Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Sony zapowiedziało nowe kontrolera dla PS5 - Cosmic Red, Midnight Black

     

     

     

    Sony ogłosiło dwa nowe, kolory kontrolera DualSense - trzeba przyznać, ze wyglądają oszałamiająco. Midnight Black i Cosmic Red, bowiem tak nazywają się wersję kolorystyczne owych kontrolerów, dołączą do istniejącego biało-czarnego pada, a globalna data premiery zaplanowana jest na przyszły miesiąc. „Midnight Black zawiera dwa subtelnie różne odcienie czerni z jasnoszarymi detalami, które odzwierciedlają sposób, w jaki postrzegamy przestrzeń na nocnym niebie, a Cosmic Red oferuje uderzający czarno-czerwony wzór inspirowany unikalnymi, żywymi odcieniami czerwieni występującymi w całym kosmosie” - wyjaśnia entuzjastycznie Isabelle Tomatis na blogu PS.

     

    Zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne w Stanach Zjednoczonych na PS Direct, z dołączoną datą premiery 11 czerwca. Data premiery w Europie to 18 czerwca. Według producenta data może się nieznacznie zmienić w zależności od regionu i sprzedawcy, ale należy spodziewać się, że w przyszłym miesiącu będzie można kupić jeden z nich, gdziekolwiek jesteś.

     

    Midnight Black

    dualsense-ps5-controller-black-accessory-front.pngdualsense-ps5-controller-black-accessory-top.pngdualsense-ps5-controller-black-accessory-top-left.png

     

    Cosmic Red

    dualsense-ps5-controller-red-accessory-front.pngdualsense-ps5-controller-red-accessory-top.pngdualsense-ps5-controller-red-accessory-top-left.png

     

     

     

    Wygląda na to, że Sony podeszło bardzo poważnie do sprawy - prawdopodobnie wie, ile zarobią - dlatego zaprosił projektantów Leo Cardoso i Satoshi Aoyagi do opracowania tych kontrolerów. „Chcieliśmy, aby nowe kolory kontrolerów, a także oryginalny kontroler bezprzewodowy DualSense i konsola PS5, uzupełniały się wzajemnie, więc zaprojektowaliśmy kolory wokół tematu„ galaktyki”, ponieważ wydawało się, że jest to naturalny postęp w stosunku do oryginalnego PS5 i projektów akcesoriów. - powiedział Cardoso.

    Aoyagi dodał: „Zarówno Midnight Black, jak i Cosmic Red mają subtelny niebieski odcień, który daje unikalne odcienie czerwieni i czerni. Niebieski odcień występuje również w oryginalnych kolorach kontrolera bezprzewodowego DualSense, więc wszystkie trzy kolory ładnie się uzupełniają. Kolory i detale przycisków kontrolera zostały dostosowane tak, aby pasowały również do nowych kolorów”.

     

    Oczywiście te pady będą miały wszystkie te same funkcje, co oryginalny DualSense, w tym dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne - to oczywiste, ale doszliśmy do wniosku, że jednak i to wyjaśnimy.

     

    Po oficjalnej zapowiedzi nowych kolorów pada DualSense czekamy na podobny krok dla samej konsoli PS5. Jak podobają się wam nowe kontrolery od Sony? Który z nich najchętniej kupilibyście? Czekamy na wasze zdanie w sekcji komentarzy poniżej.


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Sony rzekomo rozważa inwestycję w japońską fabrykę półprzewodników, w ramach której będzie współpracować z tajwańskim TSMC w celu zbudowania fabryki w Kumamoto. Warsztat – który ma produkować części do samochodów, czujniki obrazu z kamer i inne – będzie rzekomo kosztował miliardy, a japoński rząd na pokładzie zapłaci prawie połowę tej kwoty. Oprócz inwestowania w zakład, Sony będzie również najwyraźniej dążyć do przejęcia udziałów w organizacji utworzonej w celu zarządzania nim.
       
      Świat został dotknięty niedoborem półprzewodników po globalnej pandemii, która zmniejszyła podaż produktów elektronicznych, z tego powodu nastąpił kryzys na rynku elektroniki, w której znajdują się konsole, karty graficzne oraz wiele innych podzespołów. Ponadto TSMC jest zaniepokojone koncentracją swoich operacji na Tajwanie w związku z utrzymującymi się napięciami politycznymi z Chinami. Chociaż żadna z firm nie komentuje obecnie raportów, uważa się, że rzekoma fabryka półprzewodników może zostać otwarta już w 2024 r., Jeśli oczywiście otrzyma zielone światło.
    • Przez Gangst3r
      W cyklu promocyjnym Gran Turismo 7 dochodzimy do punktu, w którym Polyphony Digital ogłasza umowy, które podpisała z organizacjami z branży motoryzacyjnej. Ostatnią pieczęć odnotowała umowa z Brembo, który jest oficjalnym partnerem technicznym gry w zakresie układów hamulcowych. Włoską markę znajdziesz w tuning shopie, gdzie będziesz mógł wyposażyć swój pojazd w rzeczywiste komponenty marki Brembo.
       
      Jak można się spodziewać, wszystkie części zostały skrupulatnie renderowane przez japońskiego dewelopera, ba znajdziesz trochę historii na temat samej firmy i jej początków w sekcji Brand Central:
        "Dla Brembo to partnerstwo stanowi niezwykłą okazję do dotarcia do młodszych pokoleń, co jest w ramach naszej wizji - Przekształcania energii w inspirację" - powiedział Daniele Schillaci, dyrektor generalny Brembo. "Osiągi z asfaltowego toru i design naszych systemów stały się teraz nieodzowną częścią wirtualnego świata gry Gran Turismo 7. Naszą ambicją jest dalsze ulepszanie wrażeń z jazdy".
       
