Jump to content

Easter Egg odnaleziony w pierwszej konsoli Xbox po 20 latach!

Oto ciekawa historia na środowe popołudnie, w której ujawniono ciekawy Easter Egg z systemu operacyjnego na pierwszej konsoli Xbox - dodam, że został odkryty dopiero po 20 latach.
Wiadomość pochodzi od Kotaku, któremu podobno przekazano informacje z anonimowego źródła. Jest podobny do znanego wcześniej Easter Egga, który po uruchomieniu odsłoni listę twórców omawianej konsoli. Jednak ten konkretny wyświetla ukryty ekran, zawierający listę zespołu odpowiedzialnego za system (dashboard) Xbox'a.
Więc pewnie zapytacie jak to zrobić? Na szczęście Kotaku podał listę potrzebnych instrukcji i szczerze mówiąc, nie jest niespodzianką, że do tej pory nigdy tego nie znaleziono:
1. Przejdź do „Muzyki” i włóż płytę audio CD. (Krótki album zajmie mniej czasu podczas wczytywania.)
2. Na ekranie Audio CD ponownie wybierz „Kopiuj”, „Kopiuj”, a następnie „Nowa ścieżka dźwiękowa”.
3. Usuń domyślny tytuł ścieżki dźwiękowej i zastąp go (bez cudzysłowów) „Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!” (Tu litera „y” pojawia 26 razy. Nie trzeba liczyć; wystarczy wypełnić całe pole i zastąpić ostatnią literę znakiem interpunkcyjnym „!”.)
4. Usiądź wygodnie. Ciesz się dźwiękami dysku twardego kopiującego nośnik z napędu optycznego.
5. Po zakończeniu zgrywania wróć do menu głównego.
6. Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Informacje o systemie”.
7. „Powinieneś teraz zobaczyć nowy ekran z listą członków „Zespołu dashboardu konsoli Xbox”.
 
 
Po wykonaniu powyższych instrukcji przywitają Cię napisy końcowe zespołu odpowiedzialnego za stworzenie systemu operacyjnego konsoli Xbox: Victor Blanco, Sakphong Chanbai, Bradford Christian i Jim Helm. Całkiem fajnie, co?
 
Więc sami widzicie, że nie jest to takie proste - prawda? Autor ciekawego odkrycia poinformował Kotaku, że nie wierzy, że ktokolwiek kiedykolwiek go znajdzie, i doskonale zdawał sobie sprawę, że strony uwielbiają informować o takich informacjach jak ta. Poza tym wszyscy na liście zespołu nie pracują już dla firmy Microsoft.
 
„Postanowiłem podzielić się teraz, ponieważ minęło 20 lat i pomyślałem, że byłoby fajnie, gdyby ludzie wiedzieli, że to naprawdę istnieje. Wiem, że wiele witryn lubi śledzić tego typu rzeczy, a wszystkie osoby na tej liście nie pracują już dla Microsoftu. Pomyślałem też, że jeśli nie zrobię tego teraz, to może się to nigdy nie wydarzyć. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałem gdzie to dokładnie było! Musiałem podłączyć konsolę Xbox i wypróbować kilka rzeczy, aby się upewnić.”
 
Nawet po tym dziwnym, ale interesującym Easter Eggu, wciąż wydaje się, że nie można go znaleźć. Wcześniej twórca oryginalnej konsoli Xbox, Seamus Blackley, zasugerował, że Easter Egg dostępny jest również w procesie uruchamiania konsoli. Jeśli tak jest, to ten sekret wciąż czeka na odnalezienie.
 
Czy masz oryginalną konsolę Xbox, na której możesz przetestować tę sztuczkę? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
Read more...

Prototyp gry Gears of War 3 na PS3 wyciekł do sieci

W maju zeszłego roku w sieci pojawił się wyciek materiału filmowego Gears of War 3 działającego na zestawie deweloperskim PlayStation 3. W tamtym czasie firma Epic Games zauważyła, że była używana w Unreal Engine 3 do wewnętrznych testów i nigdy nie była „rzeczywistą pracą produktu”.
Teraz ta sama wersja prototypowa (z dnia 19 maja 2011 r.) została przesłana do Internetu. Haczyk polega na tym, że będziesz potrzebować wersję debugowaną konsoli PlayStation 3, aby w nią zagrać. Przeciek najwyraźniej zdecydował się wydać tę kompilację z okazji nieoficjalnej 10. rocznicy wersji na PS3.
 
 
Jak wcześniej wspomniano, kompilacja z powyższego filmu jest prawie grywalna od początku do końca, chociaż niektóre poziomy nie działają poprawnie z powodu problemów ze skryptami i punktami kontrolnymi. Próbuje również odczytać pamięć, tak jakby działała na konsoli Xbox 360.
 
