stronie kariery Firmy Microsoft pojawiły się dwie pozycje, jedna dla starszego inżyniera oprogramowania, a druga dla głównego inżyniera oprogramowania do grafiki. Obie role odnoszą się do tego, co wydaje się być skalowaniem SI, z opisami twierdząc, że zwycięski kandydat będzie musiał "zaimplementować oprogramowanie, które zawiera algorytmy uczenia maszynowego do wyświetlania grafiki."
       
      Ale co to jest skalowanie SI? To dobre pytanie. Zasadniczo oznacza to, że narzędzie z użyciem sztucznej inteligencji, które sprytnie podzieli ciężar karty graficznej, co spowoduje, że gry o wyższych rozdzielczościach będą wyglądać jeszcze lepiej. To całkiem interesujące.
       
      Jak wyszczególniono za pomocą bezpośredniego uczenia maszynowego (DirectML API) firmy Microsoft, ma to dużą szansę, aby granie na konsolach było jeszcze lepsze przy w wysokich rozdzielczościach. Całość może albo manifestować jako rozwiązanie DLSS (Deep Learning Super Sampling od nVidia), albo może zakończyć się całkowitym przeglądem procesu, aby stworzyć coś zupełnie nowego.
       
      Bez wchodzenia w żargon techniczny, punktem odniesienia jest to, że obsługiwane gry będą wyglądać lepiej, niż wcześniej dzięki tej technologii. Podobną funkcją potwierdzoną już dla konsoli Xbox jest coś znanego jako AMD FidelityFX, który "wykorzystuje najnowocześniejsze super-zoptymalizowane technologie skalowania przestrzennego, aby pomóc zwiększyć liczbę klatek na sekundę i zapewnić wysokiej jakości wrażenia w grach o wysokiej rozdzielczości".
       
      Co sądzisz o tym, co firma Microsoft może potencjalnie wprowadzić poprzez skalowanie SI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      13 views
    10. Aliens: Fireteam Elite nie będzie wspierać Cross-Play, tylko Cross-Gen

      W ostatnich latach byliśmy tak rozpieszczani grami wspierającymi cross-play, że zaczęliśmy akceptować, że dzieje się to zaraz po premierze tytułów. Niestety, nie będzie tak w przypadku Aliens: Fireteam Elite - gry kooperacyjnej, która opiera się na zabawie z przyjaciółmi.
       
      Wiadomość została ujawniona przez Cold Iron Studios CEO Craig Zinkievich. Podczas gdy gracze Xbox mogą korzystać z gry cross-gen, co oznacza, że użytkownicy Xbox One i Xbox Series X | S mogą grać razem, ale nie będą mogli dopasowywać się do użytkowników PC lub PlayStation - na razie.
       
      Zinkievich powiedział, że "obecnie nie ma planu na uruchomienie funkcji cross-play", ale nie wykluczył jego całkowitego włączenia. Być może będzie to coś, co zobaczymy później. W grze, która ma na celu alternatywne ścieżki przebiegu gry, losowe cele i zróżnicowane spotkania z wrogiem, aby zachować świeżość misji, mamy nadzieję, że jest to coś, co może być w planach na przyszłość.
       
      Aliens: Fireteam Elite pojawi się na konsolach oraz PC już 24 sierpnia i może pochwalić się rozgrywką podobną do Left 4 Dead. 
       
      Tobie też będzie brakowało opcji Cross-Play w Aliens: Fireteam Elite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      5 views
    11. The Coalition udostępnia imponujący materiał z silnika Unreal Engine 5 na Xbox Series X

      The Coalition już wcześniej zapowiadało swój nowy silnik graficzny Unreal Engie 5, ale nie mieliśmy żadnego racjonalnego spojrzenia na możliwości silnika i to co mogą dzięki niemu zaoferować kolejne gry. Początkowo materiał miał być dostępny w serwisie GDC, ale wstęp był płatny i wynosił 249$, co oczywiście mija się z celem, ponieważ wideo wyciekło do sieci, teraz bezpłatnie możemy obejrzeć to co przygotowało dla nas The Coalition. 
       
