Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..
  • Popularne artykuły

  • Ciekawostki


    180 wpisy w tej kategorii

    1. Logitech przedstawia nowe kierownice G29 oraz G920

      Logitech zaprezentował swoją nową kierownicę dla konsoli Xbox One, Playstation i PC. Tym razem zamiast jednej otrzymamy dwie kierownice dopasowane do naszych konsol.

      Producent urządzeń peryferyjnych do gier, zapowiedział dziś jesienną premierę Logitech G920 Driving Force – kierownicy z siłowym sprzężeniem zwrotnym dla konsoli Xbox One i komputerów PC oraz Logitech G29 Driving Force dla Playstation 4 (PS4), Playstation 3 (PS3).
      Logitech G920

      Obie kierownice Logitech G920 oraz Logitech G29 zostały zaprojektowane z myślą o precyzyjnym sterowaniu i długotrwałej niezawodności. Kierownice wyposażono w opracowany przez firmę Logitech mechanizm siłowego sprzężenia zwrotnego o dwóch silnikach, pozbawioną luzów przekładnię ze spiralnymi kołami zębatymi oraz pedały ze stali nierdzewnej. Ponadto są ręcznie obszyte z wysokiej jakości skóry.

       

      Cena nowego zestawu ma wynosić PLN 1749.00, więc nie mało, ale jak za tej klasy kierownicę to ta cena nie wydaje się zbyt wygórowana. Premiera już jesienią tego roku.

      2 komentarze
      263 wyświetleń
    2. Ekskluzywna gra z PS5 Final Fantasy VII Remake dostrzeżona w Epic Games Store

      Final Fantasy VII Remake, a niedawno wydany Final Fantasy VII Remake Intergrade, to zarówno ekskluzywne tytuły PlayStation - pierwszy jest na PS4, a drugi na PS5. Jednak zawsze było jasne, że między Sony a Square Enix istnieje jakaś umowa na wyłączność czasową, co oznacza, że Remake jest przeznaczony dla innych platform, ale po upływie określonego w zawartej umowie czasu.
       
      I wygląda na to, że przynajmniej na razie, PC jest jedną z tych platform. Lista backend dla Final Fantasy VII Remake została odkryta w Epic Games Store, co sugeruje, że stanie się to w stosunkowo niedalekiej przyszłości.
       
      Jak donosi Gematsu, należy zauważyć, że najnowszy zwiastun Final Fantasy VII Remake Intergrade zawierał drobny druk, który zakładał grę przez co najmniej sześć miesięcy wyłączności PS5. Idąc dalej, ta przypuszczalna wersja na PC może pojawić się już 10 grudnia 2021 roku.
       
      Jako ciekawostkę należy również dodać, że w od jakiegoś czasu w sklepie Xbox możemy zakupić gry z serii FF -  Final Fantasy VII (klasyk) oraz Final Fantasy IX, co może sugerować, że zaraz po pojawieniu się gry na PC możemy ją zobaczyć również na konsoli Xbox.

      0 komentarzy
      117 wyświetleń
    3. GTA 5 odtworzone w realnym świecie - musisz zobaczyć to wideo!

      GTA 5 jest grą świetną i nie trzeba tego nikomu tłumaczyć. Jej popularność wzrosła do tego stopnia, że pewna grupa postanowiła nakręcić krótki materiał wideo w którym przedstawione są akcje i ujęcia z gry w realnym świecie.
       
      Na krótkim wideo skupiono się na systemie gry oraz kamerach jakie występują w grze. Efekty prac możecie ocenić w komentarzach. Zapraszam do oglądania.
       

       
       
       
      Autorami tego świetnego wideo jest grupa Corridor Digital odpowiedzialna m.in. za inny filmik bazujący na grze (pozwoliłem sobie zamieścić go poniżej).
       


      0 komentarzy
      155 wyświetleń
    4. IO Interactive poszukuje nowych pracowników do pomocy w opracowaniu gry o agencie 007

      Deweloper IO Interactive - najbardziej znany z pracy nad najnowszą serią Hitman i nadchodzącym tytułem Hitman 3 - zatrudnia nowych agentów do pomocy przy opracowywaniu nadchodzącej gry o Jamesie Bondzie, Project 007.
       
      Na oficjalnej stronie dewelopera reklamuje ponad 10 pozycji dla tego konkretnego projektu (naliczyliśmy około 14, łącznie). Są prace od programisty gier, od producenta do starszego artysty postaci. Możesz zobaczyć je wszystkie w linku poniżej.
       
       
       
      Sam projekt będzie pierwszą główną grą o Bondzie od ponad dziesięciu lat i jest opisywany jako „całkowicie oryginalna historia Bonda” - w której James musi zdobyć status 00 w historii pochodzenia.
      Nie ma jeszcze daty premiery, ale biorąc pod uwagę, że IOI wciąż znajduje się w fazie rekrutacji, nie spodziewaj się, że ten projekt pojawi się w najbliższym czasie.
       
