Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Co nowego

    Najciekawsze informacje z sieci w jednym miejscu

    133 wpisy w tej kategorii

    1. EA aktualizuje konto Dead Space w serwisie Youtube - fani czekają na dalsze informacje

      W ostatnim czasie wokół Dead Space pojawiło się mnóstwo szumu, głównie wokół plotek o powrocie serii - potencjalnie już w tym miesiącu podczas wydarzenia EA Play Live. Chociaż nic nie zostało oficjalnie potwierdzone, to ostatnia aktualizacja strony gry na YouTube po raz kolejny wywołała szum wokół sprawy.
       
      Zmiana została zauważona przez jednego użytkownika Twittera, który zauważył, że oficjalny kanał youtube gry niedawno zmienił swoje zdjęcie profilowe - pierwsza zmiana od ponad ośmiu lat. Oczywiście, to tylko spekulacje, ale w komentarzach wielu fanów wierzy, że zremasterowane wersje kolekcji mogą być już w drodze.
       
       
      Podczas gdy rozmowa wokół całej tej sytuacji wnioskuje, że jednak będzie to zremasterowana kolekcja, to plotki rzeczywiście sugerują coś innego. Z pewnego raportu wynika, że IP gry będzie "reimagining" (z ang. w dosłlownym tłumaczeniu tego wyrażenia to - "ponowne wyobrażenie'), co sugeruje, że może to być coś zupełnie innego. W ciągu zaledwie trzech tygodni do wydarzenia EA, jesteśmy zainteresowani, aby dowiedzieć się więcej na temat tych doniesień
       
      Czy uważasz, że odrodzenie Dead Space jest na horyzoncie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      123 wyświetleń
    2. DLC Ancient Gods do DOOM Eternal będzie dostępne i grywalne bez posiadania samej gry

      Pierwsze duże rozszerzenie fabularne do DOOM Eternal pojawi się 20 października na Xbox One w postaci The Ancient Gods: Part One i według dewelopera id Software nie musisz posiadać DOOM Eternal, aby w nie zagrać.
       
      W wywiadzie dla PCGamesN producent wykonawczy Marty Stratton subtelnie odrzucił te informacje, mówiąc o statystykach graczy, i wyjaśnił to jako „coś wyjątkowego, co robimy”:
      „Kiedy patrzymy na to, ile osób grało w tę grę, mamy duży procent - wyższy niż w 2016 roku - którzy ją ukończyli, więc zawsze patrzysz na to i sprawdzasz, jak daleko gracze pokonują twoją grę. Jest to ważne, ponieważ chcemy, aby DLC dotarło do jak największej liczby osób. W rzeczywistości nie musisz nawet posiadać Doom Eternal, aby kupić DLC i grać w nie. ”
       
       
      The Ancient Gods: Part One będzie podobno dostępny osobno za 19,99 USD (ok 75 PLN), gdy zostanie wydany, lub możesz odebrać DOOM Eternal z przepustką sezonową Year One Pass, który zawiera DLC, wraz z drugim rozszerzeniem, kiedy ostatecznie zostanie wydany w cenie 29,99 USD (ok 110 PLN) - chociaż uważamy, że przepustka sezonowa nadal wymaga podstawowej gry (przynajmniej na razie).
       
       
      Podobała Ci się ta wiadomość? Posiadasz DOOM Eternal Nie możesz się doczekać The Ancient Gods: Part One? Daj nam znać poniżej.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      336 wyświetleń
    3. Dirt 5 - Codemasters podaje oficjalną datę premiery

      Dirt 5, czyli najnowsza część kultowej gry wyścigowej od Codemasters po raz pierwszy zaprezentowana była w maju na Xbox Inside i była jedną z trzynastu dostępnych gier na nadchodzącą nową generacje konsol.
       
      Podczas prezentacji można było zobaczyć krótki materiał wideo, na którym nie pokazano zbyt wiele szczegółów. Teraz już wiemy, ze gra ma mieć rozbudowany tryb kariery, w której podjęte decyzje będą miały wpływ na jej dalsze losy. Głównym wątkiem trybu dla jednego gracza będzie rywalizacja dwóch postaci Alex'a (naszego bohatera) z Bruno. Kampania single player będzie posiadać łącznie pięć rozdziałów.
       
       
      W najnowszej części serii na graczy czeka spora ilość tras, których lokalizacje będą brane z całego świata. Zostaniemy zaproszeni m.in. do Stanów Zjednoczonych Ameryki i Brazylii, zwiedzimy także Chiny, Norwegię czy Włochy. Wydarzenia rozgrywać się będą w odmiennych warunkach atmosferycznych oraz o różnych porach roku, taka zmiana zapewni nie tylko zmienną scenerię, ale również pozwoli na nowe doświadczenia.
       
       
      Gra pojawi się w sprzedaży 9 października 2020 i będzie dostępna na wszystkie platformy. Przy zakupie w dniu premiery posiadacze Xbox One będą mogli skorzystać z oferty Smart Delivery i za darmo przenieść grę na najnowszą konsolę. Prawdopodobnie ten sam ruch zostanie wykonany na Playstation 5 za sprawą samego dewelopera.
       
      Codemasters zapewnia, że na Xbox Series X oraz PS5 będą mogli zanurzyć się w pełym 4k przy 60 klatkach na sekundę.
       

      0 komentarzy
      562 wyświetleń
    4. Deweloper Gears of War - Coalition pracuje nad zupełnie nową grą, prawdopodobnie związaną z Gwiezdnymi Wojnami?

      Nie byłby to dzień wiadomości bez soczystych plotek, a wydaje się, że krążą wiadomości, że The Coalition -  deweloper może pracować na nowym tytułem, wraz z nową odsłoną Gearsów.
       