      Chociaż demo nie jest bezpośrednio związane z żadnymi projektami, nad którymi pracuje zespół (o których wiemy), daje wgląd w wizualny na potencjał ich przyszłych gier. Trzeba przyznać, że efekty i możliwości silnika, które możemy zobaczyć na materiale wideo powyżej przyprawia o szczęko opad. 
       
      The Coalition oficjalnie ogłosił, że na początku tego roku, przeniesie się do Unreal Engine 5, więc wszystkie przyszłych projekty zobaczymy już na nowym silniku. Z oficjalnych doniesień wiemy już, że zespół pracuje nad przyszłością serii Gears, więc nie możemy się już doczekać widząc grę w akcji na Unreal Engine 5.
       
      Podekscytowany, nowym silnikiem Unreal Engine 5 od The Coalition? Jakie gry najchętniej chcielibyście na nim zobaczyć? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      15 views
    12. Phil Spencer udostępnił swoje przemyślenia na temat Deck Steam od Valve

      Ujawniony nowy przenośny komputer do gier od Valve o nazwie "  Steam Deck  ", już otrzymał ocenę od Phila Spencera, który ujawnił swoje początkowe przemyślenia na temat urządzenia dodając stosowany komentarz na koncie Twitter Valve.
       
      Jak można się było spodziewać, Spencer chwalił pomysł i posunięcie firmy, gratulując zespołowi oficjalnej premiery stwierdzając, że urządzenie "cieszy tak wielu z nas, ponieważ możemy zabrać nasze gry ze sobą, gdziekolwiek zdecydujemy się w nie zagrać".
       
      https://twitter.com/Steam/status/1415718021469925378
       
       Steam Deck ma potencjalne połączenie Xbox , ponieważ system działa jako w pełni funkcjonujący komputer, teoretycznie pozwalając na granie w tytuły Xbox Cloud Gaming, a nawet instalowanie Subskrypcji Xbox Game Pass na PC na świeżej instalacji systemu Windows.
       
      Interesujące będzie zobaczyć, jak nowy sprzęt od Valve - Steam Deck udowadnia gry Xbox w podróży, i jak skuteczne uruchamiać gry z Xbox'a w podróży korzystając z aplikacji Xbox Game Pass na PC.
       
      Niemal każda firma w branży gier miała swoje mniej lub bardziej udane projekty przenośnych urządzeń do gier. My czekamy na podobny krok ze strony Microsoftu, który na swoich kartach nie umieścił jeszcze żadnego z urządzeń tego typu... Oczywiście to tylko nasze przemyślenia, ale zwracając uwagę na usługi, które oferują płatne subskrypcje to wszystko możliwe....
       
      Jakie są twoje przemyślenia na temat Steam Decka? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      4 views
    13. Phil Spencer chwali DualSense - planuje nowe zmiany nad kontrolerem dla konsoli Xbox

      Wraz z premierą PlayStation 5, jednym z największych punktów rozmowy był kontroler DualSense. Zawiera unikalne funkcje poprzez dotykowe sprzężenie zwrotne i adaptacyjne wyzwalacze, które mogą dodać nowy poziom zanurzenia w grach. To coś, co wielu profesjonalistów z branży oklaskiwało, a szef Xbox'a Phil Spencer jest jednym z nich.
       
      Podczas rozmowy na temat ostatnich Kinda Funny Gamescast, Spencer wziął chwilę, aby pochwalić Sony za prace przy kontrolerze DualSense. Dodał, że "rozpoczniemy prace przy kontrolerze [Xbox], ale nie w najbliższym czasie.
      Przy tak wielu programistach i innych firm pracujących nad wdrożeniem funkcji na kontrolerze DualSense, byłoby zaskakujące, gdyby niektóre z tych innowacji nie przekładały się ostatecznie. W rzeczywistości Microsoft zapytał użytkowników, czy te funkcje były czymś, co chcieliby zobaczyć w przyszłości podczas badania na początku tego roku.
       
      Kontrolery Xbox mają już coś znanego jako Impulse Triggers, co oznacza, że każdy wyzwalacz ma w środku indywidualny silnik do symulacji wibracji. Gry wyścigowe są tego doskonałym przykładem. Niestety, jest to coś, co nie jest używane tak często, jak byśmy chcieli.
       
