Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. Konami nie będzie zamykać swoich sektorów gier

      Po wczorajszych doniesieniach, że Konami potencjalnie szukało możliwości zamknięcia swoich sektorów gier po tym, jak firma ujawniła, że rozwiązuje trzy z jej oddziałów, później okazało się, że tak nie jest.
      W odpowiedzi na rosnące spekulacje, które wydawały się sugerować, że Konami stoi w obliczu ogromnej restrukturyzacji, firma podzieliła się małym oświadczeniem z Gematsu, aby uśpić pogłoski.
       
       
      To dobra wiadomość dla fanów Konami, a konsolidacja może być wynikiem bardziej skoncentrowanych wpisów w przyszłości. Minęło dużo czasu od wielkiego wydania firmy, poza corocznymi wpisami Pro Evolution Soccer, więc może teraz zobaczymy powrót niektórych klasycznych serii, takich jak Metal Gear Solid.
       
      Co chciałbyś zobaczyć od Konami w przyszłości? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      161 wyświetleń
    2. Kolejne 37 gier wstecznie kompatybilnych otrzyma funkcję FPS Boost dla Xbox Sieries X | S

      Oprócz 76 nowych wstecznie kompatybilnych gier dodanych do biblioteki Xbox One i Series X | S z konsol Xbox i Xbox 360, zespół zastosował również wsparcie FPS Boost dla 37 z nich - dla 26 do już dostępnych tytułów w programie wstecznej kompatybilności oraz dla 11 z nowo dodanej partii.
       
      Oto pełna lista:
      Alan Wake Assassin’s Creed Binary Domain Black College Football Xperience: Doug Williams Ed Darksiders Dead Space 2 Dead Space 3 Disney’s Chicken Little Dragon Age: Origins Dragon Age II The Elder Scrolls IV: Oblivion F.E.A.R. F.E.A.R. 3 Fable Anniversary Fable III Fallout 3 Fallout: New Vegas Far Cry 3 Final Fantasy XIII-2 Lightning Returns: Final Fantasy XIII Gears of War Gears of War 2 Gears of War 3 Gears of War: Judgment Gears of War: Ultimate Edition Kameo: Elements of Power Lego The Lord of the Rings Medal of Honor: Airborne Mirror’s Edge Nier Resident Evil: Operation Raccoon City Rock of Ages Sonic & All-Stars Racing Transformed Sonic Generations Sonic Unleashed Star Wars: The Clone Wars Vandal Hearts: Flames of Judgment  
      Kolejnym bonusem, jest pojawienie FPS Boost pojawił się również w usłudze Xbox Cloud Gaming, dzięki czemu, aż 33 gry otrzyma FPS Boost.
       
      Dla przypomnienia FPS Boost, któr opracował Microsoft pozwala na zwiększenie liczby klatek na sekundę w grach z poprzedniej generacji uruchamianych na Xbox Series X | S.
       
      Zadowolony z nowej partii tytułów z obsługą FPS Boost? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      174 wyświetleń
    3. IO Interactive ujawnia wszystkie nowe lokalizacje gry Hitman 3

      Nie możesz się doczekać premiery Hitmana 3 w przyszłym tygodniu? IO Interactive ujawniło teraz pełną listę lokacji, które pojawią się w ostatniej części trylogii, gdy pojawi się ona w środę 20 stycznia.
      Nie martw się, nie zamieściliśmy spoilerów, ponieważ dla każdego obszaru znajduje się krótki opis. Podobnie jak w wersjach Hitman 1 i 2, gra będzie zawierała sześć wspaniałych placów zabaw, na których można zanurzyć się w symulatorze wykonywania kontraktów płatnego zabójcy.
      Pierwsze dwa poziomy obejmują Dubaj, o którym mówi się, że ma „zapierającą dech w piersiach scenerię”, oraz Dartmoor z historycznych obszarów Anglii, w którym występuje „tajemniczy zwrot akcji”. Dalej jest Berlin, znany ze swojego „tętniącego życiem stylu i chaotycznego życia nocnego” oraz Chongqing z Chin, o którym IO Interactive mówi, że „jest węzłem komunikacyjnym z mnóstwem tajemnic na uboczu”.

       
       
      Wreszcie, Mendoza w Argentynie to przedostatnia misja obejmująca „nowoczesne winnice” z „mnóstwem okazji do odkrywania”. Ostatnia misja odbędzie się w Karpatach Południowych w Rumunii, gdzie będzie panowała cisza.

       
       
      Na pewno jest tu wiele nowych lokalizacji, które będziemy mogli eksplorować w miarę postępów w grze. Natomiast różnorodność wygląda imponująco i bez wątpienia będzie świetnym domem dla ekstrawaganckich zabójstw.
       
      A wy co sądzicie o nowych lokalizacjach w grze Hitman 3? Nie możecie się już doczekać premiery? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      203 wyświetleń
    4. Hitman 3 wysyła Agenta 47 na polowanie na jajka wielkanocne w marcowej aktualizacji

      Hitman 3 powraca z kolejną rundą zawartości dla graczy, którzy chcą zabijać cele i przebierać się w głupie kostiumy poza podstawową grą, z mnóstwem nowych kontraktów, eskalacji, a nawet nowym wydarzeniem sezonowym, które zajmie cię przez nadchodzący kolejny miesiąc. Głównym dodatkiem jest sezonowe wydarzenie Berlin Egg Hunt, które odsyła z powrotem do niemieckiej lokalizacji z zadaniem zbierania pisanek rozrzuconych po całej mapie. Jeśli ci się uda, odblokujesz strój Ravera - idealny do dołączenia do tych na parkiecie. Dodatek będzie dostępny przez dwa tygodnie, począwszy od 30 marca 2021 roku.
      Następna w kolejce jest zawartość dostępna wyłącznie dla posiadaczy Edycji Deluxe, czyli The Satu Mare Delirium Escalation. Przejście przez wszystkie jego etapy odblokuje strój kaftana bezpieczeństwa, pas kaftana bezpieczeństwa i pistolet Taunton Dart do użytku w innych lokalizacjach. Następnie kontynuacją Easy Allies i MinnMax są Easy Allies i Eurogamer, przy czym oba punkty sprzedaży oferują nam własne kontrakty tematyczne. Michael Huber, Ben Moore i współpracownicy zabierają nas do Chongqing, podczas gdy nasi towarzysze z Gamer Network są przygotowani do Mendozy. W marcu pojawi się także kolejny Nieuchwytny cel i jeszcze jedna eskalacja, zatytułowana Święto Lesley, z ogólną aktualizacją gry zaplanowaną na 30.
       


      Jest to lepsza zawartość do zbudowania na podstawie już i tak fantastycznej gry - wystarczająco godnej, aby ponownie zasiąść do gry, jeśli udało się wam ją ukończyć. 
       