      Najnowsza plotka pochodzi od eksperta po spekulacji, Jeffa Grubba, który wspomniał, że „słyszał plotki”, że The Coalition pracuje nad tajemniczym projektem w swoim najnowszym odcinku The Game Mess Show. Wiadomo było już, że studio pomaga w rozwoju Halo Infinite, wraz z nowym wpisem Gears, ale Grubb wspomniał też, że deweloper pracuje nad nową marką. Jedną z potencjalnych plotek, które słyszał, jest gra związana z Gwiezdnymi Wojnami, ale to nie jest projekt, którego Grubb jest pewien.
      Wygląda na to, że to, co jest w toku, jest jeszcze daleko. Jeśli jest to związane z Gwiezdnymi Wojnami, Koalicja może być świetnym wyborem dla tytułu z tej serii. Może coś w rodzaju Republic Commando? Tak czy inaczej, wspaniale będzie zobaczyć, jak zespół bardziej rozwinie skrzydła i doświadczyć, do czego są zdolni poza serią Gears.
       
       
      Nad czym chciałbyś zobaczyć, jak pracuje The Coalition? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      134 wyświetleń
    5. Darmowy DLC do Cyberpunk 2077 od CD Projekt ma pojawić się na początku 2021 roku

      CD Projekt Red (po raz kolejny) może opóźnić wydanie DLC Cyberpunk 2077 po wszystkich usterkach, błędach i awariach, z którymi gracze spotkali się chwilę od premiery podstawowej wersji gry- co zresztą nie powinno dziwić, bo przesuwanie terminów to specjalność CDPR.
      Firma niedawno dodała nową stronę internetową z informacją o nadchodzącym dodatku DLC, przypominając użytkownikom, aby „czekali”, kiedy jej całkowicie darmowy "dodatek" pojawi się w okolicach pierwszego kwartału tego roku. Mogłoby wydawać się, że całość idzie w dobrym kierunku, pomimo wszystkiego, co ostatnio się wydarzyło zarówno wokół gry jak i dewelopera.
       
       
      Odkąd gra pojawiła się 10 grudnia 2020 roku, CD Projekt Red wydał kilka poprawek. W tym samym czasie z grę usunięto ze sklepu PlayStation Store (Microsoft w tym przypadku dodał stosowne ostrzeżenie), a polska firma może stanąć w obliczu wielu pozwów zbiorowych, przed którymi, jak twierdzi, będzie się energicznie bronić.
       
      Gra zaliczyła największą wpadkę na konsolach poprzedniej generacji, czyli Xbox One S/X oraz PS4, gdzie jakość oraz grafika pozostawiała wiele do życzenia. Inaczej sprawa miała się wersji  na PC, lecz spora masa błędów, idiotyczne zachowanie NPC, niski poziom AI przeciwników, problemy z fizyką oraz problemami z ukończeniem misji sprawiły, że wielu graczy postanowiło zwrócić swoją kopię gry.
       
      Co myślisz o DLC dla CP2077, które pojawi się tak szybko po okresie premiery i biorąc pod uwagę stan gry na niektórych platformach? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

      0 komentarzy
      233 wyświetleń
    6. Cyberpunk 2077 wciąż na dobrej drodze do listopadowej premiery, mówi CD Projekt

      Ten rok był pełen opóźnień w grze. Największy z nich miał miejsce w zeszłym miesiącu, kiedy 343 Industries i Microsoft ogłosiły, że Halo Infinite zostało przesunięte na następny rok. Nie jest też dokładnie sam - z różnymi innymi oczekiwanymi wydaniami, takimi jak Psychonauts 2 i LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, robią to samo.
       
      A co z Cyberpunk 2077 - czy pojawi się w listopadzie? Przeszedł już dwa opóźnienia, więc czy może być więcej? Zdaniem prezesa CD Projekt, Adama Kicińskiego, nie ma co się martwić. Podczas rozmowy z inwestorem na początku tego tygodnia zapewnił wszystkich, że gra zostanie uruchomiona na czas. Zespół już rozpoczął przygotowania do końcowej certyfikacji:
       
       
       
      Pamiętaj, że ta premiera jest przeznaczona tylko dla konsol aktualnej generacji. Wersje nowej generacji Cyberpunk 2077 pojawią się w pewnym momencie przyszłego roku. W tym samym wezwaniu inwestorów CD Projekt powtórzył również, że nie będzie zwiększał cen gier nowej generacji.
      Jeśli posiadasz już Cyberpunk 2077 na Xbox One, to i tak nie będziesz musiał się tym martwić, ponieważ gra będzie korzystała z funkcji Smart Delivery na Xbox Series X.
       
      Czy nie możesz się doczekać, aż w listopadzie zdobędziesz Cyberpunk 2077? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      591 wyświetleń
    7. Cyberpunk 2077 Patch 1.2 już dostępny do pobrania na konsolach i PC - to potwór o pojemności 44 GB!

      Nie musimy wam mówić, że Cyberpunk 2077 wystartował w całkiem niezłym stanie, ale tak, tak się stało. Długo oczekiwana gra RPG science fiction CD Projekt RED po przybyciu była ubolewa z powodu wielu usterek, błędów i słabej wydajności - szczególnie na PlayStation 4 oraz Xbox One. Od premiery w listopadzie deweloper ciężko pracował, aby poprawić wrażenia, z obiecaną łatką 1.2, która będzie pierwszą dużą aktualizacją. Wygląda na to, że warto będzie czekać.
       
      Po pewnym czasie wygląda na to, że patch 1.2 właśnie doczekał się swoje premiery. Studio opublikowało informacje o aktualizacji, która pojawiła się na wszystkich platformach. Możesz poświęcić trochę czasu na przeczytanie wszystkich zmian, ponieważ lista jest naprawdę ogromna.
      Nie możemy tutaj przejść absolutnie wszystkiego, ponieważ jest zbyt wiele do zapamiętania, ale istnieją dziesiątki ulepszeń i poprawek, które dotyczą w zasadzie każdego aspektu gry. Ta poprawka dotyczy błędów związanych z rozgrywką, otwartym światem, prezentacją, filmami, interfejsem użytkownika i nie tylko. Zawiera również ulepszenia wydajności, które powodują znaczną różnicę, szczególnie na „konsolach ostatniej generacji i maszynach o niższej wydajności”. Aktualizacja zawiera również wiele poprawek specyficznych dla PS4 oraz Xbox One, takich jak brak możliwości upuszczania przedmiotów z plecaka, problemy z renderowaniem mgły, usterki zwłok i wiele więcej.
       