      W tym momencie stawiamy sobie pytanie "kiedy", a nie "jeśli", te funkcje zostaną wdrożone jako integralna część kontrolera Xbox i wyobrazić sobie, że nowe funkcje będą jeszcze bardziej ewoluowały.
       
      Miejmy nadzieję, że Microsoft raczy uświadczyć nas graczy w niedługim czasie funkcjami kontrolera DualSense. Pytanie tylko czy pojawią się jakieś nowe innowacyjne dodatki oraz jak będzie wyglądała współpraca tych funkcji z aktualnymi grami.
       
      Jak byś się czuł widząc funkcje DualSense w kontrolerze Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      4 views
    14. Dark Souls 3 został zaktualizowany i dodany do FPS Boost dla Xbox Series X | S

      Ostatni raz otrzymaliśmy sporo tytułów z FPS Boost dla Xbox Series X i Xbox Series S, ostatnie z nich pojawiły się nawet w maju, Microsoft uraczył nas solidnym pakietem 74 gier aktualizowanych do FPS Boost za jednym zamachem.
       
      Fani zastanawiają się jednak, kiedy nadejdzie kolejny taki zestaw, a według postu na Instagram Story z Xbox Italia, może to on pojawić się w każdej chwili. Najciekawszą informacją jest to, że Dark Souls 3 zostanie uwzględnione w gronie innych tytułów:
       
       
       
       
       
      W momencie pisania nie podano żadnych dalszych szczegółów, ale kolejny pakiet to będzie prawdziwa okazja do sprawdzenia znanych gier zaktualizowanych do wykorzystania funkcji i mocy najnowszych konsol.
       
      Jak zawsze, postaramy się informować was na bieżąco z wszystkimi wiadomościami związanymi z FPS Boost, mam nadzieję, że następną partię otrzymamy bardzo szybko.
       
      Co zamierzacie zobaczyć w kolejnym zestawie gier FPS Boost na konsole Xbox Series X i S? Daj nam znać poniżej.

      0 comments
      17 views
    15. Hideo Kojima używa podkładki pod mysz z Hermen Hulstem

      W typu nagłówkach, których nie spodziewaliśmy się nigdy pojawiły się dwa znane nazwiska, ale o co chodzi? Otóż Hideo Kojima udostępnił zdjęcie swojego biurka za pośrednictwem serwisu Twitter, które zawiera podkładkę pod mysz z Hermen Hulstem. Szef PlayStation Worldwide Studios wręczył cenionemu reżyserowi Metal Gear Solid kod źródłowy do silnika Decima, kiedy pracował jeszcze jako dyrektor zarządzający Guerrilla Games (później został awansowany na CEO do zarządzania projektami we wszystkich studiach deweloperskich Sony), i wyraźnie pozostawiło to trwałe wrażenie na szefie Kojima Productions.
       
       
      Death Stranding: Director's Cut, rozszerzona wersja symulacji turystycznej na PlayStation 5, została ogłoszona w zeszłym miesiącu, a już 24 września spodziewać się możemy jej oficjalnej premiery.
       
      No cóż wpis służy jako ciekawostka, ale nie mielibyśmy nic przeciwko naszej własnej podkładki pod mysz.

      0 comments
      22 views
    16. Deweloper Microsoft Flight Simulator potwierdza szczegóły wydajności dla konsoli Xbox Series X | S

      To wspaniały krok ze strony Microsoftu, ponieważ Microsoft Flight Simulator będzie dostępny na Xbox Series X i Xbox Series S za pośrednictwem Xbox Game Pass w tym miesiącu, a deweloper Asobo Studio mówił nieco więcej na ten temat w PiO na Twitchu.
       
      Jak podaje Twinfinite, deweloper potwierdził podczas transmisji, że gra będzie działać na standardowych wyświetlaczach w 4K, przy 30fps na Xbox Series X oraz w 1080p przy 30fps na Xbox Series S. Mówi się, że oba systemy działają bardzo podobnie pod względem liczby klatek na sekundę, a jeśli masz wyświetlacz, który obsługuje zmienne częstotliwości odświeżania, i one mogą rzeczywiście przekroczyć ten limit 30 klatek na sekundę, osiągając nawet 60 klatek na sekundę w niektórych sceneriach.
       
