Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • AMD FidelityFX są teraz obsługiwane przez Xbox Series X i S


    Microsoft był gospodarzem wydarzenia Game Stack Live 2021 dla programistów, a w ramach pokazu AMD potwierdziło, że jego zestaw narzędzi AMD FidelityFX jest teraz dostępny dla programistów do użycia na Xbox Series X i Xbox Series S.

     

     

    FidelityFX jest opisywany jako pomagający zapewnić „najwyższą jakość wizualną przy minimalnym obciążeniu wydajności” i jest obecnie używany w ponad 40 grach, w tym w Dirt 5, Microsoft Flight Simulator i Immortals Fenyx Rising.

    Oto, co AMD miało do powiedzenia na temat wczorajszego ogłoszenia:

    Cytat

     

    „Ta wiadomość sprawia, że pisanie gier wieloplatformowych jest jeszcze łatwiejsze, a programiści mają dostęp do wybranych efektów AMD FidelityFX z określonymi optymalizacjami dla Windows® i Xbox. Twórcy gier mogą teraz korzystać z dalszych optymalizacji specyficznych dla platformy dzięki AMD FidelityFX, prosto z zestaw do tworzenia gier Xbox Series X | S.

    Ten rozwój jest bardzo ekscytujący dla wszystkich w AMD, którzy pracowali nad dostarczeniem tych efektów w ręce jeszcze większej liczby programistów - i będziemy nadal dążyć do tego, aby nasze wysoce zoptymalizowane efekty znajdowały się na czele tworzenia gier wieloplatformowych”.

     

     

    Cieszysz się, że to widzisz? Podziel się z nami swoimi przemyśleniami na temat nowości w komentarzach poniżej.


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia



    Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

    Gość
    Dodaj komentarz...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez Gangst3r
      Być może pamiętasz, że już na początku kwietnia  Microsoft potwierdził, że planuje skorzystać z technologii AMD FidelityFX Super Resolution , a teraz oficjalnie zaczął wprowadzać tą technologię do deweloperów.
       
      W szczególności, nie tylko Xbox Series X i Xbox Series S skorzystają z tej technologii, ponieważ będzie również obsługiwana przez programistów tworzących wersje gier na konsolę Xbox One. Komputer z systemem Windows również dołącza do tej listy.
       
       
      Dla przypomnienia, AMD FidelityFX Super Resolution jest zasadniczo technologią, która pozwala na lepszą wydajność gry przy wykorzystaniu bardzo wysokiej jakości wizualizacji, jak widać na filmie powyżej (od 4:30 minuty można posłuchać naszego rodaka Mateusza Makowca).
       
      Nie jest to technologia, która może być stosowana do wszystkich gier od samego początku, ponieważ deweloperzy będą musieli specjalnie dostosować swoje tytuły pod tą technologię, a więc spora część z pewnością nie skorzysta na tym rozwiązaniu, ale za to będzie ciekawie zobaczyć jej skuteczność w nadchodzących miesiącach i latach.
       
      Podekscytowany perspektywą AMD FidelityFX Super Resolution na konsolach Xbox? Daj nam znać poniżej.
  • Statystyki forum

    13 641
    Tematów
    48 445
    Odpowiedzi
  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 91 gości (Zobacz pełną listę)

  • Statystyki użytkowników

    8 556
    Użytkowników
    23 331
    Najwięcej online
    akson
    Najnowszy użytkownik
    akson
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.