Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Xbox Scarlett z pełną synchronizacją gier pomiędzy konsolami i PC


Rekomendowane odpowiedzi

Xbox Scarlett z pełną synchronizacją gier pomiędzy konsolami i PCZarówno Sony, jak i Microsoft przygotowują się do rywalizacji w nowej generacji. Oprócz zadbania o odpowiednią cenę PlayStation 5 i Xbox Scarlett i rozsądnej konfiguracji sprzętowej, kluczowa w walce o klientelę będzie tutaj zdolność przekonania posiadaczy obecnych konsol do szybkiej i bezbolesnej przesiadki na urządzenia next-genowe. Szef marki Xbox, Phil Spencer, wielokrotnie wspominał (począwszy od E3 2019), że Scarlett ma obsługiwać akcesoria z Xbox One. Przy okazji amerykańska firma nęciła ogromną liczbą promocji na usługę Xbox Game Pass. Można było ją przy odrobinie sprytu przedłużyć o kilka lat za grosze. Teraz Spencer zapowiedział również, że wszystkie obecnie dostępne gry w ramach inicjatywy cross-buy / cross-play będą również kompatybilne ze Scarlett.

Xbox Scarlett ma umożliwić szybką i wygodną przesiadkę z Xbox One, wraz z zachowaniem licencji gier Xbox Play Anywhere na przyszłą generację konsol.

Xbox Scarlett z pełną synchronizacją gier pomiędzy konsolami i PC [1]

W wywiadzie z portalem Stevivor na wydarzeniu X019 Phil Spencer zadeklarował, że wszystkie gry studiów Microsoftu będą miały bezproblemowo przeniesione licencje także na Scarlett. Chodzi tutaj oczywiście o inicjatywę Xbox Play Anywhere, dzięki której zakupione gry są dostępne zarówno na Xbox One, jak i PC. Przy okazji zachodzi między tymi platformami pełna synchronizacja osiągnięć i save'ów (będzie również na Scarlett), a niektóre z nich oferują międzyplatformową rozgrywkę. Spencer przyznał, że Microsoft popełnił duży błąd rozdzielając Xbox 360 od Xbox One, gdzie kompatybilność wsteczna z setkami gier była dodana po kilku latach. Pracownik Microsoftu dodał, że nie ma zamiaru powtarzać tego błędu i chce, aby przeskok generacyjny odbył się tak gładko, jak tylko to możliwe. Szef Xbox chciałby również, aby więcej studiów myślało o Play Anywhere, ale zaznaczył, że to wybór wydawców, na który nie ma wpływu (analogicznie jest z wydawaniem gier w Game Pass).

CEO Playstation chce by posiadacze PS4 szybko przeskoczyli na PS5

Xbox Scarlett z pełną synchronizacją gier pomiędzy konsolami i PC [2]

Najbardziej zastanawiające w tym wszystkim jest jednak to, jak Xbox Scarlett wzbogaci graficznie istniejące tytuły. Wiadomo, że ekipa od wstecznej kompatybilności od czerwca 2019 zajmuje się wyłącznie dostosowywaniem obecnych gier pod Scarlett. Gdyby udało się wymusić 60 FPS na bieżących tytułach, byłaby to bardzo mocna karta przetargowa. Także Jim Ryan, świeżo upieczony CEO PlayStation przyznał, że najbardziej zależy mu na tym, aby konsumenci szybko przeskoczyli na PS5. Ryan nie wyjawił jednak szczegółów na temat tego, jak chciałby tego dokonać. Prawdopodobnie jednym z takich kroków będzie wprowadzenie kompatybilności wstecznej, która została wcześniej potwierdzona. Warto jednak przypomnieć słowa obecnego CEO marki, który (jako szef marketingu) jeszcze w 2017 twierdził, że zgodność wsteczna jest na PS4 nikomu niepotrzebna.

Xbox Scarlett z pełną synchronizacją gier pomiędzy konsolami i PC [3]

Źródło: Stevivor

 

Odwiedź oryginalną stroną artykułu

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.