Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Montaż VGA - co i jak?


Rekomendowane odpowiedzi

W mojej nowej konsoli chciałbym zamontowac wyjście VGA. Rozumiem że lutuję kabelki i LM1881N według schematu JaredC01. A co potem? Czytałem coś o jakichś BIOSach VGA.

SERWIS, PRZERÓBKI, CZĘŚCI XBOX 1 - INFO NA PW/GG

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć konsole przestawioną do NTSC i wgrany bios Frosty the Snowman, albo Evox M8+, albo X2 5035 w wersjach VGA. To wszystko.

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W innym temacie dałeś jeszcze taki schemat

http://i197.photobucket.com/albums/aa189/yaywoop/everythingelse.jpg

 

Znalazłem też taki komentarz

"This method will deliver the best sync signals but is also the most difficult to build. You should have several years of soldering experience with SMD devices before trying this method.

 

The digital interface between the NVidia GPU and the Conexant chip uses a HSYNC and VSYNC signal. Unfortunately these signals are only used internally, they are not available on the AVIP.

 

It's not advisable to use the HSYNC and VSYNC signals directly, since the sync lines of a monitor are usually terminated with a 75 Ohm load. Instead you have to use a buffer to drive the signals. To make matters worse, the interface between the Conexant chip and the GPU uses only 1.5 signal voltage. However, some monitors are able to cope with this.

 

HSYNC is available at pin 35 of the CX25871, VSYNC at pin 36. I recommend to use two Schmitt-Triggers of a 74HC14 as buffers. The supply voltage of the 74HC14 has to be 1.5 Volt (available from pin 40 of the CX25871), otherwise the input threshold of the Schmitt-Trigger is too high.

 

I strongly advise not to solder wires directly onto the CX25871, since you're likely to shorten two or more pins. The sync signals are also available from two small soldering pads close to the upper edge of the GPU. Use a multimeter to find them. (Points on top of motherboard) (http://members.cox.net/sandman1687/con3e.JPG) (Points underneath motherboard) (http://members.cox.net/sandman1687/conunde.JPG)

 

Connect the ouput of the buffer driven by pin 35 of the Conexant to pin 13 of the VGA connector. Connect output of the buffer driven by pin 36 of the Conexant to pin 14 of the VGA connector.

 

Since this method doesn't depend on sync pulses embedded in the green signal it doesn't suffer from the colour problems described above."

 

Z tego opisu wynika, że podłączamy do wtyczki tylko punkty VSYNC i HSYNC. Dobrze rozumiem? No i w tym opisie nie ma nic o tym LM1881 tylko o paru diodach :)

SERWIS, PRZERÓBKI, CZĘŚCI XBOX 1 - INFO NA PW/GG

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo są dwie metody, albo montujesz kabel na LM1881, żeby uzyskac kompatybilność kabla z monitorami SoG, ale także bez zastosowania LM z tańszym ukłądem Shmittera, ale po wyciągnięciu sygnałów Vsynch i Hsynch bezpośrednio z konsoli.

 

Druga metoda jest dobra jak chcesz sobie zamontować wyjście VGA w konsoli, bo musisz ciągnąć dwa kabelki od płyty głównej, a pierwsza jak tylko kabelek.

 

Oczywiście obie metody wymagają biosu VGA.

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz może jaki to układ na tym schemacie?

http://i197.photobucket.com/albums/aa189/yaywoop/everythingelse.jpg

Bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat.

SERWIS, PRZERÓBKI, CZĘŚCI XBOX 1 - INFO NA PW/GG

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VGA Mod by feriar - XboxArcade Forum tutaj masz wszystko żeby zmontować VGA :)

Linki odświeżone

Budowa drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam ! icon_e_wink.gif


http://feriar-lab.pl/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.