Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Policja w Tokio aresztowała mężczyznę za odsprzedaż około 200 konsol i gier

      Wraz z popytem przewyższającym podaż w przestrzeni gier doprowadziło to do wzrostu tak zwanego procederu skalpowania (odsprzedaży po wyższej cenie) i kradzieży, taki przykład pojawił się w japońskich mediach (m.in. Sankei i Kotaku). Ponieważ systemy Switch, a w szczególności PS5, zarówno w tamtym kraju jak i na całym świecie są trudne do zdobycia ze względu na problemy z produkcją półprzewodników wymaganych do produkcji. Sprawa dotyczy pewnego człowieka, któremu powierzono znaczną ilość zapasów do dostawy, sprzedał je prywatnie z zyskiem.
       
       
      Policja w Tokio potwierdziła, że mężczyzna został aresztowany po sprzedaży około 200 konsol i gier. Bezrobotny mężczyzna (japońskie media często podają status zatrudnienia, gdy informują o aresztowaniach) otrzymał towary na dostawy do domu w październiku, ale zamiast tego sprzedał je do sklepów w popularnej dzielnicy Akihabara; wartość towarów wynosiła podobno około 5,8 miliona jenów (około 51 100 USD), a zysk mężczyzny ze sprzedaży wynosił nieco ponad połowę tej kwoty.
       
      To oczywiście przygnębiająca opowieść (kradzieże dostaw były główną historią na całym świecie wraz z premierami konsol PS5 / Xbox Series w zeszłym roku), a mężczyzna podobno przebywał w różnych kafejkach internetowych (gdzie dostępne są kabiny do spania) w Tokio. Cytuje się, że popełnił kradzież z powodu problemów finansowych, ale w dużej mierze wydał zarobki na hazard i wyścigi konne.
       
      Zapasy najnowszych systemów do gier są obecnie bardzo niskie w Japonii (podobnie jak w wielu innych miejscach). Jak widać, każda metoda do szybkiego zarobienia pieniędzy bardzo kusi, nawet gdy jest ona mniej legalna.
       
       
      Choć sami nie popieramy na rynku działań skalperów, to niestety jeśli, sprzedawcy detaliczni nie podejmą odpowiednich kroków w tym temacie to nadal będziemy mieli problem z dostępnością nowy konsol.

      0 komentarzy
      448 wyświetleń
    2. Firma Microsoft udostępnia wczesne koncepcje systemu operacyjnego dla oryginalnej konsoli Xbox

      Wszyscy pamiętamy kultowy oryginalny interfejs główny Xbox i jego niesamowitą sekwencję wprowadzającą (ta ostatnia jest nadal widoczna dzisiaj z wstecznie kompatybilnymi tytułami na nowoczesnych konsolach), ale Microsoft miał również wiele alternatywnych pomysłów na te.
       
      Kilka przykładów zostało opublikowanych w wirtualnym muzeum Xbox, podzielonych na koncepcje pulpitu nawigacyjnego zatytułowane "BLUR" i "FROG". Istnieje kilka różnych projektów dla każdego z nich i wszystkie są bardzo różne od tego, co ostatecznie zobaczyliśmy.
       
      Są one w rzeczywistości dostępne w formie filmów w muzeum, więc udaj się tam i sprawdź co skrywają, jeśli jesteś zainteresowany. Obejmują one wgląd działania strony sklepu (x-zone) i rankingi.
       
      Prototyp interfejsu głównego konsoli Xbox "BLUR" (wideo) Prototyp interfejsu głównego konsoli Xbox "FROG" (wideo)   Zachęcamy w szczególności obejrzeć drugi film i przyjrzeć się szczególnie gra tam prezentowanym. Każdy zaznajomiony w temacie z pewnością pozna Grand Tourismo, ale czy kojarzycie Battlebots 2123?   Podoba Ci się wygląd którejkolwiek z tych koncepcji pulpitu nawigacyjnego? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na ich temat poniżej.

      0 komentarzy
      468 wyświetleń
    3. Logo Xbox 360 zostało prawie użyte w oryginalnym Xbox

      Czy wiesz, że firma Microsoft rozważała użycie (wczesnej wersji) logo Xbox 360 dla oryginalnej konsoli Xbox? Dzięki nowemu wirtualnemu muzeum Xbox możemy teraz zobaczyć, jak by to wyglądało w efekcie, a także inne alternatywne projekty.
       
      Na początku tego artykułu możesz zobaczyć dwie wizualizacje loga, z prawej strony okrągły projekt logo Xbox 360 wraz z oryginalnym stylem czcionki pierwszego Xbox'a, chociaż możesz zauważyć, że styl czcionki jest również nieco inny niż wersja ostateczna (logo po lewej stronie).
       
      Na wszelki wypadek przypominamy jak wyglądała animacja i logo konsoli Xbox 360, czyli następcy Xbox'a z 2001 roku.
      Pozostałe dwa alternatywne projekty dostarczone w muzeum są bardzo podobne do powyższego, ale zamiast tego pokazują logo jako sześcian zamiast kuli. Szczerze mówiąc, jesteśmy bardzo zadowoleni z ostatecznego wyboru logo!
       

       
      Jeśli jeszcze tego nie sprawdziłeś, wirtualne muzeum Xbox jest absolutnie pełne takich szczegółów, wraz z mnóstwem zdjęć zza kulis i klipów audio od członków zespołu Xbox opowiadających o swoich wspomnieniach sprzed 20 lat - zachęcamy, bo naprawdę warto zagłębić się w te informacje.
       
      Co sądzisz o tych alternatywnych projektach logo Xbox sprzed 20 lat? Daj nam znać swoje przemyślenia poniżej.