Ten najnowszy wyciek online jest kontynuacją anulowanego remastera GoldenEye 007 firmy Rare, który pojawił się online na początku tego roku.
Read more...

Final Fantasy VII Remake Intergrade z mnóstwem wspaniałych zrzutów ekranu na PS5 i oszałamiającą grafiką?

[GDI] Phantasy Star Online Ver. 2 (US)[2S 51193].7zFinal Fantasy VII Remake Intergrade z pewnością pasuje do tych nowych zrzutów ekranu z PlayStation 5, podobnie jak wspaniała grafika na początku tego artykułu. Wydanie Final Fantasy VII Remake na PS4 oczywiście na początku wyglądało świetnie (w każdym razie przez większość czasu), ale Intergrade jest ustawiony na wyższą pozycję. Co więcej, nowy tryb wydajności pozwoli uruchomić całość z prędkością 60 klatek na sekundę.
Intergrade ma ukazać się jeszcze 10 czerwca, więc jest tuż za rogiem. To darmowa aktualizacja, jeśli masz już Remake na PS4 — ale nie obejmuje wersji, która była częścią PlayStation Plus kilka miesięcy temu.
Tymczasem INTERmission to dodatkowa fabuła, w której występuje Yuffie, i zawiera nowe zakupy Intergrade. Jeśli jednak dokonujesz aktualizacji z PS4, musisz osobno ją kupić - k*^%% m*^ - PRZERWA. Jezu! Niestety taka polityka... 
 
Poniżej mała galeria wprost z konsoli Playstation 5 ;)

 
Czy w przyszłym miesiącu zagracie w Intergrade? Czy po raz pierwszy zanurzysz się w Final Fantasy VII Remake? Obróć swój miecz w sekcji komentarzy poniżej.
Read more...

Podobno Starfield Bethesdy będzie dostępny wyłącznie na Xbox i na PC

Choć niektórym może się to wydawać powszechną wiedzą, najwyraźniej nie wszyscy wiedzą, że nadchodzący Starfield Bethesdy prawie na pewno będzie dostępny wyłącznie na Xbox Series X | S, PC i Game Pass.
W rezultacie dobrze znany insider Jeff Grubb dał jasno i wyraźnie do zrozumienia, że Starfield jest „wyłącznie” produkcją na Xbox i PC.
 

Jeśli jeszcze tego nie wiecie, na początku tego roku, w marcu, szef Xbox, Phil Spencer, postawił sprawę jasno, niedługo po przejęciu Bethesdy, mówiąc, że ekskluzywne gry pojawią się na platformach, „gdzie istnieje Game Pass”.
Podczas gdy oczywiste zobowiązania umowne (GhostWire: Tokyo i Deathloop) zostaną spełnione w przypadku PlayStation, a społeczności gier Bethesda na innych platformach będą nadal obsługiwane, przyszłe wydania będą zatem dostępne wyłącznie na platformach, na których dostępna jest Game Pass – czyli Xbox i PC (obecnie).
Więc proszę bardzo, słyszałeś to od samego człowieka, Jeffa Grubba - Starfield jest "grą ekskluzywną" na Xbox i PC. Mówiąc prościej, wydaje się, że wyciekły nowe materiały z rozgrywki w oczekiwanym sci-fi.
 
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami poniżej!
Read more...
  • Popularne artykuły

  • PC/Steam/Epic


    7 posts in this category

    1. Steam dodaje rozszerzoną obsługę kontrolera Xbox dla graczy na PC

      Najnowsza aktualizacja wersji beta klienta Steam na PC koncentruje się głównie na kontrolerze bezprzewodowym od konsoli Xbox, wprowadzając szereg nowych funkcji dla graczy na platformie, szczególnie w niektórych grach.
      Od wczoraj aplikacja posiada obsługę więcej, niż czterech kontrolerów jednocześnie, wyzwala dudnienie w grach za pomocą interfejsu API Windows.Gaming.Input, możliwość przypisania nowego przycisku „Udostępnij” z konsoli Xbox Series X i nie tylko.
       
      Oto pełna lista ulepszeń Xbox, które zostały wprowadzone w kliencie Beta:
      Zmiany w Steam
      Dodano ustawienie rozszerzonej obsługi kontrolera konsoli Xbox. Opcję można włączyć w sekcji Ogólne ustawienia kontrolera w ustawieniach Steam - wymaga instalacji sterownika oraz ponownego uruchomienia komputera. Rozszerzone funkcje Xbox obejmują:
      Obsługa więcej, niż 4 kontrolerów Xbox Możliwość powiązania z łopatkami kontrolera Xbox Elite w konfiguracjach kontrolera Możliwość powiązania przycisku udostępniania kontrolera Xbox Series X w konfiguracjach kontrolera Obsługa wyzwalacza wibracji w grach korzystających z interfejsu API Windows.Gaming.Input  

      Te nowe funkcje są nadal ograniczone do tych, którzy na razie zdecydowali się na wersję beta klienta Steam, z prawdopodobieństwem, że zostaną rozszerzone do standardowej wersji Steam w stosunkowo bliskiej przyszłości.
       