      Czy śledziłeś zawartość popremierową gry Hitman 3? Co najbardziej ekscytuje Cię w nowościach z tego miesiąca? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      106 wyświetleń
    5. Hitman 3 tuż po premierze ma problemy z serwerem, ponieważ gracze nie mogą przenieść postępu z gry Hitman 2

      IO Interactive potwierdziło, że aktywnie poszukuje możliwości przywrócenia systemu progresywnego crossovera w grze Hitman 3 do trybu online, ponieważ pierwszy dzień premiery spowodował ogromne obciążenie.
      Gracze mogą przenosić swoje postępy z Hitman 2, wraz ze wszystkimi odblokowanymi przedmiotami znalezionymi w poprzednich tytułach. Jednak wydaje się, że system, który na to pozwala, nie działa. Po załadowaniu gry Hitman 3 gracze są pytani, czy chcą przenieść postęp, który przenosi ich do przeglądarki internetowej Xbox'a, aby to zrobić, ale niestety witryna jest obecnie przeciążona.
       
      Ponieważ postępy w Hitman 3 są wymazywane po wykonaniu crossovera zapisu stanu gry z poprzednie części, wielu graczy w obawie o utratę danych po prostu czeka na poprawkę. IO Interactive twierdzi, że „ciężko pracuje nad przywróceniem konta IOI online, aby umożliwić przenoszenie postępów”.
       
       
       
      Nie ma szacunkowego czasu, kiedy to może nastąpić i całość wróci do normy, ale miejmy nadzieję, że nastąpi to raczej wcześniej niż później, więc wszyscy będziemy mogli rozpocząć szaleństwo zabijania na najnowszych mapach. 
       
      Nie możesz się doczekać zanurzenia się w świecie gry Hitman 3? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.
       
       

      0 komentarzy
      370 wyświetleń
    6. Hitman 3 otrzyma siedmioczęściową kampanię DLC, rozpoczynającą się w przyszłym tygodniu

      IO Interactive wyraźnie ma wielkie plany co do Hitmana 3, ponieważ jego wsparcie popremierowe trwa po dwóch miesiącach aktualizacji i dodatków do zawartości. Duńskie studio ogłosiło teraz siedmioczęściową kampanię DLC do trzeciego wpisu serii, w której Agent 47 musi stawić czoła każdemu z siedmiu grzechów głównych.
      Pierwszy będzie dostępny 30 marca 2021 roku i jest poświęcony chciwości. Będziesz musiał zapłacić, aby doświadczyć tej nowej zawartości, a cały pakiet kosztuje 30 USD. Alternatywnie możesz kupić każdy z osobna za 5 USD.
       
      Pierwszy pakiet debiutujący w przyszłym tygodniu będzie rozgrywał się w Dubaju i zawierał „nowe możliwości rozgrywki, wizualnie odrębne kontrakty i wyjątkowe nagrody związane z grzechem”. Nagrody za ukończenie obejmują kostiumy i przedmioty związane z grzechem. Na przykład nadchodzący rozdział Chciwości siedmioczęściowej kampanii odblokuje Rapacious Suit, Greedy Little Coin i The Devil's Cane.
       
      Deweloper poruszył również temat darmowej zawartości, która wspiera Hitman 3 od premiery w połączeniu z ofertą Deluxe Edition. Te nowe poziomy będą nadal pojawiać się, ale jako część Sezonu Grzechu. To bardziej zmiana nazwy, niż cokolwiek innego, a te sezony trwają od czterech do sześciu tygodni.
      Mamy więc płatną zawartość premium dla tych, którzy chcą posiadać pakiety DLC, a także darmowe poziomy dla posiadaczy podstawowej wersji gry.
       
      Czy podoba Ci się wygląd tej nowej siedmioczęściowej kampanii? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      171 wyświetleń
    7. Halo Infinite może pojawić się latem tego roku - tak twierdzi 343

      ‎Wszystko naprawdę zaczyna się rozkręcać w sprawie‎‎ ‎‎Halo Infinite‎‎, ponieważ w tym tygodniu aktualizacja dostarczyła kilka smacznych kąsków na tem.at rozwoju gry. Poza potwierdzonymi funkcjami, takimi jak ‎‎obsługa ultraszerokokątnego ekranu na PC‎‎ i pełny ‎‎cross-play,‎‎ wydaje się, że nie jesteśmy daleko od nowego materiału z gry.
       
      Na blogu dyrektora kreatywnego Josepha Statena pojawił się wpis, że zespół wchodzi w "fazę ostatnich szlifów i zamknięcia projektu". Mając to na uwadze, wydaje się, że jesteśmy bardzo blisko zobaczenia gry w akcji.‎
      To nie jedyna dobra wiadomość, producent Halo, Sam Hanshaw, potwierdził również, że gra weszła do zewnętrznych testów i planują jak najszybciej przenieść to samo doświadczenie do Halo Insiders.‎
      ‎Po ogromnym opóźnieniu w grze w zeszłym roku, wszystko naprawdę zaczyna się rozgrzewać i wygląda na to, że już nie długo zobaczymy grę w akcji. Gdybyśmy postawili zakład, spodziewalibyśmy się pełnej ponownej prezentacji na targach Xbox na Targach E3. Podczas gdy zeszłoroczna rozgrywka mogła nie zrobić ogromnego wrażenia na wielu fanach, zespół 343 Industries aktualnie jest pewny siebie, a my gracze nie możemy się doczekać odsłonięcia.‎
       
       
      ‎Cieszysz się, że możesz zobaczyć już nie nie długo Halo Infinite w akcji? Daj nam znać w komentarzach poniżej.‎

      0 komentarzy
      88 wyświetleń
    8. GTA V next-geny może korzystać z silnika od Red Dead Redemption 2

      W zasadzie nic nie słyszeliśmy o nadchodzących odświeżonych graficznie wersjach GTA V na Xbox Series S/X czy PS5, odkąd pojawiły się pierwsze takie informacje w czerwcu zeszłego roku, choć teraz wydaje się, że nowa aktualizacja GTA Online mogła rzucić trochę światła na to, czego możemy się spodziewać.
       
      Według znanego informatora Rockstar Tez2 na forach GTA, nowe pliki, które są zawarte w najnowszej aktualizacji GTA Online wskazują, że GTA V na platformy nowej generacji "prawdopodobnie" będzie używać silnika RAGE znanego z RDR2 od firmy Rockstar.
      Tez2 kontynuuje spekulację, że „nie oczekuje wiele” od aktualizacji poza ulepszeniami graficznymi i wydajnościowymi - innymi słowy, nie jest to „całkowity przegląd” - ale mimo to będzie zawierał kluczowe ulepszenia.
      Jak podkreślono w serwisie GTABase, inne części kodu sugerują, że nowa wersja GTA Online będzie zawierała opcję transferu postaci, a także potencjalnie ulepszony interfejs użytkownika z nową stroną docelową.
      Oczywiście nic z tego nie zostało potwierdzone, ale Rockstar obiecał, że „szereg ulepszeń technicznych, ulepszeń wizualnych i ulepszeń wydajności” zostanie uwzględnionych, gdy GTA V pojawi się na nowej generacji w drugiej połowie 2021 roku.
       