      0 komentarzy
      799 wyświetleń
    4. Kiedy oryginalny Xbox po raz pierwszy wyciekł, Microsoft otwarcie kłamał na ten temat

      Zostaliśmy uraczeni garścią fascynujących informacji na temat oryginalnego Xboxa dzięki uprzejmości nowego wirtualnego muzeum Xbox, a jedna z sekcji szczegółowo opisuje, kiedy oryginalna konsola po raz pierwszy wyciekła do prasy.
      Next Gen Magazine był pierwszym punktem, w którym dowiedział się o nowym projekcie Microsoftu "Xbox" i zadzwonili do firmy, aby spróbować uzyskać jakiś komentarz w tej sprawie. David Hufford pracujący w tamtym czasie w dziale Xbox podniósł słuchawkę i pilnie przekazał wiadomość swoim kolegom:
       
      "Ojciec Xboxa" Seamus Blackley również otrzymał kilka telefonów na temat pozornie nowej konsoli do gier od Microsoftu i otwarcie skłamał w swoich odpowiedziach, obiecując, że po prostu "pracuje nad API dla kart graficznych 3-D FX dla Windows".
       
      Blackley później żartobliwie przyznał, że w rzeczywistości był "w magazynie spawającym zestawy deweloperskie [Xbox]", kiedy otrzymał jeden z telefonów. Źródło początkowego wycieku najwyraźniej nigdy nie zostało ujawnione, ale Hufford mówi, że w zespole było kilku "nieszczelnych" pracowników i ma swoje podejrzenia co do tego, kim byli, ale tego zapewne już nigdy się nie dowiemy!
       
      Co o tym sądzisz o Muzeum Historii Marki Xbox? Daj nam znać swoje przemyślenia w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    5. Fani GTA Trilogy nie są zadowoleni z niektórych zmian w "ostatecznym" remasterze

      Grand Theft Auto: The Trilogy to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier 2021 roku, ale ci, którym udało się zdobyć ją wcześniej, donoszą, że nie wszystko jest tak jak "ostateczne" powinno być.
       
      Rockstar wprowadził dość dziwne zmiany w modelach postaci w grze, głównie przy NPC, którzy mają tylko niewielki wpływ na historię:
        Gdzie indziej okazuje się, że Old Reese – fryzjer, który w oryginalnej grze dał poważne wibracje Morgana Freemana – przeszedł naprawdę imponujący proces anti-aging:
        Poza postaciami niektórzy fani zauważyli, że decyzja o usunięciu mgły w celu ukrycia ograniczonej odległości rysowania tak naprawdę się nie opłaciła:
       
      Wydawałoby się, że gra jest wypełniona sporą ilością błędów ortograficznych, prawdopodobnie dzięki upscalerowi AI, który został użyty do ulepszenia grafiki z oryginalnej gry:
       
       
      Na koniec lista błędów znalezionych przez innych graczy. Kilka z nich można uznać za śmieszne, ale niektóre wołają o pomstę do nieba... W tym miejscu zadajemy sobie pytanie jak taki deweloper jak Rockstar mógł tak podejść do tematu...
       
      Warto zauważyć, że są to negatywne reakcje i że w tych remasterach na pewno będzie się działo wiele dobrych rzeczy (chyba). Warto również zauważyć, że wymienione powyżej błędy przez graczy są losowo wytypowane z pośród kilkudziesięciu znalezionych w serwisie Reddit. Oczywiście takich błędów znajdziemy zapewne więcej, ale mamy nadzieję, że trylogia z przymrużeniem oka na błędy i niedociągnięcia będzie grywalna.
       
      Z pewnością Rockstar przygotuje w najbliższym czasie stosowną poprawkę nie tylko błędów, ale wprowadzi kilka dodatkowych mechanik, których brakowało w oryginałach graczom (np. pływanie).
       
       
      A Ty napotkałeś jakieś dziwne błędy podczas gry w najnowszą trylogię GTA? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      215 wyświetleń
    6. Forza Horizon 5 liczy 4,5 miliona graczy, to największa ilość podczas premiery gry w historii Xbox Game Studios

      Forza Horizon 5 jest teraz oficjalnie dostępna dla wszystkich w Xbox Game Pass, a szef Xbox Phil Spencer wczoraj wieczorem na Twitterze potwierdził, że gra przekroczyła już 4,5 miliona graczy i to w dniu swojej premiery! To pokazuje jak dany tytuł był wyczekiwany przez graczy.
       
      Ponadto gra osiągnęła największą ilość graczy podczas swojej premiery spośród wszystkich tytułów wydanych przez Xbox Game Studios w historii, a Spencer twierdzi, że jest to wynik "Lat inwestycji w Xbox'a, aby jeszcze więcej osób mogło grać". Oto jego pełny tweet:
       
       
      Forza Horizon 5 odniosła już ogromny sukces dla Xbox Game Studios i wspaniale jest widzieć tak wiele osób, które cieszą się nią na konsoli, komputerze i za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming. To kolejna ogromna wygrana w Game Pass!
       
      A ty na czym grasz w nową odsłonę Forza Horizon? Chcemy poznać Twoje przemyślenia w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      175 wyświetleń
    7. Preinstalacja gry Forza Horizon 5 jest już dostępna , ponad 100 GB na wszystkich platformach

      Nadszedł czas, aby wstępnie zainstalować grę  Forza Horizon 5 z Xbox Game Pass, ale będziesz potrzebować dużo miejsca, ponieważ aby zmieścić ją na konsoli lub komputerze, ponieważ gra wymaga ponad 100 GB miejsca na wszystkich platformach, w tym Xbox One.
       
