-
Popularne artykuły
-
133 wpisy w tej kategorii
-
Resident Evil otrzyma tajemniczą wersję beta. Sprawdź jak możesz dołączyć do rejestracji
Na oficjalnej witrynie Resident Evil pojawiła się podstrona z tajemniczą wersją beta, która odbędzie się pod koniec stycznia, a zapisy są już dostępne w wersji na Xbox One (grywalnej na Xbox Series X).
Cokolwiek to jest, mówi się, że "świętuje 25. rocznicę Resident Evil", a więcej szczegółów zostanie ujawnionych podczas Resident Evil Showcase, który odbędzie się w nadchodzący czwartek, 21 stycznia.
Co ciekawe (i być może dla niektórych rozczarowujące), wiemy, że jest to beta dostępna dla wielu graczy, o czym świadczą specyfikacje na dole strony, które stwierdzają, że ograniczony czasowo test jest przeznaczony dla 4-6 graczy.
Więcej informacji na temat uzyskania dostępu do projektu, możesz znaleźć na stronie rejestracji do wersji beta Resident Evil.
Jak myślisz, co to może być? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy162 wyświetleń -
Nowy dodatek do GTA Online - Los Santos Tuners już dostępny!
Nowy dodatek do GTA Online pod nazwą Los Santos Tuners został dziś wydany zgodnie z obietnicą - całość ważąc 3,6 GB. Nie musisz niczego kupować ani ręcznie pobierać: po prostu upewnij się, że gra jest zaktualizowana do najnowszej wersji – powinna nastąpić automatycznie, jeśli konsola jest poprawnie skonfigurowana.
GTA ONLINE: LOS SANTOS TUNERS - "To napakowana akcją aktualizacja dla wszystkich fanów GTA Online, która wprowadza klub samochodowy LS, czyli nową przestrzeń towarzyską, gdzie gracze mogą się spotykać, prezentować swoje samochody, testować nowe auta ze znajomymi na prywatnym torze, obserwować, jak inni modyfikują swoje wozy w czasie rzeczywistym, i robić inne rzeczy, o które tak prosiliście. Dodatek wprowadza też 10 nowych, wysoce modyfikowalnych aut do tuningowania, warsztat tuningowy, sześć nowych spektakularnych rabunków zwanych zleceniami, nowe wyścigi, szereg usprawnień rozgrywki i znacznie więcej."
Nowy dodatek oprócz nowych pojazdów oraz rozbudowanej opcji tuningu wprowadza również szereg ulepszeń, takich jak fakt, że możesz teraz edytować stacje radiowe, aby usunąć te, które ci się nie podobają.
Wypróbujesz dodatek Los Santos Tuners w grze online ze znajomymi? Napisz o tym w sekcji komentarzy poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy175 wyświetleń -
Battlefiled 6 z opcją online dla 128 graczy z dowolnej platformy
Nadchodzący Battlefield 6 będzie łączyć graczy z różnych platform, ponieważ tryb wieloosobowy przeznaczony w najnowszej odsłonie jest dla 128 graczy - tak twierdzi informator.
Jak donosi VGC, informacje dotyczące nowego tytułu pochodzą od rzekomego przecieku Toma Hendersona, który wcześniej zasugerował szczegóły dotyczące nadchodzącej gry. Jego film na YouTube mówi, że gra powróci do nowoczesnego środowiska inspirowanego Battlefield 3, twierdzi również, że będzie skierowana głównie na mecze wieloosobowe dla 128 graczy jednocześnie.
Dodatkowo Henderson dodaje, że gra będzie dostępna również na Xbox One, choć z pewnymi ograniczeniami, a nad jej wersją pracuje oddzielna część zespołu, więc fani nie powinni się martwić o spowolnienie prac przy grze na konsole następnej generacji.
EA potwierdziło istnienie nowego Battlefield, lecz aktualnie nie jest znana dokładna data premiery choć ta planowana jest wstępnie na ten rok.
Czy wieści o Battlefield wzbudzają Twoje podekscytowanie? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy187 wyświetleń -
Hitman 3 tuż po premierze ma problemy z serwerem, ponieważ gracze nie mogą przenieść postępu z gry Hitman 2
IO Interactive potwierdziło, że aktywnie poszukuje możliwości przywrócenia systemu progresywnego crossovera w grze Hitman 3 do trybu online, ponieważ pierwszy dzień premiery spowodował ogromne obciążenie.
Gracze mogą przenosić swoje postępy z Hitman 2, wraz ze wszystkimi odblokowanymi przedmiotami znalezionymi w poprzednich tytułach. Jednak wydaje się, że system, który na to pozwala, nie działa. Po załadowaniu gry Hitman 3 gracze są pytani, czy chcą przenieść postęp, który przenosi ich do przeglądarki internetowej Xbox'a, aby to zrobić, ale niestety witryna jest obecnie przeciążona.
Ponieważ postępy w Hitman 3 są wymazywane po wykonaniu crossovera zapisu stanu gry z poprzednie części, wielu graczy w obawie o utratę danych po prostu czeka na poprawkę. IO Interactive twierdzi, że „ciężko pracuje nad przywróceniem konta IOI online, aby umożliwić przenoszenie postępów”.
