Regulamin v3.0
I. Rejestracja:
- Rejestracja na forum jest całkowicie darmowa i nieobowiązkowa.
- Rejestrując się akceptujesz warunki niniejszego regulaminu.
- Na forum dozwolone jest korzystanie tylko z jednego konta - ewentualne problemy z logowaniem należy zgłosić do ekipy forum poprzez formularz kontaktowy.
- Administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie w dowolnym momencie.
- Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację forum.
- Właściciel oraz Administrator/Moderator mogą zablokować konto bez podania przyczyny.
- Konta, które nie posiadają zweryfikowanego e-maila są usuwane po 14 dniach od daty rejestracji.
- Świeżo zarejestrowani użytkownicy otrzymują grupę "Świeżak" na okres 7 dni od rejestracji. W ciągu tych dni użytkownik musi zapoznać się z regulaminem, aby w przyszłości uniknąć ostrzeżeń na swoim koncie.
- Wszystko znajdujące się na stronie jest własnością xboxarcade.pl. Kopiowanie grafiki lub treści surowo zabronione!
II. Zasady ogólne forum:
- Nick nie może zawierać: wulgaryzmów, linków do zewnętrznych stron, treści obraźliwych.
- Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli jest on niezgodny z regulaminem.
- Administracja nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników forum.
- Świeżo zarejestrowani użytkownicy otrzymują grupę "Świeżak" na okres 7 dni od rejestracji. W ciągu tych dni użytkownik musi zapoznać się z regulaminem, aby w przyszłości uniknąć ostrzeżeń na swoim koncie.
- Na forum nie popieramy piractwa, dlatego KATEGORYCZNIE ZABRANIA SIĘ PODAWANIA ORAZ UDOSTĘPNIANIA wszelkich źródeł do nielegalnych materiałów, niemniej jednak można rozmawiać o kopiach gier, tworzeniu obrazów ISO, programach do ich obsługi, przeróbkach, itp.
- Na forum można zamieszczać tylko linki do legalnego oprogramowania dotyczy to wszystkich miejsc na stronie!
- Jeśli chcesz założyć temat upewnij się, że nie istnieje już podobny. Najlepiej korzystając z opcji szukaj.
- Autor tematu ma obowiązek nazywać tematy zgodne z ich treścią.
- Zachowaj poprawność ortograficzną i czytelność tematu/posta.
- Zakazuje się nadmiernego używania kolorów w postach.
- Wszelkie pytania i problemy pisz na forum, a nie w Chatboxie.
- Edytuj swoje posty, a nie pisz jeden pod drugim.
- Nie pisz dużymi literami (na forum oznacza to jako krzyk).
- Nie zakładaj tego samego tematu więcej, niż jeden raz i/lub w różnych działach.
- Zabrania się umieszczania na forum treści obraźliwych, faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność i prawa autorskie, pornograficznych lub bardzo zbliżonych do pornografii (obowiązuje to wszystkich użytkowników, całego forum, a także Chatbox).
- Zabrania się pisania tematów lub postów zawierających treści reklamowe innego serwisu bez uprzedniej zgody Administratora (nawet, gdy nie jest on powiązany z tematyką forum) wyjątkiem są "Polecane" serwisy na forum.
- Zakaz umieszczania reflinków (polecających) oraz linków, które mogą przynieść korzyści. (Z wyjątkiem działu "Hydepark").
- Zakaz zamieszczania na forum wirusów / cheatów / skryptów i tym podobnych rzeczy.
- Zakaz plusowania po znajomości oraz wymuszania reputacji, aby nabić reputację drugiej osobie. (Dotyczy to również reputacji naturalnych oraz ujemnych).
- Jeśli nie znasz odpowiedzi na pytanie nie odpowiadaj.
- Jeśli nie jesteś autorem pracy musisz podać źródło.
- Administracja ma prawo do edycji / usunięcia wpisu, który łamie regulamin forum.
- Adnotacje, uwagi i dopiski administratora/moderatora w postach nie mogą być w żaden sposób edytowane lub usuwane przez użytkownika!
- Piszesz w sprawie pomocy? To podaj jak najwięcej szczegółowych informacji w jego treści to ułatwi zadanie innym.
- Na całym forum obowiązuje zasada 1 temat = 1 problem.
- Czekaj cierpliwie na odpowiedź, nie wymuszając jej tym samym od innych użytkowników.
- Temat można odświeżyć raz na 24h od ostatniego posta, uprawnieni są do tego tylko autorzy danego tematu.
- Użytkownik zobowiązuje się do uzyskiwania pomocy w ramach ogólnego tematu tylko i wyłącznie na forum. Zabrania się korzystania w tym celu z prywatnych wiadomości, statusów, chatboxa, a także każdego innego miejsca.