       
      Podekscytowany tym? Czy będziecie sprawdzać nową wersję GTA V? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      278 wyświetleń
    9. GTA Trilogy Definitive Edition poprawka w wersji 1.03 już dostępna - pełne informacje o aktualizacji

      Najnowszy zestaw poprawek do GTA: The Trilogy - The Definitive Edition został wydany w postaci aktualizacji 1.03 i trzeba przyznać, ze jest to całkiem spora aktualizacja, zawierająca poprawki ponad 100 błędów wraz z kilkoma nowymi funkcjami - od razu uprzedzamy, że wśród nich nie znajdziecie możliwości pływania w Vice City, nadal...
       
      Te nowe funkcje obejmują m.in. dodanie zachmurzenia w GTA: San Andreas podczas lotu na dużej wysokości, dodatkowe animacje dla CJ, gdy jest w formie puszystego lub kulturysty, dostosowanie opadów deszczu, który nie pojawia się już w środku budynków oraz dodanie kinowej kamery we wszystkich trzech grach, które można przełączać podczas jazdy na rowerze w trybie kamery.
       
      Oto pełna lista ulepszeń dla każdego z trzech tytułów w aktualizacji 1.03:
       
      Ogólne - PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC
      Poprawa stabilności Dodano kamerę kinową, którą można przełączać, przełączając tryby kamery podczas gry Naprawiono kilka błędów ortograficznych na teksturach/oznakowaniu Naprawiono kilka błędów, w których deszcz pojawiał się w pomieszczeniach podczas przerywników filmowych  
      Grand Theft Auto III – Edycja Ostateczna
      Dostosowano deszcz podczas przerywnika w intro Give Me Liberty, aby pasował do tego, co jest widoczne podczas rozgrywki Poprawiono rozdzielczość znaków na drzwiach wejściowych taksówki Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz rezydencji podczas przerywnika filmowego do misji Koszenie trawy Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w mieszkaniu Donalda Love'a podczas przerywnika filmowego do misji Liberator. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w Klubie Luigiego podczas przerywnika filmowego do misji Don't Spank Ma Bitch Up Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w garażu Joeya podczas przerywnika filmowego do misji Szofer Ciprianiego Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego misji Bomb Da Base: Akt I. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz pojawiał się pod wodą podczas spadania Naprawiono błąd, który powodował, że trawa była widoczna w garażu Joeya podczas wyjazdu z misji Drive Misty For Me Usunięto błąd, który powodował, że tekstura ściany w pobliżu szpitala w Portland pojawiała się nieprawidłowo podczas jazdy Usunięto błąd, który powodował, że różowe lub czarne tekstury pojawiały się na podłodze Turtle Head Fish Co. Usunięto problem w menu audio, który powodował, że suwak głośności okna dialogowego nie dostosowywał odtwarzanego przykładowego dźwięku. Usunięto błąd, który powodował, że interfejs użytkownika nakładał się na licznik czasu podczas wykonywania misji taksówkowych lub strażniczych. Naprawiono problem z kolizją brakujących obiektów na ścianach poniżej mostu Callahan w Chinatown Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł rozciągać dwumiejscowy pojazd za pomocą kruszarki samochodowej. Naprawiono kilka problemów z kamerą podczas grania w misje RC Usunięto błąd, który powodował, że tytuł misji zbyt długo pozostawał na ekranie na początku każdej misji. Naprawiono problem z wyświetlaniem tekstur na znaku Staunton Pay 'n' Spray Usunięto błąd, który powodował, że koła nie były podłączone do pojazdu, nad którym pracował Joey. Naprawiono błąd ortograficzny w sklepie Deli and Pizza na wyspie Staunton  
      Grand Theft Auto: Vice City – Edycja Ostateczna
      Banery reklamowe dodane do boków pojazdów Rumpo, Coach, Benson i Boxville Usunięto błąd, który powodował, że przerywnik filmowy na końcu misji Shakedown zawieszał się po powrocie do rozgrywki. Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny w środku podczas przerywnika filmowego do misji Publicity Tour Naprawiono błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz podczas przerywnika filmowego do misji Felgi aluminiowe ze stali Usunięto błąd, który powodował, że deszcz był widoczny wewnątrz limuzyny podczas przerywnika filmowego do misji Two Bit Hit Naprawiono błąd z rękami Tommy'ego podczas noszenia stroju Hawany w misji Shakedown Naprawiono błąd w misji Cop Land, który powodował, że misja kończyła się niepowodzeniem, gdy kawiarnia wybuchała. Naprawiono błąd, który powodował, że w rezydencji Diaz brakowało tekstur podczas outro do misji Rub Out Naprawiono awarię pod koniec misji Checkpoint Charlie Naprawiono awarię napotkaną podczas wydarzenia Bloodring Arena Usunięto błąd, który powodował, że uszkodzenie tekstur było widoczne na drogach podczas dłuższych sesji gry. Naprawiono 10-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej V-Rock Naprawiono 15-sekundową przerwę podczas słuchania stacji radiowej Wildstyle Radio Naprawiono błąd podczas scenki przerywnikowej dla podaży i popytu, w wyniku którego podczas scenki przerywnikowej występowały postacie otoczenia. Naprawiono dziurę w świecie gry w pobliżu Café Robina Naprawiono błąd ortograficzny na billboardzie Welcome to Vice City w pobliżu lotniska Naprawiono błąd z logo stojaka Shaft Hot Dog Naprawiono kilka błędów tekstur, które pojawiały się na ścianach wyspy Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniszczenie skrzyń podczas misji Gun Runner, uniemożliwiając postęp w grze. Naprawiono błąd, który powodował, że miotacz ognia uszkadzał przedmioty za Tommym. Naprawiono dziurę w świecie gry, gdy stałeś na szafie Tommy'ego w hotelu Ocean View Usunięto błąd, który powodował, że tekstury pojazdu Packer ulegały uszkodzeniu, gdy Tommy stał w pobliżu. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Hog Tied nie powiodła się. Naprawiono błąd, który powodował, że uszkodzone tekstury pojawiały się na drodze, jeśli misja Boomshine Saigon nie powiodła się. Usunięto błąd, który powodował, że cząsteczki szkła wyglądały na przewymiarowane podczas rozbijania okien sklepu Gash Naprawiono kilka problemów z uszkodzeniem tekstur, które pojawiały się w policyjnej furgonetce Enforcer Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się po wystrzeleniu Usunięto błąd, który powodował, że prędkość wirnika głównego śmigłowców nie odpowiadała prędkości wirnika tylnego. Naprawiono błąd na mini mapie, który powodował, że basen w kształcie logo Rockstar Games był niepoprawnie odbity na mini mapie Starfish Island. Naprawiono błąd uszkodzenia tekstur na światłach i liściach podczas deszczu na kontynencie Usunięto błąd, który powodował, że znak nie był prawidłowo animowany na Hyman Memorial Stadium Naprawiono błąd pisowni w oknie księgarni Mavis Naprawiono błąd ortograficzny, gdy gracz został rozbity podczas misji ratownika medycznego Naprawiono błąd, który powodował, że Tommy wydawał się mały, stojąc przed budynkami w Little Havana. Naprawiono błąd, który powodował, że Lance był duplikowany po ponownym uruchomieniu misji Copland Usunięto błąd, który powodował, że otwarte groby za Funeraria Romero nie były widoczne  
      Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
      Wprowadzono zachmurzenie na dużych wysokościach Dodano alternatywne animacje chodzenia i biegania, gdy CJ jest w formie Max Fat lub Max Muscle Naprawiono kilka problemów z teksturami trawy, które nie wyświetlały się prawidłowo Poprawiono biały kontur na linii włosów Cesara podczas przerywnika filmowego do misji Król na wygnaniu Naprawiono błąd z ciałem CJ w przerywniku filmowym do misji The Meat Business Naprawiono błąd z ciałem CJ podczas przerywnika otwierającego misję Linie zaopatrzenia Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Cesar Vialpando Naprawiono błąd z palcami Cesara podczas końcowej sceny misji Wu Zi Mu Naprawiono błąd w zapisie gry pod koniec misji Blood Bowl Naprawiono awarię, która miała miejsce podczas misji Dam and Blast Naprawiono problem z uszkodzeniem tekstur, który występował po dłuższym okresie rozgrywki Naprawiono błąd, który powodował, że CJ i Big Smoke zatrzymywali się pod koniec misji Just Business. Naprawiono awarię, która wystąpiła podczas utonięcia w pobliżu końca Mostu Południowego Ocean Beach Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas jazdy na quadzie Usunięto błąd, który powodował, że twarz CJ zasłaniała kamerę, gdy patrzył za siebie podczas pilotowania Hydry w widoku z pierwszej osoby. Naprawiono awarię występującą podczas ponownej próby przejścia przez punkt kontrolny podczas misji Ice Cold Killa Naprawiono błąd ortograficzny w meksykańskiej reklamie żywności Naprawiono błąd pisowni na froncie sklepu z gitarami Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli kupować cornrows w zakładzie fryzjerskim bez wystarczających funduszy. Naprawiono brakujący most w sekcji Shady Creeks na mapie Naprawiono błąd, który powodował, że burger na znaku Burger Shot nie obracał się Naprawiono błąd pisowni na znaku fabrycznym FleischBerg Naprawiono wiele błędów w przerywnikach filmowych, w których ramiona CJ przeciskają się przez jego ciało gdy był gruby Naprawiono problem z oświetleniem w rockshore West Safehouse Usunięto problem, który powodował, że podczas ładowania pliku autozapisu był widoczny ekran Zmarnowany lub Uszkodzony Naprawiono uszkodzenie graficzne głowy i ciała CJ podczas sekwencji motelowej misji Reuniting the Families Usunięto błąd, który powodował, że szyby na stacji benzynowej dillmore były półprzezroczyste podczas misji Dowódca cysterny Naprawiono błąd, który powodował, że tatuaże wystawały z dolnego ramienia CJ, gdy miał muskularny typ ciała. Usunięto błąd, który powodował, że krople deszczu nie pojawiały się na powierzchni wody Usunięto błąd, który powodował, że różne ikony map, takie jak blipy misji, pojawiały się i znikały z radaru podczas przesuwania i obracania kamery. Usunięto błąd, który powodował, że NPC noszący koszulki z numerami nie mieli już losowego numeru nakładającego się na numer 7. Usunięto błąd, który powodował, że deszcz nie był wyświetlany podczas lotu podczas deszczowych lub burzowych warunków pogodowych Naprawiono problem z nieprawidłowym odtwarzaniem dźwięku podczas korzystania z przebieralni w dowolnej z właściwości CJ Naprawiono błąd, który powodował, że wózek widłowy CJ nie działał zgodnie z przeznaczeniem podczas misji Robbing Uncle Sam Naprawiono błąd dotyczący kształtu rekwizytów Donut i Nut w sklepie z pączkami Tuff Nuts Naprawiono błąd pisowni w witrynie sklepowej Sayonara Usunięto błąd, który powodował, że samolot Dodo miał odwrócony stożek nosowy. Usunięto błąd, który powodował, że śmigła łodzi nie obracały się prawidłowo Usunięto błąd, który powodował, że lufa miniguna nie obracała się podczas strzelania Usunięto błąd, który powodował, że nieprawidłowy znak posterunku policji nie pojawiał się w Las Venturas Usunięto błąd, który powodował, że w zewnętrznym menu Burger Shot pojawiały się niewłaściwe ceny. Usunięto błąd, który powodował, że CJ wydawał się zbyt ciemny w sklepie 69 Cent Naprawiono błąd, który powodował, że fryzury były zamieniane na fryzurę Cezara za każdym razem, gdy CJ nosił kapelusz. Naprawiono błąd, który powodował, że radar znikał po złapaniu go w misję Home Invasion Usunięto błąd, który powodował, że samochody policyjne mogły przedzierać się przez ziemię. Naprawiono błąd, który powodował, że śmigło UFO nie obracało się w Lil' Probe Inn  
      Xbox One — wszystkie tytuły
      Usunięto błąd, który powodował, że gra nie reagowała przez kilka sekund po wyjściu z niektórych wnętrz. Usunięto problem, który powodował, że gracz nie mógł odblokować osiągnięć, które wcześniej odblokowali inni użytkownicy na innych kontach (połączonych z tym samym kontem Social Club).  
      PC – Wszystkie tytuły
      Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli wyróżnić lub wybrać opcji Anuluj lub Potwierdź za pomocą kontrolera w misji Zakończono niepowodzeniem! ekran Naprawiono błąd, który powodował, że gracze ze znakami specjalnymi w nazwie konta PC nie mogli zapisywać postępów w rozgrywce. Naprawiono układ w grze podczas gry z monitorem ultraszerokoekranowym Usunięto problem polegający na tym, że opcje nie były prawidłowo wyróżniane po najechaniu na nie kursorem myszy Usunięto problem, który powodował, że zbyt szybkie klikanie sekcji w menu gry uniemożliwiało wyświetlanie tych opcji menu. Usunięto problem polegający na tym, że odtwarzacz nie mógł wybrać elementu interfejsu użytkownika za pomocą kontrolera, jeśli kursor myszy już nad nim unosił się Usunięto problem polegający na tym, że w trybie pełnoekranowym zmiana ustawienia Rozdzielczość na krótko powodowała wyświetlenie starej wartości rozdzielczości Usunięto problem polegający na tym, że ustawienia graficzne nie były zapisywane po ponownym uruchomieniu gry  
       
      Zadowolony z tych poprawek i nowych funkcji? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      1 176 wyświetleń
    10. GTA Online wybiera się na plażę Vespucci z BF Weevilem

      Po wydaniu pod koniec zeszłego roku nowego Cayo Perico Heist w GTA Online, Rockstar Games powoli wprowadza nowe pojazdy dla fanów trybu wieloosobowego. W tym tygodniu pojawi się BF Weevil, czyli typowy plażowy Volkswagen Beetle. Napis wyjaśnia, że jest to „symbol wolnej miłości i innych szlachetnych ideałów”. Idealne więc na plażę Vespucci.
       