       
      Nie możesz się doczekać którejś z tych nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 comments
      143 views
    2. Firma EPIC Games jest warta 17 miliardów dolarów!

      Firma Epic Games to deweloper niezwykle popularnej internetowej gry Fortnite, a także właściciel sklepu z grami w wersjach cyfrowych Epic Games Store oraz autor silnika Unreal Engine. Na temat tego ostatniego już pisaliśmy na łamach XboxArcade. Piąta odsłona oprogramowania zdążyła już zaprezentować imponującą jakość graficzną dzięki technologii Ray Tracing wspieranej przez nadchodząc konsole..
       
      Jak podaje serwis Bloomberg aktualna wartość firmy Epic Games wynosi 17,3 miliarda dolarów. To o ponad połowę więcej, niż jeszcze dwa lata temu, gdzie wartość firmy sięgała 8 miliardów.
       
       
      Na wzrost wartości wypływa między innymi ostatni wynik inwestycji w ramach, których firma zyskała prawie 2 miliardy dolarów.

      0 comments
      171 views
    3. Microsoft Flight Simulator już 18 sierpnia na PC

      Najnowsza i najbardziej realistyczna część symulatora lotu ukaże się już 18 sierpnia na PC z Windows 10. Twórcy przygotowali najbardziej realistyczną i dopracowaną pod kątem szczegółów odsłonę serii. Wiele miast i lotnisk odwzorowano z dbałością o najmniejsze detale.
       
      W najnowszej odsłonie znajdziemy zaawansowany system zmiennej pogody, która w połączeniu z realistyczną fizyką zapewni różne doświadczenia w zależności od panujących warunków.
       
       
      Poniżej możecie zobaczyć trailer z gry prezentujący jakość oprawy graficznej w imponującym symulatorze.
       
       
       
      MSF zajmie 150 GB na dysku twardym. Wymagania minimalne to 8 GB RAM, Nvidia GTX 770 i procesor Intel i5 4460. Gra pojawi się również w późniejszym czasie na konsoli Xbox Series X prawdopodobnie w dniu jej premiery.

      0 comments
      195 views
    4. Posiadacze gry Wiedźmin 3 na konsoli Xbox One lub PS4 otrzymają bezpłatną wersję na GoG-u

      Pojawiła się ciekawa promocja CD Projekt - możesz otrzymać darmową wersję gry Wiedźmin 3 w sklepie GOG. Warunek promocji obowiązuje posiadanie wcześniej wymienionej gry na konsoli PS4/Xbox One lub PC (Steam/Origin). Całość ma na celu promowanie nowej aplikacji - GOG Galaxy 2.0, która synchronizuje zakupione gry z różnych platform.
       
      W celu zdobycia bezpłatnej kopii gry, należy połączyć konto z profilem Xbox Live, PS Store lub jednej z usług dostępnych na komputerach osobistych. Jeżeli program wykryje, że posiadamy najnowsze przygody ww gry, pozwoli odebrać pozycję w polskim sklepie.
       
      Wszyscy zainteresowani mają czas do 23 czerwca, ponieważ promocja obowiązuję do godziny 13:00 tego dnia.
       
       

      0 comments
      247 views
    5. Sekiro: Shadows Die Twice największą premierą na Steamie w 2019 roku

      Sekiro: Shadows Die Twice najwyraźniej cieszy się dużym zainteresowaniem - a przynajmniej na PC. Z danych Steama wynika, że tytuł jest największą z dotychczasowych premier na platformie w 2019 roku.
      Dzisiaj popołudniu najnowszą produkcję studia From Software uruchomiło jednocześnie 108,42 tysiące użytkowników sklepu Valve. Obecnie plasuje się na czwartym miejscu najpopularniejszych gier - za Dota 2, PUBG i CS:GO.
      Sekiro: Shadows Die Twice osiągnęło najlepszy wynik spośród gier wydanych w 2019 roku na Steamie. Produkcja wyprzedziła Devil May Cry 5 - dotychczasowego lidera - w które tuż po premierze w tym samym czasie grało niespełna 89 tysięcy osób.
      Czytaj więcej...
      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      2 comments
      379 views
    6. Google Stadia będzie mocnym konkurentem dla Microsoftu

      Microsoft komentuje prezentację platformy Google Stadia i jest przekonany, że obiera dobrą strategię dla rozwoju marki Xbox. Czy faktycznie?