      W rzeczywistości wersja na Xbox One jest zajmuje najwięcej miejsca z pośród pozostałych konsol oraz PC, bo aż 116 GB. Pozostałe platformy mają nieco mniejsze pliki, których rozmiar sięga 103 GB, ale mimo to może być konieczne wyczyszczenie pamięci, aby zmieścić je na dysku posiadającym zaledwie 1TB na wszystkie dane.
       
      Xbox Series X | S: 103 GB Konsola Xbox One: 116 GB Windows: 103 GB  
      W grę Forza Horizon 5 będzie można grać w ramach Subskrypcji Xbox Game Pass od 9 listopada, ale ci, którzy kupią wersję Premium gry (lub pakiet dodatków Premium), otrzymają wczesny dostęp już od 5 listopada.
       
       
      Wielkość samej gry to jedna strona medalu, ponieważ trzeba zaznaczyć jak to bywa w przypadku Playground Games i serii FH w niedługim czasie będzie zasypywani kolejnymi dodatkami do gry i pakietami, które po pewnym czasie mogą sięgnąć bliskiego rozmiaru podstawowej gry.
       
      Zaskoczony dużym rozmiarem pliku w Forza Horizon 5? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      191 wyświetleń
    8. Sony planuje zainwestować miliard dolarów w fabrykę półprzewodników w Japonii

      Sony rzekomo rozważa inwestycję w japońską fabrykę półprzewodników, w ramach której będzie współpracować z tajwańskim TSMC w celu zbudowania fabryki w Kumamoto. Warsztat – który ma produkować części do samochodów, czujniki obrazu z kamer i inne – będzie rzekomo kosztował miliardy, a japoński rząd na pokładzie zapłaci prawie połowę tej kwoty. Oprócz inwestowania w zakład, Sony będzie również najwyraźniej dążyć do przejęcia udziałów w organizacji utworzonej w celu zarządzania nim.
       
      Świat został dotknięty niedoborem półprzewodników po globalnej pandemii, która zmniejszyła podaż produktów elektronicznych, z tego powodu nastąpił kryzys na rynku elektroniki, w której znajdują się konsole, karty graficzne oraz wiele innych podzespołów. Ponadto TSMC jest zaniepokojone koncentracją swoich operacji na Tajwanie w związku z utrzymującymi się napięciami politycznymi z Chinami. Chociaż żadna z firm nie komentuje obecnie raportów, uważa się, że rzekoma fabryka półprzewodników może zostać otwarta już w 2024 r., Jeśli oczywiście otrzyma zielone światło.

      0 komentarzy
      209 wyświetleń
    9. Producent odpowiedzilany za Bloodborne Masaaki Yamagiwa łączy siły z Team Ninja

      Czołowy producent z japońskiego studia – który opuścił Sony, gdy zespół został rozwiązany na początku roku – dołączył do Team Ninja, dewelopera Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin. Masaaki Yamagiwa – który ma na swoim koncie ma już takie gry jak Bloodborne, czy Tokyo Jungle (2012), został sfotografowany wraz z Shuhei Yoshidą z PlayStation oraz reżyserem serii Nioh - Fumihiko Yasuda.
       
      Nie jest jasne, co pociągnie za sobą nowa rola Yamagiwy w Team Ninja, ale jest rzeczą oczywistą, że wniesie on mnóstwo doświadczenia do grupy.

      0 komentarzy
      206 wyświetleń
    10. EA Sports oficjalnie rozważa zmianę nazwy serii FIFA

      EA Sports właśnie potwierdziło, że rozważa potencjalną zmianę nazwy swojej najbardziej rozpoznawalnej na całym świecie serii gier piłkarskich o nazwie FIFA, ponieważ firma dokonuje przeglądu umowy o prawach do nazewnictwa z organem zarządzającym tym sportem.
       
      Wiadomość została ujawniona w komunikacie prasowym z okazji udanej premiery FIFA 22, gdzie zasugerowano, że seria może uzyskać nową nazwę wraz z kolejnym wydaniem:
       
      EA Sports produkuje gry pod nazwą FIFA od 1993 roku, więc oznaczałoby to ogromną zmianę dla serii.
       
      Oczywiście były konkurent FIFA, czyli Pro Evolution Soccer od Konami na początku tego roku też przeszło metamorfozę na rzecz nowego (i przy tym dość mocno krytykowanego) tytułu o nazwie eFootball. Dzięki tym zmianom możemy mieć do czynienia z sytuacją, w której za kilka lat nie będzie się już mówiło FIFA czy PES. No ale spójrzmy na to z innej strony, kto chciałby pytać znajomego czy grał już w FIFA 42 lub PES36
       
      Co o tym sądzisz? Jaka będzie nowa nazwa franszyzy EA? Przekaż nam swoje przemyślenia poniżej.

      0 komentarzy
      161 wyświetleń
    11. Apple osiągnął większy zysk z gier w 2019 roku niż Nintendo, Sony i Microsoft razem wzięte

      Być może każdy z was zapytany o to która firma miała największe dochody z gier przed premierą nowej generacji wytypowałaby zapewne Sony, Microsoft lub Nintendo. Owszem zgadza się te 3 firmy najwięcej dochodów mają z samych gier, ale tym razem to żadna z nich nie była liderem.
       
      Niedawny raport The Wall Street Journal stawia sukces tych koncernów w perspektywie. Według tego serwisu informacyjnego, dane opublikowane w ramach niedawnego procesu antymonopolowego ujawniają, że w 2019 roku to Apple osiągnęło większy zysk operacyjny z gier niż Nintendo, Microsoft, Sony i Activision Blizzard razem wzięte.
       