      Twórca serii Kazunori Yamauchi jest szczęśliwy z możliwości podjęcia współpracy z firmą Brembo: "Zawsze uważałem, że Brembo jest niezawodne na torze, w wyniku czego zawsze miałem związek z marką. Dlatego z przyjemnością ogłaszam partnerstwo pomiędzy Gran Turismo i Brembo, marką o prawdziwych wysokich osiągach".
       
      To właśnie takie anegdoty sprawiają, że Gran Turismo jest serią wyjątkową – nawet komercyjne oferty są osobiste dla Kazunoriego. Do oficjalnej premiery gry został jeszcze okr
    • Przez Gangst3r
      Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
       
      Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
       
      "Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
      Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
       
      Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
       
      A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
    • Przez Gangst3r
      Młyn plotek wciąż się kręci i chociaż zawsze jesteśmy podejrzliwi wobec źródeł mediów społecznościowych, przypuszczamy, że brzmią one wystarczająco rozsądnie. Pierwszym z nich jest  Tom Henderson z  DualShockers,  który pokazał, że jego informacje często się potwierdzają - przykład mamy w przeciekach Battlefield przez niego udostępnionych. Opublikował tajemniczy obraz z jedną z postaci z gry Twisted Metal (Sweet Tooth) wraz z podpisem 2023, prawdopodobnie sugerując jakiś rodzaj odrodzenia  Twisted Metal w tym roku. 
       
        Normalnie wzruszylibyśmy ramionami, ale  Sony pracuje nad dużym programem telewizyjnym  opartym na serii walk samochodowych, a także chce tworzyć więcej gier dla wielu graczy. Zawsze czuliśmy, że japoński gigant przegapił sztuczkę z tą kultową serią (przy, której notabene sporo czasu spędziło się przy konsoli PS2): wyobraź sobie, jak dobry byłby na przykład Twisted Metal o tematyce Battle Royale.
       
        Pojawiły się również spekulacje dotyczące nowej gry  WipEout.  Dzieje się tak dzięki uprzejmości gospodarza Xbox Era Nicka Bakara, który twierdzi, że futurystyczna seria wyścigowa powróci, z pełnym wsparciem dla zestawu Playstation VR nowej generacji. Podejrzewa, że deweloper odpowiedzialny za Destruction AllStars (Lucid Games) jest u steru, a po tym, jak doskonała aktualizacja wirtualnej rzeczywistości dla WipEout Omega Collection przekroczyła oczekiwania, z pewnością ma to sens.
       
      Zawsze jesteśmy sceptyczni wobec tego rodzaju historii, ponieważ bardzo łatwo jest wymyślić rozsądne prognozy takie jak te i ukryć je jako plotki. Niemniej jednak typerzy w tym przypadku mają wystarczająco dużo potwierdzonych wcześniej informacji, aby zasugerować, że nie są wtajemniczeni w sprawy wewnętrzne firmy, dlatego wydaje nam się, że faktycznie możemy zobaczyć, jak Sony przywraca te legendarne serie.
    • Przez Gangst3r
      Być może widzieliście, że Sony zaprezentowało nową aktualizację wprowadzającą obsługę portu do podłączenia zewnętrznych nośników pamięci masowej SSD dla PS5, lecz sprawa nie jest taka prosta jakby to mogło wyglądać dla przeciętnego użytkownika.
       
      Na przykład na oficjalnej stronie PlayStation wspomniano, że musisz użyć SSD M.2, który nie ma więcej niż 22 mm szerokości i 11,25 mm wysokości i zaleca się użycie jednego, który wynosi 5500 MB /s lub szybciej. Dodatkowo, niektóre M.2 SSD rzeczywiście wymagają podłączania radiatora w celu zapewnienia "skutecznego rozpraszania ciepła".
       

       
      Nie wspominając już o tym, że nawet jeśli spełniasz te wymagania, możesz nie odnieść żadnego sukcesu:
      To zwróciło wiele porównań w mediach społecznościowych wczoraj do znacznie prostszego rozwiązania w konsoli Xbox w postaci karty rozszerzeń Seagate 1TB, a wsparcie Xbox'a wkrótce wydało aktualne przypomnienie o tym w tweecie:
       
       
       
      Nie ma wątpliwości, że opcja rozszerzania pamięci masowej w konsoli Xbox Series X | S jest znacznie łatwiejsza do uchwycenia dla przeciętnego gracza i ma wiele zalet w stosunku do rozwiązania w przypadku PS5. Szczerze powiedziawszy Sony poszło w dobrym kierunku dając możliwość korzystania z szerokiej gamy dysków SSD M.2, które mogą sprawić, że rozszerzalna pamięć masowa będzie bardziej przystępna cenowo na PS5 w porównaniu do przenośnych dysków zewnętrznych o pojemności 1TB od Seagate.
       
      Należy przypomnieć, że Xbox Series X | S wspiera nośniki zewnętrze ze złączem USB 3.1 oraz minimalna pojemnością 128GB, lecz do gier zoptymalizowanych dla konsoli nowej generacji wymagany jest oryginalny zewnętrzny nośnik danych...
       
      To co obecnie chcielibyśmy dalej zobaczyć z perspektywy rozbudowy pamięci w Xbox, to szersza gama producentów budujących takie nośniki dla Xbox Series X | S, miejmy nadzieję, że obecny obniży swoją cenę w nadchodzących miesiącach. Mamy taką nadzieję!
       
      Co myślisz o rozwiązaniach rozszerzania pamięci masowej na konsolach Xbox i PS5? Daj nam znać poniżej.
  • Statystyki forum

    13 641
    Tematów
    48 445
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 113 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 556
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    akson
    Najnowszy użytkownik
    akson
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.