-
Popularne artykuły
-
Podobna zawartość
-
Przez Gangst3r
Po licznych wcześniejszych plotkach, Valve oficjalnie zaprezentowało Steam Deck - nowy przenośny system gier w stylu Switcha.
IGN pierwotnie uzyskał wyłączny dostęp do technologii, ale teraz Valve otworzyło "praktyczne" sesje gry dla wielu innych mediów. Zaowocowało to zwykłymi porównaniami, których można się spodziewać za każdym razem, gdy nowy sprzęt zostanie wydany.
Sean Hollister z The Verge opublikował porównanie nowego systemu Valve obok hybrydowego handhelda Nintendo i jak można się spodziewać - Steam Deck jest o wiele grubszy, niż Switch. Sam Hollister zauważa, że jest "gigantyczny" w porównaniu do przenośnego systemu Nintendo.
Oczywiście porównania na tym się nie skończyły. Producent wideo Giant Bomb, Jan Ochoa, poszedł nieco dalej ze zdjęciem Steam Deck obok nie tylko Switcha, ale także Sega Game Gear, PlayStation Vita i klasycznego systemu Nintendo, Game Boy Advance.
Niestety, nie ma jeszcze porównań OLED Switch obok Steam Deck, ponieważ poprawiony model Nintendo nie zostanie opublikowany do października. Mamy jednak wymiary obu systemów. Każde urządzenie będzie wyposażone w 7-calowy ekran.
Switch OLED: 239 mm x 102 mm x 28,7 mm
Pokład parowy: 298 mm x 117 mm x 49 mm
Deck Steam Valve jest już dostępny do rezerwacji w wybranych regionach i rozpocznie wysyłkę w grudniu 2021 roku. Steam Deck będzie dostępny w 3 wariantach cenowych, począwszy od 419€, za podstawową wersję, aż do 679€ za najdroższą wersję z kilkoma unikatowymi dodatkami tj, antyrefleksyjne szkło na ekran, czy ekskluzywny futerał.
Co sądzisz o Steam Deck w porównaniu z rozmiarem Switcha? I jak podoba ci się jego design. Zostaw swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Jeśli jeszcze nie słyszałeś wiadomości, Epic Games - firma stojąca za gigantem Battle Royale Fortnite - podejmuje kroki prawne w celu zakończenia „antykonkurencyjnych ograniczeń” Apple na rynkach urządzeń mobilnych.
Wszystko zaczęło się, gdy Epic wprowadził nowy (i bardziej bezpośredni sposób płatności) na iOS i Androida, omijając cyfrowe sklepy obu platform. W ramach tej aktualizacji firma Epic na stałe obniżyła również cenę zakupów V-dolców i prawdziwych pieniędzy na wszystkich systemach, w tym na Nintendo Switch:
Od dzisiaj wszystkie oferty V-Bucks lub prawdziwe pieniądze kupione na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC i Mac są teraz przecenione nawet o 20%. Nie musisz nic robić!
To nie jest wyprzedaż… są to nowe obniżone ceny dostępne w każdej chwili! Cieszymy się, że możemy przekazać Ci te informacje i będziemy nadal szukać dodatkowych sposobów, aby zapewnić kolejne oszczędności wszystkim graczom Fortnite.
Od czasu wprowadzenia tej aktualizacji Fortnite zostało usunięte z App Store, a także z Google Play z powodu naruszenia warunków korzystania z usługi.
Firma Epic prosi graczy o uwolnienie gry za pomocą hasztagu mediów społecznościowych #FreeFortnite i używa wideo w stylu z lat osiemdziesiątych czterech do rozpowszechniania informacji - co jest również parodią starej reklamy Apple Mac. Spójrz poniżej:
Dołącz do walki i nie pozwól, aby rok 2020 stał się „1984”.
Epic nieco dokładniej wyjaśnił sytuację w osobnym poście:
Apple zablokowało Fortnite w App Store, uniemożliwiając wszystkim instalowanie i aktualizowanie gry na urządzeniach z iOS, jednocześnie polecając Epic „usunięcie funkcji„ Epic direct payment. Apple utrzymuje wysokie ceny, aby móc zebrać 30% Twoich płatności, i blokuje Fortnite, aby uniemożliwić Epic obiżenie cen z bezpośrednich płatności!