      Aktualizacja z tego tygodnia zawiera również potrójne nagrody za Wojny motorowe i wyścigi powietrzne, a także podwójne nagrody za misje sprzedaży przemytnika. Możesz również otrzymać darmową czapkę z podwójnym logo Güffy za samo zalogowanie się, podczas gdy Paragon R jest dostępny na Lucky Wheel w Diamond & Casino Resort. Gdzie indziej są zniżki na hangary, samoloty i helikoptery.

      0 komentarzy
      171 wyświetleń
    11. GTA 6 zostanie uruchomione w 2025 r., zawierać ma mapę "Ewoluującą" w stylu Fortnite....

      Fani serii Grand Theft Auto są niesamowicie podekscytowani GTA VI - pomimo braku oficjalnych ogłoszeń ani informacji dotyczących gry. Z ciągłym sukcesem GTA Online, może jeszcze upłynąć trochę czasu, zanim zobaczymy następcę poczciwego GTA5. Chociaż jeden insider w branży rzucił kilka szczegółów na temat tego, kiedy gra może mieć swoją premierę i czego możemy się spodziewać po nowej odsłonie Grand Theft Auto.
       
      Tom Henderson - który jest powszechnie znany z wycieku informacji o Call of Duty i Battlefield - opublikował film, w którym szczegółowo opisuje, co usłyszał o nadchodzącej grze w fazie deweloperskiej. Według Hendersona, gra może potencjalnie dostosować ulubioną lokalizację fanów Vice City i przekształcić ją w nowoczesne otoczenie dnia. Dodał również, że nie powinniśmy spodziewać się gry najwcześniej jak w 2025 roku.
       
      Być może bardziej interesujące jest porównanie Hendersona z grą i niezwykle popularnym Fortnite. Nie, nie spodziewamy się, że zagłębicie się w świat Vice City w trybie battle royale, ale gra może przyjmować inne elementy, z których słynie - przede wszystkim jej stale zmieniającą się mapę. Henderson twierdzi, że świat Vice City zmienia się w czasie, podobnie jak GTA Online.
       
      Jak to się okazuje, wykorzystując pory roku przez i dodając więcej lokalizacji w czasie. Jest to coś, co GTA Online już nieco przyjęło, włączając nowe elementy od czasu premiery, takie jak kasyno. W zeszłym roku dostał nawet misję napadu na wyspę, która została osadzona w zupełnie nowej strefie. Chociaż Henderson wspomina o Fortnite, roszczenia brzmią bardziej zgodne z ciągle zmieniającym się charakterem GTA Online od czasu jego premiery.
       
      Oczywiście na całość musimy spojrzeć z przymrużeniem oka jak i zarówno na rzekomą datę premiery, która ma mieć swój debiut dopiero w 2025 roku, ponieważ są to prawdopodobnie bardzo wczesne domysły. Nawet jeśli to prawda, to na tym etapie rozwoju koncepcje mogą zostać radykalnie zmienione, a nawet całkowicie usunięte.
       
      Co sądzisz o tych potencjalnych zmianach w GTA VI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      124 wyświetleń
    12. GTA 5 na Xbox Series XXXX oraz Playstation 10 - zobacz odpowiedź fanów na decyzję Rockstar Games

      Pamiętacie jak pisaliśmy o tym, że na nowej generacji zamiast GTA6 zobaczymy remake GTA5? Właśnie ta decyzja spotkała się z oburzeniem jednego z fanów, który postanowił stworzyć parodię GTA5 na Xbox Series XXXX oraz Playstation 10.
       
      Autorem parodii jest internauta o pseudonimie RobbinRams. Opublikowany przez niego zwiastun wskazuje, że gra będzie „rozszerzoną” edycją, która „sprzedała się w 500 miliardach kopii”, i miałaby ukazać się jesienią 2050 roku w 40K oraz 3D HDR.
       
       
       
      Fan nie ograniczył się do tylko do napisów widocznych na wstępie, ale postarzał też głównych bohaterów. Michael porusza się z pomocą laski, ale franklin przemieszcza się po ulicach korzystając z wózka elektrycznego.
       
       
      Z pewnością wielu graczy łącznie z autorem tego materiału jest oburzona brakiem jakiejkolwiek informacji na temat GTA6 od Rockstar Games, a samo serwowanie odświeżonego już prawie 7-letniego kotleta na nowej generacji nie jest tym czego spodziewali się fani. Oczywiście powodów związanych z wydaniem GTA6 może być wiele, a o jednym z nich już pisaliśmy wcześniej.
       

      0 komentarzy
      467 wyświetleń
    13. Gry Bethesdy będą „lepsze” pod kontrolą Microsoftu, mówi Todd Howard

      To był ogromny tydzień dla Xbox - Microsoft ogłosił przejęcie ZeniMax Media (spółki macierzystej Bethesdy) za kwotę 7,5 miliarda dolarów.
       
      Chociaż mamy już trochę wglądu, w wywiadzie z majorem Nelsonem, u boku Phila Spencera i Pete'a Hinesa, Todd Howard - reżyser i producent wykonawczy w Bethesda - powtórzył, że gry jego firmy byłyby dla tego lepsze.
       
       
      W poście na blogu, obok pierwotnego ogłoszenia, Pete Hines wspomniał również o tym, jak przejęcie pozwoli Bethesdzie na tworzenie „jeszcze lepszych” gier.
      Zrób z tego to, co chcesz, ale po „historycznie złej premierze” Fallouta 76 w 2018 roku, z pewną ulgą jest usłyszeć, jak Todd mówi, że będzie im lepiej.

      0 komentarzy
      471 wyświetleń
    14. Grand Theft Auto V z obsługą 4K przy 60FPS na Xbox Series X oraz Playstation 5

      Mamy tylko kilka miesięcy od Grand Theft Auto V, które pojawi się na Xbox Series X i Series S w formie edycji "Expanded and Enhanced", ale wciąż nie usłyszeliśmy nic istotnego o grze. Jednak teraz wydaje się, że znamy jego najbardziej podstawowe specyfikacje (przynajmniej dla Xbox Series X) dzięki niedawnemu wpisowi na blogu PlayStation.
       
      Wiadomość pochodzi z niemieckiego bloga PlayStation , który wymienił zestawienie gier, które mają jeszcze pojawić się przed końcem roku. Grand Theft Auto V zostało wspomniane jako nadchodzące na PlayStation 5, a przetłumaczona strona potwierdziła włączenie "ostrej rozdzielczości 4K" wraz z obsługą "płynnych 60 klatek na sekundę".
       
      Chociaż do tej pory wspomniano o tym tylko na blogu PlayStation, bylibyśmy bardzo zaskoczeni, gdyby Xbox nie otrzymał takiego samego traktowania.
       