       
      Nie możesz się doczekać powrotu Jamesa Bonda? Odpal komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      279 wyświetleń
    5. Twórca serii Tekken uważa, że jego nowa gra może być najdroższym projektem w historii Bandai Namco

      Podczas noworocznej transmisji na żywo, dyrektor generalny firmy Bandai Namco, Katsuhiro Harada odpowiedzialny za grę Tekken 7, wspomniał, że prawdopodobnie pracuje nad „najbardziej kosztownym projektem rozwojowym” japońskiej firmy w historii.
      Sam Harada nie może nawet uwierzyć, że przełożeni w firmie dali jej zielone światło.
      „Cóż, szczerze mówiąc, myślę, że to może być najbardziej kosztowny projekt rozwojowy w historii Bandai Namco. Myślę, że to niesamowite, że przełożeni firmy go zaakceptowali. Cóż, zatwierdzenie już mamy, po prostu z powodu koronawirusa nie byliśmy w stanie prawidłowo rozpocząć projektu. ”
       
      Chyba dla każdego fana informacja o nadchodzącej nowej części gry Tekken lub pojawienie się nowego wojownika w postaci dodatku DLC byłoby czymś oczywistym (wszak od premiery ostatniej gry minęło już prawie 6 lat), to weteran serii wspomina, że nie myślał, iż kiedykolwiek stworzy grę walki inną niż Tekken. Na uwadze ma również rozwijanie innych gatunków gier, niż tylko te opierające się o sztuki walki.
       
      „Rozwijam inne rzeczy niż gry walki. Nie sądzę, żebym kiedykolwiek zrobił inną bijatykę poza Tekkenem. Ale na tym etapie nie powiem, czym jest ten projekt, nad którym będziemy pracować”.
       
      Póki co nie ujawniono żadnych szczegółów, ale zważywszy na fakt, że gra ma być najdroższym projektem firmy Bandai Namco może zapowiadać się interesująco.

      • Gangst3r
      0 komentarzy
      288 wyświetleń
    6. Amd FidelityFX Super Resolution rozpoczyna swoją przygodę na Xbox One, Xbox Series X | S

      Być może pamiętasz, że już na początku kwietnia  Microsoft potwierdził, że planuje skorzystać z technologii AMD FidelityFX Super Resolution , a teraz oficjalnie zaczął wprowadzać tą technologię do deweloperów.
       
      W szczególności, nie tylko Xbox Series X i Xbox Series S skorzystają z tej technologii, ponieważ będzie również obsługiwana przez programistów tworzących wersje gier na konsolę Xbox One. Komputer z systemem Windows również dołącza do tej listy.
       
       
      Dla przypomnienia, AMD FidelityFX Super Resolution jest zasadniczo technologią, która pozwala na lepszą wydajność gry przy wykorzystaniu bardzo wysokiej jakości wizualizacji, jak widać na filmie powyżej (od 4:30 minuty można posłuchać naszego rodaka Mateusza Makowca).
       
      Nie jest to technologia, która może być stosowana do wszystkich gier od samego początku, ponieważ deweloperzy będą musieli specjalnie dostosować swoje tytuły pod tą technologię, a więc spora część z pewnością nie skorzysta na tym rozwiązaniu, ale za to będzie ciekawie zobaczyć jej skuteczność w nadchodzących miesiącach i latach.
       
      Podekscytowany perspektywą AMD FidelityFX Super Resolution na konsolach Xbox? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      149 wyświetleń
    7. W grze Microsoft Flight Simulator pojawi się śnieg padający w czasie rzeczywistym

      Microsoft Flight Simulator stał się jeszcze lepszy, ponieważ deweloper Asobo Studio ogłosił, że zaktualizował grę o śnieg padający w czasie rzeczywistym. Całość ma dodać kolejny element fizyki jak w prawdziwym życiu odpowiadający za opady śniegu, będzie ono mieć odzwierciedlane w grze na całym świecie.
      Dołączono do tego wiadomość od zespołu - wspominającą o tym, jak więcej nowych funkcji, aktualizacji i wydań zawartości pojawi się w tym roku do gry Flight Simulator, w związku z dalszą współpracą z fanami.
      „Z niecierpliwością czekamy na nowe funkcje, aktualizacje i premiery zawartości w tym roku i cieszymy się, że będziemy kontynuować naszą pracę razem z wami, naszą społecznością”.
       