      Możesz sprawdzić pełną listę poprawek w patchu v1.2, klikając link. Jeśli naprawdę wprowadzi wszystkie te ulepszenia bez dodawania niczego do listy zbyt pochopnie, to Cyberpunk 2077 może wydawać się inną grą, na którą tak wszyscy czekaliśmy. Czas powrócić do Night City i sprawdzić łątkę n awłasnej skórze.
       
       
      Jak wam podoba się lista zmian wprowadzonych w poprawce aktualizacji v1.2 dla Cyberpunk 2077? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      136 wyświetleń
    8. Cyberpunk 2077 już od dwóch miesięcy jest nie dostępny w PS Store co na to Sony?

      W tym tygodniu minie drugi miesiąc, w którym Cyberpunk 2077 nie był dostępny w PlayStation Store, po bezprecedensowej decyzji Sony o usunięciu tego wydania z jego cyfrowej witryny sklepowej. Gra została pierwotnie wycofana 18 grudnia, około tydzień po tym, jak często opóźniany tytuł RPG został wydany na PlayStation 4.
       
      Pod koniec zeszłego miesiąca deweloper CD Projekt RED wydał dużą aktualizację, ale testy wykazały, że gra nadal jest podatna na ciężkie awarie. Problem jaki pojawiał się wcześniej nadal występuje w grze pomimo zainstalowania łatki, mowa o błędach, przez które nie można zakończyć kampanii, poprzez uszkodzenie pliku zapisu stanu gry. Gracze napotkali różne inne problemy po zainstalowaniu łatki, chociaż jeden z kluczową postacią o imieniu Takemura został już naprawiony.
       
      Oficjalnie polskie studio twierdzi, że wciąż „współpracuje z Sony”, aby przywrócić grę do PS Store, ale wydaje się, że ma przed sobą długą drogę. Wydanie nadal działa słabo na standardowym sprzęcie PS4, a liczba błędów i awarii jest bezprecedensowa jak na tę skalę. Biorąc pod uwagę, że japoński gigant musiał całkowicie dostosować swoją politykę zwrotów, aby to uwzględnić, po prostu nie widzimy, aby w tym momencie akceptował coś mniej, niż prawie bezbłędną wersję.
       
      Trudno sobie wyobrazić, że jedna z najpopularniejszych gier od dziesięcioleci skończyła w ten sposób i nie jesteśmy pewni, czy uwierzylibyśmy, gdybyśmy sami nie przekonali się na własnej skórze - my gracze.
       
       Czy spodziewasz się, że Cyberpunk 2077 powróci do PS Store w najbliższej przyszłości? Dajcie znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      238 wyświetleń
    9. Cyberpunk 2077 Hotfix 1.21 ma na celu naprawienie innej pokaźnej listy problemów

      Po ogromnej aktualizacji pod koniec ubiegłego miesiąca, CD Projekt Red wydał kolejną poprawkę do Cyberpunk 2077 na konsolach Xbox, która ponownie stara się naprawić szereg problemów i poprawek stabilności.
      Poprawka 1.21 koncentruje się na ogólnej stabilności gry, a jednocześnie dotyczy różnych bloków progresji, które uniemożliwiały graczom poruszanie się do przodu. To kolejna długa lista poprawek, więc weź filiżankę herbaty i pasek.
       
      Zadania i otwarty świat
      Naprawiono błąd w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…, który uniemożliwiał obniżenie temperatury ciała 8ug8ear. Naprawiono błąd, przez który brak możliwości podniesienia drzazgi „Przyślij jednostkę” w Podejrzeniu cyberpsychozy: Tanio i źle mógł blokować postęp. Przeczytanie drzazgi jest teraz zadaniem opcjonalnym. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Takemura mógł utknąć w dokach Japantown, jeśli gracz zdecydował się ruszyć do Wakako i opuścił obszar zbyt wcześnie. Naprawiono błąd, przez który wskazówki w Podejrzeniu cyberpsychozy: Krwawy rytuał nie były zaliczane, jeśli gracz zeskanował je przed rozmową z rannym NPC-em. Zadanie Automat w opresji powinno się teraz uruchamiać prawidłowo po podejściu do Brendana. Naprawiono błąd w zadaniu Przerwane milczenie, przez który po połączeniu z punktem dostępu ekran stawał się czarny i blokował postęp. Naprawiono błąd, przez którynie można było ukończyć Zgłoszenia przestępstwa: Pośród ścieków, jeśli gracz otworzył pojemnik przed zeskanowaniem śladu krwi. Naprawiono błąd, przez który Maelstromowiec pojawiał się w obszarze nieosiągalnym dla gracza, co blokowało postęp w zadaniach Święci i samuraje / Sacrum i profanum. Naprawiono błąd, który blokował postęp w jednej z napaści w Japantown. Rozwiązano problem, przez który gra zawieszała się podczas Kontraktu: Przysięga Hipokratesa, jeśli gracz wyskoczył przez okno po wybiciu go. Naprawiono różne błędy związane z wrogami przechodzącymi przez przedmioty i unoszącymi się w powietrzu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności. Naprawiono błąd w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności, przez który postęp mógł zostać zablokowany kiedy przeciwnicy utknęli w hangarze. Holocalle od Mitcha nie powinny się już blokować i samoczynnie powtarzać w przypadku przerwania. Poprawiono pojawianie się Johnny’ego w różnych zadaniach. Samochód Dennisa powinien teraz pojawiać się prawidłowo w zadaniu Numer jeden! Gracze mogą teraz wsiąść do samochodu Dennisa z prawej strony w zadaniu Numer jeden! Okna w szopie nie powinny już pękać po otwarciu pojemnika w zadaniu Numer jeden! Zadanie Numer jeden! zakończy się teraz niepowodzeniem, jeśli gracz zostawi Haruyoshiego, zamiast zanieść go w bezpieczne miejsce po otwarciu pojemnika. Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wyjściu z vana Takemury w zadaniu Stary znajomy. Gracz nie może już zadzwonić do Takemury w trakcie spotkania z Odą w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się Ody na moście pomiędzy Watson a Westbrook przed udaniem się do kryjówki Takemury w zadaniu Mieszkanie nr 303. Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Oda uderzał w samochód gracza, jeśli był on zaparkowany na jego drodze. Naprawiono błąd, przez który zadanie Palący interes / Satysfakcja gwarantowana zawieszało się na celu „Poczekaj na telefon od wrzeszczącego mężczyzny”, gdy graczowi nie udało się ukończyć zadania. Naprawiono błąd, przez który drzwi do ripperdoca Cassiousa Rydera nie otwierały się i uniemożliwiały graczowi ukończenie kontraktu. Saul nie będzie już podążał za graczem po całym świecie gry po uwolnieniu go i opuszczeniu obszaru zadania Kto sieje wiatr. Naprawiono błąd, przez który burza piaskowa mogła pojawić się w mieście, jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży w trakcie zadania Czerwony wieszcz lub Kto sieje wiatr. Zadanie Kto sieje wiatr zakończy się niepowodzeniem, jeśli gracz opuści obóz Wraithów przed uratowaniem Saula. Kontrakt: Odprawa powinien się teraz prawidłowo uruchomić po wejściu w obszar zadania.  
      Rozgrywka
      Naprawiono błąd, przez który po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku oficerowie NCPD pojawiali się za plecami gracza. Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wychodzenie z wody po drabinach.  
      Efekty wizualne
      Naprawiono różne błędy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.  
      Interfejs
      Przywrócono ikonę nad NPC-ami z nałożonym hackiem Odwróć uwagę przeciwników. Interfejs skanowania jest teraz mniej zaśmiecony. Naprawiono błąd, przez który japoński/chiński tekst znikał, jeśli gracz zmienił język interfejsu z angielskiego na jeden z tych języków  
      Stabilność i wydajność
      Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii).  
      Konsole
      Gracze mogą teraz wybierać naklejki w trybie fotograficznym za pomocą przycisku kółka w japońskiej wersji gry na PlayStation 4.  
      Stadia
      Naprawiono błędy graficzne występujące na moście w Mikoshi w zadaniach Kwarantanna i Dezintegracja.  
       
