Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

CoD : Black Ops 2


Rekomendowane odpowiedzi

Może przy okazji zarzucą jakimś filmikiem o pracach nad nową grą, a na E3 zapodają konkrety ;) Ciul wie, chyba samo dodanie zegara do odliczania playoffu NBA na serwis i psucie wyglądu nie było bez powodu ? :)

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe, konkretne wiadomości o nowym CoD'dzie

 

* akcja gry osadzona będzie w przyszłości, dokładniej w 2025 roku. Część poziomów rozegra się w latach 80-tych XX wieku, ale będą one tylko wstępem do kluczowych wydarzeń, umieszczonych na osi czasu mniej więcej za dekadę,

 

* oznacza to m.in. że w arsenale pojawią się różnego rodzaju zaawansowane gadżety elektroniczne i roboty bojowe, przy projektowaniu których uczestniczy Peter Singer, waszyngtoński specjalista od futurystycznych zabawek wojskowych,

 

* w grze pojawią się nazwiska znane z Call of Duty: Black Ops – niektórzy bohaterowie powrócą z poprzedniej części, innych reprezentować będą ich potomkowie (np. David Mason, syn Aleksa Masona z poprzedniego Black Ops),

 

* ci bohaterowie zmierzą się z przeciwnikiem, który podobno opracowywany był najdłużej w całej historii „tych złych” z Call of Duty – ma być nieoczywisty, wielowymiarowy i, w pewnym sensie, już graczom znany. Ktoś o nazwisku Reznov? (dla jasności – to tylko nasz strzał na ślepo...),

 

* najważniejsze: fabuła stanie się NIELINIOWA (!!!), a nieliniowość ta będzie rozgrywała się na kilku poziomach: czasem staniemy przed ważną decyzją wyraźnie zamarkowaną fabularnie, czasem zrobimy coś w świecie gry, nawet nie wiedząc, że to może mieć znaczenia – a dzięki temu akcja potoczy się zupełnie inaczej. Będzie więc można rozgrywać misje w różnej kolejności, co wpłynie na ich przebieg, czasem podczas misji staniemy przed decyzją, która pchnie nas inną ścieżką, kiedy indziej w wydarzeniach generalnie zaplanowanych przez twórców pojawią się różne warianty drobnych epizodów, zależne od tego, co zrobiliśmy wcześniej. Kilkukrotne przechodzenie kampanii dla jednego gracza ma być obowiązkowe, jeśli chcemy poznać wszystkie niuanse tej historii,

 

* progres w kampanii będzie przedstawiony na mapie świata, na której również będzie można wybrać kolejność wykonywanych misji – te decyzje również mogą wpłynąć na przebieg fabuły,

 

* dodatkowo na mapie kampanii pojawią się tzw. misje Strike Force, niezwiązane mocno ze scenariuszem (choć wpływające na równowagę sił w konflikcie rozgrywającym się przez cały czas), za to dużo bardziej otwarte niż oskryptowane zadania głównej osi wydarzeń. O ich sandboksowym charakterze niech świadczy fakt, że w każdej chwili można w nich przejść w tzw. „tryb generalski” i obejrzeć pole bitwy z lotu ptaka, by wydawać w nim proste rozkazy naszym jednostkom (jak w RTS-ie!), a także przełączać się między tymi, którymi chcemy kierować. Nie jesteśmy ograniczeni wyłącznie do żołnierzy – może to być np. bezzałogowy robot bojowy.

 

Premiera gry będzie 13.11.12

 

Trailer :

 

 

 

 

żródło : cdaction.pl

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne nowinki, tym razem z wywiadów na które odpowiadał szef studia Treyarch.

 

Mark Lamia, prezes studia Treyarch, w rozmowie z serwisem Ausgamers wyjaśnił, że choć Call of Duty: Black Ops II będzie dzieliło elementy wspólne dla całej serii – takie jak m.in. filmowość i przywiązanie do realizmu – to akcja gry osadzona zostanie w uniwersum stworzonym przez jego ekipę. Nie ma więc mowy o połączeniu z Modern Warfare.

 

Fabuła produkcji opowiadana będzie przez kilku narratorów, a jednym z nich będzie widziany na opublikowanym w nocy trailerze sierżant Frank Woods, bohater znany z pierwszej części Black Opsa, który obecnie przebywa w zakładzie dla emerytowanych agentów CIA. W trakcie rozgrywki ma często nawiązywać do wydarzeń z poprzedniej odsłony.

 

Natomiast w rozmowie z community managerem Activision, Danem Amrichem, Lamia zdradził, iż najnowsze wcielenie trybu zombie ma być „największe i najbardziej ambitne do tej pory”. Nie ujawnił jednak większej ilości szczegółów. Wiemy za to, że na pewno gra zostanie zintegrowana z usługą Elite.

 

Z kolei w wywiadzie dla PC Gamera Lamia wyjawił, że Treyarch rozważa - tak jak w pierwszej części – implementację serwerów dedykowanych w wersji PC. Twórcy gry chcieliby bowiem, żeby gracze mieli swobodę dostosowania rozgrywki do własnych potrzeb, jednak obawiają się, że może to wpłynąć na zwiększenie liczby oszustów w multi. Developerzy nie wykluczają też pojawienia się wsparcia dla zabawy po LAN-ie, dodając, że przyglądają się możliwości przystosowania Call of Duty: Black Ops II do rozgrywek e-sportowych.

 

W rozmowie z serwisem VentureBeat Lamia ujawnił natomiast, że nad grą pracuje w sumie 300 osób. Oczywiście nie wszyscy pochodzą z Treyarchu – samo studio posiada „tylko” 250 pracowników. Reszta to ludzie pracujący na kontrakcie na zlecenie i testerzy. Ekipa wymienia się także doświadczeniem z innymi zespołami pracującymi nad rozwojem serii Call of Duty – m.in. z Infinity Ward.

 

Treyarch ujawnił także coś, co powinno zadowolić przede wszystkim posiadaczy PC. Gra w wersji na komputery ma doczekać się usprawnień graficznych - twórcy obiecują m.in. obsługę DirectX 11.

 

 

 

żródło : cdaction.pl

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

;) My Horse n Me 4 imo zapowiada się lepiej...

 

po raz pierwszy mogę napisać, że brakuje w tym.. CoDa, mogli to dać miesiąc wcześniej - 1 kwietnia, przynajmniej oczywiste by było, że to żart ...

 

swoją drogą: jeśli ktoś to zamowi w preorderze ... edycje Hardened z koniem-cyborgiem to współczuje straconych pieniędzy.

bezsensowne nowości wyglądają śmiesznie, oprawa to już totalny regres i po prostu żenada.

Może jakiś gameplay to uratuje, ale na tą chwilę..... W T F

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Połączyłem. Robi się spam typu 40 tematów o tym samym ;) To się wkrótce zmieni...

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Zapowiada się świetnie ;) Możliwość poruszania różnymi środkami transportu np. śmigłowcem zapowiada się ciekawie :)

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Dzień dobry. Na reddicie spam wszystkiego :D

 

http://imgur.com/a/zKQ0l

http://blackops2-inf...-zombies-modes/ <---------- fap fap fap fap fap fap

http://i.imgur.com/NipoB.png

http://i.imgur.com/7fNtz.png

http://www.charliein...012/09/maps.jpg

http://i.imgur.com/UVN0D.png

 

Preorder już opłacony, idę spać do 13.11. :E

Edytowane przez DarkWalk3r
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będziemy tracić postępów broni po zaprestiżowaniu. :D

http://www.gameranx....restige-levels/

 

I oglądajcie zanim usuną. :D

http://www.youtube.com/watch?v=K_6Uwl8ZH0I&feature=g-high-bul

 

I jeszcze to -> http://imgur.com/a/qY1nJ#0

Edytowane przez DarkWalk3r
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..no i to jest właśnie problem społeczności graczy CoDa - nawet nie stawiają najmniejszych wymagań, tylko co rok płacą, bo tak sobie życzy Activision- a skoro się słuchaja, to pojawiają się jeszcze DLCy, CoDElite.. i inne absurdalne chwyty żeby wyciągać pieniądze, to trochę smutne.

 

 

nie hejtuję BOII, ani się nim nie jaram, natomiast polityka Activision jest żenująca.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to pojawiają się jeszcze DLCy, CoDElite

......... bo do Bf3 nie można kupić Premium za 200zł żeby mieć preorder na 5 dlc. Ale na EA nikt nie narzeka.

Nie zaczynajmy tematu ACti złe/ Acti Dobre. Piszmy tu może o grze? :D

Edytowane przez ViceT9X
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.