Nie ma szacunkowego czasu, kiedy to może nastąpić i całość wróci do normy, ale miejmy nadzieję, że nastąpi to raczej wcześniej niż później, więc wszyscy będziemy mogli rozpocząć szaleństwo zabijania na najnowszych mapach.
Nie możesz się doczekać zanurzenia się w świecie gry Hitman 3? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy370 wyświetleń -
CDPR wypuszcza łatkę 1.1 dla Cyberpunk 2077, oto co wprowadza nowa poprawka
Gotowy na kolejną aktualizację Cyberpunk 2077? Tym razem jest to aktualizacja w wersji 1.1, która niestety nie jest najbardziej rozbudowaną aktualizacją, ale służy raczej do „przygotowania podwalin pod nadchodzące łatki” z poprawkami stabilności.
Niemniej jednak jest już dostępna i wymaga pobrania kolejnych 16 GB.
Aktualizacja 1.1 dla Cyberpunka 2077 jest już dostępna na PC, konsolach i Stadii!
Skupiliśmy się w niej na różnych poprawkach stabilności gry, które znajdziecie na liście zmian poniżej. Będziemy kontynuować prace nad stabilnością w aktualizacji 1.2 oraz kolejnych łatkach. Jednocześnie będziemy dalej naprawiać błędy na które natrafiacie oraz słuchać Waszych opinii jak poprawić ogólne wrażenia z gry.
Stabilność
Liczne poprawki stabilności, w tym: Ulepszenie wykorzystania pamięci w różnych systemach wewnątrz gry: postaci, interakcji, nawigacji, filmów odtwarzanych w grze (telewizja, wiadomości, itp.), roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego, obrażeń środowiskowych, związnych z kartą graficzną i innych. Poprawki dotyczące zawieszania się gry (związane m.in. z ładowaniem zapisów gry, uruchamiania/zamykania gry oraz punktu bez odwrotu).
Zadania/Otwarty świat
Naprawiono błąd, który powodował, że telefony od Delamaina urywały się niespodziewanie i wyglądało, jakby nie można było ich odebrać, w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali telefonu od Delamaina, kiedy zbliżali się do właściwych pojazdów w zadaniu Readmisja. Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w punkcie „Odbierz telefon od Mr. Handsa” w zadaniu Witaj w Pacifice. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy mogła teleportować się pod ziemię w zadaniu W topieli. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z mistrzem zen w zadaniu Dotyk żywiołów. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Takemura nie dzwonił w zadaniu Stary znajomy. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jackie znikał w zadaniu Bilet wstępu. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał opuszczenie samochodu w zadaniu Szybka i wściekła: Wielki Wyścig. Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli przestać otrzymywać telefony i wiadomości, jeśli zbytnio się oddalili od obszaru zadania Kto nie jest z nami. Naprawiono błąd, gdzie otworzenie paczki nie aktualizowało zadania Przesyłka polecona. Naprawiono wstecznie pliki zapisów dotknięte rzadkim błędem, gdzie rozmowa z Judy w zadaniu Dom lalek była niemożliwa ze względu na niewidzialną ścianę. Badamy przyczynę takiego stanu rzeczy. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w kontrakcie Czwarta bezwładza. Zadanie to zostanie zaliczone automatyczne u wszystkich graczy, którzy wcześniej nie mogli odebrać nagrody i zostanie im ona przyznana. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Delamain milknął podczas zadania Readmisja, jeśli gracz z początku odmówił mu pomocy.
Interfejs
Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie podpowiedzi dotyczącej wyjścia z braindansu. Usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów.
Efekty wizualne
Naprawiono błąd, który umożliwiał wyświetlanie trajektorii granatu w trybie foto. Naprawiono barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe. Samochody pojawiają się teraz prawidłowo w zadaniu Zgłoszenie przestępstwa: Witamy w Night City.
Osiągnięcia
Naprawiono błąd, przez który ukończenie jednego z rozbojów w toku w Santo Domingo nie liczyło się czasem do osiągnięcia Miasto, masa, maszyna, uniemożliwiając zdobycie go.
Inne
Naprawiono błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry (związane z modyfikatorem oznaczającym, że przedmiot został wytworzony) i przycięto zbyt duże rozmiary już istniejących plików zapisu (uwaga: na PC nie naprawi to plików zapisu uszkodzonych przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06). Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra mogła przestać rejestrować dane wejściowe sterowania po otworzeniu koła broni i wykonaniu akcji. Naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować plik zapisu z końca gry.
PlayStation
Optymalizacja tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5. Liczne poprawki błędów na PlayStation 4.
Xbox
Poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S.
PC
Możliwe jest teraz zdobywanie osiągnięć w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline należy włączyć przed rozpoczęciem gry. Ta zmiana nie działa retroaktywnie. Zaadresowano problem z zawieszaniem się gry przy uruchamianiu, który miał związek z ładowaniem pamięci podręcznej w kartach graficznych NVIDIA.