      Jest to kolejna istotna łatka do Cyberpunk 2077, która opiera się na tej głównej, która została wprowadzona w marcowej aktualizacji. Jeśli chcesz zobaczyć, co wprowadziła ostatnia łatka (v1.20) wydana przed tą aktualizcją, możesz sprawdzić w naszym poprzednim wpisie na portalu XboxArcade. Baw się dobrze wracając z powrotem do świata Night City!
       
      Czy ta łatka naprawi ci jakieś problemy z Cyberpunkiem 2077? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      178 wyświetleń
    10. Crysis Remastered z przesuniętą datą premiery za sprawą Microsoftu...

      Mała wpadka ze strony Microsoftu, który ujawnił na swoich kartach w sklepie nowa pozycję, którą jest Crysis Remastered. Produkcja planowana była na 23 lipca co wnioskował zamieszczony trailer z gry. Niestety tak się nie stanie, a to za sprawą nie błędu ze strony Microsoftu, lecz podzielonych opinii internautów, ale o tym napiszę w dalszej części news'a.
       
       
      W sklepie Microsoft pojawił się zwiastun zapowiadający grę Crysis Remastered, który rzekomo w odświeżonej wersji na Xbox One X miał działać w 4K, co aktualnie nie jest żadna nowością. Deweloper przygotował również kilka fotek i zwiastun z gry (patrz poniżej), który szybko usunięto z oficjalnych sklepów. Na taką zmianę decyzji miały wpływ opinie użytkowników, w których pomiędzy pozytywnymi znalazło się też sporo negatywnych wypowiedzi. 
       
       
      Deweloper zamieścił na swoim Tweeterze informację z oficjalnym stanowiskiem w tej sprawie - w której zaznacza, że potrzebuje więcej czasu na dopracowanie gry, ponieważ chcą dostarczyć miłośnikom serii grę wysokiej jakości. Zapewniają też, że widzieli reakcje internautów przedwcześnie ujawnione materiały - zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
       
       
       
      Oczywiście w oświadczeniu nie ma wzmianki o krytyce związanej z grafiką, przez którą wielu internautów stwierdziło, że skok jakościowy jest zbyt niski, aby odświeżona gra zasługiwała na pełne miano remastera, ale ten powód nie jest wykluczony.
       
       
      Oryginalny Crysis zadebiutował w 2007 roku na PC, prezentując niespotykaną w tamtych czasach oprawę, wymagając jednak mocnego sprzętu. Wersja Remastered wzbogaci grę między innymi o odświeżone tekstury i technikę ray tracingu przygotowaną przez Crytek. Produkcja zadebiutuje na PC, PS4, Xbox One i Switch.
       
      Tak więc na odpowiedź w pytaniu "Czy pójdzie na tym Crysis..." musimy jeszcze poczekać.

      0 komentarzy
      824 wyświetleń
    11. Crysis Remastered Trilogy pojawi się na konsolach oraz PC już w październiku

      Przygotuj się, ponieważ Crytek ogłosił, że niecierpliwie oczekiwana gra Crysis Remastered Trilogy pojawi się na Xbox One, Xbox Series X|S, PS4/PS5 oraz PC już 15 października.
       
       
      W pakiecie znajdują się Crysis, Crysis 2 i Crysis 3, wszystkie trzy tytuły będą miały w pełni zremasterowane kampanie (bez trybu wieloosobowego), a jednocześnie zostaną zoptymalizowane i ulepszone dla konsol nowej generacji. Dzięki dynamicznej rozdzielczości posiadacze Xbox Series X|S oraz PS5 mogą spodziewać się grania w każdy tytuł z prędkością 60 klatek na sekundę, a także doświadczania różnych ulepszeń oświetlenia, postaci i środowiska za pomocą tekstur o wysokiej rozdzielczości.
       