      W powiązanych wiadomościach, najnowsza aktualizacja Flight Sim na PC (Sim Update 5, która zostanie uruchomiona w wersji na konsolę Xbox), została przepisana w celu poprawy wydajności, co jest świetną wiadomością również dla graczy PC.
       
      Dodatkowo, zespół zamierza przynieść Microsoft Flight Simulator na Xbox One za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming (w pewnym momencie), wersje kompilacji i rynek zarówno wersji PC i Xbox będą takie same, a cross-play, cross-saves i cross-purchases (dla oficjalnych dodatków) będą obsługiwane. Mysz i klawiatura będą również opcją na konsoli.
       
      Jest mnóstwo ciekawych informacji, którymi można się ekscytować w związku z Microsoft Flight Simulator na Xbox'ie, a my jesteśmy teraz zaledwie kilka tygodni od jego oficjalnej premiery na Xbox Game Pass 27 lipca. Czy pewno jesteście gotowi do startu!?
       
      Zadowolony z tych wszystkich szczegółów dotyczących Microsoft Flight Simulator na Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      11 views
    17. Amd FidelityFX Super Resolution rozpoczyna swoją przygodę na Xbox One, Xbox Series X | S

      Być może pamiętasz, że już na początku kwietnia  Microsoft potwierdził, że planuje skorzystać z technologii AMD FidelityFX Super Resolution , a teraz oficjalnie zaczął wprowadzać tą technologię do deweloperów.
       
      W szczególności, nie tylko Xbox Series X i Xbox Series S skorzystają z tej technologii, ponieważ będzie również obsługiwana przez programistów tworzących wersje gier na konsolę Xbox One. Komputer z systemem Windows również dołącza do tej listy.
       
       
      Dla przypomnienia, AMD FidelityFX Super Resolution jest zasadniczo technologią, która pozwala na lepszą wydajność gry przy wykorzystaniu bardzo wysokiej jakości wizualizacji, jak widać na filmie powyżej (od 4:30 minuty można posłuchać naszego rodaka Mateusza Makowca).
       
      Nie jest to technologia, która może być stosowana do wszystkich gier od samego początku, ponieważ deweloperzy będą musieli specjalnie dostosować swoje tytuły pod tą technologię, a więc spora część z pewnością nie skorzysta na tym rozwiązaniu, ale za to będzie ciekawie zobaczyć jej skuteczność w nadchodzących miesiącach i latach.
       
      Podekscytowany perspektywą AMD FidelityFX Super Resolution na konsolach Xbox? Daj nam znać poniżej.

      0 comments
      26 views
    18. Ekskluzywna gra z PS5 Final Fantasy VII Remake dostrzeżona w Epic Games Store

      Final Fantasy VII Remake, a niedawno wydany Final Fantasy VII Remake Intergrade, to zarówno ekskluzywne tytuły PlayStation - pierwszy jest na PS4, a drugi na PS5. Jednak zawsze było jasne, że między Sony a Square Enix istnieje jakaś umowa na wyłączność czasową, co oznacza, że Remake jest przeznaczony dla innych platform, ale po upływie określonego w zawartej umowie czasu.
       
      I wygląda na to, że przynajmniej na razie, PC jest jedną z tych platform. Lista backend dla Final Fantasy VII Remake została odkryta w Epic Games Store, co sugeruje, że stanie się to w stosunkowo niedalekiej przyszłości.
       
      Jak donosi Gematsu, należy zauważyć, że najnowszy zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade zawierał drobny druk, który zakładał grę przez co najmniej sześć miesięcy wyłączności PS5. Idąc dalej, ta przypuszczalna wersja na PC może pojawić się już 10 grudnia 2021 roku.
       
      Jako ciekawostkę należy również dodać, że w od jakiegoś czasu w sklepie Xbox możemy zakupić gry z serii FF -  Final Fantasy VII (klasyk) oraz Final Fantasy IX, co może sugerować, że zaraz po pojawieniu się gry na PC możemy ją zobaczyć również na konsoli Xbox.