      Całość w praktyce możecie zobaczyć w akcji na materiale wideo zamieszczonym poniżej:
       
       
      Microsoft Flight Simulator oficjalnie pojawi się na Xbox Series X i Xbox Series S latem 2021 roku, a od pierwszego dnia będzie dostępny w Xbox Game Pass.
      Czy miałeś już okazję latać w tych chłodniejszych warunkach, czy też czekasz na wydanie konsoli? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    8. Deweloper Microsoft Flight Simulator potwierdza szczegóły wydajności dla konsoli Xbox Series X | S

      To wspaniały krok ze strony Microsoftu, ponieważ Microsoft Flight Simulator będzie dostępny na Xbox Series X i Xbox Series S za pośrednictwem Xbox Game Pass w tym miesiącu, a deweloper Asobo Studio mówił nieco więcej na ten temat w PiO na Twitchu.
       
      Jak podaje Twinfinite, deweloper potwierdził podczas transmisji, że gra będzie działać na standardowych wyświetlaczach w 4K, przy 30fps na Xbox Series X oraz w 1080p przy 30fps na Xbox Series S. Mówi się, że oba systemy działają bardzo podobnie pod względem liczby klatek na sekundę, a jeśli masz wyświetlacz, który obsługuje zmienne częstotliwości odświeżania, i one mogą rzeczywiście przekroczyć ten limit 30 klatek na sekundę, osiągając nawet 60 klatek na sekundę w niektórych sceneriach.
       
      W powiązanych wiadomościach, najnowsza aktualizacja Flight Sim na PC (Sim Update 5, która zostanie uruchomiona w wersji na konsolę Xbox), została przepisana w celu poprawy wydajności, co jest świetną wiadomością również dla graczy PC.
       
      Dodatkowo, zespół zamierza przynieść Microsoft Flight Simulator na Xbox One za pośrednictwem Xbox Cloud Gaming (w pewnym momencie), wersje kompilacji i rynek zarówno wersji PC i Xbox będą takie same, a cross-play, cross-saves i cross-purchases (dla oficjalnych dodatków) będą obsługiwane. Mysz i klawiatura będą również opcją na konsoli.
       
      Jest mnóstwo ciekawych informacji, którymi można się ekscytować w związku z Microsoft Flight Simulator na Xbox'ie, a my jesteśmy teraz zaledwie kilka tygodni od jego oficjalnej premiery na Xbox Game Pass 27 lipca. Czy pewno jesteście gotowi do startu!?
       
      Zadowolony z tych wszystkich szczegółów dotyczących Microsoft Flight Simulator na Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      120 wyświetleń
    9. Hideo Kojima używa podkładki pod mysz z Hermen Hulstem

      W typu nagłówkach, których nie spodziewaliśmy się nigdy pojawiły się dwa znane nazwiska, ale o co chodzi? Otóż Hideo Kojima udostępnił zdjęcie swojego biurka za pośrednictwem serwisu Twitter, które zawiera podkładkę pod mysz z Hermen Hulstem. Szef PlayStation Worldwide Studios wręczył cenionemu reżyserowi Metal Gear Solid kod źródłowy do silnika Decima, kiedy pracował jeszcze jako dyrektor zarządzający Guerrilla Games (później został awansowany na CEO do zarządzania projektami we wszystkich studiach deweloperskich Sony), i wyraźnie pozostawiło to trwałe wrażenie na szefie Kojima Productions.
       
       
      Death Stranding: Director's Cut, rozszerzona wersja symulacji turystycznej na PlayStation 5, została ogłoszona w zeszłym miesiącu, a już 24 września spodziewać się możemy jej oficjalnej premiery.
       
      No cóż wpis służy jako ciekawostka, ale nie mielibyśmy nic przeciwko naszej własnej podkładki pod mysz.

      0 komentarzy
      125 wyświetleń
    10. Dark Souls 3 został zaktualizowany i dodany do FPS Boost dla Xbox Series X | S

      Ostatni raz otrzymaliśmy sporo tytułów z FPS Boost dla Xbox Series X i Xbox Series S, ostatnie z nich pojawiły się nawet w maju, Microsoft uraczył nas solidnym pakietem 74 gier aktualizowanych do FPS Boost za jednym zamachem.
       
      Fani zastanawiają się jednak, kiedy nadejdzie kolejny taki zestaw, a według postu na Instagram Story z Xbox Italia, może to on pojawić się w każdej chwili. Najciekawszą informacją jest to, że Dark Souls 3 zostanie uwzględnione w gronie innych tytułów:
       
       
       
       
       
      W momencie pisania nie podano żadnych dalszych szczegółów, ale kolejny pakiet to będzie prawdziwa okazja do sprawdzenia znanych gier zaktualizowanych do wykorzystania funkcji i mocy najnowszych konsol.
       
      Jak zawsze, postaramy się informować was na bieżąco z wszystkimi wiadomościami związanymi z FPS Boost, mam nadzieję, że następną partię otrzymamy bardzo szybko.
       