      Oryginalny Crysis został zremasterowany w zeszłym  roku, ale był nękany mnóstwem problemów po premierze.  Crytek szybko zabrał się za stosowne poprawki i już  kilka miesięcy później gra była w lepszym stanie, jednak fani zostali ze złym smakiem w ustach. Później otrzymał podbicie w zaktualizowanej oprawie wizualnej dla konsol nowej generacji, a teraz nadeszło kolejne podejście z wypuszczeniem trylogii, miejmy nadzieję, dającej serii nowe życie.
       
      Crysis Remastered Edition ma być dostępny zarówno cyfrowo, jak i w fizycznej kopii, a ta ostatnia będzie również dostępna w pakiecie z dodatkową kartą graficzną (gra dla PC). Jeśli nigdy nie zanurzyłeś się w trylogii, to teraz jest najlepszy czas, aby nadrobić straty.
       
      Czy będziecie sprawdzać Crysis Remastered Trilogy na swoim sprzęcie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      119 wyświetleń
    12. Crash Badicoot 4: It's About Time - znamy datę premiery.

      Crash Badicoot 4: It's About Time oficjalnie zapowiedziana przez dewelopera Toys for Bob. Gra ma pojawić się jesienią tego roku. Póki co nie znamy dokładnych szczegółów dotyczących samej gry, choć te poznamy już nie długo ponieważ 22 czerwca w trakcie wydarzenia Summer Game Fest.
       
       
       
       
      Gra ma pojawić się na konsole Xbox One oraz Playstation 4 już 9 października.

      0 komentarzy
      516 wyświetleń
    13. CDPR wypuszcza łatkę 1.1 dla Cyberpunk 2077, oto co wprowadza nowa poprawka

      Gotowy na kolejną aktualizację Cyberpunk 2077? Tym razem jest to aktualizacja w wersji 1.1, która niestety nie jest najbardziej rozbudowaną aktualizacją, ale służy raczej do „przygotowania podwalin pod nadchodzące łatki” z poprawkami stabilności.
      Niemniej jednak jest już dostępna i wymaga pobrania kolejnych 16 GB.
       
       
      Aktualizacja 1.1 dla Cyberpunka 2077 jest już dostępna na PC, konsolach i Stadii!
       
      Skupiliśmy się w niej na różnych poprawkach stabilności gry, które znajdziecie na liście zmian poniżej. Będziemy kontynuować prace nad stabilnością w aktualizacji 1.2 oraz kolejnych łatkach. Jednocześnie będziemy dalej naprawiać błędy na które natrafiacie oraz słuchać Waszych opinii jak poprawić ogólne wrażenia z gry.
       
      Stabilność
      Liczne poprawki stabilności, w tym: Ulepszenie wykorzystania pamięci w różnych systemach wewnątrz gry: postaci, interakcji, nawigacji, filmów odtwarzanych w grze (telewizja, wiadomości, itp.), roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego, obrażeń środowiskowych, związnych z kartą graficzną i innych. Poprawki dotyczące zawieszania się gry (związane m.in. z ładowaniem zapisów gry, uruchamiania/zamykania gry oraz punktu bez odwrotu).  
      Zadania/Otwarty świat
      Naprawiono błąd, który powodował, że telefony od Delamaina urywały się niespodziewanie i wyglądało, jakby nie można było ich odebrać, w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali telefonu od Delamaina, kiedy zbliżali się do właściwych pojazdów w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w punkcie „Odbierz telefon od Mr. Handsa” w zadaniu Witaj w Pacifice. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy mogła teleportować się pod ziemię w zadaniu W topieli. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z mistrzem zen w zadaniu Dotyk żywiołów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Takemura nie dzwonił w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jackie znikał w zadaniu Bilet wstępu. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał opuszczenie samochodu w zadaniu Szybka i wściekła: Wielki Wyścig. Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli przestać otrzymywać telefony i wiadomości, jeśli zbytnio się oddalili od obszaru zadania Kto nie jest z nami. Naprawiono błąd, gdzie otworzenie paczki nie aktualizowało zadania Przesyłka polecona. Naprawiono wstecznie pliki zapisów dotknięte rzadkim błędem, gdzie rozmowa z Judy w zadaniu Dom lalek była niemożliwa ze względu na niewidzialną ścianę. Badamy przyczynę takiego stanu rzeczy. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w kontrakcie Czwarta bezwładza. Zadanie to zostanie zaliczone automatyczne u wszystkich graczy, którzy wcześniej nie mogli odebrać nagrody i zostanie im ona przyznana. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Delamain milknął podczas zadania Readmisja, jeśli gracz z początku odmówił mu pomocy.  
      Interfejs
      Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie podpowiedzi dotyczącej wyjścia z braindansu. Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.  
      Efekty wizualne
      Naprawiono błąd, który umożliwiał wyświetlanie trajektorii granatu w trybie foto. Naprawiono barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe. Samochody pojawiają się teraz prawidłowo w zadaniu Zgłoszenie przestępstwa: Witamy w Night City.  
      Osiągnięcia
      Naprawiono błąd, przez który ukończenie jednego z rozbojów w toku w Santo Domingo nie liczyło się czasem do osiągnięcia Miasto, masa, maszyna, uniemożliwiając zdobycie go.  
      Inne
      Naprawiono błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry (związane z modyfikatorem oznaczającym, że przedmiot został wytworzony) i przycięto zbyt duże rozmiary już istniejących plików zapisu (uwaga: na PC nie naprawi to plików zapisu uszkodzonych przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06). Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra mogła przestać rejestrować dane wejściowe sterowania po otworzeniu koła broni i wykonaniu akcji. Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować plik zapisu z końca gry.  
      PlayStation
      Optymalizacja tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5. Liczne poprawki błędów na PlayStation 4.  
      Xbox
      Poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S.  
      PC
      Możliwe jest teraz zdobywanie osiągnięć w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline należy włączyć przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa retroaktywnie. Zaadresowano problem z zawieszaniem się gry przy uruchamianiu, który miał związek z ładowaniem pamięci podręcznej w kartach graficznych NVIDIA.  
      Stadia
      Odgłosy koncertu będą już słyszalne w zadaniu Never Fade Away. Naprawiono błędne tekstury kilku rodzajów broni do walki wręcz. Poprawiono domyślne ustawienia martwej strefy, by sterowanie było bardziej responsywne. Uwaga: ta zmiana nie wpłynie na ustawienia, jeśli nie są ustawione na domyślne.  
      Jakieś przemyślenia na temat tej łatki do Cyberpunk 2077? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      197 wyświetleń
    14. CDPR wydaje poprawkę 1.11 dla Cyberpunk 2077 - sprawdź co uległo zmianie

      Znowu zaczynamy! CD Projekt Red właśnie wydał najnowszą aktualizację Cyberpunk 2077 w postaci poprawki 1.11 (28.01.2021), która służy do rozwiązania dwóch problemów, które pojawiły się po wydaniu łatki 1.1 w zeszłym tygodniu.
      Poniżej możecie przeczytać oficjalnie oświadczenie dewelopera o tym, czego można się spodziewać po poprawce:
       
       
      Hotfix 1.11 jest już dostępny na PC, konsolach i Stadii!
       
