Jak twierdzi dyrektor animacji nadchodzącego hitu Watch Dogs Colin Graham, Playstation 4 posiada nieograniczony dostęp do pamięci pozwalający tworzyć bogate w detale i wciagające światy.
"Playstation 4 pozwala nam na wiele, to platforma do tworzenia całkiem nowego typu gier. Playstation 4 pozwoliło nam marzyć. Z punktu widzenia animatorów zawsze w pewnym momencie brakuje nam pamięci, szczególnie pod koniec cyklu życia konsoli, dlatego Playstation 4 pozwala nam na zredukowanie kompresji i uzyskanie większej wariacji w cywilach. Z mojego punktu widzenia to jak obcowanie z nieograniczonym budżetem - ponieważ nie możemy zapełnić "budżetu" pamięci w Playstation 4, to naprawdę porządny sprzęt."
Danny Belanger, główny designer gameplayu również wtrącił swoje trzy grosze na temat mocy Playstation 4:
"Mocarna technologia pozwala nam tworzyć lepszą symulację. Wodne efekty, ilość ludzi w mieście, detale odbić... to wszystko to krok ku przyszłości."
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.