      Co zamierzacie zobaczyć w kolejnym zestawie gier FPS Boost na konsole Xbox Series X i S? Daj nam znać poniżej.

      0 komentarzy
      143 wyświetleń
    11. Phil Spencer chwali DualSense - planuje nowe zmiany nad kontrolerem dla konsoli Xbox

      Wraz z premierą PlayStation 5, jednym z największych punktów rozmowy był kontroler DualSense. Zawiera unikalne funkcje poprzez dotykowe sprzężenie zwrotne i adaptacyjne wyzwalacze, które mogą dodać nowy poziom zanurzenia w grach. To coś, co wielu profesjonalistów z branży oklaskiwało, a szef Xbox'a Phil Spencer jest jednym z nich.
       
      Podczas rozmowy na temat ostatnich Kinda Funny Gamescast, Spencer wziął chwilę, aby pochwalić Sony za prace przy kontrolerze DualSense. Dodał, że "rozpoczniemy prace przy kontrolerze [Xbox], ale nie w najbliższym czasie.
      Przy tak wielu programistach i innych firm pracujących nad wdrożeniem funkcji na kontrolerze DualSense, byłoby zaskakujące, gdyby niektóre z tych innowacji nie przekładały się ostatecznie. W rzeczywistości Microsoft zapytał użytkowników, czy te funkcje były czymś, co chcieliby zobaczyć w przyszłości podczas badania na początku tego roku.
       
      Kontrolery Xbox mają już coś znanego jako Impulse Triggers, co oznacza, że każdy wyzwalacz ma w środku indywidualny silnik do symulacji wibracji. Gry wyścigowe są tego doskonałym przykładem. Niestety, jest to coś, co nie jest używane tak często, jak byśmy chcieli.
       
      W tym momencie stawiamy sobie pytanie "kiedy", a nie "jeśli", te funkcje zostaną wdrożone jako integralna część kontrolera Xbox i wyobrazić sobie, że nowe funkcje będą jeszcze bardziej ewoluowały.
       
      Miejmy nadzieję, że Microsoft raczy uświadczyć nas graczy w niedługim czasie funkcjami kontrolera DualSense. Pytanie tylko czy pojawią się jakieś nowe innowacyjne dodatki oraz jak będzie wyglądała współpraca tych funkcji z aktualnymi grami.
       
      Jak byś się czuł widząc funkcje DualSense w kontrolerze Xbox? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      100 wyświetleń
    12. Phil Spencer udostępnił swoje przemyślenia na temat Deck Steam od Valve

      Ujawniony nowy przenośny komputer do gier od Valve o nazwie "  Steam Deck  ", już otrzymał ocenę od Phila Spencera, który ujawnił swoje początkowe przemyślenia na temat urządzenia dodając stosowany komentarz na koncie Twitter Valve.
       
      Jak można się było spodziewać, Spencer chwalił pomysł i posunięcie firmy, gratulując zespołowi oficjalnej premiery stwierdzając, że urządzenie "cieszy tak wielu z nas, ponieważ możemy zabrać nasze gry ze sobą, gdziekolwiek zdecydujemy się w nie zagrać".
       
      https://twitter.com/Steam/status/1415718021469925378
       
       Steam Deck ma potencjalne połączenie Xbox , ponieważ system działa jako w pełni funkcjonujący komputer, teoretycznie pozwalając na granie w tytuły Xbox Cloud Gaming, a nawet instalowanie Subskrypcji Xbox Game Pass na PC na świeżej instalacji systemu Windows.
       
      Interesujące będzie zobaczyć, jak nowy sprzęt od Valve - Steam Deck udowadnia gry Xbox w podróży, i jak skuteczne uruchamiać gry z Xbox'a w podróży korzystając z aplikacji Xbox Game Pass na PC.
       
      Niemal każda firma w branży gier miała swoje mniej lub bardziej udane projekty przenośnych urządzeń do gier. My czekamy na podobny krok ze strony Microsoftu, który na swoich kartach nie umieścił jeszcze żadnego z urządzeń tego typu... Oczywiście to tylko nasze przemyślenia, ale zwracając uwagę na usługi, które oferują płatne subskrypcje to wszystko możliwe....
       
      Jakie są twoje przemyślenia na temat Steam Decka? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      115 wyświetleń
    13. The Coalition udostępnia imponujący materiał z silnika Unreal Engine 5 na Xbox Series X

      The Coalition już wcześniej zapowiadało swój nowy silnik graficzny Unreal Engie 5, ale nie mieliśmy żadnego racjonalnego spojrzenia na możliwości silnika i to co mogą dzięki niemu zaoferować kolejne gry. Początkowo materiał miał być dostępny w serwisie GDC, ale wstęp był płatny i wynosił 249$, co oczywiście mija się z celem, ponieważ wideo wyciekło do sieci, teraz bezpłatnie możemy obejrzeć to co przygotowało dla nas The Coalition. 
       