      Poświęcony jest dwóm problemom, które pojawiły się po aktualizacji 1.1:
      Przywrócono mechanikę losowania przedmiotów do poprzedniego stanu Nadal badamy wykorzystywanie przeładowywania zapisów gry w celu wylosowania mocniejszych przedmiotów.
      Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy Niektórzy gracze doświadczali go podczas rozmowy telefonicznej z Takemurą, jeśli używali zapisu gry z wersji 1.06 z zadaniem na etapie “Poczekaj na telefon od Takemury”. Po wczytaniu takiego zapisu na wersji 1.1, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, a interakcje z innymi postaciami były zablokowane.
       
       
       
      Podobnie jak w przypadku większości dotychczasowych aktualizacji, wydaje się, że jest to kolejne dość duże pobranie - widzieliśmy raporty o 13,1 GB na Xbox One - ale przynajmniej ten nieznośny błąd z telefonem od Takemury będzie teraz (miejmy nadzieję) przeszłością!
       
       
      Czy pobrałeś już poprawkę? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na temat poniższych łatek.

      0 komentarzy
      282 wyświetleń
    15. Capcom - Resident Evil Village pojawi się tylko na nowej generacji konsol

      Jak wynika z dotychczasowych zapowiedzi Capcom potwierdza, że najnowsza część serii Resident Evil pojawi się wyłącznie na konsolach PS5 i Xbox Series X pomijając aktualną generację. Powodem takiej decyzji jest tworzenie gry od podstaw na ulepszonym silniku RE Engine (na nim powstał już takie gry Resident Evil VII, Resident Evil 2/3 oraz Devil May Cry 5), który zapewni nie tylko realistyczną grafikę z użyciem Ray Tracingu, ale również nową jakość dźwięku oraz brak ekranów wczytywania.
       
       
      Głównym bohaterem w najnowszej odsłonie ma być Ethan Winters, którym pokierujemy w widoku z perspektywy pierwszej osoby.
       
      Capcom nie ujawnił jeszcze daty premiery Resident Evil Village, natomiast spodziewać się możemy najwcześniej w pierwszym kwartale 2021 roku.
       
      Na koniec krótki materiał wideo przedstawiający grę.
       
       

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    16. Były szef Sony uważa, że powinniśmy wrócić do gier 15 godzinnych

      Na konferencji Gamelab Live były szef Sony Worldwide Studios - Shawn Layden zwrócił uwagę, że w aktualnej generacji budżet gry klasy AAA to od 80 do 150 milionów dolarów - nie licząc przy tym kosztów związanych z marketingiem danej gry.
       
      Problem pojawia się zwłaszcza w ofercie produktu klientowi, któremu zasadniczo ciężko jest podnieść cenę detaliczną, która od dawna stoi na poziomie 60 dolarów. Gry wymagających takich nakładów to zazwyczaj popularne już tytuły, które dają gwarancję zwrotu poniesionych kosztów.
       
      Niestety jak twierdzi Layden popularna teoria głosi, że przy nowej generacji, koszty produkcji mogą zwiększyć się aż dwukrotnie. Taka postać rzeczy może wykluczyć z rynku mniejsze firmy deweloperskie, które nie mogą pozwolić sobie na stanowcze podniesienie już ustabilizowanej detalicznej ceny rynkowej.
       
      Remedium na ten problem może być skrócenie gier:
       
       
      Oczywiście jeśli samo skrócenie gier pomogłoby ograniczyć koszty produkcji oraz stworzyć jedną zwartą historię, a dodatkowo pozwolić graczowi na granie w większą ilość gier jest jedną stroną medalu. W aktualnych czasach przy 4K, HDR oraz innych technologiach, które będą pojawiać się przy nowej generacji zmniejszenie budżetu na produkcję gry AAA może być mało możliwe - tak twierdzi były szef Worldwide Studios.
       
       
      A wy co powiedzielibyście na gry n 12-15 godzinowe gry? Jeśli tu nie chodzi o rozbudowane RPG lub GTA, w którym misji nigdy za mało, to w zupełności nie przeszkadzałby mi ten fakt.

      0 komentarzy
      375 wyświetleń
    17. Bus Simulator 21 dostarczy we wrześniu ponad 30 licencjonowanych autobusów do zajezdni

      Jeśli brakowało wam wykorzystania konsoli Xbox do prowadzenia wirtualnego autobusu to ta wiadomość powinnam ucieszyć was wszystkich, Z przyjemnością możemy poinformować. że Bus Simulator 21 posiada oficjalną datę premiery, a ta przypada 7 września na Xbox One.
       
      W grze podobno pojawi się ponad 30 oficjalnie licencjonowanych autobusów światowych marek, w tym dwa zupełnie nowe, po raz pierwszy w historii serii, oficjalnie licencjonowane autobusy Mercedes-Benz eCitaro.
      Ponadto Bus Simulator 21 pozwoli fanom zarządzać własną lokalną firmą transportową w trybie dla jednego gracza lub ze znajomymi w trybie kooperacji dla wielu graczy, a w trakcie gry będziesz mieć do zbadania dwa obszary - europejskie miasto „Seaside Valley” oraz nową scenerię inspirowaną Zatoką San Francisco o nazwie „Angel Shores”.
       