       
      Wraz z pełną premierą, która nadejdzie 11 listopada, spodziewamy się usłyszeć więcej w nadchodzących tygodniach. Take-Two Interactive niedawno potwierdziło, że wersja przygotowywana dla nowej generacji będzie "bardziej atrakcyjna" dla właścicieli Xbox Series X i Series S, więc brzmi to całkiem obiecująco.
       
      Jedyne prawdziwe konkretne szczegóły, jakie mieliśmy od czasu pierwszego ogłoszenia, to kilka drobnych dodatków tj. wybranych pojazdach otrzymujących ulepszenia unikalne dla premiery gry tworzonej na nową generację konsol. Wyobrażamy sobie, że w odświeżonej wersji pojawi się o wiele więcej, więc miej oczy szeroko otwarte w najbliższej przyszłości, aby uzyskać więcej szczegółów na temat zmian.
       
      Podekscytowany Grand Theft Auto V na Xbox Series X|S? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      143 wyświetleń
    15. Gra Judgment od Segi z odliczaniem "do wydarzenia" na oficjalnej stronie internetowej

      Znakomity spin-off gry Yakuza, Judgment pojawił się już 23 kwietnia na PlayStation 5 oraz Xbox Series X | S, ale wygląda na to, że SEGA jest już gotowa podzielić się tym, co będzie dalej z bohaterem Takayukiem Yagamim. Oficjalna strona gry zawiera zapowiedź z 7 maja 2021 r., która została nazwana Dniem Sądu. Powyższy film YouTube będzie gospodarzem ujawnienia, które zostało przesłane z dużą ilością czasu do stracenia. Zostanie uruchomiony o 16:00 w wyżej wymienionym dniu.
       
      Czym może być to ogłoszenie? Nasze umysły natychmiast przechodzą do pełnoprawnej kontynuacji, która jest bardzo potrzebna po niesamowitym debiucie spin-offu na PS4/Xbox One. Inną możliwością jest potwierdzenie wersji na PC oryginalnej gry, ale wydaje się, że SEGA kładzie przyzwoitą wagę za tym ujawnieniem, a coś takiego wydaje się zbyt proste. Wydawca niedawno zarejestrował znak towarowy dla „Lost Judgement”, który niektórzy przyjęli jako kontynuację Judgementu. Mamy nadzieję, że tak jest, ale spekulacje to wszystko, co naprawdę możemy zrobić to poczekać na odpowiedzi do 7 maja 2021 roku - godzina 16:00.
       
       
      Czy byłbyś zainteresowany Judgementem 2? Zbadaj miejsce zbrodni w komentarzach poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      192 wyświetleń
    16. GPD ma plany dotyczące własnego urządzenia przenośnego w stylu Switcha napędzanego przez Androida

      Od czasu sukcesu hybrydowego urządzenia Nintendo, rynek tabletów do gier został zalany produktami w stylu Switcha. Ostatnio widzieliśmy zapowiedź Valve Steam Deck - produktu, który co prawda wygląda całkiem obiecująco.
       
      Wygląda na to, że chińska firma technologiczna GPD wkrótce wejdzie (z powrotem) do akcji - firma niedawno ujawniła swoje plany dotyczące nowej przenośnej konsoli do gier, która będzie działać na Androidzie. Jak wyjaśnia XDA Developers, nazywa się GPD-XP i  ma być wyposażony w 6 GB pamięci RAM, 128 GB pamięci UFS 2.1 (w tym obsługę kart MicroSD), obsługę 4G (z wyłączonymi funkcjami połączeń i SMS-ów) oraz wbudowany mikrofon.
       
      Tutaj robi się nieco ciekawiej. Wyróżniającą się cechą jest prawa strona systemu. Podczas gdy lewa strona ma stały drążek analogowy i panel sterowania - w tym niektóre fizyczne przyciski (znane z Androida), po prawej natomiast znajduje się "konfigurowalny i modułowy" magnetyczny dodatek.
      Ta sekcja urządzenia umożliwia dołączanie różnych typów elementów sterujących, jak widać na poniższym zdjęciu. W zależności od rodzaju gry, w którą grasz, możesz ją zasadniczo zmienić, aby dopasować ją do swoich potrzeb.
       
       
      System zawiera również szeroki 6,81-calowy wyświetlacz, który normalnie można znaleźć na smartfonie. W lewym dolnym rogu znajduje się nawet wbudowana kamera, a fizyczne przyciski można również przypisać do różnych obszarów ekranu - jeśli grasz w grę z wprowadzaniem dotykowym.
       
      GPD-XP będzie działał na baterii 7000mAh i powinien zapewnić około 12 godzin zabawy. Jeśli chodzi o system operacyjny, jest to najwyraźniej niestandardowa wersja Androida, chociaż wydanie międzynarodowe najwyraźniej zdecyduje się na Androida 11 i obejmie usługi Google, ale z pewnością nie obejdzie się bez stosownej nakładki.
       
      Nie ma jeszcze słowa na temat ceny systemu ani wstępnej daty premiery, ale oczekuje się, że będzie on wyższy niż XD Plus GPD, który był dostępny za 250 USD (około 999PLN).
       
       
      Czy zainteresowałoby Cię urządzenie w stylu Switch działające na Androidzie? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      124 wyświetleń
    17. Gearbox Software „wprowadzi nową franczyzę” w tym roku

      Wygląda na to, że Gearbox pracuje nad „nową franczyzą”, która ma zostać „wprowadzona” jeszcze w tym roku.
      Prezes Take Two, Karl Slatoff, mówił o tym, jak wydawca „wprowadzi w tym roku dwa wydania z nowych serii”, a jedno z nich będzie pochodziło od Gearboxa, twórcy takich gier jak Borderlands.
      Slatoff wspomina również, w jaki sposób te dwa tytuły mają zostać uruchomione w nadchodzącym roku fiskalnym, wraz z „sześcioma nowymi iteracjami poprzednio wydanych tytułów”.
       
      „W roku fiskalnym 2022 zaplanowaliśmy wydanie 21 tytułów, w tym cztery wciągające tytuły podstawowe do kupienia, w tym dwa wydania z nowych serii i dwa tytuły z istniejących już dostępnych serii; jeden nowy tytuł niezależny, OlliOlli World od Private Division, który będzie dostępny do kupienia; 10 darmowych gier mobilnych, w tym sześć tytułów z nowych serii i cztery z istniejących; oraz sześć nowych iteracji poprzednio wydanych tytułów, z których wszystkie będą dostępne w sprzedaży”.
       
      Wcześniej pojawiały się plotki, że nowy projekt Borderlands jest w trakcie prac i jest zlecany poza Gearbox. Dyrektor generalny dewelopera, Randy Pitchford, zdementował te plotki, ale dodał, że zespół pracuje nad zupełnie nowymi (jak sam to określił) „niesamowitymi rzeczami”.
      Od czasu premiery Borderlands zespół niewiele pracował poza tą grą. Inne pozycje takie jak Aliens: Colonial Marines, Duke Nukem Forever i Battleborn skoncentrowane na trybie wieloosobowym zostały już wydane, ale od czasu premiery nie spotkały się z pozytywnym przyjęciem krytyków i fanów. Battleborn ostatnio na stałe wyłączył swoje serwery, przez co gra była całkowicie niegrywalna.
       