      Chociaż demo nie jest bezpośrednio związane z żadnymi projektami, nad którymi pracuje zespół (o których wiemy), daje wgląd w wizualny na potencjał ich przyszłych gier. Trzeba przyznać, że efekty i możliwości silnika, które możemy zobaczyć na materiale wideo powyżej przyprawia o szczęko opad. 
       
      The Coalition oficjalnie ogłosił, że na początku tego roku, przeniesie się do Unreal Engine 5, więc wszystkie przyszłych projekty zobaczymy już na nowym silniku. Z oficjalnych doniesień wiemy już, że zespół pracuje nad przyszłością serii Gears, więc nie możemy się już doczekać widząc grę w akcji na Unreal Engine 5.
       
      Podekscytowany, nowym silnikiem Unreal Engine 5 od The Coalition? Jakie gry najchętniej chcielibyście na nim zobaczyć? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      145 wyświetleń
    14. Jezus w GTA 5, czyli kolejna porcja śmiesznych modów

      GTA 5 Rockstar Editor to świetne narzędzie, które w rękach nie jednego pomysłowego twórcy może zmienić spojrzenie na świat gry. Mody w dzisiejszych czasach są nie odrębną częścią gry. Tym razem w grze zobaczymy Jezusa spuszczającego granaty, witającego się środkowym palcem oraz jeżdżącego niewidocznym pojazdem z naczepom FUCKU - zachęcamy do obejrzenia.
       


      0 komentarzy
      179 wyświetleń
    15. Aliens: Fireteam Elite nie będzie wspierać Cross-Play, tylko Cross-Gen

      W ostatnich latach byliśmy tak rozpieszczani grami wspierającymi cross-play, że zaczęliśmy akceptować, że dzieje się to zaraz po premierze tytułów. Niestety, nie będzie tak w przypadku Aliens: Fireteam Elite - gry kooperacyjnej, która opiera się na zabawie z przyjaciółmi.
       
      Wiadomość została ujawniona przez Cold Iron Studios CEO Craig Zinkievich. Podczas gdy gracze Xbox mogą korzystać z gry cross-gen, co oznacza, że użytkownicy Xbox One i Xbox Series X | S mogą grać razem, ale nie będą mogli dopasowywać się do użytkowników PC lub PlayStation - na razie.
       
      Zinkievich powiedział, że "obecnie nie ma planu na uruchomienie funkcji cross-play", ale nie wykluczył jego całkowitego włączenia. Być może będzie to coś, co zobaczymy później. W grze, która ma na celu alternatywne ścieżki przebiegu gry, losowe cele i zróżnicowane spotkania z wrogiem, aby zachować świeżość misji, mamy nadzieję, że jest to coś, co może być w planach na przyszłość.
       
      Aliens: Fireteam Elite pojawi się na konsolach oraz PC już 24 sierpnia i może pochwalić się rozgrywką podobną do Left 4 Dead. 
       
      Tobie też będzie brakowało opcji Cross-Play w Aliens: Fireteam Elite? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      116 wyświetleń
    16. Cyberpunk 2077- na podstawie postępów zespołu spodziewano się gry dopiero w 2022 roku.

      Wygląda na to, że minie dużo czasu, zanim Cyberpunk 2077 w końcu przestanie uderzać w prasę w negatywny sposób, ponieważ Bloomberg opublikował obszerny raport (po angielsku), w którym rozmawiał z deweloperami o kulisach tworzenia gry.
      Jedna z najciekawszych części tego raportu odnosi się do pierwotnej daty premiery Cyberpunk 2077 16 kwietnia 2020 r., Która spowodowała, że niektórzy członkowie zespołu nie tylko drapali się po głowach, a nawet obstawiali, do kiedy gra będzie opóźniona.
      Raport sugeruje, że anulowanie funkcji i „zmniejszenie rozmiaru metropolii Cyberpunka” pomogło później, ale pozostało wiele problemów, a gdy zbliżała się data premiery, „wszyscy w studiu wiedzieli, że gra jest w trudnym stanie” , nawet po tym, jak gra otrzymała złoty certyfikat w październiku.
      Co myślisz o całej sytuacji związanej z Cyberpunk 2077? Czy wolałbyś poczekać trochę więcej czasu i otrzymać w pełni gotowy produkt? Czy jesteś zadowolony z aktualnego wydania? Opowiedz nam o tym w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      249 wyświetleń
    17. Xbox może wdrażać skalowanie SI, aby gry wyglądały jeszcze lepiej

      Niektóre z gier, w które graliśmy na naszych konsolach Xbox Series X, wyglądają już fenomenalnie, ale najnowsza oferta ofert pracy sugeruje, że Microsoft może wprowadzić skalowanie SI, aby jeszcze bardziej je poprawić (przynajmniej niektóre).
      Na stronie kariery Firmy Microsoft pojawiły się dwie pozycje, jedna dla starszego inżyniera oprogramowania, a druga dla głównego inżyniera oprogramowania do grafiki. Obie role odnoszą się do tego, co wydaje się być skalowaniem SI, z opisami twierdząc, że zwycięski kandydat będzie musiał "zaimplementować oprogramowanie, które zawiera algorytmy uczenia maszynowego do wyświetlania grafiki."
       