      Suma wyniosła aż 8,5 miliarda dolarów, chociaż warto zauważyć, że Apple powiedział, że marże operacyjne omawiane podczas procesu były nieprawidłowe, a zatem liczba ta jest zbyt wysoka. Nawet biorąc to pod uwagę, jasne jest, że Apple zarabia porządną sumę z gier - co jest ironiczne, gdy weźmie się pod uwagę, że nie robi nic własnego.
       
      Oszałamiająca liczba jest generowana przez 30% obniżkę Apple ze wszystkich zakupów cyfrowych za pośrednictwem App Store, który jest używany na milionach urządzeń na całym świecie, w tym na iPhone'ach, iPadach i laptopach. Nawet Nintendo przyczynia się do tej liczby, ponieważ kilka jej gier - Super Mario Run, Animal Crossing: Pocket Camp i Pokémon GO (Nintendo jest współwłaścicielem The Pokémon Company) - jest dostępnych na iOS.
       
      Biorąc na nóż markę Nintendo, która w tym temacie ma w prawdzie najwięcej własnych tytułów, to warto zauważyć, że "cięcie" sprzedaży cyfrowej Apple jest tak samo praktykowane jak w eShopie Nintendo (ta sama sytuacja pojawia się w Microsoft Store i PS Store)i jak wiadomo każdy posiadacz fizycznej platformy powinien odkuć się na każdej sprzedanej platformie. Różnica polega oczywiście na tym, że podczas, gdy Microsoft sprzedało ok. 50 miliona sztuk Xbox One w latach 2017-2020, Nintendo 90 milionów Switchów, a Sony imponujące 107 milionów sztuk w ciągu ostatnich czterech lat, to Apple sprzedało niewyobrażalną ilość 196,9 miliona iPhone'ów w samym 2020 roku. Liczba urządzeń z systemem iOS w aktywnym użyciu dzisiaj całkowicie przyćmiła rynek konsolowy co stanowi niesamowity zysk, jaki Apple jest w stanie wygenerować z gier.
       
      Stanowisko Apple zostało ostatnio zakwestionowane przez Epic Games, producenta Fortnite, który złożył pozew przeciwko Apple, twierdząc, że ma monopol na sposób sprzedaży oprogramowania na swoich urządzeniach, zmuszając programistów i wydawców do korzystania z własnego systemu zakupów w aplikacji. Fortnite jest darmowy i opiera się na zakupach w aplikacji, aby wygenerować zysk - zakupy, które podlegają 30% cięciu Apple.
       
      W procesie Apple wskazał na fakt, że inni posiadacze platform – tacy jak Google i Microsoft – stosują dokładnie ten sam system. Amerykańska sędzia okręgowa Yvonne Gonzalez Rogers zgodziła się w przeważającej części, ale także nakazała, aby Apple zezwolił programistom na oferowanie metod płatności we własnych aplikacjach - metod płatności, które obejdą Apple App Store i unikną 30% obniżki.
       
      Oznacza to, że gry takie jak Fortnite mogą potencjalnie generować miliony dla swojego wydawcy na iOS, nie dając Apple ani grosza - a to może mieć długoterminowe konsekwencje dla innych posiadaczy platform.

      0 komentarzy
      162 wyświetleń
    12. Twórca Xbox przeprasza AMD za niezręczne przejście w ostatniej chwili na Intela przy pracach nad oryginalnym Xbox'em

      20 lat to długi czas, prawda? Z pewnością każda zła decyzja po upływaie takiego czasu została zapomniana, przynajmniej tak by mogło się wydawać. Cóż, oryginalny twórca Xbox'a Seamus Blackley nadal czuje się winny wobec AMD, po tym, jak w ostatniej chwili podczas ujawniania konsoli firma zmieniła decyzję wybierając sprzęt Intela.
       
      Blackley zabrał głos na Twitterze, aby publicznie przeprosić Lisę Su, prezesa i dyrektora generalnego AMD. Wyjaśnił, w jaki sposób dokonano zmiany w "dosłownej ostatniej sekundzie" przed ujawnieniem konsoli, w której AMD zostało zamienione na procesor Intela.
       
      Co gorsza, inżynierowie AMD siedzieli w pierwszym rzędzie prezentacji, którą Blackley opisał jako "wyglądającą tak smutno".
       
      Porozmawiaj o niezręczności.
       
       
      Jak pisze: "Możemy sobie tylko wyobrazić, jak okropny musiał to być moment dla tych pracowników AMD, którzy włożyli swoją energię w ożywienie oryginalnego Xboxa, tylko po to, aby odebrać im ją w ostatniej sekundzie. Blackley obwiniał tę decyzję będącą 'czystą polityką'."
       
       
      Przynajmniej Blackley przeprosił za tę sytuację, nawet jeśli nie była to bezpośrednio jego wina. Ale nadal nie możemy powstrzymać się od wzdrygania się na tę sytuację i na to, jak boleśnie niezręcznie musiało to być w tym czasie dla pracowników firmy AMD. Przynajmniej ta sytuacja nie miała sporego wpływu na dalszą współpracę pomiędzy firmami i dzięki temu Xbox Series X jest teraz zasilany przez procesory AMD...
       
       
      Takie zmiany w tej branży to nic nowego, a podobne miały miejsce już kilka razy w historii produkcji konsol. Sega np. podczas tworzenia swojej konsoli Dreamcast w ostatniej chwili zrezygnowała z układów graficznych firmy 3DFX (z powodu ujawnienia kilku danych dotyczących nadchodzącej konsoli firmy przed jej premierą).
       