      0 comments
      12 views
    19. Sonic na rok 2022 będzie się nazywał Sonic Rangers, a przygoda będzie toczyć się w otwartym świecie

      Dane z wyciekły z udostępnionego zwiastuna w rozdzielczości 4, którego pliki sugerują, że gra będzie się nazywać Sonic Rangers. Za tym domysłem przemawia fakt, że akurat ta nazwa pojawia się aż 260 razy w plikach i choć może to być prosta nazwa kodowa, którą stosują deweloperzy to wyciek sprzed kilku miesięcy zdaje się tą nazwę
       
       
      Jeden z użytkowników 4chan opublikował szczegóły na temat nadchodzącej gry Sonic, którą testowali już w styczniu. Podczas gdy zwykle pomijamy takie informacje, aby nie wprowadzać nikogo w błąd, to użytkownik rzeczywiście odniósł się do gry nazwanej jako Sonic Rangers. Co ciekawe, twierdzili, że była to gra w otwartym świecie, wypełniona zagadkami, małymi wrogami w formie platformówki.
       
       
      Mówi się również, że istnieją pewne elementy RPG, ponieważ ukończenie celów na świecie odblokowuje koleje punkty EXP do wydania w drzewie umiejętności. Bossowie wędrują po świecie i pokonując ich, przyznają kule, które odblokowują poziomy, aby zanurzyć się w głąb przygody. Jeśli przeciek jest prawdziwy, ważne jest, aby pamiętać, że jest to wczesna kompilacja.
       
      Zwiastun kolejnej wycieczki Sonica w 2022 roku dał wrażenie, że może to być sprawa otwartego świata. Podczas krótkiego, to opisywany Sonic pędzi przez rozległy las.
       
      Jeśli chodzi o inne informacje, to jest zbyt wcześnie, żeby coś na ich temat więcej powiedzieć, ale mamy nadzieję, że nadchodząca odsłona gry Sonic rzuci zupełnie nowe spojrzenie na serię. Gra w otwartym świecie brzmi naprawdę zachęcająco, a dodając przy tym szybką akcję oraz sporą ilość ciekawych misji pobocznych możemy spodziewać się ciekawego tytułu.
       
      Co sądzisz o nadchodzącej grze Sonic the Hedgehog? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      8 views
    20. Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

      W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
      Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
       
       
      Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
       
      Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.

      0 comments
      88 views
    21. Grand Theft Auto V sprzedało się w 145 milionach kopii od czasu premiery

      Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Grand Theft Auto V dostanie kolejną odświeżoną wersję na Xbox Series X | S oraz PS5 zamiast nowej części, to niedawne wezwanie Take-Two rzuci trochę światła na stan ten rzeczy. Faktem jest, że od czasu premiery w 2013 roku gra zdołała sprzedać 145 milionów egzemplarzy i nadal rośnie dzięki ciągle rozwijanemu GTA Online.
       
      W apelu dotyczącym zarobków Strauss Zelnick - prezes i dyrektor generalny Take-Two, ujawnił gigantyczną liczbę, jaką Grand Theft Auto V udało się osiągnąć od czasu premiery. Zelnick stwierdził nawet, że sprzedaż gry przerosła ich własne oczekiwania.
       
      GTA Online odnotowało również ogromny wzrost w zeszłym roku, po wielu darmowych aktualizacjach, takich jak napad na Cayo Perico. Mimo że gra ma 8 lat, nadal wydaje się, że ma miejsce ogromny wzrost, szczególnie w segmencie gry online.

      Red Dead Redemption 2 wydaje się również pochwalić dobrymi wynikami Take-Two, ponieważ gra sprzedała się na całym świecie w 37 milionach egzemplarzy od czasu jej premiery w 2018 roku. Podobnie jak GTA Online, komponent gry wieloosobowej Red Dead Redemption 2 wydaje się być prezentując ogromny wzrost, zwłaszcza w ostatnim kwartale, w którym pojawiła się samodzielna premiera internetowego segmentu gry.
      Podczas rozmowy nie było żadnej rozmowy, a nawet wskazówek dotyczących nowego wpisu Grand Theft Auto. Nie znaczy to, że tak się nie dzieje, ale Take-Two wydaje się być całkiem zadowolony z wyników obu wpisów, więc nie byłoby to zbyt zaskakujące, gdyby minęło trochę czasu, zanim zobaczymy kolejny wpis. Bez względu na to, jakie masz stanowisko w sprawie Grand Theft Auto V, nie można zaprzeczyć, że wywarło ono wpływ na rynek gier, a te liczby to potwierdzają.
      Czy jesteś jednym z 145 milionów graczy, którzy kupili kopię Grand Theft Auto V? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 comments
      21 views
    22. Lodówki Xbox Mini będą szeroko dostępne pod koniec tego roku!