      Ale co to jest skalowanie SI? To dobre pytanie. Zasadniczo oznacza to, że narzędzie z użyciem sztucznej inteligencji, które sprytnie podzieli ciężar karty graficznej, co spowoduje, że gry o wyższych rozdzielczościach będą wyglądać jeszcze lepiej. To całkiem interesujące.
       
      Jak wyszczególniono za pomocą bezpośredniego uczenia maszynowego (DirectML API) firmy Microsoft, ma to dużą szansę, aby granie na konsolach było jeszcze lepsze przy w wysokich rozdzielczościach. Całość może albo manifestować jako rozwiązanie DLSS (Deep Learning Super Sampling od nVidia), albo może zakończyć się całkowitym przeglądem procesu, aby stworzyć coś zupełnie nowego.
       
      Bez wchodzenia w żargon techniczny, punktem odniesienia jest to, że obsługiwane gry będą wyglądać lepiej, niż wcześniej dzięki tej technologii. Podobną funkcją potwierdzoną już dla konsoli Xbox jest coś znanego jako AMD FidelityFX, który "wykorzystuje najnowocześniejsze super-zoptymalizowane technologie skalowania przestrzennego, aby pomóc zwiększyć liczbę klatek na sekundę i zapewnić wysokiej jakości wrażenia w grach o wysokiej rozdzielczości".
       
      Co sądzisz o tym, co firma Microsoft może potencjalnie wprowadzić poprzez skalowanie SI? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      149 wyświetleń
    18. Nowa przeglądarka internetowa Xbox jest wprowadzana do większej liczby niejawnych testerów

      Wokół nowej wersji Chromium przeglądarki Microsoft Edge przygotowywanej dla Xbox'a, która ma się pojawić wkrótce zrobiło się głośniej i wygląda na to, że ta przygotowuje się do publicznej wersji, w tym momencie wersja testowa udostępniana jest większej liczbie użytkowników programu Xbox Insiders.
       
      Powodem emocji związanych z tą przeglądarką jest to, że otwiera całą masę dodatkowych możliwości, takich jak pełna obsługa klawiatury i myszy, wraz z możliwością strumieniowego przesyłania gier Xbox (pokroju Stadia) za pośrednictwem chmury.
      Inżynier prowadzący - Eden Marie Abramowicz powiedziała w maju tego roku, że minie jeszcze kilka miesięcy, zanim przeglądarka zostanie udostępniona wszystkim, więc miejmy nadzieję, że jego pełne wydanie jest teraz tuż za rogiem.
       
       
      Czy miałeś jeszcze okazję wypróbować nową przeglądarkę internetową Xbox? Daj nam znać w komentarzach.

      0 komentarzy
      118 wyświetleń
    19. Klient z serwisu eBay zamawia kontroler PS5, otrzymuje pomalowany kontroler od Xbox'a

      Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek zamówić kontroler i otrzymać go na inną konsolę? Pytanie wydaje się być absurdalne, ale wydaje się, że jeden nieszczęsny użytkownik Reddita spotkał dokładnie taki los. Tylko w tym przypadku kupujący otrzymał kontroler nie dość, że od innej konsoli, to jeszcze w unikatowej kolorystyce.
       
       
      Po zamówieniu nowego, błyszczącego kontrolera PS5 z serwisu eBay, użytkownik Reddit crihyde podzielił się końcowym wynikiem tego, co otrzymał, a produkt jest... wątpliwy. Wygląda na to, że wysłano mu kontroler od konsoli Xbox One, który został pomalowany tak, aby przypominać swoim wyglądem oryginalny DualSense od PS5... cóż, pomysł w efekcie okazał się być całkiem ciekawy. Chyba, że taka zmiana pozwala na podłączenie urządzenia do konsoli konkurencji? Hmm... Jak sądzicie?
       
       
      Choć to dziwna próba "oszustwa" to możemy sobie tylko wyobrazić, czy wysłanie samego kontrolera PS5 byłoby tańsze i mniej kosztowne, niż tego na zdjęciu powyżej. Przynajmniej całość tworzy zabawną anegdotę... a sam wpis zdobył już mnóstwo głosów na Reddicie!
       