      Kilka słów od twórców gry... :
       
      Na koniec mała galeria z gry:

       
      Czy zakupisz bilet miesięczny dla Bus Simulator 21 na Xbox One jeszcze w tym roku? Dajcie nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      338 wyświetleń
    18. BUG FIX: Problemy techniczne z portalem XboxArcade - wracamy do gry!

      Na wstępie chcieliśmy życzyć wszystkim odwiedzającym naszą stronę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Chwilowy przestój, który mogliście zauważyć już od zeszłego roku był spowodowany usterką, która przyczyniła się do problemów związanych z dostarczeniem wam kolejnych informacji w postaci newsów na portalu. Początkowo cały proceder był niezauważalny, dopiero w momencie kiedy nasze wiadomości nie pojawiały się na stronie podjęliśmy odpowiednie działania w tym kierunku, zachowując stabilność oraz całą treść do tej pory przez nas utworzoną.
       
       
      Dojście do usterki nie było łatwe, ale po długiej walce udało się dotrzeć do przyczyny problemu i w efekcie go wyeliminować.
       
       
      Newsy będą pojawiać się regularnie tak jak to miało miejsce wcześniej, postaramy się nadrobić zaległe informacje na temat konsol nowej generacji oraz topowych tytułów, o których aktualnie jest głośno (Cyberpunk 2077 czy zapowiedziach GTA 6).
       
       
      Wracamy do gry! A wy oczekujcie nowych informacji na portalu XboxArcade - Pozdrawiamy Ekipa serwisu XboxArcade.pl

      0 komentarzy
      158 wyświetleń
    19. BloodRayne Betrayal: Fresh Bites zatapia zęby na PS5 oraz PS4

      BloodRayne Betrayal, kultowa platformówka Playstation 3 z WayForward, otrzymuje remaster PS5 i PS4 w postaci Fresh Bites. Nie ma daty ponownego wydania w tej chwili, chociaż będzie on dostępny cyfrowo i fizycznie, a Limited Run Games po raz kolejny wypełnia obowiązki tego ostatniego.
       
      Należy się spodziewać zaktualizowanych wizualizacji graficznych i ponownie nagranych dialogów, z Laurą Bailey i Troy Baker, którzy powtórzą swoje role odpowiednio jako tytularny Rayne i Kagan. Trudność oryginału zostanie również zbalansowana - było to niesławnie trudne - więc chociaż nadal będziesz mógł sprawdzić swoich sił jeśli planujesz zakupić grę, choć będzie kilka łatwiejszych opcji dla pozostałych graczy.
       
      Obejrzyj zwiastun powyżej i daj nam znać czy planujesz zakup remake BloodRayne Betrayal na PS5, PS4 w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      95 wyświetleń
    20. Bloober Team pracuje nad dwoma projektami, podobno "jeszcze większymi", niż The Medium

      Być może zauważyliście w ciągu ostatniego tygodnia, że nazwy kodowe kilku tytułów Bloober Team pojawiły się za pośrednictwem strony internetowej z funduszami UE - H20, Black i Dum Spiro. Deweloper ma teraz przyjść do ujawnienia H20 którym w rzeczywistości jest Layers of Fear 2, Dum Spiro oraz oryginalny pomysł, pod nazwą kodową Black zostały odłożone. Mimo to, te dwa duże projekty nadal wiszą na kartach studia i mówi się, że są we wczesnej fazie prac.
       
      W oświadczeniu dla IGN, dyrektor marketingu Bloober Team Tomasz Gawlikowski (brzmi znajomo, heh...?) wyjaśnił nieco więcej na temat każdego z tytułów i potwierdzając, że "Black" jest obecnie w fazie rozwoju jako inny projekt.
       
      Pierwotna koncepcja Blacka była uważana za "pierwszoosobowy projekt osadzony w średniowiecznej Europie nękanej atakami obcych", ale oczywiście teraz została ona "zapuszkowana". Bloober Team twierdzi, że ma dwa aktywne projekty w pracach, a obecnie tylko z jednym w produkcji, podczas gdy drugi mówi się, że w fazie przedprodukcyjnej. Oba tytuły mają być zdecydowanie większe od znanego tytułu dewelopera - The Medium.
       
      Oczywiście jedną z największych plotek wokół Bloober Team w tej chwili jest to, że pracuje nad wejściem Silent Hill, po tym jak studio potwierdziło współpracę z Konami. Chociaż Gawlikowski wydaje się zamykać ideę poprzednich kryptonimów łączących się z tym, nie zaprzeczył wprost, że tytuł Silent Hill jest w pracach.
       
      Jak podaje IGN, Gawlikowski "nie wdał się w żadne szczegóły dotyczące tego, czy studio pracuje nad grą Silent Hill, ani co wiąże się z jego współpracą z Konami", więc będziemy musieli poczekać trochę dłużej, zanim ujawnią się kolejne szczegóły.
       
      Jak myślisz, nad czym pracuje Bloober Team? Napisz do nas komentarz i daj nam znać.

      0 komentarzy
      118 wyświetleń
    21. Blizzard łączy się z Vicarious Visions - Firma stojąca za remake'ami Tony Hawk i Crash Bandicoot

      Vicarious Visions już nie istnieje. Na dzień dzisiejszy ta 31-letnia firma została w pełni podporządkowana Blizzardowi i odtąd będzie „w pełni oddana istniejącym grom i inicjatywom Blizzarda”.
      W wywiadzie przedstawiciel Vicarious Visions powiedział:
      Szefowa studia, Jen Oneal, została awansowana na wiceprezesa wykonawczego ds. Rozwoju Blizzarda, a Simon Ebejer - który wcześniej był dyrektorem operacyjnym Vicarious Visions - zastąpił ją na tym stanowisku.
       
      Vicarious Visions zostało wcześniej przejęte przez Activision w 2005 roku, kilka lat przed połączeniem Activision z Blizzardem w 2008 roku. Pracowali nad wieloma portami gier, w tym gry z serii Guitar Hero, Skylanders, Tony Hawk's Underground 1 2 oraz gry Shrek.
      Ich ostatnim projektem był Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2, wydany na PC, PS5, PS4, Xbox Series S | X oraz Xbox One w 2020 roku. Wcześniej pracowali jako zespół wsparcia dla Bungie nad Destiny 2 i stworzyli niezwykle udany Crash Bandicoot: N Sane Trilogy.
       
