Dyrektor techniczny Codemasters, David Springate, rozmawiał dziś z Eurogamer Digital Foundry mówiąc trochę o tym, jak Dirt 5 będzie działał na konsolach nowej generacji.
W związku z tym zapytano go konkretnie o konsolę Xbox Series S i jej możliwości, potwierdzając, że ostatnie nagranie tego tytułu zostało przechwycone w systemie deweloperskim konsoli i wychwalając serię S jako „świetny kawałek sprzętu”.
Jeśli chodzi o jego niższą specyfikację w porównaniu z Xbox Series X, a także wprowadzenie Dirt 5 na platformy obecnej generacji, takie jak Xbox One i PlayStation 4, oto, co powiedział Springate:
Cytat
„Szczerze mówiąc, [programowanie dla Xbox Series S] jest naprawdę łatwe”.
„Ma mniej pamięci RAM, mniej będziesz w stanie zrobić, ale czy zauważysz? Jeśli umieścimy zasoby 4K w wersji Xbox Series X i nie będą one dostępne w wersji Series S, jeśli wersja Series S działa na powiedzmy 1440p, czy zauważysz, że tych tekstur nie ma? Czy to ma znaczenie? I czy to naprawdę jest doświadczenie skierowane do osoby, która wydała kilkaset złotych mniej na zakup Serii S?
Jeśli chodzi o rozwój, to tak naprawdę sprowadza się do tego - mamy pakiety tekstur o wyższej rozdzielczości, które są dostępne dla konsol mocniejszej konsoli, która potrafi je płynnie przetwarzać, a potem po prostu zmniejszamy rozdzielczości, a czasami takie rzeczy, jak ilość tłumu lub intensywność pogody lub jakość cieni oraz inne tego typu rzeczy, dla pozostałych platform ”.
Springate potwierdził również, że Dirt 5 próbuje zaimplementować wiele trybów wydajności na wszystkich konsolach, z opcjami 60 kl./s i 120 kl./s dla serii S, a nawet potencjalną „zablokowaną” opcją 60 kl./s, pozwalającą domyślnej wersji „wyglądać”. trochę ładniej ,ale w„ bardzo ekstremalnych momentach.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.