Dark Souls II: Scholar of the First Sin oficjalnie rozwija skrzydła. Według doniesień dewelopera dopiero na platformach nowej generacji ich pozycja wygląda tak jak to wcześniej sobie zaplanowali.
From Software 0 japoński producent odpowiedzialny za wypuszczenie choćby genialnego Bloodborne (następcy serii Dark Souls) twierdzi, że byli zmuszeni do ograniczenia możliwości graficznych ich produkcji, a to za sprawą mocy obliczeniowej Playstation 3 i Xbox 360. Dopiero wersje na PS4 i Xbox One pokazują na co stać silnik graficzny na którym oparty jest Dark Souls 2.
Obie gry standardowo mają 60 fps, lecz podczas testów zauważono, że na PS4 jest ich 48 a na Xbox One 36. Jak wygląda sprawa rozdzielczości? Zarówno wersja na PS4 jak i Xbox One oferuje pełne 1080p oraz opcję anty-aliasing FXAA co na pewno ucieszy posiadaczy tych konsol.
W przeprowadzonych testach wydajności stwierdzono, że wersja na PS4 wygląda i działa lepiej, niż na maszynce konkurencji. Dowodzi ku temu filmik, na którym testowano m.in. płynność działania, framerate, czy szybkość klatek.
Jeśli posiadasz obie te konsole, to doradzamy wybór tej gry w wersji na Playstation 4.
Rekomendowane komentarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.