      Mini lodówki wzorowane na wyglądzie najnowszej konsoli Xbox - tak to prawda, Microsoft wpadł na ten szalony pomysł na początku tego roku, ale dopiero teraz wiemy oficjalnie, że początkowo uważany przez fanów żart ze strony Microsoftu okazał się zaskakującą prawdą. Póki te informacje nie zostały potwierdzone, pomijaliśmy newsy tego pokroju, które mogłyby wprowadzać was czytelników w błąd.
       
      Aktualnie projekt jest w fazie testów a zespół Xbox za niego odpowiedzialny obiecał oficjalnie wyprodukować mini lodówki Xbox Series X po wygraniu konkursu na Twitterze na początku zeszłego miesiąca, ale do tej pory nadal istniały wątpliwości, ile z nich zostanie wprowadzonych do produkcji.
      Na szczęście te obawy, rozwiał Aaron Greenberg, dyrektor generalny działu marketingu Xbox Games, który zasugerował, że mini lodówki Xbox Series X będą szeroko dostępne po ich pojawieniu się na rynku, co ma nastąpić „jeszcze w tym roku”.
       
       
      Greenberg mówi, że na razie nie ma żadnych szczegółów ani specyfikacji rozmiaru, które można by udostępnić, ale podobno prowadził pewne „badania” w weekend, zdobywając jedną z limitowanych lodówek ZOA Xbox mini.
      Zaledwie kilka tygodni temu szef Xbox powiedział fanom, że mini lodówki Xbox Series X robią postępy, po „pierwszym spojrzeniu na projekt w tym tygodniu i przesłaniu kilku uwag”. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć oficjalny wygląd oraz dostać w swoje ręce jedną z nich!
       
      Czy planujesz kupić jedną z tych minilodówek Xbox Series X jeszcze w tym roku? Opowiedz nam o tym poniżej.

      0 comments
      264 views
    23. Klasyczne dynamiczne tło Xbox zauważone na ekranie telewizora Majora Nelsona

      Jeśli chciałeś nowego, ale klasycznego dynamicznego motywu, który ożywi Twój Xbox Series X | S, możesz mieć szczęście.
      W tym tygodniu odcinku podcastu Xbox Major Nelson zaprezentował coś, co wydaje się być inspirowanym przez OG dynamiczne tło dla systemu obecnej generacji, jednocześnie omawiając, w co ostatnio grał.
      Jeśli nie znasz oryginalnej konsoli Xbox, cóż - tło wyglądało raczej podobnie do tego z tego zdjęcia.
      Teraz oczywiście wielu fanów w mediach społecznościowych spekuluje, że Xbox wprowadzi ten klasyczny motyw w pewnym momencie później w tym roku, co może potencjalnie pokrywać się z 20. rocznicą oryginalnego systemu w listopadzie.
       
       
      Czy sam skorzystałbyś z tego klasycznego dynamicznego motywu? Teraz potrzebujemy tylko motywu z pierwszego dashboardu dla Xbox 360...

      0 comments
      18 views
    24. Wyciekły dokumenty, które sugerują, że szef Xbox'a chce przenieść Game Pass na inne konsole

      Trwająca walka sądowa między Epic Games i Apple (która ciągnie się już od roku) przyniosła wiele poufnych dokumentów do centrum uwagi, a jeden z nich sugeruje, że Xbox „nie zawahałby się”, wprowadzając Xbox Game Pass na inne konsole.
      Szef Xbox, Phil Spencer, wspomniał o tym w e-mailu do CEO Epic Games Tima Sweeneya w sierpniu 2020 roku, mówiąc mu - „Chciałem tylko powiedzieć, że mam twój punkt widzenia na temat xCloud na innych konsolach (nie poddałem się!)”, jak podkreślił The Verge i Windows Central:
      „Poza tym Phil Spencer zauważył również, że 'nie zrezygnowali' ze sprzedaży Xbox Game Pass na innych konsolach, np. Nintendo Switch.”
       