Stadia
Odgłosy koncertu będą już słyszalne w zadaniu Never Fade Away. Naprawiono błędne tekstury kilku rodzajów broni do walki wręcz. Poprawiono domyślne ustawienia martwej strefy, by sterowanie było bardziej responsywne. Uwaga: ta zmiana nie wpłynie na ustawienia, jeśli nie są ustawione na domyślne.
Jakieś przemyślenia na temat tej łatki do Cyberpunk 2077? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy197 wyświetleń -
Konami nie będzie zamykać swoich sektorów gier
Po wczorajszych doniesieniach, że Konami potencjalnie szukało możliwości zamknięcia swoich sektorów gier po tym, jak firma ujawniła, że rozwiązuje trzy z jej oddziałów, później okazało się, że tak nie jest.
W odpowiedzi na rosnące spekulacje, które wydawały się sugerować, że Konami stoi w obliczu ogromnej restrukturyzacji, firma podzieliła się małym oświadczeniem z Gematsu, aby uśpić pogłoski.
To dobra wiadomość dla fanów Konami, a konsolidacja może być wynikiem bardziej skoncentrowanych wpisów w przyszłości. Minęło dużo czasu od wielkiego wydania firmy, poza corocznymi wpisami Pro Evolution Soccer, więc może teraz zobaczymy powrót niektórych klasycznych serii, takich jak Metal Gear Solid.
Co chciałbyś zobaczyć od Konami w przyszłości? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy161 wyświetleń -
Undead Labs może używać unreal engine 5 do tworzenia State of Decay 3
Jeśli uważasz, że Unreal Engine 5 działający na Xbox Series X wyglądał imponująco, to wiadomość o tym, że Undead Labs (prawdopodobnie) za pomocą tych narzędzi będzie opierał swoją najnowszą część State of Decay 3 - może być bardzo ekscytująca zapowiedź. Poniżej oficjalny zwiastun:
Wiadomość o możliwej aktualizacji przychodzi poprzez ostatnie oferty pracy w studio. Pozycja z projektantem dźwięku za pośrednictwem nowego silnika ewidentnie wskazuje przejście do Unreal Engine 5 - czyli o krok w górę od Unreal Engine 4, który był używany do produkcji State of Decay 2.
Zgodnie z ofertą pracy, deweloper szuka kogoś do "wdrożenia dźwięku za pośrednictwem blueprints" - narzędzia do nauki w pakiecie z Unreal Engine. Ale co ciekawe, termin "UE5" można zobaczyć w nawiasach obok wymogu, oczywiście można się domyślić, że chodzi o Unreal Engine 5.
Jeśli tak się stanie, State of Decay 3 dołączy do nadchodzących gier, takich jak Hellblade 2, używając Unreal Engine 5. Wraz z tym, The Coalition i InXile Entertainment potwierdziły również, że ich przyszłe projekty będą przechodzić do następnej iteracji kultowego silnika.
Oczywiście, to przyniesie znacznie bardziej wymagające graficznie gry na konsolach, wraz z oszałamiającymi nowymi efektami. Ostatnie demo technologiczne The Coalition przy użyciu Unreal Engine 5 było imponujące, więc cieszymy się, że te wyniki przenikają do pełnoprawnych gier, które już niebawem wylądują na naszych sprzętach.
Chcesz zobaczyć jak State of Decay 3 będziie wyglądać korzystając z silnika Unreal Engine 5? Napisz komentarz poniżej i daj nam znać.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy123 wyświetleń -
8BitDo wprowadzi na rynek własny Xbox Media Remote we wrześniu tego roku
Firma 8BitDo ogłasza dziś zupełnie nowy pilot do sterowania mediów na Xbox One, Xbox Series X i Series S, który dostępny będzie w przedsprzedaży od dziś na Amazon USA oraz wybrać swoją wersję, aby zarezerwować wysyłkę na 15 września.
Istnieją rzeczywiście dwa warianty pilota, w tym jeden długi czarny Media Remote (19.99$) i jeden krótki biały Media Remote(24.99$). Oba są oficjalnie licencjonowane przez konsolę Xbox, zawierają dedykowany przycisk HOME, aby zdalnie wybudzić system Xbox, oraz funkcje podświetlanych przycisków wraz z przyciskami A / B / X / Y dla łatwej nawigacji.
Poniżej znajdziesz więcej zdjęć, a także linki do zamówienia w przedsprzedaży obu wersji na Amazon USA.
https://www.amazon.com/dp/B09B2R2GRM?th=1 - Black Long Edition
https://www.amazon.com/dp/B09B2SYWH9?th=1 - White Short Edition
Podoba ci się wygląd nowego pilota Xbox Media Remote od firmy 8BitDo? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
-
Przez Gangst3r
0 komentarzy131 wyświetleń
-
-
Statystyki forum
13 704
Tematów48 565
Odpowiedzi -
Kto jest online? 0 użytkowników, 0 anonimowych, 90 gości (Zobacz pełną listę)
Brak zarejestrowanych użytkowników online
-
Statystyki użytkowników