      Co sądzisz o zmianie Microsoftu w ostatniej chwili z AMD na Intel? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    13. [WIDEO] Shenmue: The Animation wygląda pięknie

      Fani są podzieleni co do ogólnej jakości Shenmue III (wyłącznie na PS4 oraz PC) ale wygląda na to, że nowy zwiastun który pojawił się w sieci zatytułowany Shenmue: The Animation połączy fanów. Ten zupełnie nowy zwiastun zawiera sceny z prequeli serii zarówno z Shenmue, jak i Shenmue II, a całość począwszy, od animacji po głos Shenhua, wydaje nam się na miejscu.
       
      Anime ma ukazać się w 2022 roku i obejmie 13 pełnometrażowych odcinków. Twórca serialu Yu Suzuki pełni funkcję producenta wykonawczego projektu, podczas gdy Chikara Sakurai wyreżyseruje go w Telecom Animation Film. Najlepszą wiadomością na temat tego projektu jest to, że prawie na pewno utrzyma serię w centrum uwagi, co zwiększa szanse na to, że czwarta część ostatecznie ujrzy światło dzienne - na co mamy ogromną nadzieję.
       
      PS: Tylko błagam Yu nie wydawaj kontynuacji w stylu graficznym Shenmue 3... Ten styl po prostu nie pasuje.

      0 komentarzy
      210 wyświetleń
    14. Xbox i Adidas wspólnie wypuszczają limitowaną edycję butów z okazji 20. rocznicy marki Xbox

      Xbox i adidas ogłosiły dziś partnerstwo, w ramach którego Microsoft prezentuje swoją "pierwszą inspirowaną konsolą współpracę sneakersów na cześć 20. rocznicy Xbox", która obejmuje wiele sneakersów.
       
      Na razie obie firmy podkreślają ekskluzywne nowe trampki adidas Originals by Xbox, które zawierają "półprzezroczyste zielone detale inspirowane specjalną edycją oryginalnej konsoli Xbox na premierę Halo: Combat Evolved w 2001 roku", wykorzystując projekt adidas Forum Tech.
       
        Szef marki Xbox twierdzi, że więcej sneakersów inspirowanych 20. rocznicą zostanie ujawnionych w nadchodzących miesiącach, a "pierwsze w historii sneakersy dostępne do kupienia przez naszych fanów" będą dostępne jeszcze w tym roku (nie ujawniono jeszcze ceny). Będzie również sposób na wygranie pary butów z limitowanej edycji w przyszłym konkursie na oficjalnym koncie Xbox w serwisie Twitter.
       
      Co sądzisz o nowych trampkach Xbox od Adidas? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      203 wyświetleń
    15. Bandai Namco ujawnia nowe logo, zapewne wszyscy go znienawidzą

      Za każdym razem, gdy jakaś firma ujawnia nowe logo, powszechną praktyką jest nienawiść do tego nowego logo, dopóki wszyscy się nie zmęczą i nie przejdą na coś innego. Najnowszą ofiarą tego bezowocnego cyklu jest Bandai Namco, wydawca gier, który ma tę samą czerwono-pomarańczowo-żółtą plamę logo od czasu połączenia obu podmiotów w 2005 roku. Teraz firma w końcu odświeża swoją tożsamość korporacyjną o nowy wizerunek.
       
      Oto logo, które wszyscy znamy:

       
       
      Począwszy od kwietnia 2022 r., Jest to logo, do którego wszyscy będziemy musieli się przyzwyczaić:
       

       
      Bandai Namco wyjaśnia zmianę w komunikacie prasowym, szczegółowo opisując uzasadnienie logo i jego nowy cel korporacyjny. Pod hasłem "Fun for All into the Future" wydawca ma na celu (jak sam twierdzi) "...dzielenie się marzeniami, zabawą i inspiracją z ludźmi na całym świecie. Łącząc ludzi i społeczeństwa z wyjątkowo rozrywkowymi produktami i usługami, cały czas pracując nad stworzeniem jaśniejszej przyszłości dla wszystkich."
       
       
      Logo, którego używa od ponad dekady, "wyraża fuzję Bandai i Namco", ale dopiero nowe będzie reprezentować ten nowy cel:
       
      Jak można się domyśleć widząc te szkice raptem z programu Paint stworzone przez jakiegoś 10-letniego  z prezesów firmy, zwane "nowym logo" wywołało niemałą burzę w sieci. To duża zmiana w stosunku do tego, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, ale wydaje się, że największym problemem jest to, że nowe logo jest przykładem tego, że wystarczy kilka prostych ruchów myszką i myk, logotyp gotowy. No cóż... Oczywiście całość należy potraktować jako ciekawostka i nie zawracać sobie tym głowy, nadchodzą teraz takie czasy, że wszystko dąży do minimalizmu oraz prostoty. A wy co myślicie o nowym (nadchodzącym) logo firmy? Dajcie znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      232 wyświetleń
    16. Bluepoint Games tworzy zupełnie nowy tytuł i nie będzie to remake

      Bluepoint Games jest teraz oficjalnie częścią PlayStation Studios po udanym remake gry Demon's Souls, ale następny tytuł dewelopera nie będzie remakiem, z jakiego do tej ory deweloper jest znany. W rzeczywistości Bluepoint Games opracowuje teraz zupełnie nowy, oryginalny tytuł. Informacje ujawniono podczas wywiadu z serwisem IGN, Prezes firm -  Marco Thrush powiedział:
       
      Podczas gdy Thrush zauważa, że studio zawsze uważało, że tworzy kawałki nowej zawartości w swoich remake'ach - spójrz na Shadow of the Colossus i Demon's Souls, następny tytuł dewelopera będzie czymś całkowicie oryginalnym.
       
