-
Popularne artykuły
-
Podobna zawartość
-
Przez Gangst3r
Po licznych wcześniejszych plotkach, Valve oficjalnie zaprezentowało Steam Deck - nowy przenośny system gier w stylu Switcha.
IGN pierwotnie uzyskał wyłączny dostęp do technologii, ale teraz Valve otworzyło "praktyczne" sesje gry dla wielu innych mediów. Zaowocowało to zwykłymi porównaniami, których można się spodziewać za każdym razem, gdy nowy sprzęt zostanie wydany.
Sean Hollister z The Verge opublikował porównanie nowego systemu Valve obok hybrydowego handhelda Nintendo i jak można się spodziewać - Steam Deck jest o wiele grubszy, niż Switch. Sam Hollister zauważa, że jest "gigantyczny" w porównaniu do przenośnego systemu Nintendo.
Oczywiście porównania na tym się nie skończyły. Producent wideo Giant Bomb, Jan Ochoa, poszedł nieco dalej ze zdjęciem Steam Deck obok nie tylko Switcha, ale także Sega Game Gear, PlayStation Vita i klasycznego systemu Nintendo, Game Boy Advance.
Niestety, nie ma jeszcze porównań OLED Switch obok Steam Deck, ponieważ poprawiony model Nintendo nie zostanie opublikowany do października. Mamy jednak wymiary obu systemów. Każde urządzenie będzie wyposażone w 7-calowy ekran.
Switch OLED: 239 mm x 102 mm x 28,7 mm
Pokład parowy: 298 mm x 117 mm x 49 mm
Deck Steam Valve jest już dostępny do rezerwacji w wybranych regionach i rozpocznie wysyłkę w grudniu 2021 roku. Steam Deck będzie dostępny w 3 wariantach cenowych, począwszy od 419€, za podstawową wersję, aż do 679€ za najdroższą wersję z kilkoma unikatowymi dodatkami tj, antyrefleksyjne szkło na ekran, czy ekskluzywny futerał.
Co sądzisz o Steam Deck w porównaniu z rozmiarem Switcha? I jak podoba ci się jego design. Zostaw swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Grand Theft Auto 5 pochłonęło bagatela $268 mln, jak wynika z najnowszego odcinka Did You Know Gaming.
To plasuje tą grę na piątym pod względem najdroższych produktów cyfrowej rozrywki wszech czasów i na trzecim miejscu jako najdroższa gra. Tylko Destiny i Call of Duty: Modern Warfare 2 były droższe w realizacji i promowaniu.
Nic w tym dziwnego, ponieważ GTA 5 zdobyło 5 rekordów Guinness'a m.in. za fenomenalną sprzedaż. Reszta ciekawostek omawiania jest na filmiku (po angielsku).
-
Przez Gangst3r
Microsoft oprócz podkreślenia wielu funkcji związanych z grami dla konsoli Xbox w ich najnowszym systemie Windows 11, firma mówiła również nieco o możliwości integracji Steam i Epic Games Store.
W wywiadzie dla The Verge z dyrektorem wykonawczym w systemie Windows - Panos Panay, był zachwycony, z faktu, iż te dwa sklepy z pewnością będą "zachęcane", aby stać się częścią nowego sklepu z aplikacjami Windows 11, a jeśli zechcą, to będą "bardzo mile widziane".
Byłoby to prawdopodobnie najlepszy scenariusz z punktu widzenia konsumenta, oczywiście, jak wszystko byłoby zintegrowane w jednym dedykowanym sklepie z aplikacjami. Jesteśmy sceptyczni co do tego, że Steam i Epic Games będą na pokładzie, ale nigdy nie wiadomo.
Czy uważasz, że Steam i Epic Games staną się częścią sklepu z aplikacjami dla systemu Windows 11? Daj nam swoje przemyślenia poniżej.
-
Przez Gangst3r
Firma Microsoft ogłosiła, że rozpoczęła wprowadzanie zwiększania liczby klatek na sekundę do wybranych gier kompatybilnych wstecznie dla Xbox Series X | S, zaczynając od pięciu dostępnych dzisiaj gier!