       
      Warto zauważyć, że Spencer odwołuje się do Xbox Cloud Gaming, a nie Xbox Game Pass w swoim e-mailu, ale ponieważ obie usługi są obecnie połączone, wygląda na to, że zespół Xbox chciałby konkretnie przenieść transmisję Game Pass na inne konsole.
      Druga część wiadomości e-mail od Spencera dotyczy przede wszystkim wysiłków Xboxa zmierzających do usunięcia wymogu Xbox Live Gold w grach free-to-play, co ostatecznie miało miejsce w zeszłym miesiącu. W sierpniu 2020 roku szef Xbox powiedział Sweeneyowi, że „jeśli dotrzemy do celu [z F2P (Free-to-play - red.)] to chcę z tobą współpracować”.
       
      Co o tym myślisz? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      18 views
    25. Epic idzie na wojnę z Apple, prosi graczy o „dołączenie do walki” o „darmowy Fortnite”

      Jeśli jeszcze nie słyszałeś wiadomości, Epic Games - firma stojąca za gigantem Battle Royale Fortnite - podejmuje kroki prawne w celu zakończenia „antykonkurencyjnych ograniczeń” Apple na rynkach urządzeń mobilnych.
      Wszystko zaczęło się, gdy Epic wprowadził nowy (i bardziej bezpośredni sposób płatności) na iOS i Androida, omijając cyfrowe sklepy obu platform. W ramach tej aktualizacji firma Epic na stałe obniżyła również cenę zakupów V-dolców i prawdziwych pieniędzy na wszystkich systemach, w tym na Nintendo Switch:
      Od dzisiaj wszystkie oferty V-Bucks lub prawdziwe pieniądze kupione na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC i Mac są teraz przecenione nawet o 20%. Nie musisz nic robić!
      To nie jest wyprzedaż… są to nowe obniżone ceny dostępne w każdej chwili! Cieszymy się, że możemy przekazać Ci te informacje i będziemy nadal szukać dodatkowych sposobów, aby zapewnić kolejne oszczędności wszystkim graczom Fortnite.
      Od czasu wprowadzenia tej aktualizacji Fortnite zostało usunięte z App Store, a także z Google Play z powodu naruszenia warunków korzystania z usługi.
      Firma Epic prosi graczy o uwolnienie gry za pomocą hasztagu mediów społecznościowych #FreeFortnite i używa wideo w stylu z lat osiemdziesiątych czterech do rozpowszechniania informacji - co jest również parodią starej reklamy Apple Mac. Spójrz poniżej:
       
      Dołącz do walki i nie pozwól, aby rok 2020 stał się „1984”.
       
       
       
      Epic nieco dokładniej wyjaśnił sytuację w osobnym poście:
      Apple zablokowało Fortnite w App Store, uniemożliwiając wszystkim instalowanie i aktualizowanie gry na urządzeniach z iOS, jednocześnie polecając Epic „usunięcie funkcji„ Epic direct payment. Apple utrzymuje wysokie ceny, aby móc zebrać 30% Twoich płatności, i blokuje Fortnite, aby uniemożliwić Epic obiżenie cen z bezpośrednich płatności!
       
      Chociaż gra została usunięta z Google Play, pozostaje dostępna na Androida według Google:
      Otwarty ekosystem Androida umożliwia programistom dystrybucję aplikacji w wielu sklepach z aplikacjami. W przypadku twórców gier, którzy decydują się na korzystanie ze Sklepu Play, mamy spójne zasady, które są uczciwe dla programistów i zapewniają bezpieczeństwo sklepu dla użytkowników. Chociaż Fortnite jest nadal dostępny na Androida, nie możemy go już udostępniać w Play, ponieważ narusza nasze zasady. Cieszymy się jednak z możliwości kontynuowania naszych rozmów z firmą Epic i przywrócenia Fortnite z powrotem do Google Play.

      0 comments
      23 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.