      Nie powinieneś jednak oczekiwać, że oryginalny projekt pojawi się w najbliższym czasie. Thrush dodaje, że rozwój nowego tytułu w porównaniu do remastera lub remake'u będzie znacznie dłuższy.
       
       
      Wychodzi na to, że Bluepoint Games w najbliższym czasie nie wyda żadnego remake'a na konsolę Playstation, a gra o której wspomina Thrush wydaje nam się, że możemy usłyszeć coś więcej na jej temat nie wcześniej, niż pod koniec przeszłego roku.
       
       
      Co sądzisz o podejściu Bluepoint Games do rozpoczęcia prac nad zupełnie nowym tytułem? Jak myślisz nad czym może pracować deweloper? Zachęcamy do podzielenia się swoim zdaniem w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      281 wyświetleń
    17. Demon's Souls PS5 sprzedało się do tej pory w ponad 1,4 miliona egzemplarzy

      Jednym z wyróżniających się tytułów startowych na PlayStation 5 był niewątpliwie Demon's Souls, świetny remake gry, który zapoczątkował formułę "Souls-like games". Opracowana przez Bluepoint Games gra akcji z elementami RPG jest pięknym odtworzeniem oryginału z konsoli PS3, zgrabnie rozwijając niektóre archaiczne systemy, jednocześnie szlifując grafikę do oszałamiającego połysku.
       
      Po świetnym remake'u, studio Bluepoint Games dołącza do PlayStation Studios jako zespół first-party, a w komunikacie prasowym dla tej wiadomości znajduje się aktualizacja wyników sprzedaży najnowszego wysiłku zespołu. Od 19 września 2021 roku Demon's Souls sprzedało się w "ponad 1,4 miliona egzemplarzy" od czasu premiery. Biorąc pod uwagę, że PS5 sprzedało się w ponad 10 milionach sztuk, gdzie już w lutym informowaliśmy o granicy blisko 8 milionów egzemplarzy, nie jest to zły wynik zwłaszcza, że gra jest dość hardcorowym wydaniem.
       
      Czy wybrałeś Demon's Souls wraz ze swoim PS5? Dźgnij kostki Tower Knight w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      292 wyświetleń
    18. Nowa przeglądarka internetowa Xbox jest już dostępna - widać znaczną poprawę!

      Microsoft oficjalnie wprowadził nową wersję Microsoft Edge na Xbox w ramach aktualizacji Xbox z września 2021 r.i jest to ogromna poprawa w stosunku do starej wersji z kilkoma dodatkowymi funkcjami, z których można skorzystać.
       
      Nowa przeglądarka Edge bazuje na silniku Chromium, a to oznacza, że wszelkie problemy, które mogłeś napotkać w przeszłości z filmami, które nie były odtwarzane lub niektóre strony internetowe nie ładowały się poprawnie na konsoli od teraz nie powinny sprawiać żadnego problemu w nowej przeglądarce.
       
      Co więcej, nowy Microsoft Edge w końcu wprowadza obsługę myszy (i nieoficjalnej klawiatury), więc teraz jest całkowicie możliwe podłączenie niezbędnych urządzeń peryferyjnych i poruszanie się po przeglądarce tak, jak na każdym komputerze.
       
      Wszystko to to tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ odkryto już na przykład, że gry Google Stadia można przesyłać strumieniowo za pomocą przeglądarki, a co za tym idzie pewnie niedługo do zestawu dołączy usługa GeForce Now (jeśli tak będzie to na Xbox pogramy w God of War czy Demon's Soul). Obecnie próbowaliśmy używać Xbox Cloud Gaming przez przeglądarkę i chociaż gry ładują się bez żadnych problemów, obsługa kontrolera dla niektórych gier nie została jeszcze poprawnie zaimplementowana.
       
      Krótko mówiąc, od teraz na konsoli możemy robić niemal dosłownie to samo co na PC, tylko, że na naszym TV. Dzięki Microsoft!
       
      Oto, co Microsoft ma do powiedzenia na temat nowej wersji Microsoft Edge na Xbox:
      Co obsługuje usługa Edge na konsoli Xbox:
       
      Oglądanie filmów Granie w gry w niektórych witrynach sieci Web za pomocą kontrolera dla konsoli Xbox Korzystanie z myszy Przeglądanie prywatne Synchronizacja międzyplatformowa z usługą Edge na telefonie, tablecie lub komputerze po zalogowaniu Korzystanie z klucza dostępu.  
      O których należy pamiętać:
       
      Niektóre funkcje dostępne w innych wersjach przeglądarki Edge (takie jak pliki do pobrania lub rozszerzenia przeglądarki) nie są obsługiwane w konsolowej wersji przeglądarki. Edge może być używany do oglądania filmów, ale może napotkać problemy z odtwarzaniem wideo na różnych stronach internetowych, w zależności od tego, czy te witryny używają przestarzałych standardów internetowych. Aby wyjść z trybu gamepada podczas grania w grę za pośrednictwem Edge, naciśnij i przytrzymaj przycisk Menu . Aby zmienić język w aplikacji Edge, przejdź do Więcej opcji (...) w prawym górnym rogu, a następnie wybierz Ustawienia > Języki.  
       
       
      Nie wiemy jak wy, ale od lat czekaliśmy na ulepszoną wersję Microsoft Edge na Xbox, a ta nowa przeglądarka oferuje ogromny potencjał. Ciekawie będzie zobaczyć, co fani Xboxa mogą z tego wyciągnąć...
       
