Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

MotoGP mini poradnik


Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze to trzeba zacząć od tego, że w każdej części MotoGP mamy tak zwane grupy Extreme 600, 1000, 1200 gdzie jeździmy po trasach ulokowanych w mieście i Grand Prix, gdzie mamy już typowe tory pod wyścigi motorków :P Poradnik głównie skupia się na 1, 2 i 3 części MotoGP, które wyszły na Xbox'a jedynkę, ale ustawienia można spokojnie użyć w części 06 i 07 na X360 :)

 

 

No to pomału zaczynamy wywód ;) Zacznijmy od tego, że ustawienia, które podam, sprawdzały się w częściach MotoGP 1, 2, 3, które wyszły na Xbox'a jedynkę :P Po lekkiej modyfikacji (w sumie, to tylko wheelbase zmieniałem i multiplier) ustawki pasują do części 06 i 07 na X360 ;) Niestety w dalsze odsłony jeszcze nie grałem, więc wypowiem się w późniejszym terminie (wczoraj odpalając demko MotoGP 10/11 już wiem, że tam będzie potrzebna duża modyfikacja a raczej ustawienia od samego początku, bo całkiem to inaczej wygląda, Capcom sobie pozmieniał trochę to, co Climax wprowadził, więc i w części 8 jak i 09/10 może być podobnie) ;)

 

Ustawienia motoru dla części 1, 2, 3 na Xbox jeydnkę ;) :

 

Grand Prix

 

Skrzynia biegów:

 

Multiplier 14,15

1.1.00

2.1.60

3.2.20

4.3.20

5.4.00

6.5.00

 

i pozostałe ustawienia czyli opony, amortyzatory i szerokość motoru (czy jak to nazwać) ;)

 

Tires medium medium

Suspension 10,10

Wheelbase 1600mm

 

Powerslide Sensitivity na 0 już nie w ustawieniach motoru a w ogólnych ustawieniach gdzie kontrolsy ;)

 

 

Jeśli chodzi o Extreme 600, 1000, 1200 to ustawienia są takie same, tylko Wheelbase zmieniam na 1500mm ;)

 

No i teraz jest rozłożenie credits'ów, czyli punktów, za które ulepszamy nasz sprzęt ;)

 

Cornering: 100

Braking: 100

Top Speed: 20

Acceleration: 100

 

 

To by było na tyle, jeśli chodzi o 3 pierwsze części na Xbox'a jedynkę :)

Teraz co do części MotoGP 06 i 7 na X360, to sprawa wygląda podobnie. Jedyne zmiany jakie wprowadziłem, to Wheelbase zmieniałem na 1460 w kategorii Extreme 600, 1000, 1200 ;) No i w MotoGP 06 już nie mamy ograniczonej ilości credits'ów, tzn. że wszystkie 4 parametry (Cornering, Braking, Top Speed i Acceleration) możemy podbić do 100 punktów :) Co do ustawień, to chyba by było wszystko. Podziękowania należą się Kamigatorowi, który uczył mnie na starym klocku grać w MotoGP i to on podał mi te ustawienia do motoru parę lat temu, korzystam z nich do dnia dzisiejszego ;)

 

 

 

Teraz kilka porad, jeśli ktoś zaczyna przygodę z MotoGP :) Wiele osób już mi mówiło (pisało), że głupia gra, trudna albo nie przekonała :) No tak, musi być trudniejsza, jeśli musisz operować 2 hamulcami a nie jednym :P

 

Jeśli chodzi o ustawienia na padzie, to acceleration pod prawym triggerem, pod lewym triggerem Rear Brake, Front Brake na niebieskim i to chyba wszystko, reszta do wyboru do koloru. Ja się tak nauczyłem jeździć i tak mi jest lepiej, niż wduszać zielony na przyśpieszenie i 2 triggery na hamulce :)

 

Co do modelu jazdy, w każdej części lekko się rózni, ale włączając odsłony aż do numer 7, to są duże podobieńśtwa a jedną z nich jest metoda PowerSlide, czyli wychodzenie na pełnej piź!@#e, tzn. na pełnym gazie z zakrętu. Dojeżdżając do zakrętu wciskamy na maksa obydwa hamulce a później lekko przytrzymujemy tylny hamulec i na full gaz, ciężko to opisać słowami, ale jeśli ktoś spróbuje i poćwiczy, to zobaczy jak zostawiamy ślad na asfalcie a przy tym nasz promień skrętu się skraca, co daję możliwość szybkiego wychodzenia z zakrętu przy większej prędkości (no i nie wlecimy na trawę albo piach) ;)

 

Myślę, że na tym skończę rozważania, mam nadzieję, że kogoś tekst przekona, a jak wklepiecie sobie ustawienia skrzyni biegów, to na starcie będziecie każdego robić ;) Może to Was zachęci, żeby trochę w to pograć :)

848843.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nieźle ustawki przydadzą się nie jednemu kto rozpoczyna przygodę z serią MotoGP :P

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.