Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

dellmaster

Arcade User
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Punktów Arcade

    0 [ Donate ]

Reputacja

1 Średnia

O dellmaster

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć:
    Nie wiadomo :E

Konsole

  • Xbox :
    v1.0
  • Xbox One :
    Xbox One
  1. Witam! Otóż problem jest następujący... Każdy kto grał w mafię wie jak zacna to gra. Losy Thomasa Angelo nie są mi obce gdyż kilka razy ukończyłem tą grę na Pc. Przyszedł więc czas na wersje Xbox. Przejdę do setna sprawy gdyż czas nagli. Proszę o save do gry najlepiej po ukończeniu misji na parostatku, dlaczego? gdyż moja gra ma błąd i w chwili gdy powinien pojawić się filmik gdy nasza przyszła ofiara w końcu wychodzi z kajuty strzeżonej przez ochroniarzy, następuje zwiecha konsoli... paru krotne podejście do tego nie dało nic.Zawsze to samo. I proszę was drodzy koledzy o save gdyż chce tą gr
  2. Dyski ssd faktem jest że są dobrym rozwiązaniem ale i cena jest dość wysoka. Puki co wolę zainwestować w normalny hdd i starać się wyłączać konsolę czy to pc wyłączać w sposób poprawny, czasem kontrola czy nie powstały bady. Jeśli dyski ssd potanieją albo potanieją karty pamięci to w tedy na poważnie pomyślę o ssd (a raczej adapter z np. ata na cf).
  3. Przyznam że pomysł nie jest zły. Z wielką chęcią poganiał by po planszy z repliką Beretty i postrzelał. Grywam w CS na xboxie wiec plansza dust jest mi dość znana. Wymaga to pewnego wkładu finansowego ale bez wątpienia wszystko zwróci się po bardzo krótkim czasie. Pomysł zdecydowanie uznaję za udany.
  4. Muszę odświeżyć wątek gdyż problem powrócił. Co prawda nie jest to error 21 ale nadal błąd wieszający konsolę. Wmontowałem sflaszowany 8163B, wszystko podłączone sprawnie gdyż na początku działał git i bez problemowo odtwarzał oryginalne gry. Po jakimś czasie czyli hmmm po 3 czy 4 dniach konsola zwiesiła się przy włączaniu, tzn. czarny ekran zamiast animowanego loga xbox. Reset konsoli i jakoś poszła dalej. Dziś dokładnie to samo i znowu leci reset i konsola uwaga! zatrzymała się w trakcie loga xbox i to w taki momencie?! w trakcie składania "tych łapek dokoła zielonej magmy". W efekcie "urwał
  5. Koledzy takie sprawy można załatwiać bez problemowo właśnie przy użyciu PC. Otóż potrzebujesz płytkę( jak ktoś chce to wrzucę w sieć). Którą wypalasz. Wkładasz do napędu PC i podłączasz jedynie dysk z xbox( i napęd pc oczywiście, inne dyski należy odpiąć). Postępujesz zgodnie ze wskazówkami. W trakcie pracy zadane będzie ci pytanie czy sformatować dysk? Zgadzasz się. Po formatowaniu spytają się czy wgrać pliki z CD, oczywiście- w tej chwili na dysk nagrywa cię co prawda uboga ale zawsze jakaś wersja XBMC. Następnie w trakcie pracy możesz zablokować dysk(jak dysk pochodzi z konsoli to nie wymag
  6. " w przypadku PC dolutowanie tego czego fabrycznie nie ma na płycie głównej( port agp na przykład albo no nie wiem... usb)" kolega sobie jeszcze raz przeczyta i zrozumie że nie mówiłem o agp w xbox lecz w PC. --------- dolutowanie ramu przyniesie jakąś znaczą różnicę w pracy konsoli? w jej płynności?
  7. Dodatkowy Ram w jakiś znacznie widoczny sposób wpłynie na działanie konsoli? Chodzi mi tu o linuxa- czasem przeglądarka FF prawie zawiesza konsolę. Drugie pytanie: Ile układów należy domontować jedną kość 64MB czy dwie po 32? Kolejne: w przypadku PC dolutowanie tego czego fabrycznie nie ma na płycie głównej( port agp na przykład albo no nie wiem... usb) wymagało dolutowania także innych elementów bez których to wszystko by nie ruszyło, mam tu na myśli np. oporniki, kodziaki itp. Jak to jest w xbox? po prostu mam dorwać ram z pc z tym że mają to byś odpowiednie kości, lecę do elektronika on p