      Czy wypróbowałeś już nową wersję przeglądarki Microsoft Edge na konsoli Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      231 wyświetleń
    19. Ray tracing w Gran Turismo 7 na PS5 będzie ograniczony do powtórek

      Gran Turismo 7,jak można się spodziewać, opadnie szczęki na PlayStation 5 – ale zrobi to bez ray tracingu podczas rozgrywki. W wywiadzie dla japońskiej publikacji Game Watch twórca serii Kazunori Yamauchi potwierdził, że fantazyjna technologia odblaskowa będzie zarezerwowana dla powtórek i obserwacji samochodu w garażu.
       
      "Na razie możesz wybrać ray tracing w powtórce", powiedział, korzystajać z Tłumacza Google, "a następnie możesz zobaczyć demo sceny i obraz z ray tracingiem zastosowanym w garażu". To trochę chwiejne tłumaczenie, więc szczegóły mogą się różnić, ale będziemy śledzić temat, aby uzyskać jakieś potwierdzenie, kiedy ray tracing zostanie włączony do całej gry.
       
      Niemniej jednak ostatecznie ma to sens. Ray tracing jest kosztowną technologią i jest mniej zauważalny przy dużej prędkości. Oczywiście priorytetem Gran Turismo 7 będzie płynna wydajność, ponieważ musi to być sprawne 60 klatek na sekundę do celów rywalizacji. Włączenie go podczas powtórek, kiedy masz więcej okazji do oględzin prezentacji, ma pewien sens.
       
      Niemniej jednak pewnie wielu z was nie spodziewało się takiej decyzji ze strony dewelopera i liczyło na opad szczęki pod względem grafiki w każdym calu gry.
       
       
      Co sądzisz o ograniczeniu zastosowania technologii śledzenia promieni w Gran Turismo 7? Daj nam znać w komentarzach ponizej.

      0 komentarzy
      200 wyświetleń
    20. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy PS5 Pulse 3D dostępny w kolorze Midnight Black od przyszłego miesiąca

      Jeśli posiadasz już kontroler Midnight Black DualSense na PlayStation 5, to wiesz, że nie pasuje on do żadnego z innych akcesoriów. Oczywiście nie jest to koniec świata, ale byłoby miło, gdyby wszystko pasowało - w tym samo PS5. W międzyczasie Sony ogłosiło nową kolorystykę bezprzewodowego zestawu słuchawkowego Pulse 3D Wireless.
       
       
      Obecnie dostępny tylko w domyślnych biało-czarnych kolorach PS5, nowy zestaw słuchawkowy Midnight Black pojawi się w sprzedaży detalicznej w październiku w sklepach uczestniczących w programie. Idealnie pasuje do twojego czarnego kontrolera PS5, więc jeśli szukasz tego całkowicie czarnego stylu, może to być interesujące. 
       
      Jeśli chodzi o bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Pulse 3D, najnowsza aktualizacja oprogramowania układowego PS5 zawiera kilka nowych opcji dedykowanych zestawowi słuchawkowemu. Nowa funkcja korektora zapewnia trzy ustawienia wstępne, które zmieniają krajobraz dźwiękowy w zależności od tego, co chcesz uzyskać, a suwaki pozwalają jeszcze bardziej dostosować dźwięk pod własne wymagania. Całkiem fajnie, prawda?
       
      Czy w przyszłym miesiącu zamierzasz zaopatrzyć się w zestaw słuchawkowy Midnight Black Pulse? Dostrój się do sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      191 wyświetleń
    21. Razer wprowadza na rynek linię sprzętu inspirowanego Halo

      Halo Infinite jest na horyzoncie, a wraz z nim mnóstwo akcesoriów tematycznych jest w drodze. Tym razem firma Razer wypuści własną linię sprzętu dla graczy w wersję PC, aby powiązać się z jej premierą.
       
      Fani Halo pokochają ten wybór urządzeń peryferyjnych na PC, co pozwoli im idealnie ustawić swoją konfigurację w kultowym sprzęcie. W ofercie znajdziemy m.in. zestaw słuchawkowy, klawiaturę oraz mysz wraz z podkładką z oświetleniem LED (w 4-ech wersjach kolorystycznych).
       
        Nie ujawniono premiery całego zestawu, ale wiemy, że te będą dostępne do zamówienia już w październiku tego roku, jeśli chcesz to już teraz możesz zarejestrować swoje zamówienie, aby zostać powiadomionym, gdy te będą dostępne.
       
      Każde urządzenie peryferyjne jest również wyposażone w kosmetyczne dodatki do odblokowania w grze, więc jeśli chcesz zdobyć ekskluzywny sprzęt, wiesz, co musisz zrobić.
       
      Czy zakupisz do swojej kolekcji sprzęt Razera o tematyce Halo? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      170 wyświetleń
    22. Mass Effect 5 może używać Unreal Engine zamiast własnego silnika Frostbite od EA

      Nie widzieliśmy ani nie słyszeliśmy zbyt wiele o następnym Mass Effect poza krótkim klipem na The Game Awards 2020, ale nowy raport VentureBeat twierdzi, że BioWare może przejść na Unreal Engine, przy tworzeniu gry.
       
       
      Jak być może pamiętacie, Mass Effect: Andromeda z 2017 roku odszedł od Unreal Engine na rzecz wewnętrznego silnika Frostbite stworzonego przez same EA, ale nie spotkał się z tak pozytywnym odbiorem, jak oryginalne trzy gry z trylogii Mass Effect.
       