      Wczorajsza prezentacja platformy streamingowej Google Stadia wywołała sporo emocji, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Natomiast jedno jest pewne. Po premierze Google Stadia, branża elektronicznej rozrywki nie będzie wyglądać tak samo.

      Do prezentacji Google odniósł się dziś Phil Spencer, szef działu Xbox w Microsofcie. Uważa on, że skoro Google stawia na technologię streamingu, to tylko potwierdza słuszność decyzji Microsoftu o rozwoju własnej platformy tego rodzaju.

      – Właśnie skończyliśmy oglądanie prezentacji Google na temat platformy Stadia. Ich ogłoszenie jest potwierdzeniem słuszności obranej przez nas dwa lata temu drogi. Dzisiaj widzieliśmy, jak nasz wielki rywal wkracza na rynek gier, wraz ze składnikami niezbędnymi do osiągnięcia sukcesu, opierając się na treściach, społeczności użytkowników i chmurze – uważa Spencer w liście wysłanym do pracowników Microsoftu.

      Google Stadia rywalem xCloud

      Microsoft stawia obecnie na nową platformę, która za pomocą xCloud ma umożliwiać granie w chmurze. Jak podkreślał wielokrotnie koncern, chce aby gry dostępne w ramach biblioteki Xbox Game Pass, były możliwe do uruchomienia na niemal każdym urządzeniu. W grę wchodzić ma nawet Nintendo Switch. To oczywiście śmiały plan, pytanie więc, jak będzie wyglądać branża za kilka lat?

      Jeśli Google oraz Microsoft tak mocno chcą postawić na chmurę, to na rynku tradycyjnych konsol pozostanie Nintendo oraz Sony, które póki co tylko przyglądają się planom konkurentów. Oczywiście nie jest przesądzone, że również PlayStation otrzyma swoją wersję grania w chmurze na dużą skalę. Natomiast Sony być może chce na razie zgadać grunt, tak jak to robi Microsoft w przypadku VR – czeka na to, aż inni udoskonalą technologię.

      Niemniej jednak robi się coraz bardziej ciekawie w branży. W jaki sposób Microsoft wejdzie w nową generację konsol? Postawi tylko na chmurę? Prawdopodobnie nie, bowiem sporo przecieków wskazuje na to, że szykuje nawet dwie wersje konsoli stacjonarnej, gdzie jedna miałaby być słabsza i tańsza, ale za to przeznaczona dla tych, którzy cenią właśnie chmurowe rozwiązania oraz abonamentowy dostęp do gier.

      Google z kolei ma spore możliwości, aby naprawdę zawojować rynek gier. Sam Microsoft przyznaje, że opcje zaprezentowane za pośrednictwem Google Stadia, robią wrażenie. Phil Spencer wspominał chociażby w tym miejscu o integracji z YouTube i możliwości wskoczenia do rozgrywki streamowanej przez youtuberów na żywo. To naprawdę zapowiada się interesująco.

      Mam przy okazji nadzieję, że także Sony wyciągnie jeszcze w tym roku asa w rękawie i nie będzie to tylko udoskonalona wersja gogli VR, ale coś naprawdę przełomowego.

      Czy gracze są już jednak gotowi na przesiadkę do chmury? Czy faktycznie nadchodząca generacja konsol będzie ostatnią z tych fizycznych? Na te pytanie jeszcze nie znajdziemy odpowiedzi, ale pewnie pod koniec tego roku będziemy bliżsi z poglądami na ten temat.

      Odwiedź oryginalną stroną artykułu

      0 comments
      154 views
    7. Gears of War Ultimate Edition nadchodzi na PC

      Rod Fergusson jeden z członków odpowiedzialnych za wydanie Gears of War na PC ujawnił kilka informacji na temat gry.

      Edycja na PC została całkowicie przebudowa na nowo. Ultimate Edition będzie posiadać przebudowane tekstury i graficzne ulepszenia - wsparcie dla rozdzielczości 4k oraz DirectX 12.

      Dla tych co liczyli na Gears of War 4 na PC, póki co nie mamy żadnych informacji, ale w pytaniu zadanym do Fergusson'a przez jednego z dziennikarzy podczas konferencji otrzymaliśmy odpowiedź: "Nie mam nic do ogłoszenia w temacie, może będziemy mogli o tym porozmawiać w późniejszym czasie".

       

      Czyżby w ostatniej wypowiedzi Rod Fergusson coś zasugerował? Gears of War Ultimate Edition pojawi się również na Xbox One.

      1 comment
      150 views
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.