Chociaż gra została usunięta z Google Play, pozostaje dostępna na Androida według Google:
Otwarty ekosystem Androida umożliwia programistom dystrybucję aplikacji w wielu sklepach z aplikacjami. W przypadku twórców gier, którzy decydują się na korzystanie ze Sklepu Play, mamy spójne zasady, które są uczciwe dla programistów i zapewniają bezpieczeństwo sklepu dla użytkowników. Chociaż Fortnite jest nadal dostępny na Androida, nie możemy go już udostępniać w Play, ponieważ narusza nasze zasady. Cieszymy się jednak z możliwości kontynuowania naszych rozmów z firmą Epic i przywrócenia Fortnite z powrotem do Google Play.
-
Przez Gangst3r
Firma Epic Games podniosła dziś poprzeczkę na aplikację opartą na przeglądarce o nazwie „MetaHuman Creator”, która podobno pozwoli programistom i twórcom na znacznie szybsze tworzenie cyfrowych ludzi w przyszłości.
Jak donosi VentureBeat, narzędzie to działa w chmurze przy użyciu technologii o nazwie „Unreal Engine Pixel Streaming” i kompresuje „tygodnie lub miesiące pracy” do zaledwie kilku minut, umożliwiając programistom tworzenie foto-realistycznych postaci.
Aplikacja zostanie udostępniona w ramach wczesnego dostępu w ciągu najbliższych kilku miesięcy i chociaż jest wyraźnie skierowana do programistów i twórców, najwyraźniej nie będzie wymagać żadnej wiedzy programistycznej na podstawowym poziomie.
„Do tej pory jednym z najtrudniejszych zadań w tworzeniu treści 3D było konstruowanie naprawdę przekonujących cyfrowych ludzi” - powiedział w komunikacie prasowym dla GameSpot wiceprezes Epic Games ds. Technologii cyfrowych ludzi, Vladimir Mastilovic. „Nawet najbardziej doświadczeni artyści wymagają znacznej ilości czasu, wysiłku i sprzętu, tylko dla jednej postaci”.
Po skrócie zapowiada się na to, że jesteśmy coraz bliżej foto-realistycznej grafiki, dzięki kolejnym narzędziom ułatwiającym pracę oraz skracającym czas na jej tworzenie.
Co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Najnowsza aktualizacja wersji beta klienta Steam na PC koncentruje się głównie na kontrolerze bezprzewodowym od konsoli Xbox, wprowadzając szereg nowych funkcji dla graczy na platformie, szczególnie w niektórych grach.
Od wczoraj aplikacja posiada obsługę więcej, niż czterech kontrolerów jednocześnie, wyzwala dudnienie w grach za pomocą interfejsu API Windows.Gaming.Input, możliwość przypisania nowego przycisku „Udostępnij” z konsoli Xbox Series X i nie tylko.
Oto pełna lista ulepszeń Xbox, które zostały wprowadzone w kliencie Beta:
Zmiany w Steam
Dodano ustawienie rozszerzonej obsługi kontrolera konsoli Xbox. Opcję można włączyć w sekcji Ogólne ustawienia kontrolera w ustawieniach Steam - wymaga instalacji sterownika oraz ponownego uruchomienia komputera. Rozszerzone funkcje Xbox obejmują:
Obsługa więcej, niż 4 kontrolerów Xbox Możliwość powiązania z łopatkami kontrolera Xbox Elite w konfiguracjach kontrolera Możliwość powiązania przycisku udostępniania kontrolera Xbox Series X w konfiguracjach kontrolera Obsługa wyzwalacza wibracji w grach korzystających z interfejsu API Windows.Gaming.Input
Te nowe funkcje są nadal ograniczone do tych, którzy na razie zdecydowali się na wersję beta klienta Steam, z prawdopodobieństwem, że zostaną rozszerzone do standardowej wersji Steam w stosunkowo bliskiej przyszłości.
Nie możesz się doczekać którejś z tych nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
EA podało datę premiery swoich gier w tym FIFA 21, która ma zadebiutować na konsolach obecnej generacji już 9 października. Gra ma być dostępna na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz Steam (dzięki zawartej w poprzednim roku umowy współpracy).
FIFA 21 oraz Madden NFL 21 otrzymały wspólny zwiastun ponieważ obie te gry będą objęte programem "Dual Entitlement" - czyli możliwością płynnego przejścia z Xbox One na Xbox series X oraz PS4 na PS5.
EA już teraz oferuje możliwość złożenia zamówienia pre-orderowego na swojej stronie - EA.COM. Do wyboru będą trzy wersje: Standardowa, Mistrzowska oraz Ultimate.
-
-
Statystyki forum
13 641
Tematów48 446
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 94 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników