Gran Turismo 7,jak można się spodziewać, opadnie szczęki na PlayStation 5 – ale zrobi to bez ray tracingu podczas rozgrywki. W wywiadzie dla japońskiej publikacji Game Watch twórca serii Kazunori Yamauchi potwierdził, że fantazyjna technologia odblaskowa będzie zarezerwowana dla powtórek i obserwacji samochodu w garażu.
"Na razie możesz wybrać ray tracing w powtórce", powiedział, korzystajać z Tłumacza Google, "a następnie możesz zobaczyć demo sceny i obraz z ray tracingiem zastosowanym w garażu". To trochę chwiejne tłumaczenie, więc szczegóły mogą się różnić, ale będziemy śledzić temat, aby uzyskać jakieś potwierdzenie, kiedy ray tracing zostanie włączony do całej gry.
Niemniej jednak ostatecznie ma to sens. Ray tracing jest kosztowną technologią i jest mniej zauważalny przy dużej prędkości. Oczywiście priorytetem Gran Turismo 7 będzie płynna wydajność, ponieważ musi to być sprawne 60 klatek na sekundę do celów rywalizacji. Włączenie go podczas powtórek, kiedy masz więcej okazji do oględzin prezentacji, ma pewien sens.
Niemniej jednak pewnie wielu z was nie spodziewało się takiej decyzji ze strony dewelopera i liczyło na opad szczęki pod względem grafiki w każdym calu gry.
Co sądzisz o ograniczeniu zastosowania technologii śledzenia promieni w Gran Turismo 7? Daj nam znać w komentarzach ponizej.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.