Jump to content

Regulamin forum XboxArcade v3.0


Regulamin v3.0

I. Rejestracja:

  1. Rejestracja na forum jest całkowicie darmowa i nieobowiązkowa.
  2. Rejestrując się akceptujesz warunki niniejszego regulaminu.
  3. Na forum dozwolone jest korzystanie tylko z jednego konta - ewentualne problemy z logowaniem należy zgłosić do ekipy forum poprzez formularz kontaktowy.
  4. Administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie w dowolnym momencie.
  5. Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację forum.
  6. Właściciel oraz Administrator/Moderator mogą zablokować konto bez podania przyczyny.
  7. Konta, które nie posiadają zweryfikowanego e-maila są usuwane po 14 dniach od daty rejestracji.
  8. Świeżo zarejestrowani użytkownicy otrzymują grupę "Świeżak" na okres 7 dni od rejestracji. W ciągu tych dni użytkownik musi zapoznać się z regulaminem, aby w przyszłości uniknąć ostrzeżeń na swoim koncie.
  9. Wszystko znajdujące się na stronie jest własnością xboxarcade.pl. Kopiowanie grafiki lub treści surowo zabronione!

II. Zasady ogólne forum:

  1. Nick nie może zawierać: wulgaryzmów, linków do zewnętrznych stron, treści obraźliwych.
  2. Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli jest on niezgodny z regulaminem.
  3. Administracja nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników forum.
  4. Świeżo zarejestrowani użytkownicy otrzymują grupę "Świeżak" na okres 7 dni od rejestracji. W ciągu tych dni użytkownik musi zapoznać się z regulaminem, aby w przyszłości uniknąć ostrzeżeń na swoim koncie.
  5. Na forum nie popieramy piractwa, dlatego KATEGORYCZNIE ZABRANIA SIĘ PODAWANIA ORAZ UDOSTĘPNIANIA wszelkich źródeł do nielegalnych materiałów, niemniej jednak można rozmawiać o kopiach gier, tworzeniu obrazów ISO, programach do ich obsługi, przeróbkach, itp.
  6. Na forum można zamieszczać tylko linki do legalnego oprogramowania dotyczy to wszystkich miejsc na stronie!
  7. Jeśli chcesz założyć temat upewnij się, że nie istnieje już podobny. Najlepiej korzystając z opcji szukaj.
  8. Autor tematu ma obowiązek nazywać tematy zgodne z ich treścią.
  9. Zachowaj poprawność ortograficzną i czytelność tematu/posta.
  10. Zakazuje się nadmiernego używania kolorów w postach.
  11. Wszelkie pytania i problemy pisz na forum, a nie w Chatboxie.
  12. Edytuj swoje posty, a nie pisz jeden pod drugim.
  13. Nie pisz dużymi literami (na forum oznacza to jako krzyk).
  14. Nie zakładaj tego samego tematu więcej, niż jeden raz i/lub w różnych działach.
  15. Zabrania się umieszczania na forum treści obraźliwych, faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność i prawa autorskie, pornograficznych lub bardzo zbliżonych do pornografii (obowiązuje to wszystkich użytkowników, całego forum, a także Chatbox).
  16. Zabrania się pisania tematów lub postów zawierających treści reklamowe innego serwisu bez uprzedniej zgody Administratora (nawet, gdy nie jest on powiązany z tematyką forum) wyjątkiem są "Polecane" serwisy na forum.
  17. Zakaz umieszczania reflinków (polecających) oraz linków, które mogą przynieść korzyści. (Z wyjątkiem działu "Hydepark").
  18. Zakaz zamieszczania na forum wirusów / cheatów / skryptów i tym podobnych rzeczy.
  19. Zakaz plusowania po znajomości oraz wymuszania reputacji, aby nabić reputację drugiej osobie. (Dotyczy to również reputacji naturalnych oraz ujemnych).
  20. Jeśli nie znasz odpowiedzi na pytanie nie odpowiadaj.
  21. Jeśli nie jesteś autorem pracy musisz podać źródło.
  22. Administracja ma prawo do edycji / usunięcia wpisu, który łamie regulamin forum.
  23. Adnotacje, uwagi i dopiski administratora/moderatora w postach nie mogą być w żaden sposób edytowane lub usuwane przez użytkownika!
  24. Piszesz w sprawie pomocy? To podaj jak najwięcej szczegółowych informacji w jego treści to ułatwi zadanie innym.
  25. Na całym forum obowiązuje zasada 1 temat = 1 problem.
  26. Czekaj cierpliwie na odpowiedź, nie wymuszając jej tym samym od innych użytkowników.
  27. Temat można odświeżyć raz na 24h od ostatniego posta, uprawnieni są do tego tylko autorzy danego tematu.
  28. Użytkownik zobowiązuje się do uzyskiwania pomocy w ramach ogólnego tematu tylko i wyłącznie na forum. Zabrania się korzystania w tym celu z prywatnych wiadomości, statusów, chatboxa, a także każdego innego miejsca.
  29. Aktywni użytkownicy, którzy aktywnie uczestniczą w wybranym przez siebie dziale mogą otrzymać grupę "Ekspert" - sprawdź grupy i ich uprawnienia.
  30. Sygnaturka to Twoja wizytówka, ale staraj się nie umieszczać tam dużej ilości grafik oraz treści obrażających innych użytkowników. Maksymalnie 2 obrazki i 3 linie tekstu.
  31. Zakaz umieszczania w sygnaturze gifów, które odtwarzają muzykę bez wiedzy użytkownika, który przegląda temat.
  32. Administracja forum zastrzega sobie prawo do usuwania sygnatury użytkownika w przypadku stwierdzenia treści niezgodnej z powyższym regulaminem, ale i również bez podania przyczyny .

III. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych:

  1. Dane użytkowników forum są przechowywane na serwerach cyberfolks.pl
  2. Dane osobowe użytkowników mogą być przetwarzane w celu niezbędnym do korzystania z Forum przez Użytkowników. Podstawą do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest zgoda Użytkownika na założenie konta i przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”)). oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a w szczególności w celach: archiwalnym, tworzenia kopii zapasowych, niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa danych zgromadzonych na Forum.
  3. Dane Użytkowników mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora (np. podmiotom świadczącym usługi hostingowe tj. firmie: H88 S.A., ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań) tylko na podstawie umowy z Administratorem – przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
  4. Użytkownik ma prawo do: wglądu swoich danych osobowych, usunięcia swojego konta, ograniczenia przetwarzania danych, przeniesienia swoich danych lub ich łączenia z innym kontem, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, wniesienia skargi do odpowiednich organów dotyczącego nieumiejętnego przetwarzania danych osobowych.
  5. Podanie danych do celów założenia konta przez użytkownika oraz korzystania z tego konta ma charakter dobrowolny, jakkolwiek konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości założenia Konta na Forum.
  6. Nie umieszczamy zdjęć użytkowników bez ich wcześniejszej zgody.
  7. Na forum maile czasowe są zakazane.
  8. Możliwe jest usunięcie konta i jego informacji na stronie w uzasadnionych przypadkach po 30 dniach od jego zablokowania.
  9. Użytkownicy zbanowani nie są usuwani na stałe, mogą prosić jedynie o wyczyszczenie konta z wrażliwych danych takie jak: e-mail, hasło, uzupełnienie profilu.
  10. Usuwanie konta może się odbyć tylko za pomocą wiadomości prywatnej z administracją na forum.
  11. Jest możliwość zabezpieczenia konta na forum przez weryfikację dwuetapową, która znajduje się w ustawianiach konta.

IV. Prawa i obowiązki grup moderatorskich:

  1. Do grup moderatorskich zaliczamy: Administrator, Moderator.
  2. Moderator ma obowiązek: Edytować zawartość użytkowników tak, aby były zgodne z ortografią, czytelne i nie łamiące regulamin.
  3. Edytować tematy tak, aby nazwa tematu była zgodna z jego treścią.
  4. Karać użytkowników za nieprzestrzeganie regulaminu (Szczególny nacisk na prowokacje oraz obrazy użytkowników).
  5. Zwracać się z szacunkiem do innych użytkowników forum.
  6. Pomagać w poruszaniu się po forum oraz udzielać potrzebnych im informacji.
  7. Zamykać otwierać, przenosić i ukrywać tematy swoich działów.
  8. Tematy, które mogą pomóc innym użytkownikom nie mogą być usuwane ani nie mogą być przenoszone do archiwum.
  9. Każdy moderator ma możliwość usunięcia wpisu lub jego ukrycia.
  10. Moderator powinien kłaść szczególny nacisk na nazwy tematu oraz jego ogólny wygląd.
  11. Moderator posiada pełny dostęp do analizowania adresu IP oraz adresów MAC wszystkich urządzeń, które logowały się do forum.

V. ChatBox:

  1. Nadmierny spam jest zakazany.
  2. Zakazuje się nadmiernego używania emotikon we wpisach.
  3. Można używać wulgaryzmów lecz z umiarem i nie obrażając przy tym innych.
  4. Wszelkie kłótnie i prowokacje są surowo zabronione.
  5. Informacje dotyczące chatboxa zawarte w ogłoszeniach muszą być również przestrzegane.
  6. Wiadomości starsze niż 30 dni będą usuwane zawsze na początku miesiąca.
  7. Zabrania się nagminnego wstawiania dużych obrazków w chatboxie utrudniających jego czytanie, a także materiałów o niecenzuralnej treści.

VI. Dział Pobierania:

VII. Sklep:

VII. Punkty Arcade:

 

 

 

 

Administratorzy i moderatorzy podejmują starania mające na celu usuwanie wszelkich materiałów uznawanych za obraźliwe lub niezgodne z prawem, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości na forum. Ekipa odpowiedzialna za forum nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez ich użytkowników.

 

Administracja zastrzega sobie prawo do edycji treści w powyższym regulaminie.

Powyższy regulamin dotyczy zarówno całego forum jak i Shoutboxa!

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.