       
      Co myślisz o tej dziwacznej historii z kontrolerami? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      2 komentarze
      349 wyświetleń
    20. Microsoft Flight Simulator w przyszłości może dodać helikoptery

      W aktualizacji zespołu programistów na początku tego tygodnia jedna z opinii ujawnia najlepsze życzenia społeczności, a najwyżej wybrany jest dodanie helikopterów.
       
      Ciekawym faktem, jest to, że funkcja jest najwyraźniej już "planowana" na 2022. Podczas gdy helikoptery zostały już dodane do MFS jako darmowe mody, prawdopodobnie byłoby to coś bardziej oficjalnego.
       
      Microsoft Flight Simulator jest już dostępny na PC i zostanie uruchomiony na Xbox Game Pass oraz Series X | S już 27 lipca.
       
      Czy chciałbyś zobaczyć helikoptery dodane do tej gry? Zostaw komentarz poniżej.

      0 komentarzy
      131 wyświetleń
    21. Hulk Hogan nie pojawi się w WWE 2K16

      Legendarny zapaśnik Hulk Hogan nie pojawi się w najnowszej części z pod znaku WWE, ze względu na problemy rasistowskie przez co został wyrzucony z WWE oraz gry WWE 2K16 co w efekcie doprowadziło do zerwania kontraktu.

      2K Games potwierdziło informację o usunięciu postaci zapaśnika z gry, ponieważ nie mogli naruszyć praw związanych z ich partnerem jakim jest licencjodawca, czyli federacja WWE.

      Powodem całego zajścia jest nagranie na taśmie, gdzie Hogan skierował zakazane słowa do chłopaka jej córki Brooke. W ujawnionym materiale rasistowskie słowo zostało użyte niejednokrotnie. Hogan osobiście złożył przeprosiny, lecz w tej sprawie złożono już odpowiedni pozew do sądu.

       

      Jednak trzeba pamiętać, gdy jest się celebrytą na taką skalę, to trzeba ostrożnie dobierać słowa

      2 komentarze
      273 wyświetleń
    22. Activision Blizzard pozwany za nierówną kulturę pracy oraz dyskryminację płci żeńskiej

      Ostrzeżenie o zawartości: Należy pamiętać, że poniższy artykuł zawiera źródła związane z wykroczeniami prawnymi, w tym dyskryminacji, molestowaniu seksualnego, napaści oraz samobójstwa.
       
      Bloomberg Law poinformował dziś, że pozew został złożony przeciwko Activision Blizzard, Inc. przez California Department of Fair Employment and Housing, sugerując, że firma sprzyja nieprzyjazną kulturą pracy, w którym pracownice są przedmiotem ciągłego poniżania, brakiem przyjaznej atmosfery, nierównym traktowaniem oraz niższym wynagrodzeniem wobec mężczyzn na tych samych lub niższych stanowiskach pracy.
       
      Jak podkreślono w raporcie, zarzuca się, że "pracownicy płci męskiej grają w gry wideo w ciągu dnia pracy, delegowując obowiązki pracownicom, angażując się w przekomarzanie seksualne i otwarcie żartując między innymi o gwałtach".
       
      Według 29-stronicowego zgłoszenia "kierownictwo i twórcy zaangażowani w rażące molestowanie seksualne bez reperkusji", w którym pracownicy płci męskiej piją duże ilości alkoholu, gdzie podczas czołgania się przez różne kabiny w biurze, często angażują się w niewłaściwe zachowanie wobec kobiet-pracowników.
       
      Zarzuty dotyczące dyskryminacji ze względu na płeć i rasę, obraźliwe komentarze, poniżające zachowanie i samobójstwo są zawarte w pozwie. Chociaż sugeruje się, że skargi zostały złożone wewnętrznie, w tym do prezesa Blizzarda J. Allena Bracka, "oskarżeni nie podjęli skutecznych środków zaradczych w odpowiedzi". W firmie wydarzyła się tragedia jednej z pracownic, która postanowiła odebrać sobie życie poprzez udostępnienie jej nagich zdjęć w sieci przez kolegów z pracy. Po tym incydencie prokuratura wytoczyła stosowny wniosek z pozwem.
       
       
      Activision Blizzard wydało swoje oświadczenie w tej sprawie, gdzie w odpowiedzi na zarzuty, stwierdza, iż "nie ma miejsca w naszej firmie lub branży, ani żadnej branży, na jakiekolwiek nadużycia seksualne lub molestowanie", a "w przypadkach związanych z niewłaściwym zachowaniem podjęto działania w celu rozwiązania problemu". Firma nazwała również pozew jako "zniekształcony, a w wielu przypadkach fałszywy, opisy przeszłości Blizzarda".
       