       
      Cieszysz się, że Vicarious Visions zostali przejęci Activision Blizzard? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      1 komentarz
      159 wyświetleń
    22. Biomutant - najnowszy zwiastun przedstawia więcej elementów świata gry

      Biomutant może być w tym roku nieoczekiwanym hitem. Do premiery pozostało już tylko kilka tygodni, a THQ Nordic przyspiesza marketing gry. Najnowszy zwiastun skupia się na świecie gry i szczerze mówiąc, jest wspaniały.
      Do tej pory wiele materiałów filmowych dotyczących Biomutant skupiało się na skomplikowanych i wręcz szalonych walkach, w których weźmiesz udział. Ale ten najnowszy wygląd spowalnia wszystko, pozwala nam podziwiać widoki i pokazuje nam wspaniałe krajobrazy i piękne widoki
      Konto gry na Twitterze ujawniło również, że cały ten materiał został nagrany w całości w grze. Obejmuje to muzykę, efekty dźwiękowe i rozgrywkę. W świecie przeróbek i sequeli naprawdę nie możemy się doczekać tego tytułu.
       

      A na to nie musimy długo czekać, ponieważ gra zadebiutuje już 25 maja, ale posiadacze Xbox Series X i Xbox Series S będą musieli trochę poczekać na ewentualne ulepszenia. Chociaż nie ma oficjalnej zapowiedzi, zespół zasugerował już kiedyś, że niektóre ulepszenia mogą być dostępne w przyszłości. Biorąc pod uwagę, jak cudownie wygląda świat gry, to możemy sobie tylko wyobrazić, co jeszcze mógłby zrobić z grafiką sprzęt nowej generacji.
       
      Nie możesz się doczekać gry w Biomutant w przyszłym miesiącu? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    23. Bethesda Game Studios szuka nowych osób do pracy przy „niezapowiedzianym tytule”

      Bethesda Game Studios jest obecnie zajęta pracą nad nadchodzącym Starfield i The Elder Scrolls VI - nie wspominając o stałym wsparciu dla Fallouta 76 - ale wygląda na to, że zespół pracuje również nad czymś zupełnie nowym.
      Potwierdzać oferta pracy od dewelopera poszukuje wykwalifikowanego inżyniera ds. Serwerów, który „pomógłby w tworzeniu i ulepszaniu systemów dla niezapowiedzianego tytułu”, a także wspomina, że BGS ma „spuściznę w tworzeniu gier AAA”.
       
      Zanim zaczną się spekulacje, należy zauważyć, że praca podobno znajduje się w Austin w Teksasie - siedzibie zespołu, który pracował nad Falloutem 76 (a nie Starfieldem czy The Elder Scrolls VI), a także pomagał w wieloosobowym wsparciu DOOM-a w 2016 roku, tak więc ta konkretna praca może być bardzo dobrze związana z grą wieloosobową.
      Podobne oferty pracy podobno pojawiły się w listopadzie 2020 roku zarówno w Austin, jak i Montrealu, chociaż nie wiadomo, czy są one związane z tym samym projektem. Ostatecznie może minąć sporo czasu, zanim się dowiemy.
       
      Jak myślisz, jaki może być ten niezapowiedziany tytuł Bethesdy? Opisz nam swoje przemyślenia w komentarzach.

      0 komentarzy
      253 wyświetleń
    24. Battlefiled 6 z opcją online dla 128 graczy z dowolnej platformy

      Nadchodzący Battlefield 6 będzie łączyć graczy z różnych platform, ponieważ tryb wieloosobowy przeznaczony w najnowszej odsłonie jest dla 128 graczy - tak twierdzi informator.
       
      Jak donosi VGC, informacje dotyczące nowego tytułu pochodzą od rzekomego przecieku Toma Hendersona, który wcześniej zasugerował szczegóły dotyczące nadchodzącej gry. Jego film na YouTube mówi, że gra powróci do nowoczesnego środowiska inspirowanego Battlefield 3, twierdzi również, że będzie skierowana głównie na mecze wieloosobowe dla 128 graczy jednocześnie.
       
       
      Dodatkowo Henderson dodaje, że gra będzie dostępna również na Xbox One, choć z pewnymi ograniczeniami, a nad jej wersją pracuje oddzielna część zespołu, więc fani nie powinni się martwić o spowolnienie prac przy grze na konsole następnej generacji.
      EA potwierdziło istnienie nowego Battlefield, lecz aktualnie nie jest znana dokładna data premiery choć ta planowana jest wstępnie na ten rok.
       
      Czy wieści o Battlefield wzbudzają Twoje podekscytowanie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      187 wyświetleń
    25. Battlefield 2042 zalicza opóźnienia, premiera w listopadzie

      Po różnych plotkach, które pojawiły się wcześniej w internecie, EA potwierdziło dziś wieczorem, że Battlefield 2042 rzeczywiście ma niewielkie opóźnienie, przesuwając się z 22 października na 19 listopada.
       
      W wiadomości na Twitterze zespół wyjaśnił, że "globalna pandemia stworzyła nieprzewidziane wyzwania" i dlatego uważają, że "ważne jest, aby poświęcić dodatkowy czas na realizację wizji Battlefield 2042".
       
       
      Jak wspomniano również w powyższej wiadomości, aktualizacje planowanej otwartej bety gry rzekomo pojawią się jeszcze w tym miesiącu, ale w momencie pisania tego tekstu nie udostępniono żadnych dalszych szczegółów.
       
      Opóźnienie Battlefield 2042 przesunie go w pracowity okres przedświąteczny, a gra pojawi się bardzo blisko Forza Horizon 5 (9 listopada) i Halo Infinite (8 grudnia). Opóźnienie jest rozczarowaniem, ale wiążemy z tym duże nadzieje i jesteśmy przekonani, że warto będzie czekać.
       
      Co sądzisz o opóźnieniu Battlefield 2042? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      118 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.