      Według raportu "wszystko jest na stole, jeśli chodzi o technologię nowego Mass Effecta", w tym potencjalnie przejście na Unreal Engine. Dodatkowo, niedawna oferta pracy dla gry (dyrektor techniczny) wspomina o doświadczeniu z Unreal Engine jako atutem.
       
      Minusem tego wszystkiego jest to, że Mass Effect 5 wciąż brzmi, jakby było mu daleko do jakiejkolwiek zapowiedzi. Wcześniej wspomniany serwis VentureBeat twierdzi, że Dragon Age 4 jest obecnie pierwszy na liście wydawniczej planowanej wstępnie na 2023 rok, więc prawdopodobnie nie zobaczymy następnego Mass Effecta co najmniej do 2025 roku. Miejmy nadzieję, że warto będzie czekać... przynajmniej w międzyczasie mamy możliwość pogrania w Mass Effect Legendary Edition!
       
      Czy wolałbyś, aby BioWare wróciło na silnik Unreal Engine na potrzeby kolejnego Mass Effecta? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    23. Hyperkin przywraca oryginalny kontroler Xbox Duke

      Być może pamiętasz, że klasyczny oryginalny kontroler Xbox "Duke", który był pierwszym kontrolerem stworzonym przez Microsoft dla oryginalnej konsoli Xbox. Jeśli nie to masz dobrą okazję sobie przypomnieć ponieważ teraz firma Hyperkin wymyśla go na nowo, a ich "nowy kontroler", czyli Xbox 20th Anniversary Edition ma pojawić się w pod koniec tego roku.
       
      Szczegóły odnośnie sprzętu są praktycznie nieznane, ale wiemy, że będzie kompatybilny z Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S i PC (Windows 10) i podobnie jak poprzednia wersja, będzie wyposażony w oryginalną animację startową Xbox.
       
       
      Jak widać, będą dwie różne wersje - jedna w kolorze białym i jedna w kolorze czarnym - podczas gdy stare białe i czarne przyciski na kontrolerze będą działać jako spusty (RB i LB). Pojawi się także przycisk Udostępnij znany z konsoli Xbox Series X|S.
       
      Hyperkin był twórcą poprzedniej wersji "Duke'a" na Xbox One (dostępnego w trzech kolorach), więc jeśli podobała ci się tamta wersja, prawdopodobnie spodoba ci się również ta. Firma nie bez powodu wskrzesza po raz kolejny kontrolery, ponieważ tym razem marka Xbox ma obchodzić swoje 20-lecie, które wypada 5 listopada 2021 r. Być może przed tą datą otrzymamy oficjalnie możliwość zamówienia kontrolera.
       

       
      Wciąż czekamy na szczegóły dotyczące cen, ale damy Ci znać więcej, gdy zostanie ujawnione.
       
      Chcesz odebrać nowy kontroler 20th Anniversary Duke Edition dla konsoli Xbox? Daj nam znać poniżej.

      1 komentarz
      281 wyświetleń
    24. Po 25 latach producent takich gier jak Soul Calibur VI, Tekken 7 czy PAc-Man 99, Motohiro Okubo opuszcza Bandai Namco

      Po raz kolejny, słyszymy, że ktoś opuszcza firmę produkującą gry po wielu latach pracy, a dziś jest jedna z tych informacji. Soul Calibur VI, Tekken 7 i producent Pac-Man 99, Motohiro Okubo, ogłosił swoje odejście z Bandai Namco po 25 latach.
       
      W wiadomości w mediach społecznościowych Okubo podziękował fanom za wsparcie, a także Bandai Namco za wspomnienia. Okubo będzie teraz pracował w firmie zlokalizowanej w Shibuya. W tym momencie dokładna firma nie została ujawniona.
       
       
      Jego odejście wynika z wiadomości z zeszłego tygodnia, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball, Toshihori Nagoshi, może opuścić Segę dla NetEase.
       
      Nas graczy interesuje tylko jedno, aby jego stanowisko zastąpiła osoba, która wprowadzi pewien powiew świeżości do serii Soul Calibur oraz Tekken, którego z każdym kolejnym wydaniem powoli zaczyna brakować.
       
      Czy dałeś ostatnim tytułom Okubo możliwość ssprawdzenia? Co powiesz na SoulCalibur VI? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      166 wyświetleń
    25. Dyrektor artystyczny odpowiedzialny za Jet Set Radio i były dyrektor gry Yakuza, Ryuta Ueda powraca do Segi

      W ostatnim czasie w japońskim przemyśle gier wideo poruszało się wiele kluczowych postaci, a najnowszą osobą, która trafia na pierwsze strony gazet, jest dyrektor artystyczny Jet Set Radio, Ryuta Ueda.
       
      Po spędzeniu prawie dekady w Yahoo! Japan, Ueda ogłosił w poście na Facebooku, o tym, że wrócił do Segi w maju tego roku.
       
      Być może to wynik ostatnich wiadomości o  tym, że twórca Yakuzy i Super Monkey Ball Toshihiro Nagoshi opuszcza Segę,  aby przejść do chińskiej firmy NetEase. Co ciekawe, Ueda był reżyserem dwóch pierwszych gier Yakuzy w tamtych czasach.
       
      Podczas gdy Sega przyjęła wznowienia starszych serii, takich jak Super Monkey Ball, wydaje się, że istnieje większa szansa, że Ryuta Ueda dołączy do zespołu Yakuzy. Przy odrobinie szczęścia widzimy jednak, że niektóre serie retro również powracają.
       
      Czy grałeś w którąś z gier, nad którą pracował Ueda? Czy chciałbyś, aby Jet Set Radio powrócił w odświeżonej wersji lub pełnoprawnej kontynuacji? Powiedz nam poniżej.

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.