Być może pamiętasz, że już na początku kwietnia Microsoft potwierdził, że planuje skorzystać z technologii AMD FidelityFX Super Resolution , a teraz oficjalnie zaczął wprowadzać tą technologię do deweloperów.
W szczególności, nie tylko Xbox Series X i Xbox Series S skorzystają z tej technologii, ponieważ będzie również obsługiwana przez programistów tworzących wersje gier na konsolę Xbox One. Komputer z systemem Windows również dołącza do tej listy.
Dla przypomnienia, AMD FidelityFX Super Resolution jest zasadniczo technologią, która pozwala na lepszą wydajność gry przy wykorzystaniu bardzo wysokiej jakości wizualizacji, jak widać na filmie powyżej (od 4:30 minuty można posłuchać naszego rodaka Mateusza Makowca).
"Technologia AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) wykorzystuje najnowocześniejsze, super zoptymalizowane technologie skalowania przestrzennego, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę i zapewnić wysokiej jakości rozgrywki w wysokiej rozdzielczości".
Nie jest to technologia, która może być stosowana do wszystkich gier od samego początku, ponieważ deweloperzy będą musieli specjalnie dostosować swoje tytuły pod tą technologię, a więc spora część z pewnością nie skorzysta na tym rozwiązaniu, ale za to będzie ciekawie zobaczyć jej skuteczność w nadchodzących miesiącach i latach.
Podekscytowany perspektywą AMD FidelityFX Super Resolution na konsolach Xbox? Daj nam znać poniżej.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.