      Podsumowując minione lata i efekty prac dewelopera niezależnie od tego, nad czym pracuje aktualnie Gearbox, mamy nadzieję, że zostanie odebrany lepiej niż inne tytuły.
       
       
      Czy jesteś podekscytowany tym, co może gotować Gearbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      164 wyświetleń
    18. Final Fantasy XVI pojawiło się na wyłączność konsoli PlayStation

      Nie mamy dobrych informacji dla posiadaczy konsol M$ i fanów serii Final Fantasy. Square Enix oficjalnie potwierdził wyłączność Final Fantasy XVI na PS5 w oświadczeniu dla serwisu GamesRadar. Nie potwierdzono tymczasowej wyłączności jak w przypadku Remake Final Fantasy VII, ponieważ wydawca podczas rozmowy nie zaprzeczył, że gra może trafić na inne platformy w późniejszym czasie.
       
       
      Wciąż jesteśmy trochę zdezorientowani, ponieważ powyższy zwiastun sugeruje, że „nie jest dostępny na innych platformach przez ograniczony czas dla PS5”, co sugeruje, że na kartach nadal może znajdować się wersja Xbox.
      Na oficjalne stanowisko producenta przyjdzie nam zapewne jeszcze jakiś czas poczekać. Jeśli będziemy wiedzieli coś więcej, z pewnością was o tym poinformujemy.
       
       
       

      0 komentarzy
      175 wyświetleń
    19. FIFA 22 wprowadza "nową technologię rozgrywki" gra pojawi się w październiku

      Mamy datę premiery gry FIFA 22! Gra zostanie oficjalnie pojawi się na jak zwykle na wszystkich konsolach zarówno poprzedniej jak i nowej generacji już 1 października. FIFA 22 otrzyma zupełnie nową formą technologii rozgrywki, lecz debiutującej wyłącznie na konsole nowej generacji.
       
      Nazywa się "HyperMotion" i jest opisany jako "podnoszący każdą chwilę na boisku", wykorzystując zaawansowane przechwytywanie meczów 11 na 1111 i uczenie maszynowe, aby poprawić taktyczne SI, skomponowaną kontrolę piłki i wiele innych, a to wszystko za sprawą projektu Xsensa, co pozwala na "bezprecedensowe obliczanie ilości wysokiej jakości oraz zbieranie prawdziwych danych o ruchu ludzkim".
       
      Komunikat prasowy ujawnił również, że bramkarze będą posiadać kompletnie przebudowany system, Tryb Kariery będzie wyposażony w zupełnie nowe tworzenie doświadczenia naszego klubu, a FIFA Ultimate Team Heroes będzie "reprezentować historie kultowych graczy i ulubionych fanów."
       
      FIFA 22 pojawi się na konsolach poprzedniej generacji tj. Xbox One oraz PS4, ale bez technologii HyperMotion.
       
      Czy zamówisz grę FIFA 22 w przedsprzedaży na konsolę poprzedniej czy nowej generacji? Daj nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      126 wyświetleń
    20. FIFA 21 zadebiutuje przed premierą nowych konsol

      EA podało datę premiery swoich gier w tym FIFA 21, która ma zadebiutować na konsolach obecnej generacji już 9 października. Gra ma być dostępna na Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz Steam (dzięki zawartej w poprzednim roku umowy współpracy). 
       
       
      FIFA 21 oraz Madden NFL 21 otrzymały wspólny zwiastun ponieważ obie te gry będą objęte programem "Dual Entitlement" - czyli możliwością płynnego przejścia z Xbox One na Xbox series X oraz PS4 na PS5.
       

       
       
      EA już teraz oferuje możliwość złożenia zamówienia pre-orderowego na swojej stronie - EA.COM. Do wyboru będą trzy wersje: Standardowa, Mistrzowska oraz Ultimate.

      0 komentarzy
      713 wyświetleń
    21. FIFA 21 od EA na PS5 i XSX - prezentacja już jutro!

      To że FIFA 21 pojawi się na next-geny było swego rodzaju pewniakiem. Nie wiadomo tylko czy ów tytuł wprowadzi coś więcej do serii z uwagi na nowe technologie tj. dopracowanie silnika, który zapewni wsparcie dla Ray Traycingu (jeśli w ogóle) oraz kontrolera Dual Sense od Sony. Jeśli EA miało odpowiednią ilość czasu na dopracowanie silnika oraz pomysły na wprowadzenie zmian do rozgrywki to debiut nowej odsłony na PS5 i Xbox Series X mógłby wprowadzić trochę powiewu świeżości, na który z pewnością liczą fani. Czy tak się stanie? Póki co nie wiemy.
       
      Odpowiedzi na te pytania otrzymamy dopiero jutro w nocy z czwartku na piątek o godzinie 1:00, wtedy to EA na swoim kanale EA Play Live ma zaprezentować zmierzający tytuł na next-geny. Oprócz niego mają się pojawić również - UFC 4, nowość A Way Out oraz Star Wars: Squadrons.
       
       

      0 komentarzy
      723 wyświetleń
    22. Federacja AEW pracuje nad własną grą - jeden z zapaśników ujawnia potencjalną datę premiery

      Gry wrestlingowe WWE nie były w stanie powtórzyć dawnych świetności No Mercy i SmackDown! w ostatnich latach, więc fani byli podekscytowani, gdy w zeszłym roku dowiedzieli się, że AEW również tworzy grę.
       
       
      Jest rozwijany przez byłych twórców WWE 2K i SmackDown! deweloper Yukes, wraz z reżyserem WWF No Mercy, Hideyuki „Geta” Iwashitą, również dołączył do projektu, a w niedawnym wywiadzie dla TalkSport, gwiazda AEW, Kenny Omega, podzielił się kilkoma szczegółami na temat postępów w grze.
       
      "Jestem naprawdę podekscytowany. Niemal codziennie jesteśmy w kontakcie z naszymi zespołami w Yukes. Zawsze jestem w kontakcie z Getą-san i czuję, że mamy ze sobą naprawdę dobrą chemię i dynamikę.
      „Największym wyzwaniem, przed którym obecnie stoimy, jest reprezentacja obecnego stylu wrestlingu w sposób, który wciąż sprawia, że czujemy się jak w starych grach. Ponieważ sytuacja się zmieniła, to nie jest ten sam klimat zapaśniczy, jak w 2000 roku."
       
      Omega kontynuował dyskusję, w jaki sposób zespół Yukes wypróbowywał wiele różnych pomysłów i że intencją jest, aby gra była „zabawna nie tylko dla fanów zapasów, ale także zwykłego gracza, który podnosi kontroler i upuszcza przyjaciela na głowie”.
      Zamiarem jest również dodawanie do gry nowych supergwiazd, aren i nie tylko w sposób „szybki” w miarę upływu czasu poprzez aktualizacje, ale na razie Omega ma nadzieję, że pierwsza wersja pojawi się za około rok lub więcej.
       
      „Nie powiedziałbym, że lata [z dala] liczba mnoga. Powiedziałbym, że w idealnym świecie zajmie to mniej więcej rok. Pracujemy naprawdę ciężko i mamy szczęście, że posiadamy dwa zespoły, jeden w Ameryce i jeden w Japonii, które pracują nad tym prawie przez całą dobę.
      Wiemy, że czas jest najważniejszy, nie możemy pozwolić, żeby całość odwlekać w czasie, bo ludzie chcą mieć gry na wczoraj - żart, więc chcemy wydać coś, gdy tylko uznamy, że jest gotowe i reprezentuje naszą markę tak jak powinna i zarazem uszczęśliwi fanów".
       
      Nie możesz się doczekać, aby zobaczyć, jak będzie wyglądała nadchodząca gra AEW? Przekaż nam swoje przemyślenia w komentarzach.

      0 komentarzy
      376 wyświetleń
    23. Fani gry Forza Horizon 5 sądzę, że nowa mapa może być osadzona w Meksyku

      Forza Horizon 5 to obecnie gorący temat, mimo że nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony! Najnowsze spekulacje koncentrują się wokół jego lokalizacji, którą według niektórych wskazuje, że może to być Meksyk.
      Fani Xbox odebrali ostatnio kilka tajemniczych tweetów od osób z zewnątrz, takich jak Jez Corden z Windows Central, Jeff Grubb z VentureBeat i członek społeczności Xbox Klobrille, wszyscy sugerują, że to może być prawda:
       

      W zeszłym tygodniu Jeff Grubb z VentureBeat zasugerował, że Forza Horizon 5 nie będzie znajdować się w Japonii, jak wcześniej plotkowano, ale nie podano wówczas żadnych dalszych szczegółów na temat gry.
      Wydaje się jednak, że nadal istnieje pewność, że zobaczymy tę grę w tym roku, mimo że jeszcze jej nie ujawniono, a wierzy się, że prawdopodobnie pojawi się ona na targach E3 za kilka miesięcy. Zobaczymy!
       
      Co myślisz o akcji Forza Horizon 5 w Meksyku? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      146 wyświetleń
    24. Evil Dead: The Game opóźniona do lutego 2022 roku, ale nowością będzie opcja dla jednego gracza

      Oto kilka złych wiadomości i dobrych wiadomości na temat nadchodzącej gry-  Evil Dead: The Game, adaptacja klasyka Sama Raimiego, która wygląda zaskakująco dobrze, niestety nie ukaże się w tym roku jak początkowo zaplanowano, czyli koniec 2021 roku. Niedawno ujawniony wpis powiadamia, że tytuł zostanie przesunięty na luty 2022 roku.
       
      Wygląda jednak na to, że deweloperzy w pełni wykorzystają ten dodatkowy czas. Wyjaśniając sytuację za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze, opóźnienie pozwoli "wykorzystać dodatkowy czas na doszlifowanie i upewnienie się, że gra spełni ostateczne właściwe doświadczenia z Evil Dead":
       
       
       
      Wątek nadal mówi, że dodatkowy czas pozwala zespołowi "zaimplementować opcję dla jednego gracza, która pozwoli ci cieszyć się grą, gdy nie chcesz korzystać z opcji kooperacji", co jest mile widzianym dodatiem.
       
      Cóż, nie będziemy mieli możliwość zagrania w Evil Dead: The Game w Halloween, ale wygląda na to, że będzie to opóźnienie pozwoli na solidne doświadczenie z gry, gdy ostatecznie pojawi się w lutym.
       
      Gra ukazać ma się na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC (Microsoft Windows).
       
       
      Co wy myślicie o Evil Dead? Osobiście nie jestem fanem Asha i serii, ale gra zapowiada się całkiem ciekawie. Podzielcie się waszą oceną w sekcji komentarzy poniżej.

      0 komentarzy
      239 wyświetleń
    25. Elden Ring pojawia się w ofercie przedpremierowej na Steam oraz Playstation Store, zawierające nowe szczegóły oraz zrzuty ekranu

      Mimo że mamy datę premiery Elden Ring, rozgrywkę do obejrzenia i mnóstwo szczegółów, nadal nie wydaje się prawdziwa, prawda? Nie martw się, absolutnie tak jest, ponieważ zaczęły pojawiać się pierwsze oferty sklepów z rzekomą grą, pełne nowych szczegółów i kilku kuszących zrzutów ekranu.
       
      Zarówno Steam, jak i PlayStation Store wystawiły grę Elden Ring, chociaż nie jest ona jeszcze dostępna nawet w przedsprzedaży. Pomimo tego, że strona Xbox nie jest jeszcze aktywna, spodziewamy się, że wkrótce będzie zawierać te same szczegóły.
       
      Jeśli chodzi o to, co nowego znajdziemy w grze, kluczowe funkcje rzucają trochę światła na tryb wieloosobowy, historię gry i wiele innych. Gra online jest prawdopodobnie największą wiadomością, ponieważ potwierdzono, że gracze mogą łączyć się i podróżować razem, wraz z "asynchronicznym elementem online, który pozwala poczuć obecność innych".
       
      Mówi się również, że narracja jest "wielowarstwową historią opowiedzianą we fragmentach", więc możemy mieć coś nieco bardziej spójnego, niż Dark Souls.
       
      Kluczowe cechy

      • Rozległy świat pełen emocji
      Rozległy świat, w którym otwarte pola z różnymi sytuacjami i ogromne lochy ze złożonymi i trójwymiarowymi projektami są płynnie połączone. Podczas eksploracji czeka na Ciebie radość z odkrywania nieznanych i przytłaczających zagrożeń, co prowadzi do wysokiego poczucia spełnienia.
      • Stwórz własną postać
      Oprócz dostosowywania wyglądu swojej postaci, możesz swobodnie łączyć broń, zbroję i magię, którą wyposażasz. Możesz rozwijać swoją postać zgodnie ze swoim stylem gry, na przykład zwiększając siłę mięśni, aby stać się silnym wojownikiem lub opanowując magię.
      • Epicki dramat zrodzony z mitu
      Wielowarstwowa historia opowiedziana we fragmentach. Epicki dramat, w którym różne myśli bohaterów przecinają się w Krainach Pomiędzy.
      • Unikalna gra online, która luźno łączy Cię z innymi
      Oprócz trybu wieloosobowego, w którym możesz bezpośrednio łączyć się z innymi graczami i podróżować razem, gra obsługuje unikalny asynchroniczny element online, który pozwala poczuć obecność innych graczy.
       
      Na stronie Steam pochowanych jest również kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze, wygląda wspaniale i dziwacznie na wszystkie właściwe sposoby, z naprawdę trzewnymi widokami i groteskowymi bestiami.
       


      0 komentarzy
      298 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.