  8. Problem rozwiązany, otóż: Tak jak wcześniej wspomniałem nagrałem na fabryczny dysk xbmc i podpiąłem do konsoli, raz działał raz nie. Co było ciekawszego to że czasem po włożeniu płyty konsola restartowała się albo po wysunięciu tacki także konsola się restartowała. Jak już po bardzo długim oczekiwaniu dostałem się do xbmc postanowiłem przesłać przez lana zawartość płyty z instalatorem xbmc na dysk i odpalić instalator z dysku. Po wejściu do ustawień i rozpoczęciu ustawień połączenia zauważyłem że konsola ma lekkie zwiechy. W tedy przeszła mi myśl że winowajcą może być napęd, odpiąłem więc nap
  9. Seryjny dysk pracuje w stacjonarnym kompie, wymontowanie dysku owocuje w oprócz oczywistego zawieszenia się na napisie " xecuter 2 loading- czy jakoś tak" po paru chwilach kontrolka myga na zielono/czerwono. Teraz pytanko. Jak przygotuję dysk tylko bez xbmc to... to co? właściwie chodzi mi o to czy ten bios posiada własne menu czy też nie, raczej posiadać powinien gdyż było to moim zdaniem troszkę bez sensu. aha jeśli to coś pomoże to mam fabryczny bios- musiałem go zgrać by uzyskać klucz do zablokowania hdd- nie pytajcie dlaczego tak, bo to długa historia i to był jedyny sposób. I ter
  10. Witam! Mam xboxa w którym w lipcu tego roku założyłem tsop z biosem exocuter( jak źle napisałem to sorki). Płyta to oczywiście 1.1 . W konsoli zainstalowałem 160GB dysk, do tego Xbmc kolegi gangstera. Wszystko hulało aż miło lecz jakieś 2 tygodnie temu zauważyłem że konsola zalicza wpadki- bardzo często zwiechy w grach odtwarzanych z dysku i co mnie najbardziej zaskakiwało to błędy w stylu " uszkodzony nośnik z grą" (choć gra idzie z dysku twardego i wcześniej było ok). Potem zwiechy łapała w pracy w xbmc, dziś odpaliłem instalator xbmc by przejrzeć co tam jeszcze ciekawego jest, jak wiadomo
  11. Okazało się że ewidentnie chip jest zryty, wielkie dzięx dla pascal2009 który całe niedzielne popołudnie siedział przed pc i mi pomagał, dzięki niemu od softmoda konsoli dzieli mnie kały kroczek. Chip postaram się zwrócić, tym czasem muszę zgrać eeprom.bin z konsoli.
  12. mod chip kupiony od sprzedawcy z łodzi : http://allegro.pl/jedyny-oryginalny-alladin-xt-2-lodz-sklep-i1671188953.html sądzicie ze mod chip jest walnięty? punkt D0 podłączałem i z góry i z spodu płyty głównej, zawsze ten sam problem, jak tylko odłączę ten pin to konsola działa dobrze. edit: oto fotki co prawda licha jakość ale miejmy nadzieję że wystarczą: http://www.aukcjoner.pl/gallery/006204097-1.html#I1
  13. szczerze to czytając te dwa ostatnie posty zamurowało mnie. Otrzymałem 3 już schemat montażu, tym razem D0 w chip nie trafia na płytę lecz do GND. To biorę się za poprawki, polutuję zgodnie z waszym schematem i okaże się czy wstanie, zacząłem już nawet goldpiny wymieniać gdyż sądziłem że to może ich wina. zauważyłem że ludziska wpinają też chip poprzez te wcięcie gdzie są widoczne styki- ale konsola zachowuje się tak samo. ps. czyli mogę połączyć BT z GND z D0 w jednym ciągu? połączenie D0 na płycie z GND jest puki co największą głupotą- po takim połączeniu konsola się wyłącza i włąc
  14. konsola się wyłącza gdy BT jest zlutowany z GND na chipie. Gdy podłącze go zgodnie ze schematem z strony aladdin to konsola włącza się normalnie ale mamy błąd 05- dysk nie jest zablokowany. Postaram się przeszukać dysk z konsoli-jest odblokowany więc będzie działać w PC, może znajdę plik eeprom.bin. tam znajdę klucz konsoli a potem to zablokowanie dysku będzie mniejszym problem. Jak tam tego pliku nie znajdę to sczytam bios z konsoli dzięki konwerterowi banalnej budowy. Jeśli to nie da rady to konsola leci do gangst3r i niech on ją przerabia.
  15. nadal nic, po przytrzymaniu power przez 2s lub więcej konsola włącza się i po sekundzie wyłącza nie generując nawet obrazu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.