      Gigant gier wideo nie jest jedyną firmą z domniemanymi problemami molestowania w miejscu pracy. Zarzuty niewłaściwego postępowania skupione wokół  przywództwa  i kultury pracy  miały miejsce również w Ubisoft, co spowodowało, że CEO Yves Guillemot postanowił  wydać oświadczenie wideo przeprosin w zeszłym roku,  a ostatnie skargi złożone we Francji po raz kolejny oskarżają współzałożyciela firmy   "instytucjonalne molestowanie".  
       
       
      Sprawa nabrała takich olbrzymich rozmiarów, że gracze w World of Warcraft pewnego dnia postanowili zrobić wirtualny strajk, porzucając walkę i skupiając się w jednym miejscu na mapie. Nie długo po tym gracze masowo opuszczali serwery gry, co spowodowało milionowe straty dla firmy...
       
       
      O sprawie i jej przebiegu będziemy starać się informować was na bieżąco.

      0 komentarzy
      142 wyświetleń
    23. Nvidia Shield TV dodaje obsługę kontrolerów Xbox Series X

      Masz urządzenie Nvidia Shield? Cóż, wygląda na to, że możesz uzyskać dodatkową funkcję, ponieważ przystawka obsługuje teraz nowe kontrolery Xbox Series X i Xbox Series S.
      Zgodnie z ostatnią aktualizacją oprogramowania układowego, użytkownicy mogą teraz szybko sparować kontroler z systemem telewizyjnym, po prostu aktywując tryb parowania Bluetooth i używając przycisku parowania na górze kontrolera Xbox Series X.
       

      Zaletą tego jest to, że użytkownicy będą mogli grać w gry z PC i Androida za pośrednictwem usługi strumieniowania GeForce Now firmy Nvidia na swoich telewizorach przy użyciu nowych kontrolerów.
       
      Posiadasz Nvidia Shield? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

      0 komentarzy
      183 wyświetleń
    24. Pasjans w Windows 10 będzie wymagać opłaty za usunięcie reklam!

      Chyba każdemu posiadaczowi komputera stacjonarnego, laptopa czy netbooka z systemem Windows na pewno znana jest gra Pasjans. Możliwe, że wielu zaczynało swoją przygodę z grami właśnie z tą dostępną od lat w Windowsie, być może ta gra zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach lub jej obecność w podstawowym pakiecie systemu operacyjnego dla wielu oznaczało zabicie nudów w pracy bądź w szkole PC, gdzie spędzono setki godzin na graniu w nią.

      Pasjans stał się nowym nieodzownym elementem dostarczanym do systemu Windows, do którego zdążyliśmy przywyknąć, niestety do momentu. Ponieważ ta gra to "podarunek" ze strony Microsoftu, podarunek, który nie pojawił się w standardzie wraz z systemem Windows 8, lecz jako dodatek oferowany w sklepie.

       

      Niestety miano zwane "podarunkiem" zmieniło swoje nazwę na nowy komercyjny pakiet instalacyjny, który jest możliwy do pobrania w sklepie. tym razem uwzględniając niewielką opłatę w zamian za brak reklam w grze. Cena $1,50 wynosi za grę bez reklam na miesiąc a $10 usunie je nam z gry na rok. Oczywiście po upływie terminu ważności określonego w terminie opłaty wymagana jest kolejna przedłużająca okres.

       

      Ta sytuacja była zaskoczeniem dla wielu i nie przyniosła pozytywnych reakcji. Chociaż trzeba powiedzieć sobie szczerze, Windows 10 jest udostępniany całkowicie za darmo, więc biznes musi nadal się kręcić, a Microsoft w pewien sposób zarabiać pieniądze.

      0 komentarzy
      180 wyświetleń
    25. Chcesz mieć PipBoy'a do Fallout 4 - po prostu go wydrukuj

      Dodatek do gry z wbudowanym smartfonem, który umożliwiał dodatkowe opcje w rozrywce został już całkowicie wyprzedany. Lecz fanom serii nie stanęło to na przeszkodzie, aby mieć swojego PipBoy'a.

       

      Pewien zapaleniec o nazwisku Yvo de Haas postanowił stworzyć własnego PipBoy'a za pomocą drukarki 3D. Jak wiadomo w takich drukarkach można wydrukować praktycznie wszystko co nie będzie przekraczało gabarytów przestrzeni drukowania (można nawet wydrukować broń maszynową).

       

      Yvo stworzył własny schemat bransolety oraz podzespołów elektrycznych potrzebnych do zrobienia repliki PipBoy'a od Bethesda.
      Efekt jego prac możecie zobaczyć na poniższym filmiku.



      Autor podzieli się także schematami do drukarki 3D, więc jeśli posiadasz takową w domu i pragniesz mieć ten świetny gadżet do gry Fallout 4 to nie czekaj tylko pobieraj i drukuj

      1 komentarz
      240 wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.