Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Nowy sposób na Dual Nand od teamu Xecuter


Rekomendowane odpowiedzi

demon.jpg

Dual Nand do niedawna było jedną z najbardziej zaawansowanych metod przerabiania konsoli Xbox 360, co wymagało nie tylko odpowiedniego modchipa, programatora i oprogramowania na PC, aby wszystko mogło sprawnie funkcjonować potrzebne były także spore umiejętności posługiwania się lutownicą. Bez tych znajomości, trzeba było zapłacić nie małą kwotę za tą usługę. Jednym słowem nie dla każdego... Dodatkowo metoda nie działała na najnowszych konsolach Xbox 360 slim.

To już przeszłość ponieważ team Xecuter wyszedł z alternatywą znacznie ułatwiającą przerobienie konsoli metodą Dual Nand, jest to jedna z najbardziej zaawansowanych metod dostępnych na rynku.
 

icon_xl.jpg

Chip Xecuter DemoN umożliwi granie na oryginalnym dashu oraz dzięki możliwości zmiany NANDu na RGH na kopiach bez obaw o otrzymanie bana.

Pełna specyfikacja sprzętu:

 

  •  
  • True NextGen Dual NAND Device
  • Rock Solid Stability & Design
  • Both Phat & Slim Versions
  • Phat Small Block (SB 16MB) & Phat Big Block (BB 256MB / 512MB) Versions Available
  • Easy QuickSolder Solution (All Phats & Slim Trinity)
  • Wires Only Solder Pads Option (All versions including Corona)
  • Easy Switch Between Stock Onboard NAND and Custom NAND
  • External Module for USB / Switching / LED's
  • Sync Button NAND Switch Option
  • Turbo NAND R/W Mode (16MB Dump in 22-28 Seconds - depdnding on your PC)
  • 100% Parallel Programming (No slow SPI or PIC style Read/Write)
  • Built-In USB NAND Read/Write Hardware (NAND-X / Other SPI Hardware Not Required)
  • Intelligent Bad Block Re-Mapping
  • Onboard MicroUSB for OffLine Testing / Programming
  • Xecuter CoolRunner Programming
  • Xecuter CoolRunner Enable / Disable Feature
  • Includes DemoN to CoolRunner Adapter and FFC Ribbon Cable
  • Dedicated DemoN ToolBox Software
  • Many Low level Commands & Functions For Developers
  • Dedicated DLL For 3rd Party Developers To Fully Interface With Demon
  • Developer Features Such As Remote Power Included Out-of-the-box
  • Serial UART TX/RX Access
  • Rock Solid SMC Reset Functions
  • 16 Available I/O's - Huge Add-On Possibilities !
  • Many Add-ons & Extra Features In Development
  • Supports Phat JTAG Installs (Inc All Xecuter QSB JTAG Kits)
  • No Lifting of CE Pin on Both Phat & Slim
  • No Trace Cuts on Both Phat & Slim
  • Custom Software & Drivers
  • Fully Upgradeable Firmware
  • Proven Xecuter Build Quality & Warranty
  • Designed & Tested By Several Major Names In The Xbox Homebrew Scene
  • Much More To Come....

     

instrukcje montażowe możecie uzyskać pod tym adresem:
Slim: http://team-xecuter.com/forums/showthread.php/88107-Demon-Slim-Step-by-Step-Installation-Guide
Phat: http://team-xecuter.com/forums/showthread.php/88106-Demon-Phat-Step-by-Step-Installation-Guide

 

Dla nielubiących czytać jest także poradnik wideo:

 

 

 

Part 1 - 

Part 2 -

Part 3 -

Part 4 -

Part 5 - 

Part 6 - 

Part 7 - 

 

 

 

 

Jeśli szykujesz się do kupna lub przerobienia konsoli metodą Dual Nand, najlepiej wybrać właśnie metodą od Xecuter i modchip DemoN.

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O kurde, no to nieźle. Szczerze mówiąc gdyby nie sytuacja taka, że średnio mam czas na granie, a odkąd zacząłem kupować oryginały cenię sobie płytkę w oryginalnym pudełku z książeczką, to pewnie brałbym się od razu za montowanie tego chipa ;)

848843.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..czyli coolrunner to twarda przeróbka bez szansy na dualnand, a demon daje możliwość przełączenie między xboxem fabrycznym i tym drugim.. z odblokowanym CPU i nieskończonymi możliwościami ?

istotne bym się upewnił, bo za 2 tygodnie nowa konsola będzie u mnie w domu :E

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy chipy sa zaprogramowane

 

Nadal trzeba programować chipy, ale jest to o wiele prostsze i szybsze, dzięki oprogramowaniu Xecuter, gdzie wyeliminowano masę błędów. Proces jednak polega na skopiowaniu nanda z konsoli na chip, ponieważ ten posiada już wbudowany uniwersalny Xecuter Fusion Kernel, który posiada jeszcze więcej możliwości, niż sam Jtag, np odpalanie gier w różnych regionach (na Jtag można było je przełączać, ale nie mieć uruchomione wszystkie na raz!), do tego można odpalić zewnętrzny odtwarzacz jak np. XBMC, co wielu zapewne ucieszy! Sam Fusion Kernel posiada masę możliwości, porównywalnie do tego co dawały nam biosy na Xecuter na Xbox1.

 

Co najważniejsze chip działa na każdej konsoli! Nawet tych wyprodukowanych po wrześniu 2011 (taką posiadam), gdzie Dual Nand nie był możliwy. Teraz droga stoi otworem dla wszystkich wersji. Niemniej jednak jest i jedna wada, ponieważ wyszła Corona w wersji 4GB, której nie da się przerobić samym DemoN-em potrzebny do tego jest CoolRunner 3, na którego wgrywamy zmodyfikowany nand umożliwiający odpalenie chipa DemoN i Fusion Kernel (o ile dobrze zrozumiałem).

 

Odczyt i zapis Nandu z konsoli na chipa trwa zaledwie 20 sekund w przypadku 16MB! Nie potrzebne już nam są programatory typu Nand-X.

Modchip posiada wszystkie narzędzia potrzebne do sprawdzenia poprawności instalacji i zaprogramowania!

Szybkość, sprawność, masa możliwości oraz start konsoli od bata to kilka z możliwości chipa DemoN od teamu Xecuter.

 

Nie wiem jak wy ale ja się na to piszę ;)

 

ViceT9X tutaj jest odpowiedź na Twoje pytanie - http://www.maxconsole.com/maxcon_forums/showthread.php?186075-TX-CoolRunner-and-Dual-Booting-Xbox-360 :P

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Nadal trzeba programować chipy, ale jest to o wiele prostsze i szybsze, dzięki oprogramowaniu Xecuter, gdzie wyeliminowano masę błędów. Proces jednak polega na skopiowaniu nanda z konsoli na chip, ponieważ ten posiada już wbudowany uniwersalny Xecuter Fusion Kernel, który posiada jeszcze więcej możliwości, niż sam Jtag, np odpalanie gier w różnych regionach (na Jtag można było je przełączać, ale nie mieć uruchomione wszystkie na raz!), do tego można odpalić zewnętrzny odtwarzacz jak np. XBMC, co wielu zapewne ucieszy! Sam Fusion Kernel posiada masę możliwości, porównywalnie do tego co dawały nam biosy na Xecuter na Xbox1.

 

Co najważniejsze chip działa na każdej konsoli! Nawet tych wyprodukowanych po wrześniu 2011 (taką posiadam), gdzie Dual Nand nie był możliwy. Teraz droga stoi otworem dla wszystkich wersji. Niemniej jednak jest i jedna wada, ponieważ wyszła Corona w wersji 4GB, której nie da się przerobić samym DemoN-em potrzebny do tego jest CoolRunner 3, na którego wgrywamy zmodyfikowany nand umożliwiający odpalenie chipa DemoN i Fusion Kernel (o ile dobrze zrozumiałem).

 

Odczyt i zapis Nandu z konsoli na chipa trwa zaledwie 20 sekund w przypadku 16MB! Nie potrzebne już nam są programatory typu Nand-X.

Modchip posiada wszystkie narzędzia potrzebne do sprawdzenia poprawności instalacji i zaprogramowania!

Szybkość, sprawność, masa możliwości oraz start konsoli od bata to kilka z możliwości chipa DemoN od teamu Xecuter.

 

Nie wiem jak wy ale ja się na to piszę ;)

 

ViceT9X tutaj jest odpowiedź na Twoje pytanie - TX CoolRunner and Dual-Booting Xbox 360 :P

 

Ciekawe ile kosztuje przeróbka?

Właśnie stoję przed decyzją.:)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modchipy dostępne są już w tym sklepie:

Games-Box

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 11 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.