- Aktywni użytkownicy, którzy aktywnie uczestniczą w wybranym przez siebie dziale mogą otrzymać grupę "Ekspert" - sprawdź grupy i ich uprawnienia.
- Sygnaturka to Twoja wizytówka, ale staraj się nie umieszczać tam dużej ilości grafik oraz treści obrażających innych użytkowników. Maksymalnie 2 obrazki i 3 linie tekstu.
- Zakaz umieszczania w sygnaturze gifów, które odtwarzają muzykę bez wiedzy użytkownika, który przegląda temat.
- Administracja forum zastrzega sobie prawo do usuwania sygnatury użytkownika w przypadku stwierdzenia treści niezgodnej z powyższym regulaminem, ale i również bez podania przyczyny .
III. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych:
- Dane użytkowników forum są przechowywane na serwerach cyberfolks.pl
- Dane osobowe użytkowników mogą być przetwarzane w celu niezbędnym do korzystania z Forum przez Użytkowników. Podstawą do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest zgoda Użytkownika na założenie konta i przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”)). oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a w szczególności w celach: archiwalnym, tworzenia kopii zapasowych, niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa danych zgromadzonych na Forum.
- Dane Użytkowników mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora (np. podmiotom świadczącym usługi hostingowe tj. firmie: H88 S.A., ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań) tylko na podstawie umowy z Administratorem – przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
- Użytkownik ma prawo do: wglądu swoich danych osobowych, usunięcia swojego konta, ograniczenia przetwarzania danych, przeniesienia swoich danych lub ich łączenia z innym kontem, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, wniesienia skargi do odpowiednich organów dotyczącego nieumiejętnego przetwarzania danych osobowych.
- Podanie danych do celów założenia konta przez użytkownika oraz korzystania z tego konta ma charakter dobrowolny, jakkolwiek konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości założenia Konta na Forum.
- Nie umieszczamy zdjęć użytkowników bez ich wcześniejszej zgody.
- Na forum maile czasowe są zakazane.
- Możliwe jest usunięcie konta i jego informacji na stronie w uzasadnionych przypadkach po 30 dniach od jego zablokowania.
- Użytkownicy zbanowani nie są usuwani na stałe, mogą prosić jedynie o wyczyszczenie konta z wrażliwych danych takie jak: e-mail, hasło, uzupełnienie profilu.
- Usuwanie konta może się odbyć tylko za pomocą wiadomości prywatnej z administracją na forum.
- Jest możliwość zabezpieczenia konta na forum przez weryfikację dwuetapową, która znajduje się w ustawianiach konta.
IV. Prawa i obowiązki grup moderatorskich:
- Do grup moderatorskich zaliczamy: Administrator, Moderator.
- Moderator ma obowiązek: Edytować zawartość użytkowników tak, aby były zgodne z ortografią, czytelne i nie łamiące regulamin.
- Edytować tematy tak, aby nazwa tematu była zgodna z jego treścią.
- Karać użytkowników za nieprzestrzeganie regulaminu (Szczególny nacisk na prowokacje oraz obrazy użytkowników).
- Zwracać się z szacunkiem do innych użytkowników forum.
- Pomagać w poruszaniu się po forum oraz udzielać potrzebnych im informacji.
- Zamykać otwierać, przenosić i ukrywać tematy swoich działów.
- Tematy, które mogą pomóc innym użytkownikom nie mogą być usuwane ani nie mogą być przenoszone do archiwum.
- Każdy moderator ma możliwość usunięcia wpisu lub jego ukrycia.
- Moderator powinien kłaść szczególny nacisk na nazwy tematu oraz jego ogólny wygląd.
- Moderator posiada pełny dostęp do analizowania adresu IP oraz adresów MAC wszystkich urządzeń, które logowały się do forum.
V. ChatBox:
- Nadmierny spam jest zakazany.
- Zakazuje się nadmiernego używania emotikon we wpisach.
- Można używać wulgaryzmów lecz z umiarem i nie obrażając przy tym innych.
- Wszelkie kłótnie i prowokacje są surowo zabronione.
- Informacje dotyczące chatboxa zawarte w ogłoszeniach muszą być również przestrzegane.
- Wiadomości starsze niż 30 dni będą usuwane zawsze na początku miesiąca.
- Zabrania się nagminnego wstawiania dużych obrazków w chatboxie utrudniających jego czytanie, a także materiałów o niecenzuralnej treści.
VI. Dział Pobierania:
VII. Sklep:
VII. Punkty Arcade:
Administratorzy i moderatorzy podejmują starania mające na celu usuwanie wszelkich materiałów uznawanych za obraźliwe lub niezgodne z prawem, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości na forum. Ekipa odpowiedzialna za forum nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez ich użytkowników.
Administracja zastrzega sobie prawo do edycji treści w powyższym regulaminie.
Powyższy regulamin dotyczy zarówno całego forum jak i Shoutboxa!