Wiadomości zostały przedstawione w poście Xbox Wire, ujawniając, że Microsoft ściśle współpracował z programistami, aby wprowadzić te ulepszenia. Ta funkcja będzie oferować „wyższą, stabilniejszą liczbę klatek na sekundę, dzięki której gry będą wizualnie płynniejsze”. Nowy program - "FPS Boost" (angielska nazwa brzmi dobrze więc taką będziemy się posługiwać ) udostępniany zostanie za pośrednictwem bezpłatnych aktualizacji, a do rozpoczęcia programu wybrano obecnie pięć gier:
Far Cry 4 Sniper Elite 4 Watch Dogs 2 EA Sports UFC 4 New Super Lucky's Tale
Celem tej początkowej partii jest pokazanie różnych ulepszeń liczby klatek na sekundę, takich jak Nowa Super Lucky's Tale z obsługą 120 FPS i EA Sports UFC 4 działająca teraz z 60 FPS. Jednak to dopiero początek, a kolejne tytuły pojawią się jeszcze tej wiosny i nie tylko. Podobnie jak w przypadku automatycznego HDR, interfejs użytkownika poinformuje Cię, gdy gra zwiększa liczbę klatek na sekundę, a nowe opcje zgodności pojawią się również tej wiosny, umożliwiając graczom włączanie i wyłączanie tej funkcji.
„To dopiero początek. Wkrótce ogłosimy i udostępnimy więcej tytułów z funkcją FPS Boost, a także wprowadzimy nowe ikony menu i ustawienia systemu w nadchodzącej aktualizacji systemu. Od wiosny tego roku będzie można przejść do sekcji „Zarządzanie grą” na dowolnym tytule, przy którym pojawi się nowy przycisk „Opcje zgodności”, co pozwoli Ci włączyć lub wyłączyć przyspieszenie liczby klatek na sekundę (a także włączyć tryb Auto HDR). Pojawi się również nowy wskaźnik informujący o uruchomieniu gry dzięki funkcji FPS Boost za każdym razem, gdy naciśniesz przycisk Xbox na kontrolerze. To Ty decydujesz, jak chcesz grać w swoje ulubione gry, czy to w oryginalnej formie, czy z FPS Boost”.
W przyszłości coraz więcej gier będzie podlegać tym ulepszeniom, a dyrektor Xbox Jason Ronald potwierdził, że zespół spodziewa się wydawać nowe gry „co kilka tygodni w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
Cieszysz się, że gry Xbox Series X | S otrzymują przyspieszenie FPS? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
Oto niespodzianka, której się nie spodziewaliśmy! Firma Microsoft zaprezentowała dziś całkowicie nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox, który będzie kompatybilny z komputerami Xbox Series X | S, Xbox One i Windows 10, a jego premiera nastąpi 16 marca. Cena jaką nam przyjdzie zapłacić za oficjalny produkt Microsoftu ustalona została na 449 PLN.
Według firmy Microsoft bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia „najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza”.
„Zespół spędził niezliczone godziny na studiowaniu tego, co zapewnia wspaniałe wrażenia dźwiękowe, a ponieważ zespół zna technologię stojącą za protokołem Xbox Wireless, był w stanie wprowadzić precyzyjnie dostrojone i konfigurowalne wrażenia słuchowe, jakich nie było do tej pory w zestawie słuchawkowym Xbox. Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox umożliwia głośne i wyraźne odtwarzanie dzięki niskim opóźnieniom, bezstratnemu dźwiękowi, który zapewnia wyjątkową jakość dźwięku."
Funkcje obejmują obsługę wiodących w branży technologii dźwięku przestrzennego, takich jak Windows Sonic, Dolby Atmos i DTS Headphone: X, izolację głosu i funkcję automatycznego wyciszania, gdy nie rozmawiasz, bardzo miękkie duże nauszniki wykonane ze skóry poliuretanowej z regulowanym pałąkiem, jednoczesne parowanie z telefonem / Xboxem i wiele więcej.
„Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Xbox zapewnia najlepszą w swojej klasie wydajność dźwięku i czatu, wyjątkowy design i wygodę oraz wyjątkowe wrażenia dostosowane do każdego gracza. Z niecierpliwością czekamy również na podniesienie wartości kategorii słuchawek dzięki innowacjom, które wcześniej nie były dostępne w w tym przedziale cenowym ”.
Ponadto 30 minut ładowania zapewnia podobno około 4 godziny pracy na baterii, a tylko 3 godziny ładowania pozwalają osiągnąć nawet 15 godzin pracy na baterii, gdy zestaw słuchawkowy nie jest używany. Brzmi imponująco!
O wiele więcej szczegółów można znaleźć na oficjalnej stronie Xbox, a zestaw słuchawkowy można zamówić w przedsprzedaży w różnych sklepach - w tym w sklepie Microsoft.
-
-
Statystyki forum
13 641
Tematów48 445
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 103 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników